זמנים, מועדים ואסטרולוגיה
תגובות (27 תגובות ב-17 דיונים)
17.
כמה דברים רבנים יכולים להכניס לראש של אנשים, טרנדים תמיד יאמינו. בתורה רשום: " לא תעשה לך כל פסל וכל תמונה". והרבנים כבר יודעים להסביר, שלא תמונה מודפסת, ולא על הגוף. די כבר אם בולשיט. לצערי היום אנחנו חיים לא לפי התורה, אלא לפי יהדות הרבנית!!!
* אורית   16/07/21 | 18:40
16.
תמונות צדיקים נרצה או לא נרצה גורמת לאנשים מאמינים לדבר אליהם להתפלל מולם שיעזרו להם. בפועל נוצרת סגידה לאנשים מתים-לתמונות שלהם. בדיוק כדי למנוע את זה והידרדרות של זה קיים דיבר! מפליא שגווקא אנשים גתיים משתמשים בתמונה בצורה הכי אנטי אלוהית ואנטי תורה. לעומת זאת תמונות נוי או פסלים דקורטיביים אסורים. אם כבר להיפך הוא הנכון!! כל הרעיון של האמונה באל אחד כזה שלא רואים אותו בותרת את הכתוב בכתבה : זה עוזר לאנשים ומקרב אותם. ״בדבר שבו אדם מסתכל הוא נקשר אליו יותר״ זה משפט שמצדיק קיומם של פסל ותמונה!! אם ככה למה לא להציב פסל שיזכיר או רק יסמל את אלוהים ויקרב אותנו אליו!? בעיניי תליית תמונות צדיקים זה כפירה. וזו עבירה על עשרת הדיברות. אנחנו לא צריכים תמונה של צדיק כדי להתקרב לאלוהים. זו מהות האמונה באלוהים אחד!!
* אירית   19/03/20 | 11:27
צודקת כל מילה גם אני חושב כמוך
* אלון   16/01/22 | 00:23
15. הדיו מוסיף מימד נוסף לנייר
ראשית, גם פני השטח של הנייר אינם חלקים לגמרי, אפשר לראות זאת בהגדלה. שנית, הדיו בהדפסה מוסיף שכבה נוספת לדף, ולכן שלא מדובר בפני שטח חלקים לגמרי משתי הסיבות.
* בני   14/08/18 | 15:59
14. כל מילה בסלע
* אוהד רז   11/11/16 | 22:36
13. להוריד בדחיפות את הכתבה לאלתר
לא יתכן שתמונה של צדיק קדוש זה תישאר באתר עם תמונות של נשים חשופות. במידה וכתבה זו לא תוסר לאלתר מהאתר יוגש תביעה משפטית נגד האתר על ביזיון !!!!
* צוריק   30/11/11 | 18:58
הצחקת אותי
חחחחח הרגת אותי, חתיכת פרימיטיבי בור ועם הארץ, קדימה החושך מחכה לך אי שם 2000 שנה אחורה
* הרב חחחח   12/10/17 | 12:32
תביעה
עברו 8 שנים האם תבעת אותם כבר או שאתה עדין פוחד
* ליאור    05/12/18 | 22:48
12. ?
מה דעתכם על חאמסה? אנשים מאמינים שהחאמסה שומרת עליהם,זה גם פסל,
* ומה עם החאמסות?   30/11/11 | 11:34
11. פסל תמונה זה נטו פסל תמונה בלי להאמין באל
רבנים הם אלה שמקדשים את עצמם בשביל להתקרב לאלוקים וכתוצאה מההתקדשות יש להם חן על הפנים ואני מתוך אינטרס אישי שלי להתקרב לאלוקים אני שם סביבי אנשים קדושים כדי שהחן שבהם יעורר אותי לרצות להיות כמוהם וככה להתקרב ל-ה' יתברך
* אין בכלל מה להשוות    29/11/11 | 22:10
10. ל 3
אם את עושה רק מה שכתוב, אז: כתוב: לא תבערו אש... ביום השבת וכתוב: לא תעשה כל מלאכה וכתוב: אל יצא איש ממקומו ביום השבת וכתוב: מחלליה מות יומת ומסופר בתורה (במדבר טו, לב) שאיש אחד קושש עצים בשבת ואלהים אמר למשה להרוג אותו. כל זה פסוקים מפורשים בלי פרשנות וסלי עריכה. אז תבדקי טוב טוב אם הטיולים שלך מסתדרים עם זה.
* דתי ללא פרשנות   29/11/11 | 21:36
9. צריך להאמין בה'.....
יש מליון הלכות שאין לי מושג ירוק מאיפה הן הגיעו כמו הדוגמה הראשונה שעולה לי לראש והיא שאסור להכניס סירים לסוכה.... מה?!??! איך הם הגיעו לזה?!?! אני מסכימה עם 1!! ועם 3 !! צריך לחיות חיים ולחזר אחרי ה', לא לחיות בפאנטיות ולחזר אחרי אנשים שחושבים שהם רבנים יודעי כל! באמת כתוב בפירוש לא פסל ולא ת-מ-ו-נ-ה!!!! מה זה הבולשיט הזה לא תלת מימד?!?!? על מי הם עובדים?!?!?
* לא באנשים....   29/11/11 | 18:52
צודקת לגמרי
* אור   16/07/21 | 18:45
8. פרשני הדת בוחרים מה לפרש ולהבליט מהנאמר.
* מרשה   29/11/11 | 16:48
7. בולשיט. עיגול פינות, פאגאניזם לשמו....
מספיק לפרשן את הכתוב איך שנוח, זה פאגאניזם.... מעבר לכך, אותם "בעלי חומוסיות" רואים במי שמוצג בתמונה כמורה?! הם חושבים שזו סגולה לפרנסה או בולשיט מהסוג הזה... ושוב... ממש בפשטות ובעברית פשוטה, עבודת אלילים!
* אני   29/11/11 | 16:13
6. לידור
את צודקתתתת במה שאמרת ל-3 יש לנו רבנים ואנחנו הולכים לפי מה שהם מנכים אותנו! בשבת צריךלשבת בבית ולנוח ולא לנסועע ולא גרביים כי רק בזכות החרדים שי לכם חופש בשת מהעבודה אם לא היה שבת וחגים היית עובדת 24/7 ומי לא בא לו טוב מה שאמרתי רק שידע שלכול אדם יש זכות בחירה ופרוש כתוב "ובחרת בחיים"-זאת אומרת ובחרת בחיים הטובים ומי אם לא הקב"ה יודע מה נכון וטוב לנו שהרי הוא ברא את אדם והוא יודע מה אדם צריך כמו שרופא יודע מה חולה צריךך והרבנים הם השליחים להסביר לנו מה לעשות ואיך לנהוג ואי אפשר להבין כלום רק אל פי התורה
* ל-4   29/11/11 | 16:09
5. לרב יצחק גבאי!
נורא נהנתי לקרוא את תשובתך, אני מאזינה רבות לדבריך בערוץ הידברות, ואף הייתי בהרבה הרצאות שלך! חזק ואמץ הרב, ומלא מלא מלא תודה! :)
* * אחת מהעם   29/11/11 | 14:33
4. ל3..
כפרה הפכת את המציאות רבנים לא ממציאים... כל הפירושים שהרבנים אומרים קיבל משה רבנו.. האינטרס של הרבנים הוא רק להפיץ תורה. אם היית אומרת על אנשים עם אינטרסים כמו רייטינג וכאלה הייתי אומר לך שזה שקר אבל פשוט לא.. לכי תפתחי ספרים כתוב אותו דבר.. והטענה היא בדיוק הפוכה בזה שאת מפרשת תתורה ( וינפש..) את עושה בדיוק את מה שאמרת.. מפרשת לפי מה שנוח לך.. על זה אמרו חזל הפוסל במומו פוסל.. אמרו ממסורת לא המציאו.. חיים מאושרים שיהיה לך:)
* הכל באהבה..   29/11/11 | 10:54
3. למה אני לא חוזרת בתשובה? בגלל כל הפירושים של
הרבנים....בשבילי זה המצאה! כמו שבת....רשום בפירוש שצריך לנפוש (וינפש), הפירוש שלי הוא לטייל בארץ ולבקר קרובים, ללכת לים וכו'... העיקר לא לעבוד כמו כל ימי השבוע...להחליף אווירה כנופש....וזה מצריך נסיעה במכונית, אז אנחנו נוסעים. זו היתה רק דוגמא אחת. ועכשיו שוב התחילו לפרש את "לא תעשה לך כל פסל וכל תמונה" איך שנוח להם! אני מאמינה ב ה' ועושה את זה בדרכי באהבה. איפה רשום שאסור לקרוע נייר טואלט? אבל לפתוח בקבוק קולה מותר? זה נוח לכם נכון?????
* מאמינה ב-ה' ולא במפרשי דבריו......   29/11/11 | 08:05
לפתוח בקבוק קולה מותר בגלל שזה
למטרת "אוכל" זו פעולה המתלווה לסעודה. לעומת זאת, קריעת נייר בשבת אסורה. ואז זה כתוב במפורש בקיצור שולחן ערוך.
* מישהו   29/11/11 | 08:46
שולחן ערוך זה תלמוד של רבנים, ולא תורה
* אור   16/07/21 | 18:51
3 צודקת
אני אדם מאמין מאוד בקב"ה, אבל אני לא הולך לפי הלכות הרבנים. אני הולך לפי מה שכתוב בתורה. וזהו. עצם זה שהרבנים מוציאים חוקים זה ממש כמו שהם אומרים שהם אלוהים. חדשות אליכם: אתם לא. אני הולך לפי הפשט של המקרא, כלומר פשוטו כמשמעו.
* ...   29/11/11 | 14:47
את אוליי מה"קראים"?.....
את באמת קוראת את התורה ועושה פשוטו כמשמעו בלי פירושים? מענין אם את: 1) קושרת תפילין בין העיניים? (וקשרתם לאות... בין עיניך") 2)מקריבה קרבן פסח? ועוד.. ועוד ועוד.... ____________________ התשובה שלך כנראה: לא. כי לא מעניין אותך ה' ודברו, אלא מה שבא לך!!
* קצת לחשוב   16/07/12 | 16:26
התורה ניתנה לנו בינינו לבין אלוהים בלי מתווכים
כל אחד בביתו עם משפחתו יכול לקרוא ולהבין וללמוד בדרכו
* צודקת   30/11/11 | 11:42
2. תפסיק להתעשק בקטנות
כתוב "פסל כל תמונה'' וחוץ מזה אם הינך מחפש סתם להתלוצץ ולהקניט אז תחשוב שלא הבאתי לךתשובה כי אין טעם....
* דתי   28/11/11 | 23:15
1. כתוב בפירוש שאסור "תמונה" !
מה פתאום מותר "לא תלת מימד" ? מתפלצנים עלינו בכדי להמשיך את עבודת הרבנים! שמים לב איך הם מתפתלים בניסיון להצדיק את זה, תוך סתירות אחד של השני ושל הכתוב. הכי חזק זה הביטויים "יש שעושים" או "יש הנוהגים" ובכך בעצם מרשים כמה שיטות שנוגדות זו את זו. יהודים - צאו ולמדו בעצמכם. הבינו לבד. כל רב עונה אחרת. הפעילו שיקול דעת.
* אייל   28/11/11 | 17:06
לגמרי צודק
* רם   28/11/11 | 18:49