דעות
תגובות (151 תגובות ב-80 דיונים)
80. לקרוא את התגובה לתגובה 42!!!!!
* כדאי מאוד!   08/11/11 | 10:18
79. לא מאמינה לכמות השנאה שפה...
מספיק שנאה יש לנו מבחוץ, לא צריך גם סכסוכים מבפנים... כל כך עצוב...
* בא לי להקיא עליכם!!   07/11/11 | 22:20
נכון
החרדים שונאים נשים, שונאים הומואים, שונאים ערבים.... זה נורא כמה שהם שונאים וכופים עלינו את דעותיהם הפרימיטיביות. אם רק יפסיקו לשנוא יהיה פה יותר טוב.
* .   07/11/11 | 23:45
אולי לשם שינוי
תנסו להבין אותנו במקום לבכות "שנאה , שנאה" ? מפריע לנו שאנחנו לא יכולים להתחתן כמו שאנחנו רוצים. מפריע לנו שאנחנו לא יכולים לנסוע בשבת אם אין לנו אוטו. מפריע לנו שבמקמות מסוימים בארץ אסור להראות תמונה של ראש של אישה כי זה נחשב טומאה. מפריע לנו שהחרדים לא יוצאים לעבוד, לא משלמים מיסים ולא משרתים בצבא. אז אולי תפעלו לשינוי כל הדברים האלה ואז העם יהיה באמת מאוחד כמו שאתם רוצים.
* גבי   08/11/11 | 00:02
78. בזעת אפך תאכל לחם !ואל תפרשנו את זה אחרת !
* הצדיק   07/11/11 | 22:08
77. אני בשוק שאדם ממעמד כזה מדבר ככה!!
לאן הגענו! מה הבעיות שלו ? כל אחד יחיה את החיים שלו לפי מה שהוא חונך! זה לא ענייננו! ככה הם גדלו וחונכו.. וגם אם זה לא מתאים לו שיסתום!דפוק! לאף אחד אין זכות לדבר על אף מגזר..
* לא חרדייה   07/11/11 | 22:08
הבעיה היא שאיך שהם חונכו משפיע גם עלינו
ההתחרדות פוגע במעמד הנשים בארץ בכלל ובצבא בפרט.
* דנה   07/11/11 | 23:46
76. אם אתם רוצים ללמוד תורה תעשו את זה על חשבונכם
אם אתם רוצים ללמוד תורה תעשו את זה על חשבונכם ולא על חשבוני .יופי אולי אני אלך לגלוש בים והמדינה תממן לי את הגלישה !גלישתי אומנותי!
* הצדיק   07/11/11 | 22:07
75. אייי אייי
זה כואב כמה שהשמאלנים גורמים לכם לשנוא את החרדים מה אתם רוצים שיפסיקו ללמוד תורה?!!!פשוט בושה
* ימין   07/11/11 | 15:38
חס וחלילה
ממש שלא יפסיקו ללמוד תורה. להיפך. אם זה מסב להם הנאה שילמדו כאוות נפשם... אבל שילכו גם לעבוד, לפרנס, לשרת בצבא ואז לא תהיה לנו מילה רעה אחת להגיד עליהם. אני בחיים לא הייתי מסכים לוותר על הלימודים באוניברסיטה ועל רכישת ידע ולכן גם לא הייתי בא אל החרדים בדרישה כזו. אבל האם מישהו היה מוכן לממן לי לימודים באוניברסיטה וקיום המשפחה שלי בלי שאעבוד, אתפרנס, אשלם מיסים, אשרת בצבא? ודאי שלא, כי אני לא חרדי. הפריביליגיות האלו שמורות רק לחרדים!!! אז בואו נסכים שהם לא יפסיקו ללמוד תורה, אבל גם לא יחיו על חשבון משלמי המיסים. אנחנו כבר נסתדר בלי התפילות שלהם. נתפלל בשביל עצמנו...
* שמאל   07/11/11 | 16:57
.....
המדינה בסך הכל משלמת להם 800 שקל לכל בן אדם ואת השאר הם מקבלים מתרומות אז מה ניראה לך שהם נהנים מהכסף הנמוך הזה... אבל כסף שמגיע אליהם זה כסף אם ברכה והם לא יכולים לעזוב את התורה וחוץ מזה הצבא בכלל לא כשר אם מכניסים לצבא בנות?!רק בגלל זה הם לא רוצים להתגייס....
* ....   07/11/11 | 17:44
אפשר גם ללמוד תורה וגם לצאת לעבוד
ויש בצבא יחידות מיוחדות לחרדים ללא בנות.
* .   07/11/11 | 18:06
כמה יש כבר יחידות חרידיות
עדיף שילמדו תורה ויעזרו לנו ולכל עם ישראל הרי אין כוח חזק יותר מלימוד תורה שה' עוזר לנו...רק בזכותם אנחנו נשארים בארץ ולא בגלל החילונים המתבוללים האלה...
* יהודי כשר   07/11/11 | 20:55
אתה חי כאן בזכות הציונות שבנתה את המדינה
אתה חי כאן בזכות הציונות שבנתה את המדינה ולא בגלל החרדים תחקור קצת בהיסטוריה וצא מהחושך שהרבנים מחזיקים אותכם בכדי לשלוט בכם !חבורה של כוהני וודו פרימיטיבים!
* הצדיק   07/11/11 | 22:15
השתגעת?
מי ישמור עלינו אם לא יהיה צבא? אולי פשוט נבטל את צה"ל וזהו ונשלח את כל החיילים הביתה ללמוד תורה? מה הבעיה שלך עם מתבוללים? לפחות הם משרתים בצבא, משלמים מיסים והולכים לעבוד. אני מעדיף מתבוללים על פני חרדים.
* שימי   07/11/11 | 23:54
יש מספיק יחידות חרדיות
עובדה שחרדים שבאמת רוצים לשרת עושים את זה.
* .   08/11/11 | 00:04
יש גם אופציה לשירות לאומי או אזרחי
* עודד   08/11/11 | 13:00
74. החרדים - הבעיה הכי גדולה שיש!!
חרדים שווה היצור הכי נחות בטבע , הם יודעים רק לקחת ולא עושים כלום בתמורה. אפילו לעלוקה יש תפקיד בטבע, כלומר החרדים יותר נחותים מהעלוקה!!!
* בנאדם שפוי   07/11/11 | 14:09
אתה הבעיה הכי גדולה שיש!!!
איך אתה יכול להגיד ככה הם חרדים הם כל הזמן עוסקים בתורה כמו הבבא סאלי וכו' אותם אתה יכול לקלל...?
* חאאו   07/11/11 | 17:45
אולי בעצם אתה נחות
אתה יודע שאמרו את המשפט הזה עוד הרבה לפניך ולא רק על החרדים אלא גם על המשפחה שלך ועליך !....מה שאתה וחבריך עושים הוא ממיתים עלינו שואה נוספת . יש לנו מספיק אויבים שחושבים כמוך וחושבים זאת גם עליך אז אם אתה אומר את זה ...גם על עצמך וגם העולם אומר את זה עליך ...אולי אתה באמת יצור נחות....
* מישהי   07/11/11 | 20:24
73. הכפייה החרדית היא סכנה אמיתית לדמוקרטיה
וגם האמירה הזו, של אפריים לווי מבטאת את החשש הגדול של הציבור החילוני בישראל- עד מתי נמשיך לממן את שיגעונותיו של ציבור יחיד בישראל? מדוע האמונה הדתית הזו מלווה בכל כך הרבה אלימות?
* יערה   07/11/11 | 11:38
72. צודק הלוי
* כרמל   07/11/11 | 11:34
71. תקראו את תגובה 61 נראה מה תגידו...
די לשנאה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* דדי   07/11/11 | 10:17
70. אחח איך אפשר יהודי איך איך בזכותם אתה חי
ממה אם לא בזכות הלימוד והתפילה שלהם ועוד אנחנו חושבים שקל להיות חרדי חחח טוב אתם לא יודעים מזה להיות חרדי בלי הכנסה גבוהה מיסתפק במועט לומד כמעט כל היום מה נסגר אתכם??!
* חילוני שאוהב חרדים   07/11/11 | 09:59
בזכותם אנחנו חיים?
אם כבר, אנחנו חיים בזכות החיילים שמשרתים בצבא ושומרים עלינו. אפשר גם ללמוד תורה, גם לשרת בצבא וגם לצאת לעבוד. החרדי לא "מסתפק במועט", אנחנו החילונים אלה שממנים אותם ממיסים שאנחנו משלמים והם לא.
* רועי   07/11/11 | 12:41
רועי אתה חצוף מה אתה חושב לך שאני חייה על חשבונך
מה נראה לך שאנחנו לא עובדים? תבדוק טוב טוב לפני שאתה מדבר וחוץ מיזה מי שזן ומפרנס זה בורא עולם לא אתה ולא אף אחד אחר .
* חרדית   07/11/11 | 13:43
לא "נראה לי " כלום
יש עובדות בשטח. על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שלושה רבעים מהציבור החרדי לא עובדים. לכן, אם אני עובד ומשלם מיסים והם לא, אז יוצא שאני מפרנס גם אותם באמצעות המיסים שלי.
* רועי   07/11/11 | 14:27
בורא עולם מפרנס???
מה, את רוצה לומר שכשהייתי מובטלת ולא הצלחתי למצוא עבודה ולא נכנס לי אפילו שקל לחשבון הבנק, אלוהים פירנס אותי? או שאולי בגלל שלא התפללתי אליו, הוא זנח אותי...? אלוהים עובד קשה ומפרנס את כל הפרזיטים שלא עובדים. זאת אומרת שממש מכניס להם כסף על חשבונו לחשבון הבנק? אם לא היו גובים מיסים מהאזרחים במדינה, גם אז היה לכם כסף? בזכות התפילות שלכם אלוהים היה מפקיד לכם כסף, זן אתכם וגם פותח תוכנית חיסכון למען העתיד? יפה לכם אלוהים... אני אשקול להצטרף וכך לא אצטרך לעבוד ואלוהים יממן אותי. שווה... וחוץ מזה, אם אלוהים זן ומפרנס אתכם, כפי שכתבת, אז למה לכם בכלל לעבוד (המעטים מביניכם שעדיין עושים את זה...). לפי ההיגיון הזה, אין כלל חרדים עניים. אז למה גמ"ח? שאלוהים ידאג לעניים...
* חילונית   07/11/11 | 17:04
לחילונית כנסי......
על השתדלות שמעת ? זה לא שאני ישב בבית ויגיד אלוקים יוריד לי כסף מהשמים אני עובדת ככולם ואני לא פרזיטית כפי שאת כותבת אלו שיושבים ולומדים בכולל זה נחשב כעבודת השם תורתם אמונתם ואתם הסיקטור החילוני חייב לכבד את השני כיסתם יש לכם שנאת חינם על כלום ללא התורה העולם לא היה מתקיים אפילו לשניה אחת בזכות לומדי התורה העולם שלנו עומד גמ"ח לידיעתך זה מלשון גמילות חסדים ואנו מצווים בתורה על גמילות חסדים זה לא קשור לכסף בכלל עולם חסד יבנה אם לא יהיה חסד העולם לא יוכל לעמוד .
* חרדית   07/11/11 | 21:15
לחרדית כנסי...
על זה בדיוק אני מדברת: לא אלוהים הוא המפרנס, אלא מי שעובד. בוודאי שנחוצה השתדלות ולכן אני לא מבינה את האמירה שלך שבורא העולם זן ומפרנס. הרי אם אף אחד לא יעבוד, לא יהיה כסף. חד משמעית. ובורא העולם לא יצור כסף בשביל מי שלא עובד. ולכן כ ו ל ם צריכים לעבוד ולפרנס ולא לסמוך על משלמי המיסים או על אלוהים שיפרנסו אותם. רוצים ללמוד? מעולה. גם אני רוצה ללמוד. אבל למה הלימודים שלי נחשבים פחות חשובים ואני לא מקבלת עליהם כסף ופטור מעבודה? למה רק על החרדים אומרים "תורתם אומנותם"? מה, ללמוד רפואה זה לא מספיק חשוב? למודי מדע, טכנולוגיה, היסטוריה וכו' לא מספיק חשוב? רק תורה? לא מקובל עלינו!!! וחוץ מזה אני יודעת בדיוק מה זה גמ"ח. אני נכדה לרב גדול (שמעולם לא כפה את הדת על איש ולא גבה כסף עבור בריתות וחתונות, להבדיל מהרבנים העושקים של היום) וגדלתי בבית מסורתי. למזלי בשלב כלשהו גבר השכל על החינוך המסורתי והבנתי שכנראה שאין אלוהים, וגם אם יש, ממש לא מעניין אותו מה אני אוכלת, מתי אני נוסעת והוא לא זקוק לתפילות שלי (אם כן, הוא מגלומן שזקוק שכל הזמן יאדירו אותו ואת שמו, ואלוהים כזה אינני רוצה). חוץ מזה לצערי יש לי גיסה שמתחזקת, סוחפת אחריה את אחי האומלל ומחנכת את האחיינים המתוקים שלי להיות דוסים נצלנים... אני מקווה שהם יהיו מספיק חכמים לצאת מזה בזמן ולא להיות גם הם נטל על המדינה. את מדברת על החובה לכבוד הדדי. אני מסכימה איתך לגמרי, אבל אני חושבת שבכבוד צריך לזכות. כאשר החרדים יהיו שווים לנו גם בחובות, נכבד אותם ולא תהיה שנאה ועוינות בין המגזרים. אין מה לעשות, כל זמן שהחילונים מרגישים מנוצלים ע"י המגזר החרדי, תהיה עויינות. עובדה שאין שום עויינות כלפי דתיים רגילים ונורמלים שתורמים באופן שווה לחברה. אין לנו בעיה עם דתיים, אלא עם החרדים הנצלנים והפרזיטים.
* חילונית   08/11/11 | 10:09
חילוניה כנסי
זה הבעיה שאת לא מאמינה באלוקים!!
* רקאקרא   09/11/11 | 18:13
כלומר
אין לחרדים שום תשובות רציניות על כל הטיעונים שהעלו כאן בפניהם בכל השרשורים, רק תקיפות והשמצות. דרך אגב, אני כן מאמינה באלוהים, אבל אני לא מאמינה שהוא צריך לפרנס אותי. אני מאמינה שכל אדם צריך לפרנס את עצמו ולתרום למדינה שלו, מה שחרדים לא עושים.
* ענת   09/11/11 | 22:51
69. מקור ההקצנה
ההקצנה החרדית נובעת מההקצנה החילונית. פעם ילדים חרדים גדלו יחד עם חילונים.אבל כיום הילדים החילונים חשופים לחומרים פורנוגרפים,אלימות ,וכדומה מגיל קטן מאד כךשילד חרדי חייב להתרחק .
* יוד   07/11/11 | 00:52
לכו כבר לעבוד !! עלוקות !! שלמו מיסים ושרתו בצבא !!
* אזרחית   07/11/11 | 10:13
אין חרדים שעובדים אין חרדים משלמי מיסים
אין חרדים המשרתים בצבא............
* איןן!!!!!!!!   07/11/11 | 15:53
הרוב באמת לא עושים את כל זה
* בתיה   08/11/11 | 15:01
אוי נו באמת
מה הקשר בין פורנוגרפיה לבין איסור על ישיבה ליד אישה באוטובוס, הליכה ליד אישה במדרכה, איסור הקשבה לשירת נשים ואיסור על תמונות של נשים לבושות?
* דליה   07/11/11 | 12:37
68. החרדים - הקוזק הנגזל (עיין ערך הסתה נגד בני האדם )
* דור שלם   07/11/11 | 00:47
67. הוא בחר במילים פוגעניות מידי
אבל ההתחרדות באמת פוגעת בנו: האיסור להקשיב לשירת נשים, קווי ההפרדה, המדרכות המופרדות, זה שיש מקומות בארץ שאסור להראות בהן תמונות של נשים, הכפייה הדתית בארץ וכו'. אלה דברים שמאוד מפריעים לחילונים בארץ, מה שמוביל לכל השנאה. כמובן שאסור לשנוא אבל צריך לזכור שהשנאה לא נולדה סתם כך.
* .   07/11/11 | 00:44
66. ההסתה נגד החרדים מזעזעת
ולא מוצדק לשנוא קבוצה שלמה ללא סיבה. אבל, מה עם ביקורת עצמית? זה מפריע לרוב החילונים במדינה שאחוזים גדולים מאוד מהחרדים לא משלמים מיסים, לא משרתים בצבא ולא עובדים. למה על זה אתה לא כותב? מה עם הכפייה הדתית במדינה, שמונעת מחילונים לחיות את חייהם כפי שהם רוצים? מה עם ההקצנה האחרונה וההפרדה הבוטה בין גברים ונשים ? לשנוא זה רע, אבל כן יש מקום לביקורת ואני אשמח אם תעלה את כל הנושאים האלה בטוריך.
* עמוס   07/11/11 | 00:03
65. איש קטן בתפקיד גדול
*  איציק    06/11/11 | 22:18
64. יש לי משהו להגיד
אומנם האמירה הזאת היתה קצת קיצונית אבל אני שונאת את החרדים הפנטים האלה זה משגע אותי לגמרי זה דוחה ומגעיל אותי הרגשתי הרבה זמן רע בתוך זה נ.ב- חזרתי בשאלה
* זוהרית   06/11/11 | 21:10
63. ממש אנטישמיות
מייד אין יזראל( יש דברים כאלה) ברוסיה היו אומרים: הכה ביהודי והצל את רוסיה- נשמע מוכר למישהו....
* צבי   06/11/11 | 21:07
62. החרדים בפירוש הורסים לנו את המדינה. גם כל גל המחאה הנוכחי צריך להגיד את האמת:
אנחנו חיים במדינה שאין בה שוויון. אין בה שוויון בגלל החרדים שכופים על כל ממשלה לא לחוקק חוקה. ישראל היקר, אני באמת ובתמים מאמין כבר תקופה ארוכה, שההתחרדות והכפייה הדתית הורסת לנו את המדינה, וסוף סוף משהו אומר את זה. זו לא הסתה, אלה הם דברים שמבוססים על המציאות.
* קובי   06/11/11 | 21:01
אין שיוויון!!!צודק. יש כפייה חילונית מטורפת!!!
* יונתן   07/11/11 | 03:14
61. בלי חרדים לא הייתה לנו בכלל מדינה!!!!!!!
הזכות המוסרית היחידה שלנו לשליטה על ארץ ישראל היא ההבטחה האלוקית שכתובה בתנך: לך ולזרעך אתן את הארץ הזאת. . כיהודים אנחנו לא יכולים לנפנף בפסוק אחד מהתנ"ך ולהשליך את כל השאר לפך . מי שלא מאמין בתנ"ך הוא בבחינת: הרצחת וגם ירשת- בעיני כל פלסטיני מצוי שטוען שהארץ הזאת נכבשה על ידינו! מה נענה לו? אז אם קומץ יהודי שבאורח חייו מסמל את הקשר בין עם ישראל ליהדות ולקשר שלנו למדינה גם זה כבר כואב למישהו???!!
* דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   06/11/11 | 20:35
אם זה היה תלוי בחרדים, היינו עדיין בגולה.
* תלמד קצת הסטוריה. לא יזיק   07/11/11 | 08:59
תגובה
תלמד אתה היסטוריה.לפני התנועה הציונית היהודים היחידים בארץ ישראל היו אנשי הישוב הישן-דוסים שלמדו בכולל
* יונתן   07/11/11 | 10:55
תגובה לתגובה
ואם היהודים היחידים בארץ היו ממשיכים להיות אותם אנשי הישוב הישן - הדוסים שלמדו בכולל, המדינה היתה ממשיכה להיראות כמו אז, במקרה הטוב. לא היה שום פיתוח, לא היו אוניברסיטאות והאמת, רוב הסיכויים שלא היתה מדינה יהודית, כי מה שמעסיק אותם זה רק התפילות ולא הגנה פיזית על מדינת ישראל. ללא צבא גם הם לא היו שורדים. התפילות הרי לא באמת עוזרות. מי ששומר על המדינה זה הצבא ולא התפילות. ומי שמפתח את המדינה זה המוחות המבריקים שיש לנו כאן, שרובם ממש לא נמנים על המגזר החרדי. אז כל הכבוד שהם הקומץ שהיו כאן, אבל זה עדיין לא נותן להם את הזכות לחיות על חשבוננו ולתרץ את זה בשמירה על עם ישראל באמצעות התפילות. איננו זקוקים לתפילות שלהם/שלכם. תודה רבה. אנחנו נשמור על עצמנו...
* דורי   07/11/11 | 12:20
לא עניתם לשאלה
יש לכם תשובה לעם הפלסטיני ? באיזו זכות אתם חיים פה???? אתם חיים בשקר אחד גדול . תקראו טוב שוב את מה שכתבתי אין למי שלא שומר תורה ומצוות( תעזבו ת'הגדרה חרדים לא חרדים) באופן מלא זכות מוסרית לשלוט פה במדינה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* !!!!!???????????   07/11/11 | 15:48
ואתה לא הסברת
למה החרדים לא משרתים בצבא אם הם כלכך אוהבים את המדינה.
* אופיר   07/11/11 | 17:41
vndhc
אים לא היו יהודים דתיים לא היתה כאן היום
* smi21   07/11/11 | 12:19
אז שישרתו בצבא אם הם כאלה ציונים
* חיים   07/11/11 | 12:42
לא רק החרדים מאמינים בתנ"ך
התנ"ך שייך לכולם, לא רק לחרדים.
* .   09/11/11 | 23:43
60. המוסדניק שאיבד את המצפון!
* ישראלי   06/11/11 | 20:33
59. correct
Stupid man and scary to know that he wad leading our security importances.
* Avi   06/11/11 | 19:07
58. בושה וחרפה!!!
זה נובע או מקנאה או מזקנת יתר... למה לדבר על עדה שלמה... חרדים חילונים כולם יהודים פשוט כל אחד עם המסורת שלו כולם אותו דבר (למעט אנשים שסובלים מזקנת יתר)...
* יעקב...   06/11/11 | 18:39
57. הו, ואם חרדי יגיד שהחילונים מסוכנים למדינה- ה' ישמור כמה יסקלו אותו!
אין לאף אחד זכות לחוש עליון ולומר דברי דיבה כאלה! גועל נפש מה שהולך פה! איפה אהבת חינם, איפה??!!
* יהודיה   06/11/11 | 18:34
צודק ב100%
הם מחפשים ליפול על החרדים כדי שישנאו אותם כמו שהחרדים לא אומרים כלום על החילונים אז גם החילונים לא יגידו כלום..פשוט בושה טוב שיש חרדים בגללם אנחנו נמצאים כאן ולא מושמדים!!!
* צודק   06/11/11 | 21:24
החרדים לא אומרים, הם פשוט כופים
בגלל זה אי אפשר להתחתן כאן אזרחית, אי אפשר לנסוע בשבת ואין בכלל תמונות של נשים בכל מיני ערים בארץ.
* נא להתעורר   07/11/11 | 12:44
תגובה
וכשיש תמונות של נשים, זה לא כפיה חילונית שאני חייב ללכת ברחוב ולהסתכל גם אם אינני רוצה ושהילד שלי בן שלוש חייב לראות את זה?? ובכלל, על חוק שקיים בעולם הוא כפייתי, בשביל זה יש חוקים, וכל מה שהחרדים עושים באופן דמוקרטי הוא לגיטמי לחלוטין, כמו שיש חוק שאסור למכור ולאכול בשר לוויתן גם אם אני מאוןד רוצה, אפשר לחוקק חוק לא להפעיל אוטובוסים בשבת, ואם אתה מתקומם נגד הדברים האלו סימן שאינך אדם שומר חוק?
* אוריון   13/11/11 | 00:09
להסתכל גם אם אתה לא רוצה???
מישהו מאיים עליך באקדח ותופס לך את הראש בכוח כדי שתראה תמונות של נשים? מישהו מכריח אותך לנסוע בשבת? לאכול חזיר? להתחתן אזרחית? אם מישהו היה מכריח אותך זה היה נקרא כפייה חילונית. אבל אף אחד לא מכריח אותך. מדינה דמוקרטית אמורה לדאוג לכל אזרחיה באופן שווה. המדינה דואגת לחרדים אבל לא דואגת לחילונים, לכן היא לא דמוקרטית. ואם כבר, החרדים הם אלה שלא שומרים חוק בכך שהם מתקוממים נגד כל פסיקה של בית המשפט שלא מוצאת חן בעיניהם. החרדים סוחטים את הממשלה ומאיימים שאם לא ירצו אותם הם לא ייכנסו לקואליציה. ברור שגם הממשלה אשמה פה שהיא משתפת פעולה, אבל החרדים לא פועלים בהגינות בכך שהם כופים את השקפת עולמם על כל אזרחי המדינה.
* .   13/11/11 | 17:22
מה הבעיה עם תמונות של נשים?
לא תמונות פרובוקטביות, סתם תמונות של נשים? מה כבר יקרה אם הילד הקטן שלך יראה את הראש של סנדי בר? עדיף שהוא יראה איך מדירים את אמא שלו באוטובוס?
* יעל   13/11/11 | 21:16
56. פשוט בושה
דיי לתת לשמאלנים האלה לשנוא את החרדים בזכותם אנחנו קיימים ורק בגללם מתבטלים לנו גזרות קשות...והם עושים את רצון ה' וזה ללמוד תורה ואנחנו במקום לעריץ אותם עושים ההפך שונאים!!אם הייתם יודעים כמה חרדים מקבלים הייתם צוחקים..דווקא הייתה מרחם..ובמקום לעשות גיבוש בעם ישראל מנסים להרחיק פשוט בושה שלא יהיו עוד אנשים כמו אפרים לוי!!!
* עבד ה'   06/11/11 | 17:29
55. צודק לגמרי!
הם שואבים למדינה את הכסף! יושבים בישיבה כל היום במקום ללכת ולהרוויח ל13 ילדים שלהם כסף!!
* דני   06/11/11 | 17:23
54. תארו לכם אם האמירה הייתה כנגד ערבים............
* הדס   06/11/11 | 17:18
הערבים לא חיים על חשבונינו
ולא כופים עלינו כלום.
* אבי   07/11/11 | 17:42
53. מדינת היהודים .?
וואאוו אתה ממש במצב גרוע אם אתה שם את החרדים והערבים באותה קטגוריה!! סליחה שאני יבין חרדים הם לא יהודים?? וישראל היא לא מדינת היהודים??? מישהו אומר לך משהו על זה שאתה חילוני?? יש הרבה דברים שמפריעים לחילונים אצל דתיים/חרדים והם דואגים להזכיר את זה בכל שטות שצצה (בקיצור כפיה דתית וכו שהחילונים כ"כ מפחדים ממנה!) אבל מישהו דיבר פעם על החילונים חסר שמישהו יגיד מילה!! שמעת פעם על המושג כפיה חילונית?? אתה יודע איזה קשה זה להיות דתי במדינה שלנו??? והלוואי שיהיה רוב דתי (בדתי אני מתכוונת גם חרדי! והתפיסה שלכם על חרדים שגויה לגמרי) ואז נוכל לחיות כמו שצריך! * דניאל
* דניאל   06/11/11 | 17:14
בבקשה בבקשה תיקראו:(
בה לי ליבכות שאני רואה מה שאתם כותבים פה שמולאנים או חילונים או דתיים או איך שכל אחד מגדיר את עצמו פה צאו מהתסביך שלכם כולנו יהודים ואנחנו בכלל קיימים רק מאהבה שלנו אחד לשני אפילו אם לא רואים את זה עכשיו בגלל שכל אחד שונא את עצמו זה לא ימשיך ככה הרבה זמן לאט לאט אנחנו מצליחים להוציא מעצמנו את כל הזבל שאנחנו סוחבים אם השנים אחרי כל הריסוקים שעברנו בתור יהודים.... אוהב אותכם עם ישראל אפילו אם הדעות שלנו שונות :)
* יהודי    06/11/11 | 18:00
52. גועל נפש
כל הפוסל במומו הוא פוסל עד כמה שזה עצוב שאדם פשוט שונא את עצמו אומות העולם מסתכלים על אפרים לוי ועלי אותו דבר ... הוא מנסה להתיפות בפני העולם אבלל כולללם שונאים את היהודים... עצובבבב
* יעל   06/11/11 | 16:49
51. בושה לראש המוסד איזה השוואה אדיוט בזכותם יש לנו מדינה אחרת מזמן היו השמאל מותר על רוב החלקים מהמדינה
אידיוט להגיד משפט כזה אומללה ההשוואה
* עע   06/11/11 | 16:39
50. כנסו ותראו.
בספר בראשית פרק ג' כתוב שעונשו של האדם על כך שאכל מעץ הדעת יהיה לעבוד קשה בשביל לחמו, רק בעבודה קשה יוכל להתקיים. אבל מה, החרדים עובדים ? משקיעים ? בזעת אפם מרוויחים את לחמם ? ל-א !!!!! הם חיים על הגב שלנו , בטענה שהם " מהללים את ה' ובזכותם אנחנו קיימים " . תעשו לי טובה , עם ההתנהגות שלהם ה' כבר ממזמן התייאש ועזב. בחברת החרדים קיימים האנסים , הרוצחים , החולי נפש והמשוגעים הכי גדולים שהתירוצים שלהם הם אלפי פירושים וחירטוטים " מהתנ"ך " . אז תעשו לי טובה , תעיפו אותם לעזאזל ותנו לנו לחיות כמו שצריך בלי לממן אותם ואת האלף ילדים שלהם. חרדים ? נמאסתם !!!
* חרדים ? כן בטח ..    06/11/11 | 16:06
מאיפה העתקת את זה מדרשטרימר?
* שונא גזענים   06/11/11 | 17:39
תראו מי שמדבר...אתה עצמך גזען. אתה והמדבדלים החרדים
אוכלי חינם עלוקות. סעו לעבוד באמריקה...
* בובו   06/11/11 | 19:33
ועדיין להגיד שהם מסוכנים למדינה יותר מאירן זה
הסתה לשמה. חוץ מזה, על מה אתה מדבר? על כל רוצח ואנס בחברה החרדית יש הרבה כאלה אצל החילונים, אז מי כאן המסוכן?
* נכנסתי וראיתי   06/11/11 | 18:30
49. כנסו ..
בספר בראשית פרק ג' כתוב שעונשו של האדם על כך שאכל מעץ הדעת יהיה לעבוד קשה בשביל לחמו, רק בעבודה קשה יוכל להתקיים. אבל מה, החרדים עובדים ? משקיעים ? בזעת אפם מרוויחים את לחמם ? ל-א !!!!! הם חיים על הגב שלנו , בטענה שהם " מהללים את ה' ובזכותם אנחנו קיימים " . תעשו לי טובה , עם ההתנהגות שלהם ה' כבר ממזמן התייאש ועזב. בחברת החרדים קיימים האנסים , הרוצחים , החולי נפש והמשוגעים הכי גדולים שהתירוצים שלהם הם אלפי פירושים וחירטוטים " מהתנ"ך " . אז תעשו לי טובה , תעיפו אותם לעזאזל ותנו לנו לחיות כמו שצריך בלי לממן אותם ואת האלף ילדים שלהם. חרדים ? נמאסתם !!!
* חרדים עלק   06/11/11 | 16:05
תגיד לי- אתה בכלל יהודי?
שככה יהיה לי טוב, גוועלד! כמה שנאה יכולה להיות בבן אדם! אם תכיר חרדים תבין שזו טעות איומה לחשוב עליהם ככה! אפשר לחשוב שרק בהם יש אנסים וכו', בכל מגזר עלול להיות חולה נפש אידיוט. ותגיד תודה שהם מתפללים עליך בכלל!!
* דוסה :)   06/11/11 | 18:30
48. כי חרידים יכולים לבצע פיגועים באופן חוקי !
* .   06/11/11 | 15:52
47. מסכים עם אפרים הלוי -לצערי
החרדים נפגעים .ולא מבינים שזו מציאות שנוצרה בידיהם עצמם. אני חרדי ומיצר על ההתחרדות והקיצוניות שאוכלת מקלקלת ומזיקה בכל פינה.. יתן השם שיפתחו הלבבות זה לזה לאהבה ולא לדבר אחר
* אני חרדי   06/11/11 | 15:45
46. המדינה היתה נראית יותר טוב בלי הכפייה הדתיתוללא מימון דוסים
* לילך   06/11/11 | 15:45
תיקון טעות-
המדינה היתה נראית יותר טוב בלי ההכללה הגסה והגועלית שעשית עכשיו ובלי שנאת החינם שרצה פה. בושה לאחים שלך שככה את אומרת!!
* דוסה :)   06/11/11 | 18:27
היא לא הכלילה
באמת יש כאן כפייה דתית ובאמת המדינה מממנת דוסים.
* אמנון   07/11/11 | 18:07
45. גם שונאים אותנו וגם חיים על חשבוננו
יצאתי לי לעשות סיבוב במאה שערים וראיתי כמה חסידים מנטורי קרתא הם פשוט גועל נפש והם יכולים להרוג אישה על זה שהיא מתלבשת לידם טיפה חשוף..שורפים דגלי ישראל בזמן יום הזכון לחללי צהל! אפילו ביטיוב יש סרטון שהם אשכרה נפגשים עם אחמדינג'אד!!! ואמרו שהם תומכים בו..יימח שמם
* אבי   06/11/11 | 15:33
מה הקשר?
גילית את אמריקה פששש יש אפילו סרטון חבוב אלה 30 איש הכי הרבה לא יותר שעושים רעש. וכל החרדים נידו אותם ולא מסתכלים עליהם. אגב דווקא אלה לא חיים בכלל על חשבונך הם לא מקבלים ממדינה ציונית כסף יהרג ואל יעבור
* מלמד בינה   06/11/11 | 18:08
ואתה קורא לעצמך מלמד בינה? פרימיטיבי. זולל ושובע.
* מכה מלמדים   06/11/11 | 19:34
על זה מדברים,למה להכליל,הנטורי קרתי לא חרדים!!!!!!
אני חרדי,וגם אנחנו מתעבים ת׳דרך המטומטמת של הנטורי חרטא.. אנחנו לא שונאים כי כל ישראל אחים,אבל מקווים שימצאו ת׳דרך הנכונה...
* יונתן   07/11/11 | 03:21
44. עם כל הכבוד למר הלוי
אנחנו הציבור החילוני הפראייר לא צריכים שמישהו יגיד לנו שההתחרדות היא הבעיה הכי גדולה שלנו בי זה ידוע, אז מספיק עם הנסיונות העלובים שלכם להפיל את השנאה כלפיכם על מישהו אחר (במקרה הזה ראש המוסד לשעבר). תתחילו להבין שאתם מביאים את זה על עצמכם. פרזיטים, לכו לעבוד!!!!
* חילוני   06/11/11 | 15:31
43. הוא צודק 100% כנסו
כן, הוא כל כך צודק!!! למה? כי אתם החרדים חיים על הגב שלנו, אנחנו עובדים בשביל לשלם מס ולממן את הדירות האוכל והכל שלכם, למה בכלל מגיע לכם כסף בלי לעבוד יום אחד? מגיע לכם לגור בקרטון ושם תלמדו כמה שאתם רוצים. אתם רוצים דירה אוטו וכסף בדרך ישרה? לכו תעבדו!
* אחד ש   06/11/11 | 15:07
ואאוווו
כן שכחתי שאתה בנית לי את הבית ומביא לי אוכל כל יום ואתה עובד במקומי והכל בזכות המס שלך אתה גאאוווןןן אתה מבוזבז תעשה סרט דמיוני תשבור קופות!
* ישראל   06/11/11 | 18:01
42. כנסו דחוףףף
רבותי הראש מוסד הזה צריך לשלוח אותו למוסד פסיכיאטרי דחוף אני לא רוצה להתבטות פה בצורה לא יפה,אבל מר אפרים הלוי תדע לך ש והיא שעמדה לאבותינו ולנו דור אחר דור התורה הקדושה היא שעמדה לנו לזכות,בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו אבל הקדוש ברוך הוא מצילנו מידם,לולא התורה הקדושה מזמן הינו אבודים
* חוזר בתשובה טרי   06/11/11 | 14:52
דחוף לא פחות
אין קשר בין חרדים לתורה , היא לא בכיס שלהם יבוא יום ואתה תתעורר מהאורות של התשובה וגם אתה כמו רוב בעלי תשובה וותיקים תבין ותפנים שכן, החרדים בעיתיים כחברה וכמיגזר בלי קשר לבורא עולם. השם הוא האלוקים. התעוררות נעימה לך אברך טרי מקווה שלא תעלה על עצים גבוהים מדי מניסיון קשה מאוד לרדת מהם ועצה לי אליך: באם יש לך ילדים שמור עליהם היטב היטב המיגזר החרדי לא מטיב איתם. החינוך החרדי נוראי.
* בעלת תשובה לא טריה   07/11/11 | 14:11
41. יהודי אוכל יהודי
במקום לקרב את כל פלגי העם ,הוא מוסיף לקרע ולשנאת החינם....ראש המוסד בתחת שלי...אפס
* מיסטר סיקרט   06/11/11 | 14:50
40. כוחי ועוצם ידי
אדוני ראש המוסד,לידיעתך {או שלא לידיעתך}בעשרות המבצעים החשאיים שהשתתפת באירגון,אלפי מקורות מודיעיניים,הרבה פעולות מבצעיות מרשימות....האם "אתה" והמוסד" הצליחו בזכות עצמם?אז זהו שלא,יש משהו שנקרא "בורא עולם" כן זה שהחרדים המסוכנים מתפללים אליו,כן זה שמכניס בך נשימה כל רגע,זה שבחר בך כבנו אהובו...תתבייש לך,החרדים הם הסכנה???40 שנה במוסד ולא למדת כלום אה
* לראש המוסד כנס   06/11/11 | 14:47
39. אנחנו חרדים
ההסתה נגד החרדים נאמרת על בסיס קבוע בכנסי גיוס כאלה ואחרים,על ידי אנשי צבא בכירים כאלה ואחרים-לרבות הרמטכ"ל לשעבר אשכנזי,וכמין ריטואל קבוע כדי להדגיש את הביחד והמוטיבציה של החיילים החילונים כנגד המשתמטים החרדים בכמין פידבק צבאי חסר עכבות,כאשר חומרת ההסתה משתנית בהתאם לדובר ולנסיבות.לא היו דברי אפרים הלוי זוכים להד מיוחד ביחס לאחרים ,לולא היה ראש המוסד לשעבר המדבר בזמן שבו עיקר הדיון הציבורי הוא על התקפה באירן,נתקנא אפרים הלוי במאיר דגן ורצה גם הוא כותרות בהקשר לגרעין האירני ,הלא גם הוא ראש מוסד לשעבר,לא?... אלא שכמסורת צבא ישראל סבא שילב את ההסתה הקבועה בכנסים המוניים של צה"ל נגד החרדים,ומשום המרמור שלו על היחס לא זכה דגן-ולא הוא-לא ברר במילותיו וזכה והיה למובחר המסיתים.-האמת ניתנת להאמר לא היו דבריו זוכים כל כך לחשיפה לולא העיתוי הנוח-כשמדברים על תקיפה באירן-.רציתי רק להזכיר לו ולבכירי צה"ל אחרים כמה אמיתות שאולי הם שכחו:א.רבים מהמשתמטים הם חילוניים.ב.לטעמי גם כאשר רבים מהצפונבונים השמאלנים משרתים בקריה הם משתמטים לא פחות מהחרדים-כאשר דווקא מהם צפה ההסתה נגד החרדים ולא מהימין המסורתי והציבור הדתי לאומי המחזיקים את כוחו הקרבי של צה"ל.וזאת בעוד שחרדים רבים מנהלים ועוסקים במעשי חסד בממדי ענק שגם הציבור החילוני נהנה מהם-די אם נזכיר את שלשת הילדים והנערים החילוניים -וברמת ההסתה הנוכחית אינני מתבייש להשתמש בזה-שנצלו מסרטן מח העצם על ידי עמותת עזר מציון החרדית של הרב חנניה צ'ולק.-את ידידי החילונים הרבים שנעזרו ונעזרים במכשור יקר ביותר להוריהם המבוגרים ואף לנכים צעירים מעמותת יד שרה החרדית של הרב אורי לופוליאנסקי ,ואף עולי רוסיה ועוד רבים אחרים הנעזרים בבתי הספר של "שובו",ובעמותה ובמוסדות של הרב גרוסמן-ושלא לדבר על חב"ד העוזרת במיוחד לעולי רוסיה המדברים בשפתה-וכן לכל היהודים והישראלים בעולם כולו.ראוי איפה לאנשי הצבא הבכירים לנסות ולהגביר את המוטיבציה לגיוס לצה"ל בדרכים ארסיות פחות,שכן מדברי הלוי נראה שהגענו עד עברי פי פחת.
* דוד אור   06/11/11 | 14:39
38. עיקר הבעיה
שורש הבעיה טמון באנשים כמו הלוי שהם בטוחים שהם המגינים והשומרים וספקי הבטחון שלנו - למזלי הרב אני לא מאמין לתפיסת עולמם המעוותת
* יהודי   06/11/11 | 14:37
37. זהירות!!! מפה מתחילה מלחמת אחים !!!
ראש המוסד לשעבר צריך להתבייש ולהתנצל על אמירותיו הקשות והאיומות הללו אבוי לנו שיקום יהודי מהעם וינסה להסית ולהפריד את העם בינו לבין עצמו גם ככה אלוקים התרחק קצת מהעוונות ומהריחוק שלנו מהדת שלו אז כשהוא יראה שמתחוללת פה המרדה והסתה למלחמת אחים אנחנו נכאיב לו יותר מהכל אל תשכחו שהוא אבא שלנו ואנחנו הילידים שלו וכל הורה יודע בדיוק מה הקשר הזה ומה החיבור הזה יהודים תתעוררו בבקשה אנחנו חייבים להתאחד ולהלל את השם חייבים להתקרב איש איש כיכולתו העיקר שתהיה כוונה חזקה לאהוב את אבא שלנו באמת ולהעריך ולכבד כל מה שברא ולשמור את מצוותיו זה הזמן הכי קריטי של עם ישראל וכך כתוב בהרבה מאוד מקורות ולא רק של יהודים אין מה לפחד כי אבא שלנו איתנו אבל אנחנו לא צריכים לראות את זה כמובן מאליו זה תמיד הבעיה שלנו שנותנים מאהבה אנחנו מתרגלים ושוכחים אפילו להודות בואו נתאחד כולם באהבה כולנו אחים ילדים של אלוקים בני מלכות אנחנו ממש לא מתנהגים ככה וזה בושה לאלוקים לראות מה מתחולל במדינה שלנו ובכל נפש פועמת אני מקווה שהמילים שלי יחזירו לכל יהודי את הניצוץ הקדוש שקיים בו אמן ושיגיע המשיח בע"ה בזכות ואנחנו נראה נפלאות וניסים גדולים
* יהודי יקר בבקשה בבקשה לקרוא   06/11/11 | 14:32
36. כנסו...
אפריים את פשוט בן אדם מגעיל לך תתאסלם איך אתה מדבר על האנשים המדהימים שבלעדיהם לא הייתה קיים בכלל יחתיכת אפס מאופס אין לך זכוות להגיד כאלו דברי כמו שאתה חילוני אני דתייה וגאה
* בתאל   06/11/11 | 14:26
35. ראש המוסד לשעבר
זה ממש לא יאומן שאנשים כאלו אמורים היו להגן עלינו ... אבל התרגלנו שאלו האנשים שמנהגים אותנו ולגבי עצם הענין באמת הגזמתתתת
* איש שבכ לשעבר    06/11/11 | 14:22
34. החרדים אימצו את תרבות השקר אומרים ככה
מתכוונים אחרת. אני עבדתי עם חרדי לשעבר בחברה שהקמנו, עבדנו מהבוקר עד אחרי חצות. ובני הדודים החרדים שלו היו מלגלגים עלינו. היו אומרים שהם מסודרים עם דירות 5 חדרים בלי לעבוד יום אחד ואנחנו קורעים את התחת בשביל לשלם מס, כי כסף לא ממש הרווחנו, הם היו אומרים לנו בפרצוף פראירים . הבעיה שהם חיים בתרבות שקר שהדבר הכי חשוב בה "שלא ידעו" הם ינסו להציג הצגה שלמה כאילו אכפת להם ממכם, תיזהרו מתחת לפני השטח מפעפעת שנאה לכול מי שלא כמוהם, שנאה גדולה משנאת אחמניגד. הם מוכנים להרוס את המפעל הציוני ואת המדינה, הם חותרים לכך,העיקר לפגוע באחר, לא אכפת להם שגם הם יפגעו - כמו במשפט שלמה.
* סת   06/11/11 | 14:22
33. נראה אותך סותר את האמירה שלו
כל מה שעשית היה רק להגיד כמה אפרים הלוי הוא רע וטיפש.. אבל לא הצלחת לתת טיעון נגד אחד לדברים שהוא אמר.. מעניין
* חחח   06/11/11 | 14:13
32. צודק 100%
רק את האימרה הזאת הייתי מצפה מראשי צדק חברתי, אף אחד מהם לא קם ואמר את האמת בפנים. החרדים הורסים את המדינה, מנצלים אותה עד תום ולא תורמים בכלום.
* טל   06/11/11 | 14:13
31. כנראה שרוב האתאיסטים: כול מי שדתי, לסכול באבנים
והם מדברים על זכויות.
* סתם אחד    06/11/11 | 14:07