החדשות
תגובות (203 תגובות ב-157 דיונים)
57. הצד האחר
די שמענו מספיק על הצד האחר...לא מעניין. הפגנה מיותרת בחסות דיקטטור
* באבי   30/11/19 | 02:14
56. ככה זה שהכתבים מוטים פוליטית, קודם נותנים כותרת
ואחר כך באים להפגנה. הייתי שם, עמדתי ליד הכתבים הם חיפשו את אלה שיתנו להם יופי של חומר לכתבה! המפגינים האלה שצעקו הם בושה וחרפה ויש להתנער מהם ומהגועל שנשפך מפיהם, אבל ! היו לפי הדיווחים כ 7000 איש ובכתבה מופיעים נגיד, 100 מתלהמים, איפה עוד 6900? עמוק בחדר העריכה בדרך לגריסה! פעם ראשונה בחיי שהייתי בהפגנה שהרוב המוחץ התנהג באופן מכבד, מופתי, עם דגלי ישרא וגם פעם ראשונה בחיי ראיתי את העיוות, את כוחה של עריכה, את השקר. עושים לכם שטיפת מח! בושה לתקשורת, בושה לכתבים חסרי היושר וההגינות. מ פ ח י ד!
* התקשורת משקרת לכם   30/11/19 | 01:59
55. נדב
אני באמת חושב שאתה בתפקיד שחקן ממשלה עלובה שמונגת על ידי רודן באמת מגיע לנו ראש ממשלה הגון ולא אחד שאם אזרח מסמן היה יושב בכלא הרי ישנה בדיחה כולם שווים בפני החוק בדיחה
* אזרח   30/11/19 | 01:55
54. כי תומכי ביבי כלל אבוקסיס לא מיצגים את הימין
אלא רק את עצמם ואת האינטרסים האישיים שלהם בזמן שכל תושבי המדינה אוכלים קש...תראו מה קורה בדרום..האיפה ביבי השמאלן הזה כבר עשר שנים .
* ר   30/11/19 | 01:52
53. יופי או אופי
לא ידעתי שלהמון מוסט יש צדדים טובים
* חרגול    30/11/19 | 01:49
52. התשובה בגוף השאלה.
אין שום דבר טוב בהתנהגות הלכוד. הדבר מחריף עם ההתחברת לחרדים ולמשיחיים.
*  יגאל   30/11/19 | 01:26
51. התקשורת תמיד נותנת את העסיסי והסנסציוני
התקשורת לא יכולה להרשות לעצמה לשעמם יותר מידי ולהראות את ה 6900 החנונים עם העיגולגים שכתבו שלט עם איות תקין, תמיד יהיה מיקוד על ה 100 שפצועים בראש. אחרת הרייטינג יעבור לערוץ המתחרה. הציפיות של תומכי הליכוד מהתקשורת הן קצת אוטופיות וטיפה לא ראליות. אבל כמובן שזה לא אומר שהטענות של נדב לא נכונות, הן נכונות במידה מסויימת, הכל שאלה של איזה מידה של הטייה יש. בכל אופן שום דבר לא אובייקטיבי, לא תפיסת המציאות שלנו לא של המדיה שמסקרת ולא של שופטים בבית משפט, אז תמיד כל אחד רוצה שהדברים יסוקרו מהנקודת מבט שלו, שאותה הוא תופס כמציאות האובייקטיבית כמובן, והיא ממש לא.
* ד   30/11/19 | 01:24
50. במילה אחת מזרחים גרועים מערבים
ואל תנסה לייפות אותם ראינו שמענו נרטבנו מהיריקות
* ביבי קירח 27 שנה    30/11/19 | 01:22
49. נדב
מספיק עם רגשי הנחיתות.בכלל לא היית במופע האימים העברייני שם!
* טרזה   30/11/19 | 01:19
48. הדג מסריח מהראש
* שיתפטרו מביבי ויחזרו לתלם    30/11/19 | 01:18
47. נדב יקר, סוף כל סוף קם צדיק. ישר כוח!
* א   30/11/19 | 01:14
46. זה כמו להתלונן שלא מדברים על הקנקן היפה כשהמים שבתוכו מורעלים
* אודי   30/11/19 | 01:03
45. נדב תגיב בבקשה
נדב איש יקר בנוסף לכתבה המעניינת והנכונה אני רוצה לציין לטובה את התוכנית שלך ביום שישי בגלצ אתה ידעת איך להעביר ולגונן באלגנטיות מפניי האמנון אברמוביצ׳ים והדנות ווייס למינהם. אוהבים אותך ותמשיך לגונן עלינו כמו אמא לביאה אוהבים אותך. האנשים שלא מקבלים במה להביע את דעותיהם. מקווה שמאקו הסמולאנים הקיצוניים יעלו את מה שכתבתי לך
* אלי   30/11/19 | 00:57
44. קשה להשתכנע
לא ייעזור לך. התקשורת לא יכולה לשמש תירוץ לשחיתויות לשקרים ולאלימות.
* מוחאת בגדול   30/11/19 | 00:45
התקשורת מושחתת לא צריך להשתכנע
אין עוד מדינה בעולם שראש ממשלה שקיבל הכי הרבה סיקורים שלילים מהתקשורת והוא מואשם על קבלת סיקור חיובי 15-20 שנה הכל ישתנה גוש הימין יהיה עוד יותר גדול והתקשורת תיישר קו ולא יחליפו אותה לא יכול להיות שבמדינה שהרוב גוש ימין התקשורת אנתי ימנית
* לירן   30/11/19 | 07:29
נדב הדובר החדש של בלפור חחח
* אריה   30/11/19 | 09:21
43. האם נבדקו הטענות
במקומות שונים בתקשורת ראיתי שתי אינפורמציית מספר פעמים ואף פעם לא ראיתי אמירה שונה או מכחישה 1 את השלטים האיומים שלא קשורים לחופש להפגין ו שהוחזקו לפי הרבה דוברים על ידי קומץ הכינו וסיפקו מארגני ההפגנה 2 מרבית באי ההפגנה באו באוטובוסים שמארגני ההפגנה סיפקו בהינתן שזה המצב. מדוע זה הגיוני להגיד מילה חיובית על ההפגנה
* דני   30/11/19 | 00:36
תגובה האם נבדקו הטעות
בגלל שהימנים לא יותר מתורבתים השמאלנים עים יותר חוכמה, דעת, IQ גבוהה יותר, דרך ארץ, לא שקרנים כמוכם (השמאלנים),ועוד הרבה .
* אופיר    30/11/19 | 01:40
כי גם כשיש הפגנת שמאל
ישנם שלטים איומים , אבל אותם מצניעים ומתמקדים בכאילו יפה.
* יצחק ציון    30/11/19 | 07:07
42. נדב היקר
אין כזה דבר,הצד היפה של הליכוד,מתנהגים כמו ברברים במייטבם,תתביישו.
* מיקו   30/11/19 | 00:33
מיקו תגיב בלי להתחבא בשם אחר
מיקו יפחדן אם אנחנו ברברים למה אתה כמו אחרון העברייני מקלדת תיהיה גבר ותרשום בשם שלך האמיתי ימוג לב אחד שבסוף לא ניראה איזה אביעד גליקמן שכמוך עם משקפיים וגשר בשיניים יבבון אחד.
* אלי   30/11/19 | 01:01
תנוח
* מיה   30/11/19 | 07:08
נכון.הם תת רמה
* שיר   30/11/19 | 07:40
זו בדיוק הטענה של נדב... זה מה שהתקשורת מראה לך
* תצא מהבועה   30/11/19 | 08:38
41. עצם הפגנת התמיכה בנאשם בפלילים היא מכוערת, גם בלי קללות.
* אז נא לא להיתמם   30/11/19 | 00:31
אוי סליחה שהפגנו
* מר דמוקרטיה   30/11/19 | 07:33
המושחת הרשע שלח את הכבסים שלו
* מיה   30/11/19 | 07:40
עומדת לו חזקת החפות. למה כולכם נהייתם שופטים
שעושים משפט שדה ביחד עם התקשורת הייתם בחדרי החקירות? שמעתם את העדים? האינפורמציה היחידה שאתם ניזונים ממנה היא אינפורמציה מוטה מוסתת שטיפת מוח של התקשורת שיודעת היטב שאתם העם לא יכולים לבדוק את הטענות שלהם גם אם תרצו וכן אתם אוכלים בכפית את כל מה שמאכילים אותכם
* טלי   30/11/19 | 08:37
עומדת לו חזקת החפות אבל בבית המשפט, לא בכנסת. כמו לאולמרט
* דודי   30/11/19 | 22:11
40. כי אין צד טוב בליכוד
כי אין צד טוב בליכוד וההוכחה לכך המצב במדינה...
* כי אין צד טוב בליכוד    30/11/19 | 00:29
אין ליכוד יש מפלגת ביבי
* מלכה   30/11/19 | 08:34
תגובה
אני סמוכה ובטוחה שבממשלתו של בני בגין לא היו יוצאים להפגין בבהמתיות כזו,, רוח המנהיג היתה חזק מעל שכולם יודעים מה דעתו עליהם, כמה טיפשים יכולים להיות?
* אני   30/11/19 | 09:11
39. עוד אחת
עוד הומואית סתומה שאוהבת ששונאים אותה ותומכת בחוסר קידום מעמד הקהילה. נו מילא
* יאיר   30/11/19 | 00:26
38. התקשורת מחזקת את הימין עם התנשאות גועלית של אנשים גועליים
ככה ההורים שלהם חינכו אותם, הם הביאו את השנאה הזו מהגולה, אותה שינאה שהם קיבלו מאחרים, העניקו באהבה לאחיהם היהודים, הם לא מבינים שככל שעובר הזמן הם מפסידים יותר ויותר, עד שהעם יפסיק לספוג וגם ידאג שלא יהיה להם יותר מקום בתקשורת הישראלית או בכל מקום עבודה מכובד עם כח להשפיע. שבת שלום...
* דודי   30/11/19 | 00:17
״ההורים שלהם״ שרדו שואה עלו ובנו מדינה לתפארת די להתבחיין
* אריה   30/11/19 | 08:12
37. שקרנים
אני נוכחתי במקום ולמעלה מחמש עשר אלף אנשים היו במקום וכול התישקורת השקרנים שכתבו אלפיים שש אלף הם גם אלה שחיפסו את הצעקנים לשדר .
* מיכאל   30/11/19 | 00:15
אל תתפלא אם התקשורת היא שהביאה אותם לשם
היו התראות מוקדמות שיש גורמים מהשמאל שהולכים לשתול שלטים אסורים בהפגנה כדי לעורר פרובוקציה והמפגינים התבקשו לגרש אותם ולהכריח אותם להוריד את השלטים. צוות הצילום של יוסי מזרחי הגיע לשם מוקדם ולא ברור אם האנשים בכתבה הגיעו או הובאו כדי לעורר פרובוקציה שתצטלם כפי שהכתב התכוון (כבר אירע באחת ההפגנות הקודמות שמפגינים שמאלנים ניסו לגרור מפגיני ימין לאלימות והמשטרה סילקה אותם מהמקום).
* גורן   30/11/19 | 00:56
איזה תרוץ עלוב
מה גם בזה השצאל אשם וימין טהור גזע
* הימין טהור    30/11/19 | 07:28
חחחחחחחחחחחחחחחחח.הטפשים מדברים
* חחחחחחחחחחחח   30/11/19 | 07:41
בחיים לא תשתנו גם בסירחון ובשחיתות שלכם השמאל אשם
* משה   30/11/19 | 08:17
התקשורת לא אשמה
זה אנשים שעובדים באולפן חדשות שקוראים מפלונטר אנשים שעושים כתבות וחוקרים הם לא אשמים שמצעו שביבי אשם ומושחט הם לא אשמים שרצחו אנשים הם רק מודעים שקרו דברים אתה חיי בפנטזיה נוראית של אכילת ראשים רצינית!!!!
* מה   30/11/19 | 08:21
36. סוף סוף דברי אמת תבורך
* רוני   30/11/19 | 00:13
35. היתום שביקש את רחמי השופט
אחרי שרצח את הוריו ...
* דמעותיו של התנין ...    30/11/19 | 00:05
התנהגות נתניהו נוכח האישומים
ההתבכיינות לא עושה שום רושם כי אלה דמעותיו של הקוזק הנגזל
* ישראלי גאה ומודאג   30/11/19 | 08:34
34. התקשורת לא חיפשה אותם
הם חיפשו את התקשורת. אפשר לראות אותם בכל כנס ובכל הפגנה. מקללים ומגדפים את כל מי שלא בדעתם.
* ואטגבבנ   30/11/19 | 00:02
33. נדב, בוא אסביר לך:
לנו "הסמולנים" (וגם לשפויים שבימין) נמאס מכך, שמסיתים נגדנו, מקללים אותנו, לפעמים זורקים עלינו רימונים (ע"ע אברושמי), רוצחים ראש ממשלה שבא מתוך ה"סמול", קוראים לנו בוגדים, טענים ש"שכחנו מה זה להיות יהודים" ועוד כל מיני כאלה דברים, ורגע אח"כ מגלגלים עיניים לשמיים וטוענים שזה רק "קומץ". השטיה הזו לא עובדת יותר, כולם מבינים שההפגנה נגד מוסדות המדינה והסניון שלה להשליט אנרכיה רק כדי לחלץ פושע לכאוה מהדין, נראתה בדיוק (אבל בדיוק!) כפי ששידרו אותה בערוצים השונים.
* סמולן   29/11/19 | 23:55
באמת? אז מומלץ שתצפה בהפגנה בגלי ישראל בפייסבוק
אתה תופתע. חוץ מזה, שכחת שאתם קוראים לנו כל השנים מנשקי קמעות, בבונים, צ'חצ'חים - אז מי מגלגל עיניים לשמים? אגב, על אלטלנה שמעת? זוכר מי ירה בתותח הקדוש? יכולתי להוסיף עוד הרבה, אבל אין צורך, ממילא תמשיך לגלגל עיניים לשמים ולזעוק את זעקת הקוזק הנגזל.
* בבון גאה   30/11/19 | 01:01
צודק מאד .וחבל שלא אומרים את יותר
הימין ההגון לא מופיע בהפגנות כאלה
* אזרח    30/11/19 | 07:30
תוציאו את כל המרכז שמאל מהמדינה אחרי 10 דק היא מתפרקת
* תמיר   30/11/19 | 08:19
הצדק איתך
מה זה שמאלן,לא יהודים,לא משרתים, לא פטריוטים, תענו לי, מי שלא חושב כמו ביבי היא שמאלן. מה זה הכינוי המטמטם הזה???
* שמעון   30/11/19 | 08:38
אז מה יהיה עם שגיאות הכתיב שלך "סמולן" 😝?
* שאנשים מנסים להיות חכמים   30/11/19 | 08:41
לסמאלן הנכבד
אני מציע לך לקרוא את הספר של בגין "המרד" בכדי לדעת קצת יותר ממה שהידע כולל. רק לידע כללי ע"ע הסזון... אלטלנה ועוד...
* סבא   30/11/19 | 09:12
32. אדם תהיה בן אדם
יישר כוח כמה שזה נכון יש גם בליכוד טייסים רופאים עורכי דין אנשי רוח אבל לא מתנשאים ולא חושבים שהם הכי חשובים גם אדם שאולי לא למד יכול ללמד את אותו אדם שהוא חושב שהוא הכל יודע מי לא משנה כמה תארים יש לו אז למה להתנשא
* התנשאות שלילית   29/11/19 | 23:52
31. האם יש פה רגישות יתרה?
מדוע הכותב מנסה לנגח בעיתונות אשר (כנראה) אינה מפרגנת לתומכי הליכוד שבאו לעצרת? נא לא ליצור ניגוח שלא לצורך?
* קורא מרחוק   29/11/19 | 23:51
כי הוא בבעית זהות, הוא מודרני וליברלי
אבל הוא מגיע מהאזורים שייצרו את האימבצילים מההפגנה.. זו תבנית נוף ילדותו. אז הוא מנסה לגשר בין זה לבין מי שהוא היום - תל אביבי נהנתן ליברלי אבל גם הוא יודע שלמפגש הליכודנקי על יין שלו ביפו לא היו מכניסים אפילו אדם אחד מההפגנה. תכלס... הוא גם לא היה רוצה להתערבב איתם.
* אני   30/11/19 | 06:44
30. מה יפה בלהפגין כנגד מוסדות השלטון?
ממש לא הפגנת ״ימין״ אלא הפגנת ״תומכים בראש ממשלה מסית נגד מוסדות השלטון״. זה לא חלק מהערכים של הימין.
* Gal   29/11/19 | 23:46
בדמוקרטיה מותר להפגין גם נגד מוסדות שלטון.
כל גוף שלטוני וכל אדם בעל כח שלטוני בין אם הוא חבר כנסת, שר או ראש ממשלה וכן גם עורך דין בפרקליטות, פרקליט המדינה והיועץ המשפטי בעצמו ובכבודו יכול להיות מושחת ולא לבצע את עבודתו נאמנה ולעבור על החוק. יש הרבה אנשים בארץ שחושבים שגורמים בפרקליטות עם השקפה פוליטית מסוימת החליטו להפיל ראש ממשלה מהימין. אולי הם לא עשו את זה כחלק מאיזה מזימה מסודרת שנבנתה לפני שנים אבל הם זיהו הזדמנות והפכו עכבר לפיל ותלולית להר. ובמילים אחרות סיגרים מחבר ותיק לשוחד תמורת וויזה לארה"ב, הקלטה של ראש הממשלה של שיחה עם מו"ל ידיעות אחרונות מוזס על מנת להראות שאותו מו"ל הוא מושחת לאפילו לא יודע מה, אבל גם זה נחשב למרמה והפרת אימונים. ובקשות מהבעלים של וואלה להפוך לעיתון יותר שוויוני מבחינה פוליטית להצעת שוחד תמורת 2 וחצי כתבות אוהדות לעומת מאות כתבות שליליות באותו אתר ובכלל בכל העיתונים וערוצי החדשות. ה"שוחד" היה החלטות במשרד התקשורת שעברה את כל האישורים של הגורמים המורשים שאמרו שאף אחד לא לחץ עליהם וכו. אבל זה לא עניין את אותם אנשי פרקליטות. הם קיבלו את ההזדמנות שלהם וקפצו עליה כמוצאי שלל רב והשתמשו בכח שלהם כדי להפליל ראש ממשלה ולהפילו. איני יודע כיצד כל העניין יסתיים ואם אי פעם הצדק ייצא לאור. אבל בסופו של דבר נוצר מצב שכמה אנשים מהפרקליטות לוקחים מהעם את הדמוקרטיה, את היכולת של של העם לבחור ולקבוע מי יוביל אותו ואיזה דרך תוביל. זה חמור מאוד, זה קץ הדמוקרטיה ותחילת עריצות הפרקליטות. אז כן, מותר לעם להפגין נגד הפרקליטות, זוהי מהות הדמוקרטיה. אם העם איבד אמון במערכת מסוימת בתוך הדמוקרטיה אז גם זו סכנה לדמוקרטיה.
* שי   30/11/19 | 01:05
29. תפקידה של מערכת המשפט השתנה. האישום הוא הרשעה, תפקידה לזכות.
"קול המון כקול שדי".
* אדם אשם כשמוגש אישום. עליו להוכיח בבי"מ את חפותו   29/11/19 | 23:46
28. נדב הדבשת אחי הדבשת
עם האיתה בהפגנה האיתה מבין אלו לא 7000 שהיו בסדר ו100 לא זה בדיוק הפוך אך הצד היפה לדבריך זה היה בחוג בית אז מה אתה מצפה שהתקשורת היתה מפרסמת במקום שלא הוזמנו או שאתה מיתמם.
* מיקי   29/11/19 | 23:44
27. גבר
ישר כוח אבקסיס גבר גבר כאיזון לערימה ענקית של נבלות
* מוטי   29/11/19 | 23:42
גבר גבר
רק בלי אגזוז.
* ציון   30/11/19 | 08:10
26. עוד חרטטן
* שקר גס   29/11/19 | 23:35
מחפש עבודה אצל שרה
* מלכה   30/11/19 | 08:34
25. תשובה לשאלתך - כי אין
הבעיה היא לא היותכם ימנים, כמו שאתה מנסה לשכנע את כולם שזאת הבעיה, אלא שהתקרנפתם. התקשרות/בית המשפט/הפרקליטות צריכים לעשות בדק בית, אבל מפה ועד לצאת למתקפה שמקעקעת את הליגיטמיות של אותם גופים הדרך היא עוד ארוכה. תפסיקו להיאחז בביבי כאילו הוא המשיח, גם ימנים מתונים (שרי ליכוד לשעבר כבר מזמן אמרו זאת) שביבי מושחת ושהוא איבד את הבלמים שעוד נותרו לו.
* אביבית   29/11/19 | 23:34
זאת הבעיה כאן
אנשי הליכוד שלא תומכים בביבי בגלל שהוא מושחת ורוצה להגיע לרמה של המנהיגים הרודנים, כנראה חוששים להביע את דעתם בטלויזיה. תראה מה עושים לגדעון סער. אסור לצאת נגד הראיס. אז איפה הדמוקרטיה כאן , ויותר חשוב איפה המוסר? יותר חשוב מאם יצא זכאי או לא. דרעי חזר אחרי שישב בכלא!!, ועל מה הוא אחראי!?!זו מדינה ממש לא מתוקנת. מתקרבים בצעדי ענק למדינות החשוכות של שונאינו.
* אני   30/11/19 | 08:21
24. כל מילה בסלע נדב, גאווה!
* דבי   29/11/19 | 23:33
23. בחור אמיץ!!
תענוג לשמוע את נדב. מלך
* ירון    29/11/19 | 23:32
22. רק חירש ועיוור יכול לכתוב דברים כאלו
* גבי   29/11/19 | 23:30
21. מזה MAKO איך נתתם לכתבה הזאת לעבור את הצנזורה ?
אנשים עוד עלולים לגלות את האמת. זה לא אופייני לכם. יפה.
* ארז   29/11/19 | 23:25
גדול! נתנו לצורך "איזון" היחס עכשיו זה 200000000:1 להם:)
* ..   30/11/19 | 03:35
20. אמת ויציב.
מסכים עם כל מילה שאמרת. כל כך נכון. זה השמאל ב ה הידיעה בדיוק כמו שתיארתי . התנשאות, תחושת עליונות, ומעלה הכל פילוג, שנובע כנראה משנאה שורשית שאין לה הסבר, כמו שלגזענות, ולמעשים של היטלר אין הסבר. ככה זה מתחיל מקטן ומגיע למקומות הכי גבוהים שיש. כמובן שיש תמיד גם בכל צד את הכלל ואת היוצא מן הכלל, אבל אתה נגעת בנקודה הכי מרכזית שצריך לגעת שעיקרה לא יותר מלגרום לפילוג ושנאה בין עדות צפון אפריקה, לבין עדות ממזרח אירופה גזענות שעוד החלה מהעליות הראשונות בקום המדינה. כור היתוך זאת סתם מילה יפה, ללא שום משמעות במדינה. מילה שמקבלת משמעות רק ברגעי אימה שמתרחשים במדינה שגורמים לכולם להיות מאוחדים. חבל שככה. אוהב את כולכם ודי לפילוג. לא צריך לשמור טינה לאף אחד.לא לשנוא את ביבי, ולא לשנוא את גנץ. לנהל שיח תרבותי. כל אחד באידיאולוגיה שהוא יותר מאמין, כי המדינה היא מעל הכל(כן כן גם מעל ביבי וגנץ..) אז לא להשריץ שנאה כל הזמן. אומר זאת באופן קולקטיבי לכולם.
* יהונתן   29/11/19 | 23:24
אז למה אתם בולחים באליטה זו שתנהיג אתכם
ואיך נסיך המיתנשאים ניהיה המנהיג ?
* אזרח    30/11/19 | 07:32
19. קולע בול. קצר לעניין ונכון מאוד
* יוסף   29/11/19 | 23:23
18. נדב אבקסיס אתה טועה כי מה שראינו בהפגנה זה כבר לא קומץ
אנשים זה בדיוק האנשים של הליכוד כי אני רואה אותם יום יום בכל רחבי הארץ מתנהגים ככה. אנשים בלתי תרבות הרבה שכל אין להם בטח אם הם מעריצים ראש ממשלה עם שלושה תיקי אישום חמורים ביותר. אין עתיד למדינת ישראל עם המנהיג הזה ואם דרכם של האנשים שתומכים בו,
* ישראל   29/11/19 | 23:21
תלמד להתנסח ולכתוב בלי שגיאות כתיב לפני שאתה מתנשא.
* הכללה פסולה   30/11/19 | 03:32
17. יווו אני ראיתי את הכתבה וכל כך התעצבנתי שאי אפשר לטקבק בטלויזיה
כאילו אשכרה בחרו רק את האנשים שמתבטאים בוא נגיד, באופן יותר עממי וגם אז, רק אותו משפט מתלהם מתוך כל מה שהם בטח אמרו. אני בטוח שראיינו עוד הרבה שדיברו באופן רהוט והעלו את הדעות שרובנו חושבים, אבל חס וחלילה שיראו אותם בכתבה.
* אוי הצביעות   29/11/19 | 23:21
16. תגובה של מרוקאי מקופח יאללה תתקדם
* שי    29/11/19 | 23:20
קוף רומני לא מפותח מלמד מרוקאי על התפתחות
לך תבקר בבוקרשט ואחר כל בקזבלנקה ותבין איזה עם יותר מפותח... האשליה נופצה, בגלל זה יש פה מהפיכה בזמן כל כך קצר נכדי אלה שלא ידעו לקרוא עקפו את נכדי ה״משכילים״...
* פוצי   30/11/19 | 01:17
אני מתקדם עם הפלוגה
אנחנו מתקדמים יום יום בלילה להגיע לאחותך
* סמי הכבאי   30/11/19 | 09:32
15. אמת וכל האמת בכתבה
* אבי   29/11/19 | 23:18
14. בפאנל החדשות יושבים שישה עיתונאים ומנחה כולם שמאל זאת דמוקרטיה?
* תתביישו עושקים   29/11/19 | 23:16
תראה ערוץ 20 שם יש חופש ביטוי רציני
* אזרח    30/11/19 | 07:33
13. על המכות במרכז העבודה בקושי שמענו. אנחנו מזמן לא מאמינים בתקשורת.
* דניאל   29/11/19 | 23:14
12. צדיק אחד בסדום
* בני    29/11/19 | 23:12
11. תקשורת
די כבר עם אובססיית התקשורת . מייחסים לה הרבה יותר נמדי . התקשורת בסך הכל מגיבה לאירועים היתה הפגנה - מסקרים אותה ביבי אמר משהו , משדרים אותו. ואםהואבמקרהשיקר,אףאחדלאבודק. הצד היפה של הליכוד הוא כנראה נסתר ושקט, אין מה לסקר שם.
* אורו   29/11/19 | 23:11
10. מרגיז
יראיינו אנשים חסרי השכלה, עם קשיים שפתיים, שגם הנראות שלהם מוזנחת (חסרי שיניים/מראה פרוע).
* מאז ומתמיד סיקור מגמתי   29/11/19 | 23:10
9. צריך להוסיף שהתקשורת היא האשמה בסלידה והתיעוב שהציבור חש כלפיה.
* צחי   29/11/19 | 23:08
8. מגעיל אותי
* איכס   29/11/19 | 23:06