החדשות
תגובות (147 תגובות ב-109 דיונים)
109. כתבה ביקורתית בלי קשר לכלום!
קודם כל הדבר הכי גרוע שהבאת כאן - מזה "השיר הפרחי עיוני לא בוגד"?! חפלה ושמחה זה חלק מאירוע ובלי זה אין אירוע. זה שאתה (כותב הכתבה) כנראה אשכנזי בלי שמחת חיים לא אומר שלא צריך להיות קצת מזרחית וכפיים ברחבת הריקודים. ודבר שני ברור שחתונה זה בנאלי כלפי האורחים כי כשכול שנה מוזמנים ל-5 חתונות ויותר.. אבל הקרובים האמתיים כמו: המשפחה הקרובה והחברים הקרובים.. הם באמת ישמחו בשבילך ולא "ירצו שזה כבר יגמר" כמו שאתה אומר... אולי רק אצל אשכנזים כמוך רוצים שזה יגמר כי זה "יותר מידי רעש לאוזניים".
* עודד   18/06/12 | 07:15
108. " כל המשמח חתן וכלה זוכה לחמישה קולות"
כל הנהנה מסעודת חתן וכלה ואינו משמחם עובר בחמישה קולות שנאמר: "קול ששון... קול אומרים הודו את ה' צבאות " ואם משמחו מה שכרו? אמר רבי יהושע בן לוי זוכה לתורה שנתנה בחמישה קולות... רבי אבהו אומר כאילו הקריב תודה שנאמר: "מביאים תודה בית ה' " רבי נחמן בר יצחק אמר כאילו בנה אחת מחורבות ירושלים שנאמר: "כי אשיב את שבות הארץ כבראשונה אמר ה' ". בזיווג חתן וכלה נוצרת הויה שלימה עליונה, הויה זו אינה טבעית אלא אלוקית. מפני שמצד הטבע כמעט ואין לאיש ואשה מכנה משותף- הם שני עולמות שונים, ואיחודם הוא הרובד הרוחני הפנימי העמוק של הקשר ביניהם. ורמז לדבר: ה-י' היתרה באיש וה-ה' היתרה באשה שיוצרים את המילה: י-ה'. שמחה אמיתית היא ביטוי לשלימות. הקשר בין האיש לאשה המתבטא באיחוד הרוחני שביניהם- בהכרח מביא לידי שמחה, והשמחה עצמה מביאה את האדם לידי הרווחה והרחבת הדעת. מדוע מי שאינו משמח חתן וכלה "עובר בחמישה קולות". כיון שהקול- טבעו להתפשט לחמישה כיוונים (ד' רוחות העולם ובאמצען), א"כ מי שאינו משמחם מונע מהם את אותה התפשטות והרווחה שהיו זוכים להם ע"י אותה שמחה. ומאידך, מובן למה מי שמשמח זוכה לתורה. כיוון שכאשר ירדה התורה- ע"י התפשטותה נוצרה הויה שלימה בעולם שהייתה חסרה קודם, וזו גם הסיבה שהתורה ניתנה בחמישה קולות. וכשמשמח הויה אלוקית שלימה כחתן וכלה, זוכה להויה אלוקית שלימה אחרת- התורה.
* שמחת חתן וכלה הינה מצווה   01/02/12 | 12:23
107. דבר אחד לא כתוב כאן והוא:
והוא: מה המשמעות של חתונה. ושל מעמד החופה. ושל הקידושין. אם אנשים יתייחסו בצינות למעמד הזה . זה לא יראה ככה. אצל דתיים אין אלכוהול, אין "נשבע לך לא בוגד" אין ריקודים מעורבים. אין הפרזה- יש צניעות. ובעיקר כולם יודעים שהחופה זה דבר קדוש ושנוכחות ה' נמצאת בה. (ואפשר בשעה זו לבקש בקשות כי השכינה נמצאת שם) תלמדו קצת לפני שמתחתנים. נישואין זה דבר נפלא וחבל שעושים זאת לערב מסעדה, מנגלין, שיכרות, דיסקוטק,וכו'..
* אדם וחוה   01/02/12 | 12:09
106. חתונה נראית בדיוק כמו
חתונה נראית בדיוק כמו זוגיות.. והזוגיות נראית בדיוק כמו בני הזוג שמרכיבים אותה- הבחור והבחורה הטיפוסיים של היום.. שחוץ מפוזה ושופוני אין להם שום דבר אחר בראש. איפה הימים שגבר היה ג'נטלמן ובחורה הייתה ליידי? איפה הימים שאהבה הייתה כמו באגדות? ושחתונה הייתה באמת ובתמים אירוע מרגש. אם ככה נראה הדור של היום.. שרק מחפש איזה חור אפל כדי להתייחד לאור הקובי פרץ .. בלי שום רגש ורומנטיקה.. בלי שום מחשבה תחילה, לא פלא שככה נראה ערב החתונה, החיים המשותפים ולבסוף הגירושין.
* מישהו/מישהי. גיל:24   02/11/11 | 15:01
105. אולי עדיף לא להתחתן וזהו?
ציפי צודקת הרבה נשים עובדות על הבחורים שלהם שהם אוהבים אותם הכי בעולם אבל בעצם יש להן אינטרס אחר-אולי מזונות? ואז הופ אחרי זמן קצר.... נכון נכון הן רוצות להתגרש
* ניצה   06/10/11 | 12:01
104. תותח !!
סופסוף כתב שהוא לא שמאלני ! כל הכבוד דודו תמשיך כך...החכמת אותנו מאוד...
* כפיריי   25/09/11 | 01:12
103. כל מילה חצובה בסלע...אני אתך ב100%
* דגנית   06/07/11 | 17:06
102. אני חייבת להגיד לך
שאני עדיין רווקה ותמיד חשבתי ככה, כל עניין הטראראם שעושים היום מטופש ומגוחך בעיניי. ממש אבל ממש כתבת בדיוק את מה שאני מנסה שנים להעביר לחברותיי ללא הצלחה
* יעל   28/06/11 | 02:14
101. כמה שאתה צודק....
* ימית   26/06/11 | 13:15
100. כמה שהכתבה נכונה...
פגעת בול ואת צודקת...
* רויטל   15/06/11 | 16:09
99. תשמעו על המשפחה שלי
פשוט גועל נפש אני ואימי
* אנונימית   04/05/11 | 17:21
98. מסכימה, רק חתונות אינטימיות- כנסו.....
אין דבר יותר מרגש מאשר חתונה קטנה עם האנשים הקרובים ביותר, לפניי שנה הייתי בחתונה של חברה שלקחה את המשפחה הקרובה והחברים לסופ"ש בטוסקנה ושם בוילה היתה החתונה- קטנה, פסטורלית ומדהימה שעלתה בדיוק כמו חתונה רגילה... עצוב לראות חתונות שבהן החתן והכלה מסתובבים ולא מכירים 50% מהאנשים וזאת רק בשביל כיסוי הוצאות ועל מנת להיות "כוכב ליום אחד". תחיו את החייים שלכם בגדול, תתנדבו, תתנו מעצמכם ותחיו לפי הכללים של עצמכם בלי לנסות לרצות אף- אחד, אז לא תצטרכו לכסות את כול החוסר סיפוק עצמי בהרבה הצגות.....
* ליה   06/04/11 | 22:41
97. פשוט כל מילה במקום עצוב שזה ככה נכון
למה לא הולכים לחתונה בשביל באמת לשמח את החתן והכלה ביום הכי חשוב בחיים?למה כל הזמן אנחנו חושבים על ההנאה האישית שלנו ולא על זה שבעצם אנחנו פה כי זו המצווה הכי גדולה שיש לשמח חתן וכלה...
* מה קרה לנו   06/04/11 | 20:14
96. כמה שאתה צודקקק!!!!!! הבאת אותה בול!!!
שילת2233   23/02/11 | 02:44
95. חתונה קווקזית..
לכן אין על חתונה קווקזית... החתן והכלה לא גרים ביחד לפני החתונה ולקווקזים ריקודים מסורתיים משלהם כל אחד בתורו חולק כבוד לכלה... פשוט נפלא... והשולחנות מתפוצצות מהאוכל וכולם נראים שמחים בשמחתם של החתן והכלה.. אגב גם החתונות הגרוזיניות דומות לאלה של קווקזים אבל הקווקזים עם יותר שמח ולכן החתונות שלהם גם נראות כך...
* שרה   09/02/11 | 19:56
94. תודה לך דודו כהן
תודה שיש לפחות אדם אחד (חוץ ממני וארוסי, עד כמה שידוע לי) שאומר את הדברים בקול!!! אני לקראת חתונה ומדברת עם אנשים על מה ואיך יהיה האירוע (ועדיין אין לנו מושג, ההצעה עדיין טרייה :) וכבר הספקתי לשמוע דברים מזעזעים מאנשים קרובים מאוד על איך הם רואים חתונה!! כמו למשל מישהו שאמר "בחתונה של חבר שלי הרגשתי שהבן זונה התקמצן עליי" - גם כן חבר!! ואני ממש מקווה שאני וארוסי היקר נצליח להתגבר על כל אחיזות העיניים והפיתויים המיותרים שיש סביב אירגון האירוע ונצליח להרים ערב מרגש ומלא אהבה גם אם לא יהיו זיקוקים ובר אקטיב וזה יראה לאנשים "פשוט", אבל מלא באהבה!!!!
* שרית   24/09/10 | 17:07
93. איזהו גיבור הכובש את ייצרו
לפי דעתי עדיף לנסוע באוטובוסים נפרדים מפאת הסירחון של השטריימלים כך אף אחד לא ייגע בשני אלעק טומאה...
* מירי הרבנית החסודה   28/06/10 | 15:44
92. שאלה..
הכותב דתי?
* מיכל   27/06/10 | 11:36
91. מעולה!!!
* יעל   20/06/10 | 09:55
90. סטטיסטיקה
עשרות אחוזים מתגרשים תוך כמה שנים, חצי מהגברים בוגדים, חצי מהנשים בוגדות, רובם כמובן עם נשואים, לדעתי כמה שההפקה יותר גדולה ככה זה אמור לפצות על משהו טהור שלא קיים שם..הכל שיטחי,הכל באוויר,הכל כדי להראות נורמאלי ,וכדי להיות גרוש בן 30 פלוס..כי זה לגיטימי..
* קונסול   16/06/10 | 16:07
89. בשבוע שעבר הייתי בחתונה
בלי קייטרינג (רק עוגות שהכינו חברות טובות ונשנושים בבר), בלי בר אקטיבי (רק 2 חברים שמזגו לנו את הוודקה/תפוזים והבירה מהחבית) בלי צלם חתונות (רק שכל אחד שלף את הפלפון ויצאו תמונות משגעות מכל זוית אפשרית) כן, היה די ג'יי וכולם רקדו עד הבוקר. זאת היתה החתונה הכי שמחה שהייתי בה בשנים האחרונות! מזל טוב לאסף ונועה!!!!!
* רות   14/06/10 | 07:37
88. יש סיבה מאד ברורה מדוע הדברים נראים כך
יש לי איזו תזה שפיתחתי אחרי התבוננות ומחשבה ממושכות. האנשים הללו שמארגנים חתונות כאלה הם אנשים שמחפשים תשומת לב. להיות כוכבים ללילה. אם אתה לא מצליח להיות מפורסם (מה שבערך 90% מתושבי ישראל מפנטזים ) לפחות החתונה שלך וכל מה שתשקיע בה יסייע לך להיות כוכב לערב אחד. אנשים שיש להם ריקנות פנימית מחפשים את הסיפוקים החיצוניים. חתונה מפוצצת זה אחד מהסיפוקים הללו. אני מבקרת בחתונות דתיות, הרבה. ואני יכולה רק לספר שהפשטות (לרוב) מביאה לחתונה הרבה שמחה, שמחה אמיתית, התרגשות גדולה וריקודים שהרבה, אבל הרבה זמן, לא ראיתי אצל חילונים. החופה היא החלק הכי מרגש ולרוב אנשים עומדים בשקט ומתפללים. צריך להבין, זמן החופה הוא זמן בו השמיים פתוחים ואפשר לבקש הכל. ואנשים מבקשים, ועוד איך מבקשים. אין שום עיצוב מיוחד, שמלה מהממת, בר משקאות ועוד שיכולים להתחרות בהתרגשות האמיתית שאני חווה בכל חתונה דתית. יאללה חברה, תפסיקו עם כל השגעונות האלה. תתרכזו במטרה לשמה התכנסנו - איחוד זוג אוהבים. שיהיה במזל טוב
* ג'   11/06/10 | 01:03
87. באמת כתבה ממש נכונה ובמקומה
בזמן הזה החתונה שווה לעסק
* בחורה   04/06/10 | 19:09
86. הכי נכון בארץ!!
כל כך נכון, למה לא מבינות/מבינים את זה אני יתחתן הכי צנוע והכי אוהב שיש, מצידי בגינה שלנו
* מרוגשת   26/05/10 | 17:30
85. עשינו חתונה גדולה ומשוקעת.אישתי בכתה כל לילה.כנסו
עשינו אירוע מושקע הכולל בר חיצוני ונגני תיזמורת וומגנטים וזיקוקים ומצלמת רחף ורב מזמר ועיצוב מבחוץ!אישתי עיצבה שימלה שהייתה לה בראש ,שימלה לא נפוחה ,מיוחדת ונוצצת.רק שגיסתי הגיעה עם אותה שימלה בדיוק בצבע אדום בוהק..הפציצה בתיסרוקת מושקעת ביותר.כל האורחים דיברו על זה!אישתי התאכזבה ובכתה כל הלילה.היא טענה שהיא גנבה את ההצגה בחוצפה.היא מצטערת שהשקיעה כלכך באירוע שהפך מבחינתה לסיוט!עד היום הם לא מדברות...
* מאוכזב   24/05/10 | 09:50
תנסו לשים את הכל מאחוריכם - ושיהיה לכם הרבה בריאות, אהבה ואושר ביחד
* רבקה   25/05/10 | 11:03
החתונה שהפכה לסיוט
לא נורא חמודה על תצטערי אני בטוחה שאת היית יותר יפה בכל זאת בלבן ואת הכלה - וחבל שלא דיברתם לפני אולי זה היה עוזר במשהו. למרות האכזבה כל הערב הזה הוא הצגה של 3-4 שעות הכי חשוב זה המשך החיים ביחד האהבה והכיף - ב"ה שיבוא הילד ה1 הכל יראה לך שולי . לי היה מצב קצת יותר גרוע לא אהבתי את התסרוקת שעשו לי בכיתי התבעסתי אבל זה עבר ואני נשואה באושר כבר 17 שנה ואת הפיצוי שלי עשיתי בבת מיצווה של הבת הגדולה. מאחלת לכם רק בריאות והמשך חיים טובים ומאושרים. נ.ב יכול להיות שהיא לא עשתה את זה בכוונה חבל תנסו לדבר ולהבהיר את הנושא.
* מרי    26/05/10 | 14:18
84. צודק. אחלה מאמר
* ..   21/05/10 | 22:09
אשכרה כתבה טובה
* נכווןן   24/05/11 | 15:07
83. כגודל החתונה = כגודל הגירושין הצפויים
היום מתחתנים לא בגלל האהבה. כי אין דבר כזה אהבה אמיתית בין בני זוג. יש אינטרס. אינטרס לחיות עם מישהו/מישהי מתוך כוונה שהבן.בת הזוג ישמשו כאבא/אימא נפלאים לילדים בעתיד, וגם להנחה הזו לא תמיד מתייחסים כאשר מוכנים ללכת לחופה עם הבנאדם. היום גבר מתחתן עם אישה כי היא "כוסית" ו"חמה אש במיטה", ורוצה להשוויץ בנכס החדש שלו בגן אירועים. או שמתחתן כי הוא מאוד לחוץ מהגיל והקרחת מגיעה - והוא לא בטוח שבעוד כמה שנים הוא עדיין יהיה אטרקטיבי כמו שהוא היום. ולגבי הנשים? המצב עוד יותר גרוע... היום אישה מתחתנת מתוך תחרות בין חברותייה - "מי תתחתן ראשונה?" או שפרסומות לחיתולים עושות לה את זה והיא נועצת ציפורנייה בגבר כי היא כל-כך מחכה לראות אותו מחזיק בתינוק... אחחחחח.... ממש "הנסיכה הקסומה".... אהההה.... ושלא לדבר על הלחץ מצד ההורים שגם הם מחכים להשוויץ בנכדים לשכנים בסופרמרקט. העיקר שיהיו נכדים. לא חשוב שהחתן חמור או הכלה ממררת את החיים לבן. העיקר שיהיו נכדים. כל העניין של חתונות מטופשות הוא רק בשביל "הראיתי להם מה זה". מה רע ברבנות או מסעדה ל-10 איש הקרובים ביותר שבאמת רוצים בטובתך? ולא באו ומקללים אותך על הצ'ק או על הסלמון הקר והלא טעים?
* ריקי   19/05/10 | 11:08
אל תכלילי..
חלק ממה שרשמת ממש ממש מטופש.
* לריקי   26/05/10 | 08:38
את מטופשת ומוגבלת,ושקרנית
היא צודקת, ומעבר לכך, אם יש רגש, רק ככה אפשר להיות בטוח, חתונה שהיא לא שואו, פריים טיים, אלה, רגש, יחס, כבוד.
* זאת שהגיבה לריקי   10/02/11 | 07:20
82. עצוב ממש עצוב עד כמה הכל נכון
כתבה בהחלט מעניינת ומטיחה את האמת בפרצוף. חתונה זה ממש מסחרה אחת גדולה. עצוב לי
* חבל   08/05/10 | 17:16
81. סתם
עדיף להשקיע בטיול רומנטי ובהתחלה טובה לחיים משותפים מבחינה כלכלית.
* טלי   08/05/10 | 10:55
80. עד לכאן נכון,
ומכאן היה צריך להתחיל את הכתבה, עם הצעות ייחודיות, רעיונות חדשניים, ערכים ותכנים היכולים למלא את הערב, ולרגש את הזוג והאורחים.
* עדי   05/05/10 | 19:12
79. כתבה לעניין!!!!!!
* כל הכבוד   05/05/10 | 14:25
78. חתונות
סוף סוף כתבה מעניינת
* יפעת   04/05/10 | 10:20
77. חתונה
חבל לשקיע בחתונה אחרי החתונה עושים חשבון כולם מפסדים החתן מאשים את הכלה כלה לא מותרת חתן עצבני יפסיד כסף אז בוא נתגרש מלחמה על סתם הוה יש כבר בהריון רוצים חתונה בגלל ההריון מתחתנית ואחד הורית ביטוח לאמיכך זה נגמר יותר מתגרשים ממטחטנים אני ממליץ לחיות יחד בלי חתונה הכול בלוף לגבי בני זוגאני גרוש פעמיים חי היום עים אשה וילדה בלי נשואיים יותר טוב מה נותן החתונה רק ריב אשה מקבלת כוח אדיר עושה מה ברואש שלה חושבת תפסה מיליונר רוצה כסף קל תשלם תקתובה רשמת כתובה של 200 פעם חי הו יש כמה את רוצה 55555555הי חושבת תקבל לא משלמים שקל רק ביטוח לאומי
* שש    04/05/10 | 06:36
76. חתונה
כן כולם רוצים את החתונה הכי מפוארת וזה לגיטימי, אף אחד לא בונה על המתנה שיביאו גם אני הולכת לחתונות ומביאה את המעטפה המתנה שלי זה ענין של כבוד אחד לשני. מי שהזמין אותי ורצה לשתף אותי בשמחה שלו גם אני אזמין לשמחה שלי. הדבר המרגיז ביותר בחתונות זה בעלי האולמות שביום כל כך מיוחד לזוג צעיר סוחטים אותם עד שיוצא להם כל המיץ, בנושא תפאורה, עיצוב, תאורה, מסכים לאן הגענו ממש עושקים זו נבזות לשמה. מזל טוב לכל המתכננים את החתונה שלהם זה יום מיוחד.
* אושרת   27/04/10 | 11:41
75. למי אתם מסבירים העם הזה מזמן הוא עם קשה עורף
נכנס מימין יוצא משמאל העם שלנו איבד את משמעות החיים זה עם שחושב על עצמו ועל איך לסדר אחד את השני הכול הצגה אחת גדולה
* לא לזה חלמנו   21/04/10 | 03:35
74. אין על החתונות של פעם במושבים של הכורדים
החתונות הכי יפות שהשאירו נישואים לנצח נצחים - מי ידע על גירושים כול ההכנות היו מתקימות בחצרות הבתים סירים ענקיים מתבשלים על אש של עצים כולם עוזרים לכולם והחתונות היו נמשכות שבוע ימים כול יום סיבה למסיבה אמיתית רוקדים ושרים עד אור הבוקר עד שבאו כול האולמות ונעשה בכאילו מודרני - מודרני זה זול וריק ועובדה שרוב הזוגות מתגרשים
* כורדייה עסלית   21/04/10 | 03:31
73. חבל פשוט חבל
מכל הלב אני אומרת שממש חבל שהגענו למצב כזה וני מדברת בתור מלצרית באולם שמחות כשר שגם דתיים וגם חילוניים כמונו עושים שם שמחות וההבדל בושה לומר שמים וארץ בזמן שאצל הדתיים המוזמנים מתענינים בשמחת החתן ומוזמנות בשמחת הכלה אצלנו החילונים מתענינים בכוסיות שבחוץ וגם ב...כלה!!! המצב עגום ועצוב בחתונות של חרדים כמעט ואין ביקוש לאלכוהול ואצלנו החילוניים קודם כל אלכוהול ושלא נדבר על שמחת החרדיים שפורצת גבולות והם ממש מרעידים את האולם בשמחה ולא בעינתוזים!!! חיביים לראות כדי להאמין שווה הצצה!!!
* דנה   20/04/10 | 15:12
72. אם יש אהבה בכלל?????
צריך לחשוב טוב לפני החתונה אולי הוא בכלל לא אוהב אותך ויש לו אינטרס וגם למשפחה שלו! אולי היא לא אוהבת אותך וזה רק כי כבר אין לה סבלנות לעבור מגבר לגבר! חבר שלי מדבר איתי על חתונה אבל אין לא בעיה לא לתת לי נשיקה או כל משהוא אחר יותר משבועיים.......כנראה שאין משיכה אין גם אהבה !!
* בר   20/04/10 | 12:24
בר
בר יקרה תדעי שאהבה אמיתית זה לא מה שאנחנו רגילים זה הרבה מעבר מילה שלי!!! אני בדקתי
* דנה   20/04/10 | 15:15
71. לא האמנתי שיש עוד אדם שחושב כמוני
אני מאורסת טרייה מאוד, החלטתי לקחת את כל עניין ההפקה באיזי ולכן נתחתן, בן זוגי ואני, רק בשנה הבאה. טפו טפו טפו... כל כך עושה לי רע לחשוב על עוד חתונה כזאת! בדיוק כמו כל התיאורים המזעזעים שלך למעלה... את מי מעניין האוכל בחתונה? לא הייתה חתונה אחת בחיי שאשכרה ישבתי ואכלתי, תמיד נשנשתי פה ושם, אבל לא התעסקתי במה היה לאכול ואילו סלטים היו על השולחן ואם זה היה בופה או הגשה לשולחנות.... יותר היה לי חשוב לעשות שמח כמו שרק אני יודעת לעשות.. באמת שאני לא מבינה על מה כל הרעש סביב האוכל וסביב הצ'ק ... מתנה זו מתנה- תן כמה שאתה יכול ותבורך! ואם אי אפשר אז גם מתנה מתקבלת בברכה... כמו פעם :) תסלחו לי אבל...! טבלאות אקסל?!?!?!?!? אנשים ירדו מהפסים! נראה למישהו שאחרי החתונה שלי אתחיל לפתוח טבלאות אקסל ולפיהן לתת צ'קים לחתונות שאליהן אוזמן??? ממש לא! פשוט הגזמה פרועה! כתבה מצויינת, נכונה ואמיתי! צריך להתחיל להעיר את כל האנשים שחיים פה מתקופת אנו באנו וללמד אותם מה זו חתונה קלאסית ומרגשת! תבואו, תשמחו בשמחתו של הזוג הנרגש, תעשו פאן, תשתו משו ותמשיכו הלאה בחייכם....
* @#$%   18/04/10 | 15:43
70. עוד מעט מתחתנת..
בע"ה אני מתחתנת בקרוב, וב'ה החתונה הולכת להיות יום גדול, משמעותי ומרגש בחיי, שיהיה המשך של חיי- אך גם יפתח תקופה חדשה- של חיים בשניים, של הליכה משותפת אל עבר המטרות שנייעד לעצמנו, של אהבה שתחייה אותנו מבפנים ובע'ה גם תקרין החוצה בעשייה למען עמ'י, ארצו ותורתו. אז עדיין יש גם כאלה, שבשבילם החתונה היא יום קדוש וטהור, משמעותי ומרגש, כי הם משתדלים לברר ולבנות בתוכם הבנה של התוכן של הקמת בית, העומק והמשמעות של צעד זה. בשמחות!!
* רווקה   18/04/10 | 01:31
שתזכו להקים בית נאמן בישראל , כל הכבוד !
* כפיר   25/09/11 | 07:54
69. כתבה ללא נכונה ! אני לא מסכימה !
האנשים מבזבזים את כספם לא בשביל האורחים , אומנם גם בשבילהם אבל בעיקר הכסף שמתבזבז הוא מיועד בשביל אותו הזוג המאושר שמתחתן! חתונה מתקיימת פעם אחת בחיים (אלא אם מתגרשים) וזוהי חוויה בלתי נשכחת!!! החתונה היא דבר שבעצם מכריעה דברים רבים בחיים, לדוגמא הכלה - עם מי שהיא מתחתנת רוב הסיכויים שהיא נשארת וחיה איתו ומולידה ממנו ילדים, זה דבר אחר, לא כמו קודם ועל כן החתונה זהו אחד הדברים החשובים בחיים!!, ואז מה שיש את אותה המנגינה ואת אותו הריקוד והכל?, אם זה כך סימן שבני הזוג אוהבים זאת וזכותם המלאה לבחור במוזיקה , בריקוד ואף בסוג מפיות זהה לאירוע הקודם ! , זה לא משנה כלל !! .
* אילונה   16/04/10 | 17:20
68. נכון..!!
הכתבה הייתה מעולה וקולעת :) לצערי זאת המציאות כיום..
* יעל   15/04/10 | 14:43
67. כתבה ממש לא נכונה!!!
הרי אם כבר יוצאים לארוע ומשקיעים במעטפה לזוג ומשלמים על ביביסיטר + לחפש את האולם או "הגן" באיזה חור שהזוג מצא לנכון לעשות כמה שיותר רחוק ככה יותר טוב! מה עם דלק וכל ההוצאות הנלוות?? הרי ביננו אין לנו כל כך הרבה זמן לבלות ביחד (בעל ואישה) לידיעתכם, ארוע זה סוג של בילוי ובטח ובטח אם משלמים עליו!! אז לפחות שהאוכל יהיה כמו שצריך!!!!!!!!!!!!!!!
* nana   15/04/10 | 13:03
66. מה שהכי מעצבן זה שהחתן וכלה עוד מצפים שאנחנו
נכסה את כל הוצאות "הקירקס" הזה. אם אתה רוצים לעשות הפקה תעשו את זה מהלב ואל תצפו שהחברים יכסו לכם את האירוע?? זה נהיה פשוט מגוחך ברמות!! אני אתן לפי יכולתי ולא לפי כמה עולה המנה לאדם??
* שירי   11/04/10 | 14:22
קמצנית
הכסף לא הולך לקבר
* אבי   14/05/10 | 13:10
אבי יקר - מה הקשררררררררר??שכל אחד ישים לפי יכולתו
* תגובה מטומטת ביותררררררר   04/04/11 | 10:01
צודקת ב-100% את מי זה מעניין כמה עולה מנה? ובכלל כל
* ההפקה ??!!!   04/04/11 | 10:00
65. אין כמו חתונה צנוע אם האנשים שבאמת חשובים לנו.
* קרן   11/04/10 | 14:18
64. תגובה ל56
אם שכחת שיש דתיים משקיעים יותר מחילוניים ומשוויצים
* שרה    04/04/10 | 00:23
63. לא נכון
אני התחתנתי צנוע ואני עד היום מצערת השכל של אנשים בעניים שלהם מה לעשות
* שרה    04/04/10 | 00:21
62. זה לא המסיבה,זה שעה אחרי אתה מגלה שעשית טעות שהתחתנת,הכל משתנה לרעה
* ישראלי   28/03/10 | 15:18
61. נטלי :)
אהבתי את הראשש שלך , כל מילה בסלע !
* דודו !!    21/03/10 | 07:36
60. כתבה מעולה וקולעת
דודו, אני חושב שהצלחת לתאר את המציאות החתונתית בצורה ממש מדוייקת (וברור שתמיד יהיו יוצאים מהכלל).הטריינד של להיות מיוחד ולהוציא אלפי שקלים על שוסים שיהפכו את החתונה שלך למיוחדת הוא פתטי לדעתי. סבתי היתה מספרת לי על החתונות במושב בתקופה שהיא היתה צעירה- כל אורח הביא דבר מאכל או קינוח, את הבידור היו מספקים חבריהם של הזוג הצעיר ומוקד האירוע היה שמחתם של הזוג הצעיר ולא מה שהאירוע עצמו מספק. זוגתי ואני דרך אגב החלטנו לדלג על השלב הזה בחיינו המשותפים וערכנו משתה צנוע כשנולדה בתנו הבכורה. מומלץ בחום!
* מתן   16/03/10 | 01:24