הורים
תגובות (64 תגובות ב-37 דיונים)
37. דיי עם משל העוגה השלימה, זה לא מתאים המשל הזה
הוא לא רוצה לאכול ולהשאיר שלימה. הוא קנה עוד עוגה. פעם בא לו שכבות פעם מוס שוקולד. ועכשיו תכלס. תגידו לבדואי/ערבי/שלמה המלך/יעקב אבינו היה 6 או 4 ביצים? אני כמעט בטוח שרק 2. אבל הרי זה פלא, יש עם שחי עד היום עם 2 נשים. הבעיה לא בגברים.הם הצד האוהב,הצד המחזר הצד שרוצה *שהכל* ימשיך.הצד שלא רוצה להכאיב.הצד המתוסכל.
* אבי   10/07/19 | 06:36
36. בטח שאוהב את המאהבת
הרי הוא פוגש רק את הצדדים החיובים שלה. היא נראית הגבר המושלם וזה נכון לרגעים אלו כי השלילי ומרוץ החיים האמיתי לא שם! זה לא נכון שיש לו עם אישתו משפחתיות יש לו זוגיות כמו שהיא אמורה להיות בגיל 60 איתנה יציבה ופחות מרגשת מה שאין לו זו זוגיות עם המאהבת. להיות עם מאהבת זו פנטזיה לא זוגיות. לא מעט עזבו את הבית למען המאהבת עברו לחיות איתה וכשהפנטזיה הפכה למציאות הבינו את גודל טעותם. למה? כי אהבה עם מאהבת היא לא אהבה אמתית היא ריגוש מרומה. הרי כיף איתה כי היא מראה רק את הצד הנחמד שלה כי עוד לא חיים יחד ונתקלים בחיים האמיתים של: למה לא הורדת את הזבל שיצאת. הוא יפסיד הכל ביום שיוותר על המשפחה וישאר תוך כמה שנים בלי החוקית ובלי המאהבת או במקרה הטוב ישאר עם המאהבת בזוגיות דומה לזו שהייתה עם אישתו רק בלי המשפחה שתכעס עליו. טיפש
* לילך   07/07/19 | 08:10
35. האדם לא נולד למונוגמיה ולבן/בת זוג אחד בלבד
אלה החוקים שהכתיבו את זה...בגלל האבהות ובגלל אלף סיבות אחרות....אבל כיוון שתוחלת החיים התארכה והבריאות טובה יותר , גבר בן 60 או אישה בגיל זה אינם קשישים יותר , יש להם כמו כלום עוד 20 או 25 שנות חיים , אם לא יותר והם לא מוכנים להיות אומללים בקן שהתרוקן ממשיכה ותשוקה....לדעתי זה רק נורמלי....אפילו במאסר עולם משתחררים אחרי 30 שנה לדעת
* אחד שיודע   03/12/14 | 00:37
34. לא מבין מה פה הקטע ולמה זה אמור לעניין... הרי:
"היום שבו הוא יעזוב את הבית לא נראה לי כל כך מופרך. זה תהליך והוא כבר יצא לדרך. יהודה בתהליך לקראת היום הזה. הוא מבשיל ומבין שלא יהיה מנוס. " אם זה כך שיקצר ויאללה.. ובאימשךך.. עזוב אותנו
* יורם   02/12/14 | 18:01
33. מים גנובים ימתיקו כשהמאהבת תהייה אשתו זה יהייה בדיוק אותו דבר
הם יכנסו לשיגרה פלוס רגשי מצפון והתרחקות מהילדים, ריגושים מקבלים תפנית אחרת כשהכל בשגרה ובמיוחד כשבת זוגך או בן זוגך הופך למובן מאליו. זוגיות צריך לשמר לטפח ולאהבה יש הרבה צדדים. אם אשתו הייתה רעה מילא, אבל לעזוב אשה טובה, שפעם גם אותה מאוד אהבת אז מה השתנה? גם עם האחרת יהייה אותו דבר
* דנה   30/11/14 | 23:06
32. גברים מגעילים.רוצים לאכול עוגה ושתישאר שלמה!!
* דנה   25/11/14 | 21:40
את חיה בסרט אם את חושבת שנשים לא בוגדות חופשי היום
* נו באמת   01/12/14 | 16:03
31. על משפחה ועל מאהב/ת.
את הנושא אני מכירה מקרוב, ואין תשובה שהיא נכונה. מי שמכניס את עצמו לסיפור של מאהב/ת, בתוך תוכו יודע שיש לזה מחיר. זה יכול להיות גרושין, אשמה, סבל נפשי לעצמו ולסובביו. נדירים הם האנשים שלא מאבדים את הראש בסיטואציה כזו, וחיים בשלום בשני העולמות. מה הם החיים? ומהם הנישואין? מי שחושב שמשפחתיות, אישה/ גבר מזדקנים וילדים שעוזבים את הקן- הם אידיליה, שיחשוב שוב. מי שחושב שמאהבת היא האידיליה, שיחשוב שוב. מאהבת תהיה בדיוק כמו אשתך, אם היתה לך אישה טובה והמאהבת גם כזו. אם אדם חי בסיטוציה רעה עם אשתו, התשובה ליהודה היתה קלה ופשוטה, אך לא כך הם הדברים. אם יהודה יעזוב, הוא ישבור את ליבה של רעייתו שתלויה בו, משפחתו וערכיה- יהרסו גם. אני בטוחה שלא יהיה לו נפלא עם המאהבת, כשכל הדרעק הזה מונח על צווארו. יהודה הוא חומר טוב להריסה ע"י מאהבות. במקרה הזה, הייתי מאחלת ומייחלת למאהבת לצאת מהתמונה ולמצא לעצמה מישהו פנוי אחר. יהודה לא טוב גם בשבילה. קצת פיקנטיות מהחיים שלי: דוד שלי בגד באשתו, כשהיה איתה אמר לה שהוא חושב על המאהבת, ועם המאהבת אמר שהוא חושב על הבית. אשתו עשתה לו את החיים קלים, והעיפה אותו לאלף עזאזל. הוא עף הישר לקן של המאהבת, התחתן מיד, חי שנתיים והתפגר מסרטן אלים. אשתו התפתחה בחיים חיה פה ושם עם מישהו, יצאה לעבוד, הסתדרה. טוב לה? לא ממש. אך זה נכפה עליה. באזכרה של הבוגד, נחשו מי הגיעה עם מאהב חדש? המאהבת.. שכן שלי בגד באשתו, וכווווולם ידעו מכך. אשתו חיה במציאות העלובה הזו, כי היא בעצמה היתה חסרת עמוד שדרה, לא ממש יפה, אך אמא ורעיה למופת. היא נפטרה מסרטן וגססה במשך שנה איומה. כשהתאלמן, הוא הבין מה היה לו ביד. הוא חי פה ושם, ולא נישא מחדש. המאהבת שלו מזדקנת, ונשארת איתו רק בגלל הכסף.
* יודעת. שווה להכנס!   24/11/14 | 09:06
חפרת וחפרת בלי שום עניין.לא מובן איזה מסר רצית להעביר
* עדן   25/11/14 | 21:39
30. רגשותייך והחלטותייך
ישנם אנשים שרוציםלאכול את כלהעוגה החיים קצרים וחבל הילדים גדלו ואתה תישאר עם אישה שאתה לא אוהב והחברה שלך זאת שאתה כל כך אוהב לא תחכה לך לנצח אלו החיים שבהם יש לך בחירה והיא אומנם קשה כי קשה לעזוב את הבית בו היית נשוי פעם באושר וגידלת ילדים אבל דברים משתנים האהבה לאישתך התפוגגה ועברה למישהי אחרת חשוב על חייך אתה כבר בן 60 אומנם אבל עשה מה שליבך אומר ואל תלך נגד כי יבוא יום ואם לא תעשה כרצון ליבך תסבול יום יום
* דניאל   23/11/14 | 23:33
29. שיעזוב!!! החיים קצרים מידי בשביל לסבול!!!!
* מירב   18/11/14 | 13:51
28. הריגוש שלך:
יש מאהבת ויש לך אישה... זה הריגוש!! ברגע שתעזוב את אישתך כל האהבה שלך למאהבת תתפורר עם הזמן... להיות נשוי ולהיות עם מאהבת זה בדיוק הריגוש שאתה מרגיש. אז אל תתלהב זה יעבור בסוף
* ליטל   17/11/14 | 21:51
שטויות!!! ריגוש שנמשך 4 שנים !!! זה הרבה מעבר!!!!
* מירב   18/11/14 | 13:50
27. קרה לי משהו דומה מאוד
אהבתי את אשתי אהבה אמיתית וחזקה+שני ילדים מדהימים. ואז גיליתי שהיא בגדה בי עם שני בחורים מהחבר'ה שלה לפני הרבה שנים. זה שבר אותי וערער לי את כל האמון בה וגם האהבה די התמוססה. לא נפרדנו אך חצי שנה אחרי הכרתי מישהי מדהימה והתאהבתי בה לחלוטין. החלתי לחשוב על לעזוב את המשפחה אבל לא הייתי מסוגל. אבל היא חיפשה מישהו להביא איתו ילדים וזה היה גדול עליי . היא גם פגעה ושיקרה אותי ובסוף נפרדנו ונשארתי בינתיים עם אשתי
* חיים   17/11/14 | 01:59
26. ונניח שהיו ילדים קטנים בתמונה - גם אז לא היה טעם להישאר???
* בסרט דומה   16/11/14 | 11:11
כן, עדיף להיפרד גם בשבילך וגם בשביל הילדים
עברתי תהליך דומה עם בעלי לשעבר לפני 10 שנים והיום אני נשואה פעם שניה וגם הוא, בדיעבד העזיבה שלו הייתה הדבר הכי טוב שהוא עשה בשבילי ובשביל הילדים
* אחת שיודעת   22/11/14 | 09:52
25. אף אחד לא יכול לדעת
איך הם חיו אולי הם לא סבלו אחד את השני וחיו מכח האינרציה.. הרי זוג צריך אהבה וריגוש ויכול להיות שלא היה קיים שם ולכן לא מסוגל להישאר כי האישה השניה לא שהיא כזאת מיוחדת וחכמה יותר מאישתו אולי היא פשוט נותנת לו להרגיש טוב עם עצמו ולכן לא מסוגל לוותר על זה. קשה לדון אדם רק משמיעה כללית של סיפור
* מאירה   16/11/14 | 10:32
24. אנשים חיים בסרט
יום אחד -והיום הזה יגיע מהר מאוד- הסרט יגמר, והחטיאר הזקן ישאר בלי כלום.
* יוסי   13/11/14 | 10:51
לייק
לייק
* מור   24/11/14 | 20:11
23. חייב לעזוב!! ואישתו חיה או מתה ? שתעזוב
* G   11/11/14 | 19:40
22. אני לא מבינה את הפחד של האנשים מהחיים!
לדוגמא האישה יודעת כבר שנים ותלויה ב100% בהחלטה שלו?? מה ניסגר? מה עם התשוקה לחיים לטייל לנסוע לראות עולם..וכדי להיות מאושר לא חייב בן או בת הזוג במיוחד בגיל הזה כהילדים כבר גדלים ואפשר כבר לשכב עם הרגליים למעלה! מה אני אוכל לעשות עם בעלי יום אחד ירצה אישה אחרת? יתפוצץ? לא!! הוא לא החפץ שלי ואני לא החפץ שלו וברגע שמקבלים הכל בהבנה וחיים ת'חיים אז תאמינו לי שבילדים זה לא פוגע להפך!!
* לי   10/11/14 | 13:42
סוף סוף תגובה ששווה קריאה
* Roy   10/11/14 | 18:47
התא המשפחתי חשוב לו כפי שנכתב
מדובר על נכדים , ילדים משפחה עוטפת שמחחמת אותך כל הזמן , וברגע שהוא יעזוב העוצמה הזו תיחלש ואף תרד, החלטות קשות יש בחיים וזו אחת מהם. שיהיה בהצלחה
* אסף    16/11/14 | 09:48
21. תגיד למאהבת שאתה א-מיני ותישאר עם אשתך והילדים.
* מישהי   08/11/14 | 11:04
כנראה לא קראת , קראי שוב
* ט   08/11/14 | 14:39
20. בגידה
יהודה בעצם בוגד בעצמו התהליך החשוב ביותר זה להתבגר. להתבגר אומר להחליט! אין הכל אז מה אם הוא רוצה? לדעתי לא גבר צר לי גם על המאהבת וגם על האישה יאלה יחטיאר עלק סקס טוב אולי ויאגרה טובה שתגמור עליו ואז נראה מי טטפל בו הב אדם בן 60!!!!!!!!!!! מה נהייה אהה אבל תלוי מה יש בחשבון הבנק אולי!??
* עוכב   08/11/14 | 07:24
אתה רדוד.
* ל 20   08/11/14 | 14:38
19. אהבה מנצחת
דבר ראשון אינני מבינה למה האשה נשארת עם גבר שאינו אוהב אותה?למה להתפשר כשהיא יכולה למצוא אהבה חדשה. דבר שני המאהבת נתנה את ליבה,נישמתה ואהבתה אליו במשך ארבע שנים אם ישנה אהבה גדולה ועוצמתית כפי שמתואר אז האהבה הזאת לא תיגמר,כל ריב קטן יזכיר להם כמה הם סבלו בניפרד. ולך גבר יקר תחשוב עם מי היית רוצה להזדקן,עם מי אתה רוצה לישון בלילה ולהתעורר בכל בוקר,עם מי אתה רוצה לחלוק את שימחתך ועצבותך,התשובה נימצאת בליבך.
* רינת   07/11/14 | 18:38
18. את מדברת שטויות. אחרי 3 שנים על האהבה והפרפרים יעברו לו ואז כשירצה לחזור לבית הוא גמר על החיים שלו. ואז יישאר ויזדקן ויתרקב לבד.משפחה זה הכל במיוחד
בגיל הזה שאתה תזדקק להם, כי אתה כבר זקן ומבוגר. תחשוב על זה.!!!
* מאיר   07/11/14 | 10:00
17. תחשוב טוב
הבעיה בבגידות שחושבים שהמאהב או המאהבת מושלמים כי לא באמת חיים איתם ולא חולקים איתם חשבונות את טרדות היום יום שיש לזוג נשוי אז הכל נראה מושלם וכמו באגדות מרגישים שמפספסים את אהבת חיינו אם לא נממש אותה.אני רוצה לראות אותו ואת המאהבת שלו חיים ביחד ואחרי שנה של חיים משותפים אפשר יהיה להגיד שזאת אהבת אמת.כי שמשהו אסור לך התשוקה מאוד חזקה ומבלבלת...
*  לאה   07/11/14 | 08:15
+1
* ט   07/11/14 | 14:48
את מה זה צודקת!!!!!
* יעיח   02/12/14 | 18:44
16. חובה לקרוא
רוצה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. אם אתה גבר אמיתי עם כבוד מינימלי, תסביר לאישתך (שלמעשה עמדה לצידך במשך שנים) שזה לא הגיוני לחיות עם גבר נטול רגשות אליה. מדוע לחיות עם גבר או אישה שליבם באדם אחר? כשבעלי התוודה לפניי שהוא היה מאוהב באישה אחרת, התגובה שלי היתה פרקטית ולא אימונציונלית. לא יבבתי ולא העמדתי אולטימטום,משום שידעתי שאמצע גבר שכן ירצה ויאהב אותי. אכן, מצאתי לי גבר אכלה שאוהב ומכבד אותי. אישתך חייבת לשחרר אותך לא בגלל שמגיע לך, אלא שאתה לא שווה את זה שהיא תהיה חסרת אהבה. היא כמוני, תמצא אהבה שהיא ברמת האהבה שלך לפילגש שלך ואולי אפילו יותר.
* דינה   06/11/14 | 23:14
15. במקרה שלך היחסים עם אשתך זה טוטאלוססססס, למה לסבול??????
* גילי   06/11/14 | 22:04
14. חיים פעם אחת! צריך להינות ולא לסבול!
קח את הדברים ותעזוב את הבית גם לאישה שלך לא מגיע בעל שלא אוהב אותה! מגיע לה זוגיות טובה יותר מאחלת לה שתמצא ויהיה מאושרת צא לדרך חדשה ללא נקיפות מצפון זה קורה וקרה
* קרין   06/11/14 | 19:25
13. תתגרש ותלך למאהבת,בלוואי הכי כולם יודעים וסובלים
* הילה   06/11/14 | 19:14
12. תעזוב האישה ורוץ למאהבת מהר
את המעט שנים שנשארו לך.לחיים נורמליים תחיה באהבה ולא בייסורים
* אחד שהיה שם   06/11/14 | 19:12
11. לשבורת הלב
תקראי שוב, המאהבת היא אהבה זמנית חולפת! זו אהבה שהולכת ומתעצמת, מעמיקה. זה שהוא ואשתו היו זוג לפני 20-30 שנה, לא מחייב שימשיכו לחיות יחד גם עכשיו. הוא סובל, אשתו סובלת...למה שלא יפרדו? עדיף שימשיך לבגוד ולפגוע בשתי הנשים?
* המאהבת   06/11/14 | 17:16
10. טעות טעות טעות
מנוול אשתך הביאה לך ילדים עכשיו אתה עוזב הכול בשביל הנאה או ריגוש וזה שהיא הייתה שם לצידך לאורך כל הדרך בקושי ובהצלחה חברה הכי טובה שלך בימים ובלילות וביחד חוויתם את כל פלאי החיים, זה נשכח מעינייך מליבך כי היא מובן מאליו של החיים אם תדע שיש לה מישהו אחר מציאות חדשה תטפח לפנייך, אל תוותר אל חיק המשפחה בשביל הנאה זמנית חולפת!!!!אין כמו משפחה זה ערך עליון ושום בחורה לא תתן לך את אותו אושר וסיפוק כמו בחיק משפחתך.
* שבורת לב   06/11/14 | 16:12
מי אמר שאשתו הייתה איתו לאורך כל הדרך?
אני דיי מצטער בשבילו, הוא נכנס למבוך שקשה לצאת ממנו, ולא תמיד הגבר הוא האשם היחיד בזה. למעשה, לא תמיד יש אשמים, זה פשוט קורה. אולי המעשים, או חוסר המעשים של אשתו, דחפו אותו לזה!? אני לא מקנא בו, בטוח שהוא עובר גהנום עם עצמו, אך אני בטוח ומשוכנע שאין כמו האישה הראשונה והמשפחה. לא הייתי רוצה לעמוד במקומו.
* טלקו   06/11/14 | 19:35
את צודקת
כל מילה שלך נכונה אבל מה לעשות שכל הגברים מטומטמים בוגדניים ואגואיסטים
* גם שבורת לב   06/11/14 | 19:40
כל הגברים? מאוד בוגר וחכם...
* טלקו   06/11/14 | 22:37
כל מילה בסלע
* taly   06/11/14 | 20:18
אף אחד לא יכול לדעת
איך הם חיו אולי הם לא סבלו אחד את השני וחיו מכח האינרציה.. הרי זוג צריך אהבה וריגוש ויכול להיות שלא היה קיים שם ולכן לא מסוגל להישאר כי האישה השניה לא שהיא כזאת מיוחדת וחכמה יותר מאישתו אולי היא פשוט נותנת לו להרגיש טוב עם עצמו ולכן לא מסוגל לוותר על זה. קשה לדון אדם רק משמיעה כללית של סיפור
* מאירה   16/11/14 | 10:32
9. אם אתה תעזוב אין לך דרך חזרה..אין כמו המשפחה האמיתית שלך האישה קלך שנתה לך ילדים ואושר..אני חושב שכדאי לחשוב הרבה לפני צעד פזיז
* גל   06/11/14 | 15:49
יש דרך חזרה. ואין כמו להיות נאמן לעצמך.
מה הביאה ילדים? לפני מיליון שנה. לא זעטוטים
* ר   06/11/14 | 17:34
אף אלד לא עוזב בשביל לחזור!!
* בעל ניסיון   08/11/14 | 22:22
8. למה להשאר?
הסבל יהרוג אותו בסופו של דבר!! הסטרס יגמור אותו לך עם הלב!!!
* ורד   06/11/14 | 15:11
7. לא קל חמוטל
* החיים זה לא פיקניק   06/11/14 | 14:39
6. אהבה
אתה נשוי כבר 35 שנה מיצית את האהבה, אם אשתך. קורה שזה נגמר. הילדים בטח גדלו. זה לא שאתה נוטש תינוקות. מגיע לך לאהוב כל יום עד אחרית ימיך. תעשה את הבחירה ותהייה שלם איתה ותרגיש משוחרר.
* חיה   06/11/14 | 13:38
מסכימה במאה אחוז
אם כי זה עדיין קשה - מדובר על בחור מסור עם ערך עליון למשפחה. האמת אם הייתי אשתו הייתי משחררת אותו לחוויה כי החיים לא מזמנים לנו ריגושים בכל זמן, זו מתנה .... וגם אם לכחר זמן היה מבין שטעה הייתי מחזירה אותו. לאגו אין מקום בחיים.
* חיה   06/11/14 | 18:38
לחיה - תגובתך מדהימה ומרגשת - כל הכבוד על הבגרות
והיכולת לראות מגובה רב...
* אמיר    08/11/14 | 09:01
ל-4 ,5 תגובות נפלאות
חיה את מקסימה ואכן רואה את הדברים מגובה רב... אמנם קשה להביט באופן כזה אבל הכי בוגר ונכון כי באהבה אין מקום לאגו!
* אילנה   08/11/14 | 14:30
חיה את כנראה מבוגרת או מנוסה
וואו לעולם לא הייתי מסוגלת לכתוב כך או לחשוב כך! אני חיה עם הרבה אגו בזוגיות שלי ושנינו סובלים וכמה שאני מודעת לכך אני לא משנה זאת וממש כואב לי.
* מיה   16/11/14 | 10:28
שאלה טובה
ואם הולך וחוזר כמה פעמים מאותה אחת לאותה אחת?
* שאלה טובה    26/11/14 | 13:35
5. יעל. תשובה אמיצה. את אישה חזקה.
* א   06/11/14 | 13:30
מה בדיוק אמיץ בתשובה שלה?
* תמר   06/11/14 | 22:51
4. למה לא להיפרד תוך הבנה שנגמר. זה טיבעי.
זכית לאהוב!!!החיים קצרים!!!!!צריך למצות. מאחל לך כל טוב
* מור   06/11/14 | 13:29
3. לעזוב או להישאר
לפי דעתי אתה צריך לעזוב לך אל האושר שלך. פעם אחת חיים מאחלת לך אושר ורוגע
* גילה   06/11/14 | 12:13
2. נו.. איפה הבעיה שהתקדם...
* גיל   06/11/14 | 12:11
1. ביינו לבין אשתו זה עסק גמור. למה היא לא זזה?
למה היא שם? עליבות
* ק'   06/11/14 | 12:03
מה עליבות
אולי היא אוהבת אותו עדיין , או לא רוצה לוותר בגללו על פירוק ואחדות המשפחה בגלל הילדים
* רותם   06/11/14 | 13:39
חייבים להיתגרש. הוא אוהב אישה
* חיים   06/11/14 | 17:31
אם הוא כמעט בן 60 הילדים כבר לא ילדים
אי אפשר להביא אותם בחשבון לנצח.
* נורית   23/11/14 | 01:50