תגובות (24 תגובות ב-16 דיונים)
16. כתבה טיפשית ביותר
29/10/16 | 15:09
15. כתבה נפלאה, מהדהדת וחשובה להפליא!!!
בעיקר סביב התזכורת של - לזכור שזה לא אישי, ולא להפוך את זה לאישי באמצעות ה"היעלבות" של ההורה.
נפלא!!
תודה רבה!
22/10/16 | 22:03
14. לכל ילד יש מעצורים אם הוא רוצה
אפילו המצבים קריטיים.
תתפלאו לדעת שכל ילד גם אם הוא כועס מאוד יכול לעצור בעד עצמו כדי לא לפגוע באחר אפילו אם הוא מתבגר בעייתי.
עובדה שהוא לא יצעק ויקלל בפנים את מנהל ביה"ס ועל הורים כן. נו, אז למה שלא יכבד אותנו ההורים כמו את מנהל הביה"ס? כי הוא מרגיש יותר מדי בנוח עם הוריו, כי הוא לוקח אותנו כמובן מאליו. יש רק דרך אחת לפתור את הבעיה:
אל תתנו לילדים שלכם להרגיש שהם במקום הראשון אצלכם, שהם הדבר הכי חשוב בחיים שלכם, במקום זה הילד צריך להרגיש שההורה נימצא במקום הראשון, ושהילד קודם כל צריך לדאוג לאימא ולאבא ולשאול מה נוח להם.
אחרת תגדלו אגואיסט, נצלן , בטלן, ואפילו סדיסט וילד מתוסכל עם בעיות משקל ואפילו עבריין.
22/10/16 | 04:06
צודק לילד צריך לשים גבול למילים אחרת הילד גדל עם הפה מלוכלך הוא יהיה בלתי נסבל בחברה
05/11/16 | 09:41
13. לכל ילד יש מעצורים אם הוא רוצה
אפילו המצבים קריטיים.
תתפלאו לדעת שכל ילד גם אם הוא כועס מאוד יכול לעצור בעד עצמו כדי לא לפגוע באחר אפילו אם הוא מתבגר בעייתי.
עובדה שהוא לא יצעק ויקלל בפנים את מנהל ביה"ס ועל הורים כן. נו, אז למה שלא יכבד אותנו ההורים כמו את מנהל הביה"ס? כי הוא מרגיש יותר מדי בנוח עם הוריו, כי הוא לוקח אותנו כמובן מאליו. יש רק דרך אחת לפתור את הבעיה:
אל תתנו לילדים שלכם להרגיש שהם במקום הראשון אצלכם, שהם הדבר הכי חשוב בחיים שלכם, במקום זה הילד צריך להרגיש שההורה נימצא במקום הראשון, ושהילד קודם כל צריך לדאוג לאימא ולאבא ולשאול מה נוח להם.
אחרת תגדלו אגואיסט, נצלן , בטלן, ואפילו סדיסט וילד מתוסכל עם בעיות משקל ואפילו עבריין.
22/10/16 | 04:06
12. כמו תמיד את בוחרת את הדרך הקלה ומצדיקה אותה
בטיעונים על גבול המיאוס
21/10/16 | 16:08
11. לא מסכימה
ילד צריך לכבד את ההורים גם כשהוא כועס והוא צריך להבין שגם להורים יש רגשות ושהוא צריך לשלוט במה שיוצא לו מהפה
20/10/16 | 17:36
נכון מאד!
20/10/16 | 21:38
10. חולק על דעתך
אם נעלבתי מילדי אז ועוד איך אדאג שיידע שנעלבתי,בין עם זה מתוכן הדברים או הצורה בה נאמרת. אם אני לא אדאג לחנך אותו שייתכנו מצבים בו הוא מסוגל לפגוע באחרים וצריך להפנים את הסממנים ואת ההשלכות אז מי עוד יילמד אותו?
20/10/16 | 16:54
נכון מאד
אם לא נלמד ילדים בבית איך לדבר לאחרים ואיך להתנהג, אז אח"כ הם גם לא ידברו ולא יתנהגו כמו שצריך בחברה. ואז ילדים יהיו חסרי כבוד למורים ולכולם. יהיה לנו כאן דור של הרבה אנשים כמו ב"טיסת השוקולד". בעצם כבר יש. הרבה ילדים מפונקים וחוצפנים שחושבים שהכל מותר להם והכל מגיע להם. כשילדיי מתחצפים אני מעמידה אותם במקום ומעירה להם. לא נופלת שערה אחת מראשם.
20/10/16 | 21:37
9. כתבה מצויינת
קרה לי לפני שבוע. עכשיו מסדר לי דברים בראש ונותן כלים.
20/10/16 | 16:27
8. בעיניי זה לא נכון שהילד יגיד לי מטומטמת ואני רק אענה
״אתה צודק זה באמת מכעיס שנגמר המעדן״ מה עשינו בזה? הילד לומד לשחרר כעסים בצורה של קללות וזה ילך ויחריף כי אני לא אומרת לו לא... ילדים צריכים הצבת גבול ברורה ולדעת שלא מדברים כך למבוגר. זה לא צריך להיות בכעס בצעקות או בעלבון אלא פשוט הצבה של גבולות שלא עוברים. אגב זה ממש בסדר בעיניי לשדר לילד שהוא אמר משהו פוגע ועכשיו אני רוצה לקחת הפסקה מהשיחה שלנו
20/10/16 | 15:18
7. אהבתי אני רווקה אבל יש לי כלב ומרגישה אותו הדבר
20/10/16 | 15:17
חחחחחחחחחחחחחחח
22/10/16 | 10:40
6. הורים נעלבים
בהחלט מעשיר וחשוב.
20/10/16 | 15:02
5. אני לא מוכנה לספוג מהילדים שלי עלבונות
יש דרך לכעוס ולהוציא תסכול מבלי להעליב את הצד השני...ואם הילד הבין שההורה נפגע ולקח את זה אישית זה טוב מאוד כי בפעם הבאה הוא יחשוב פעמים איך להתבטא
20/10/16 | 14:45
4. הורה שנעלב צריך להבהיר לילדו שכך לא מדברים.
מובן שצריך לקחת דברים בפרופורציה, ואם הוא אמר לי "טומטומית", זה לא אומר שאני באמת מטומטמת (ואפילו לא אומר שהוא חושב שאני מטומטמת), ובכל זאת לא צריך לעבור על זה לסדר היום, במיוחד כשמדובר בגילים מתקדמים (גיל ההתבגרות). צריך להבהיר לילד מהו שיח לגיטימי, ולשמור על גבולות השיח הלגיטימי גם כשכועסים. גם זה חלק מהחינוך.
20/10/16 | 13:22
3. עינת
הכתיבה שלך כל כך אינטילגנטית. הכנות שלך פשוט מעוררת השראה והערכה. הטור, כמו גם קודמו על סליחות- פשוט מלמד ומעצים עבור כל כך הרבה הורים.
המון תודה.
20/10/16 | 12:42
לא נסחפת? כנראה שלא שמעת אותה בתכנית בקשת...
מאנפפת בקולה ומתנהגת כאילו מראה חיצוני הוא האישו בהופעתה בתכנית. חחח...נעלבתי.
20/10/16 | 14:51
את בעצמך, יקירה, לא כל כך חכמה, נכון???
מה שקוראים: הפוסל - במומו הוא פוסל....
22/10/16 | 22:04
עינת מספיק! תלמדי לקבל ביקורת
07/01/17 | 17:05
לא מדויק. לקח לי זמן להבין ולעשות סדר
מי נגד מי. כתיבה אבסטרקטית, "מבט שלה" (של מי?, מי מדבר?)
"לקחה אותי יותר מדי ברצינות" (אני אותה או היא אותי?)
וכהנה וכהנה.
22/10/16 | 04:16
2. תודה, אהבתי
20/10/16 | 09:08
1. תודה, אהבתי
20/10/16 | 09:08