הורים
תגובות (67 תגובות ב-34 דיונים)
34.
מרתק. כל הכבוד על הקמת המרפאה.
* הדס   29/06/20 | 21:31
33. הכל חארטה- ילד צריך חום ואהבה והמון תשומת לב.
* אלינור   25/04/14 | 15:17
32. ד"ר מירי קרן היא שרלטנית.
שלא תעזו להתקרב למכון של מירי קרן. היא שרלטנית שגודלת בהרעבה של ילדים אשר מתקשים להאכיל את עצמם. במקום תועלת עושה רק נזק. מומלץ לשלול לה את הרישיון.
* מירב   18/01/14 | 18:06
31. ילדים
להיות קשובים לצרכים ולא לפחד לבקש עזרה זו לא בושה
* יודעת   03/02/13 | 18:03
30. עזרה
ההורים חייבים להרגיש מרושתים במיוחד עם הילד הראשון וזה אומר להקיף את עצמכם בכל עזרה אפשרית משפחה חברים בביבי סטר לא להתבייש לבקש עזרה רק כך אפשר לעבור את לידת הילד הראשון בשלום , צריך כפר שלם כדי לגדל יילד 1
* יופי   03/02/13 | 17:55
29. כל כך מתחברת למה שרשמת
זה בדיוק מה שעובר עליי מאז שילדתי, אני כל כך מפחדת שההתמוטטות תגיע מהלחץ שיש עליי בגידול התינוקת המהממת שלי שאני לא נותנת לעצמי ליפול, אבל מפחדת שיום אחד זה יקרה, בעלי עובד כל היום אני בבית עם הילדה פשוט מגדלת אותה לבד ללא עזרה מצידו בכלל! וזה קשה ומתסכל מאד! הכתבה הזו מעניינת מאד!!!
* תגובה 27   16/12/12 | 06:44
28. הורים:רק כאופציה אחרונה, מפנים תינוקות לצורכי מחקר וזה לא הוגן
אם אחד ההורים סובל מהפרעה נפשית אז צריך שהטיפול יתמקד בו בזווית ההורית ולא בתינוק-תינוקות הם נקיים והתערבות מוקדמת במערכת הנפשית שלהם עלולה להיות מזיקה. אני מאמין שהצוות בא בכוונה טובה אך עדיין רק כאופציה אחרונה
* פסיכיאטר   15/12/12 | 23:36
27. מחקר פמיניסטי
חסרה לי ההתמצאות במחקר הפמיניסטי. כבר בשנות השבעים הבינו כי מאוד חשוב להדגיש שאין סימביוזה בין האם לילד. זאת בניגוד לתאוריה של פרויד שראתה את השניים כישות אחת. בשל ההנקה והטיפול הפיזי הרב שמצריך טיפול בתינוק (אותו עושה לרוב האם) נשים רבות מרגישות סחוטות מהטיפול בילדם. לעתים קרובות טיפול פיזי רב יגרום לתחושה של טשטוש גבולות בין גוף האם, לגוף התינוק. אז עלולה האם לחוש כי גופה מתפקד ככלי כיבול של ילדה. בכתבה סופר על אימהות שהביעו קושי בדיוק במקום הזה, אבל זה נעשה בהתעלמות מכך שהמקום הזה הוא מאוד טבעי, שכן הוא מקום מאוד קשה להיות בו, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. כשיש התעלמות מאותו קושי, הרי שנשים רבות חשות ייסוריי מצפון מהעובדה שהן רואות את ילדן כעול ואז מתפתחת הבעיה לממד נוסף. בכל הכתבה הזאת לא עלה הצורך, בחלוקה של האחריות על התינוק. לא הייתה הבנה שיש צורך שהאב יתפקד כהורה גם כן, כיוון שהאם קורסת תחת העומס. אילו הייתה חלוקה בין ההורים וכל אחד היה נותן יד בגידול, ובטיפול הפיזי לא הייתה האישה מגיעה לכדי התמוטטות. הכתבה מספרת על כך שיום אחד האב הגיע מאוחר מהעבודה וראה את אשתו מניחה את ילדם בגסות על המיטה ואומרת שאין לה כוח עליו (לתינוק) יותר. כאן כל האצבעות מופנות כלפי האישה, ונשאלת השאלה למה? הרי האב הוא לא זה מבלה את כל יומו עם פעוט שלא חדל מלבכות. הוא יוצא לעבודה רואה אנשים שניתן לפתח אתם שיחה בוגרת ומעסיק את עצמו בנושאים הקשורים לעבודתו, בסוף היום הוא חוזר הביתה למשפחתו. כלומר, האב ממשיך לחיות את חייו כאדם עצמאי ובוגר. האם לעומת זאת, שמה את חיה הבוגרים בהמתנה, ומוצבת בסיטואציה בה היא כל היום דואגת למישהו אחר. במידה והיא אינה סופחת הנאה מכך, תמיד יש החברה שתאמר "אבל את אימא שלו" כאלו שמעבר זה אמור לקרות באופן "טבעי" וכל משמעות חייה צריך להיות מופנה כרגע לילד. אני יכולה רק לומר שאילו היו פונים עלי לעזרה בנוגע לנושאים אילו הייתי מנסה להגיע לכך שתהיה הבנה במשפחה כי הילד הוא אחריות משותפת של שני ההורים. על מנת להימנע ממצבים שהורה אחד חש כי נמאס לו מהמגע האינטנסיבי או מהתמודדות הבלתי פוסקת עם הילד יש לחלק את הזמן כך שלכל אחד מההורים יהיה זמן עם עצמו ולעצמו.
* בדוי   15/12/12 | 19:19
כ"כ נכון! כל מילה אמת!
אני יכולה להוסיף מנסיוני האישי שאחרי 2 ילדים הרגשתי ממוטטת ומרוקנת סופית והודעתי לבעלי שאני לא מתכוונת ללדת יותר ילדים אם אצטרך לגדל אותם לבד, כל עוד לא תהיה חלוקה שווה בטיפול לא אעמוד במעמסה והיום עם הילד השלישי חווית הגידול פשוט מדהימה כי יש פרטנר ולא כל העול עלי וכשאני עייפה או זקוקה למעט זמן לעצמי יש מי שיטפל בילד וזה פשוט מדהים
* אחת   15/12/12 | 20:47
26. כתבה מעניינת מאוד!!! כן יירבו ;)
* נופר   15/12/12 | 17:16
25. זוהי יוזמה מבורכת. יש הסתרה, השתקה ודיסאינפורמציה לגבי אמהות , הולדה וגידול ילדים שגורמת לדברים קשים.
בתהליך האבולוציוני בו מעודדים אותנו ללדת ולהיות הורים משתיקם מחביאים ועוטפים את כל הנושא באידיאליזיה שאין לה מקום. הדבר גורם תסכול קשה לאמהות צעירות במיוחד שאינן מבינות מדוע אינן מאושרות כל העת ומדוע הן עוברות תהליכים רגשיים לא פשוטים. הסביבה דורשת מהן להיות מאושרות ומסופקות באמהותן ומבחינתן זוהי רק נקודת התחלה למסע לא פשוט של היכרות עצמן מהביטים אחרים וליצירת זוגיות שונה לחלוטין מזו שהיתה עד אז. הקורבנות הם הילדים וכמובן גם ההורים שאינם מוצאים מזור לנפשם בתוך כל זאת. חובה לפתוח מרפאות כאלו כי מה שקרה נוצרו המון עסקם שתומכים לכאורה. חלקם טובים ורגישים ואלם יש צורך גם בהתייחסות של שירות הבריאות הממלכתי שיעניק תמיכה גם לאלו שידים אינה משגת לשלם עבור יועתות לכל מיני התנהגויות ומעגלי תמיכה שעולים כסף. אם לא ינקטו בתהליכים אלו התשלום עבור בוגרים עם בעיות קשות פי כמה יהיה גדול יותר ויפול כמובן על השירות הממלכתי במרפאות נפש, פשע, טיפול רפואי אחר וכדומה.
* גילה   15/12/12 | 10:45
24. כתבה מעולה!
הלוואי וירבו מרפאות כאלה בישראל.
* אחת שיודעת   15/12/12 | 07:53
23. האמא האנורקסית - מה היא חושבת לעצמה?
* ניסים   14/12/12 | 20:07
22. המספרים
אם יש 300 מקרים חדשים בשנמה, ו 600 מפגשים בשנה, זה אומר שכל טיפול נמשך רק 2 מפגשים.
* ניסים   14/12/12 | 20:06
חשבון פשוט
600 מפגשים בחודש, כלומר 24 מפגשים בממוצע למטופל. ובסך הכול 7200 מפגשים בשנה.
* הבנת הנקרא   18/12/12 | 02:15
21. כתבה לעניין.
תודה על הרחבת הידע.
* נועה(:   14/12/12 | 16:12
20. כל כך עצוב אבל מרתק
* אמא   14/12/12 | 16:10
19. תמשיכו לפרנס את הפסיכאטרים שוטים?!!!?
* נירית    14/12/12 | 15:15
ולמה את אומרת את זה?
על מה את מבססת את "השערותייך"?!? עובדה שהצליחו לעזור היכן שההורים נכשלו. הלוואי ולא תצטרכי!
* שרית   14/12/12 | 17:19
מסכים!!!! הפסיכיאטרים ממציאים מחלות חב' התרופות מוציאות סם חדש והתעשייה חוגגת!תתעוררו
* שמבלולו   14/12/12 | 17:32
לממן...
הפסיכאטרים במרפאה הזאת מרוויחים שכר זעום. הם עושים את העבודה הזאת פחות או יותר בהתנדבות
* ליאור   14/12/12 | 18:39
מה את חושבת?
שלתינוק אין נפש מורכבת? איזה אהבלה! או שמא סינטולוגית שמאמינה בחייזרים!
* סמדר   14/12/12 | 22:31
18. מעניין מאוד. כתבה מצויינת
* רינת   14/12/12 | 13:14
17. לא כולם צריכים להיות הורים
בישראל יש לחץ מטורף להביא ילדים .זוג או גבר/אשה אינם נחשבים שלמים אם לא מימשו את הורתם,וזה מופרך.בכל המקרים שציינו לעיל הילד לכאורה הוא הפצינט אבל ברור שמקור הפתלוגיה בגיל הזה הוא ההורה
* אחת   14/12/12 | 13:14
צודקת! לוחצים על אנשים לא כשירים בעליל
להביא ילדים וזה מזעזע!! אתם מעבירים חסרי ישע התעללויות רק כדי שתהפכו להיות סבים ודודים.
* ספיר   14/12/12 | 16:43
16. איזה אנשים מדהימים!!!
מרגש לקרוא, אולי בשל הזדהות עם קשיים בהורות הראשונית. יישר כח לכל העוסקים במלאכת קדש זו.
* שיר   14/12/12 | 12:49
15. ל- 11
מה את נורמלית?! למה את חיית פעם? את יודעת איך אנשים הרגישו, מה הם חוו, כמה התעללות וכאב היו שהתביישו בהם והסתירו אותם? מאיפה לך שהיה טוב? אם היה טוב לא היה מתפתח בכלל תחום בריאות הנפש. אם זה קרה כנראה שהיה צורך נכון? את כזאת תמימה שזה מדהים. יש בעיות בעולם, אנשים סובלים, למה לא לטפל בזה אם אפשר?! קראת את הסיפורים בכתבה? נראה לך שבלי טיפול הילדים האלה היו חיים טוב?! צאי מהבועה!
* י   14/12/12 | 12:10
14. כתבה מעולהה!
כמי שהיתה בדיכאון אחריי לידה בהכחשה וראתה את הילד שלה בדיכאון ממשי,אני יכולה לספר לכם שזה נורא ברמות שאתם לא מתארים,ייסורי נפש ממש!למזלי יצאתי מזה וטיפלתי בי ובילד.אבל כל אלה שאומרים מה היה פעם לפניי הפסיכאטרים אנשים יצאו נורמליים אז עם קצת עבודת מחקר תגלו שממש לא כולם יצאו נורמליים. חלק מהטבע והאנושיות זה דיכאון אחריי לידה...מי יותר מי פחות.והיו מצבים גרועים יותר מ"רק" הזנחת הילד..ואתה לא יודע כלום!עד שאתה חווה את זה על בשרך.התחושה של חוסר שליטה בעצמך ובתגובות שלך ההרגשה שאת לא מכירה את עצמך ולא מבינה מה קורה סביבך הבכי המתמיד.נורא,נורא,נורא!!היום אני זועקת לנשים לכו לטיפול לכוווו!!!אל תתביישו!זה לא אשמתכן זה הורמונים זה משו ביולוגי שקורה לגוף ומצריך התערבות.זה הכל! החיים אחכ שווים את זה.כתבה מעולה ומעלה מודעות בסיסית של יחסי הורים ילדים.תודהה רבה!
* אני   14/12/12 | 11:20
לא לכולם 1600 שקל לחודש לטיפול
ודרך קופות החולים פסיכולוגים על הפנים
* קל להמליץ    14/12/12 | 16:14
התפיסה הטיפשית שלך שרק אם משלמים 400 ש"ח
אז הפסיכולוג "שווה משהו" גורמת לכך שפסיכולוגים גובים סכומי עתק. הפסיכולוגיה זמינה לכולם דרך קופת חולים ודרך חברות ביטוח וזה ילך ויתרחב כמו שטיפול שיניים זמין, וצריך להיות זמין לכל האוכלוסיה. בקופות חולים ובמוסדות ציבור עובדים מטפלים מעולים, צעירים ומלאי שליחות וותיקים ומנוסים שנהנים לעבוד הרבה ועם מגוון רחב של אוכלוסיה ולא בקליניקה ממהגוני ולגבות משלושה מטופלים שיכולים להרשות לעצמם 400-800 ש"ח לשעת טיפול
* פסיכולוגית של קופת חולים   14/12/12 | 19:07
13. כתבה מצוינת ומעשירה
* שרון   14/12/12 | 11:00
12. תלכי לרופא! ממה שאת מתארת זו תסמונת שנקראת ריפלוקס
נכון שהיא מקיאה בקשת? חבל שזה לא טופל עד עכשיו יש לזה טיפול
* ל-7   14/12/12 | 10:10
רפלוקס ופסיכיאטריה
הרפלוקס היה רק סימפטום. היה צריך לגלות מה הסיבה לרפלוקס
* הבנת הנקרא   15/12/12 | 17:54
11. אנשים התחרפנתם??!!!!
לאיפה הגעתם?? אני מזמין אתכם לחזור חצי דור אחורה ללא שום מרפאות וללא תחום הפסיכאטריה המפותח גדל דור לתפארת.. אלוקים ברא את הטבע בצורה הכי מושלמת. גם היחסים האינסטיקטיים בין אמא לילדיה הוא דבר הכי טבעי והטבע הוא מושלם.. כל המצבים המשונים שקראתם בכתבה של ילדה שמקיאה וכו' הוא תוצאה של אמא שמנסה לשנות מהטבע בהמון מובנים שאין כאן המקום לפרטם.. אנשים צאו מעצמיכם חזרו לצורה הטבעית ולא תצטרכו שום פסיכיאטר.. כמו שחתולה לא צריכה פסיכיאטר כדי לגדל את גוריה.. לתשומת ליבכם!!!
* נירית    14/12/12 | 09:46
פעם גם היו מכבסים במי נהר, פעם.....קפצנו כמה דורות
* שרון   14/12/12 | 10:58
נכון,פעם הכול היה טוב יותר כי אלוקים ברא את הכול
מושלם-אבל!!הרסנו הרבה דברים...העולם היום הוא לא כמו שהיה פעם ולכן היום עקב הקילקולים הרבים שאנחנו יצרנו בטבע(שחלקם כמובן טובים ומועילים לנו-אבלגם הורסים...) נוצרים קילקולים בנפש שצריכים תיקון,וטוב שמישו דואג ומייצר את התיקונים האלה...ולא העולם היה עוד יותר משוגע מימה שהוא עכשיו...
* תמר   14/12/12 | 12:49
סורי לספר לכם
אבל אין אלוהים. וכל מה שקורה בעולם זה תוצאה של מעשים שלנו .
* אתאיסטית    14/12/12 | 13:55
אלוהים או לא אלוהים?
הטבע הוא האלוהים הוא פועל בצורה הכי חכמה ובצורה מתוכננת וידועה מראש.. ככל שתשנו מהטבע או מהאלוהים וחוקי האלוהים תאכלו אותה בצורה של מחלות כמו איידס ומחלות נפש.. תתנהגו לפי הטבע כי הטבע הוא אלוהים..
* נירית    14/12/12 | 15:13
ממש לא נכון
מחלות נפש תמיד היה ותמיד יהיו, רק במתאים שנה האחרונות מטפלים בהן כמו שצריך. אני רואה הרבה בעיות בדור ההוא, כמו בכול דור. האמא הייתה רגילה, המנגנון של ההקאה היה בשביל תשומת לב. כמו ילד שבוכה. אני מזמינה אותך לחזור לצורתך הטבעית, לצוד, לגור בחוץ, ולא להשתמש במחשב.
* ...   14/12/12 | 19:38
דור לתפארת?! נו באמת!
דור של נכים רגשית
* סמדר   14/12/12 | 22:33
וגם חתולה וכלבה
נתפשו לא פעם ברגעי מצוקה ניזונים מהגורים שלהם
* סמדר   14/12/12 | 22:34
הכי פשוט להלל את מה שהיה ולהתעלם ממה שיש. הל המתואר היה קיים בעבר ואמהות דתיות וחרדיות נמצאות בלחץ קשה פי כמה
אמהות במגזר הדתי והחרדי אינה אידיאלית כפי שרוצים המאמינים לחשוב. די במקרים שיצאו החוצה כמו האם המרעיבה, אמא טאליבאן ואלפי מקרים של התעללות פיזית נפשית ומינית מעידים כי ההורות במגזר החרדי היא רחוקה מלהיות אידיאלית. עומס ללדת ילדים בזה אחר זה תוך העמסת שאר ההיבטים האחרים בחיים ממוטטים אמהות עייפות ומותשות אבל את מקריה דיכאון לאחר לידה מחביאים מחמת הבושה והשידוך המאיים שיעיב על המועמדים מאותם משפחה. לידה והורות הפכה למקור לעסקים : מזון תינוקות, בגדים, צעצועים ועוד. כל אלו יצרו אידיאלזיצהי של המצב כדי להגביר את המסחר. את ההיבט הנפשי דחקו לפינה כי הוא הורס שמחות אבל קודם כל צריך לטפל בו לפני כל השטויות האחרות ולבטח לא לחפש את אלוהים כסופר נני.
* גילה   15/12/12 | 10:56
10. כתבה מעולה!
מלמדת, מעשירה ומאוד מעניינת. כן ירבו!
* אנה   14/12/12 | 09:44
9. אמאלללללללה
מפחיד
* אדמוני   14/12/12 | 07:57
8. פשוט עבודת שליחות
צוות מדהים
* מישהי   14/12/12 | 05:54
7. יש לי גם בעיה, אולי מישהו יכול לעזור לי
יש לי תינוקת בת חצי שנה והיא גם מקיאה/פולטת כמעט אחרי כל ארוחה. אנחנו הבאנו לה שם שאני ממש לא מתחברת אליו, בעלי בחר אותו בגלל שלא הגענו להסכמה על השם ואחרי הלידה לא היה לי כל כך ראש לזה. האם יכול להיות שזה קשור לזה ואולי אני צריכה לשנות שם או להוסיף לה עוד שם?
* ליה   14/12/12 | 04:33
חבל שזו מסקנתך.
אמנם אפשרי להחליף שם, אך מהכתבה הזו ברור שהמסקנה היא היחס שלך לבתך, ז"א - במקרה שלך לא צריך לשנות את בתך, את צריכה לשנות את עצמך, אולי את מביעה סלידה משמה של בתך, והדבר מורגש אצלה.
* יולי   14/12/12 | 08:44
אולי לכי קודם לרופא ילדים
לפני שאת ממהרת לקחת את התינוקת לפסיכיאטר... אגב, רוב התינוקות פולטות אחרי ארוחה. אבל שוב תבדקי עם רופא ילדים, יש הרבה מאוד אפשרויות מדוע זה קורה... אל תכנסי ללחץ ואל תתני לאנשים כאן לשגע אותך.
* אמא ל 3   14/12/12 | 12:45
הפליטות זה בגלל האכלה מוגזמת
רוב הפעמים אנחנו מאכילים יותר מדי, צריך לשים לב כשהיא מראה סימני שובע ולא לדחוף לה מעבר לכך.
* אמא   15/12/12 | 22:27
אולי בעיה רפואית כמו ריפלוקס
כדאי להתייעץ עם רופא ילדים - יכול להיות ריפלוקס שייפתר ע"י פורמולה מיוחדת והנחיות או אפילו טיפול תרופתי
* נושה   16/12/12 | 11:20
6. כתבה מצויינת!
מראה כמה ההתפחות של התינוק תלויה בפסיכולוגיה של ההורה.
* נועה   14/12/12 | 03:54
5. חייבת להגיב
כאמא ל 4 . הצעירה ביותר סירבה לאכול יותר ממאה גרם חלב ליממה . אושפזה למעקבים ובסוף רק פסיכולוג שלי מצא שאני בחרדות קשות לגבי הרגלי האכילה שלה מטראומה שנצרבה בי מילדתי הראשונה שנולדה במשקל פג וחודשים רבים לא עלתה במשקל ואף שוחררה מהפגיה הרבה לאחר הלידה. מרוב לחץ שהסיפור יחזור על עצמו שנית , העמסתי על בתי הצעירה את הלחץ והחרדות שלי לגבי סגנון אכילתה. רק שהרפתי ממנה ונתתי לה לאכול או לא לאכול כרצונה (מה שהיה לי קשה מנשוא) תאבונה חזר והשפיות חזרה אליי. מאמר חשוב מאוד. כן יירבו .
* מותק   14/12/12 | 02:11
4. איזה שטויות
בעבר לא היו כל המרפאות האלה ושיטות הטיפול האלה וכולם יצאו בסדר גמור. אנשים מחפשים בכוח במה להתעסק...
* אני   14/12/12 | 00:29
כנראה היית בסוף התור כשחילקו מוח!
מזלם של אותם אנשים וילדים שיש מרפאות שכאלה, כן ירבו!
* לפעמים עדיף לא לטקבק   14/12/12 | 02:43
כמה בורות בתגובה אחת...
פעם אנשים היו סובלים בשקט ונשארים עם המצוקה לבד. מקווה בשביל הילדים שלך שיש לפחות מישהו אחד בחייהם שיוכל להיות אוזן קשבת במידת הצורך.
* אני   14/12/12 | 05:59
כנראה שאת צריכה ילד כזה
ומעניין מה אז היית חושבת על הכתבה.
* אמא לילדה עם הפרעות אכילה!   14/12/12 | 09:05
באיזה גיל הילדה עם הפרעות אכלה?
היא תינוקת???? או ילדה?????
* רוחמה   14/12/12 | 12:50
האמת שאני מסכימה עם זה שאמר שטויות
אנשים היום בכוח מחפשים בעיות, לא שמעתי על פסיכאטר לתינוק בגלל שהוא פולט או אוכל הרבה, זה באמת נשמע שטויות, הפסיכיאטרים מחפשים אולי דרך להתפרנס ומנצלים הורים בחרדה, אולי להורים יש בעיה ואלי הם צריכים טיפול.... שמעתי על טיפול מיוחד בתינוקות להורים נרקומנים אבל זה ברור ומשהו אחר.
* רונה   14/12/12 | 12:49
אתם לא מבינים בכלל .
כשיש בעיות שנדמה לנו שהם קטנות בגיל כזה , הן רק התחלה של הבעיות בבגרות. תלמדו הבנת הנקרא, זה כתוב במפורש בכתבה .
* נו באמת    14/12/12 | 13:57
רונה, אל תתגאי בבורות!
* ספיר   14/12/12 | 16:44
מחפשים דרך להתפרנס?!
את בכלל יודעת איזה שכר זעום מקבלים העובדים באותה מרפאה? שכר כל כך נמוך שהייתי מגדירה את עבודת הקודש שלהם כהתנדבות. תחשבי לפני שאת כותבת
* נועה   14/12/12 | 18:33
תגדיר בבקשה "יצאו בסדר"
כמו בקיבוצים? שכולם "יצאו בסדר" רק עם בעיות רגשיות אינסופיות? מה ההגדרה שלך ליצאו בסדר בדיוק
* אידיוט גמור    14/12/12 | 16:12
3. באיכילוב הייתה מחלקה כזאת כבר לפני 20 שנה
* נילי   13/12/12 | 21:34
ו....? טוב שיש עוד!
* תיקי   14/12/12 | 02:43
2. כתבה מעולה
אני רופאה ואמא ל3 ילדים קטנים.תודה לאל לא הגעתי למצבים המצוינים בכתבה, אבל האמת שקיבלתי מהכתבה תובנות חשובות גם במצבים הקלים שקורים בחיי היום יום הלחוצים. כן ירבו כתבות כאלה!
* רר   13/12/12 | 21:07
לגמריי, צודקת לחלוטין
* איילת   14/12/12 | 00:57
1. בריאות ובריאות ושוב בריאות לכולם אמן
* נטלי   13/12/12 | 20:52