החדשות
תגובות (416 תגובות ב-254 דיונים)
204. הורים יקרים- הבנות שלכם יצאו מכלל שליטה- רוע ואכזריות
רואה את זה בטוקבקים. שנאה, דעות קדומות.חוסר אמפטיה כלפי האחר. רצון לפגוע באחר בלי חשבון. קללות. כינויי גנאי. ילד או ילדה שנופלת קורבן לשנאת ילדים כזאת. אבוד. זה סוג של אכזריות+ שרק התעצם בגלל הטלנובלות והסרטים שנותנים דוגמא רעה. חייבים לרסן את הילדים . חייבים להקדיש זמן לחינוך . הורים חייבים להיות ערניים. להתערב. להפסיק תופעות קשות. לחנך. לחנך. לחנך!!
* הרוע והעכזריות שולטים   09/04/10 | 17:59
203. האמא צודקת מאה אחוז אם המורים לא יודעים לחנך
אז אולי כדאי שהאמא תתערב ' מה זה צריך להיות אמא שגדלה בכל ליבה באים ותוקפים לה את הילדה אז אם המורים שווים לתח_ת עדיף באמת שתקח ת החוק לידיים
* חרגולית לילה מדברת   09/04/10 | 17:57
202. אם בית הספר היה מטפל בצורה חריפה בנערות האלה
אז לא היה קורה כל הבלאגן הזה. בתי הספר - מערכת החינוך תמיד "בסדר". אשמת הבית ספר. כותבת מתוך נסיון, ולא לא הגעתי לבית הספר עם נשק .
* משרד החינוך אשם - מתעסקים בדברים הלא חשובים   09/04/10 | 17:49
כמה אפשר לסבול
שמתנכלים לילדך מכים אותם ומציקים להם והמסגרת לא נותנת מענה או לא יכולה לתת מענה. כנראה שהאם הרגישה שכלו כל הקיצין
* את צודקת   09/04/10 | 18:00
צודקת בכל מילה !!
* sr   09/04/10 | 18:34
201. אמאלללה
סמאללללה מה זה השטויות האללה ,בנות מציקות לבת שלה אז היא מאייימת באקדח ? ה' ישמווור איזו מן דוגמא זו !? איייייך אתם מעייזים להצדיייק אותה ?!
* טל   09/04/10 | 17:47
200. פשוט מפחיד לראות כמה פה תומכים באמא
עם אנשים כאלה, מה הפלא שיש כל כך הרבה אלימות בבתי הספר וברחוב...?
* נורא   09/04/10 | 17:45
למה את מדברת על האמא. תשאלי ת עצמך איפה ההורים של הבנות הלא מחונכות האלה ואיפה המורים
* רוחלה   09/04/10 | 18:31
199. תגובה ל156
הייתי מתבייש לרשום דבר כזה , בתור אמא את צריכה לגונן על הבת שלך בצורה אחראית , אולי לפנות להורי הבנות אולי לפנות למורה אבל בצורה פלילית לאיים על ילדות בכיתה ו' ? זה לא הפיתרון הן סך הכל ילדות ...
* שקד   09/04/10 | 17:43
198. אמא קרביצית ביותר
* שולה   09/04/10 | 17:41
197. ארמגדון
לכל האנשים שמגינים על האמא מעניין מה הייתם עושים אם כדור היה נפלט מהאקדח ופוגע בראש של הבת שלכם ותחשבו על זה !!
* רוני   09/04/10 | 17:29
רוני...כולם נסערים ואף אחד לא תומך בהחזקת נשק
כולם תומכים בהתערבות...ואנשים נסערים ולא ממש חושבים...לא על תוצאות -אסון שיכולות לקרות...כשזה מגיע למעשה אף אחד ...בד"כ.. לא מגיע עם אקדח...גם לא עם סכין...גם לא קטנה...לא לב"ס.....כולם דיי כועסים על המערכת...והאמיני לי...יש סיבה לכעוס..על המערכת,על החינוך ממנו באים ילדים שמתעללים באחרים...ואם תשאלי אותי...על המצב המטורף שגרם לאמא אחת להגיע עם אקדח לב"ס ורק בנס לא להשתמש בו!
* אחת   09/04/10 | 18:09
196. קול אנונימוס ז ו ע ק למ ר ו מ י ם... עד מתי...
עד מתי מר סימון אלפסי, תפקיר את ניהול ביה"ס ,בטחון והבטחון העצמי של ילדינו בידים כושלות. כל קורא לי ממרומים, אקדח של אמא נשמתי... עליהן היא שולפת - זה רצון אימי... אם המנהלת לא עוזרת- אז אני אתערב...
* אנונימוס   09/04/10 | 17:18
195. אני בשוק- חובה לקרוא
אני בתור תלמידת בית בית ספר לא יודעת מה יותר גרוע, המקרה שקרה, או התגובות של האנשים שתומכים באמא הזאת! אמא מטורפת שכזאת באה ומאיימת על 2 תלמידות עם אקדח! אפילו לא שיחת איום! אקדח! ואתם מצדיקים אותה? אני בשוק. אם זה היה קורה לילדים שלכם, הייתם מצדיקים את האמא? לא ניראלי! אתם אנשים מ בוגרים ומשכילים ותומכים במעשה שכזה? עכשיו אני מבינה למה מדינת ישראל נראית ככה כיום. פשוט בושה.
* חסוי   09/04/10 | 17:17
צודקת בהחלט!
כל כך מרגש לקרוא את זה מפי ילדה. כל מילה ומילה נכונה.
* מירב   09/04/10 | 17:38
תגובה
והילדות "המסכנות" שתקפו את ביתה הם ניהלו איתה קודם שיחה או ישר הרביצו לה? אני לא בה לגונן על האם אבל צריך להסתכל על כל הקנקן ולא להוציא את הילדות קדושות בגלל שהותקפו כמו שאומרים שן תחת שן עין תחת עין
* max   09/04/10 | 17:45
לא נראה שהאם הגיבה כך סתם ללא רקע של אלימות כלפי בתה
* נכון   09/04/10 | 18:01
צודקת
גם אני בתור תלמידת בית ספר חושבת ככה.. לא פלא שיש מקרי אלימות מקרב נוער במדינת ישראל, כאשר ההורים עצמם באים ומאיימים עם אקדח.. אז מה מצפים שהילדה תלמד? דרכי נועם? דיבור ללא שום אמצעי אלים? או שהאמא הזאת פסיכית לחלוטין, או שהיא פשוט אוהבת את הבת שלה טו מאצ'.. יש דרכים לפתור בעיות מהסוג הזה.. מיום ליום נהיה יותר קשה לחיות במדינה אלימה כזאת.
* אני   09/04/10 | 17:58
היא רק הגנה על הבת שלה
* נטלילוש   09/04/10 | 18:16
כשתפתחי לעצמך אופי עצמאיי ותלמדי להסתכל
על הדברים מכמה וריאציות אולי תביני למה אנשים מצדיקים כאן את האמא ! אני מוכן להבטיח לך שהילדות המעורבות לא יעזו להציק לילדות אחרות בחיים שלהן יותר !! כל הכבוד לאם על היוזמה!!!הדרישה לביטחון במבצר הפרטי של האדם נוגע גם לביטחון משפחתו הקרובה והריי ידוע שהמשטרה לא הייתה עושה כלום אם והייתה מוגשת תלונה כנגד הילדות !
* אבי   09/04/10 | 18:27
יודע מה? אולי אתה צודק
בחלק המדברים שכתבת. זה נכון שהן לא יעיזו להציק יותר. אבל יוזמה יוזמה לא באקדח! היא הייתה יכולה לבוא ולנהל איתן שיחה תרבותית. אתה צודק שהמשטרה לא עושה כלום, אבל אם היא בטוח לא הייתה באה לאיים עליהן עם אקדח טעון! מקס? אולי אתה צודק.... יכול להיות שאיימו עליה, הרביצו לה , קיללו אותה ועשו לה את המוות אבל יש הבדל אחד קטן ששחכתם, הן בנות בכתה ו' ! יש להן בעיות משלהן, ריבים משלהן.. רבים ומשלימים. יודע? למורים בתדהר לא מעניין את התחת (סליחה על הביטוי) ממה שקורה לתמידים, כמו ברוב בתי הספר בארץ. הם הרי מקבלים תלושי משכורת. מה אכפת להם? אז יכול להיות שהאמא צדקה, אך לא הייתה צריכה להגיב בצורה כזאת. סליחה שחפרתי. חחחח יום טוב שיהיה (:
* חסוי   09/04/10 | 19:04
194. לכל החכמים שמצדיקים את האם!
נכון שהילדות לא בסדר בכך שהן מתנכלות לילדה או מה שהן עשו לה בדיוק אבל האם לא צריכה לעשות מעשה שכזה עוד מעט תגידו לי שזה גם היה בסדר אם היא הייתה יורה בהן והייתה הורגת אותן למען בתה !!! לא מה שהיא עשתה ממש לא בסדר היא הייתה צריכה לדבר עם הילדות ולראות מה קרה בדיוק ואז אולי הייתה יוצאת בסדר! איזה מין אנשים אתם שאתם מצדיקים את החולת נפש הזאת!
* ספיר   09/04/10 | 17:15
193. מיסכנה הבת שלה
אני מיוקנעם ואני מרחמת על הילדת שאמא שלה עשתה דבר כזה
* חסוייי   09/04/10 | 17:08
192. תלמידת תיכון
אף אחד פה לא מבין כלום ! אתם לא יודעים שלמורים ולמנהלים לא אכפאת בכלל מהתלמידים היום כולם על הזין שלהם יש מכות יש דקירות יש גניבות ואף אחד לא מתערב אף אחד רק אם קורה משהו למורה אז כול הבית ספר מתעורר לחיים לכול המורים והמנהלים אכפאת רק מהמשכורת שלהם מצידם שכול התלמידים בבית הספר ישרפו יש בנות ובנים רעים שאין להם לב שמנצלים ילדים מרביצים להם כול יום אונסים אותם מי יכול לעזור לילדים האלה אף אחד למורים לא אכפאת בשיט מהילדים האלה אני רואה את הדברים האלה כול יום ויש בנות בעיקר רעותת שאין דברים כאלה וכול הכבוד לאמא שהתערבה אני מצדיעה לה היא בסך הכול רצתה להגן על הבת שלה ובצדק היא סובלת כול יום מהזונות האלה ואף אחד לא מתעניין ואגב אני לא מאמינה שהיא רצתה להזיק להם היא רק רצתה להפחיד את הבנות שלא יפגעו בבת שלה אם היא הייתה רוצה להרוג אותך היא הייתה עושה את זה בהתחלה אז מי שלא מבין כלום שיסתום תפה . אני בטוחה שאם זה היה הילדה שלי הייתי עושה מפוצצת את הילדה הזאת לא מאיימת שבת שלום .
* תלמידת תיכון ...   09/04/10 | 17:06
מתוקה את צודקת במאה אחוז ..... אבל
יש דברים שצריך לדעת איך לפתור ואם רואים כאלה דברים מגעילים שקורים לילדים אחרים מהצד אז צריך להגיד משהו למישהו שאת יודעת שלא יספר שזו את אמרת ולהורים תמיד יש רצון להגן על הילדים שלהם אבל לא צריך לעשות כאלו סצינות אני הייתי הולכת להורים של הבנות "הרעות" ומסבירה להן טוב טוב מה מסבתובב להם בבית... ועושה כזה בלאגן בבית ספר למנהלת ומאיימת שאני יביא את התקשורת אם היא לא תעשה משהו ... גם אני הייתי ילדה שהציקו לה הרבה והיום אני אמא רק שלי בתור ילדה לא עזרו וזה אפילו קצת יותר כואב..
* מכירה ויודעת - גם אני הייתי ילדה    09/04/10 | 17:44
של הילדים המתנכלים, לא אכפת להם
ולא מזיז להם. כי הילדים שלהם מכים ולא מוכים. מנסיון של פניה למורים הנהלה הורים וכו' לא עזר. רק כשהילד קיבל ניעור אישי ההצקות פסקו
* גם כשפונים להורים   09/04/10 | 18:05
לתלמידת התיכון
אפשר להבין שאת נסערת מאופי הכתיבה שלך....רציתי לחזק את דברייך...ולומר שכאמא לילדים קטנים (יחסית)ודיי לפלפים אני ממש חוששת להם...ואני מאוד מעורבת! כל מה שרשמת נכון לצערי...וזו הסיבה העיקרית לכך שיותר ויותר הורים עוברים להום-סקול...פחד מאלימות וסמים...
* גם אמא   09/04/10 | 18:04
תגובה ל193
את ילדה לא מחונכת וכדאי שכנערה בתיכון תשני את מחשבותיך. אוי לחשיבה כמו שלך ולהתנהגות כזו. איפה ההורים שלך? לא המורים חינכו אותך לדבר כך
* ליהי   09/04/10 | 18:28
שששששש מה לא מחונך בנערה?
תקראי כמה יפה היא מתבטאת!!! כמה היא מביעה את רגשותיה באופן שאותי ריגש!! מותר לכעוס! מותר להביע דעה! אבוי לאישה כמוך שמונעת מנוער להביע את דעותיו! הנוער היום חכם יותר ממה שאנחנו היינו (לפני 20 שנה) ושאף אחד לא ייקח כמה פירות רקובים ויהרוס את כל הסל!
* גם אמא   09/04/10 | 20:00
אנשים שלוקחים את החוק לידיים -זה קצה הקרחון !
אני צופה עליה במקרים כאלה ואף הרבה יותר חמורים אני רק יודע שאם אני הייתי מעורב במקרה כזה לא הייתי רחמן כמו האם !!!
* שי   09/04/10 | 18:33
כל כך צודקת!
קראתי את התגובה שלך,ומכל התגובות פה,לא התרשמתי ככה....אני מאוד אוהבת את החוצפה שלך ואת זה שאת לא שמה על אפ'חד מה לומר ומה לא... את צודקת במאה אחוז ואני איתך לגמרי,כל מה שאמרת,אני הייתי כותבת....אני גם ב א מ ת יודעת מה הייה שם,בניגוד לשאר,אפשר לומר שהייתי שם.... כל הכבוד!יישר כוח!(או לפחות כמו שהמנהלות אומרות)
* ****   09/04/10 | 20:51
191. האמא צודקת ב-100%
תשמעו זה 5 בנות על אחת האם לא יכלה לשבת בשקט נכון שזה היא קיצוני להשתמש באקדח אבל דוגרי היא השתגעה שמדובר בבת שלה היא היתה חייבת לנקוט בצעדים אולי בכאלו אבל אני מבין אותה ה-5 בנות האלו צריכות ללכת למוסד סגור חסרות לב ושכל
* איתי   09/04/10 | 17:06
זה לא צודק
מה שכתבת ממש לא נכון לתמוך באמא המשוגעת הזאת ,היא לא יכולה לתקוף ככה ילדות בנות 12 רק בגלל שהן הקניטו את ביתה. זה לא צודק שהן התעללו בה אבל לאיים עם אקדח!!!אמא שלי בחיים לא היתה עושה דבר כזה,היא היתה מנסה לדבר איתן.אז זה ממש לא נכון!!!!!!!!!!!!!
* אדוה   09/04/10 | 17:52
לאחר שהרגישו מה זה להיות הצד המותקף
* בפעם הבאה אולי יחשבו אם כדאי להם   09/04/10 | 18:07
איתי יקר וטוב, אתה צודק. האמא לא יכלה יותר!!!
* אמא לילדים   09/04/10 | 18:01
איתך לגמרי!
* ****   09/04/10 | 20:52
190. בטח עכשיו יפטרו את השומר...
עכשיו כמובן יאשימו את השומר, ובטח יפטרו אותו, כי הוא לא "בדק" אותה. השומר הכיר את האמא ולא ידע שיש לה נשק. תגובות......
* זוהר   09/04/10 | 17:05
את צודקת
את צודקת במאה אחוז !!!!!!!!!!!!!אני מכירה את השומר והוא בוטח בהורים שהוא מכיר לא נראה לי שהוא אפילו העלה על הדעת שלאשה הזאת יש נשק
* אדוה   09/04/10 | 18:01
189. ת ת ע ו ר ר ו - מדהים ומסוכן כמה תומכים האמא...
מדהים ומסוכן כאחד, שרוב התגובות של ההורים והתלמידים תומכים במעשה ובאמא... תשאלו את עצמכם למה ???? למה הם תומכים האמא??? התשובה ברורה וחרוטה על הקיר.... אוזלת ידה של הנמהלת וכישלונה בניהול בית הספר... מעטים חושבים שהיא טובה,,, ועל זה נאמר... הטובים לטייח.... ( לא לטייס )
* אנונימוס   09/04/10 | 17:00
אנונימוס...אוהבת את הראש שלך
* אחת   09/04/10 | 18:15
188. אהבת אם
אמא שלוחית ,אמא ערביה,אמא אשכנזיה,מה קשור? להפסיק עם האלימות לעזאזל,.............
* אמא   09/04/10 | 16:56
187. לכל אלה שבעד המטורפת למה אתם לא נוהגים
כמוהה??? אם היא צודקת תתיתבישו אם באמת ככה אתם חושבים
* ג   09/04/10 | 16:53
186. תגובה ל-161 תסלח לי אדוני...
אני לא אתפלא, אם "כותבת התגובה" היא לא מהחיילות של המנהלת או שזו המנהלת בעצמה... מה שגורם לי לחשוב כך זאת העובדה ש"כותבת התגובה" נמצאת בסערת רגשות עזה... 1. שהילדים שלנו נמצאים בביה"ס הם באחריות ביה"ס והמנהלת ולא כמו השטויות שאת טוענת. 2. מה נלמד בבית??? איזה דברים??? להזכירך הדבר האיום שקרה כאן, הוא שאמא נכנסה ואיימה על תלמידים... לא חושב שהאימא למדה את זה בבית, אלא, אם היא גרה עם הסבא והסבתא ומהם היא למדה זאת....
* אנונימוס   09/04/10 | 16:48
185. אחת דבה אחת אנורסקיתתת
* ***   09/04/10 | 16:47
184. לכל אלו שמגינים על האם "התמימה" עם האקדח
אתם שפויים? אקדח עם מחסנית בתוך..היא לא באה רק לאיים. מעניין אם זה היה קורה לילדיכם מה הייתם אומרים..או אם חלילה היא היתה יורה.
* אני   09/04/10 | 16:46
כי אני יחנך את הילד שלי לא להתאכזר לאחרים.
ואז הוא לא יהיה במצב שאיימו עליו בגלל זה.
* ללא שם.   09/04/10 | 17:05
למרות שבכל זאת האימא נהגה בדרך הלא נכונה.
* ללא שם.   09/04/10 | 18:06
לירות , או לא?
אם היא היתה רוצה לירות היא היתה יורה. היא באה רק לזעזע את מערכת וההורים כדי שהדברים יטופלו כמו שצריך
* אלמונית.   09/04/10 | 23:35
183. רחמים
אמא זה תמיד אמא.והבנות הפגועות הן רעות לב אמיתיות(מכירה טוב טוב).מגנה אלימות חד משמעית אבל מה אפשר לעשות כשמתעללים בילדים ואין מבוגרים בנמצא שיעזרו...?הבת של האם סבלה רבות וממושכות מהבנות הרעות שאין אף אחד שיעניק להן חינוך-לא הוריהם ולא מוריהם ובטח לא המנהלת חדלת האישים שעומדת בראש בית ספר תדהר.
* אמא   09/04/10 | 16:45
182. אנחנו לא מאמינות שאת מצדדות את האימא!!!
איך אין לכם בושה ולב להגיד שהאמא צודקת?!?!היא כמעט וירתה בהם אני הייתי במהלך האירוע וראיתי כל מה שקרה!!!!! מי שיגיד דבר כזה לא מבין מה היה שם!!!! האמא חולה נפש!!!!והתחילה לאיים והרביצה לבנות היא ממש כמעט רצחה אותם!!!מרוב המכות נשברה המחסנית של האקדח!!!שדרך אגב היו בו כדורים מוכנים וטעונים לירייה...!!! אנו בקושי יכולנו להיות שמה!!!כולם התחילו לבכות!אינלכם מושג מה קרה שם ולאיזה היסטריה ענקית נכנסנוווו!!!!!!אז מי שואמר שהאמא צודקת אין לו לב!!!
* חברות טובות מאוד של הנפגעות   09/04/10 | 16:43
צודקת!
את כל כך צודקת! את כותבת מהלב!
* חסויה   09/04/10 | 17:18
ולכן יש לב? מה לגבי הילדה שהחרמתן ומיררתן לה את החיים?
* גל   09/04/10 | 19:15
181. לאמהות התומכות: תגידו לי אתן יצאתן מדעתכן?????
ממתי אסור לילדים לריב, להקניט, לעשות חרמות????? הן ילדות בכיתה ו' שיסתדרו לבד...מה תעשנה כשילדתכן תגדלנה לעולם תעמדו עם נשק להגן עליהן?, ומתי הן תלמדנה להסתדר בעצמן?, וממי הן אמורות ללמוד את רזי החברה? יש לי שני בנים בגילאים זהים שגם איתם עברתי דברים זהים אך לעולם לא אנהג באלימות לא מילולית ולא פיזית בנוכחותם או שלא. אחרת מה אני מלמדת אותם?! תחשבו על זה התפקיד ההורי שלנו זה לא לעשות לילדים חיים קלים אלא להכשיר אותם לחיים בוגרים ואין במעשה מעין זה שום שיעור טוב בחיים.
* מירב   09/04/10 | 16:42
אני משערת שאת לוקחת את הדברים מסופר נני ...
זה נכון שהן צריכות ללמוד להסתדר לבד, אבל אם יש אלימות , את באמת חושבת שהאמא צריכה להגיד לילדה שלה "תסתדרי לבד" ? לא לטפל בדרך כזאת , אבל עדיין להתערב .
* רז   09/04/10 | 23:55
180. צחוק הגורל
נו, ולחשוב שתושבי השכונה חששו ממיכאל מור שעבר לפני חודשיים לגור בסמוך לבית הספר.....ולשכונה שכל כך התנגדו לו. דע מי הם שכנייך.....
* תושבת חוץ   09/04/10 | 16:41
חה, חה , מנהלת ממש אוצר...
הצחוק הגדול יותר, הוא כשמיכאל מור נראה בקרבת ביה"ס, מנהלת ביה"ס הודיעה על כך בקריזה של ביה"ס,על מנת שכל הילדים ישמעו ויזהרו מפניו... צריך להזהר מהמנהלת בעצמה... לבכות או לצחוק... זו השאלה.
* אנונימוס   09/04/10 | 17:07
תתבייש לך אנונימוס
נראה שקיבלת במה להשתלח במנהלת ביס במקום לחזק את ידה על שפעלה בקור רוח ואומץ היום. זה זמן לחזק ולחבק ולא לחסל חשבונות! הרי כבר היתה מישהי שעשתה זאת היום!!! ואם אתה כל כך לא מרוצה ומשתלח מדוע האנונימיות, יש עוד בתי ספר רבים ביקנעם ואיזורי הרישום פתוחים...
* אמא מביס   09/04/10 | 22:57
מיכאל מור - יש לך מתחרים תיזהר
* יוקנעמי   09/04/10 | 17:18
179. צדק צדק תרדוף
ילדות מגעילות. הכתבה הייתה צריכה להיות תחת הכותרת - חינוך ולא פלילים.
* אמא אחת מיני רבות...   09/04/10 | 16:40
178. בבית הספר ידעו ולא פתרו ת הבעיה!!! מי שלא עשה דבר אשם!!!!
*  חנה   09/04/10 | 16:38
סוף סוף אתם פוקחים עיניים...
הכל מחדל של המנהלת, היא מטייחת הכל על מנת שביה"ס יצטייר שמושלם.... אני לא יודע, הוא טייח. אני צבע...
* אנונימוס   09/04/10 | 16:54
ידיד שלי אומר ש...
ידיד שלי אומר , בתגובה לכך שאמרתי לו שלמורים ולמנהלת אכפת היום רק משם בית הספר ולכן היא לא מוכנה לערב משטרה באף מקרה ( במסגרת שיחה שהנושא שלה היה מערת החינוך ), שאם המנהלת הייתה כן מתלוננת במשטרה , בטוח בסופו של דבר , אחרי שיראו שבית הספר מטפל באלימות כמו שצריך , השם של בית הספר יהיה עוד יותר טוב ( ומכיוון שאני לא תלמידה ב"תדהר" , אני לא מדברת דווקא עליו , אלא על בתי ספר באופן כללי .
* רז   09/04/10 | 23:52
מאיפה את יודעת מה עשו או לא עשו???
הנה החפריות הישראלית במיטבה אנחנו אומרים, משלתחים מבלי לדעת דבר... אך להגיד תמיד מותר, בושה!!!
* חסוי    09/04/10 | 22:59
177. לא יפה אך מומלץ!!! לפעמים כך זה בסדר!!!!
*  אמא   09/04/10 | 16:37
176. תגובה ל-166
על זה אני מדבר. תבדקו ותראו, שהאמא פנתה בעבר למנהלת, והמנהלת כמו שהיא מנהלת, נפנפה אותה בתשובות והבטחות ללא כיסוי. ושלא יעבדו עליכם.... המנהלת כושלת...
* אנונימוס   09/04/10 | 16:36
175. כל הכבוד לאימא.
לי אישית נראה ואני גם מקווה שזה היה הדבר האחרון שהיא ניסתה לעשות, אחרי הרבה פעמים שמערכת כולה התעלמה ממנה ומבתה .כל כך הרבה היא הסכימה להקריב בשביל הבת שלה , רק חבל שהיא עכשיו סיבכה הכל עוד יותר. עכשיו במקום שהן היו אשמות אז עכשיו זה היא (ובטח שבבית הספר המעמד של הילדה בכלל לא יעלה,אם לא יותר גרוע).
* ללא שם   09/04/10 | 16:36
174. איזו זוועה
למדתי בבית הספר לפני 4 שנים ואחותי לומדת בבית הספר, ומאז ששלומית הגיעה אני שומעת רק על צרות מאחותי שעל כל ילד שני בבי"הס עושים חרם ואני חושבת שזה זוועה! בתקופתי לא היה דבר כזה בכלל! איפה הימים הטובים של תדהר??
* למדתי בבית הספר   09/04/10 | 16:35
173. כנסו יש לי משו חשוב לומר
האמת שאני ממש מבינה את האמא ואת הבת שלה חרם זה דבר נורא ולא סתם אמרו ילדים זה עם אכזר!!!. אבל בצעד שעשתה האמא היא רק הזיקה לבת שלה וגרמה לה להתבייש הרי התקשורת מתבייתת על כל סיפור שכזה ובולעת אותו ועושה פיל ואוכלת את הנוגעים בדבר בלי רחמים!!!! אי לכך הייתה צ'כה האמא לפנות לעיתונות למשל ולנצל את אהבת הרייטינג שלהם ומספרת מה עושים בבי"ס לילדים וכיצד ההנהלה לא מתביישת!! אזי גם היתה מרוויחה תשומת לב ויחס הוגן וגם הייתה משפילה את המנהלת ועושה לה בושות על בית הספר שלה וכמובן אותן בנות שפגעו אז היו מתביישות ולא מרגישות מסכנות וגיבורות!!!
* עינב   09/04/10 | 16:32
172. לממצדיקים.....
לכל מי שמדיק אולי יש לזה סיבה... בימגום לשבת ו להגיד לי זה לא יקרא .....אתם נגד ה אמא סבבה שיהיה אבל עם תעללו בילד שלכם ו לכם אין להאן ליפנות ?? מהלת לא עושה כלום מישרד החינוך גם לא עושה כלום...להגיש תלונה בילתי אפשרי כי הבנות קטינות מה נישאר לעשות ??? ו מה עוד נותר ל אמא עם לא להגן על דבר הכי יקר שיש לה שזאת הידה שלה ?
* נטלי   09/04/10 | 16:30
171. מגיע להם...
אם הם לא היו מציקים להם זה לא היה קורה! ואני מרחמת על הילדה שאמא שלה נעצרה כי עכשיו סתם ימשיכו להציק לה!!
* בלה בלה!   09/04/10 | 16:30
170. משוגעים לבית משוגעים רוצחים לכלא
* ג   09/04/10 | 16:29
169. לכל ההורים התומכים מעניין אם ילדכם היה מאוים באקדח
האם לא הייתם מעדיפים חרם ???? משוגעים לבית משוגעים רוצחים לכלא
* ג   09/04/10 | 16:28
תגובה
אם הילד שלי היה מאויים באקדח ללא סיבה , לא הייתי יודע מה הייתי עושה לבן אדם שאיים עליו. אבל אם היה ידוע לי שהילד שלי אירגן חרם על ילד מסוים , הייתי עומד לצידו של אותו ילד , ומעניש את הבן שלי.
* ללא שם    09/04/10 | 16:43
אין בעיה להעניש אך אם ילדך היה מוחרם
האם גם אתה היית מתכנן מסע נקמה בסגנון כזה לא יכלה להסתפק בסטירה באיום אקדח ??? אדוני זה ניסיון לרצח
* ג   09/04/10 | 16:55
ואם ילדך היה מארגן חרם ??
האם גם היית נוהג בדרך מטורפת זאת להזכירך הגיע עם מחסנית דרוכה !! לא מספיק שתעק עליהם או תתין להם סטירה גם ככה היא יותר מבוגרת והן היו מתות מפחד
* ג   09/04/10 | 17:00
לא אמרתי שאני ינהג ככה.
זה ממש לא הדרך הנכונה.
* ללא שם   09/04/10 | 18:02
גם סטירה זה אסור
* רז   09/04/10 | 23:45
צודק
* נכון כל הכבוד לך   09/04/10 | 19:50
168. שההורים של הבנות יעשו חשבון נפש ויתנצלו לפני הילדה המסכנה
* תושבת יקנעם   09/04/10 | 16:22
167. תגובה ל-139 אנונימוס
נכון, אף אחד לא מדבר על אשמת המנהלת כי כולם ייפי נפש עד שהדבר פוגע בהם. המנהלת אשמה ובעקבות כל המקרים החמורים שקרו בביה"ס היא צריכה להסיק מסקנות ולהתפטר... אך היא לא תעשה זאת, כי אחרת עוד כמה אנשים שעובדים בחינוך צריכים להתפטר...
* אמא של תלמידה מביה"ס   09/04/10 | 16:21
166. מעניין כמה זמן האמא והילדה מנהלות בקשות חוזרות עם המנהלת והורים של הבנות שלא עושים כלום
* לאמא לא הייתה בררה כנראה וחבל מאוד   09/04/10 | 16:21
165. לכל ההורים התומכים אינשללה הילדים שלכם יהיו במצב דומה
* ג   09/04/10 | 16:19
הילד שלי לא יהיה במצב הזה כי אני יחנך אותו לא להתאכזר לאחרים.
* 34252   09/04/10 | 16:49
חינוך
אינשללה תחנכו את הילדים כמו שצריך ודברים כאלו לא יקרו.
* אלמונית.   09/04/10 | 23:39
164. מגיע להן ,.
* שלי   09/04/10 | 16:18
מה זה מגיע להם תתרגיע חמודה..
* חסוי   09/04/10 | 16:34
חיהכעטו
תגידי מה את לא מתבייש/ת עם זה היה קורה לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* yugftuhd   09/04/10 | 19:08
163. אייזהה מפפגריםם !! מה אתם חמצדיקים ת'אימאא
הזאתתי ?! כאיילוו מה ממה ?! תארוו לכם אימשלכםם ניכנסת באמצע שיעור עם אקדח לכיחתה שלכם כי כמה בנות הציקוו לכם והיא מתחילה להכות אותםם מי יאהב אותכםם עד י"ב לא יהיה לכם חברות וגם אח"כ אם בכלל מזהה ?! חוצמזהה אייזהה ילדהה מפגרתת מה היא לא יכלה להרביץ להם בחזרה להעליב אותם בחזרה?! כאילו מה היא השתתקה אני לא מבייננה !! שכללל ש-כ-ל-!!
* ??!!!   09/04/10 | 16:17
טיפשה
* ******   09/04/10 | 16:41
לא חושבת
תקשבי חמודה אוליי הילדה לא יכולה להגב אוליי הרבה זמן הם מצקים לה והיא לא יודעת אך להציק להם בחזרה אני עומנם לא מצדיקה את המעשה של האמא אבל הילדה מסכנה
* דידי   09/04/10 | 16:43
162. מעניין מה היה קורה אילמלא האמא היתה ערבייה
והילדות שהיכתה יהודייות . או הפוך.. אם האמא הייתה יהודיה שמכה ערביות זה לא היה מעורר תגובות בכלל . ואם הפוך היה פה כפול ממה שעכשיו . קחו לצומת ליבכם את הדברים האלה
* דולב   09/04/10 | 16:16
161. תגובה ל139
תסלח לי אדוני..... מה זה צריךלהיות שהורה נכנס לביה"ס ופוגע בילד אחר??? מה הקשר למנהלת ביה"ס???? ההורים לא מבינים שהאחריות הראשונית על ילדיהם היא שלהם ורק שלהם. מנהלת ביה"ס איננה שוטרת, תופעות מהסוג הזה רואים בארה"ב , כנראה שהחברה שלנו כ"כ רקובה שדברים איומים כאלה נלמדים בבית. אני מחזקת את ידיך שלומית היקרה , ובטוחה שבכישורי תדעי להשכין אווירה חיובית בביה"ס יישר כוחך
* שש   09/04/10 | 16:14
יפה נפש שכמותך...
על איזה כישורים של המנהלת אתה מדבר, חוץ מלדבר ולהתלקק לכולם היא לא עשה מאומה... הנמהלת מפחדת מהצל של עצמה, וכלפי חוץ הכל נוצץ. אך אם תנבור יותר עמוק תוכל להבחין, רק במידה שאתה לא משוחד, שלא כל הנוצץ זהב..
* אנונימוס   09/04/10 | 16:29
יפה אמרת...
* הורה   09/04/10 | 16:50
אנונימוס - אם דבריך נכונים ואתה עומד מאחוריהם איך זה שאתה שומר על אנונימיות???
* אמא בבי"ס   09/04/10 | 23:00
חוצפה הורית
אתם הורים???? או שעדיין לא הבנתם שעבודה משותפת עם המנהלת תניב הישגים , שהם בראש ובראשונה של ילדיכם. מי שמכם לקבוע ולהחליט החלטות לגבי מנהלת ביה"ס??? זאת אחת הבעיות הכואבות של מערכת החינוך , ההורים רוצים לנהל את המנהלת , לקבוע קביעות אבל כל מה שנוגע לחינוך ילדיהם הוא מהם והלאה. הקריירה והבייבי סיטר הלאומי נחבט על ידיכם מבלי להבין שזה בומרנג. קצת כבוד למי שמופקד על מערכת החינוך של ילדכם!!!!!!!!!!!!!!
* שש   10/04/10 | 10:55
160. מחדלת = מחדל + מנהלת
* אנונימוס   09/04/10 | 16:11
מתביישת שהורה כמוך נמצא איתי באותה קהילה
* אמא מבי"ס   09/04/10 | 23:01
159. למדתי בבית הספר הזה ולא מפתיע אותי שקרה דבר כזה
למדתי בבית הספר הזה ולא מפתיע אותי שקרה דבר כזה הבית ספר הזה חסר גבלות
* לא מפתיע   09/04/10 | 16:11
158. קנאיות ומכוערות
לדעתי קינאו בילדה היפה והשברירית שני או שתי כוניפות מרוב זעם שלעולם הן לא תיהינה כמוה
* חזאי   09/04/10 | 16:07
157. אני לא מצדיקה...אבל
אני רואה את זה כך: ילדים בבית הספר עושים חרם איום ונורא על ילדים אחרים, במיוחד הילדים המקובלים בחברה שיש להם כח בבית הספר ואותו ילד מוחרם יכול רק לסבול עד מעשה התאבדות... אני מאוד יכולה מאוד להבין את האמא על ההתנהגות שלה, אני הייתי ילדה מוכה ביסודי אבל עלי לא היה מי שיגן, בית הספר לא עשה כלום, היום אני אמא לילד ביסודי שקיבל מכות מילד אחר והתלוננתי בבית הספר אך נדהמתי לגלות שהמערכת נשארה אותה מערכת אטומה מלפני 30 שנה, בלית בררה הגשתי תלונה במשטרה נגד בית הספר על רשלנות ונגד הורי הילד, והייתי מאוד קרובה לעשות רעש כמו הורים אחרים אבל נאלצתי לגלות איפוק...לצערי האמא במקרה הזה עשתה טעות חמורה לא רק נגד אותן מלכות הכיתה, אלא נגד הבת שלה גם, עכשיו אותן בנות יחזרו לבית הספר כגיבורות והבת שלה תבקש לעבור לבית ספר אחר ואותן מלכות הכיתה ימשיכו להרוס חיי ילדה אחרת וחבל, אני כואבת את כאב הילדה וכאב האמא, אני בטוחה שלמלכות הכיתה יהיה גיבוי מלא מבית הספר ומההורים שישאו אותם על כתפהם כגיבורים ועצוב שכך...רצוי להבין למה זה הגיע למצב כל כך עגום, משפחה אחת נהרסה היום בגלל התנהגות אווילית ומפונקת של ילדות בכיתה ו', לי נשאר רק להתפלל שהורים יתחילו לחנך את הילדים שלהם לכבד כל ילד וילדה, לא חייבים לאהוב, אבל גם לא צריך להרוג (התאבדות זה רצח)
* אמא   09/04/10 | 16:03
156. כל הכבוד לאמא,מבינה אותךלגמרי,היא הגוזל שלך אז למה שתתני לסתומות לפגוע בה??
הייתי נוהגת בדיוק כמוהה.
* אמא מגוננת וגאה!!!   09/04/10 | 16:02
תתביישי לך!
בגלל אמהות כמוכן הנוער נראה כמו הוא נראה היום. בעידן של היום צריך רשיון כדי להיות הורים! ולך בהחלט הייתי שוללת...
* מורה   09/04/10 | 16:45
155. כל הכבוד לאמא!!!
* מלי   09/04/10 | 16:02
יחצכגיעבה
כאילו מה הקטע שלכם עם זה היה קורה לכם אז מה הייתם אומרים כל הכבוד לאמא?!
* כגידס   09/04/10 | 19:09