החדשות
תגובות (127 תגובות ב-78 דיונים)
28. אמדורסקי כנראה אתה לא מבין את חומרת הנושא
* קלייר   26/09/16 | 12:47
27. החילונים פחות פתוחים לגזענות ואפליה
* אלוהים    26/09/16 | 12:46
נכוו, בגלל זה השמאל החילוני תומך בדת האיסלאם ובטרור המוות שלו....
* Ipדלית   26/09/16 | 13:05
שטויות. מטבע היותם חילוניים הם לא תומכים בשום דת
*גם* לא באיסלם. אז מה תקעת את זה ?
* ליאת   26/09/16 | 17:25
אני שמאל חילוני ואל תגידי לי במה אני תומכת
אני תומכת בחופש דת לצד חופש מדת ושוויון בין אזרחים ואזרחיות בלי קשר לדת שלהם או למגדר שלהן. אני לא אומרת לך שהימין גזעני ושכח מה זה להיות יהודי אז אל תגידי לי מה זה השמאל
* פנמה   26/09/16 | 21:17
דלית, חילוני הוא חילוני
* טל   26/09/16 | 21:54
26. דת ומוות
בסוף זה כסף וכוח שלא מוכנים לשחרר, אז תחנקו איתו זונות שחורות עם כובעים וחליפות חבורה של פינגווינים מסריחים , אם זה היה תלוי בי ההיתי שורף אותכם עד שלא היה נשאר
* דתלש   26/09/16 | 12:42
איש נחמד אתה
מקווה לא להתקל בך בסימטא חשוכה
* אסתר    26/09/16 | 12:54
אח שלי אתה זקוק לטיפול
ויפה שעה אחת קודם
* וואיי וואיי   26/09/16 | 13:22
אתה עדם שפל ועלוב, מלא שנאה, בטחו שאתה אוהב ערבים .
* השטן בא לקחת אותך   26/09/16 | 13:49
מאקו מה נסגר איתכם
למה לאשר תגובות מפלות ומסיתות כאלה?? אין לכם תקנון???
* פנמה   26/09/16 | 13:52
חתיכת אדיוט ואנטישמי!!!!
* אמיר   26/09/16 | 13:54
מישהו פגע בך?
סביר להניח שכן. אל תחשוב שכולם כאלה רק בגלל דרעק אחד. הנה, אני אוהבת אותך ואני בכלל לא מכירה אותך.לך לטיפול חמוד.
* אחות   27/09/16 | 00:15
25. אם הוא היה מפיק ארוע לערבים דתיים
החברה המגנים את מעשיו היו הופכים לתומכים נלהבים למרות ששם זכויות האישה בתחתית של התחתית . ברגע שזה מתקשר לפוליטיקה , אז כל הצביעות פורצת החוצה . זה הכי מגעיל להחרים ולהתנות אמנים שגם ככה מנסים לשרוד בסביבה קשה פה בישראל . אבל זה מאד קל מכיוון שאמן תלוי מאד בתמיכה חיצונית , בעיקר מסביבתו הקרובה שמה לעשות במקרה של חילוני ועוד תל אביבי היא מאד רלוונטית עבורו .
* מחשבה   26/09/16 | 12:40
24. אסף הן לא בוחרות לא לשיר החליטו בשבילן שנים רבות קודם.
* יעל   26/09/16 | 12:36
נו באמת
הדבר הכי מצחיק זה להתווכח עם דת. לא מקובל עליך אל תקיימי את הדת אבל תכבדי את מי שכן. כמו שזכותך לא להאמין, ולהשתתף באירועים מעורבים, זכותי להאמין ולהשתתף באירוע שמתאים לי
* אסתר    26/09/16 | 12:53
אין לך זכות לגזענות, גם אם הדת החולנית שלך מפחידה מנשים
* אוי ווי אשה   26/09/16 | 13:13
וזכותנו לחשוב שאת תינוקת שנשבתה.
* מישי   26/09/16 | 13:49
נו באמת
איזה רמה
* אסתר    26/09/16 | 16:41
23. תתבייש!
* בן   26/09/16 | 12:24
22. גם אתם עוד תדברו כך
ישר כוח למה אתן קפצות בראש מה אתם מבלבלות את המוח אין שום הקצנה דתית יש אמת אחת שאתן לא רוצות לקבל
* מרים   26/09/16 | 12:18
21. גם אני שרה רק מול נשים!
לכל המוחים על הדיכוי שלנו הנשים אנחנו בוחרות לשמור תורה ומצוות בוחרות לעבוד את השם בדרך הנפלאה שהורה לנו. כל הטענות על דיכוי מזלזלות בנו ובאנטליגנציה שלנו יש לנו בחירה חופשית כיצד לחיות בדיוק כמו שאתם בוחרים כיצד לחיות אתם יכולים לוותר על הרחמים וההתחסדות תשמרו אותם לנשים שהתרבות המערבית מחפיצה ומשתמשת בהן כדי למכור מוצרים
* דוסית מאושרת שומרת הלכה   26/09/16 | 12:18
גם התלמידות המזרחיות מקבלות את המצווה באהבה
תינוקת שבויה שכמוך
* שלא להתקרב לבי"ס אשכנזי   26/09/16 | 13:12
20. אני נגד הדרת נשים. מצעד גאווה בירושלים=פסטיבל דתי בתא!
אני נגד הדרת נשים, לא יכול לכבד את זה ולהסכים עם זה, אך באותה המידה הקהל הדתי לא יכול לקבל את אורח החיים שבחרתי לעצמי בחיי זוגיות ואהבה מאותו המין. זה צריך להיות כביש דו סיטרי של סובלנות. כי זה מה שנדרשה כאן- סובלנות. הנה דוגמא מצויינת לתקשורת כמעצבת דעת קהל שהכשילה את כולנו בפופוליסטיות. חבל... הפסד שלנו!
* נועם   26/09/16 | 12:10
19. מאוכזב מהחילונים בתל אביב או החילונים השמאלנים בתל אביב...??...
* Yoyo   26/09/16 | 12:07
מאוכזב? אז תשאר בחור שלך
* טל   26/09/16 | 21:56
18. גם פסטיבל התמר מדיר נשים
19/10 20/10 שום זמרת רק זמרים!! בושה! להחרים אותם!
* אני   26/09/16 | 11:58
להקים ועדת חקירה ולבטל את האירוע
2 ערבים ברצף בלי אף זמרת???
* בושה   26/09/16 | 15:05
17. תודה אסף על הבהרה חשובה, ועל הסובלנות האמיתית שלך כלפי האחר!
* תמי   26/09/16 | 11:52
16. הפוך גוטה הפוך
זה שאתה מתקרב לדת זה יפה וזה שאתה כנראה לא השכלת להבין בלא מעט שנים שאתה חי פה זה משהו אחר אתה באמת מנסה לתת את דוגמת הנשים הדתיות שמצביעות בקלפי??? נו באמת ... הרי ידוע לכולם כי הציבור הדתי מצביע לפי מה שאומרים לו ... לנשים ולגברים ... אתה באמת תמים לחשוב שזה אחרת??? להבא פשפש קצת בטיב ההופעות לפני שאתה רץ להשתתף בהן
* נו באמת   26/09/16 | 11:50
או שאתה אידיוט או שאתה ממש טועה! אתה חושב שכל הציבור הדתי נוהר ומצביע לפי החלטת רבנים ?? כנראה שאתה לא מכיר דיי דתיים
* טל   26/09/16 | 12:37
15. יישר כח מפתיע לטובה
עלה והצלח הדרך ה׳ רואים שבינת הגמרא והתורה ניכרת ממך.
* שרון   26/09/16 | 11:47
14. הדרה אינה חוקית ואינה מוסרית.יש להמנע ממנה.
* הלל   26/09/16 | 11:46
13. ההקצנה הדתית היא לא הכרח אלא נוהג של השנים האחרונות
אין שום סיבה לסבלנות בנושא הדרת הנשים. ההפרדה הקיצונית בין בנים לבנות כבר בבית הספר היסודי ובבני עקיבא, מניעת שירת נשים בטקס יום השואה וטקסים נוספים הוא שיגעון דתי יחסית חדש. ההקצנה נעשת כדי לעצור את הקידמה ואת מרד החרדים עצמם שרוצים להשתלב בחברה. השתלבות ויציאה לעבודה שהרבנים ומנהגי החברה החרדית לא רואים בעין יפה. אנחנו לא צריכים לתמוך בכך. הסבלנות להדרה ולהקצנה תפגע בכולם. מביך שאמדורסקי שהתפרנס מהעולם החילוני יורק בפניו כשנוח לו.
* נועה   26/09/16 | 11:44
12. "משיגנה" יש בכל מקום ובכל חברה
פשוט נהיה פופולארי וסקסי להציג את החברה הדתית כמשוגעת ומנותקת מכדור הארץ, ככזו שיש בה אטימות מוחלטת לרעיונות ושכל ישר. אבל אותו סוג אנשים בדיוק קיים גם בחברה החילונית: שחקנים אחרים במגרש אחר, אבל אותו משחק.
* יובל   26/09/16 | 11:42
11. אפס מאופס, אמרו לך שקל אז פתאום את יקיר העדה החרדית
* pkubh   26/09/16 | 11:33
הדביל מתחזק
* טל   26/09/16 | 11:54
10. מי שמקבל פקודות מחבר דמיוני - חולה שצריך טיפול
* אסף   26/09/16 | 11:32
9. קירוב לבבות - רק בלי נשים מזרחים ומוסלמים
* חח   26/09/16 | 11:31
8. *פלורליזם" שמכיל איסור על אנשים להשתתף בגלל מינם הוא לא פלורליזם. זה קידום של דיכוי
ואם אני אקבל עלי טקסט שאומר שצריך להדיר מזרחים או נכים ממופע של שירה, אז צריך להכיל אותי?
* מיכל   26/09/16 | 11:31
7. סליחה באמת שאני לא פתוחה לדיכוי שלי
ולהדרת נשים. מה הדבר הבא? הומואים לא פתוחים להומופוביה? אפריקנים לא פתוחים לגזענות? רוצה להדיר נשים לך תעשה את זה במאה שערים, או באיראן.
* פנמה   26/09/16 | 11:26
על אותו המשקל
את מצעד הגאווה שלא יעשו בירושלים
* פנמה סיטי   26/09/16 | 12:28
מצעד הגאווה לא מדיר אף אחד
וירושלים אינה עיר דתית אלא עיר מעורבת, שלא לומר עיר הבירה. לא צריך לעשות מצעד גאווה בבני ברק או במודיעין עלית, אבל ירושלים? הגזמת. המצעד בירושלים לבוש ו״מכובד״ ולא מפלה אף אחד וגם לא עובר בשכונות דתיות. ויחד עם כל זה אני מבינה את הצורך של אנשים מאמינים למחות באופן דמוקרטי ולא אלים (לקרוא לאנשים תועבה זה כן אלים למקרה שתהית), כמו שאנחנו מחינו באופן דמוקרטי ולא אלים. זה שהמחאה שלנו הצליחה ושלהם לא זו לא בעיה שלי.
* פנמה   26/09/16 | 13:48
פנמה את לא ירושלמית זה בטוח..
אני כן ירושלמית,גדלתי בבית הכרם שזו שכונה חילונית בצד היותר שמאלי של המפה הפולטית (היום כבר נהיה יותר מעורב אבל במקור שכונה אשכנזית-שמאלנית מצביעי מפא''י קלאסים) ויש לי הרבה חברים מהקהילה הגאה,ירושלמים מכירים את האופי של העיר,ואפילו שאני חושבת שהכי לגיטימי בעולם לאהוב את מי שאתה רוצה כולנו בין החברים מסכימים שמצעד הגאווה לא שייך בירושלים,לא מתאים ומתריס. כשזה בתל אביב ויוצא לנו אז הולכים בסבבה. וזה כן עובר בשכונות הדתיות , שמואל הנביא וכאלה..
* נטלי   27/09/16 | 00:26
אכן איני ירושלמית
אבל אני כן שייכת לקהילה הגאה, וירושלים היא הבירה שלי לא פחות משלך. הכנסת שלנו יושבת שם והממשלה עובדת משם. אם בבירה אין מקום עבורי כלהט״ב לצעוד ולדרוש את הזכויות שלי מהשלטון שממאן להעניק לי אותן אז היכן בדיוק יש לי מקום? מצעדים הם לא רק חגיגה על משאית, הם הדרך שלנו להפגין נוכחות פעילה ולדרוש את המגיע לנו - הזכויות שלנו לנתחתן, להיות מוכרים כשאר-בשר של יקירינו (בני ובנות זוג, הילדים הלא ביולוגים שלנו) למטרות ביטוח, החלטות קשות בבתי חולים, את הזכויות שלנו לאמץ, את הזכות שלנו לבטחון אישי.. למה שלא נצעד בבירה ונדרוש את זכויותנו בדיוק כמו שעושים מפגינים מופלים אחרים? כי לנטלי ולחברים הירושלמים שלה זה נראה לא שייך לירושלים? חבל. ירושלים לא רק שלך.
* פנמה   27/09/16 | 11:15
רק חבל שירושלים זו לא עיר דתית
אחוז החילונים שחי בירושלים גדול פי כמה מאחוז הדתיים, וזה שיש שמה מרכז רוחני גדול לא הופך אותה לעיר שאסור לנהל בה אורח חיים חילוני. אורח חיים חילוני = נראות לאנשים ששיכים לקהילה הלהטבית
* רר   26/09/16 | 15:17
פנמה אין פה שום דיכוי
לא אסרו על נשים להגיע למופע. זכותו של כל אדם שמארגן מופע להזמין את מי שהוא רוצה שיופיע בו. אם היה זה אירוע של ערבים וכל הזמרים היו ערבים היה זה הדרה של יהודים? וכאשר יש מופעים של העצמה נשית? האם גם שם את קוראת לחרם משום שמדרים שם גברים? כדי שתחשבי על הדברים לעומק. התגובה שלך צבועה ביותר. פלורליזם זה לקבל את אורחות חייו של האחר ולהכיר בכך שדעותיו קיימות גם אם אני לא מסכים איתן
* אש   26/09/16 | 13:08
איזה שטויות
עוד שניה תבכה עבור הזכות של ארוע אשכנזי שמדיר מרוקאים מהבמה. יש במדינה הזו קבוצות מדוכאות - גברים היא לא אחת מהם. אם לא היו מדירים פה נשים מהמרחב יומיום אז כנראה לא היינו מוחות על הארוע הזה אבל במדינה בה מצופה מאיתנו לספוג את זה שאנחנו נשלחות לאחורה של האוטובוס, לא שרות באירועים רשמיים רבים ונמחקות מפרסומות במרחב הציבורי - נמאס לנו לספוג. כשידירו ויפלו אותך כל יום אני אעמוד למדך ואלחם על הזכות הבסיסית שלך לנראות. ונכון, זכותם לארגן ארוע שאני תופסת כפוגעני כמו שזכותי למחות באופן דמוקרטי נגד הארוע הזה. זכויות זה לא רק לדתיים כמו שלא רק להם יש רגשות ולא רק בהם אני צריכה לצאת מגדרי כדי להתחשב. אתה יודע, החוק מאפשר לי להסתובב במיני וסטרפלס במאה שערים, אבל אני לא עושה את זה ואם הייתי עושה את זה הייתי חוטפת מכות ממשמרות הצניעות ואתה היית מצדיק את המכות האלה בתואנה שבאתי לעשות פרובוקציה. ובכן, ארוע המדיר נשים בלב לבה של תל אביב הוא פרובוקציה גדולה הרבה יותר, במיוחד במסווה של קירוב לבבות ובמיוחד כשקוראים לו ״מרימים לכיפור״ ומנסים לדבר איתי בשפה שלי באיזו התנשאות עקומה. אז אני לא משמרות הצניעות, אני לא אכה אף אחד, אבל כן אמחה וכן אגיד את דעתי כי זה שאני אישה לא אומר שאין לי כזאת.
* פנמה   26/09/16 | 16:43
אתחיל בכך שמותר לך למחות. זה לא אומר שאת צודקת
יש מקרים כמו שליחת נשים לאחור באוטובוס ציבורי או מקרי אלימות נוספים כנגד נשים שיש למחות כנגדם ללא כחל ושרק. זה לא המקרה. צריך לדעת לבחור את המלחמות ולא על כל דבר להכריז מלחמה. לא, לא הייתי מצדיק אדם שהרים יד על אישה או על כל אדם אחר משום שהפר את המרחב הציבורי שלו. הייתי מצדיק אם היו מוחים כנגדך ועולבים בך. לא צריך להתחשב רק בדתיים. ועד כמה שנראה לך שכן החילונים לא הולכים כל כך הרבה לכיוון הדתיים. ההיפך הוא הנכון. המרחב הציבורי הכללי הוא חילוני. בנוסף העיר תל אביב שייכת לכולם האנשים האלו אירגנו מופע, זו זכותם. אם הוא לא מתאים לך מסיבות כאלו ואחרות אין צורך שתגיעי. הדרה לא קיימת שם.
* אש   26/09/16 | 22:36
הדרה לא קיימת?
אז סתם במקרה לא תוכננו הופעות של נשים שם? בטעות? יאללה יאללה תוציא את הראש מהחול. מוחקים אותנו מהשיח ומהמרחב ואם אתה מצפה שאקבל את זה מתחת לבית שלי אתה טועה. אפשר וצריך לבחור את המלחמות שלנו, אבל בעידן בו מלחמה נעשית מהבית דרך לחץ על אמנים בפייסבוק אפשר להלחם בהרבה חזיתות בעת ובעונה אחת וזה מה שאנחנו עושות ונמשיך לעשות
* פנמה   27/09/16 | 11:10
ניסוח מצויין ומדוייק!
לא מצליחה להבין איך אנשים מגנים בכזאת עוצמה על העוול הזה שנעשה ע"י גברים, בחסות פרשנויות של "הלכה", לנשים. ולמגיב על המצעד בי-ם, עד כמה שאני זוכרת, י-ם לא הוכרזה כעיר חרדית ועדיין יש בה חילוניים. מעבר לזה, מדובר בדיוק על ההפך: במצעד מזמינים אנשים להשתתף, לא מדירים
* סתיו   26/09/16 | 13:08
6. אמדורסקי יא חתיכת אפס!
מה משלמים לך קצת כסף ופתאום אתה מוכן להדרת נשים? מעניין מה עוד היית מוכן לעשות ולהגיד בשביל כסף.
* מישהו    26/09/16 | 11:21
לא הוא לא
* ע   26/09/16 | 23:31
5. אמדוסקי קראתי כמה פעמים כדי להיות בטוחה שאני מבינה מה כתבת לא רגילה לקרוא כתבות מסוג כל הכבוד
* אני    26/09/16 | 11:20
4. יהודי=תורה
הכל על כך ועוד באתר הכוהנים שב גוגל
* מיכאל הכהן אל חדד   26/09/16 | 11:18
3. נראה שאין לך דעה מר אסף
שנייה אחת אתה מצדיק את הדתיים ובזכותם ללכת לפי אמונתם ובשנייה שלאחר מכן אתה מצדיק את החילונים ומתנצל בפני הנשים שהדרת.. לא הבנתי ןלא נראה לי שאף אחד הבין מה בדיוק רצית להגיד בפוסט המשונה הזה....
* א   26/09/16 | 11:17
2. דברים אמיתיים מאדם שפוי
יישר כוח חזק ואמץ - האמן בדרך האמת ו"אל תחת"
* מיכל גדסי   26/09/16 | 11:17
1. ממש צדיק בסדום ועמורה, ותל אביב תמשיכו לצעוד למבול הבא
* AAA   26/09/16 | 11:15
אסף אמדורסקי
"לתפארת השמאל " הגזען(כן,הגזען)!! הם יודעים לקבל ולהכיל את השונה אצל הזר. אבל לא אצל אחיהם(אנחנו אחים שלהם?). על השמאל בארץ נאמר:צביעותם אמונתם! ומילה לישראל גוריון:לפי מה שאמרת אתמול נראה לי שיכלת להכיל את המופע. למה ביטלת את הישתתפותך? האם פחדת ממשטרת המחשבות של השמאל? ממש חבל שהגענו למצב הזה. אק שלא יוגש בג"ץ על זה!!!!
* א.ס   26/09/16 | 12:21
אנחנו שולטים במדינה, תתמודד
* טל   26/09/16 | 21:58