החדשות
תגובות (75 תגובות ב-62 דיונים)
62. זוהר ישראל = טיפש מטופש
החרדים נוהגים לפי ההלכה. בהלכה אין פשרות. גוי שיבשל גורם למאכל להיות "בישול גוים" והוא אסור באכילה. כוכבים נועדו לציבור הדתי כדי שהם יחליטו אם להגיע למלון או לא. והמלון יעשה כרצונו ויחליט אם הוא מעוניין למשוך את הציבור הזה או לא. אז תפסיק להעמיד את הנושא ככפייה..אין כאן שום כפייה , צא מהחילוניות השמאלית שלך ותפסיק להיות צבוע
* sss   08/07/12 | 10:47
61. הכוכבים הדתיים הם לא על במקום כוכבים של רמה
מה מפריע לך??? כל אחד יבחר את המלון שטוב לו
* שירן   06/07/12 | 11:30
60. נראה את בתי המלון מוותרים על הכסף של החרדים, הצחקתם אותי בכיינים......
בחגים כמו : ראש השנה, סוכות , פסח, שבועות , , ואפילו בקיץ בשלושת השבועות שאחרי תשעה באב עד ראש חודש אלול - בתי המלון בארץ בכלל ובקיץ בצפון בפרט מפוצצים במטיילים חרדים ודתיים כל הצפון נכבשת על ידי חרדים , ואתם החילונים מזמן ויתרתם על הצפון לטובת אילת , אז צר לי להעמיד אתכם במקום אבל מי שרוצה את כספי מחוייב לתת לי את סף הדרישות שמספקות אותי , כדי שבכספי אני אהנה הכי טוב שאפשר, לכן מלון שלא מתאים לו שלא יכנס להסדר זה כמה פשוט????????????
* ריק   06/07/12 | 11:27
59. אפשר לחשוב שזה על חשבונך
מה אכפת לך שלדתיים יהיה נח לדרג מלון על פי נתוניו. ולא לחרוש ולעבוד בשביל למצוא מלון המתאים לרצונו? איפה הכפיה?!
* לא ברור   06/07/12 | 11:27
58. השתחוו לבייקון!
* epic meal time   06/07/12 | 11:19
57. אתה פשוט בן אדם מסכן
* ישראלי   06/07/12 | 10:16
56. ליוסי- 90% מהחילונים בארץ....
ליוסי- 90% מהחילונים בארץ אוכלים רק כשר.
* רון   06/07/12 | 10:14
אתה יודע שזה לא רק בעיית הכשרות זה הרבה מעבר
זה בריכות שבחורות הולכות שם לא צנוע וחילול שבת נכון שהמסורתיים רוצים כשר אבל רובם לא בדיוק שומרים שבת והולכים צנוע זה הרבה דברים לכן אני אומר שצריך לתת מלון לדתיים ומלון לחילונים שכל אחד יתאים את עצמו זה הכי טוב ככה אף אחד לא יכפה על השני
* יוסי   06/07/12 | 15:36
55. מלון לדתיים ומלון לחילונים זה הכי טוב
כי זה שתי ציבורים שלא מסתדרים אחד עם השני ולכן הכי טוב זה להפריד ביניהם הם יקחו את כל ההנאות שלהם בלי שיפריעו להם והם יקחו את כל המצוות והשבת בלי שיפריעו להם לכולם יש מקום לא צריך לשסות ציבור בציבור
* יוסי   06/07/12 | 09:24
שתדע, שבתור דתייה
אני הרבה פעמים מעדיפה להיות בחבר חילונית דווקה, אז למה להגיד שאנחנו לא מסתדרים ביחד? באמת שאין לי בעיה איתכם :)
* דתייה   06/07/12 | 10:13
54. לזוהר ישראל
אם היה בית מלון רק על פי טהרת האיסלאם אני לא חושב שזה היה מפריע לך אז למה שמדובר בציבור דתי זה כואב לך ? די מספיק עם המאמרים המחלחלים שינאה בין עם ישראל
* שמעון ארומה   06/07/12 | 09:20
53. יש אמת..אבל!!
אני חייבת לציין שגם אני בתור דתייה לא ככ התחברתי לכל הרעיון של הרב מצגר והוא מעט מוגזם בעיני.אבל..כרגיל זוהר ישראל לא ענייני, מכליל בצורה שהיא בעצמה גזענית (אך חלילה שאחרים יעשו זאת כי אז הוא קופץ על רגליו האחוריות), ולצערי נגוע בטינה חזקה כלפי הדת בכל גווניה. אני לא מבינה באיזה מדינה הוא חי אבל לבן אדם חילוני הרבה יותר קל להסתדר ברחובות ארצנו מלאדם דתי..בואו נחשוב כולם על הקיץ ברחובות אפילו לי בתור אישה לא נעים לשזוף את עיני בישבנים חצי מבצבצים, וזה לא קורה בחוף אלא בכל רחוב, בכל קניון ובכל מרחב ציבורי...קיצר די עם ההפרזות כי כפייה חילונית לא חסרה..לפחות החרדים סוגרים את עצמם בשכונות שחלילה לא ישטוף את תל אביב גל של שביסים ומגבעות (לא עלינו!!) בכא זוהר..אני מקווה שאת הבן שלך תגדל בפחות שנאה, ותנסה אולי עבורו לראות את המקומות היפים של האמונה שאתה בוחר להתעלם מהם..
* דיצה   06/07/12 | 08:47
צודקת בהחלט. במיוחד בעניין הישבנים, זה ממש דוחה.
* יערה   06/07/12 | 10:27
52. מה איכפת לך
זאת ארץ יהודית לאנשים כמוך כול דבר שקשור לדת ישר עושים מזה כותרת מה איגפת לך דירוג הכשרות זה משרת את האוכוסיה הדתית שכן כן גם הם צריכים לנפוש לפעמים יש מהם(עכשיו תהיה בשוק) שעובדים קשה וצריכים חופש לפעמים אה שכחתי הם לא עובדים לא עושיפ צבא אז שישארו בבית!
* ממש בושה   06/07/12 | 08:44
51. כפיה חילונית
די כבר להפוך כל דבר לכפיה דתית. ומה עם זה בדיוק הפוך?! כשאני נוסעת לחופשה אני חייבת בכל מקרה לבדוק את הדברים האלו כי אחרת אני לא יכולה מתוך בחירה באורח חיים דתי. אז במקום לבדוק כל פעם את כל הסוגיות האלה, בעולם מודרני כמו בעולם המודרני, החליטו להנגיש את השירות הזה לציבור שמעוניין בו. זה לא מיועד לך אז עזוב שטויות ותפסיק לחפש את המפריד על פני המשותף. אבל בוא קח נקודה למחשבה- מסעדה/מלון עם תעודת כשרות, כל אחד שחפץ יכול לבוא, לשבת, להנות. מסעדה ללא תעודת כשרות, במילים אחרות עושה אפליה והדרת דתיים כי לנו אסור להכנס לשם. למה על זה לא עושים כתבות?! למה רק חילוניים מתלוננים?! אני אגיד לך למה, ופתחו לי מסעדה לא כשרה מתחת לבית- דתיים ( ואני מתכוונת למיינסטרים, דתיים לאומיים, סרוגים) , חיים בגישה של " חיה ותן לחיות". אתם החילונים/שמאלנים, בדיוק כמו החרדים והימניים הקיצוניים, חושבים שהם הצודקים ואיך כולם לא קולטים את זה. חלאס! אנחנו עם אחד! שלום!
* תנו לחיות בשקט   06/07/12 | 08:42
50. תרגעו
אתם חייבים להירגע! מה הבעיה לפרסם מלון כשר או לא? לדתיים והחרדים מגיע לנפוש בדיוק כמוכם. אצל חילוניים מספיק לראות את התמונות שנילוות לפירסומת של העסק בשביל להבין שמדובר במקום חילוני, אז גם לדתי יש. איפה שורש הטענה שלכם? מה הקנאות הזאת? זה ממש לא מפריע לכם להמשיך לבלות איפה שאתם רוצים. מה זה בכלל עיניינכם מה הפירסומים אצל דתיים? אף אחד לא ביקש ממכם כסף. המדינה הזאת שייכת לנו בדיוק כמו לכם. זה שאתם לא מסתדרים איתנו, בעיה שלכם! הדת היתה פה מאז ומעולם אז תתחילו או שלא ללכת בכיוון. תפסיקו לאכול את עצמיכם מבפנים כל פעם שדתי עושה משהו. זה סימן שאתם מקנאים
* א.ח.   06/07/12 | 08:37
49. המילים האחרונות שכתבת מוכיחות
את חוסר ההבנה שלך יש בחירה חופשית אסור להסתכל ולמרות שהסצכלת גם לך מחכים שתשוב בתשובה שלמה אמן!!
* שי    06/07/12 | 08:19
48. כנסו תקראו
אוקיי התגובה הזאת לכל האנשים שייצאו נגד הכותב קודם כל אל תבואו בטענות אליו למה כמו שלהרבה אנשים יש בעיה עם כל המוזיקה בשבת והאוכל הלא כשר להרבה אנשים יש בדיוק אותה בעיה איתם ואם כל ההחמרות שלהם וקפדנות שלהם אני גם רוצה שהאוכל יהיה כשר וטוב ולא עם כל מיני דברים שאסור לאכול אבל לא אכפת לי שתיהיה מוזיקה בשבת ושבנות ייכנס לבריכה עם ביקיני אחרי הכל זה מלון ולא רחוב ומי לא מתאים שיישאר בבית או שייבנו להם בתי מלון נפרדים בדיוק כמו שהם עושים בחופי הים
* אנוניומס    06/07/12 | 08:17
47. זוהר שונא ישראל זוהר שונא ישראל
די לכפייה חילונית
* זוהר אתה ממש ממש ממש טיפש אבל ממש    06/07/12 | 06:52
46. אף אחד לא מבין
אין פה שום כפייה דתית אלא רק דירוג של מלונות לפי כוכבים (דתיים). אז לפי דעתי בכתבה יש הרבה שטויות. אם כבר יש אפליה בדירוג הרגיל של בתי מלון בכוכבים.
* מה הבעיה   06/07/12 | 06:39
45. הדירוג הדתי לא יעניין את החילוניים ולכן אתה טועה
* וכרגיל המאמרים שלך לא אינטלגנטיים במיוחד   06/07/12 | 06:20
44. קח עצה קטנה שגדולה עליך: אל תיסע לשם.
אם המלונות בוחרים בזה, כנראה מדובר בכך שזה משתלם להם כלכלית. לא רוצה? אל תלך, אפחד לא כופה עליך. מה שאתה רוצה לעשות זו כפייה חילונית נטו. אני חושב שיש דברים דברים מגוחים וזה פתטאיות - אבל אני? לא ילך לשם... אז על מה נשאר עוד לקטר?
* סתם חכם   06/07/12 | 05:03
43. אני כבר חופש באירופה
אין מחירים מופקעים ויש בייקון.
* ערן   06/07/12 | 04:02
42. זה ממש לא מהכיס של אף אחד !
* אתה מצומצם!! על משגיח כשרות משלם בעל המקום    06/07/12 | 03:13
41. אידיוט!
* יורם   06/07/12 | 02:48
40. באירופה אמריקה יש הפרדה בין דת למדינה אין דבר כזה
* תקציבים למשרד דתות    06/07/12 | 02:39
39. סליחה ?! למה מי אתם בכלל ?!
- כיוון ששמירת כשרות ושבת הן הגחמות שלכן בכלל והן לא חלק מהסטנדרטים בישראל ובעולם , עליכם לשאת בתוצאות. כמו אורח שמגיע למלון ואלרגי למשהו , הוא אחראי לדאוג לעצמו במלון . אנחנו לא צריכים לספק את הצרכים שלכם . בעיה שלכם שככה אתם רוצים . לכו לבית מלון דתי בירושלים , אנחנו ? לא . מספיק שאין קווי אוטובוס בשבת , חנויות לא פתוחות ואנחנו צריכים לסבול בשבילכם [ כי לא כולם רוצים לשמור שבת ] ונמאס מהתירוץ המטופש : " ככה שמרנו על עצמנו 2000 שנה " . מה אכפת לי ?! אתם לא רוצים לקנות בשבת ? אל תקנו. אתם לא רוצים לעשות ככה וככה בשבת זו זכותכם. אבל זו מדינה חופשית , אולי יהודית , אבל חופשית. ורוב האוכלוסייה לא שומרת שבת , אז הרוב קובע.
* סליחה ?!    06/07/12 | 01:38
סליחה אתה בעצמך-אתה לא יודע לקרוא?
מישהו אמר שבמלון עם דירוג המשגיח יבוא לבדוק אם אתה רואה טלוויזיה בשבת? תעשה מה שאתה רוצה. הדירוג הוא לנוחות של הדתיים, הוא לא משפיע על הציביון של המלון. (גם אם כן, זה כ"כ כואב לך שהפיליפיני לא יכין לך את העוף? wtf?)
* נועה   06/07/12 | 10:30
38. לחיצה על כפתור
איך שיש משהו ששייך ליהדות, ישר נלחץ כפתור ופתאות נשפח כל הג׳ורה, איכס, מב בגלל אמור לעניין את החילונים? זה כפייה חילונית! ולאלה שקוראים לעצמם ״דתיים״ .... תפקפפו בדת שלכם.
* שמעון   06/07/12 | 01:31
37. רציתי להסביר לך כמה אתה טועה אבל
אז הבנתי שלא שווה להסביר לך בנאדם עם כ'כ הרבה כעס על-כלום הרי מה זה בעצם משנה אם האוכל שלי מחומם בפלטה או לא בכלל לא ידעתי את זה עד עכשיו ומה אכפת לי עם יש עוד שורת כוכבים הרי בתור חילוני אתה לא אמור להסתכל על זה בכלל והרי אם אני לא טועה יש במלון גם מעליות רגילות לעלות בהם בשבת ורק שתדע שיש לי המון אנשים דתיים ונהדרים שאני מכירה שמשרתים את המדינה שלנו ומוכנים למות כדי שאתה תישן בשקט אז לפי דעתי אתה חייב פה סליחה לכל אותם הדתיים שנראה לי שכל הכעס שלך אליהם נובע מעצם זה שהם דתיים ולא משום סיבה אחרת ולפי דעתי יש גם המון דתיים שלא אכפת להם מהכוכבים האלה ועוד משהו שאני רוצה לבקש אל תחליט בשבילי מה הקו האדום שלי- "רק קחו בחשבון שגם לחילונים יש קווים אדומים, ומתישהו יהיה קש שישבור את גב הגמל. אותו גמל" ואני משוכנעת שיש המון חילוניים שהקו האדום שלהם רחוק מהקו שלך...וגם אל תכליל את הדתיים כי יש לי ידידים דתיים שאני ממש מקווה שלא יקראו את זה כי אחרי כל מה שהם עושים לשמור עלייך ועל כולם מוגנים ובטוחים-לא זה מה שמגיע להם לשמוע שיש "לנו" קו אדום לגבם כשאצלם אפילו סיכון החיים זה לא קו אדום זהו אפשר לומר שהתעצבנתי וגם קצת נפגעתי בשבילם, אבל זאת דעתי! ואם לא הבנתי משהו שרשמת נכון וכעסתי על משהו שבכלל לא התכוונת אלו-אני מצטערת מראש.
* אחת שלא מסכימה   06/07/12 | 01:03
צודקת בכל מילה!
אני דתייה וריגש אותי לקרוא את זה... תודה!
* שירה   10/07/12 | 23:28
36. חח שטויות!!!
קודם כל, מעלית שבת זו מעלית שעולה עד לקומות העליונות ויורדת בהדרגה למטה. ככה שמי שנמצא בקומות העליונות זוכה לרדת ראשון. אז תחקור קצת לפני שאתה מבלבל שטויות. דבר שני, אני אישית חושבת שאתה סתם נגד הדתיים ואתה כ״כ אנטי שאתה אפילו לא יורד לעומק הרעיון של הרב מצגר וישר מטיח האשמות. לא מדובר בשום כפייה דתית, ולמיטב ידיעתי: מטבחים כשרים זה אחד מהסעיפים של הסטטוס קוו במדינת ישראל, אז אין שום סיבה להתחיל למחות על הרעיון הנ״ל ולכן אין טעם לטענות שלך.. לילה טוב והרבה בריאות (:
* מיכל   06/07/12 | 01:00
35. כשרות vip
בעיקרון הכוונה היא טובה באמת בשביל הציבור ששומר על הכשרות ומקפיד על הדברים החשובים שבכשרות שבדרך כלל אנשים נוטים לזלזל. אך לצערי הרב הדבר הזה יביא למצב שישלמו יותר על הכשרות "יותר טובה" והציבור שדורש את זה ישלם מחירים כפולים בגלל שיהפכו את זה למסחרה...מי שמסכים איתי שיגיב בבקשה השמח לדעת
* שאולי   06/07/12 | 00:54
34. ...
מי שגר בארץ ישראל ששיכת לקב״ה שיתנהג כמו שכתוב בתורה ומי שרוצה להתנהג כמו הגויים שילך לארצות שלהם!!!
* ....   06/07/12 | 00:39
33. נו באמתתתתתתת ..........
אתה בור ועם הארץ אתה וכל האנשים ה"משכילים" האלה , משיכילים בתחת , שמאלנים מסריחים כל מה שאתם רוצים זה לעשות הפרדה בין הדתיים לבינכם, הינה הדתיים רוצים להשתלב , בדרך שלהם כמובן אבל הם עושים אתזה , ואתם לא נותנים להם . השנאה שלך כנגד הדתיים מעוררת רחמים. אתה נכה או משהו ? אתה לא יודע לקרוא שהרב אמר במפורש !!!! "המלונות שירצו !!!!!!!!!!!!" איפה הכפייה הדתית, אה ?! "איש משכיל" . מאקו תפסיקו לתת לגיטמציה לשנאה הזאת !! אני אדם שווה והגיוני ואין לי בעיה שתפרסמו כל טענה שהי, אבל תבדקו אותה לעומק, ניהיתם פשוט אתר רדוד חסר לכם דברים מענינים ?! אנשים תתבגרו כבר ..
* מה יהיה ..   06/07/12 | 00:34
32. מה השלב הבא? להפריד בריכות כדי שחס וחלילה
איזה צדיק לא יראה בחורה בבקיני והוא לא יוכל לשלוט ביצרים שלו? לאן הגענו? והרבה פה כנראה לא הבינו אבל אם יתחילו את השיטה הזאת בעלי מלונות ירצו למשוך אליהם עוד קהל אז הם יתחילו לקיים את כל הסעיפים המשוגעים האלה.
* בת 15   06/07/12 | 00:29
תגובה
שמע אחי ברגע שזה ייקרה ואם זה ייקרה בכלל המלונות ייפסידו כסף והרבה כסף למה אף חילוני לא יהיה מוכן לשהות בבית מלון ככה עם כל החוקים הנוקשים האלו
* מישהו    06/07/12 | 08:12
את חיה בסרט.
אם זה משתלם למלון להחזיק בריכה נפרדת-זאת החלטה עסקית שלו. ואני מוכנה לחתום לך שזה לא משתלם לו. רק בחגים יש כל מיני "דילים" שסוגרים מלונות לדתיים כי זה משתלם למלון. חוץ מזה, למה שלך יהיה מותר להיכנס לבריכה ולבחורה דתיה לא (כן כן, גם לבנות אסור לשחות מעורב!)? הנה לך כפיה חילונית...
* שושי   06/07/12 | 10:35
31. חלאס להשמיץ
זוהר היקר אם לא שמת לב למה שכתבת הדירוג הוא לציבור הדתי כלומר זה אך ורק לדתיים למען הנוחות שלהם לך ולציבור החילוני זה לא אמור לשנות דבר ואם אתה מחפש מלונות לא כשרים ולאכול נבילות וטריפות וכו' אני בטוח שתמצא והרב מצגר שליט"א לא יפריע לך.........
* פרטיזן   06/07/12 | 00:18
30. המדינה הזאת שונאת את העם שלה
יותר מאשר את האוייבים שלה. ושמישהו יגיד שאני טועה ! בא לי להקיא עליכם ...
* מור   06/07/12 | 00:03
29. אתם באמת מעסיקים איש רדוד כזה??
* מובך   06/07/12 | 00:00
28. דתיה
אני בחורה דתיה, והאמץ, עם כל השנאה הכללית של זוהר כלפי דתיים, הפעם יש משהו בדברים שלו. אידיוטי למדי לדרג בכוכבים את המלונות על פי ההתאמה שלהם לדתיים וחרדים. שכל אחד יבקוד בעצמו את המלון אם מתאים לו ונוח לו להתארח בו. אין צורך להפוך את זה לעניין גדול ולדרג ב"כוכבים". זה מטופש ופתאטי.
* תמר   06/07/12 | 00:00
27. הרבנות היא גוגף מפקח על נושא הכשרורת יש כול כך הרבה מחשולים
בנושא הכשרות ועוד במקומות ציבורים. יש אנשים שמפקדים לאכול רק כשר ויש אנשים שלא,אין בזה שום פסול שידרגו בתי מלון בכוכבים מבחינת כשרות עושים את זה גם בבתי מלון שמתארחים,או במסעדות אז בנושא הכשרות אני לא מבינה מה הבעיה
* עטרה   05/07/12 | 23:55
סתומה
טיפשה שכמותך
* אורי   06/07/12 | 10:59
26. עיניין של היצע וביקוש. בתי המלון רוצים שיבואו אליהם אנשים שומרי כשרות
כן זוהר היקר, במדינה שלנו יש אנשים שומרי כשרות והם רוצים מדי פעם לצאת לבית מלון לנפוש אולי תכתוב על הכפייה החילונית של מוזיקה רועשת בשבת ובחורות בלבוש חושפני דבר שמפריע לי.. ההחלטה אצלי אם ארצה אלך ואם ארצה לא אלך, כנ"ל ההחלטה אצלך אם תרצה תלך ואם תרצה אל תלך. כל בית מלון יעשה את השיקול איזה אנשים הוא רוצה למשוך אליו, והאנשים מצד שני יבחרו לאיזה בית מלון ללכת. זה ידידי שיעור קצר בכלכלה לגבי הגזענות, אם אתה רואה בהעסקת עובדים זרים בתנאי עבדות חלק משיוייון הזכויות הגדול אליו אתה שואף אתה טועה בגדול, הם מועסקים שם כדי שאתה תוכל לקבל דיל זול יותר או לחילופין שבעל המלון יגזור קופון גדול יותר
* יוסי, כדאי לקרוא   05/07/12 | 23:54
25. למה שיעשו את זה?
הם כל הזמן לומדים תורה, מפרידים אחד מהשני בבתי ספר, פחות אנשים עובדים ומקשים על עצמם. אני יהודי ואני לא מתבייש בזה, אבל אני חושב שהחרדים זאת הקצנה. (דתיים רגילים זה בסדר) אתם לא צריכים לכפות את הדת בכל מקום, גם ככה זה גורם למדינה שלנו להשתגע ואם תהיה קיצוניות דתית המדינה תקרוס. ולמה לדרג מלונות לפי כשרות? למה לא להגיד אם כשר או לא וזהו? מה צריך יותר מזה? למה מישהו יגיש לכם חזיר או משהו במקום כשר? לא! זה לא משנה לקבוע דרגות, כי כל עוד זה כשר, אנחנו והם נאכל את זה ולא צריך לחלק לדברים האלה דרגות. כל החוקים האלה וההלכות שמתווספות הם נועדו לשרת את מנהיגי הציבור החרדי! להכניס להם כסף, שרובו יוצא מהמדינה ומהחרדים ובינתיים הציבור החרדי חי בעוני כי הוא לא עובד. היהדות היא דת יפה אבל הורסים אותה, ואנחנו לא רוצים שנהפוך להיות כמו הסיינטולוגיה, כי אנחנו משלמים לדת כדי שתתקיים. צריך לעצור את הטירוף ולהוציא את הדת מהמדינה.
* ציקו בוזי   05/07/12 | 23:53
24. מה עם הדתיים להם לא מגיע להנות מהמלונות ?
מה עם הדתיים ההם שיש להם ערכים אמיתיים מהבית הרגלים ודעות שהורגלו אליהם מגיל אפס ומאמנים שדרכם היא הדרך הנכונה וזו זכותם ! אז למה לא להתחשב גם בהם ? למה ישר שיש הצעה לרעיון שגם לדתיים ולחרדים יהיה לאן ללכת לנפוש אז ישר אומרים "כפייה דתית" ורואים את זה כרעיון רע? הרי המלונות לא מחויבים לככלים האלה מספר המבקרים לא ירד אם הם לא יישמו אותם. ה"5 כוכבי כשרות" זה רק כדי שגם לציבור הדתי והחרדי שהם ציבור די גדול במדינה יהיה לאן לנפשו ואולי בכלל העלו את הרעיון זה לא בשביל ללכת אליו ושכל המלונות יהיו "5 כוכבי כשרות" אלה שאולי בסך הכל לשנות את הדברים שיותר קלים ועם הנושאים הכבדים אפשר למצוא הרבה פתרונות לבעיות הללו בלי לפגוע בצרכים של הציבור החילוני . בשורה התחתונה : מה מפריע לכם שלציבור הדתי וחרדי גם יהיה מלונות באילת שאליהם הוא יכול לנפוש בכיף בקיץ ?!
* אסאל   05/07/12 | 23:51
23. לא מובן לי מה אמור להיות אכפת לי
שיש עוד שורה של כוכבים, אנחנו גם ככה לא חיים כאן בשלום אז יש עוד שורה של כוכבים מי ישמע-מפריע לך?? אל תסתכל הרי אם אתה לא דתי זה במלא לא קשור אלייך לא? חוץ מזה שכן אין מה לעשות הציבור הדתי הוא חלק גדול בארץ שלנו ולא רק חרדים אלא גם דתיים לאומיים וחילונים שומרי שבת(כן יש דבר כזה) זה לא כפייה דתית לפי דעתי. לא מפריע לי שיהיה להם עוד שורת כוכבים(אני יכול להתעלם מזה) ולא לא מפריע לי שהאוכל מחומם בפלטה(עד עכשיו לא ידעתי מזה בכלל זה לא שאני מרגיש הבדל)ואני לא ימות מלא לשמוע מוזיקה בברכה אז אם אפשר להתחשב באחר זה לא כפייה זה בסך הכל כדי שנחייה פה בשלום אז לי זה לא מפריע יש דברים יותר מציקים במדינה לריב עליהם שעוד שורה של כוכבים או אוכל מחומם בפלטה או לא זה כבר לא כזה הבדל.... ונ.ב מה הקטע בשאלה מה זה משדר?! למי אכפת?? זה חשוב להם אז שיהיה מה עשיתם משורת כוכבים?!?! עד הכתבה הזאת לא שמתי לב בכלל לכל הדברים האלא בשבת!!
* אני   05/07/12 | 23:45
22. הכותב מגעיל אותי
הכותב פשוט שונא דתיים
* יונתן   05/07/12 | 23:41
21. חיה ותן לחיות?
וזה שאתה לא מוכן שיהיה דירוג שיעזור לדתיים לבחור מלון שמתאים להם, גם זה "חיה ותן לחיות"? אף אחד לא הכריח אותך להסתכל על הדירוג הזה.
* דתי   05/07/12 | 23:27
20. מה קשור שמאלני??
* ל9   05/07/12 | 23:24
19. כחרדי אשמח שהיה דירוג לכשרות
כל שאר הדברים הם פשוט בושה וחרפה.
* משה   05/07/12 | 23:23
18. איזה שנאה יש באויר
מה הבעיה שלך אדון כותב, שיהיה את כל הדברים האלו בבתי מלון? בעל בית מלון יחליט את הטוב בעבורו, וכמה כוכבים ירצה שמלונו יהיה , וזה רק יעזור לדתיים, לדעת לאיפה ללכת , באיזה מלון להיות שמתאים לדתיים למה השנאה, האנטישמיות והרצון לרכל , למה?
* חן   05/07/12 | 23:20
17. ..
יאאאללהההה הגיע קצת לאווירה של נורמליות ושלא לאווירה של פריצות (ציצים וישבנים)וחוסר של.שינה בשבת
* ..   05/07/12 | 23:16
16. כתבה טיפשית ביותר.
דבר ראשון, לקומות הגבוהות מגיעים הכי מהר במעלית שבת. אז לפני שאתה כותב דברים סתם כדי ליצור שנאה, תבדוק את הפרטים. דבר שני, מה רע? אני כדתייה רוצה שתהיה לי חופשה מאוד טובה ולכן אני אשמח אם יהיה דירוג כזה שיאפשר לי לבחור מלון שיענה לצרכים שלי. אתה לא חייב להסתכל על הדירוג הזה כאשר אתה בוחר לך מלון לחופשה, כמו שאני לא בודקת כמה מסעדות עם צ'יזבורגרים יש באזור שבו אני מבלה את החופשה שלי. חיה ותן לחיות, אתה תסתכל על הדירוג שחשוב לך ואני אסתכל על הדירוג שחשוב לי.
* דתייה   05/07/12 | 23:13
צודקת בכל מילה !!!
* מושיקו   05/07/12 | 23:32
15. תגיד, אתה אמיתי?
על איזה יבלת בדיוק דרכו לך שיצא ממך כל הדיבור הנגוע הזה? מה מפריע לך שיהיה דרוג נוסף? אני באמת לא מצליח להבין. ולא, אני ממש לא חרדי! נראה שקל מאוד לנו, החילונים, לצעוק על כל דבר את הסיסמה "כפיה דתית", מבלי לנסות ולהבין את המניעים של הצד האחר. תחשוב על זה זוהר. תהיה בריא!
* ר.ציני   05/07/12 | 23:08
14. אחחח
כמה נכון, אני ממשפחה דתית - ומתחנן לחילונים - שימו לזה סוף בבקשה!!!!!!
* אריאל   05/07/12 | 23:07
13. אתה מכליל!
היוזמה הזאת באמת מגעילה, אבל כשאתה אומר "אצל הדתיים זה חיה כמו שאנחנו רוצים..." זה בדיוק כמו לא להעסיק עובדים זרים- זה שנאה סתם, או גזענות! אתה מכליל את כל הדתיים. נראה לך שזה מה שהרוב רוצים? רק מצגר וחבורת הליצנים שלו ברבנות רוצים את זה... אז אתה לא פחות גרוע ממנו.
* עידו   05/07/12 | 23:05