החדשות
תגובות (147 תגובות ב-109 דיונים)
59. צודק,באבו אבוה צודק..אבל..מה הפתרון?איך לרצות את כולם(המוזמנים),וגם את עצמך?
* אלחנן.   16/03/10 | 01:08
58. איזה אדם שלילי! מה עדיף חתונה בוגאס?
למה להקצין הכל??? מה רע בלשתות ולשמוח עם משפחה וחברים ביום מרגש כזה. נכון שיש חתונות שבאמת יוצאים מפרופורציה. אבל באופן כללי חתונות זה כיף.
* מצווה לשמח חתן וכלה   13/03/10 | 03:04
57. כסף
מי שמצפה להרוויח שיוותר על כל ה"שופוני" ויביא אוכל טוב כדי שהמוזמנים לא יתבעסו ששמו מתנה שמנה לשוא... ודי כבר עם כל השטויות שנוספו בשנים האחרונות, זה פשוט מיותר ומכביד על האורחים. להשקיע ב:אוכל,מוסיקה וצלם. ז-ה-ו! (וגם בשמלה כמובןןן)
* חגית   11/03/10 | 18:43
56. חתונה של דתיים זה הכי אחי!
ב"ה שיש לנו תורה שמסבירה לנו לשם מה מתחתנים בדיוק מה שחלק המציבור שכח! לכן הגיע הזמן לחזור למקורות ומשם כבר תהיה רק עלייה!\מזל טוב לכול הזוגות שזוכים להקים עוד בנייין לביהמ"ק!!
* דתייה בנשמה!   11/03/10 | 17:23
מסכיםאיתך
מי שרוצה לראות חתונה כהילכתה שילך לחתונת דתיים . אגב, אני חילוני
* רובי   31/03/10 | 23:53
ב"ה שאני מתחתנת עם בן זוגי מתוך אהבה נטו
ב"ה שיש לי שכל ולב שמסבירים לי לשם מה אני מתחתנת בדיוק מה שחלק מהציבור שכח!
* אתאיסטית   24/06/11 | 10:37
55. אצל הדתיים זה לא בדיוק מה שאת אומרת!!
* מיכל   11/03/10 | 09:03
תלוי איזה דתיים... מהמרכז הרבה מהדתיים הם כמו החילונים
אבל נכון שלא כך אצל כולם
* ללי   24/06/11 | 10:37
54. מסכימה עם כל מילה!
כתבה מעולה ונכונה! לא מבינה גם את כל הזיקוקים והיונים והפרפרים וכו'. הכל נהיה כל כך חומרי בחתונה. במקום שהזוג הטרי יהנה- הכלה מחליפה כל רגע שמלה והחתן עסוק בלהשתכר עם החבר'ה. עדיף חתונה צנועה ויפה שמתאימה לכיס של הזוג הטרי ולא שופוני.
* אסתי   09/03/10 | 23:05
53. הזדהות
כותב יקר היטבת לתאר ! הכתבה מאוד מדויקת. אז איך מחזירים את הנשמה והפרופרציות לחתונות ?
* מ   09/03/10 | 06:30
52. וואו
כמה שאתה צודק , אני כל כך מסכימה איתך.. לאן נעלמה התמימות והעובדה שהנישואין הם פשוט ביטוי לאהבה אמיתית ומיוחדת במינה....? אהבה שבספרים...? ובכלל כיום יש גם את העובדה שאנשים טורחים לשנות את הסטטוס שלהם בפייסבוק "למאורסים", מה שמחזק את חוסר הרצינות בעניין ושמטרת הנישואים אינה כמו פעם... מי יתן ונתפכח.. אחלה כתבה
* סיוון   06/03/10 | 12:53
51. עושים חתונות על חשבון האורחים
כמה מדברים מנה עולה 200 300 להשמיע את האורחים לתת מעטפה שמנה
* נ ב    04/03/10 | 10:21
50. מסכימה!
באמת אני לא זוכרת חתונה או בר\בת מצווה שבאמת הייתה מעניינת ושאני זוכרת אותה במיוחד, הכל היה די רגיל כזה ודבר שחוזר על עצמו שוב ושוב, אני מקווה שבעתיד יהיו חתונות יותר מעניינות ושיעשו דברים יותר מקוריים!
* קים   02/03/10 | 01:13
עם מה בדיוק את מסכימה???
בדיוק בגלל שאת מחפשת שמישהו יעשה משהו יותר מעניין ומקורי ובגלל אנשים כמוך שחושבים שהם באים לחתונה כדי שישעשעו אותם, אנשים איבדו את השפיות בנושא הזה!!! אז עם מה בדיוק את מסכימה???
* שולה   03/04/11 | 16:29
49. עדיין יש חילונים שמתחתנים יפה וצנוע.
זוג חברים שלי התחתנו בבית הכנסת, הכיבוד היה צנוע, אך לא נשארנו רעבים. רקדנו ושרנו להם מכל הלב.(הרב העלים עין ...) וכולנו היינו מאושרים.
* טרנסנדנטלית   20/02/10 | 11:02
48. ועוד תלונה: ה ר ע ש !
* גל   20/02/10 | 10:54
47. אפשר לראות חתונה כפרויט ראשון משותף ואם יש חיכוחים יש בעיה
* הצלחת חתונה זה לא אומר אושר זה סיפוק של הצלחת האיר   19/02/10 | 19:15
אכן.
* טרנסנדנטלית   20/02/10 | 10:56
46. מעולה - מסכים עם הכל!
ולא רק בחתונות - כל דבר שנעשה ללא נשמה נכשל מבחינתי. ולא מדובר פה ברצון להרוויח - הרווח אמור להיות אחת התמורות בלבד ולא המטרה.
* מקס   17/02/10 | 12:33
45. אי של שפיות בתוך ים השיגעון שמסביב!!
דודו כהן - שאפו!!!
* אליאב   17/02/10 | 12:11
44. זה כל כך נכון....!!!
זה כל כך נכוןן צודקק ב100% ביגלל זה אין על הדתייםםםםם ולא יהיה........
* יסמין   02/02/10 | 22:11
43. אצל הדוסים...
התחלתי קצת להתקרב ליהדות ויצא לי להיות כבר בשתי בחתונות דוסיות והייתי בהלם מהשוני... באמת כל הבנות באות לשמח את הכלה (והבחורים את החתן) ורובן/ם אפילו לא יושבים לאכול!!!! החתן והכלה, ורק החתן והכלה, הם במרכז האירוע וכולם מנסים בכל הלב לשמח אותם! אם קורה שיש כלה אין לה מספיק חברות- יש בנות שבכלל לא מכירות אותה אבל באות לשמוח אותה ולשמח אותה וזה ממש מרגש ויפה! לא יודעת אם אחזור בתשובה או לא אבל מה שבטוח- יש מה ללמוד מהם!
* מתקרבת   01/02/10 | 18:47
ללמוד מהם!
* טרנסנדנטלית   20/02/10 | 10:58
42. אחת שיודעת
בתור אחת שיצא לה להיות בלא מעט אירועים בכלל ובפרט חתונות בשנה האחרונה אני חייבת לציין כי האווירה באירועים באמת השתנתה....לכן למדתי לצנזר אירועים ולא ללכת לכל אחד או אחת שמזמינים גם אם לא נעים...ולכל מי שטוען שלא....זה ממש לא נכון כי גם האורחים חייבים להינות מהאירוע...וההשלכה של זה היא לשמח את בעל האירוע...זה לא סותר אחד את שני....אם הגעתי ממרחק של שעה לאירוע מסויים ברור שארצה להנות ולזכות לאכול משהו נוררמאלי....אבל זה לא העיקר... אנשים נהיים פלצנים...איבדו את הפשטות והפרופורציות באירועים לגמרי...תתעשתו
* כנסו זה חשוב   23/01/10 | 14:32
41. אני הולכת לחתונות בבני ברק...
ותאמינו לי, אין כאלה חתונות בישראל. האוכל לא משהו, הכל בצניעות ולא ממש טעים, התפאורה לא עדכנית. קחו את ישראל שלפני 20 שנה...ככה. אבל...הריקודים המטורפים של הבנות (אני בצד של הבנות( זה משהו שלא שוכחים מהר. איזה אנרגיות! איזו שמחה! אנשים ממש באים כדי לשמח ולשמוח. מביאים כל מיני סרטים, פרחים וכו' וזורקים לאוויר. ומי נמצא בתווך ומקבל את כל האהבה הזאת? החתן והכלה. והם...מפני שהם לא נגעו אחד בשניה אף פעם, ומפני שהם לא ראו איש את אשתו לעתיד כבר שבוע, אתם רק יכולים לנסות לדמיין את המתח וההתרגשות. כמובן שקשה מאד לחקות את כל זה. בשביל זה צריך להיות הגיוני, שפוי ואחד כזה שמה שמעניין אותו זאת אישתו/בעלה לעתיד ולא האם הדודה מבית שאן תהנה המאירוע.
* ג'   20/01/10 | 16:01
לג' את חיה בסרט
אולי לא מענין אותם הדודה מבית שאן אבל החברה החרדית מלאה ברכילות ומה יגידו ומה יחשבו ואיך דברים נראים מפה ומשם ואלו דברים שמכתיבים קודים התנהגותיים שרחוקים מלהיות אמיתיים.. אז אולי את מנסה להיות רומנטית וליפות את המציאות כי במציאות זה לא ככה. גם בציבור החילוני וגם בדתי יש חתונות אמיתיות ומרגשות ויש כאלה שלא.
* גלית   13/02/10 | 21:46
את מדברת שטויות
קודם כל, זה שהחברה הזאת מלאה ברכילות זה כבר בעיה שלה, אנחנו לא צריכים לדאוג לכל העולם. דבר שני, הקודים ההתנהגותיים האלה הם ה-כ-י אמיתיים שיש. זו את שרחוקה מהאמת. המציאות אמורה להיות רומנטית ויפה ותאמיני לי שהיא יכולה להיות כזו אם רק נרצה ואם רק נעשה משהו בנידון. הכי נוח להגיד ש"כולם ככה". אבל מה אם כולם טועים? אז נהייה טיפשים ונשחה עם הזרם הזה? בשביל זה הקב"ה ברא לנו שכל אבל מזמן שכחנו איך להשתמש בו נכון.:[
* דנית   13/04/10 | 10:58
מי מדבר על חרדים?
על דתיים... זה ממש שונה!
* ברכה   27/05/10 | 19:07
40. ...
אתם צרים לראות את החתונות של האשדודים שם זה ממש בולט כל השופוני...
* דנה   28/12/09 | 09:29
אשדודית
כע, ערסיידה !
* אשדודית   31/03/10 | 17:56
אני כנראה היחידה שתעשה
חתונת גותים באשדוד.
* אני   18/11/10 | 17:24
39. לשעבר. נשוי באושר היום
אם תקחו רב נורמלי רציני ואיכותי .תהיה משמעות רבה לחתונה. כמו הרב בן ציון ציוני (מנסיון*) או הרב אריה לוין ועוד כאלו... שיהיה מזל טוב.
* חתן   10/11/09 | 13:21
38. חתונה=הצגה
תאמינו לי אם הייתי יכולה הייתי מחזירה את הגלגל אחורה ב- 10 שנים. אין טעם להתחתן. הסכם וזהו. חבל על המאמץ. בסופו של דבר הכול הצגה אחת גדולה.
* רוי   22/10/09 | 22:12
37. ברור שישי הבדל בין דתיות לחילוניות
* אני   16/10/09 | 14:57
36. בגלל זה אני רוצה רק ברבנות!!!
* חן   16/10/09 | 14:39
v
* דינה   10/03/10 | 12:18
35. דודו אתה נשוי?
אתה פשוט צודק בכל מילה עדיף לקחת את הכסף ולהשקיע בדירה רהיטים וכד הייתי מתחתנת איתך אתה תמיד מראה את האמת הכ"כ פשוטה להבנה שכולם רוצים להתחמק מזה
* אלינור   09/10/09 | 13:39
34. מסכימה עם כל מילה
* חוה   05/10/09 | 21:03
33. לדודו כהן .
כול מילה בסלע, מסכימה ביותר !! תודה רבה :)
טול123   17/09/09 | 13:51
32. בהחלט יש הבדל בין דתיים לחילונים בעניין הזה
כשאין תורה וקדושה אז לחיי נישואין אין משמעות מיוחדת! אז כדי להכניס משהו מיוחד לחתונה מנסים לעשות show גרנדיוזי מנופח וככל שהשנים מתקדמות הרעיונות נגמרים... ולגבי האוכל - באמת פיספסו את המטרה - באים לחתונה כדי לשמח ולשמוח...מי שלא טוב לו שיביא סנדוויץ מהבית!
* נ.   27/08/09 | 17:10
31. חתונות
יש שני סוגי אנשים: אלו למחפשים חיבור רוחני ופיזי עם בן הזוג. הם לא זקוקים ללגיטימציה של רב או אחר. זה הם ואלוהים האוניברסלי (ששייך לכל האנשים ה"טובים") בלי שום סוג של פוליטיקה. הזוגיות היא כמו עץ, שחייבים ללמוד להזינה כדי שתתקיים: רק כשהעץ בשל - הוא מצמיח ילדים. לא ממהרים. הסוג השני: עובד יותר לפי זמנים: הוא לא בהכרח בשל לחיבור זוגי, אבל...מה יגידו...יש לחצים סביבתיים שגוברים על הרצון הפנימי העמוק. לכן עושים את זה כי "צריך" ולא באמת יודעים איך לעשות את זה על עושים מסיבה, ואם מקובל שאיזה נציג גם יקדש אותם - אז טוב...כאילו שהוא יהפוך אותם לקדושים ולא העבודה היומיומית שלהם עם עצמם ואחד עם השני. גם למאמינים הדתיים/ מסורתיים צריך להזכיר שאלוהים אמר: פרו ורבו, אך הם מתרבים למרות שהם לא פורים (פריון, בשלות רוחנית), ואז נולדים אמנם ילדים, אך רובם סובלים מבעיות התפתחותיות בתחילת הדרך או בהמשכה, בעיקר מריקנות, שמזכירה את דרך החיים שהביאה אותם לעולם, כי זרע ובייצית שהתרבו מבלי להגיע לבשלות רוחנית - ולא רק פיזית, מביאה לעולם ילדים פגועים יותר שבהמשך יחפשו את הדרך הקלה בחיים: אלכוהול, סמים, משככי כאבים מידיים, והנאות ריגעיות כאלו ואחרות שקשורות בסיפוק יצרים מיידי ואף אלימות. כדי להמנע מכך, חייבים להקשיב לאני הפנימי: עדיף להשאר רווקים, ולא למהר להתחתן כדי לספק את הסביבה השבויה בפחדים של: אין לי נכדים...וכו'. העולם רווי בהרבה ילדים/ נכדים שסובלים מעצמם. כמעט אין ילד אחד שלא מפגין חולשה רצינית שמתבטאת בתלות תרופתית כזו או אחרת. למען בריאותינו ושפיותינו: אל תמהרו להתחתן או להביא ילדים לעולם. אפילו אלוהים מאותת שזו לא הדרך: תיראו את אסונות הטבע בעולם ואת נפילת הכלכלה: לאמור: הרבה כסף מעיד על אי יצירתיות מוחית, על צבירת רכוש בגלל פחד, על נהנתנות ריגעית יקרה ואובדן דרך.
* אור   27/08/09 | 03:06
וואלה זרמתי איתך עד שקפצת לעניין הכלכלה
התחלת יפה אבל כל הנבואה הזו על הכלכלה קצת חסרת האחזות. הכל תנודתי לטוב לרע וכשיש חזירות בדמות צריכה פרטית אז המערכת מחזירה בהתאם. אבל מכאן ולאסונות טבע שמישהו עם זקן שיושב בשמיים מטיל עלינו...יאללה שחרר הכל זה אנרגיה והכל חוזר.
* גיא   19/05/10 | 12:56
30. נכון ביותר!!!!!!!
* אפי   19/08/09 | 16:38
29. כל כך נכון....
כתבה אמיתית וכל כך נכונה. עד כדי כך שאני בתור כלה, לא נהנתי בכלל מהחתונה שלי. במקום שישמחו אותי הייתי צריכה אני לשמח את האורחים שלי. שחצי מהם בכלל לא הכרתי היום חתונות הפכו להיות מסיבה למוזמנים של ההורים, שהם אגב המתלוננים הגדולים. הלוואי שזה יפסק. למי יש כסף לממן את כל החתונות האלה? החודש הוזמנתי ל9 חתונות. יהיה טוב
* שירה   16/08/09 | 16:03
28. זה דווקא כן הבדל בין דתיים לחילוניים
אתה צודק שיש חתונות של דתיים שלא מרגשים אבל אם תעשה סטטיסטיקה תראה שברוב חתונות של דתיים זה כן מרגש וכו' ואין הוללות ושתיה מופרזת וכל מה שתיארת בכתבה ואצל חילונים הרוב לא יהיה מרגש ומלא הוללות אשריך כל הכתבה
* אברהם   14/08/09 | 13:02
לא נכון בכלל
הייתי בכמה חתונות דתיות וכמה וכמה חילוניות ואין ספק שהחתונות החילוניות היו מלאות בהרבה יותר שמחה, אנרגיה וחגיגיות..
* בי   22/09/09 | 20:16
עם תעשו סטטיסטיקה של מה?
או שאתה לא יודע את הפירוש של המילה סטטיסטיקה או שאתה אידיוט. כי מה שיכול להיות מרגש בשבילך בשביל אדם אחר יהיה רגיל לחלוטין , איזה מין סטטיסטיקה עושים לזה?
* יאן   18/11/10 | 17:27
27. 1234567
הבת שלי עושה חתונה ואני לא מכירה את חמתה זה מצחיק והחוצפה של הבת שלי רוצה שאממן לה את החתןנה ואני נחה 100 % אז מה שיוצא שאני אהיה אורחת בלי כאב ראש מה שאני רוצה לומר שהילדים בועטים בסוף בהורים שבת שלום
* ממשהיא כנסו    07/08/09 | 15:49
ל27<> מישהיא< אל תהיה פראיירית
הילדים של היום וואלה אינטרסנטים תעשי לי תביאי לי ככה הם,לא מחלילה את כולם אבל יש המון לא חסר כאלו.אוהבות לעשות משהו גדול לפוזה זה כמובן כי אין אחרת, בדור הישן הכל היה מקסים עכשיו הכל פוזה של כלות אין התחשבות בכלל בהורים פשוט חיים בסרט אז שיהיה לך בכייף ללכת כאורחת הכי טוב מזל טוב ואל תקחי ללב בכלל
* כל הכבוד לך   26/05/10 | 11:31
26. אחלה כתבה
צודק 1000000000000000000000000000000000%
* בר   22/07/09 | 04:20
25. את מי מעניין הכסף????
קראתי את הכתבה ולא הצטמררתי ממה שכתוב,כולנו יודעים שיש חתונות כאלו ושיש אנשים שחושב להם הכסף והרווח אבל יש גם אנשים אחרים. יש אנשים שרוצים לעשות משהו שונה, משהו שלהם. אני התחתנתי לפני 3 חודשים 3 ימים לפני ליל הסדר -ותאמינו הגיעו רק האנשים שבאמת היה להם חשוב לבוא(תאריך זה ניבחר בקפידה מתוך הבנה וידיעה שיהיו אנשים שלא יבוא -וכניראה שלא אמורים להיות שם).את האירוע עשינו בהתאמם לכיס... ולהפתעת כולם הצ'יקים לא עיניינו אותנו (פתחנו אותם אחרי 3 שבועות מהאירוע,אנשים כבר צלצלו למשפחות לשאול אם הכל בסדר ולמה לא פתחנו) ואחרי זה היה לנו חשוב מאוד לשלוח מכתבי תודה לכל מי שחשב עלינו ורצה להיות בשימחתינו.
* נשואה 3 חודשים ומאושרת   21/07/09 | 16:58
24. חתונה
בס"ד בחתונה המצו'ה היא לשמח את החתן ו'הכלה. בדר"כ בחתונות לא דתיות, הזוג דואג לשמח את המוזמנים ולכן לפעמים מפריז בהוצאות מעל ומעבר, כאשר באמת האורחים הם אלה שאמורים לשמח את החתן ו'הכלה. אומרים שכל השמחה ו'הריקודים בזמן החתונה הם שנותנים אח"כ לבני הזוג את הכח להתמודד עם הקשי'ים שמופיעים בחי'י הנישואין.
* מאמינה   02/07/09 | 23:19
23. בשביל לא לפספס את המטרה...
בשביל לא לפספס את המטרה צריך לעשות חתונה מצומצמת רק אם האנשים הקרובים באמת (לא רק מהמשפחה) זה הופך את האירוע לבאמת מיוחד. הייתי בחתונה כזאת אצל חברה שלי היא הזמינה רק את האנשים שהיא ידעה שיבואו באמת בשביל לשמח אותה והייתה חתונה מקסימה עם 70 איש הזוג עצמו גם הספיק להינות כמו שצריך מהחתונה ולדבר בכיף עם כל האורחים
* ענת   30/06/09 | 13:04
22. האירוע נמדד לפי האוכל
נכון לגמרי, אנשים תמיד מדברים אחרי האירוע רק על האוכל אם הוא היה טוב או לא ולפי זה נמדדת מידת ההצלחה של האירוע. לדעתי כל עניין ההוצאות המוגזמות בחתונות יצא מכל פרופורציה, פעם לא היה דבר כזה ידעו לעשות חתונות שמחות עם הרבה מוזמנים אבל לא הגזימו בהוצאות ולרוב היו מתחתנים בבית בחצר שזה לדעתי רעיון מצוין, אגב יש היום כאלה שעושים את זה
* ענת   30/06/09 | 13:00
21. חבל חבל חבל, איפה הצהרות האהבה הגדולות?
* ליליה   29/06/09 | 23:43
20. צודקים וחבל שזה כך
* דנית   29/06/09 | 23:42
19. אפשר גם אחרת!!!
התחתנו לפני שבועיים בדיוק, בטבע במקום קסום ביערות הכרמל. הוזמנו רק אנשים אהובים ואוהבים. החופה נערכה על דק מעץ בקצה הצוק כשכל היער נפרש לפנינו והשקיעה באופק. מדהים. הרבה דברי אהבה הוקראו שם מלבד התוכן הדתי. היתה דממה בקהל, רק התנים יללו, כולם מחאו דמעת התרגשות. כיבדנו את כל האנשים האהובים שהיו בחתונתנו, כל מה שהיה מסביב היה רק טוהר, שמחה ואהבה אמיתית. אפשר גם אחרת!!! בפשטות של הטבע, על גג העולם, הבטחתי לבן זוגי והוא לי שמעכשיו זה לנצח!!! היה שם קסם באויר.
* נירי   29/06/09 | 23:34
כל אחד חושב שאפשר גם אחרת...
בטח היה זה מקום פלצני שעלה מלא כסף....
* אריק   17/11/09 | 10:29
18. יש דבר שנקרא "מצווה לשמח חתן וכלה"
אחח אחח... זה מה שקורה בעולם המודרני והמתהולל שלנו. אחת המצוות החשובות היא לשמח חתן וכלה ביום חתותנתם, אבל אנחנו חיים בחברה כל כך אגואיסטית שחושבת רק על הבטן שלה ועל הטוב שלה. למי אכפת מהאוכל?! חתן וכלה על פי דעתי צריכים לעשות חתונה כמו שהם חולמים עליה, לא משנה אם יש אוכל או מוזיקה או אין כלום, העיקר שהם ישמחו ויתמזגו ביחד בדרך קדושה, ושכל המזומנים ישמחו אותם ויכינו אותם לקראת החיים המשותפים ויעזרו להם ביחד בכל ההכנות. פשוט גועל נפש לאן העולם הזה מידרדר, אנשים תתחילו לאהוב את האנשים סביבכם באמת! מספיק עם הזיוף והאגואיסטיות!
* יאמן   29/06/09 | 02:11
17. אני חושב שצריך גם לגירושין לערוך אירוע
ובכניסת המוזמנים לאולם לאחל להם "בקרוב אצלכם"
* אוחיון דוד   28/06/09 | 16:12
great idea!!!!!!! חחחחחחחחחחחחח
* susie   25/05/10 | 10:53
16. אךךךך כמה שאתם צודקים!!!
פשוט קשה עם זה זה כבר לא מיוחד זה ניראה רע!
adigiat   28/06/09 | 15:32
15. צודק מאה אחוז-זאת האמת
* טל   28/06/09 | 13:18
14. מסכימה 100%
כתבה מעולה, בדיוק משקפת את דעתי. עבדתי בחתונות ואירועים למיניהם 9 שנים וכשהחלטנו להתחתן, אמרנו להורים שאנחנו לא מתכוונים לעשות שום אירוע. הזמנו רק הכי קרובים - עשינו חופה ברבנות, הזמנו קייטרינג הביתה. היה מרגש והכי אמיתי שבעולם. אח"כ טסנו לאירופה - הכי כיף וללא חובות, והכי חשוב שחגגנו בשבילינו ולא בשביל כל העולם. וארועים... מגעיל לראות כשמשפחות, אחרי שכל האורחים הולכים, מתחילים לפתוח מעתפות, להילחץ שאין מספיק מזומנים לשלם לצלם, רקדנים ומלצרים, שיש מלא צ'קים דחויים ושמישהו בכלל שם מעתפה ריקה.
* ג'ניה   28/06/09 | 09:12
13. טוב שהתחתנתי לפני שזה קרה
* ניל   27/06/09 | 23:25
12. למה אנחנו מצפים!! חשוב!!
כתבה מעולה, נראה שה"נשמה" הולכת לאיבוד בעיקר מתי שחוג המוזמנים עובר את הקרובים מאוד לכאלה שחייבים להזמין, ואז באמת שיחת הערב יכולה להיות הסלטים.. אני מעדיפה להזמין 30 איש שמאוד מתרגשים ומחכים לחתונה שלי מאשר 200 שההזמנה לחתונה נפלה עליהם כמו תיק באמצע החיים והם רק רוצים לגמור עם זה..
* מיקי   26/06/09 | 22:07
11. הכל דאווין ופלצנות...כנסו
תעשיית החתונות יצאה מכל פרופורציה ...אכן כתבה מאירת עיניים,אנשים נכנסים לחובות והתחייבויות אסטרונומיות ורובם נשארים עם חובות אלה זמן רב אחרי האירוע...ובמקום לדאוג לעתידם הם צריכים לשלם חובות על החתונה "המעוצבת" אבל בנינו רוב האורחים שוכחים את האירוע ואת מרכיביו עוד לפני שהם מגיעים למגרש החנייה [חוץ מהמשעממים חסרי המעש שמחפשים על מה לרכל] יאללה להתעורר היחידים שמרוויחים מכל הטררם זה בעלי האולם ונותני השרותים השונים....לעומת זה מי שמפסיד זה הזוג הטרי שמתבייש להודות בטעויות והאורחים שלפעמים נותרים עם קלקולי קיבה מאוכל ממוחזר מהאירוע הקודם.שיהייה במזל טוב!
* אליקו   26/06/09 | 18:21
10. זה תלוי בחתן ובכלה!!
אנחנו לא התפשרנו בשביל אף אחד, עשינו את זה בדיוק כפי שאנחנו רוצים, עם המוסיקה שאנחנו אוהבים, (ז"א שני שירים במזרחית וזהו!! והוספנו שירים שאף אחד לא מכיר... ) הרב ידע מראש לא להאריך בדיבור ובזימרה, הייתה לי שמלה שעוצבה עבורי במחיר מגוחך, (5000 והיא נשארה אצלי כך שאני יכולתי לתרום אותה אח"כ למעוטי יכולת!) לא שמעתי תלונות על האוכל, על אף שהסכום למנה היה מגוחך אף הוא. (150 ש"ח) לא היה ' שופוני' ולא שום דבר, עשינו את זה בשבילנו והיה נהדר. בלי מעצב/ת לאולם, חופה פשוטה, אחי עיצב לנו באהבה את ההזמנה (ציור פשוט) אנשים ש'מתחשבנים ' ולא באים לאירוע בשביל לשמוח עבור החתן והכלה לא אמורים להיות שם. נקודה. חגגנו את אהבתנו ועל אף שהיו מעל 350 אורחים היה אינטימי ומרגש, בלי זיקוקים, וכל מיני טררם. צאו מזה. ואל תכלילו. זה היה הערב שלנו, בו חגגנו איחוד לבבות. כנראה שמי שעשה את הכתבה הזו מסתובב בחברה לא טובה...
* נשואה באושר   26/06/09 | 16:25
כמו שצריך! אין שום דבר רע בזה
* נשואה 2   13/03/10 | 03:07