דיבור ישיר
תגובות (83 תגובות ב-70 דיונים)
70. איפה מרימי ואיפה שלווה היום...
* רוני רבינוביץ   19/05/19 | 17:22
69. מעניין מה אתה חושב עכשיו
ערב הארויזיון.אחרי שעמוד האינסטגרם של שלווה מפוצץ תגןבות מתרגשות מכל העולם שאומר שהם ההופעה הכי טובה שם. אוכל את הכובע??
* מיטל   18/05/19 | 22:15
68. שאלת תם
איך אתה מגדיר "מומחה אירוויזיון?" לא הבנתי על סמך מה ישבת בוועדות של "מומחים" שהתמחותם לוטה בערפל בעיני.
* מומחים בעיני עצמם   21/03/19 | 19:16
בוועדה כזאת הוא בחר באחד השירים הגרועים ביותר באירוויזיון אי פעם: "שמייח". הלך לאכול בה צהריים עם חברים אחרים - "מומחים" כמוהו.
* שו   25/05/21 | 07:47
67. גל, הם לא להקת חובבים - הם מתפרנסים מזה!
למעשה, כל מה שכתבת פה הוא, שבעלי מוגבלויות אינם יכולים לשיר בארוויזיון. מה עם סטיווי וונדר? מה עם בטהובן? לא נתת נימוק (לא רוצה לשאול אף אחד - רוצה את התשובה ממך!). לגבי הדוגמאות שנתת בתחרויות קודמות: א. אולי פשוט הם לא ממש היו טובים? ב. הלקויות לא היו מגוונות כמו במקרה הזה. ג. יתכן שבלהקה הזו יש איזה סוואנט אחד או שניים. האם זה היה בלהקות האחרות? ד. היה מי שאמר כי 6 מתחלק לכל מספר כי 6:1 שלם 6:2 שלם וגם 6:3 שלם. לפי הלוגיקה שלך, מדינה שלא זכתה מעודה באירוויזיון אין סיבה שתשלח נציגים כי היא תיכשל שוב. מגעיל אותי גם הזלזול שלך ביכולתם להתמודד עם משברים- כי האנשים החברים בלהקה הם בעלי אינטליגנציה רגשית גבוהה, וחלקם אף בעלי אינטליגנציה שכלית טובה. מזל שבעלי מוגבלויות בארץ אינם חושבים כמוך: למורן מזוז לא הייתה שום בעיה להתחרות בכוכב הבא, לאביחי שלי לא הייתה שום בעיה לזכות בחידון התנ"ך העולמי ולהצליח בחייו. לא הבנתי במה שונים דנה, גיא וענאל מהם, ומדוע הם צריכים לשאוף לפחות. אתה אותו אחד שהתייחס בפטרונות מגעילה למאור ולזהבית בכוכב נולד 4.
* טור לא מנומק היטב   10/02/19 | 21:52
66. חבל..
גל אוחובסקי, הבכת בדבריך וחבל. שבריריות קיימת באדם שאינו מתמודד בחייו עם קושי. אדן עם מוגבלות העולה על במה ניחן בעור של פיל ויכולת הכלה גבוהה גם לתגובות קשות. הם מתמודדים עם דעות קדומות כמו שלך יום יום בחייהם וזה מה שהופך אותם לחסינים וחזקים!
* מיטלי   06/02/19 | 09:28
65. בורות
הי גל היה לי קשה לקרוא ולהבין את הכתבה שלך על להקת שלווה. כאדם ששייך לקהילה של אנשים עם צרכים מיוחדים אשר דורש לשפוט אותו לפי יכולתיו ולא מיגבלתיו אתה מגלה בורות מזוויעה . גם אתה והקהילה שלך הייתה זקוק להבנה מיוחדת..להעברת חוקים ..ועזרה של אחרים כדי לשרוד . למרות שאתה תלוי באחרים כאשר אתה רוצה להקים משפחה ולגדל ילדים מה שמכניס אותך לקטגוריה של אנשים עם צרכים מיוחדים אתה מסתכל על אנשים אחרים עם אותם צרכים כגימיק כאשר הם מנסים להשתלב. אתה רוצה שישפטו אותך לפי היכולות ולא בגלל או בזכות היותך אדם עם צרכים מיוחדים. זמר עיוור..אומן על כיסא גלגלים או להקה המורכבת מאנשים עם תסמונת דאוון זה לא גימיק בדיוק כמו שעיתוני הומוסקסואל זה לא גימיק. אל תמית אותם המתת חסד (סוגיית השבת)..הם לא ינזקו אם הם לא ינצחו כמו אומנים רבים וטובים בעבר. שופטים אותם לגמרי מבחינה מקצועית כולל אמדורסקי שלא ידוע כבעל לב רחום וחנון .
* רוני רבינוביץ   05/02/19 | 12:25
64. תן צ'אנס למיגזרים מיוחדים ושונים
יש כבר מספיק הומואים ששברו את תקרת הזכוכית. הגיע הזמן שיתיחסו גם לאנשים החריגים ממגזרים שונים ולתת להם להשתלב עם כל הכבוד שמגיע להם. דנה אינטרנשיונל הייתה גימיק ונטע הייתה גימיק..מגיע גם להם להיות.חוץ מזה שהם באמת נפלאים.
* Ron   05/02/19 | 02:01
63. לא מדוייק בעליל
אני יכול עוד להסכים עם זה שאולי הקהל האירופאי יראה בזה גימיק אבל לקרוא להם להקת חובבים זה לא נכון בעליל..זו להקה שמופיעה כבר כמה שנים ויש לה מוסיקאים נהדרים ו2 זמרות לא פחות ממצוינות !!! 2.אתה כנראה מנותק מהמציאות אם אתה אומר שענאל ודינה יפלו על הקהל בלי קונטקסט והקשר..היום השיר מגיע לערוץ היו טיוב כחודש לפני ושבוע לפני התחרות יש פסטיבל שלם של ראיונות ככה עד שהם יעלו כל חובב האירווזיון יבין מי נגד מי במיוחד שאלה המייצגים את המדינה המתארחת 3.ללהקה יש מעבד מוסיקלי מעולה ונגנים טובטם ועם בחירת שיר טובה עם זמרות כאלה ועם ראיונות מוצלחים אין סיבה שיתבזו ..תתקדם אחי צא מן הקופסא
* רן    04/02/19 | 09:26
62. מזל שאתה בדעת מיעוט
אני מתפלאת על אוחובסקי ששכח בתחקיר שלו לציין את כל הזוכים בשנים האחרונות, דנה אינטרנשיונל, הבחור הטרנס עם הזקן והעקבים ונטע שלנו. האמירה החד משמעית באורויזיון היא שילוב של כישרון עם מסר חברתי. יש המון "כשרונות- על" השנה שממש קשה לבחור. היחידים שאי אפשר לעמוד בפניהם הם שלווה. להקה מקצועית, לא חובבנית, עם שתי סולניות טובות מאוד ולהקה שמנגנת באופן קסום ברקע. זו להקה עם ייחודיות ומסר שהשוני הוא לא מגבלה. הם לא הנמיכו את הרף ואולי הסולנית שלהם לא מגיעה לרמה של כתריה או בוסקילה (שבאופן אישי משעממות אותי למרות היכולות המושלמות שלהן) או של קובי מרימי (הפייבוריט שלי אבל תכלס כשרון לבד כאמור לא מנצח ארויזיון), אבל הסולניות שלהן עושות את ההרמוניה למופלאה ומרגשת. מקווה שיתגברו על ענין השבת, כי באמת הייתי רוצה שהם ייצגו אותנו
* ענת   04/02/19 | 09:15
61. מזל שאתה בדעת מיעוט
אני מתפלאת על אוחובסקי ששכח בתחקיר שלו לציין את כל הזוכים בשנים האחרונות, דנה אינטרנשיונל, הבחור הטרנס עם הזקן והעקבים ונטע שלנו. האמירה החד משמעית באורויזיון היא שילוב של כישרון עם מסר חברתי. יש המון "כשרונות- על" השנה שממש קשה לבחור. היחידים שאי אפשר לעמוד בפניהם הם שלווה. להקה מקצועית, לא חובבנית, עם שתי סולניות טובות מאוד ולהקה שמנגנת באופן קסום ברקע. זו להקה עם ייחודיות ומסר שהשוני הוא לא מגבלה. הם לא הנמיכו את הרף ואולי הסולנית שלהם לא מגיעה לרמה של כתריה או בוסקילה (שבאופן אישי משעממות אותי למרות היכולות המושלמות שלהן) או של קובי מרימי (הפייבוריט שלי אבל תכלס כשרון לבד כאמור לא מנצח ארויזיון), אבל הסולניות שלהן עושות את ההרמוניה למופלאה ומרגשת. מקווה שיתגברו על ענין השבת, כי באמת הייתי רוצה שהם ייצגו אותנו
* ענת   04/02/19 | 09:15
60. מזעזע
גל, אמירותייך נוראיות! אתה ששייך לקבוצה שונה ומחובקת,מבקש להתקבל כשווה בין שווים, נאה דורש נאה מקיים!!! מתייחס בזלזול, חוסר כבוד וחוסר רגישות משוועת, תנסה, תתאמץ, תשתדל לראות אדם שר ולא אדם בעל מוגבלות שר.
* יקב   03/02/19 | 19:18
59. אוחובסקי לא מוזיקאי וההבנה המוזיקלית שלו בעייתית.
בניגוד לדבריו, לא מדובר בלהקת חובבים אלא בלהקה בעלת יכולות פנומנליות. להקת חובבים לא הייתה מחזיקה את הצופים ולא את השופטים. יתכן שזה לא ייגע לקבל האירוויזיונים הסטנדרטי, אבל לקרוא ללהקה להקת חובבים, מראה על חוסר הבנה מוזיקלית בסיסית.
* תוהה   03/02/19 | 11:39
חחחחחחחחח יכולות פנומנליות
איזה חרטטן
* קייזר סוזה   03/02/19 | 19:41
58. זו חשיבה מסוכנת שיש בה הרבה עוול.
לדעתי , קודם כל הם בהחלט חבורה של אנשים מוכשרים שעומדים בזכות עצמם . וכן הם באים עם ערך מוסף שאתה יכול לקרוא לו גימיק זול ואחרים יכולים לראות בו מקור השראה, בדיוק כמו במקרה של נטע האייקונית שמביאה בעיקר גימיק ענק וטוב.. או במקרה של דנה שרוב הזכייה שלה נעה סביב העובדה של מה שהיא ופחות סביב ביצוע ווקאלי אדיר. וזה לא מפחית מערכן או מערך הזכייה שלהן כהוא זה.. עם כל הכבוד לזמרים שנותרו בתחרות אין באמת משהו מיוחד באף אחד מהם למעט קול גדול.. אותו קול שיתעמעם ויחוויר בין יתר עשרות הקולות הגדולים הנוספים שיתייצבו לייצג את המדינה שלהם באורוויזיון.. דבר שני, המסקנה הסופית שלך לא נעימה למחשבה, שכל מי שיראה את שלווה יחשוב שהם גימיק זול לסחיטת קולות (למרות שכמו שכולנו יודעים כמות הדלתות שנטרקות בפניהם גדולה בהרבה מכמות הדלתות שנפתחות בפניהם) , על פי כך, בעצם לשיטתך, כל אדם בעל מוגבלות שניכרת חיצונית לא יכול להתמודד על במה כי לא משנה כמה הוא מוכשר, תמיד יצביעו לו או לא יצביעו לו בגלל האישיו סביב הלקות שלו.. וזו חשיבה מסוכנת שיש בה הרבה עוול, שכן כל המטרה שלהם היתה להוכיח שהם יכולים להתמודד כשווים בזכות הכשרון שלהם. ויותר מזה ,זו חשיבה שסוגרת את הדלת על הזכות של כל אחד להשתלב כשווה בחברה שלנו ולזכות לאותן הזדמנויות. ואני בטוחה שאם היו משתמשים בטיעון שלך מול קהילת הלהטב קרבייך היו מתהפכים-ובצדק.
* Eve   03/02/19 | 09:25
תפסיק לחרטט
עבדתי 6 שנים בחינוך המיוחד. היו הורים שהסכימו לשלוח את הילד שלהם, רק אם אני שם. חוויות שעברתי אתה קורא עליהם בעיתון. ועם כל הכבוד והסימפטיה, במדדים אובייקטיבים לגמרי, שמיעה נטו, הלהקה הזאת לא שווה כלום
* עדי   03/02/19 | 19:40
נניח שאתה דובר אמת -אם זו הגישה שלך
מזל שאתה לא עוסק בזה היום. לא נראה לי שיש לך הבנה בסיסית בנושא. עיוור, אגב, בדר"כ לומד בחינוך הרגיל או ברמה רגילה. תסמונת ויליאמס עשויים להיות מוכשרים מאד במוסיקה. כדאי לך לשמוע הרצאה של טמפל גראנדין.
* חינוך   10/02/19 | 22:11
57. צודק גל. גם החשיפה שהם קיבלו עד עכשיו מכובדת מאוד
אבל בלי קשר אני לא מאמין שהם ינצחו. כשזה יהיה תלוי בצופים מהבית מי שייקח בסופו של דבר הם כתריה או עופרי או מאיה (ועדיף שלא)
* כ   03/02/19 | 07:36
56. גל אוחובסקי אתה בן אדם קטן. חבל שקיימים אנשים כמוך
החברה צריכה להוקיע אנשים כמוך. אני מאמין שהם להקה איכותית מאוד בלי קשר לגימיק, אבל גם אם הם היו רק גימיק המסר שהם מעבירים חזק יותר מאנשים קטנים כמוך ומתחרויות שירה מטופשות. אני מופתע ממך מאוד. בושה שקיימים בישראל אנשים כמוך.
* גל אוחובסקי   03/02/19 | 04:36
55. מפוכח ומדוייק
* אורנה   03/02/19 | 03:42
54. בושה
אני נכה בעצמי, קראתי והתביישתי. קורא ללהקה מניפולציה זלזול כל כך גדול במקהלה ששרה מדהים. " אבל עכשיו כשהתברר שיש בעיה עם השבת, אפשר פשוט להגיד שניצלנו, השם יתברך." פשוט בושה וחרפה.
* גילעד   03/02/19 | 00:07
53. הם מקסימים ואפשר לעשות סרטון מקדים
שמסביר עליהם הקצר ואם לא יזכו עדיין יכולים להופיע בחלק האומנותי בפתיחה זה יכול להיות מקסים. עם כל הכבוד לקול של כיתריה בוסקילה זה סגנון כבר מאוס לדעתי עופרי צריכה לזכות בהכי פשוט
* אור   02/02/19 | 23:52
52. שלווה
אני חושבת שאתה ממש טועה. הם מצליחים בזכות ולא בחסד. המוגבלות שלהם לא צריכה למנוע מבעדם להגיע לאירווזיון. וזה מרגש כי זה מרגש. זה הדבר הכי מקסים שיכול להיות. ההתייחסות שלך אינה תומכת באנשים עם המוגבליות.
* יסמין   02/02/19 | 23:45
51. עלולים לקחת ללב את ההפסד אם יהיה
* הראל   02/02/19 | 23:19
נשבר לי מהפטרונות שלכם עליהם
הם לא צריכים אתכם.
* תפסיקו להחליט בשבילם מה טוב להם   10/02/19 | 22:13
50. רייטניג
מרגיז שמראש לא מעלים את הבעיות שבגללן זמרים אינם יכולים לייצג. לא חוכמה לגרום לאנשים לצפות בתוכנית כי הם אוהבים אותם, למשוך את עניין הדילמה והתקוות עד סוף העונה בשביל רייטינג.. לא מקצועי.
* דן   02/02/19 | 23:18
מסכימה אתך, היו עוד אמנים דתיים ושומרי שבת.
יתכן שזו הייתה טעות תמימה של הכוכב הבא, או ניסיון לעבוד בשיטת המצליח. הלהקה הזו הרוויחה משהו בכל זאת. עושה רושם, ששומרי שבת לא יתחרו יותר בתכנית.
* אכן כך.   11/02/19 | 08:28
49. מאיה הכי מתאימה
שולחים זמרת מקצועית ומאיה הכי מתאימה לתפקיד
* הראל   02/02/19 | 23:16
48. שטחיות
כתבה שטחית מאוד. נכון, בהתחלה חשבתי שמדובר בגימיק כי לא ציפיתי לשמוע קולות יפים. אבל ברגע שהם התחילו את הביצוע הראשון, המחשבה על "גימיק" עפה מהחלון.מעבר לנוכחות בימתית וקול מעלף, צריך גם שיר טוב.ואם יש סיכון שלא יזכו זה רק בגלל שיר ולא בגללם, כי הם מעולים.
* רז   02/02/19 | 23:14
47. שמישהו יתקשר לחיים אתגר יש כאן מתחזים
אנאלי השתתפה בדה וויס היא הייתה שם חירשת
* אילנה אביטל   02/02/19 | 21:59
46. שלווה להקה איכותית ומדוייקת
הם ראויים להופיע באירוזיון בגלל היכולות המופלאות שלהם, והיותם בעלי מוגבלות כזו או אחרת אינה מורידה מהכשרונות המדהימים שיש לחלקם, ומהשילוב ההרמוני יותא הדופן של כלל חברי הלהקה. הם אומנות שלמה. אני מקווה שניתן יהיה לפתור אותם מלהופיע בשבת. אפש להקליט מראש. מדינה יהודית שמארחת אירוזיון יכולה לבקש ולקבל בקשה שכזו, ואני מקווה שכך גם יעשה. בהצלחה ללהקת שלווה. אתם ראויים בגלל הכשרון שלכם, וכן - אתם גם מרגשים בטוב שאתם מביאים לכולנו, והשילוב ש השניים ראוי - אם ננצח ואם לא. בעיניי אתם המועדפים חד משמעית!!
* נורית הכל   02/02/19 | 20:59
45. גל אוחובסקי כנראה יודע ששלווה הודחו בחצי הגמר
ומכין את הצופים להדחה הצפויה הערב בחצי הגמר של להקת שלווה .
* צבר וותיק   02/02/19 | 20:36
44. שלווה ינצחו לא בגלל המגבלות שלהם אלא למרות המגבלות וזה המסר
המסר שלהם גדול יותר מכל תחרות שירה מטומטמת. וחוץ מזה הם פשוט נהדרים
* אזרחית   02/02/19 | 16:40
43. להקת שלווה
גל אתה סתם חראטה.
* קוקו   02/02/19 | 14:37
42. אתה מבלבל את המוח שלווה היא להקה ייצוגית
המופיעה בעולם כולו, והם עשו את קילומטראז ההופעות שלהם בחול מה שאף זמר שעולה לגמר לא עשה. יש להם נסיון בימתי, וענהאל היא זמרת בינלאומית עם קול פעמונים שלא נשמע בשום מקום. הקול שלה לבדו יכבוש את קהל הצופים בעולם וזה כמובן קשור לבחירת השיר שיותאם לקולה. הכי קל זה למצוא פגמים, גם בנטע ברזילי מצאת פגמים והיא הגיעה רחוק רחוק רחוק.
* מיקה   02/02/19 | 11:51
41. גל אתה צודק!!!
* אני   02/02/19 | 08:51
40. מדויק ונכון...זה מה יש
* תודה על זה גל   02/02/19 | 03:46
נטע? זה מה יש?
* גם שומן זו נכות   10/02/19 | 22:16
39. שלווה
אתה אומר שאף אחד לא יכיר אותם או את השיר לפני אז איך את נטע הכירו היוב לפני ודיקלמו את השיר בכל אירופה עוד לפני שאנחנו שרנו אותו
* שירי   02/02/19 | 00:28
לנטע היה שיר טוב וחדשני ומלא כריזמה
לא נראה לי ששלווה יוכלו להציע משהו חדשני מבחינת שיר או ביצוע.
* אילנה   03/02/19 | 14:26
38. איש מגעיל היית
ואיש מגעיל תהיה תמיד
* הראל   02/02/19 | 00:00
37. שמח שמישהו סוף סוף העז להעלות את הנושא
כבתה מדוייקת
* עמית   01/02/19 | 23:48
36. הגיע הזמן להעיף את להקת חלווה ושלום על ישראל
להקת חלווה עושים לי חררה מקבלים הצבעות רק בגלל שהם נכים יאללה יש לנו מספיק נכים כל מצביעי ביבי למיניהם לא צריך גם את החלווה הזאת למי אכפת שחולה אפילפסיה זכה באירוויזיון ואני מדבר כמובן על הנציג של פורטוגל יימח שמו
* טחינה   01/02/19 | 23:36
35. מדויק.
מצטער אבל לא התרגשתי מהם. וגם הביצועים שלהם לא נשמעים טוב. אם זה היה תוכנית בדוגמת The voice שלא רואים את המתמודדים - הם לא היו עוברים את האודישן הראשון. חבל שהשופטים לא היו מקצועיים למעט אמדורסקי שפעם אחת נתן אדום והבין שהוא לבד ואין לו השפעה ועבר גם לכחולים. לתת להם אירוויזיון? השפלה היא מילה מדויקת למה שיקרה.
* Mem   01/02/19 | 22:19
34. אוחובסקי, תעצום עיניים ותקשיב לשלווה
ואז אולי לא תכתוב כאלה שטויות.
* סטיבי וונדר   01/02/19 | 21:05
33. קובי מרימי לאירוויזיון ועכשיו !
* הילה   01/02/19 | 20:50
32. יש לך אומץ, ואני מברך אותך על הרגישות והכנות גם יחד! ולכל השאר תמשיכו לחיות בשקר!
* דן   01/02/19 | 20:48
31. כל כך הרבה מלל להביע דעה
גל הכל היה ברור כבר מהקטע הראשון. תכבד את האינטליגנציה של הקוראים. הבנו את הרעיון
* עדנה   01/02/19 | 20:48
30. ארוויזיון
אנחנו לא צריכים שתי זכיות רצופות. הוצאות עצומות מיותרות
* רומנייה   01/02/19 | 20:45
29. רק את כתריה לשלוח היא תביא את הנצחון
* שרונה    01/02/19 | 20:39
28. גבר מסורס זה לא גימיג?
לתת לגבר מסורס לייצג את ישראל זה אחלה גימיג וזה הצליח למרות שהוא חולה נפש.
* משה   01/02/19 | 20:23
27. נכון מאוד קולע וכל הכבוד על המאמר דיעה הזה!
* אורלי    01/02/19 | 20:02
26. אי אפשר לשלוח כל מיני משונים כל הזמן זו תחרות שירה לא מגבית למוגבלים או נכים
* בלי לפגוע באף אחד   01/02/19 | 19:49
25. אוו סוף סוף מישהו אומר את זה!
* מיי   01/02/19 | 19:49
24. צודק
תודה שלום
* יאללה ביי   01/02/19 | 19:47
23. אויש אתה אידיוט וטיפש
* טומי   01/02/19 | 19:43
22. יוחזר מרימי במיידי !
ויפה שעה אחת קודם
* טל   01/02/19 | 19:36
21. יש בעייתיות עם השבת גם אם ינצחו יצטרכו לפרוש מהתחרות
זו האמת ..
* שבת שלום    01/02/19 | 19:29