תשעה חודשים
תגובות (139 תגובות ב-49 דיונים)
49. מחקר מ 2019 ב 657 אלף ילדים הוכיח שאין קשר לאוטיזם
זמין לקריאה בחינם: https://annals.org/aim/fullarticle/2727726/measles-mumps-rubella-vaccination-autism-nationwide-cohort-study וסקירה שלו: https://edition.cnn.com/2019/03/04/health/mmr-vaccine-autism-study/index.html זה מחקר עדכני שמתייחס לכל הביקורות שהיו על מחקרים קודמים. אפשר להסיק מכך שהמקרים שמדווחים על ידי הורים הם קורלציה. מצער וקשה אבל אין שום קשר לחיסון.
* סרג׳ קרול   23/12/19 | 12:01
48. במחלת הסרטן המערכת החיסונית לא עושה את תפקידה
יכול להיות שיש קשר בין זינוק מדאיג באחוזי החולים בסרטן ב60-70 שנים האחרונות, עד שהיא הפכה לסיבת המוות הראשית בעולם המערבי, ובין התבססות תוכנית החיסונים בשנים אלה. יכול להיות ש"פיצוץ" מערכת החיסון, בגיל כל כך מוקדם, בהזרקה ישירה למערכת הדם ולא במהלך רגיל של מחלה, מרדים או פוגע ביכולת החיסונית אחרי עשרות שנים. יש לבדוק את זה! זה גם יכול להסביר התפשטות הסרטן במדינות מערביות דווקא.
* טליש   26/09/19 | 00:37
47. מה הבעיה שלך עם דעות מנוגדות לשלך?
כפי שמביאים מומחים שמדברים בעד חיסונים יכולים ובמקרה הזה אפילו בושה לא להביא דעות של מומחים נגד החיסונים. מי שמבין שבאמת במדע יכול בקלות לברור ולשלול אילו מאמרים מןכיחים באמת את המסקנות שהגיעו אליהם ואילו לא. גם מי שלא מבין יכול לחשוב בהיגיון ולהפריך דעות בעד או נגד. החשיבה והתגובה הלא הגיונית שלך על פול מקארטני רק מראות על בורות ורשעות שטנית המנסה לסתום פיות והורסת חיים. תתבייש ותחשוב בהיגיון. רק אז.. תגיב.
* חלי   21/01/19 | 18:08
46. כמה דברים שלא ידעתם על החיסון שקיבלתם
הבעיה בארץ ובעולם זה חוסר שקיפות שגובל בהסתרה חולנית את המקרים הבעייתיים שכן חלו כתוצאה מחיסונים. ישנם מאות חיסונים חדשים שחוסנו בהם מטופלים בקופת חולים אשר ירדו מהמדפים אחרי שבועיים. אנשים לא מבינים שאין חיסון אחד נגד שפעת אלא הרבה מאד חברות שונות בארץ ובעולם שמתחרות בינהן על ייצור חיבונים שקופות החולים רוכשות ומשרד הבריאות מאשר. כל אחד מהחיסונים האלו שונה מהשני ולא מכיל את אותם תוספים חומרים משמרים וכו... לדוגמא לפני מס שנים היה בהלה לחיסון שפעת החזירים. קופות החולים חיסנו בין השאר בחיסון מחברת פוקטריה שירד מהמדפים אחרי חודש. אבל הציבור שהלך לקופת חולים בתל מונד לא ידע שהחיסון שהוא מקבל בקופת החולים שונה לחלוטין מהחיסון שקיבלו השכנים והחברים שבאו להתחסן חודש לפני. הציבור לא ידע גם למה הקופה החליפה חברה מייצרת של החיסון ולא קיבל הסברים.אחד ההשערות היא שהיו המון תופעות לוואי שהמתחסנים דיוחו עליהם לרופא המשפחה ולכן הקופות שינו חברה מייצרת. הדבר הזה מתרחש בכל אחד מהחיסונים שהילדים שלכם מקבלים ובכל שנה וחודש מחדש. ידעתם? ברור שלא.
* מאיה טל   21/01/19 | 17:54
45. שקיפות אפס בארץ. איפה ליצמן? איפה הדיווח?
הבעיה בארץ ובעולם זה חוסר שקיפות שגובל בהסתרה חולנית את המקרים הבעייתיים שכן חלו כתוצאה מחיסונים. ישנם מאות חיסונים חדשים שירדו מהמדפים אחרי שבועיים. אנשים לא מבינים שאין חיסון אחד נגד שפעת אלא הרבה מאד חברות שונות בארץ ובעולם שמתחרות בינהן על ייצור חיבונים שקופות החולים רוכשות ומשרד הבריאות מאשר. כל אחד מהחיסונים האלו שונה מהשני ולא מכיל את אותם תוספים חומרים משמרים וכו... לדוגמא לפני מס שנים היה בהלה לחיסון שפעת החזירים. קופות החולים חיסנו בין השאר החיסון מחברת פוקטריה שירד מהמדפים אחרי חודש. אבל הציבןר לא ידע שהחיסון שהוא מקבל בקופתהחולים שונה לחלוטין מהחיסון שקיבלו השכנים והחברים שבאו להתחסן חודש לפניו. הציבור לא ידע גם למה הקופההחליפה חברה מייצרת של החיסון ולא קיבל הסברים. אחד ההשערות היא שהיו המון תופעות לוואי שהמתחסנים דיוחו עליהם לרופא המשפחה ולכן הקופות שינו חברה מייצרת. הדבר הזה מתרחש בכל אחד מהחיסונים שהילדים שלכם מקבלים ובכל שנה וחודש מחדש. ידעתם? ברור שלא.
* רננה   21/01/19 | 17:52
44. למה אף פעם אין קשר בין החיסון לתוצאה
כשאדם נפגע מחיסון הוא צריך להביא לזה הוכחה מדעית וצריך שהמדענים ייצגו אותו וזה לא יכול לקרות משום שהמדענים מיצגים את החיסונים ודרך הגב אין גם הוכחות שנפגעו השייטת נפגעו בגלל הזיהום בקישון תשעים ושלוש חיילים נפגעו חומר למחשבה
* רחמים   04/12/18 | 01:49
43. חברות התרופות בלחץ! זמנם אוזל
המחדל האדיר של החיסונים הולך ונחשף וחברות התרופות שוב מפיצות שקרים ופחד כדי לכפות את החיסונים הרעילים שלהם אבל הבלון הזה יתפוצץ בסוף ומהר. אי אפשר להחביא את האמת, אלפי עדויות של נפגעים מחיסונים, מאות רופאים ומדענים ומחקרים שמראים נזקים אפשריים חמורים מהחיסונים. פ.קנדי כבר ניצח בבית המשפט הפדרלי והוכיח שמעולם לא הוצא דוח בטיחות אחד לשום חיסון! ועכשיו יש תביעה יצוגית של 8000 נפגעי חיסונים בארה"ב וטראמפ איתם ונתן מימון של 54 מיליון למחקרים על נזקי החיסונים. הם יודעים שזמנם אוזל ורוצים לרוקן את המחסנים האחרונים על ילדי ישראל
* אמא   11/11/18 | 15:50
42. כנסו לאתר 'אמת אחרת' יש שם את כל האמת על הכל
כולל חיסונים, קרינה, מזון מהונדס גנטית, פלואוריד במים, ריסוסי אלומיניום בשמיים, פסיכיאטרייה ובקיצור כל נושא שחשוב שתדעו עליו
* אמת אחרת   04/07/18 | 17:31
ואל תשכחו לשים נייר כסף על הראש כדי שלא יקראו את המחשבות שלכם
* הם שומעים הכל   05/07/18 | 01:12
41. ההורים הם המאבחנים הכי טובים!!! רק הורה מכיר את ילדו הכי טוב.
יש קשר הדוק בין חיסונים לאוטיזים!! עובדה שיש עלייה חדה בלקות.
* קרן   04/07/18 | 06:49
40. לא מאמינה לשום מילה
* אני לא מחסנת   04/07/18 | 03:02
39. חיסונים
אני לא מבין את רופאים האלו שמעיזים להגיד שאין השלכות לחיסונים . אני הבנאדם שהכי זרם כמו כולם ועשה מה שצריך והגיע טיפת חלב לחסן את ילדיו . אז בילד הראשון שלי הכל היה תקין ובילדה הקטנה שלי פתאום היה הפיצוץ הגדול . הילדה כמה שעות אחרי החיסון פתאום התחילה להתנהג מוזר וסיבובי ראש ומיצמוצי עינים ולשון בחוץ ונכנסנו ללחץ והגענו למיון . ואחרי כמה שבועות היא קיבלה איבחון שהיא על הספקטרום . אז גם אני שהיתי קורא תגובות של אנשים ושמעתי רופאים בחרתי להאמין לרופאים ואמרתי כנראה אנשים סתם לא מבינים .אז היום כאבא שחווה את זה אני אומר שגם בחיסונים יש את האחוז שמשלם את המחיר ואנחנו כהורים צריכים לקבל את כל הנתונים ולהחליט
* ארז    04/07/18 | 00:38
אשמח לדעת איזה חיסון ילדתך קיבלה ובאיזה גיל
אשמח לקבל מידע על החיסון שילדתך קיבלה ובאיזה גיל מאחל הרבה בריאות לילדתך ושתצא מזה
* מאיר הלוי   22/01/19 | 22:20
38. משרד הבריאות פשט את הרגל!
חוסר האמון שיש להורים כלפי משרד הבריאות, צריך לעורר דאגה וחישוב מסלול מחדש. פעם אחת ולתמיד לממן מחקר שמשווה בין מחסונים ללא מחוסנים . ולבדוק אלו מהחיסונים מיותרים, מה מהם ניתן לדחות למועד מאוחר, ולהביא את חיסון החצבת בנפרד כמו יפן. ככל שיזלזלו ויגיבו בביטול כלפי הורים, חוסר האמון במערכת יגבר!
* ש   03/07/18 | 23:23
37. כל האנשים בארץ ובעולם שמפרסמים ביוטיוב שהילדים שלהם נפגעו מחיסון שקרנים?
* ארז   03/07/18 | 23:19
כן!!, תפסיק לחשוב כמו הורה ויותר כמו בן 17 משועמם וטיפש
* רואה    05/07/18 | 01:30
התשובה שלך תת רמה של בן 7
תמיד אלה שבעד חיסונים יורדים לרמה של הכפשות אישיות כשמדברים איתם בעובדות. מי שהפסיק לחסן זה לא בגלל שבא לו להיות חולה, זה בגלל שהוא או הילד שלו נפגע בגלל שרופאים חסרי אחריות דחפו לו חיסון בלי לקרוא אפילו את העלון של החיסון עצמו עם כל התופעות לוואי, אין לאף אחד זכות לכפות על אף אחד שום הליך רפואי! כל שכן כשיש בזה סכנה מוכחת!
* בן 17   11/11/18 | 16:02
36. לא מאמינה לרופאים, לא לוקחת כדורים, ולא
מתקרבת לבתי חולים. רוצה לחיות !!!!!
* תפנימו   03/07/18 | 23:10
35. חוסנתי בשנת 2009
לאחר החיסון פסק לי המחזור ואובחנתי מספר חודשים אחרי כסובלת מהיפרפרולקטינומה. הסכנה במצב הנוכחי שלי ללא טיפול, הוא סרטן רחם. כמה אבסורד ומתסכל. ביפן הפסיקו לחסן נערות אחרי עליה דרסטית בבעיות פוריות ומחלות אוטואמוניות שאובחנו לאחר החיסון. כתבה מוסטת תתביישו לכם.
* אני נפגעת חיסון וירוס הפפילומה   03/07/18 | 22:18
34. הכל שקרים שמשרתים בצע כסף
להגיד שאין שום סיכון בחיסונים???? יש בהם כמות מטורפת של אלומניום וחומרים מסוכנים שגורמים לגוף ולמוח לנזקים בלתי הפיכים!!!! הרופאים מעודדים חיסונים כי הם מרוויחים מזה והם משרתים את חברות התרופות והחיסונים!!!
* לירז   03/07/18 | 22:17
33. שקר ועוד שקר.
זה למה הציבור מהר מאוד יאבד אמון במערכת משרד הבריאות. עצוב מאוד לקרוא תוכן חסר כל הגיון וללא שום גיבוי מדעי אמיתי חוץ מ"הוא אמר".
* איילה   03/07/18 | 21:55
32. מסקנת הכתבה ברורה מראש, כולם מפחדים לצאת נגד הממסד
* דוד   03/07/18 | 21:41
31. ומה לגבי זה שטוענים שיש בחיסונים שאריות אלומיניום
* ומתכת שנכנסות לגוף את זה לא רשמתם ברכיבים   03/07/18 | 20:42
לא טוענים, ידוע וכתוב בעלון שאלומיניום הוא אחד המרכיבים
הוא משמש כאדגובנט, למה לו להגיד אלומיניום? עדיף להגיד מייצבים, נשמע יותר טוב לציבור העיוור.
* אתי   04/07/18 | 02:04
30. רוטה
הפרופסור סיפר על הרוטה שנבדקה ונבדקה. הוא לא סיפר על כך שהרוטה כיום היא חיסון חדש אחרי שהורידו את החיסון הקודם כי גילו שגרם באירופה למקרים רבים של פגיעות במערכת העצבים. הכתבה היא עם מגמה ברורה ביותר. לא נאמר דבר אחד על חיסרון כזה או אחר של החיסונים והרי כמו כל דבר בעולמנו, לכל דבר ישנם יתרונות וחסרונות
* מעיין   03/07/18 | 19:12
29. כתבה חשובה!!! כל הכבוד למאקו
* יופי   03/07/18 | 17:29
28. ישנה טענה שמוסיפים לחיסון אלומיניום על מנת לעורר תגובה של המערכת החיסונית
מה שמטריד בארץ שאין רופאים שמעיזים לצאת נגד הממסד הרפואי. לפחות בארה"ב מתנהל וויכוח ער בהשתתפות רופאים ומדענים ואין תחושה של מערכת בולשביקית. באמת שאין לי מושג מי צודק, קטונתי. אבל למערכת הבריאות אין תשובות לגבי העלייה החדה במקרי האוטיזם, בכלל עצוב שהדור הצעיר מפתח מחלות כרוניות רבות ועתיד לחיות פחות מהוריו. משהו השתבש במאה ה 21.
* ירון   03/07/18 | 16:47
האלומיניום נועד לעודד את התגובה החיסונית וזה ממש כמות מזערית.
אפילו במים יש יותר
* באוכל יש יותר   03/07/18 | 18:04
המים האוכל אינם מוזרקים ישירות למחזור הדם!
כמות מזערית ביחס למה? איך אפשר להשוות אלומיניום שעובר במערכת העיכול לאלומיניום שמוזרק ישירות למחזור הדם? כל הדוקטורים החכמים שרוממות הבטיחות בפיהם לא יכולים למצוא מחקר אחד בו בודקים את בטיחות האלומיניום שמוזרק לדם.
* ע.ה.   03/07/18 | 20:16
גם חיסון לא מוזרק לדם
קצת מחשבה פחות התלהמות והיסטריה ממה שאין לכם מושג
* פעם קיבלת עירוי נוזלים עם חיסון?   04/07/18 | 13:43
בהחלט משהו השתבש במאה 21 וזה דעות כמו שלך בין היתר
יש אלפי סכנות שהולכות ומתגברות: חשיפת יתר לקרינה, רעלים באוכל, אבל חיסונים הם הדבר היחיד שממגר ומונע מחלות ולא ההפך
* לא חכם   03/07/18 | 21:52
27. לך תחסן את עצמך עם הרעל הזה...
1. חיסון צהבת ביום לידה 2. מנה שניה של צהבת גיל חודש 3. גיל חודשיים שיתוק ילדים 4. גיל חודשיים דיפטריה 5. גיל חודשיים טטנוס 6. גיל חודשיים שעלת 7. גיל חודשיים המופילוס 8. חודשיים רוטה 9. חודשיים פנאוקוקוס 10. גיל 4 חודשים שיתוק ילדים 11. גיל 4 חודשים דיפטריה 12. גיל 4 חודשים טטנוס 13. גיל 4 חודשים שעלת 14. גיל 4 חודשים המופילוס 15. גיל 4 חודשים רוטה 16. גיל 4 חודשים פנאומוקוקוס 17. חצי שנה צהבת בי 18. חצי שנה BOPV פוליו מוחלש 19. חצי שנה שיתוק ילדים 20. חצי שנה דיפטריה 21. חצי שנה טונוס 22. חצי שנה שעלת 23. חצי שנה המופילוס 24. חצי שנה רוטה 25. חצי שנה שפעת 26. חצי שנה שפעת 27. גיל שנה שפעת 28. גיל שנה שיתוק ילדים 29. שנה דיפטריה 30. שנה טונוס 31. שנה שעלת 32. שנה המופילוס 33. שנה חצבת 34. שנה חזרת 35. שנה אדמת 36. שנה אבעבועות רוח 37. שנה פנאומוקוקוס
* ניסן   03/07/18 | 15:14
כמו מוזיקה לאזניים
* חחח   03/07/18 | 18:04
איזה חוסר ידע, אתה פשוט טועה ומטעה.
התינוק נחשף למיליוני גורמים שמפעילים את מערכת החיסון שלו מהנשימה הראשונה שהוא לוקח אחרי הלידה. החשיפה למחלות האלו הרבה יותר " מרעילה" את הגוף מאשר החיסונים. מה אתה עושה כשהילד שלך חולה במחלת חום? נותן לו אקמולי או נורופן? אתה יודע מה תופעות הלוואי של התרופות האלו? ואולי אתה מורח אותו בערק כמו שהסבתות אומרות? ומחדיר לו אלכוהול לגוף?, הרבה יותר מרעיל מחיסון. או שפשוט תיתן לו לסבול, מה יש? שיתמודד לבד... אחד הדברים שבכתבה לא ציינו זה sspe סיבוך מאוחר של מי חלה בחצבת, על זה אתם לא יודעים, מתנגדי החיסונים, זה לראות את הילד שלך צמח 10 שנים אחרי שחלה בחצבת, אתה מוכן לקחת את הסיכון, בבקשה, קח את הילד שלך ותחיה במקום שבו אתה לא מסכן ילדים אחרים, כמו הרדוף למשל. שם כולם לא מחסנים, אז תחיו לכם בקהילה משלכם, ואל תבואו לבקש עזרה ממשרד הבריאות כשהילד חולה.
* רופאה    03/07/18 | 19:23
את רופאה שלמדה איפה בקזחסטן באפריקה ?
את לא יודעת שדלקת קרום המוח הקטלנית מופיעה אחרי החיסון 4-10 חודשים במקרים נדירים??? הSSPE שלך נגרם גם מהחיסון. למה שלא יבוא לבקש עזרה ממערכת הבריאות מיסים הוא משלם לצבא הלך אז מי את שתאיימי עליו???
* מאיר הלוי   22/01/19 | 22:25
לכי תקראי נתונים על תמותת ילדים לפני שפותחו חיסונים
* רוצה לחזור לימי הביניים?   03/07/18 | 19:58
26. רוצה להשמיע עמדה מתונה ומאוזנת בבקשה:
אין צורך לתפוס עמדה גורפת נגד או בעד החיסונים. זה ילדותי ושגוי, אך חמור מכך, זה מונע דיון מעמיק וחשוב בקשר לכמות החיסונים, השילוב של מנות חיסון, לוח הזמנים של החיסונים ואיתור של אוכלוסיות רגישות. סלח לי דוקטור מלומד- אין בעולם דבר שיש לו רק יתרונות. יש גם חסרונות. על ידי ריווח הזמן בין חיסונים, וויתור על חלק מהם או לפחות דחיתו למועדים מאוחרים יפחית את הסיכון ויוכל אף להעלות את אחוז המתחסנים, שכן האמון במערכת פוחת בצדק, ואנשים בוחרים ב״הכל או כלום״. בקשר לאוטיזם- הבן שלי נולד רגיל והתפתח מצויין, קיבל לצערי את כל החיסונים עד גיל שנה ורבע. ואז, לאחר קבלת שני חיסונים (מחומש, ומשולש) נסוג באופן מבהיל מבחינה התפתחותית, עד כדי כך שחודש אחרי החיסון הוא היה ממש ילד אחר. ללא קשר עין ואיבד את כל השפה שהספיק לרכוש, כולל את המילה אבא, שחזר לקרוא לי רק בגיל 4. האם זה בגלל חיסון אחד? לא. האם זה מקרה מיוחד? לצערי לא. בואו, הכירו את ההורים שאני פוגש בתורים לטיפולים, במערכות החינוך השונות, לרבים מאיתנו סיפור זהה ועצוב. במעט הכוח שנותר לנו אנו מתגייסים ואומרים לציבור שזה מה שקרה לנו. והתגובות כלפינו הן מרושעות ומטופשות. אנחנו פשוט רוצים שזה לא יקרה לעוד ילדים. אז המחקר ״ששלל״ את הקשר מומן על ידי חברת התרופות Merk שמייצרת חיסון שמאוד מושמץ. מה אתם חושבים שתהיה התוצאה? ולגופו של עניין, קראתי את המחקר הארוך זה והוא לא שולל כלום, כי הוא נבדק על אוכלוסיות אוטיסטים כוללות ילדים שנולדו עם תסמיני אוטיזם. יש לבדוק בקרב הילדים שדווחו ככאלה שעברו נסיגה התפתחותית, לעומת אוכלוסית ביקורת, ורק בינהם להשוות. כמה ילדים דווחו עם נסיגה התפתחותית ולא קיבלו חיסונים כלל? זו שאלה שאף אחד לא רוצה לקבל את התשובה עליה כי האמת האפשרית מפחידה. בינתיים לכולם יש אינטרס לחסן- רשויות הבריאות, קנו את החיסונים ונמדדות לפי אחוז ההתחסנות. חברות התרופות- כסף. למי יש אינטרס לבדוק באמת? מי יגן על ילדים בריאים שבקרוב יקבלו הרבה מידי חיסונים עבורם ויצטרפו למעגל האוטיזם בלי שזה הכרחי? רק כי ההורים שלהם לא רוצים להיות חלק מ״ההזויים״ שנזהרים מחיסונים?
* אמנון   03/07/18 | 15:09
גם לבן שלי זה קרה
רק שאצלו זה לא היה מחומש או משולש, לצערי נתנו לו חיסון נגד שפעת בגיל 1.5. יום למחרת קיבל חום גבוה שנמשך כמה ימים אחרי שהבריא הפסיק ללכת ולמד ללכת שוב רק אחרי כמה שבועות מילים כמו תפוח, מעדן שלמד להגיד כמה חודשים לפני נעלמו, לא אבא לא אמא מילים שהיה אומר יותר מחצי שנה. אף אחד לא יכול לספר לי שאין קשר כי המעבר היה מאוד חד. הילד שלי היה יותר מרגיל מה שילדים בסביבתנו עשו הילד שלנו הקדים אותם. יותר מזה שני אחיותיי תאומות נפטרו אחרי שקיבלו חיסונים. חברות התרופות זורעים חול בעניי הציבור. אני מאמין שאת רוב החיסונים לילדים הבאים אני יעשה בגיל מאוחר יותר ובתקופה מרווחת יותר ורק אחרי מחקר. אתם תעשו את החשבון שלכם.
* אבא לאוטיסט   03/07/18 | 22:34
מאוד מצטער שזה מה שקרה גם לך. זה הרבה יותר נפוץ ממה שחושבים
* אמנון   04/07/18 | 23:29
קראתי את המילה הראשונה והאחרונה, למה
כזה ארוך? נראה לך מישהו יקרא חחחחחחחחחחחח
* מגילת אסתר חחח   03/07/18 | 23:11
יש אנשים אינטליגנטים
שמסוגלים לקרוא תגובה ארוכה. אני מבינה שלך קשה ...
* *   04/07/18 | 01:18
מיותר ולא במקום
* אמנון   04/07/18 | 23:29
25. חשבון שגוי - יכולה להיות כוונה זדונית ליצרני התרופות
כמה קל לעבוד על אנשים, זו טעות לחשב, שאדם חולה חצבת, יותר רווחי לחברות התרופות, מכיוון שאם רק אחוז קטן מאוד מהעולם יחלו בחצבת, אז סך הכול, חברות התרופות תרווחנה מעט ביחס לחיסון כל העולם, ככה עובדים חברות ביטוח, כמה קל לדו"ר לעבוד על אנשים
* יויו   03/07/18 | 14:42
לפרנויות צריך לפנות לטיפול פסיכולוגי/פסיכיאטרי
ולא להפיץ שטויות ברחבי הרשת
* נשמה   03/07/18 | 17:38
הכסף הגדול נמצא במחלות כרוניות
* עובד בחברת תרופות   03/07/18 | 19:40
מסכים איתך בהחלט חיסונים זה כסף מאוד גדול
מה גם שהתפשטות המחלות ירדה הרבה לפני המצאת החיסונים
* מאיר הלוי   22/01/19 | 22:31
24. כדי להיראות אמינים היה עליכם להביא את הדעות שמנגד.
כרגע זה נראה כמו תעמולה, שמביאה רק דעה אחת.
* מישי   03/07/18 | 13:43
בואו תראו לי רופא אחד שמוכן לדבר נגד
* מצחיק   03/07/18 | 14:20
בוא תמצא ר-ופא שמדבר נגד
* נו גאון   03/07/18 | 16:06
הדעות שמנגד הן של הורים שלא קראו מחקר אחד בחייהם
* גיא   03/07/18 | 19:59
פשוט חצוף.
ההורים שכותבים כאן מדברים מניסיון אישי כואב. אתה (ועוד מגיבים רבים כאן) פשוט אטום וחסר אינטליגנציה רגשית. כל מי שתוקף הורים שילדיהם אוטיסטים (או כל בעיה אחרת) צריך להתבייש !!! וזה לא משנה אם זה בגלל החיסון או לא. קצת חמלה ותרבות דיבור. התוקפנות שלכם כלפי ההורים המסכנים האלה פשוט מקוממת. לי אין ילד אוטיסט, אבל לבן הצעיר שלי יש המון בעיות בריאותיות והתפתחותיות (כי היה במצוקה בזמן הלידה). רק מי שיש לו ילד עם צרכים מיוחדים יודע כמה זה קשה ומשפיע על החיים. כל החיים משתנים וכל החלומות והתוכניות משתנות. לא רק אצל ההורים. גם האחים הבריאים נפגעים כי הם מקופחים לעומת האח/ות עם ה"בעיות". תפסיקו לתקוף את ההורים המסכנים שמגיבים כאן, אנשים קטנים ורעים !!!
* אתה   04/07/18 | 01:14
23. רק אנשים טפשים ובורים לא מחסנים
רק
* נעמ   03/07/18 | 13:30
אני אישה משכילה, אינטיליגנטית, חכמה ואוהבת אדם שלא מחסנת.
   03/07/18 | 15:17
יש לך תואר ברופאה שאת מדברת?
* מלומד   03/07/18 | 21:17
רק אנשים טיפשים שלא מבינים כלום מחסנים
* לירז   03/07/18 | 22:18
22. למה לשקר מר צ'פניק. ..
אלפי עדויות של נזקי חיסונים כבר מציפים את הרשת...כל-כך הרבה ילדים נפגעו! אין בטיחות החיסונים אין! אחות ממוצעת לא תדע מה מכיל חיסון וכמה תופעות הלוואי הילדים שלכם הם קורבנות של חברות התרופות... מר צ'פניק מוביל אתכם לתהום הוא מקבל כסף על כתבות כאלו!! מה עם הילדים שלנו? הטלתם בהם יום מרגע לידתם... עושים הכל להשתיק הורים.... אבל זהו החגיגה נגמרה... למה לא תפרסמו מידע על החיסון הפגום? למה תעלו כתבה על נזקי החיסונים? מאקו...תראו גם את הצד השני!!
* אורית   03/07/18 | 13:18
את שקרנית ומפיצה שקרים או טמטם
* תפסיקי עם זה ומייד    03/07/18 | 15:55
21. הבן שלי קיבל זריקת אוטיזים.תודה לטיפת חלב!!!
היה לי ילד בריא, תקשרותי, חייכן ומילולי. ובגיל 3 אובחן על הרצף. זה לא מולד ולא גנטי!!!
* חופית   03/07/18 | 12:44
ואיך הסקת שזה מהחיסונים?
* אפשר הוכחה?   03/07/18 | 15:46
הבן שלי היה בריא!!! רק בגיל 2 חלה נסיגה.
זה לא גנטי אצלו היות ועשינו לו בדיקה גנטית.
* חופית   03/07/18 | 19:42
מידע שגוי כזה זה יותר מדבק ומזיק מחצבת
נכון, אוטיזם הוא לא מולד והוא גם קשר גנטי מובהק עוד לא נמצא. אבל אוטיזם בדרך כלל מאובחן בגיל שנתיים-שלוש בעקבות חוסר התקדמות של ילד ביחס לשאר בני גילו. גם נסיגה של תקשורת זה אופייני לאוטיזם. באותו מידה יכולת להגיד שאכילת פסטה גרמה לו לאוטיזם, אין שום דרך להוכיח קשר בין מתן החיסון להופעת האוטיזם. ואולי זה האקמול שנתת לו כשהיה לו חום? אבל גם שם אין שום מחקר שמוכיח את הטענות שלך. שום מחקר.
* ולרי   03/07/18 | 16:41
לכל יפי הנפש פה, נראה אותכם מתמודדים עם הלקות הזאת.
בכל 60 לידות נולד אןטיסיט. אז ממה זה? מהאוויר?!
* חופית   03/07/18 | 19:46
צר לי על המקרה שלך, אבל אין חיסונים בגיל שלוש...
אוטיזם זה מצב מולד אשר מתפתח עם הזמן, כמו הרבה מחלות ובעיות אחרות. הרבה בריאות, אין שום קשר לחיסונים (הוכח במחקרים שכללו מיליוני נבדקים לאורך עשרות שנים).
* דר ניסן   03/07/18 | 17:36
הוא לא חוסן בגיל שלוש הוא אובחן בגיל 3
וזה כן מהחיסון שקיבל בגיל שנה
* חופית   03/07/18 | 19:40
ואז אבחנו אותו שנתיים אחר כך? אוטיזם זה דבר נורא
אבל עדיין אנו לא יודעים את הסיבה לאוטיזם וכנראה זה לא חיסונים...
* יעל   03/07/18 | 23:25
אשמח לדעת איזה חיסון קיבל
בטח שזה לא מולד יש הוכחות לחיסונים יכולים לגרום לאוטיזם HANNAH PAULING בשנת 2000 ו2007 בארהב והיה עוד מקרה באיטליה שבית המשפט קבע שחיסון גרם לאוטיזם מאחל הרבה החלמה ובריאות שלא תדעו עוד צער וכאב
* מאיר הלוי   22/01/19 | 22:34
20. מעניין שתסמונת גיליאן ברה, והקשר שלה לחיסונים, לא הוזכר
כמו ן, ככל טיפול רפואי, יש בחיסונים סיכון. הבעיה העיקרית היא, שהמדינה אינה מכירה בכך. דורשים מן ההורים לקת סיכון, גם אם אחד למליון, אבל אם קורה משהו, אין פיצוי. ואם כבר יש, מוציאים את המיץ ונותנים אותו "לפנים משורת הדין" ובתנאי שהעניין ישמר בסוד.
* תיתי   03/07/18 | 12:36
אז להורים הטמבלים
תסבירו לו שפחדתם שהוא יהיה אוטיסט ,ואם הוא ישאל למה ,תגידו לו שהיה מישהו בפייסבוק וביוטיוב שאמר שזה אפשרי ,למרות שכל הרופאים אומרים שלא. כמובן שתתנו את ההסבר הזה לכל נזק שייגרם בעקבות אחת המחלות הנוראיות האלו,בהנחה כמובן שלא תצטרכו להסביר את זה מעל לקבר .
* אם הילד יחלה בפוליו   03/07/18 | 15:52
19. ושום מילה על אלומיניום ועל אוטיזם
או על פורמלדהיד ועל אלרגיות אימונולוגיה מוציאה שם רע לרפואה
* רשעפון   03/07/18 | 12:26
חוסר החיסון גרם לך לעיוורון מסתבר - כל זה מצויין בכתבה
* דביל   03/07/18 | 19:02
18. חיסונים מקוללים
את האמת אף אחד לא יספר לכם. חיסונים כן גורמים לאלרגיות וחיסונים כן גורמים לאוטיזם. הורים, בבקשה תשמרו על הילדים שלכם!!
* מני   03/07/18 | 12:25
מצד אחד ארגון הבריאות העולמי. מצד שני "מני".
* למי להאמין?   03/07/18 | 14:46
בארגון הבריאות העולמי עובדים איך לא אנשים מתעשיית התרופות
תתפלא לתעשיית התרופות שיטות רבות לשלוח דווקא את המדענים שלה לFDA ול CDC ולארגון הבריאות העולמי מצד אחד מני והעלון לצרכן מציין עשרות תופעות לוואי לכל חיסון ומיליוני ילדים שנפגעו מחיסונים ומצד שני מדעניים שעובדים גם לתעשיית התרופות ומקבלים מיליונים בכל שנה חחח למי להאמין ??? למי יש אינטרס כספי מובהק
* מאיר הלוי   22/01/19 | 22:38
שניה: פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
* גדול   03/07/18 | 14:56
17. תוכן חלקי שלא מספק שום תשובה לכלום
כן- אותם רופאים שלא עוברים שום הכשרה ושום השכלה בכל מה שנוגע לחיסונים, הם אלה שירגיעו אותי? כתבה לא עניינית ולא משכילה שמראה צד אחד של המטבע בלבד! איפה איזה ראיון עם כל הרופאים שיוצאים נגד החיסונים? וההסברים שלהם?
* עדי   03/07/18 | 11:56
איזה רופאים את מתכוונת לדוקטור שקשוקה? דוקטור לק?
הצד השני של המטבע? יש צד אחד של מומחים ומחקרים מדעיים מכל העולם. הצד השני הוא סרטונים ומאמרים באינטרנט על סמך "מחקרים" שמסתמכים על פרסומים אחרים באינטרנט. יש מליוני מאמרים באינטרנט שמכחישים את השואה. יש מאמרים ש"מוכיחים" למה העולם שטוח ושהאמריקאים לא באמת נחתו על הירח. יש מאמרים ש"מוכיחים" שפול מקרטני הוא כפיל ושאלביס פרסלי חי. יש "הוכחות" לקיומם של חייזרים. זה "הצד השני של המטבע".
* אחד שיודע   03/07/18 | 14:43
16. מציעה לכל מי ששוקל לחסן לבדוק טוב טוב מה אתם מכניסים לגוף שלכם ולעבור על כל תופעות הלוואי ולעשות מחקר מקיף לפני שאתם גורמים לנזק בלתי הפיך.
* אנונימית    03/07/18 | 11:10
15. חיסוני השקרים
עד כמה אתם חושבים שאנשים טיפשים/בורים?? חיסונים כן גורמים לאוטיזם וכן גורמים לשלל מחלות בהמשך.בחיים אין מתנות חינםם
* מיכאל   03/07/18 | 11:02
לא, הם לא. בוצעו מחקרים על מיליונים!
* קורא וכותב   03/07/18 | 17:35
14. מידע מקיף נגיש וברור. סוף סוף קצת שפיות בעולם שכולו מתבסס על תעמולות שקריות
* אור בקצה   03/07/18 | 11:01
13. שטיפת שכל שעושים לציבור - - >
כנסו ובדקו את התלונות של ההורים שהיו להם ילדים מושלמים ויום אחרי החיסון פתאום קיבלו ריגרסיה שלעולם לא שבו ממנה. בדקו את החיסון של הפטיטיס B שנתנו לעשרות/מאות אלפי ילדים ופתאום בוקר אחד הורדו מהמדפים בגלל "בעיה באריזת המוצר"...כשבודקים יותר לעומק מגלים תלונות ספציפיות של הורים על תופעות מטורפות וילדים שסיימו נכים את החיסון הזה, בדיקה שלי אישית גילתה שהחיסון הזה מעולם לא אושר בארה"ב ובשום מדינה באירופה, היחידים שקיבלו את החיסון היו ילדים בכמה מדינות עולם שלישי באפריקה - ובישראל!!!!!! בדיקה מעמידה יותר גילתה שאחד מהמנהלים בחברה שמייצגת את התרופות הוא במקרה עם שם ישראלי... ממתי משרד הבריאות דוחף לילדים שלנו משהו שלא אושר בשום מדינה בעולם!!! וההשתקה של ההורדה מהמדפים עם ההודעה ההזויה על "בעיה באריזה"...חוסר שקיפות מוחלט שיצר חוסר אמון מוחלט במערכת. רוצים להמשיך? - החיסונים האלה מכילים כספית בכמות (מול משקל התינוק) שווה ערך לכוס מלאה כספית שמבוגר שותה - הדבר הזה מוכח מחקרית מתחבר למערכת העצבים של התינוק ועכשיו הגורל יחליט איך ההשפעה תהיה - קלה או קשה. מוכנים להמר? תפסיקו לאכול את השטויות, ולקרוא לנו הזויים...תפתחו את העיניים שלכם, כנסו לפורומים ותראו מה ההורים אומרים... כנ"ל אגב לגבי הפלרת המים - זכות בסיסית שלי כהורה לתת לילד שלי מים נקיים בלי חומרים כימיים. ליצמן החליט שבשביל החרדים והאוכולוסיות החלשות הפלואוריד שומר על השיניים - שיממן להם משחת שיניים!!!!! פלואוריד מוכח מחקרית מסייד את גזע המוח. באיזה זכות המדינה הזאת דוחפת לילד שלי בכח כימיקלים לגוף? כל קשר השתיקה הזה, הטיוח, חוסר השקיפות. אני לא מחסן את ילדי גם במחיר של לעזוב את הארץ הזאת - אין לי טיפה אמון במערכת הזאת. שנמשיך? חיסון מחומשת -האם ידעתם - גוף האדם לא אמור להתנהל מול 5 התקפות שונות. בכל פעם יש מחלה אחת. כש-5 מחלות שונות תוקפות - מערכת ההגנה של הגוף של התינוק - נכנסת מזה לפעילות יתר - בחלק מהמקרים פורצות מחלות אוטואומניות. ומה השיקול לדחוף 5 חיסונים בפעם אחת ולא 5 פעמים בכל חודשיים נניח חיסון? - כלכלי!!!! לא רוצים לראות אתכם בטיפת חלב 5 פעמים, אין לקופות כסף לזה אז פשוט דוחפים הכל ביחד...והילד ממשיך לחיות ולכם זה נראה סביר - תקראו קצת פורומים ותראו מה ההורים מספרים. לא מה הממשל רוצה שתחשבו - תחתשבו עצמאית.
* טל   03/07/18 | 10:55
לצערי חוסר הבנה בסיסי בביולוגיה מוביל לתגובה כזאת
כמו שלך... מה זה "התקפה"? איזו התקפה? אין הבדל בין תגובה חיסונית לחיסון אחד או לחמישה. רק מספר הפעמים שידקרו את הילד שלך. פשוט קחי קורס בביולוגיה בסיסית והכל יתחוור לך מהר. די להאמין לשטויות בשקל מכל מיני מטפלי חרטא.
* טכניוניסט לא מטורלל   03/07/18 | 17:34
תגיד אתה רציני???
אין הבדל אם יזריקו לך וירוס אחד או שלושה או ארבעה??? אז בוא ללמוד דר טכניון לחיסון הMMR יש התקף חום אחד לכל 640 מתחסנים. חמישה אחוזים מהתקפי החום יגרמו לנזק מוחי בלתי הפיך בחיסון MMRV יש התקף חום לכל 300 מתחסנים חמישה אחוזים מהתקפי החום יגרמו נזק בלתי הפיך למוח בסך הכל הוסיפו V שזה אבעבועות רוח
* מאיר הלוי    22/01/19 | 22:43
כמה בורות בתגובה אחת
* אימונולוגית   03/07/18 | 21:37
12. כתבת יח"צ
אין כל הוכחה שהתועלת האפשרית של החיסונים עולה על הנזק האפשרי.
* טליה   03/07/18 | 10:53
אם אלפי מחקרים הם לא הוכחה אז מה כן?
* דורון   03/07/18 | 17:19
את נורמלית?? יש עשרות אלפי הוכחות
ממש לא חיה איתנו על כדור הארץ אם את חושבת ככה. תוחלת חיים ואיכות חיים משופרים, אלפי מחקרים שתומכים חד משמעית... אבל לא, את מאמינה לסרטוני יוטיוב. אין, למות מכם (סליחה, למות בגללכם ממחלות שיכולות לעבור כבר מהעולם).
* אחת   03/07/18 | 17:32
11. סוף סוף קול הגיוני
נמאס כבר מהסרטוני הפחדה האלה בכל תחום. פשוט נמאס.
* נאוה   03/07/18 | 10:46
10. תאמינו לי - ללכת ערומים, לא ללכת לרופאים ולמות ממחלות - הכל טוב
* חחח   03/07/18 | 10:45
9. תודה תודה תודה
* אמא   03/07/18 | 10:45
8. שקרים של הממסד הרפואי
תחפשו ביוטיוב, תראו כמה ילדים הפכו לאוטיסטים ישר אחרי החיסון. האוטיזם הפך למגפה. הורים תפסיקו להיות עדר כבשים. תבדקו תקראו, תחקרו. וגם אם החלטתם לחסן תפצלו את החיסונים.הילדים שלנו לא הפקר
* מאיה   03/07/18 | 10:25
"הממסד הרפואי הזה" שיעזור לך כשתקבל פיגור מוחי. או שכבר מאוחר?
* נועה   03/07/18 | 19:36
7. ואו כמה זה שקוף שרופאים מקבלים שכר מחברות החיסונים כדי לדבר בשבחן ולהגן עליהן
הכל מאד מושחת ורקוב מוסרית בעסק הזה! הנושא כבר נחקר לעומק והוכח באופן חד משמעית שרופאים מקבלים שוחד עצום מהחברות האלו ולכן מתעלמים לחלוטין מנתונים שמראים שהחיסונים מאד מסוכנים. עצוב...
* דוקטור סוס   03/07/18 | 10:14
6. כתבה מגמתית כל כך
עוד כתבה מגמתית המציגה צד אחד בלבד. "רפואה מערבית" מעולם לא היו כל כך הרבה ילדים חולי סרטן כמו שיש היום. כי לא נותנים למערכת החיסון שלהם להתפתח כמו שצריך.
* זהר   03/07/18 | 09:56
5. תודה בשם המדע והרפואה!
* יפה   03/07/18 | 09:37
4. צריך להראות ולפרסם אתזה לכל מתנגדי החיסונים ההזויים האלה!
אנשים הזויים חושבים שרופאים מקבלים כספים, מתנגדי חיסונים אתם אנשים הזייה!
* דר׳   03/07/18 | 09:35
אתה הזיה
קודם תכיר רופאים ואז תגיב ככה. דבר שני תעשה מחקר עצמי ותראה כמה תופעות לוואי מסוכנות הרבה יותר מהרבה מחלות שכשהיינו ילדים עברנו בקלות. לדוגמא חיסון נגד סרטן צוואר הרחם שניתן לשכבה שלמה במקסיקו גרמה לפרכוסים ממושכים של הרבה בנות ישר לאחר מתן החיסון. יש סרטון של זה ברשת מוזמן לחפש
* אנונימית    03/07/18 | 11:08
וכמה מתו מסרטן צוואר הרחם?
חשוב לעשות חיסון!! חברה שלי מתה מהסרטן הזה בגיל 40. השאירה אחריה 5 ילדים יתומים.
* מה עדיף   03/07/18 | 17:26
יש אלפי מחקרים של גופי מחקר רבים ושונים
אוניברסיטאות, חברות, ממשלות, גופים פרטיים... אבל לא, סרטון ביו טיוב. זאת בטוח האמת! אין, לא יכול עם הדפיקות שלכם, זה מצב בלתי הפיך!
* מחסן    03/07/18 | 17:40
לקבל חיסונים
התגובות פה מתחלקות בדיוק לשניים: אלה שסומכים על הממסד וחושבים שהאוניברסיטאות, הממשלות וכו' אומרים לנו את כל האמת ורק את האמת, שחושבים שיש מחקרים רק לכיוון אחד (תתפלאו- תמיד יש גם לכיוון השני) ובעיקר תמימים או טפשים.. נכון, יוטיוב הוא לא מקור מהימן במיוחד, אבל- נעשו מחקרים ובדיקות לגבי חיסונים והחשש מפניהם הוא לא מנותק מהמציאות- הוא פשוט מתאים רק לאנשים שהבינו שהממסד משקר לנו באופן קבוע- רק צריך לפתוח עיתון ולקרוא על עוד כמה שחיתויות בחסות הכסף..ולצערי אתה צודק- גם המצב שלך בלתי הפיך- תהנה בחיסון3>
* מגיע לכם   04/07/18 | 00:05
3. הכל שקרים.
המחקרים האלה ממומנים על ידי חברות התרופות, רופא מקבל תמלוגים על תרופות שהוא נותן. האחיות מקבלות תמלוגים על כל חיסון. עושים מכם ומהילדים שלכם צחוק, בשם הכסף. הרבה רופאים לא מתחסנים ולא מחסנים את הילדים שלהם ויש לזה סיבה מאוד ברורה. אל תקראו כתבות ממומנות. בברכה ורפואה שלמה. דוקטור יהושע סימנוביץ
* רופא ילדים    03/07/18 | 09:32
תקשיב לי דר בבלט: טוב מאוד שרופאים וחברות תרופות מקבלות כסף!
בזכותם אנשים חיים!!!!!!!!!!
* חחח   03/07/18 | 10:22
אתה שקרן
לא יודעת לגבי חיסונים כן או לא, אבל אין רופא בשם יהושע סימנוביץ מה שאומר שאתה רושם את דעתך וכדי שזה יראה רציני מוסיף שאתה רופא.. התנהגות ממש דוחה
* מישהי   03/07/18 | 10:28
הכל עסק כלכלי
אל תנסו להתערב בתהליכים הטבעיים. תנו לטבע לעשות את שלו.
* יוסי מלכה   03/07/18 | 10:57
חיפשתי בגוגל ואין רופא בשם הזה
בקיצור, מתחזה שרוצה לעודד העברת מחלות קשות
* חושף שקרנים   03/07/18 | 11:31
שימו לב, הוא לא רופא
אין רופא עם שם כזה. למען הסר ספק, ניתן לבדוק במאגר של משרד הבריאות.
* י   03/07/18 | 12:24
אין רופא בשם יהושוע סימונוביץ
* דורון   03/07/18 | 13:16
שקרים.
כמתמחה בבית חולים במרכז ברפואה פנימית, אני יכול להגיד שאתה משקר. לא רק שרופאים מחויבים להתחסן, אנחנו בוחרים מרצוננו להתחסן. אמנם לי אין ילדים משלי, אך מכלל הקולגות בעבודתי אני בהחלט יכול להעיד שעדיין לא פגשתי רופא/רופאה שלא חיסן/חיסנה את ילדיו/ילדיה. מצטער לאכזב אבל אין כאן קונספירציה של חברת התרופות. ממליץ בחום לקרוא על רצח קנדי... יותר מעניין מבחינה קונספרטיבית.
* רופא   03/07/18 | 13:36
אני מכיר
מתמחה יקר אם אתה באמת מעונין אני יכיר לך כמה שלא מחסנים את הילדים שלהם אלה גם לא מתחסנים בעצמם.
* רמי   03/07/18 | 14:58
אי אפשר לעסוק במקצוע בריאות מבלי להתחסן
אי אפשר לעשות הכשרות והתמחויות בבתי חולים מבלי להתחסן בגלל הפחת מהעברת מחלות...
* ישראל   03/07/18 | 23:33
מה יהיה ?
"אני אכיר" . ושים מדי פעם פסיק או נקודה. ובכלל, מגיבי מאקו העילגים: "אני אכיר", "אני אעשה". פועל של גוף ראשון בעתיד מתחיל באות א', לא באות י' !!! טעות נפוצה כאן במאקו.
* המורה לעברית   04/07/18 | 01:00
מעניין שאין רופא בשם הזה במאגר הרופאים המורשים
* תגובה של מתחזה?    03/07/18 | 13:53
בולשיט. מאיפה קיבלת את המידע הזה?
תן בבקשה הוכחה אחת של רופא/אחות שקיבלו תמלוגים. בנוסף ,אני מקווה שאתה לא מבקר לעולם בבתי חולים ,או רופאים מכל סוג כי הרי אותם רשעים מטפלים בכל המחלות ומונעים אך ורק מכסף (כמובן,בניגוד גמור לרופאים האלטרנטיבית שמציעים שירותים בחינם)וכידוע אתה משלם הרי הון בכל ביקור ותמיד מקבל המלצה לתרופות יקרות (אה,לא..)
* אתה מפיץ שקרים   03/07/18 | 15:31
2. כן, שמענו, לוטם סיבוני, מכירים את הסיפור?!
הלכה לבית ספר בריאה, קיבלה את החיסון של הפפילומה, ואז מה?! היום היא כבר לא רלוונטי איתנו, תאכלס היא כבר לא יכלה אפילו לדבר ולהסביר מה יש לה, כי כמה שעות לאחר מכן, היא כבר הייתה בין חיים למוות. והתופעה הזאת היא לא אחת, בכל העולם אותה התגובה לחיסון בחלק מהאוכלוסייה שמתחסנת בה. אז לבוא ולהגיד, תופעת לוואי קלה בלבד. וכל מה שנגרם לאחר מכן חד משמעי לא קשור לחיסון זה בהחלט לשקר לאוכלוסייה.
* אמא   03/07/18 | 09:10
ללוטם סיבוני הייתה תגובה לא טובה לנורופן
https://www.facebook.com/groups/171810053014040/permalink/664260840435623/ ולא, זו לא אשמת חברת התרופות שהיא לקחה נורופן.
* מישהי עם מוח   03/07/18 | 10:51
לפני שמכללים ויוצאים בהצהרות סתם שתדעי שהעו"ד של לוטם
בכלל דיבר על משככי כאבים באופן כללי ולא ספציפית על משכך כזה או אחר. להבא תקראי טוב לפני שאת כותבת דבר כזה או אחר
* דניאל   03/07/18 | 17:20
עורכי הדין של לוטם כתבו בתביעה שזה נגרם מתופעת לוואי לנורופן שרותם לקחה
וידעו שהיא לא מגיבה טוב לנורופן שום קשר לחיסון!!
* אביטל   03/07/18 | 11:08
הבת שלי עמדה לקבל את החיסון אז קראתי לא מעט ואתה מטעה:
הם כתבו על משככי כאבים ולא ספציפית על נורופן. לא יודע מה נטלה וליבי עם המשפחה ועם לוטם אבל חבל לעורר בהלה.
* אפי   03/07/18 | 16:23
עורכי הדין של המשפחה חשפו שמדובר בתגובה אלרגית
למשככי הכאבים שהיא לקחה אחרי. החיסון. אז כדאי ללמוד את פרטי הסיפור לפני שמנופפים בו כהוכחה כלשהי
* מישהי   03/07/18 | 11:10
לאחר מכן נחשף שקרה לה עקב אלרגיה לנורופן!!!
גם המשפחה כבר לא מצהירה שזה עקב החיסון. כדאי שתתעדכני.
* לא להאמין לשטויות    03/07/18 | 11:30
אם נורופן באמת היה קשור למקרה הזה אז הייתה יוצאת נגדו תביעה לא?!
עד עכשיו לא יצאה נגדם תביעה כזאת או אחרת וחוץ מזה שגם לא יצאה תגובה של משרד הבריאות לנושא. אם הם באמת היו קשורים המינימום זה שהייתה יוצאת תגובה מטעם משרד הבריאות
* מאור   03/07/18 | 17:26
שקר
לפי כתב התביעה של המשפחה לוטם ז"ל נפטרה מאלרגיה לנורופן, אותו נטלה בעקבות כאב שחשה לאחר החיסון באזור ההזרקה - תופעת לוואי נפוצה. הטענה שהחיסון, ששוב, הוכח כיעיל לחלוטין היה הגורם למותה שקולה לכך שאטען כי יצאתי לשחות ולאחר שסיימתי נעשיתי רעב, לכן בחרתי לפתוח חטיף במבה ומכיוון שאני סובל מאלרגיה לבוטנים - נפטרתי. הרי ברור לכולנו שבין המוות מאלרגיה לבטונים לשחייה אין קשר, אבל משום מה זה הקשר שאתם מנסים לעשות.
* דקסטר   03/07/18 | 13:33
כן, שמענו אבל את כנראה לא...
עורכי הדין של משפחתה של לוטם הודו לבסוף - תגובה אלרגית לנורופן אותו נוחה היא הגורם הישיר למצבה.
* עומר   03/07/18 | 13:44
חיפשתי את מה שכולכם פה טוענים
וחוץ מחירטוטים אין שם כלום. היא קיבלה מלא פעמים לפני כן נורופן, וזה לא קרה. למה עכשיו כן מאשימים את הנורופן ? הזוי.... ובמילה אחת כסףףףףףףףףףף והמבין יבין
* אמא   03/07/18 | 15:01
צודקת, סתם לזרוע פאניקה מסיבות כאלו ואחרות כי זה משהו שהתפשט בלי
שאלה שנוגעים בדבר באמת דיברו על נורופן...
* רווית   04/07/18 | 09:29
כנ"ל... לא אכפת לי מי עומד מאחורי זה אבל זה לזרוע בהלה סתם. חבל.
* גם אמא   04/07/18 | 09:46
לגמרי חירטוטים. מלחיצים אנשים סתם. כל מי
שיטרח לבדוק יראה שאף אחד באמת לא האשים את נורופן חוץ מכל המלחיצים והאינטרסנטים למיניהם.
* אמא לשתיים   04/07/18 | 11:55
מה לגבי ה250 שמקבלות סרטן כל שנה?
* זה לא מסוכן בעינייך?   03/07/18 | 15:25
המקרה של לוטם קורע את הלב
אבל בלי חיסונים, בלי ניתוחים ובלי אנטיביוטיקה האוכלוסייה הייתה הרבה יותר דלילה והיינו חיים הרבה פחות שנים. אל תשכחו שגיל התמותה הולך ועולה, הוא השתנה בעשרות שנים לטובה וזה מדהים. נכון יש תופעות לוואי ולפעמים חמורות מאוד, אבל אי אפשר להשוות את מספר מקרי התמותה מסרטן הפפילומה לעומת מספר הנפגעים מהחיסון. גם חוץ מהצלת חיים, וטיפול במחלות הרפואה והכדורים משפרים לנו את איכות החיים. אני באופן אישי לא הייתי עוברת ימים מסויימים בלי משככי כאבים
* א׳ , ת״א   03/07/18 | 18:24
1. *טובי המומחים*, מוטה ומגמתי
הבאתם צד אחד של המתרס. חבל שלא טרחתם להביא גם את הצד השני, לחשוף את הציבור לסכנות החיסונים.
* יעל   03/07/18 | 08:55
לדיעתך ״הרופא״ שהמציא את כל השטות הזאת של חיסונים ואוטיזם יושב בכלא, על סילוף עובדות
* אני   03/07/18 | 10:48
בוא תביא - קדימה. רופא אחד שיגיד משהו נגד
* ממש   03/07/18 | 11:01
300 רופאים מדענים ואימונולוגים מספיק לך?
300 רופאים מדענים ואימונולוגים חתמו על מכתב לנשיא טראמפ דרישה לחקור את הנושא הזה של בטיחות וחוסר יעילות החיסונים והנשיא הסכים ונתן 54 מיליון דולר לחוקרים בלתי תלויים בחברות התרופות וזאת הפעם הראשונה בהיסטוריה שיש מחקר על חיסונים שיעשה לא על ידי החברות שמוכרות אותם. החברות יודעות טוב מאוד שהתוצאות לא יהיו לטובתם כי כבר יש כמה עדים מבפנים שיצאו והעידו על זיוף והסתרת מידע מהציבור.
* אמא   11/11/18 | 16:12
זה כי אין צד שני
אין צד רשמי, ממוסד, משכיל שיסכים עם שטויות של מתנגדי חיסונים.
* די לבורות   03/07/18 | 11:31
בבקשה תביא את הצד השני
מחקר אחד שפורסם ב10 השנים האחרונות בעיתון מדעי מוביל ושמראה סכנה בחיסונים
* דורון   03/07/18 | 12:38
אבל אין כאלה
אין שני צדדים למתרס. יש מדע. זה המדע.
* דקסטר   03/07/18 | 13:33
כי אין צד שני
99.99 אחוז מהמומחים מול 0.001 אחוז זה לא שני צדדים שווים.
* עומר   03/07/18 | 13:46
צודקת!!
* אורלי   03/07/18 | 14:08
איזה צד שני??
99% מהרופאים מסכימים על חשיבות החיסונים והם מגובים במחקרים אמינים שמתקבלים על כולם!! ההתנגדות לחיסונים מוקצית ע"י המדע, וכל המחקרים שפורסמו בנושא התגלו כמוטים/שקריים ונדחו ע"י הקהילה המדעית. חלאס עם השקרים שאתם מפיצים לנו!!
* אזרח מודאג   03/07/18 | 14:09