הורים
תגובות (73 תגובות ב-35 דיונים)
35. האמאות צריכות לדעת לשחרר את הבנים והכלה לכבד אותה
ברגע שאת נכנסת למשפחה אחרת את צריכה לבוא ממקום שהוא לא מאיים ,לכבד את חמתך ולדעת להיות חברה שלך,ברגע שאת בסדר איתה גם בעלך רגוע שאין לו את כאב הראש של התחרות,הבעל צריך לדבוק באשתו ואם זאת לא לשכוח את הוריו,אתם אולי תצחקו עלי אבל אני מאוד מתגעגעת לחמתי עליה השלום היתה אשת חיל תמיד עזרה והיתה אוזן קשבת כמו חברה ,לימדה אותי לבשל ותמיד היה אם מי לדבר,בערוב ימיה אני ובעלי לא עזבנו אותה ושהיתה צריכה טיפול תמיד היינו שם בשבילה,כלות וגם חמות תספרו עד עשר עד שאתם אומרות מילים שאין דרך חזרה מהם בהצלחה לכולם
* שרי   27/04/15 | 08:26
34. "יעזוב איש את אביו ואת אימו ודבק באישתו"- דבק!! דבק!!
לא דבק בהוריו כמו ילד בן 4, אלא דבק באשתו.
* אידי   27/04/15 | 00:45
33. אשמתם, אבל גם אשמתכן
נכון שאשמת הגברים האלו (כמובן שיש גם מקרים הפוכים, אבל מהכתבה פה ומהתגובות אני רואה רק דוגמאות שהגבר בסינר של אמא והאשה סובלת מזה) שהם לא יצאו מהסינר של אמא ולא מסוגלים לשים את הוריהם במקום, אבללללללל אני לא מאמינה לרגע שלא ידעתם שהגברים שלכן היו תקועים בסינר של אמא עוד לפני שהתחתנתן איתם. זה משהו שרואים לא רק אם ההורים/אמא שלהם לא אוהבים את הכלה. אתן החלטתן לקחת את הסיכון על סמך החישובים שלכן וההימור כשל.
* .   26/04/15 | 17:45
32. מזה לא נחנך את ההורים שלו?
כנראה שהוריו לא כל כך אוהבים אותו. מה שבטוח, לא מכבדים אותו. אחרת, היו דואגים לפחות לנסות להיות מתורבתים איתה. אם ההורים שלי היו עושים פרצופים לבן זוגי ולא מכבדים אותו בתור בן זוגי, הם לא היו מכבדים אותי, והייתי מסבירה להם שכל עוד הם לא מכבדים אותי, שגם לא יצפו לראות אותי. אני מצפה לאותו הדבר מבן זוגי.
* .   26/04/15 | 17:38
31. יחסי כלה וחמות
בעיה קשה להרבה אמהות שקשה להם לראות את בניהם עם אישה ולכן הם מציקות לכלות אני מרחמת על אימהות כאלה אני גם חמות שישה כלות הם לא שומעים ממני מילה אפילו שיש הרבה דברים שמכעיסים תמיד שותקת ולא משתפת את בני רק מפרגנת חבל למה להרוס!!!!!
* פנינה   26/04/15 | 02:12
צודקת במיליון אחוז!!
* לין   28/04/15 | 14:42
30. קשר בריא
הקשר תלוי בכמה שהבן/ת לומד לסנן את המידע הטובה בלבד להורים ! ואפילו לפעמים לשקר ולהמציא דברים טובים על הבן/ת זוג על מנת להרשים את ההורים! כל אחד מכיר את הוריו ושישכיל ללמוד מה מרשים אותם ואת זה להגיד להם! במקרה הזה הגבר חייב להקרין למשפחתו יותר בטחון כלפי הבחירה של אשתו ולא לאפשר מצב שמישהו בכלל מהרהר על אשתו ! וזה תלוי רק בו!!! היא לא יכולה לדבר בעד עצמה ולכן זה מתפקידו להבליט ולספר את מעלותיה! בהצלחה!
* נועה   26/04/15 | 01:59
29. חמות
אני חמות לחמש כלות כל אחת עם השיגעונות שלה ואף פעם לא התלולנתי לפני בני עליהם כי תמיד מול עניי שיהיי להם טוב ולעצמי ממשיכה ומעבירה
* יעל    25/04/15 | 23:39
תמשיכי כך
חמה שיודעת לא להתערב, צפויים לה חיי משפחה הרבה יותר מאושרים ואוהבים. כי כמו כל בני הזוג, לפעמיים יש מריבות.לפעמיים האישה טועה ולפעמים הגבר.ועדיף שהבני זוג יפתרו את הבעיות שלהם בלי שאף אחד יתערבב להם בחיים. בנוסף, סביר להניח שגם לבנים שלך יש שגעונות( כי גם אם את רוצה לחשוב שהם מושלמים, זה לא תמיד נכון). והעיקר שהוא והיא מסתדרים עם השגעונות האחד של השניה.
* י   26/04/15 | 11:52
28. נכתבו על זה המון ספרים
המון מאמרים . וכל זה התחיל מבריאת העולם. וכך כתוב ."על כן יעזוב איש את אביו ואמו,ודבק באשתו" התלמוד מדבר על זה בצורה מעמיקה מאוד. ונסביר. למה נאמר על הגבר ולא על האשה. כי האמא מחוברת לגבר חזק חזק .יותר מהחיבור לבת שלה. שימו לב אמא עם בת לעולם לא מסתדרות
* אורי   25/04/15 | 22:40
ממש לא נכון
אתה לא בת, אז כנראה שאין לך מושג מה רמת הקרבה בין בת לאמה.
* h   26/04/15 | 11:47
שניכם קשקשנים
רמת קירבה וחיבור בן צאצאים להוריהם. אין "כלל" קבוע. יש נשים שקרובות מאד לאביהן, יש נשים שקרובות יותר לאמן, יש גברים שקרובים יותר לאמם, יש גברים שקרובים יותר לאבותיהם, ויש גם אנשים שלא קרובים כלל לאף אחד מההורים. כל משפחה היא אחרת
* .   26/04/15 | 17:48
27. ואני מגיע למסקנה ברורהה כנסווווווו
לחפש תמיד בחורה בלי אמא ...... כן כן חיים קלים חיים ללא סיבוכים מיותרים
* אוללללללהההההנ   25/04/15 | 22:29
26. חמותי וחמי הובילו לגירושים
הם לא סבלו אותי מהיום שהתחתנו. כשהילד נולד זה החמיר. מאז ומעולם הם ניהלו את בנם ואת חייו, עד ששלחו אותו לתוך זרועותיו של עורך דין אחרי שנים של שטיפת ראש נגדי. גרמו לו לחשוב שהוא מסכן ואנחנו לא מתאימים. בסוף הוא השתכנע והתחלנו הליך גירושין. היום אני אומרת תודה שהם גאלו אותי מהאפס הזה.
* מירש   25/04/15 | 21:09
כנראה שהם צדקו
לא אומרים על האבא של הילד שלך אפס כי זה מעיד גם משהו על עצמך והבחירות שלך בחיים.ההורים שלו חכמים ויותר טוב לו בלעדייך
* רינה   26/04/15 | 07:51
25. איכפת לי מהבן שלי.
אוהבת לא אוהבת בכתבה פה היא נגד החמה? לכול זוג יש בעיה או בעיות אים הם אוהבים לא יעזור לאף אחד. גברת יעל ברון מיצרת סיפורים, והתגובות הכי מטומטמות גם אני נפרדתי? גם חמתי? די תתקדמו.
* שרון   25/04/15 | 11:57
ישנם דברים שרצון טוב לא מספיק דברים עקורניים במציאות מורכבת ועדיף להיפרד מלהשאר אומלל !
* התגובה שלך בין ילדותית לבין מנותקת מהמציאות   25/04/15 | 19:18
24. גם חמתי שונאת אותי
אני כלה לתפארת. מפרנסת ועובדת קשה, דואגת לילדים והכל. חמתי מהתחלה לא אהבה אותי ועד היום אחרי 5 שנות נישואין מחפשת אותי על כלום. אני תמיד הרגשתי לא בנוח בשיחות שלח איתה. תוקעת לי סכין בגב ומחממת את בעלי בכל רגע נתון. אין לה שום אמפתיה אלי למרות שאני הישגית, מוכשרת שדואגת ואוהבת את משפחתי. הייתה לי ילדות קשה ולמרות הכל הצלחתי בחיי והיא ממררת לי אותם. כשהייתי בהריון לפני לידה רבה איתי עד שקיבלתי קוצר נשימה והיא המשיכה לצעוק עלי. כשעברנו דירה השמיעה לי שארים דברים כבדים בחודש רביעי כי הריון זה לא מחלה והיא גידלה כמה ילדים. יש לי שני בנים היום והגענו למצב שההורים של בעלי לא באים לפה כי כשהם באים תמיד חמתי תחפש אותי ויהיה לה מה לומר. בעלי מנסה לחנך אותם בברוגז מעת לעת וזה לא הכי עוזר, הכל חוזר חלילה. האמת שבעלי ביישן ולא דברן ולא מחמיא לי על יד הוריו ואולי זה גם משפיע. הוריו מחפשים כבוד ואני לא אשחק משחקים כדי לרצות אותם. אני בנאדם אמיתי ושיקבלו אותי וזהו. נמאס מהקנאה הזאת כלפי. חמות תתעוררו! אתן הורסות משפחות. מזלזלות בכלות, זה הכל מקנאה.
* אורית   24/04/15 | 22:29
צודקת
* איילת   24/04/15 | 23:56
צודקת לגמרי!
חמתי אישה רעה שפשוט לא מוכנה לשחרר את הבן שלה ולא מוכנה להבין שהוא כבר איש משפחה ולא הבן הקטן שלה, היא פשוט לא מוכנה לקבל את העובדה שיש לו אישה בחיים ושהיא אף פעם לא היתה האישה שלו...
* כלה    25/04/15 | 19:33
לפעמים נראה לי
שאני לא מסתדרת עם בעלי בגלל הוריו. באמת מהתחלה אמרו לו שלא להתחתן איתי והכניסו לו לראש שאיני מכבדת אותו וזה בכלל לא נכון. רעיה מקסימה ( מבלי להשתחצן) כמוני אין . לא חסר לי כלום כולל יופי שזה לא קשור. לפעמים פשוט נמאס לי מהכל אבל אני חושבת על הילדים ולמה להרוס ולפרק בגללם. אני ואומרת אולי זה יעבור אבל זה לא עובר. כל השיחות בינו לבין הוריו בשוש (בשקט) כזה על ידי. אני לא נחשבת ולא אמורה לדעת כלום. כאילו לא קשורה למשפחה. מכירים את זה שפותחים קבוצת ווצאפ משפחה בלעדייך? רק הוא, אחיו והוריו.
* אורית   25/04/15 | 23:17
שטויות שיפתחו למי איכפתתת , וגם לדבר בשוש
אני בכללי רואה מול העיניים שלי רק את הילדים שלי ואך ורק לא מעניין אותי כלוםםםם,בקיצור אני בבועה שלי כמו שאומרים בפינה שלי,לא מתערבת לא מדברת הרבה זו אני.מי הולך אליהם בכללל ואני לא מסוכסכת פשוט לא מוצאת עניין לא חום ולא נעליים אז למה???
* ירדנה    26/04/15 | 10:39
...
את צודקת במאה אחוז. אני קוראת את התגובות של כל הנשים ופשוט בהלם איך כל החמות אותו דבר!!! לא אכפת להן שהבן שלהן יהיה גרוש העיקר לסכסך... ומנסות לייעץ לך כל פעם איך לגדל ילדים מי שישמע איזה חינוך היה לה
* דניאל   25/04/15 | 22:30
23. איזה שטויות... עם הזמן ילמדו לאהוב אותה. מנסיון לא יעזור כלום אפילו שתיהיה
שיא היופי, אקדמאית, אמא טובה ומסורה ואישה דואגת... כלום לא עוזר! כלום תאמינו לי אסור בכוח. חבל על הזמן שלך תברחי כמה שיותר מהר
* מצופה זהב ויהלומים    24/04/15 | 22:13
22. חמתי הרסה לי את הנישואים
היא שנאה אותי מהתחלה שנפרדנו בהתחלה היא לא היפסקה לקלל אותי שנכנסתי להריון היא שיכנעה אותו ללחוץ אותי להפיל ,בסוף התחתנו והבאתי ילד והיא חיממה אותו לא בנכחותי להתגרש לידי היא היתה אומרת כמובן רק מילים יפות בסוף התגרשנו והיא אף שיכנעה אותו להשפיל אותי כדי לעשוץ בדיקת אבהות לילד שהבאנו וכול זה כדי לחזור לגור איתו,והסוף די ברור הוא יחיה איתה עד גיל 60 לא יתחתן ואולי בסוף היא תמות(למרות שהיא מהזקנים האלה שבסוף יקברו את כולנו)והוא ישאר לבד בלי אישה ןבלי ילד .במצב כזה זה רק להציב אולטימטום ואם לא אז לעזוב
* חמתי הרסה לי אץ הנישואים   24/04/15 | 22:10
מסכימה לחלוטין כשהחמה מציקה זה רק צרות!!
* שיר   24/04/15 | 22:44
21. לא קראתי את הכתבה, הספיקה הכותרת. גם חיי וחיי ילדי הפכו גהנום
על ידי הוריו....
* בעקבות הסטת בעלי, היום לשעבר   24/04/15 | 22:06
20. זוגיות
יעלברון גרושה לא בזוגיות איך היא יכולה לשמש לי דוגמה לזוגיות או מטפלת זוגית סליחה
* חלי   24/04/15 | 19:35
19. תגיד תודה להורים החכמים שלך שהרסו את חייך ומשפחתך-המשך
גם לי היה חבר שאימו לא אהבה אותי וזאת היית הסיבה שנפרדתי ממנו אבל זכיתי בגדול לבעל נפלא וחמות נהדרת זכרונה לברכה אני נשואה כבר 40 שנה.
* אסתי   24/04/15 | 17:29
18. ההורים שלו אשמים
הם צריכים ללמוד לחיות עם הבחירה שלו להינשא לה ולהשלים עם זה. אין שום הצדקה להתייחס כך לכלתם. כשילד עוזב את הבית ומקים משפחה משלו המשפחה שלו אמורה להיות במקום הראשון מבחינתו ולהוריו אין שום זכות להרוס את זה.
* חני   24/04/15 | 17:17
17. יעל ברון מטפלת
הגעתי ליעל בפעם הראשונה,לפני חצי שנה. הגעתי בהמלצת מטופל.הייתי מאוד סקפטית וזאת לאחר שעברתי מספר פסיכולוגים ומטפלים בעבר. מה שקרה לי בעקבות השיחות עם יעל,מהפך בחיי. חצי שנה התפתחתי ,והיום אני מאושרת באדם,הטיפול שינה את כל היחסים שלי מול בעלי ילדיי חמותי,חבריי האישיים לברי לעבודה. היום אני הן אדם מבסוט ומאושר,אני חזקה מרגישה הרבה יותר טוב עם עצמי,דיבורי שונה יכולת הנתינה היא כמעט ללא גבול החיים טובים מומלצת בחום.
* תומי   24/04/15 | 15:35
מסכים עם תומי. חולה עליה.
* U   24/04/15 | 17:05
ממליצים מאוד
גם אנחנו מצטרפים להמלצה על יעל כמטפלת. הגענו בעקבות המלצה מחבר. ממשיכים להיות מטופלים ומעריצים את יעל
* זוג   25/04/15 | 17:18
גם אני מטופלת של יעל.
בזכותה אני מתחתנת בחודש הבא
* רווקה    25/04/15 | 21:20
16. אחרי שנה זה השתפר
גם אצלי היה מאוד דומה. אמא שלה עשתה לנו את המוות. כל הזמן היתה מרעילה את יעל שלי. ימי ראשון, אחרי שהיינו אצלם בשבת, היו הנוראיים ביותר. היתה ממלאת אותה רעל עד סוף השבוע, וחוזר חלילה. בסוף חתכתי את זה. אמרתי איך אני מרגיש, והצבתי אולטימטום - או היא או אני. ולא תאמינו - היא בחרה בי. השנה הראשונה היתה קשה. אחר-כך השתפר, והיום הזוגיות מצוינת. כמעט כמו בימים שהכרנו לפני 20 שנה.
* גיא   24/04/15 | 13:11
15. הוא צריך להחמיא לה לייד הוריו
ולהפסיק לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ. אני שמה מליון דולר על כל משהו שלא טוב בזוגיות הזאת הוא מספר להוריו אשתי ככה ואישתי עשתה ככה. את הדברים הטובים הוא לא מרגיש צורך לחלוק לכם הם לא אוהבים אותה. את הדברים הלא טובים תפתור בבית עם איתך וכשיש דברים טובים תספר להוריך זה רק הבעל אשם.
* צלילוש   24/04/15 | 09:57
ממליצה לקרוא את התגובה הזו וליישם!
סופסוף תגובה חכמה עם עצות מעשיות!
* אחת   27/04/15 | 14:06
14. לזרוק את האישה קודם כל האמא לפני הכול
אמא זה לכל החיים באישה אין אמונה כי מחר היא יכולה לעזוב אותך בגלל שהיא תמצא מישהו אם יותר כסף
* אופיר   24/04/15 | 04:16
עלאק לזרוק פחחחחחח תזרוק את עצמך אך ורק .
ההורים במקום הראשון אבל יש גם אישה,הכי טוב שהיא.תרד למוח המצומצם של המבוגרים,תכבד ואולי תספוג לכמה שעות פעם ב.... וזהו הביתה,סליחה ואם יש הורים שהם קשים יש בעיה גדולה מאוד.
* אופירה   24/04/15 | 12:34
וואו. בהצלחה לך בלמצוא אישה אי פעם.
* Me   24/04/15 | 12:35
בבקשה תגלה לכל אישה שתפגוש, את דעתך! אם הייתי יודעת....
* לא הייתי מתחתנת עם אחד כמוך   24/04/15 | 22:07
13. לא לאהוב את אישתו ??כל ריב רץ אליהם ??
יש עצה ??
* ומה עושים עם בעל שגורם להוריו   23/04/15 | 23:27
שנאה כנסו תודה
שירוץ כמה שיותר מהר,ההורים לשמוע ולהרגיע לא לסכסך יותר ולחמם,לשלוח אותו חזרה לאישה ולילדים ולא להצדיק אותו בשום פנים זה מחמם יותר.אז שלום חברים ויום מצויין!
* דלידה   24/04/15 | 07:35
12. שיווק נכון
כל כך הרבה שנים הם נשואים, וההורים לא הצליחו להתרכך ? למרות נכדים למרות שנראה כי הקשר חזק ויציב? כנראה שהבעל אינו איש שיווק טוב הוא לא יודע להראות להוריו את הטוב שהוא רואה בה וחבל צריך לדעת לעשות זאת בחכמה
* היבט נוסף   23/04/15 | 20:17
צודק
כנראה שהבעל לא חושב שאשתו משהו מיוחד וזה מה שהוא משדר..גם כנראה ההורים קולטים שהבן שלהם לא חי באושר ומגיבים בהתאם עם יחס צונן וקר.זאת באמת המציאות של הזוג הם לא חיים טוב.
* לאה   24/04/15 | 00:12
11. מילים כמו חול - ואין מה לאכול.
בתכלס, התא המשפחתי הזה לא נעים להם. אני לא רואה איך העצות שנתת יכולות להוציא אותם מהתסבוכת.
* מישי   23/04/15 | 19:00
צודקת!
* עדי   24/04/15 | 11:56
10. איש לא שאל אותם!
* שיפסיקו ההורים לומר את דעתם על החתן/כלה!!!   23/04/15 | 17:51
9. יעל חכמה. מקסימה. טובת לב
* Sary   23/04/15 | 16:53
8. הורים- תפסיקו להתערב לזוג בחיים!
אם אתם באמת אוהבים את הילד שלכם תכבדו את הבחירה שלו.. בזה שאתם מתלוננים וגורמים לו לחוסר בשלום בית אתם בעצם גורמים צער לילד שלכם! ובכלל טיפ לכל הזוגות: אל תערבו את ההורים בזוגיות שלכם, תבואו מידיי פעם לבקר בשביל לכבד וזהו.
* אחת   23/04/15 | 16:15
7. לדרוש מההורים לכבד את אשתו
* מישל   23/04/15 | 14:13
6. ויעזוב את אביו ואמו ודבק באישתו !!!!!!!!!
* תלמד   23/04/15 | 12:52
כל מילה מיותרת!!!!
צודק!!!!!!
* שרית    23/04/15 | 18:03
ואישתו דבקה במשהו אחר
* עובדיה   25/04/15 | 02:07
5. "שיתן לי מזונות וזהו"..
ישראלית טיפוסית. פחד אלוהים להתחתן במדינה הזאת.
* דור   23/04/15 | 12:05
מה הקשר? הילדים הרי גם שלו ואותם חייבים לפרנס. זה למה המזונות
* י   23/04/15 | 17:13
מה הקשר? אולי היא מרוויחה יותר ממנו?
אולי בכלל הילדים יהיו אצלו? למה אוטומטית זה - אני אשאר עם הילדים ואתה תיתן לי מזונות? זאת אכן ראייה איומה.
* מישי   23/04/15 | 19:01
מה הקשר?
הכוונה היא לקלות שבא האישה מוכנה לפרק את הנישואין ולא מנסה להילחם על הקשר כמו הגבר... אבל היא כמובן לא תקבל מכה קשה בגירושים כמו הגבר..לכן לא אכפת לה.
* דור   23/04/15 | 19:55
איך אתה מעיז לומר שהיא אומרת את זה בכזאת קלות? יש לך מושג מה עבר עליה ?
* בר   24/04/15 | 17:40
צודק 👍👍👍
הבחורות של היום לא כמו הבחורות של פעם היום כבר אין אמונה בנשים
* אלירן   24/04/15 | 20:52
חוק מטופש אישה צריכה לשלם מזונות לבעלה!!
צריכים לשנות את החוק המוזר הזה שבעל משלם מזונות, וגם לוקחים לו את הילדים, כמו שהיא כמו שהיא האמא, גם הוא האבא אין שויון זכיות..
* שימי   24/04/15 | 21:11
לבר...
שתהיי במצב של גגבר בדגש על גבר! גרוש ואז אולי תהיה לך זכות דיבור...חצופה. ומישי רק אלוהים יודע מה לעזאזל ניסית להסביר.
* ארז   26/04/15 | 00:57
מישי צודקת
* דור   26/04/15 | 00:59
4. גלית תתגרשי! עדיף מוקדם ממאוחר
* מנסיון   23/04/15 | 11:02
צןדקת. אני מצטערת שלא התגרשתי 7 שנים קודם ....
* הרבה בעיות היו נחסכות לי   24/04/15 | 22:09
3. יש הורים שרוצים מהכלה?
גם ההורים של בעלי לא אוהבים אותי ולי קשה להיות איתם, למזלי בעלי מאד תומך בי ומתחשב, אבל הרבה פעמים זה מכביד על הקשר בינינו, אני מקווה להיות יותר חכמה כשאהיה מהעבר השני של המתרס...
* שירי   23/04/15 | 10:19
2. כנסו
אני אישה והורים שלי לא יכולים לסבול את בעלי יותר נכון אמא שלי ובעלי מנסה להיות הכי נחמד אליהם לקנות להם דברים לתת כסף אחרי החתונה אמא שלי רק שכנעה אותי שהוא לא מספיק טוב אלי ומגיע לי יותר מזה וכמה שהסברתי לה שאנחנו אוהבים והוא מסור אלי היא פשוט לא עזבה עד שפשוט לא הייתה לי ברירה ונאלצתי לרופף את הקשר איתה בחשבון שעם בעלי אני יחיה עד מאה ועשרים ואיתם אני באה לבקר... ההורים שלי נורא כואבים ופגועים ממני אני מנסה להיות הכי נחמדה אליהם אבל הם מלאי תלונות וכנראה שאני אצטרך לחיות כל החיים שלי עם נקיפות מצפון על שפגעתי בהורים שלי אבל לא נראה לי שהיתה לי ברירה אחרת
* יש לי את אותה בעיה רק הפוך   23/04/15 | 09:52
תלמדי לשים סימני פיסוק, הרגת אותי!!!
* גילי   23/04/15 | 15:31
גילי, כנס
עוד לא הבנת שרוב הנשים כותבות בדיוק כמו שהן מדברות?! חופרות וקודחות, כמו בחיים, כך על הכתב: ללא עצירות!!! סתומות...
* אלוהים   24/04/15 | 07:52
רק לידיעתך, אני אישה ולא גבר...ולא כולן סתומות!.
* גילי   25/04/15 | 13:10
1. להעיף גבר שלא מצדד באשתו
* נננננ   23/04/15 | 08:54
הנישואין
נכון מאד.
* ירושלמית   23/04/15 | 09:52
צודקת לחלוטין! מנסיון. בסוף מבזבזים זמן יקר על כלום
* ד   24/04/15 | 22:10