החדשות
תגובות (158 תגובות ב-108 דיונים)
58. השנאה פה חוגגת על ימין ועל שמאל..
חילונים דתיים ? אתם לא מבינים שבלי אמנה ודת אין לנו מה להתקיים ! מעלים פה תמונה של ילדים קטנים שאומרים שמע ישראל.. ככה מחדירים את השנאה.צנזורה זה הצד החזק באתר הזה.
* ישראל עם האל   07/03/11 | 00:13
יש צד נוסף..
כפי שאתה שונא מיסיונרים נוצריים יש אחרים שרואים אותך באותו אור.. תנסה לחשוב על זה...
* חשבת שיש אופציה שאתה טועה?   07/03/11 | 02:54
שהאמת סוף סוף יצא לאור
כשמאיימים על מנהלים ומנהלות, מורים ומורות, גוזלים עבודה ופרנסה מאנשי חינוך ותיקים בגלל שהם לא מספיק "ערכים", ומכריחים בתי ספר שלמים לשנות את אופים נגד רצונם תחת איומים, השנאה מגיעה. והיא מגיעה בגלל הפעילות הבלתי-מוסרית הנ"ל ולא בגלל שום דבר אחר.
* אם בממ"ד מתון   07/03/11 | 08:29
החרדלים הם צדקנים בעיני עצמם וחושבים שרק גירסתם לשמירת מצוות היא הנכונבה. הם מתנשאים, גאוותנים ומזלזלים באחרים שאינם מחמירים כמוהם. החרדלים הם ציונים לייט, ואף לא ציוניים, וגלותיים מוסווים.
* החרדלים מלאים ברגשי נחיתות כלפי החרדים החסידיים.   08/03/11 | 10:40
57. ברוך ה'
* אביחיל   07/03/11 | 00:00
56. אתם ממש דתיים מפגרים כנסו!!!
שמעו אני בן 16 ואני אומר לכם כמאמין באלוהים אבל...לא מאמין בתנ"ך כי לפי דעתי הוא שקר... שכל ילד בעולם לא מיתנהג כמו איזה פסיכופת אז סתמו תפה יא אהבלים למה ניראה לכם שכולם מעשנים לוקחים סמים ומזדיינים וואו אתם צריכים ממש להבין שאם אלוהים ברא אותנו בצלמו אז הוא בדיוק כמו כל אדם אז תתחילו להבין שדת זה הדבר הפגר בהיסטוריה של העולם!!!!!!!!!!!!!
* דור   06/03/11 | 23:55
ואתה גאון....
כאחד שמציג עמדה סותרת אתה ממש מפגין חכמה עם הצורה שאתה מתבטא
* שם   07/03/11 | 00:17
אנחנו מפחדים שהילדים שלנו ידברו כמוך...
* גילי   07/03/11 | 08:49
אם אתה לא מאמין בתנך אז למה אתה מצוטט ממנו
* m   07/03/11 | 09:07
55. יש לציין
ברצוני לציין כי הנני מוסר שיעור פעם בשבוע כ-3 שעות ...ל- 30 ילדים מגיל 5-12 מכמה מגזרים חלקם חרדים חלקם לגמרי חילוניים וחלקם ציבור דתי לאומי חובה לציין כי כולם ממש לומדים בכייף אך כולם כולל ההרים שמגיעים עם ילדיהם מסכימים שאין כמו החינוך החרדי........
* מ   06/03/11 | 23:48
מדהים אתה...
אתם החרדים מדהימים קלוט איך רשמתה הורים ההרים חכם.....
* דור   06/03/11 | 23:59
דור כותבים מהר ופתאום זה לא נלחץ במקלדת
* מספיק להיות קטנוני   07/03/11 | 00:31
54. ברוך השם ,עדיף לכיוון החרדי ולא להפף ,כנסוווווווו
אנשים טיפשים מעדיפים חוצפה,אלימות יחסי מין אצל קטינים,סמים וכל הזוהמה של העולם החילוני ,העיקר שהילדים לא יתקרבו לדת ,טיפשים!! הדת היא הדבר שהחזיק אותנו כעם במשך אלפי שנים בגולה,תתעוררו כבר,מספיק להסתה ולשנאת החינם!!!!!!!!!!
* עידו   06/03/11 | 23:39
כן כן
לא...פשוט בחינוך החרדי בכלל אין סמים ויחסי מין!!זה שזה מוחבא עמוק ומי שנוגע בדברים האלה ישר מנודה מהחברה זה לא אומר שאין....
* י   07/03/11 | 02:54
53. קצת פחות קצת מאוחר,חבל שזה לא היה בזמני,רק זו הדרך.
* AAA   06/03/11 | 23:38
52. אתם מנותקים !!!!
מתי תבינו שהציבור הדתי לאומי הוא לא דתילוני אלא חפץ לקיים את כל המצוות לאשור לא לשחק "כאילו" דתי . מה מדרון חלקלק בלשמור את כל התרי"ג מצוות ולמה ילד בכיתה ב' צריך לראות בנות רוקדות מה זה מוסיף לו לחינוך ???
* מתתיה   06/03/11 | 23:37
הכל יא דפקט...
מה אתה רוצה ומה אתה מדבר כמו איזה רב ראשי יאלה כל ילד צריך להיחשף לזה בגיל צעיר ותאמין לי שגם בנים דתיים ובנות דתיים בגיל שלי-16 עושים כל מה שאתם נגד
* דור   06/03/11 | 23:57
ומה זה אומר??
לפי איך שאתה מדבר לא נראה לי שייצא ממך משהו גדול...אפילו לא קטן...
* גילי   07/03/11 | 08:50
51. מחנכים לעולם צר ומתוך פחד. לא כך דרכה של תורה
* לוי   06/03/11 | 23:37
50. איזה כתבה יפה...סוף סוף יש גם משהו טוב..שהתקשרות
מנסה להוציא רק את הרע!!! אבל בעז"ה הם עוד יפלו למלכודת שבה הם מתגרים,וזה בשם יתברך. אני חילונית ובעז"הילדה שלי תהיה גם בחינוך כזה!!!
galir346   06/03/11 | 23:30
49. נו ומה הבעיה עם זה??????
* ממש שנאת חינם   06/03/11 | 23:25
48. בואו נשים את האמת הכואבת בפנים .>>
החינוך הדתי מנסה כמה שיותר להיתחנף לציבור החילוני עם כל הקוצ'י מוצ'י של הסגנון החילוני. אם פעם לא היה דבר כזה שאישה דתיה לובשת מכנסים אז היום זה חלק מהקוצ'י מוצ'י להראות שהם כן פתוחים והם כן קוצ'י מוצ'י כך גם בשמחות כמה שיותר להיות מעורב ולהראות שהם בתוך הקוצ'י מוצ'י רבני הציבור הדתי שלא יכלו לזה . רוצים לחזק את החינוך הדתי מדורי דורות לבל נהפוכנה לקוצ'י מוצ'י וזה להתקרב לדרך חינוך החרדי
* יונתן   06/03/11 | 23:24
47. זה לא חדש שהתקשורת שונאת את בורא עולם.
* יעקב   06/03/11 | 23:19
אל תדאג ל"בורא עולם" הוא אמור להיות מסוגל להסתדר עם הביקורת
הרי הוא כל יכול לא?! כשצריך ה' יודע בורא ואחראי להכל.אבל כשהמצב קשה זה או השטן או מבחן של ה'...עלה בדעתכם שאולי זאת סתם מערכת שמחזיקה אנשים מהביצים להתנהג כפי שהם (הדתיים) רוצים? המערכת הזאת גם מגבה את עצמה משאלות וחקירות - "השפיטה נעשית רק כלפי מטה" או "זה רצון האל" . אני חילוני לגמרי כי אני ממש לא חושב שיש איזשהי ישות שמנהלת את העולם הזה.כי אם היא קיימת אז היא עושה עבודה ממש גרועה.אבל אם כן הייתי משוכנע(משום מה) שיש ישות שהיא כל יכול אז לא היה דבר כזה חצי דתי אלא הייתי עושה בדיוק מה שהישות דורשת. אך עדיין אני שומע "מאמינים" בכל מקום אומרים על מצווה כזאת או אחרת שהם לא שומרים עד הסוף זה שהם עושים את מה שביכולתם. קיצר חבובים...תקדמו
* רבי מבולבלי   07/03/11 | 02:58
46. קישקוש
* דתיה   06/03/11 | 23:10
45. מה יש? סוף סוף ילמדו על כיבוד הורים
* אמיר מילשטיין   06/03/11 | 23:06
איומים והפרת זכויות אדם
איך היית מרגישה אם מנהל משרד החינוך היה בא לבית ספר דתי/חרידי ומאיים על המנהלת שאם לא תלבש מכנסיים היא תמצא את עצמה בלי עבודה? זה בסדר? זה מה שיש. זה מה שקורה בבתי ספר הממ"ד בל הפוך. כולם פועלים תחת פחד ואיומים. ורובם פוחדים לדבר. ההשתלטות החרדלית מבוצעת באופן לא מוסרית ולא דמוקראטית
* מה יש?   07/03/11 | 09:25
44. איזה כיף הלוואי שזה יהיה כמה שיותר. מהר א
מהר כך ילדיי יקבלו חינוך אמיתי
* חיים   06/03/11 | 23:04
43. לפני שאתם מגיבים תקראו קצת על הגרעינים התורניים
הם מחרדים את הממ"ד.
* הם רחוקים מאד מהדתי לאומי השפוי והמתון   06/03/11 | 23:03
42. מתי אנשי החינוך הדגולים ישכילו להבין ש...
אמונה והשקפה דתית היא הדרך!!! וכול השאר בל,סמים,מכות,דם,אונס.. החינוך נגד התורה כשללל לכל ההורים שרוצים שישארו להם ילדים שפויים מומלץ לשלוח רק למסגרות חינוכיות דתיות!!!
* ענבל   06/03/11 | 23:03
הבורות שלכם מסממת אתכם לחשוב שכל חילוני הוא מסומם
* חילוני גאה בחינוך ילדיו   06/03/11 | 23:11
יש ועוד איך!
את חיה בסרט שאין סמים אונס וכו' בחינוך הדתי...בתור אחד שבא משם. יש, והרבה!רק שלא נחשפים לזה כי זה הרבה יותר מוסתר.
* ש   07/03/11 | 03:01
41. החינוך החילוני פשט את הרגל כבר מזמן לכן עדיף לי ככה
* מיטל   06/03/11 | 23:00
40. מספיק כבר
שוב כמו בכתבה על ההופעה גם פה מפריע לכם מה שהדתיים עושים מי שלא טוב לו יעביר את הילדים מהגן או הבית ספר די חפש את הזמן את הדתיים אתם גורמים למלחמת אחים
* ג'קי   06/03/11 | 23:00
39. מספיק כבר
שוב כמו בכתבה על ההופעה גם פה מפריע לכם מה שהדתיים עושים מי שלא טוב לו יעביר את הילדים מהגן או הבית ספר די חפש את הזמן את הדתיים אתם גורמים למלחמת אחים
* ג'קי   06/03/11 | 23:00
38. איזה שטויות! ההפך הוא הנכון.. אמא שלי למדה בממלכתי דתי ופעם הוא היה יותר דתי מהיום! היום זה נהיה יותר מתקרב למסורתי...
* מיכל   06/03/11 | 23:00
37. כאיש דתי אין עתיד ליהדות הדתית לולי חיזוק בדת והיבדלות מחילוניזציה
* דתי לאומי   06/03/11 | 22:57
ברור שאתה לא דתי לאומי אלא חרדי לאומי לכל הפחות
* היבדלות היא לא השפה של הדתי לאומי השפוי!   06/03/11 | 23:06
היבדלות היא מילה ציונית ואני דתי ציוני גאה שמתבדל מהחינוך החילוני
* כן כן על אפך וחמתך   06/03/11 | 23:17
36. מדהים כמה שהחינוך הדתי יהיה רחוק מהחנוך החלוני
הוא יהיה טוב יותר,,,אני מודה לכם על האינפורמיה המשמחת,,ורק תראו כמה שאתם מסכנים למה אתם נטפלים להסעות מהדרין ולמחנכים חרדים זה מה שמציק לכם?זה הבעיה?נו באמת?אתם מסכנים..
* שמעון מלול   06/03/11 | 22:41
אנשים לא רוצים לחיות בפנאטיות דתית..מה אתה לא מבין??
* רבי מבולבלי   07/03/11 | 03:01
35. שכחתם להוסיף כמה פרטים: פחות סמים, פחות סכינים, פחות אונס קבוצתי
* אני כבר יודע איפה ילמדו ילדיי בעתיד   06/03/11 | 22:33
יותר בורות
אם את מעוניינת שהילדים שלך יהיו בורים, תשלחי אותם לבית ספר דתי.
* .   06/03/11 | 22:37
שטויות בממדי"ם הילדים בורים רואים שאתה לא מכיר אפילו אחד, חבל
* קרן   06/03/11 | 23:13
34. גועל נפש.
* ישראלסטאן   06/03/11 | 22:31
33. נמאס מהחרדים
אנשים פרימיטיביים זה מה שיש לי לומר יום נעים (:
* ליטל   06/03/11 | 22:27
יותר נאורים ממך זה בטוח
* ...   06/03/11 | 22:52
32. בדיוק, אסור שנושא ההתחרדות והמשיחיות ירד מסדר היום!
מדובר פה בנושא קיומי למדינת ישראל בדיוק (ואף יותר) מאשר הסוגייה הערבית. מדובר פה בזהות העם היהודי, זהות שעם קום המדינה היתה סוציאליסטית-ליברלית. המגמות הקיימות כיום בגוש הדתי "התלבשו" על המדינה בעקבות תמימותו ואדישותו של הרוב החילוני, שעד שהמציאות לא מתפוצצת לו בפרצוף לא מאמין שיש משהו לא בסדר. כפי שהמצב נראה כיום, נראה שלא יהיה מנוס ממאבק פוליטי מטלטל. וזה לטובת כולם, כולל הדתיים (שפשוט נעשו עיוורים בעקבות שטיפת מוח של מיסטיקנים למיניהם).
* דואגת למדינת היהודים   06/03/11 | 22:26
אין יותר טוב מקיום מדינת ישראל מלשמור על צביונה היהודית אמיתתי
* שור   06/03/11 | 23:29
31. דחילק הבנו- מחר הורגים תחרדים
* דודו   06/03/11 | 22:26
30. עדיף שהנוער של היום ימשיך להתחרד מאשר שיחזור בהפוכה...
* אהרן   06/03/11 | 22:23
29. בורות עצומה וחוסר הבנה בסיסי.
שוב פעם כתב חדשות שמאלני תל אביבי חסר הבנה בסיסית בדתיים וסוגיהם מלהג ואנחנו צריכים לסבול שוב כתבה ירודה. אז ככה בוא נעשה סדר. יש בציבור הדתי לאומי זרם שמוגדר חרד"לי, זהו זרם שהוא יותר דתי , שנוטה להיות נפרד בנוגע לבנים ובנות. ואכן יש מגמה שהמחנכים יהיו אברכים לשעבר בוגרי ישיבות בעלי רקע תורני. תמיד יהיו לימודי חול בבתי ספר יסודיים בחינוך הזה. כמו כן יש עדין רוב של בתי ספר שפועלים באופן רגיל. וכן, אין מה לעשות הציבור הדתי לאומי נהיה יותר דתי וזה טוב ובריא וה' שמח מזה וזה מה שחשוב .
* מאיר   06/03/11 | 22:23
28. תודה, ערוץ 2 !
תודה שאתם עושים לנו את העבודה ! לקרוא את התגובות וללקק את האצבעות...
* חרדי מזדמן   06/03/11 | 22:18
27. אני מסורתית והבת שלי לומדת בממלכתי דתי.
ואני לא מעוניינת שהבת שלי תיסע עם בנים באוטובוס ושלא תשחק איתם בהפסקות. כל הקטע הוא לשמור על צניעותן של הבנות והבנים. אם לא מתאים לכם אז תשלחו אותם לבית ספר חילוני
* זהה כלל הקטעעעעעע   06/03/11 | 22:18
זה שהילדה בת 6 נוסעת לבית הספר עם בנים בני 6
אומר שהיא לא צנועה?! מה את פוחדת שבגיל 7 היא תרד לזנות רק בגלל שהיא ישבה ליד בן 6?? תני לילדה שלך קצת קרדיט. מסכנה שיש לה אמא כמוך אם עדיין לא מתאים לך את יכולה לשלוח את הילדה שלך לחינוך החרדי ולא לחינוך הדתי-ממלכתי
* אורי   06/03/11 | 22:40
חינוך נפרד בגיל היסודי
אני דתי לאומי ואיני רוצה שילדי בגיל הרך ילמדו בחינוך נפרד לכך יש בית ספר חרדי ולא ממלכתי דתי.
* מנחם   06/03/11 | 22:52
26. סוף סוף מכריזים עצמאות נגד החרדלות. אמת ויציב
* חיים   06/03/11 | 22:17
25. כיף, פשוט כייף לקרוא את זה!!! אכן
החינוך החילוני פשט את הרגל. והתורני והממלכתי דתי מנסה להתרחק מהחילונים ולהתקרב את החרדים. התקשורת מתפוצצת!!!! ואין לה מה לעשות, אז היא מסיתה ללא גבול. לעצם הענייין , לומדים מקצועות חול בממלכתי מספיק ויוצאים כשרוניים יותר מחינוך המקדש את האח הגדול..
* יהודה   06/03/11 | 22:16
אנא הסבר דבריך למי שאינו צופה באח הגדול ויתר
כמי שאינו רואה טלויזיה ושולח את ילדיו לחינוך ממלכתי דתי צר לי אך דבריך אינם ברורים. החינוך הדתי ראוי ורצוי אולם אין בכך כדי לפסול את האחר ויעידו תוצאות מבחני הליבה וכו'
* דוד   06/03/11 | 22:54
24. סוף סוף תקשורת צודקת!
אני בוגר של בית הספר מוריה ,סיימתי ללמוד שם לפני שנים אחדות ויצא לי לבקר שם כמה וכמה פעמים לאחר שסיימתי אך אני יודע שתהליך ההקצנה בבית הספר הספציפי הזה החל עוד כשאני הייתי תלמיד בבית הספר כשהפרידו מעשית את בית הספר בין שני המינים.באותו הזמן אני וחבריי היינו בשכבה הבוגרת של בית הספר והיו לנו קשרי ידידות טובים מאוד עם בנות השכבה שלנו וכשבית הספר כפה עלינו את ההפרדה הזו ראינו שבית הספר הולך ומקצין. אחרי שעזבנו כבר את בית הספר תהליך זה המשיך ומהיכרות שלי עם בית הספר כל העובדות המובאות בכתבה נכונות אך ישנם כמה פרטים חסרים. בית הספר התמלא במשפחות מהגרעינים התורניים שנמצאים בכל רחבי תל אביב ,משפחות אלו בחלקם הם משפחות בעלות דעות דתיות קיצוניות לפי דעתי והשתלבות ילדיהם בבית הספר גרמה גם לילדי השמפחות המתונות של הסביבה להפוך לפנאטיים בכל נושא שבוער לזרם החרדל"י שאליו משתייכים ילדי הגרעין .דוגמא טובה לכך היא הפגיעה הקשה בסניף בני עקיבא תל אביב מרכז שממוקם בקרבה לבית הספר מוריה .בעבר הקרוב מרבית הילדים מבית הספר מוריה היו מצטרפים אל סניף זה (גילוי נאות,שמשתי כמדריך בסניף זה עד לא מזמן)וכיום מצב זה השתנה .ילדי הגרעין מצטרפים אל תנועת הנוער עזרא הקיצונית וכתוצאה מכך גם הילדים ה"מתונים " כביכול הולכים בעקבותיהם .כתוצאה מכך כמות החניכים בסניף בני עקיבא תל אביב מרכז צנחה .לפי דעתי יש לנקוט באמצעיים כבדים ולפעול להחזיר את בית הספר מוריה למתכונתו הקודמת.בית ספר ממלכתי דתי וליברלי שבו שמחתי ללמוד אך כיום אני מתבייש לומר שלמדתי בבית ספר זה מכיוון שהכיוון החרדי שהוא תופס והאוכלוסיה שלומדת בו מנוגדים לכל תפיסת עולם שאני מאמין בה. לסיום, חלק גדול מהתגובות שראיתי טוענות שכתבה זו היא כתבה שנועדה להכפיש את הציבור החרדי ומהווה התערבות חילונית לא רצויה בחינוך הדתי.כל הטוקבקסטים שטוענים טענות כל כך קצרות ולא מנומקות לא מכירים את הנושא לעומק ורצוי שלא יביעו דעה אם אין להם שמץ של מושג לגבי אמיתות העובדות ישר כח דפנה ליאל!סוף סוף יש במה לטענות האלו שטוטאו על ידי העירייה ומשרד החינוך במשך כל כך הרבה זמן.המשיכי כך!
* תל אביבי דואג!   06/03/11 | 22:16
דמוקרטיה
אתה מתאר מאוד יפה את ההתפתחות שעברה הקהילה הדתית בת"א עם הצטרפותם של הגרעינים התורניים לשכונות השונות, ונראה שההצטרפות וההשפעה שלהם היתה בדרכי שלום ולא אלימה או כוחנית. גם הילדים בוחרים על דעת עצמם או הוריהם ללכת לעזרא ולא לבני עקיבא ואין כפיה בנושא הזה. למיטב ידיעתי, ואני יודע! לא ניתן בבוקר קודר אחד להחליט שמפרידים בית ספר לבנים ובנות בלי הסכמה של ועדי הורים ומשרד החינוך וכמובן הנהלת בית הספר שאתה טוען שאהבת את בית הספר. בשורה תחתונה: כשמשהו קורה בהליך דמוקרטי בהסכמה והוא לא פוגע באף אחד אתה לא יכול לבוא ולהכתיב בכח תנאים חדשים/ישנים כי זה לא מה שאתה היית רגיל אליו. אתה יכול לנסות לגייס גרעינים חדשים/ישנים עם דעות כשלך ולהחזיר "עטרה" ליושנה אבל אל תקדש כל אמצעי בדרך להשגת המטרה
* תל אביבי לא מודאג   07/03/11 | 01:02
23. ופטו
אשרכם ישראל תמשיכו לתמוך בחינוך החרדי רק ככה נביא גאולה לעם ישראל כל הכבוד הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו
* החרדי   06/03/11 | 22:12
22. תודה, ערוץ 2 !
אתם עושים לנו את העבודה ! לראות את התגובות וללקק את האצבעות...
* חרדי מזדמן   06/03/11 | 22:10
21. לא נמאסס לכם לדבר רק על הדתיים!!
הם בחרו לחיות חיים דתיים ישר הופכים את זה לחרדי אתם יודעים בכלל מה ההבדל בין חרדי לדתי שאתם מדברים !
* אופק   06/03/11 | 22:06
בדיוק! למה עושים את הדתיים כאחד עם החרדים? אלה שתי עולמות שונים!
* מיכל   06/03/11 | 23:03
20. בגבעת שמואל עשו עלינו אמבוש פשקוולים. ואיפה הפיקוח?
העירייה כנראה נכנעה לקומץ קיצונים. עצוב.
* רונן   06/03/11 | 22:04
אתה קשקשן.
* ליאת   07/03/11 | 08:32
19. האם התמונה של הילדים הטהורים קוראים "שמע ישראל" לא עדיפה מאשר לראות ילדים עם אולרים?
זה לא עושה לכם כלום? הטוהר התמימות? - זה מה שאתם מעדיפים? אלימות, סמים וכו'??? תפסיקו כבר עם השנאה הזאת במשך חודש ימים אתם רק מעלים על סדר היום את החרדים, באמת חסר תחלואות רציניות בחברה? מה נסגר אתכם עד כדי כך פתרתם את כל הבעיות בחברה?
* אחת   06/03/11 | 22:03
סמים וכו'
האם יש סמים ואלימות רק בבי"ס חילונים ?? הרי יש סמים ואלימות גם בדתיים ! מי שמכם לריבון העולמים הדין והגוזר
* מיקי   06/03/11 | 22:56
ברור שלא!
אבל בבי"ס חילוני זה קיים בריש גלי (הייתי שם) ואצל החרדים (אני שם למעלה מ 25 שנה) זה שוליים שמקיאים אותם מהחברה, לא נותנים להם לגיטימציה. מה יותר יפה מחינוך טהור זך ונקי לילדינו (ואני כבר אמא לילדים החל מגיל 19 וכלה בגיל 3) מבטיחה לכם. זה חינוך!!
* אחת   06/03/11 | 23:20
18. אני לומדת בבית ספר ממלכתי דתי וזה סתם שטויות! לומדים הכל פשוט עם חינוך דתי!!!!!!!!
* ענת   06/03/11 | 22:03
17. מסכניםםםםםםםםםם!
* !   06/03/11 | 22:01
16. הפיתרון הוא טרנספר
2 מדינות ל2 עמים. מדינת ישראל בגבולות 67 לישראלים, וההתנחלויות עזה וחלקים מירושלים לחרדים. רק ככה יהיה שלום, שגושג, והצלת חיים של חיילים שהולכים סתם בגלל דת. תחשבו על זה, נספתח אותם להתנחלויות שהם כלכך מתעקשים עליהם, נפנה משם את גדודי צהל ששומרים עליהם (מבזבזים זמן, כסף) וניתן להם להילחם עם הפלשתינאים. מדינת ישראל תכניס לקופתה לפחות 300 מיליון שקלים שהם גנבו לנו ממכבי האש
* חרדים או ערבים? ערבים!   06/03/11 | 22:00
15. יאללה מאקו, אתם מתחילים להגזים
כן, אני אולי לא ממש בעד החינוך של החרדים ומה שהם מציגים, אבל יאללה חלאס- הבנו, אתם לא אוהבים חרדים. אני חושבת שהצלחנו להבין את זה מהאלף ואחת כתבות האחרות שלכם נגד חרדים. גם ככה יש פלגים חמורים בעם שלנו היום. אתם, כמערכת חדשות מצליחה, צריכה להפסיק להוסיף שמן למדורה. תזכרו- לאויבים שלנו לא משנה מי ומה אנחנו- חרדים, חילונים, דתיים, ימנים, שמאלנים- הם רואים אותנו כגוש אחד שצריך לחסל. הגיע הזמן שגם אנחנו נסתכל על עצמנו כעם אחד.
* זה כבר באמת מוגזם   06/03/11 | 21:55
14. אני זוכר ש..
שנה בדיוק אחרי שסיימתי בית ספר יסודי ממלכתי דתי מעורב (בנים בנים), החליטו להפוך את הבצפר מכיתות נגיד א'1, א'2 ו-א'3 ל-א' בנים ו-א' בנות. מזל שזה קרה אחרי שסיימתי. זה קרה בגלל שהמנהלת החדשה שבאה הייתה חרדית. לא להאמין מה שקורה.
* תלמיד תיכון   06/03/11 | 21:54
13. כתבה גרועה
מה רע בחינוך החרדי? אני לא חרדי, אך לא מבין למה כואב לכותב הכתבה לראות הצלחה בחינוך החרדי. החינוך הדתי מתיימר להיות חינוך דתי ולא חרדי. תראו מה קורה לנוער שלנו התיכונים הדתיים מלאים בתלמידים חילוניים ולא דתיים, התיכונים הכלליים ואני לא מכליל מלאים בתלמידים מעשנים, מסוממים, מבריזים ולא לומדים. גם בתיכונים הדתיים המצב הזה לא פוסח הזנות חוגג בתלמידינו, האינטרנט והפייסבוק אליהם הם חשופים קלקלו את הנוער שלנו. במבחנים הבינלאומיים ובמבחני המיצב ההישגים הם מהנמוכים בעולם הגיע הזמן לחינוך טוב יותר, ואם אפשר ללמוד זאת גם מהחרדים, כדאי שנשכיל להשתמש גם בדרך החינוך שלהם. חומר למחשבה גם לכותב הכתבה.
* היהודי   06/03/11 | 21:53
נראה לך שבבית הספר החרדיים יכינו אותם למיצג?
הילדים האלה יוצאים בלי ידע במתמטיקה, אנגלית או כל מקצוע אחר שיכין אותם לחיים, וזו זכותם המלאה של הורים לרצות שילדיהם ילמדו עוד משהו חוץ מדברי תורה
* אירנה   07/03/11 | 07:54
12. כל הכתבה הזאת זה שטויות ועדיף ככה מאשר בית ספר חילוני שיש בו סמים וכל מיני דברים מעבר...
hadas200   06/03/11 | 21:48
11. זה לא שהם יותר חרדים זה זה שהתקשורת יותר חילונים
* אבי   06/03/11 | 21:47
אמת לאמיתה!
* ff   06/03/11 | 22:06
10. איזה יופי
עכשיו הילדים ילמדו לכבד אותנו קצת.
* רוני   06/03/11 | 21:45
9. איזה שטויות מניפולטיביות של הכותב...
במקום להציג תמונה אמיתי על המקרה הספציפי..לוקחים מקרה בודד ועושים ממנו תופעה מדאיגה!!! שמאלנים -זכותינו לחיות ולנהל דברים בדיוק כמוכם. די להפוך זבובים לכתבות של פילים. ובהערה מתוך מערכת החינוך.. יש לכם המווווווון מה ללמוד מהחינוך החרדי. אין עיניין לזלזל. מכל מלמדי הסכלתי.
* מורה בישראל   06/03/11 | 21:44
הסכלתי??? אולי "השכלתי"
הבעיה היא שזה לא מקרה ספציפי. זה קורה לכל החינוך הממלכתי דתי. הקצנה והסתגרות!
* מורה בישראל??   07/03/11 | 08:11
זה לא מקרה ספציפי
זה תופעה שרואים כבר בכל מקום. רוב בתי ספר הממ"דים באזור המרכז נעלצים לשנות את אופים והרבה פעמים תחת איומים מסוימים. מורות ותיקות שלא חובשות כיסוי ראש מוצאות את עצמם בחוץ ובמקומן חברי הגרעינים התורנים ה"ערכיים". הסיפורים אינסופיים ומפחידים באמת.
* על תדבר על מה שאתה לא יודע   07/03/11 | 08:40