החדשות
תגובות (51 תגובות ב-38 דיונים)
38. תכנון בזיוני של משרד התחבורה לקראת השינויים
ראשית, הרכבת שינתה את הלו'ז ומערך האוטובוסים נשאר בשלו. מה שגורם להתארכות זמני הנסיעה מאוד. בנוסף, במקום להוסיף רכבת בקו יבנה מערב-סוקולוב, העמיסו עלינו את אשדוד ואשקלון. כבר מיבנה נאלצתי לעמוד, במקום 30 דק' לקח 50 דק' ועם דילוג על תחנות חולון. אולי תאשימו את החיילים בעומס? חלילה לא בזה שבקו אשקלון-סוקולוב החדש כזה כרגע 2 רכבות בשעה במקום יותר
* רון   04/08/13 | 14:26
37. תכנון בזיוני של משרד התחבורה לקראת השינויים
ראשית, הרכבת שינתה את הלו'ז ומערך האוטובוסים נשאר בשלו. מה שגורם להתארכות זמני הנסיעה מאוד. בנוסף, במקום להוסיף רכבת בקו יבנה מערב-סוקולוב, העמיסו עלינו את אשדוד ואשקלון. כבר מיבנה נאלצתי לעמוד, במקום 30 דק' לקח 50 דק' ועם דילוג על תחנות חולון. אולי תאשימו את החיילים בעומס? חלילה לא בזה שבקו אשקלון-סוקולוב החדש כזה כרגע 2 רכבות בשעה במקום יותר
* רון   04/08/13 | 14:26
36. המחיר של הרכבת מופקע ועולה כל הזמן !!! רכבת לעשירים
* יוסי   04/08/13 | 14:02
35. אי עמידה בלוח זמנים ושרות גרוע
צריך לפטר שם את כולם ולהתחיל מחדש. יש ללמוד מאירופה על איך שרות ברכבת צריך להיות. די לשחיתות
* שי   04/08/13 | 13:46
34. איחורים מטורפים חוצפה שאין כמותה
לא יודעת מי מנהל את הרכבת הזו היום היה זוועה!!!! אני בדרך לקבל 2 כרטיסי פיצוי על שעה איחור!!!!
* טל   04/08/13 | 13:25
33. להגיע לתחנת רכבת של אשדוד זה יותר מהזמן שהם חסכו
באוטובוס זה לוקח 45-50 דקות נסיעה,ו אין צורך בטרטור הזה של להגיע לתחנת רכבת שממוקמת בכלל מחוץ לעיר...
* אחד שמבין   04/08/13 | 13:14
32. עדיף אוטובוס כי הוא יותר זול
* שלמה   04/08/13 | 12:49
31. לא רואים ממטר את האזרחים התערפים יקרים ביותר יש להוזיל את המחיר
* סבתא   04/08/13 | 12:48
30. השרים שכחו לאמר שהמחירים לא סברים וגבוהים ואין הנחות לילדים ולמקבלי כרטיס זכאים פרט לקששים שגם עם ההנחה זה יקר מאוד
* רחל   04/08/13 | 12:45
29. תופסים כותרות על חשבון אחרים-
לפיד וכץ (שעד כה הייתי מאוד מבסוט מהם) תפסו את הכותרות האלה והסבירו כי חיברו את הפריפריה למרכז. הם שכחו לציין שתוך כדי הם ניתקו חלק אחר של הפריפריה מהמרכז. הרכבת מאשדוד שעוברת ביבנה מזרח, באר יעקב, רחובות וממשיכה צפונה לבינימינה תתארך בכמה דק' ויש רכבת אחת פחות בשעת השיא, כלומר רכבת אחת בשעה בשעות הבוקר לכל ישובי גדרה, מושבי גדרות, יבנה ועוד הרבה!!!! אנחנו שהסתמכנו על הרכבת שלא זוכים להנות מקו אשדוד תל אביב קיבלנו את זה בהפוכה...
* יונתן   04/08/13 | 12:31
28. מה עם הצפון?? אשדוד זו בעיה?
* זונחים את הצפון   04/08/13 | 12:30
27. מה עם הצפון?? אשדוד זו בעיה?
* זונחים את הצפון   04/08/13 | 12:30
26. קטן עלי
פריירים כל בוקר אני עם הקטנוע שלי אשדוד תל אביב 20 דקות בלי להשתולל נוסע סטנדרטי 140 150 קליל רכבת מהירה בדיחת השבוע
* פסיכו   04/08/13 | 12:20
25. חרטה
בגלל הדבר הזה היו עיכובים בכל הרכבות מאשקלון לכיוון תל אביב. ובלי שום קשר. לרכבת לקח הרבה יותר זמן מהמסלול הקודם
* עידן   04/08/13 | 12:02
24. אמאלה החיסכון זה ברבע שעה ???זה הכול ?
* כעיכי   04/08/13 | 11:51
23. לכל המתרגזים ביום הראשון של לוח הזמנים החדש
אני חושב שכדאי לכם להתאזר קצת בסבלנות. אי אפשר לצפות מלוח זמנים חדש לגמרי ביום הראשון שלו לתפקד ללא תקלות. סביר להניח שהיו כל מיני דברים שלא נלקחו בחשבון, כמו עומס, או שהיה תכנון לקוי של המפגשים, מה שיצר עיכוב, והדברים האלו יתוקנו.
* אופק   04/08/13 | 11:38
22. מהיר?
אם להגיע מראשון לתא ב35 דק זה מהיר אנלא יודע מה זה לאט. מי שהיה היום ברכבת הזאת יודע. הרגשתי כאילו מסיעים אותנו לאושוויץ. בושה לרכבת ישראל
* דניאל   04/08/13 | 11:33
מהיר?
אני מאוד מקווה שניצולי שואה לא יצטרכו לנסוע ברכבת ועוד בתנאים כאלה מביישים!!
* עינבל   04/08/13 | 12:33
מהיר????
אכן אתה צודק, הייתי ברכבת וזה מה שחשבתי לעצמי באותו הרגע המשפיל הזה!!!!!!!
* נוסעת   04/08/13 | 13:19
21. מהיר?
אם להגיע מראשון לתא ב35 דק זה מהיר אנלא יודע מה זה לאט. מי שהיה היום ברכבת הזאת יודע. הרגשתי כאילו מסיעים אותנו לאושוויץ. בושה לרכבת ישראל
* דניאל   04/08/13 | 11:33
20. מהומה על לא מאומה...
ואני חשבתי אחרי כל הטרארם והשרים והמיליונים. קיצרו בשעה...12 דקות עאלק קיצרו...עכשיו יחגגו על זה שנה
* מוטוגוצי   04/08/13 | 11:27
19. הגיע הזמן!
בבקרים ובחזור מהעבודה זה יהיה סופסןף מהיר ונוח!
* סופסוף   04/08/13 | 11:18
18. מה עם הצפון? עפולה
כל הזמן דרום דרום אבל שכחתם את הצפון
* ...   04/08/13 | 11:14
17. ואני כבר חשבתי
שמדובר ברכבת מהירה כמו בחו"ל, כזאת שמגיעה למהירויות של 200-300 קמ"ש...
* איש   04/08/13 | 11:13
איך 300 קמש??
המרחק מאשדוד לתל אביב הוא 35 ק"מ. בוא נמצא נוסחה לתאוצה כתלות בזמן הנסיעה בשביל להגיע למהירות 300 קמ"ש. v=v0+at 300=at t=300/a לרכבת מהירה ביפן שמגיעה ל-300 קמ"ש יש תאוצה של 0.72 מטר לשנייה בריבוע. נציב כאן ונקבל שלוקח לרכבת בערך שש דקות להאיץ למהירות כזו. בוא נבדוק מה המרחק שהיא עוברת עד אז: x=x0+v0t+1/2at^2 x=0+0+1/2*0.72*129600=46656 נקבל בערך 46 קילומטרים. כלומר, גם אם ההנחות הלא נכונות שעשינו כאן - 1. יש לנו תשתית לרכבת מהירה, כלומר מסילות חשמליות + קטרים חשמליים. 2. הרכבת לא עוצרת שום עצירת ביניים בין אשדוד לת"א. נקבל שהרכבת בכלל לא יכולה להגיע למהירות כזו בקו אשדוד ת"א. מקווה שזה מבהיר קצת למה הציפייה שלך לא הגיונית.
* אופק   04/08/13 | 11:36
חחחחחחחחח איזה ילד משועמם
* גם לי יש בגרות בפיזיקה מה אתה מתלהב יחח   04/08/13 | 12:46
פיזיקה
זה רק מראה כמה הפיזיקה שימושית ;-)
* אופק   04/08/13 | 13:38
לך שב כוס קפה בת"א עם בני גורן תהיה לכם אחלה שיחה :)
* אופק אתה משועמם לפנים !   04/08/13 | 13:14
אם כבר אז עדי רוזן. חוצפה.
* אופק   04/08/13 | 14:03
לא משתמשים ברכבות כאלה למרחק כל כך קטן
* לא משנה   04/08/13 | 11:48
16. אם לא....
אם לא יהיו עיקובים בלתי צפויים.תקלות צפויות.שביתה בלתי צפויה.עיצומים בלתי צפויים וכדומה.הרי בתוך עמנו אנו יושבים ואנו הציבור הרחב מכירים את הנפשות הפועלות.על כל פנים בשביל כותרת אופטימית זה נחמד.אשרי המאמין....
* מועלם עזרא   04/08/13 | 11:13
15. ממשלה סתומה חבל על הזמן
מת"א לאשדוד זה לא ביג דיל מהצפון למרכז ולדרום וההיפך זה כבר משו גדול
* חבל שאנחנו תלויים בה   04/08/13 | 11:11
14. סופסוף !
כל הפקקים האלה מאשדוד לת"א פשוט בלתי נסבלים. נסיעה באוטו שאמורה לקחת באזור ה40-30 דק' מתארכת לשעה, שעה וחצי ויותר, במיוחד בתחילת ובסופי שבוע. . על אוטובוסים אין על מה לדבר בכלל יותר גרוע. עכשיו עם הקו המהיר של הרכבת, זה יכול לחסוך זמן וכאב ראש. כל מה שנותר הוא לאחל שבוע טוב. . !
* שלומי. .    04/08/13 | 10:59
13. פרט חשוב שלא צוין
אותה רכבת מהירה פועלת אחת לשעה, נוסיף לזה את הצפיפות הנוראית שתהיה, איחורים למינהם בגלל "מפגש רכבות" ואז הרכבת חונה לעשר דקות באמצע שום מקום... תחשבו שוב שרי מדינת ישראל- כי מהירה היא בטוח לא תהיה!
* לינוי   04/08/13 | 10:59
12. שיטפלו,בסירחון ברכבת,ברעש ,ואולי שתיסע יותר מהר
הרכבות בארץ זה בושה למדינה,רכבת נוסעים בארץ זה כמו רכבת משא בחו"ל בושה,,ועוד לוקחים מחירים גבוהים
* נוסע ברכבת   04/08/13 | 10:59
11. שר התחבו-רע
ברכב אני עושה את זה ב-30 דק' כולל עצירה לקפה ב"סיירים". מטומטמים!!!
* מהיר ועצבני   04/08/13 | 10:58
10. "רכבת מהירה"
בושה! שינו את לוחות הזמנים ביבנה לרכבת כל 45 דק' בשתי התחנות! (לא חילקו זאת בצורה חכמה, והרכבות יוצאות מתחנות שונות באותה השעה) הנסיעה לת"א היום ארכה שעה ועשר דק', כשהרכבת מפוצצת באנשים (לא עצרו בתחנות בת ים וחולון בשל כמות האנשים).
* נוסעת מיבנה   04/08/13 | 10:57
כל כך לא מדויק....
אילו רק לא היו פוגעים בכל שאר הקו היה היגיון בצעד הזה. לא רק שלא הוסיפו קווים, אלא הורידו תדירות וקבעו שעות מאוד לא נוחות. כיף אולי לתושבי אשדוד, אך תושבי יבנה, ראשלצ, בת ים וחולון ממש לא הרוויחו אלא רק הפסידו. וכמובן שפניות לרכבת זוכות בהתעלמות מוחלטת
* סיון   04/08/13 | 12:06
9. צפון שייך למגזר הערבי לא רוצה צפון
* צפוני   04/08/13 | 10:54
8. רכבת ישראל עד מתי העיכובים בדרך לת"א????
ומה נסגר אתכם היום מרחובות לת"א מרכז 50 דקות נסיעה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אז יופי שיש רכבות נוספות מאשקלון לת"א דרך יבנה-ראשל"צ-בת-ים, מה הקשר לנסיעה ההזויה היום לת"א??????מה אנחנו אשמים???????????????????????
* פני   04/08/13 | 10:48
7. תנאים כמו בהודו
כנוסעת מתמדת מתחנת ראשון לציון לכיוון תל אביב, הרגשתי היום כמו עכבר מעבדה בתוך הרכבת ממש ביזיון לנוסעים שנאלצים לעמוד מרגע כניסתם עד להגעתם לתחנה, שלא נדבר על נשים בהריון!! חוסכים על חשבון הנוסעים, בושה!!!!
* עינבל   04/08/13 | 10:46
6. חמורים.. הגענו לת"א מאשדוד אחרי שעה!!!!!
עלק רק 35 דקות...חחחחחחחחחחחחחחחח ממש בדיחה!!!!!!!!
* שני   04/08/13 | 10:39
שני את צודקת
קיבלת לפחות מים או צלחת מעופפת במתנה?
* דנית    04/08/13 | 11:51
5. רציני?
למה עושים קו מהיר מתל אביב לאיזה עיר החול והשעמום אשדוד בזמן שנסיעה מתל אביב לחיפה לוקחת שעה שעה וחצי???
* מוטי   04/08/13 | 10:34
תיזהר אתה מבטיח שאשדוד אחת הערים אם לא ה
* היי היי   04/08/13 | 11:56
עיר חול?
אשדוד מתפתחת בקצב מטורף וכבר מונה כ-250,000 תושבים. עם הקצב שאשדוד מתפתחת מבחינת תרבות,כלכלה,מסחר ובילוי אל מול הקצב שחיפה דועכת מאותן בחינות בדיוק (הרבה בגלל ניהול גרוע של העיר וחוסר אטרקטיביות משווע) אפשר להבין למה מחברים את אשדוד למרכז בצורה כל כך אגרסיבית. כביש 4 כבר מונה 3 נתיבים, הרכבת שהתקצרה משמעותית והמחלפים החדשים שבנו ביציאות מאשדוד הפכו אותה לאטרקטיבית יותר מאי פעם. שב בשקט
* יובל   04/08/13 | 14:27
4. אז למה פוגעים בקוים קיימים
אני נוסעת כבר כמעט 14 שנה ברכבת, מאז שהוסיפו את תחנות אשדוד ואשקלון רק פוגעים בקו רחובות, ראשונים ותחנות הביניים.
* רוית   04/08/13 | 10:30
3. לא יאמן! חסכון של 10 דקות שלמות!!! שרים משועממים..
* אלף   04/08/13 | 10:26
2. צפון משהו?
מה עם הצפון? יותר הגיוני לקצר נסיעה שאורכת שעה וחמישים דקות מעכו לת"א לדעתי
* עגכחנה   04/08/13 | 10:25
צפון
צודק לחלוטין. הסתכלתי באתר של רקבת ישראל ומצאתי של השיפור הם בקווים דרום ומרכז בלבד. ומי שגר בנהריה? שיחפש !! כמעט שעתיים נסיעה ברכבת מזוהמת וצפופה. בושה וחרפה. שלא נדבר על המחיר המופקע.
* אבי   04/08/13 | 10:53
1. צפון משהו?
מה עם הצפון? יותר הגיוני לקצר נסיעה שאורכת שעה וחמישים דקות מעכו לת"א לדעתי
* עגכחנה   04/08/13 | 10:25