תרבות
תגובות (40 תגובות ב-29 דיונים)
29. סרטי הקומיקס של היום הם כמו מערבונים בשנות ה60 70
סרטים של אקשן בעיקר, והנאה לשעה וחצי שעתיים. לא כל דבר צריך להיות עמוק שצריך אחרי זה להרהר בדבר, לפעמים רוצים רק להנות.
* אינני אני   08/10/19 | 01:45
28. מרוול סרטים לילדים ומשועממים, כמו פאוור רנג׳רס אבל אפקטים יותר טובים
* יוני   07/10/19 | 16:57
דעה שלך אבל עובדה והם עמוקים מבחינת הסיפור
* ארגג   31/07/21 | 18:34
27. לא חייב לאהוב את הסרטים, אבל זה עדיין קולנוע
למרות שההבדלים בין המסך הגדול לקטן מתחילים להתמוסס, הסרטים של מארוול הם בהחלט אירוע קולנועי. מי שלא אוהב, לא חייב ללכת לראות את זה, כמו שלא חייבים לאהוב את דיסנילנד - אבל יש מספיק מקום לכולם בעולם. אין צורך להתנשא על אנשים שאוהבים אסקפיזם טהור.
* יסמין   07/10/19 | 15:50
26. מרטין תרגיע
סרטי מרבל שונים יותר ממה שמקובל בסרטים הקלסיים של פעם,ומי שאומר הסרט שלי לא הרויח הרבה כסף ביגלל שאנשים לא מבינים אותי ואת האומנות שלי אולי הבעיה לא אצל הצופים אלה איתך.
* Gg   07/10/19 | 11:29
25. בנאדם סתום מארוול עשו ב10 שנים את הקולנוע הכי ענק שיש
באמת שהקנא וההצלחה האדירה גורמת לאנשים להוציא המון שטויות מהפה עם הוא רוצה לראות סרטי שנות ה90 בקולנוע שיבנה מכונת זמן כי אנחנו בעידן חדש אין של פנטזיה מעבר לכל דמיון עידן של טכנולגיה של סיפורי מיתוס בשילוב עם גיבורי העל של ילד וילד בעולם חלם להיות ומארוול באו ונתנו לנו את זה ב10 שנים וזה רק ההתחלה והוא יורד עליהם? פשוט בנאדם פתט עלוב .....
* בן חליואה - Benjamin.halioha   07/10/19 | 10:17
24. ...מזכיר קצת את השיח על מוזיקה מזרחית, לא?
* דומינגו מונטויה   07/10/19 | 10:05
23. כל מילה שלו נכונה
הסרטים האלה זה כמו סרטים מצויירים, אתם יודעים מה אפילו בסרטים מצויירים יש יותר עומק. אם השחקנים והיוצרים של הסרטים האלה נפגעו ככה עד עמקי נשמתם שהם אשכרה מצייצים על זה ברשתות החברתיות, סימן שהוא צודק. חבל שאנשים לא נותנים את הצ'אנס לDC שמה הדמויות עמוקות יותר והנבלים מעניינים יותר. שתי הדמויות היחידות במארוול שקצת מתקרבות זה וולברין וספיידרמן כל השאר משעממים וחלולים.
* הוא צודק   07/10/19 | 09:12
אין לך שמץ בצריכת מדיה כנראה
טוב גבר, הוא אפילו לא ראה את הסרטים איך הוא יכול להגיד דבר כזה, אתה רוצה להגיד לי שלא הייתה נפגע אך היו מזלזלים ביצירות שלך? אנשים השקיעו הון לזמן על זה, מותר להם להגיב ואפילו רצוי, הם עשו את זה בצורה מנומסת ויפה. ולגבי עוד משהו... אתה יכול להגיד לדעתך סרטים מצויירים הם חלולים, אבל אני יכול להבין שאתה לא מבין גדול, סרטי אנימציה הם השקעה וגאונות בפני עצמה, תן להם את הכבוד הראוי להם
* עמית   07/10/19 | 13:28
22. מרטין סקורסזה הוא במאי קולנוע מדהים!
סרטי מרוואל הם טובים בחלקם אבל הם בידור ולא אמנות קולנונית כמו הסרטים של מרטין סקורסזה כמו נהג מונית, השור הזועם, רחובות זועמים, היו זמנים באמריקה ועוד סרטי פולחן שמלמדים באקדמיה
* אלי אוזן    07/10/19 | 08:57
היו זמנים נהדר אבל
* לא שלו   07/10/19 | 15:27
21. אבטיח
בטח שהוא צודק. במארוול אין כלום. הכל מושפע אצלם ואצל דיסני.עכשיו כל הזמן יצאו סיקוולים טריקוולים ורימייקים על כל מיני גיבורים שחורים או נשים. הם פשוט עושים בשביל כסף. הם אומרים שבסרטים שלהם יש רגשות אבל היחידים שיכולים להרגיש משהו בזמן צפייה בסרטים שלהם הם פשוט לא יודעים מה זה קולנוע.אבל חייב לציין שיש להם גם כמה סרטים טובים מאוד:איירון מן 1,3 שתי שומרי הגלקסיה הספיידרמן האחרון ומלחמת האינסוף.כל השאר מזלזלים בפשוט הכל.
* אייל   07/10/19 | 08:52
20. צודק 100%
צריך להבין מה זה קולנוע. זה כמו להשוות מכונית צעצוע למכונית אמיתית.
* אנני   07/10/19 | 08:46
19. כל מילה אמת. רק שהשוק חושב אחרת.
השוק רוצה סרטי מרוול, סרטי אלימות, טראמפ, פוטין, ארדואן, ביבי. השוק רצה בשעתו גם את היטלר. אבל. לזכות השוק ייאמר שהוא בוחר נכונה במרבית המקרים. כל מה שאמרתי הוא רק היוצא מן הכלל.
* חיים   07/10/19 | 07:46
הקשר בינך לבין הלוגיקה האנושית כמו סקורסזה וסרטי מארוול.
יש לך משהו תקוע באחוריים. תשלוף, תשתחרר.
* אינני אני   08/10/19 | 01:47
18. שירגע ומהר
יש לסרטי מראוול קהילת מעריצים ענקית, ובעיני ובעיני כל הקהילה הזאת הסרטים האלו טובים. אני לא אכריח אותך לאהוב את סרטי מארוול, אבל אל תזלזל.
* MegaLugiaXD   07/10/19 | 07:27
17. חוץ מאחד
וולורין!!!!!!!!!! ה-סרט (סדרת סרטים)
* יוסי לוי   07/10/19 | 06:59
16. 100% נכון!!!! הסרטים של השנים האחרונות אסון
* 100%   07/10/19 | 06:22
15. תכלס הוא צודק
לדמויות יש באמת עומק ורקע אבל אין באמת עומק לסרט עצמו. כל המסרים שהם כאילו מעבירים מועברים בצורה מאוד שטחית וילדותית. הכל מצונזר ולא הולכים באמת עד הסוף וגם אם חלילה בטעות היה משהו דרמתי שעלול לעורר איזה רגש של עצב או כעס ישר יש איזו בדיחה כדי שזה לא יקרה. ובכלל כל הסרטים האלה יוצאים תמיד על אותה המתכונת והם לגמרי מסחרה אחת גדולה
* מישהו   07/10/19 | 06:03
14. סרטי מארוול הם הסרטים הכי טובים
אי אפשר להגיד שהסרטים האלה לא טובים הם מצליחים בכל העולם ומככבים תמיד כשוברי קופות לא סתם יש ציבור של צופי קולנוע הדוק לסרטים האלה כנראה שמי שמתנגד לזה לא אוהב את הגאנר הבידיוני או לא אוהב קולנוע ולמי שחושב שדיסי עושה סרטים יותר מציאותיים (שהם לא) הוא כנראה אוהב שהכל אפור בסרטים ובעיקר שהגיבורים שלו כל הזמן רציניים וחסרי הומור ורגש לא סתם הסרטים של סופרמן ובאטמן לא הצליחו כל כך
* סטן לי   07/10/19 | 02:38
13. הוא צודק. זה כיף אבל זה לא קולנוע איכותי, וגם האפקטים שלהם גרועים
הוא צודק. זה כיף אבל זה לא קולנוע איכותי, וגם האפקטים שלהם גרועים יחסית לסרטי ההוביט, אווטאר כוכב הקופים ועוד
* מרוול = אפקטים גרועים ובימוי קופצני   07/10/19 | 01:21
אפקטים אפקטים
לא מסכים בעליל, כמה שאני אוהב את וולברין, האפקטים ההוביט היו על הפרצוף, לא הציגו אותם בצורה טובה בכלל
* עמית   07/10/19 | 13:30
12. אני חושב שההבדל הוא במילה אומנות
סרטי מארוול הם בידור מעולה לעומת סקורסזה שמייצר אומנות קולנועית. בסוף כשהפיתרון שלך לדמויות שנמצאות במשבר הוא מסע בזמן, ולא לדוגמא מסע נפשי שבו הם מתמודדים באמת עם העובדה שהם הפסידו לתאנוס ומנסים להתקדם הלאה, אז איך אפשר שלא להבין על מה סקורסזה מדבר.
* אדם שפוי   07/10/19 | 01:06
11. זה בידור להמונים זה לא קולנוע
הוא לא מחדש כאן זה הריאלטי של הקולנוע.
* רוני   07/10/19 | 00:48
10. צודק ולא צודק
אני סטודנט לקולנוע ואני מבין את כוונתו של סקורסזה. יש סרטים שמעבירים מתח, הזדהות,חוויות פסיכולוגיות וכל זה נעשים בסרטים שניתן יותר למקמם בטווח של מציאות (יכול לקרות במציאות למרות שהסיפור בדוי ואולי לא) . סרטי פעלולים והצלת העולם מאוייבים חוצנים הוא דמיוני מכל נקודה. שימוש בcgi ובמסך ירוק מורידים מהערך הריאלסטי שיכול להעניק ממד רגשי הזדהותי . אני באופן אישי עוקב אחר סרטי מארוול בשביל הכיף אבל הרבה פעמים סרטי מתח או דרמה הם באלף דרגות מהם.
* Tman   07/10/19 | 00:20
9. זה לא סרטים עמוקים אבל הם ממש מהנים
וזאת המטרה שלהם. תמיד אותו סיפור ועדיין אני אראה את הסרט ואהנה ממנו
* בר   06/10/19 | 22:47
8. ואולי אנשים לא מצליחים להבין את העומק
מי שמכיר את mcu יודע שיש עומק לדמויות שאנשים לא תמיד מצליחים להבין. להגיד שאין מורכבות בדמויות כמו של תאנוס זה פשוט טיפשות, וידוע שגם הגאונים ביותר יכולים להיות טיפשים.
* דניאל   06/10/19 | 21:44
צודק
צודק לגמרי ואני כל כך שמחה לראות את התגובה שלך! נשמע מהרבה תגובות פה (וממה שסקורסזה אמר) שהם ראו רק סרט אחד וגם בו לא התרכזו, ואז החליטו להכללי ככה, אבל יש לסרטים האלה לא סתם עומק- אלא עומק חכם. אלה סרטים שמיועדים בין היתר גם לילדים (אבל לא רק) והם לא יהנו עם הסרט יהיה נטו רגש ועומק מעל פני השטח כמו בסרטי "אמנות" אחרים. מארוול מצליחים להכניס לילדים ולשאר הצופים את העומק הזה בלי לדחוף אותו בבוטות לפנים שלך, בלי להכריח אותך להכיר בו, אלא בעדינות, וככה גם מי שפחות מתחבר לדברים רגשיים כאלה יהנה מהם.
* מיה   11/10/19 | 09:30
7. צודק.
תיכף עוד יקראו לזה "אמנות" חחח
* דן שופט   06/10/19 | 21:24
זה באמת אומנות זה מבוסס על קומיקס ששם הדמויות יש יותר עומק לסרטים
* ארגג   31/07/21 | 18:48
6. פסיכומטרי: פורנו למארוול זה כמו מארוול לסקורסזה
* איציק   06/10/19 | 21:08
5. סרטים לילדים בני שש
לאנשים שמחפשים תוכן מעניין ואמיתי אין מה לחפש בקולנוע כל סרטיי מארוול וגיבורי על מעניינים ילדים וכל מיני חננות גיבורי על למינהם נמאס מזה !! זה באמת פארק 'עשועים ולא סרטים אמיתיים
* צודק לחלוטין   06/10/19 | 19:23
4. צודק
* ציון   06/10/19 | 17:23
3. צודק!! מה הם קופצים?!
* הסרטים האלה ז.ב.ל חלול!   06/10/19 | 15:43
2. הוא צודק, זה לא קולנוע ובטח שלא איכות. נטו מסחרה שסוחפת המונים
בגלל זה מזמן הפסקתי לצפות בסרטי מארוול ודומיהם
* מסכים איתו   06/10/19 | 15:12
הפסד שלך נטו
* אני   06/10/19 | 21:23
1. צודק!-רק DC עושים סרטים ריאליסטים נורמלים
שאפשר להתחבר אליהם רגשית ופסיכולוגית והסיטואציות והדמויות לקוחות מהמציאות של העוני והפשע האמיתי ולא חלליות ומכונות כמו כל המארוול המשעמם הזה שאין בכלל בו שום רשע או אנטי גיבור עם עומק חוץ מאולי במקסימום וונום.
* סירון   06/10/19 | 14:27
לכל אותם "מבינים" בקולנוע
זה שאתם לא אוהבים סרטי קומיקס זאת בעיה שלכם. קולנוע זה מדיום של אומנות חזותית. זה כמו להגיד שספרי ילדים זה לא ספרים. סקורסזה הוא סוג של גאון אבל הדיעה שלו לא רלוונטית...
* ההוא   06/10/19 | 20:26
אתה יודע שרוב הדמויות של DC ומארוול הם מיקס?
99% מהדמויות משני החברות הם העתקות הדדיות. קפטן אמריקה-סופרמן בטמן-איירון מן וואנדר וומן- קפטן מארוול ועוד ועוד ועוד...
* ההוא   06/10/19 | 20:29
האמת שוונדר וומן לא קשורה בשום צורה לקפטן מארוול
קפטן מארוול למעשה זה השם המקורי של שאזאם. הדמות הומצאה על ידי מארוול אך DC טענו שהוא העתק של סופרמן ותבעו אותם ניצחו במשפט ומאז הדמות מפוצלת .בDC קוראים לו שאזאם ובמארוול קפטן מארוול
* האמת   07/10/19 | 11:05