פלילים+
תגובות (67 תגובות ב-30 דיונים)
30. אל תצטלמי כמו חשפנית
* מימי   22/10/18 | 14:13
29. זו לא בעיה בין לאומית, זו בעיה ישראלית בלבד. ללא קשר למין
ישראלים, כאלו הם, נדחפים, שואלים שאלות, מטיפים, מחנכים, נוקשים, דורשים, מבקרים, עוקפים, צועקים, "מתקנים"... הכל חוץ מביקורת עצמית, הכל חוץ ממוסר עבודה, הכל חוץ מחשבון נפש. כאלה הם הישראלים, גם אני לא מסוגל לשהות במרחב הישראלי, כגבר, לבן, "פריווילגי" לכאורה, פשוט לא סובל להיות במרחב הישראלי. אנחנו ללא הבדל גזע דת ומין, תרבות דוחה ברמות.
* דעתי הענווה בלבד   19/10/18 | 17:34
28. וואלה זה ממש.....
תקשיבו לי טובבבבב הכותבת הזאת פשוט תותחית! למה אתה, כן כן אתה, כשאתה יורד למכולת לקנות חלב או כל דבר אחר ובא לקופאי, יגיד לך "תחייך, אתה יותר יפה ככה". אני מבינה שבאיזשהו מקום, זה אולי כן קצת מעודד, אבל תחשבו רגע שאם באמת הייתם מגיעים במצב רוח ממש רע או אולי באמת יש לכך סיבה. להלן; פיטרו אותך מהעבודה או שרבת עם אשתך / אקסית או כל דבר אחר.. למה מי הקופאי הזה שאתה צריך לחייך בשבילו. למה ההתערבות היתרה הזו? למה היא תורמת? ובכן, מה אכפת לכם אם אנחנו עצבניות בגלל שאנחנו במחזור או סתם עצבניות כי עבר עלינו יום רע ? מה הפאקינג קטע שלכם ? למה אתם צריכים להכנס לעניין לא שלכם ? זו כניסה לפרטיות. כאילו אם הייתי רואה אותך עצבני או סתם מרים את הקול, והייתי ניגשת אליך ושואלת אותך, "מה קרה אשתך לא נתנה לך אתמול?" איך היית מרגיש ? אי נוחות נכון ? כי זה מוזר שנכנסים לנו לחיים האישיים שלנו. גם אם אנחנו מכירים. פשוט, למה ? למה זה מועיל ? תחשבו לפני שאתם מוציאים מהפה הערה כזו או אחרת... חחחח מי שקרא עד כאן, שאפו אתה סבלני ביותר. ואתה כנראה נסבל ❤
* לא פמיניסטית (אולי כן.. לא יודעת)   09/10/18 | 03:01
פעם הבאה שאראה אישה נאנסת- לא אעזור לה, שלא יפגעו לה הרגשות! פמניזם זה סרטן וכולכן מפגרות .
* אבי   10/10/18 | 12:52
27. כמה אפשר להתעסק בעתיקות הזו
די, אין אישה פמינסטית, אנחנו ב2018, אין שום סיבה בעולם שנעשה יותר מגברים, אה בעצם אנחנו יולדות... גבר שחושב שאישה פחותה ממנו או לחלופין שעליה מוטלות עבודות הבית בגלל היותה אישה לא גבר בעיני.
* אחת   05/10/18 | 21:24
26. נשים הן טיפשות נצלניות וילדותיות
* בכל גיל בכל מצב בחיים   03/10/18 | 14:51
כמו כן,,, אמא שלך אחותך בנותיך וכל הנשים בחייך..
* ירושלמית   08/10/18 | 05:57
אמת- כולן כולל כולן
* אני   20/10/18 | 04:52
25. היא כתבה את זה במחזור?
כמה עצבים...
* עוצליגוצלי   30/09/18 | 15:34
24. אל תגידי לי מה להגיד
תחיי את חייך ותלמדי להתעלם מכל שטות שמישהו מוציא מהפה גם אני בן אדם שמן ויש לי פזילה ופעם בכמה זמן מישהו מוצא לנכון להזכיא את זה גם כשזה ממש לא קשור אני פשוט מתעלם ואם אני ממש מתעצבן גם מחזיר באותו מטבע לכ בן אדם יש פגמים והם כולם חשופים לעיני כל את צודקת שלא צריך להגיד כל דבר אבל גם לא צריך להקשיב לכל דבר
* שלומי   30/09/18 | 12:53
23. צביעות לשמה
את צודקת עם פמיניזם היה דורש שיוויון אמיתי גם אנחנו הגברים היו שם אבל פמיניזם זה תנועה שהאדיאולוגיה שלה היא שנאת גברים נטו ,אני לא רואה אותך מתקוממת שגברים מאבדים את הילדים שלהם כי איזה אישה רוצה לחלוב מהם עוד כסף כי היא רעבת בצע ,ואגב יש מחקרים שלמים שמגבים שרוצחים פסיכוטיים הם ילדים שלא דמות אב ,אני לא רואה אותך מתקוממת ש95 אחוז מאלו שנהרגים תוך כדי עבודה הם גברים,אני לא רואה אותך עושה משהו שרוב אחוזי ההתאבדות בעולם הם של גברים ,אני לא רואה אותך אומרת כלום חוץ מזה שזה זכותך להציג את גופך כאילו זה שוק בשר ואז מאשימה גברים בהחפצה,אגב אם אני ילחץ את ידך זה לא הטרדה מינית אבל אם אני יחפון את ישבנך לשלום זה הטרדה אז למה את האיברים שהם מיניים אם אני נוגע בהם אתן מציגות לראווה כי זה הגוף שלכן וזה לא מיני ,אתן צבועות ולא רוצות שיוויון אתן רוצות לדרוס גברים ,כותבת יקרה תיהיה כנה עם עצמך ומספיק לזרוע שקרים ,לא ראיתי אותך גם מציינת לרעה את אחת מהמובילות קמפיין מי טו שהטרידה נער ,רק שמעתי נשים בזויות : מה הוא מתלונן הוא נהנה מזה ,לכל מטבע יש שתי צדדים שתקדמט סוגיות גם של גברים נוכל לתת לכן במה אחרת אנחנו במלחמת קיום אתכן וזה רק התחיל ולכל השאר אני ממליץ לכם לראות את הסרט גלולה אדומה - סרט דוקומנטרי שעשתה פמינסטית לשעבר שהיום בזה לכן כי היא גילתה את השקר שלכן שרובכן מדקלמות בלי הבנה ... אז שיהיה שנה טובה וגם לנו יש לא מעט בעיות שצריכים לטפל בהן ושיוויון צריך להיות לשתי המינים ולא רק לנשים שאיבדתן כיוון ,אבל איך אומרים הגלגל מסתובב ושזה יקרה אתן תאכלו את כל מה שבישלתן וזה יהיה חריף ,חם וכואב....
* תום   25/09/18 | 12:02
יש לך טעות בכתובת - חוק חזקת הגיל הרך הוא חוק פטריארכלי ולא חוק פמיניסטי
מי שחושב שרק אישה מסוגלת לגדל ילדים אלה השמרנים ולא המתקדמים. כנ'ל לגבי סוגי העבודות שציינת - איזה קבלן בניין יעדיף טפסנית על טפסן, מפעילת עגורן על מפעיל? נהגת שופל על נהג? תהיה כן עם עצמך! רובם הגדול של המעסיקים הם פטריארכלים, שמרנים ומקובעים במיוחד בסוגי מקצוע הנתפסים ע'י החברה כגבריים. בדבר אחד אני מסכימה איתך - הפטריארכיה דופקת את שני המינים ובגלל זה אתה צריך לתמוך בפמיניזם ולא לצאת נגדה.
* mamusi   29/09/18 | 11:21
חמוד/י. החוק נועד למי שהוא משרת אותו. לא לפי מי שמגיש אותו או נלחם בעדו או נגדו. תלמד/י פוליטיקה.
* שעור פוליטיקה בגרוש. אבל חשוב...   05/10/18 | 16:04
פמניזם = רמיסת גברים
הפמיניזם כהגדרה מילונית זה דבר יפה אבל *בפועל* לא מדובר על שיוויון אלא בניסיון של נשים לרמוס גברים.
* עידן   06/10/18 | 11:00
סרט חשוב
הגלולה האדומה - יש בו את הקיצ' האמריקאי כמובן מידי אך נוגע ומעביר את הנקודה, חובה לכל פמניסטית
* תודה על ההמלצה   23/10/18 | 13:31
22. המינים לא שווים ולא רוצים שיהיו
נשים וגברים הם שונים, אנחנו לא רוצים שיהיו שווים. הפמיניזם היא תנועת שנאה כנגד גברים ולכן אף אחד לא רוצה להיות חלק ממנה. שוויון בפני החוק כבר קיים עם אפליה קלה לטובת נשים, לא צריך את תנועת השנאה הזאת בחיים שלנו.
* פמיניזם תנועת שנאה   25/09/18 | 03:29
ירון עכברון.
לא נמאס לך כל פעם להמציא שם חדש? ממילא יודעים שזה אתה.
* היי   25/09/18 | 10:36
21. אין תירוץ יותר טוב מלהפיל את זה על המחזור...
חחח מה את בוכה זה התירוץ הכי מגניב שיש ידפוקה!
* שירלי   25/09/18 | 01:43
20. הנשים מכלועות
* ציפי   24/09/18 | 22:16
19. גברים די כבר להיות מרמרות מתוסכלים מכך שנשים מתעצמות
אתם לא יכולים לצאת נגד הקדמה אז אל תנסו אפילו כי זה חושף את רגשי הנחיתות שלכם מנשים חזקות
* עשיתם כאב ראש כבר עם הבכיינות   24/09/18 | 13:46
18. הטעות היא לגבי מה שהפך הפמיניזם המודרני
ברגע שמשהו מגביל את החופש ומתריס כנגד האמת הוא נהיה שלילי. למה מגביל את החופש? היא הפמיניזם המודרני לא אומר שאישה יכולה להיות שווה לגבר, יותר ממנו או פחות ממנו: היא חייבת להיות יותר ממנו, הרי הגבר הוא "חזיר" . ולמה נגד האמת? כי זה שקר שנשים מרוויחות פחות מגברים בגלל שהן נשים (אלא בעיקר בגלל שהן עובדות פחות שעות/פילוח עבודות שונה), כי להגיד שאין שום הבדל מנטלי או פיזיולוגי בין גברים לנשים זה הזוי ומטומטמם ואנטי-אקדמי.
* דן   24/09/18 | 10:46
דן - צודק ב100%
לא הייתי יכול לנסח את זה טוב יותר (:
* גבי   06/10/18 | 11:03
17. לא קונה את הפמיניסטולוגיה.
בעיניי. לא מקובל שלא אגש לאישה שלא מסתדרת בחנייה.לא מקובל שלא אעזור לאישה עם שקים. לא מקובל שלא אגש לאישה מוטרדת. לא מקובל שלא אגש לאישה שזקוקה לעזרה להחליף גלגל.ועוד ועוד.. מוכן לקבל דחייה !! אז מה? מי שרוצה לקבל, תקבל. מכל האהבה.
* א   24/09/18 | 07:10
מה הקשר?
לא רשום פה לא לעזור, לא לגשת וכו'... המטרה היא להציע, לשאול ולחשוב. היא רשמה פה לא להגיד למישהי לחייך, כי זה מגעיל וחסר התחשבות, אם אכפת לך מזה שמישהי עצובה אז תדבר איתה, תשאל:"למה את עצובה?", "יש משהו שאני יכול לעזור לך?"
* הנוער של היום   24/09/18 | 23:41
כדאי שתפתחי את העיניים ותקראי בין השורות.
לתנועה הפמיניסטית התחיל להיות קשה לומר תודה. ולמה תודה? כי ככה הן מודות בכך שכשיש גבר בסביבה שמוכן ורוצה לעזור- כי ככה חינכו אותו- הן בעצם מודות בכך שהן "נחותות" יותר ממנו. כל מגדר והחוזקות שלו.
* Q   25/09/18 | 09:12
כדאי שתפתחי את העיניים ותקראי גם בין השורות.
הכותבת מעידה על עצמה כנעלבת במקרה שבו הגבר "חושב" לעזור.תקראי שוב את הפיסקה שמתחילה ב"גברים מגלים.." היא מרגישה נחותה אל מול הכוונה של הגבר לפנות אליה לשם עזרה והכוונה.את קולטת? שרק לא תיעלבי ..חס וחלילה. כל החרטא של שיוויון בין המינים מסתכם בכך שנשים פמיניסטיות חוששות לומר 'תודה' פן יתפרש הדבר כהודאה ב"נחיתות" למול הגבר. לא משנה איך מסתכלים על זה, שום כתבה או תנועה לא תשנה את העובדה שגברים ונשים הם לא שווים. לכל אחד ואחת יש את המעלה שלו, לטוב ולרע. גברים ונשים זקוקים אחד לשני. מן הסתם התגובה הזו תצונזר אבל היה לי חשוב להעלות את הנקודה.
* א   25/09/18 | 10:24
אגב מה הקשר..
איך יודעים שהתשובה שלכן הולכת להיות לא עניינית? תשובה:כשרשום למעלה מה הקשר..?
* Q   25/09/18 | 10:28
16. למזלנו
אני חושב שאת צודקת ולכן אני מאחל לך שכולם יהיו אדישים כלפייך שלא תחייכי ושלא תקבלי הערות וביקורת... ולכתוב ידידיי הגברים זה לא יפה כי אין לך כאלו... למזלנו נשים מסוגך מושכות אליהן עוד ועוד כמוך ואתן המסננות שלנו לחברה אנושית וחמה... לעמוד שעתיים מול המראה ולנסות לשוות לעצמך מראה מושך אטרקטיבי מיני וכו וכל זה כדי לא לקבל הערות??? להעלות מיליון תמונות ולא לקבל ביקורת??? להיות זעופת פנים כדי לשדר צורך בתשומת לב ולא לקבל ביקורת??? למזלנו אתן לא מנהלות את העולם למזלנו לא הולך לשכמותך וקשה לכן למזלנו יש המון נשים חיות שמחות משכילות ותוססות והן לא חלק מהקבוצה המרירה שלך זו שאוכלת את עצמה מבפנים... למזלנו אתן מחזיקות שלט ומזהים אתכן מייד... ניתן לכתוב עוד המון וגם זה למזלנו
* בני   24/09/18 | 06:42
15. לא הבנתם
אני לא חושבת שהיא התכוונה שכל הגברים שמתנהגים ככה מנסים להתחיל איתה או שהם סוטים. אין שום קשר. מה שכן היא אמרה (ובצדק) זה שגברים (חלק) מרשים לעצמם התנהגות הרבה יותר חסרת אחריות ובלי מחשבה ליד נשים. לא יקרה כלום אם תחייכי? כנראה שלא. גם לא יקרה כלום אם פשוט תסתום. לא חייבים להגיד כל דבר שעולה לראש ואפשר ומומלץ לחשוב פעמיים ואפילו שלוש לפני שמעירים ושואלים ומציעים סתם (גברים ונשים כאחד).
* גול   24/09/18 | 06:35
הבעיה היא
שיש הרבה מגיבים במאקו אם בעיות בהבנת הנקרא. כל מי שקופץ ומתלהם כאן, לא מבין את מה שהוא קורא.
* בדיוק   24/09/18 | 18:10
14. אל תגידי לי מה לומר לך!!! לא סופר אותך ממטר ואגיד לך כל מה שבא לי.
כמו כן אל תאמרי לי לא לשנוא נשים, שינאת נשים מקובלת מאוד בכל העולם וזו זכותי המלאה לשנוא נשים כמה שרק בא לי. תודה.
* גבר    24/09/18 | 03:57
אממ...בשביל גברים כמוך בדיוק יש חוק נגד הטרדה מינית
אז כנראה שהיא דווקא כן תגיד לך ואם לא אז בית המשפט יעמיד אותך במקומך יחי בסרט לך לאמא הכונפה הנחותה שלך ותשפיל אותה
* תמשיך לחלום יגבר   24/09/18 | 13:49
זה מהות הפמניזם- האשמות שווא בהטרדות מיניות!!
* גבר   24/09/18 | 21:50
קח את המהות.
הכרת התודה לאחר העזרה שניתנה מגבר גורמת להן להכיר בכך שהן "נזקקות" ו"נחותות". והן מעדיפות שהגברים לא יחשבו בכלל בכיוון כי רמת ביטחון העצמי שלהן הוא בת××. תנועה פאטתית .
* א   25/09/18 | 10:34
פשוט תחשוב מה היית מרגיש
פשוט תחשוב מה היית מרגיש אם אישה הייתה מציעה לך עזרה בחנייה. או אפילו אם גבר אחר היה מציע לך.עכשיו יותר מובן?..
* יונה   26/09/18 | 20:31
מהות הפמיניזם היא שיוויון בין נשים לגברים חתיכת מעוות שכמוך!!
* טמבל אחד   27/09/18 | 08:00
מהות הפמניסם זה שינאת גברים וקינאת פין, בקרוב תחזרו להיות רכוש.
* ירון   08/10/18 | 10:35
זה לא גבר, זה ירון עכברון.
התגובות הכי חולניות במאקו הן שלו.
* אל תדאגי   25/09/18 | 10:39
13. פמניזם זה לא תנועה השואפת לשוויון אלא תנועה השואפת להפלות בנים גברים וזקנים לרעה.
חוק חזקת גיל הרך הוא חוק פמניסטי סקסיסטי שמפריד בכוח אבות מהבנים שלהם ויוצר נזק בלתי הפיך לאבות ולבנים ועל הדרך גורם לגבר להפסיד את ביתו וכספו. 2- גיל פרישה לפנסיה- עוד חוק פמניסטי סקסיסטי שונא גברים . נשים מקבלות קצבאות מגיל 62 גברים מגיל 67- למה להתעלל בגברים הזקנים? למה להפלות אותם לרעה? כל העמותות הפמניסטיות נלחמו נגד השוואת גיל הפרישה, הן לא בעד שוויון הן נגד שוויון. פמנים זה שינאת גברים, אפליה נגד בנים גברים וזקנים, מוסווה בשקר השאיפה לשיוויון מגדרי כאשר בפועל הן פועלות לאפליית גברים. זו האמת ולא תוכלו להסתיר אותה יותר. האם יש פמניסטית אחת שיכולה להסביר למה הן נלחמו מגד שוויון מגדרי בשני החוקים הסקסיסטיים האלה?!??!
* ירון   24/09/18 | 03:52
שכחת את החוק של נק' זיכוי גבר: 2.25 אישה:2.75
ועוד רוצות שוויון!! שוויון זה בהכול לא במה שנוח לכן!!!נצלניות!!
* חיים   25/09/18 | 00:18
גם חיים זה ירון עכברון שעונה לעצמו
* חחח   25/09/18 | 10:39
12. חחחחח אלופה! תכלס צודקת בכל מילה
* חוה   24/09/18 | 00:12
11. דמוקרטיה או לא דמוקרטיה תחליטי
* דמוקרטיה   23/09/18 | 23:56
10. נשים זה עם לא מובן אף פעם אתה לא יודע מאיפה הריב יצוץ
* חצצ   23/09/18 | 22:31
אל תשכח -
"אל תנסה להבין נשים. נשים מבינות נשים והן שונאות אחת את השנייה"
* אל בנדי   24/09/18 | 10:46
נשים לא שונאות אחת את השניה זה הגברים בשיטת "הפרד ומשול" מנסים להפיץ
* המצאה של גברים נחותים   24/09/18 | 13:44
לא רק שנשים שונאות נשים, גם גברים שמבינים נשים שונאים נשים. אפשר להבין נשים או לאהוב נשים , אי אפשר גם וגם.
* יובל   24/09/18 | 21:52
יובל=ירון עכברון
* היי   25/09/18 | 10:40
9. צודקת במאה אחוז
שלא לדבר על החצופים שאומרים לבחורה, וואו, איזו מנה, זה משמין...
* מיכל   23/09/18 | 21:39
8. ואאוו איזו כתבת ממורמרת..
אולי תעברי לגור לבד באי, ללא בני אדם
* עמית   23/09/18 | 19:23
דווקא לא.היא הציגה תמונת מצב וגיבתה בדוגמאות פלוס הסברים
דווקא לי נראה שאתה ממורמר שנשים מדברות בהיגיון ודורשות יחס הולם אז במקום לבוא ולהציג טיעון כלשהוא אתה מנסה לרדת עליה ומחזק את הטענות שלה
* הפוסל במומו פוסל   23/09/18 | 21:31
כל ההסברים שלה ברמה של גן טרום חובה
גבר מכוון אישה בחניה? רחמנות?! ההבדל הוא שגבר יבקש שיכוונו אותו במקרה שהחניה צפופה מפני שהוא לא סובל מרגשי נחיתות חיכי זה יותר יפה לך, נו אז? אומרים את זה לכוללללם מחזור? זה נורמאלי וטבעי להשוות את זה לגבר שלא עמד לו זה להעליב ולפגוע וזה מוביל אותי לנקודה שפמיניסים זה דבר רע מכיוון שכמו בדוגמא הזו אתן מרשות לעצמכן להעליב לפגוע ולרמוס בשם השיוויון אבל משתמשות בדמגוגיה זולה ובהשוואות לא קשורות ,
* אחד   24/09/18 | 09:09
גם גבר שלא עומד לו זה טבעי אולי גם נזכיר לכם את זה כשאתם מרמרות?
* נסה שוב לא הצלחת    24/09/18 | 19:00
7. למי את מדברת? את מעצבנת עם ההכללות שלך
* מיקי   23/09/18 | 17:59
6. את ה ז ו י ה ואת זה אני אומר לך ולשכמותך
* אחד   23/09/18 | 16:17
קשה לך לשמוע את האמת??
נודניק טרחן, זה מה זאתה
* יעל   23/09/18 | 21:39
את ושכמותך חיות בסרט ״המגיע לי״ וסרט ההמשך ״אכלו לי שתו לי״
יצא לי שיגידו לי את רוב מה שנאמר פה במהלך החיים עי גברים ונשים אבל לא הכל דרמה ושנאה למעשה השנאה היחידה(בגלל רגשי הנחיתות שלכן) היא השנאה שלכן לגברים , תמשיכי לגדל את החתולים שלך בנחת
* אחד   24/09/18 | 09:00
5. פשוט ביזיון
איזו כתבה רדודה מה קורה לאנשים ירדו מהפסים ברצינות חושבות שכל הגברים סוטים או לא יודע מה כבר לחשוב תתבגרי אולי יום אחד תתעשטי ותביני שיש עוד דגי זהב בים
* פיטר פן   23/09/18 | 13:55
4. את מודעת לזה שאת בחורה דיכאונית ואפורה ...
קצת שמחה וקצת חיוך לא הזיקו לאף אחד גם כשהוא עצבני ... ואם מישהו עוזר לך בחנייה תגידי תודה ותסתמי... קצת הכרת הטוב לבני אדם שעוזרים לך ולא בהכרח רוצים להתחיל איתך. דרך אגב מי שהדברים האלה מפריעים לו זה אומר שהוא הכי צריך את זה אז ...
* דור יעקב   23/09/18 | 11:38
3. איףףףף, לא אגיד לך כלום
* י   23/09/18 | 09:53
2. חחח הלוואי!
הלוואי שפמניזם היה בעד שוויון בין המינים. זה רק הספין כדי לדרוש זכויות שוות בלי חובות. ויש לכך מלא דוגמאות. הציבור חכם יותר מכפי שנדמה לפמניסטיות שחושבות את הגברים לעדר מטופש של עברייני מין פוטנציאליים. בסופו של דבר הפמיניסטיות פוגעות הנשים עצמן בגלל הגישה שלהן.
* Mgtow   23/09/18 | 09:28
1. תודה לאל שאני גיי
הייחסים שלי עם נשים הם רק במקום עבודה/ משפחה, ואחרי שאני קורא רשימות כאלה אני מודה לאלוהים
* בחור   23/09/18 | 09:25
חבל שאני לא גיי, בשימחה הייתי ניפרד מהצורך במין עם אישה, הן בלתי נסבלות.
צריך לפתוח קורסים- איך להפוך את עצמך לגיי ולהתפטר מהעבדות למין הנשי!!
* יובל   23/09/18 | 21:05
לא כולן כאלו אבל בהחלט מזדהה עם ההרגשה שלכם
* אחד   24/09/18 | 09:01
בכל העולם גברים מתעוררים ונמנעים מחתונה ומגורים משותפים, כל קשר מיני בין גבר לאישה זה זנות שבה הגבר נאלץ לשלם והופך ללקוח.
חתונה זו הזנות הכי גדולה כשהצד המנוצל- המפסיד הוא כמובן הגבר.
* מאור פנים   25/09/18 | 07:31
אידיוט שרואה בנשים כלי לצורך סיפוק מיני
ולפי השנאה שלך כלפיהן והשטויות שאתה כותב, אתה גם ירון עכברון. אתה כנראה אדם מסוכן מאד, לפי השנאה שלך כלפי נשים. לא אתפלא לגלות שפגעת או תפגע פעם במישהי.
* אתה   25/09/18 | 10:43
שוב האשמות שווא , מה חדש? לדעתי נשים שמעלילות האשמות שווא צריך לכרות להן את הרחם שלא יוכלו להתרבות
* מאור פנים   08/10/18 | 10:39