תגובות (59 תגובות ב-49 דיונים)
49. כתבת נוגע ללב וחשוב כל כך! מקוה שמי שצריכ/ה
נשים וגברים שעוברים את התופת הזו יום יום- הלב איתכם. ממש. המילים שלך חשובות כל כך ברמת הטיפול החברתי בתופעת פגיעות מיניות. לכל מי שחושב שלא היה מעז לעשות לילדה מהכפר שלו, תהיו בטוחים (לצערי הרב) שהסטטיסטיקה היא אותה סטטיסטיקה בכל חברה, גם ההשתקה היא אותה השתקה. תהיו בטוחים שיש כמה וכמה ילדות פלסטיניות באותו מצב כמו של הילדה היקרה מבנימין. אמן שיהיה לה כוח להתמודד.
19/06/19 | 01:49
48. אין מקום לאנשים בחברה שלנו!
לא יכולתי לקרא את הכתבה עד הסוף ...ילדה בת 7 בת 7 בת 7 נאנסה ! כל היתר לא חשוב!
רק החודש קראנו על הנערה שביקשה לסיים את חייה כי החיים שלה היו סבל מאז שנאנסה בגיל צעיר .
הדבר היחיד שצריך לעשות הוא לטפל בילדה. המדינה צריכה למצא את כל האמצעים לטפל בילדה .
לאנסים אין מקום בחברה שלנו.נקודה
18/06/19 | 15:02
47. אונס הילדה בת ה7
כל מי שפוגע בילדים ובאנשים חסרי ישע צריכים לתת לו עונשש חמור מאוד בית כלא לא מספיק שיהיו בצינוק כל החיים כי לפגוע פגיעה כזאת זה רצח לכל החיים מסכנים המשפחה והילדה הלוואי והיה עונש הרבה יותר חמור בישראל ואז היו מפחדים אבל שיש תנאים כמעט כמו של ביתת אז זו שורש הבעיה
18/06/19 | 13:26
46. כל התאוריה לא נכונה כי הוא לא היה אונס ערבייה
מצטערת אני ממש לא מסכימה איתך. אונס על רקע לאומני. חמור פי שלוש. היו חברים ערבים שהחזיקו אותה שהוא יכול לבצע את האונס. הילדה הזאת נמצאת במצב הרבה יותר קשה ממה שאת עברת. והעונש חייב להיות חמור יותר. זה לא אדם חולה זה אדם חולה שעשה פיגוע בילדה.
18/06/19 | 13:24
הכי קל להיאחז בשנאה
איך החלטת שהיא עברב אונס קשה יותר או קשה פחות? אומנם הילדה לא נאנסה עי שלושתם אבל נשמע לגבי אונס קבוצתי שממש לא רחוק ממקרים שקורים ביום יום ללא כל רעש.
ערביים יכולים להיןת גם פדופילים , ההבדל הוא מאוד דק , בקהילה הערבית היו הורגים אותי במידה ועשה , בקהילה היהודית הוא יודע שיקבל רק כלא .. כך שבחירותיו לווא דווקא נעשו ממניע לאומני , יש קביעה ברורה בקרב הציבור שהכל זה ממניע לאומני יותר קל ככה כנראה . אגב כולכם שכחתם את אורי אנבבכר שנאנסה ונרצחה בפיגוע טירור מובהק , לא שמעתי שקוראים עונש מוות למחבל בצורה כמו זו ...
18/06/19 | 15:09
איך את יכולה לכתוב שהילדה נמצאת במצב קשה יותר ממנה? מה את יודעת...
18/06/19 | 21:09
45. זה משנה כי בהרבה מקרים זה פשע שנאה וגם מתבטא בעוצמת האכזריות
18/06/19 | 13:20
44. משנה ללא ספק
במידה וזה היה אנס יהודי זה היה בכל כותרת ובכל ערוץ חדשות בעולם לא רק בישראל, הנשיא ריבלין היה מתנצל ואומר שאיבדו את הדרך, יונית לוי הייתה אומרת שאיבדנו כל צלם אנוש,כל הפמניסטיות ממנזר השתקנים, מיכאלי, זנדברג, חיימוביץ היו כבר מזמן משוות אותנו לנאצים ולגרמניה של שנות ה30 או לתקופה חשוכה אחרת בהיסטוריה.
אבל אצלנו אין אף אחד שיזעק את זעקתה של הילדה הקטנה המסכנה הזאת
18/06/19 | 13:13
43. משנה ועוד איך משנה
אם זה היה יהודי שאונס ערבייה כל העולם היה משתגע, זה סיבה לאינתיפאדה זה סיבה לשנאת יהודים זה סיבה להשחיר את הפנים שלנו ברמות מטורפות בעולם.
אבל בגלל שהילדה יהודיה ועוד מבית דתי אז יום יומיים והכל יחזור מתחת לשטיח... ועוד יאשימו את הילדה הקטנה בסוף.
המדינה שלנו השתגעה לגמרי, שומרי החוק שומרים את כולם חוץ מהיהודים. אנחנו נהיינו אזרחים סוג ב'.
18/06/19 | 13:07
42. ברור שזה משנה וטיפש מי שחושב אחרת
דבר ראשון מבחינת ענישה תנאי מאסר וטיפול זה משנה
דבר שני מבחינת פיצויים זה משנה
דבר שלישי זה יכול להוביל להריסת בית המחבל
ואפילו משנה מבחינת המוסד שיכול להפסיק עבודה של פלסטינים
עקב הנושא
תפסיקו לעקם את המציאות כי היא לא מתיישבת עם הדעה שלכם
הכל בחיים הזה חשוב נחשב ומשנה ואם לא אז פיספסתם משהו
צריך להעריך ולהוקיר את הטוב הרע והמכוער
18/06/19 | 13:00
41. פשע שנאה
אלימות היא אלימות. נקודה. אבל, גם בחוק יש משקל למניע. יש אבחנה משפטית בין אלימות ללא מניע לאומני או מה שנקרא באנגלית Hate Crime - פשע שנאה. אם בזמן שאתה מכה באדם אתה גם צועק "יא הומו" ומסתבר שהמניע היה הומופובי העבירה מקבלת פאן נוסף מעבר לאלימות עצמה.
18/06/19 | 13:00
40. זה לא במקרה
לא במקרה שהוא אנס יהודיה ולא ערביה
אז רל תבלבלי תשכל
18/06/19 | 12:59
39. ברור שהלאום משנה..
פדופיל ערבי לעולם לא יפגע בערביה מכיוון שכל השבט שלו ישלם מיליוני דינר
ככה זה אצלם.. אם כבר לאנוס אז שיהיה יהודיה.. לדעתי גזר דין מוות
מגיע לו, 30 שנה בכלא זה לא עונש, אצלינו בכלא הוא חקבל כבוד משכורת אוכל טלויזיה קנטינה, ועוד החברים שלו יעשו ממנו גיבור
18/06/19 | 12:42
38. משנה ועוד איך!!
הוא אנס מנוול בכל אופן, אך לו היה מדובר בילדה ערביה, גם אז השותפים היו יושבים וצופים וגם צוחקים ממה קורה? לא נראה לי!!! לא כל מקרה שמגנים צריכים לחשוב איך לתקוף את הגינוי מכיוונים אחרים!!!
18/06/19 | 11:56
37. הוי כרמל...
כל דבר שערבי עושה ליהודי זה על רקע לאומני כי הערבי מחונך מגיל 0 שהיהודי זה דבר נחות ושפל שצריך להרוג אותו זה מה שקרה עם אורי אנסבכר הי״ד שנאנסה ונרצחה למה? כי היא יהודיה והוא פלסטיני
יהודי בחיים לא יאנוס בגלל רצון לחסל בתאדם/בנאדם הוא יאנוס כי הוא פדופיל כי הוא אנס כי הוא אדם מגעיל ודוחה ערביי לעומתו כשהוא אונס ילדה יהודיה זה בגלל לאומניות זה כדי לפגוע בעוד יהודי אין הבדל בין שימוש בנשק קר או חם תרתי משמע...
18/06/19 | 11:14
36. לצערי יש.....כי בנוסף לאונס זה על רקע לאומני ולא שונה משום פיגועעעע אפילו יותר גרוע זה פגיעה נפשית חמורה פי כמה!!!!
שולחת לך חיבוק ומצטערת על מה שעברת💝
18/06/19 | 10:39
35. בוודאי שכן. זה הופך ל לאומני. נראה אם היה עושה את זה בטמרה מה היה קורה לו
18/06/19 | 10:13
34. כתבת כל כך יפה ונכון. אני מצטערת על מה שעברת
18/06/19 | 10:04
33. אנסים וחולי נפש יש בכל מגזר,
המזעזע פה הוא שהיו אנשים נוספים שלא רק שלא דיברו כם צחקו והתעללו בילדה, מה גם שמדובר בילדה בת 7!!! פמיניסטיות לא קשורה בכל מקרה, צאו מהסרט!!!
18/06/19 | 09:38
32. בארוררררר שזה הופך את העניין לחמור יותר!!!! הכוונה יעשה את אחותנו?? אנס רגיל לא היה צוחק לפחות. האכזריות היא נטו הלאום שלו הם רגילים גם בבית להתנהג ככה!!!
18/06/19 | 09:35
31. כרמל, זה כן חמור יותר. את יודעת למה?
בגלל איך שהאויב רואה את זה.מפני שלא היה מרשה לעצמו לעולל זאת לבת השכן מהכפר, כי היו הורגים אותו ללא משפט. מפני שאם יהודי היה אונס ילדה בת 7 אצלם, היו מפוצצים פה אוטובוס. משום כך, בהחלט יש הבדל. שוב אומר, זה איך שהפושע וסביבתו מתייחסים לאירוע כזה. מאיזה מניע הוא עשה את זה. לא נשכח ולא נסלח גם את אירוע אורי אנסבכר הי"ד.
18/06/19 | 09:31
30. אילו היה זה מתנחל שאנס ערבייה (אפילו בוגרת) הסיפור
היה שונה.
18/06/19 | 09:26
29. מה קדור?
זה לא אותו דבר..זה יהודים שעשו עבירה מינית וייענשו בחומרה וזה ערבי שלא שם על היהודים ואנס ילדה קטנה וידעו על זה ולא אמרו לו כלום כי היא יהודייה ויש לזה הפקט מלחמתי אז שדבר כזה ירגיש בנוח לערבים שהם אפילו קצת מרגישים האויבים שלנו זה מאוד מסוכן
18/06/19 | 09:25
28. ילדים
בהחלט משנה השכנים שלנו מונים עשרות אלפי גברים חצופים חסרי רחמים ומלאי זמן פנוי שיש להם יכולת פיזית ונפשית ורצון לעשות דברים כאלה אז כדי לעצור זאת עכשיו בענישה מתאימה
18/06/19 | 09:16
27. הזהות של האנס חשובה בהקשר אחד
העובדה שעבד במוסד החינוכי.
העובדה שאדם כזה, נכנס למקום שאמור להיות בטוח. לשמור. להגן.
18/06/19 | 09:13
26. אויש.. זה כל כך עצוב. ולגבי המשנה או לא -
משנה לסביבה מבחינת רמת הקירבה - פלסטינאים עם רצון לנקום יש בהרבה מקומות, יש ממש בתוכנו, רואים אותם, חיים לידם, נלחמים בהם, חוששים מהם. אנסים אקראיים או מהמשפחה נראים רחוקים מאוד לדמיון, לכן זה כן משנה, אם הוא דובר עברית או ערבית.
18/06/19 | 09:11
25. עקרונית אין הבדל.שניהם חלאות! אך הערבי
לא היה עושה את לילדה ערביה.אין ספק בכלל!
יודע שבני משפחה שלה היו שוחטים אותו וזה ההבדל הגדול.
עשה לה בכוונה רק כי יהודיה.
18/06/19 | 08:59
24. צודקת לחלוטין. מתנהגים כאילו זה המקרה הראשון עלי אדמות.
מה זה משנה אם הוא פלסטיני? למה במקרים אחרים כל הממשלה לא נזעקת ומתראיינת? (יתרה מזאת, בל נשכח שכרגע אין שום ראיות, אין DNA, לא ברור אם זה האיש הנכון וכדומה.)
18/06/19 | 08:54
מישי
כדי לכתוב ולהראות נוכחות לא צריך לרקוד על דם אנשים ובמיוחד ילדה רכה מי שם אותך יודעת דבר סתמי והעלמי את מרגיזה ברמות יש כאן כאב וצער שלא ברור איך יראו חיי הילדה ואת קובעת ושופטת בושי
18/06/19 | 19:39
23. כרמי את כותבת נפלא .קראתי פעמיים
18/06/19 | 08:51
22. ריגשת
ריגשת, את מקסימה וכתבת ממש יפה מקווה שהדברים שלך יגיעו לכל מי שצריכה לשמוע. מאחלת בריאות הגוף והנפש
18/06/19 | 08:15
21. גם בפשיעה זה אותו דבר
משום מה שיש פשעים על יהודים אז זה ממש לא תופס כמו ערבי שעושה משהו. אני ממש לא אוהב ערבים מה שאני לא אוהב זה פשע כל פשע
18/06/19 | 08:13
20. השאלה היא האם הוא היה עושה זאת לילדה פלסטינית?
18/06/19 | 08:11
לא, זאת לא שאלה בכלל. זה לא מעניין.
18/06/19 | 12:49
19. אלא אם כן זה על רקע לאומני
שאז וודאי שאין אפשרות להשוות. שניהם מזעזעים. שניהם פוגעים בנפש באותה מידה. אבל בשורה התחתונה לאומני מכניס עוד מימד למעשה הזה ולכן יותר גרוע.
18/06/19 | 08:03
עמית האם היית אונס ילדה בת 7?
ערביה או יהודיה? אני רוצה להניח שלא כי זה חולני ומצריך עונש מוות כך או כך.
18/06/19 | 13:11
18. זהות הנבלה קריטית
לא בשביל למדוד את רמת הזעזוע.
כי כל עוד האישה דוברת אמת זה מזעזע (כן יש גם שקרניות בתחום)
הקריטיות היא לגבי המניע האם המניע הוא שהוא כבר והיא ילדה.
או שהוא מחבל והיא יהודיה
18/06/19 | 08:00
לא, ממש לא קריטי. כשזה אבא - זה יותר נורא.
18/06/19 | 12:50
17. מקרה מזעזע בכל קנה מידה אפשרי
זהות האנס אינה נחשבת! סיבת האונס היא זו שמזעזעת!!מעשה נתעב של שנאה על יצור תמים רצח אותה בדם קר לשארית חייה!
ועוד לדמיין שותפים שמחזיקים אותה ובו בזמן מקללים.. איפה אתם מדינה יקרה איפה כל האנשים שיושבים בממשלה ושכחו שגם להם יש ילדים! איפה העולם למה הוא לא זועק??? גם הם כנראה הפכו לאטומים מרוב שנאה..
איפה החיבוק בני אדם איפה???
18/06/19 | 07:55
16. כמה טימטום
למה הוא לא אנס ילדה פלסטינית ? הרי זה ברור שהוא חיפש מטרה בישראל רק בשביל עצם התעללות הם צחקו עלייה השפילו אותה ,אנס מתועב בלי עבר פלילי סתם בשביל הכיף שלו, במקרה של אנסים אחרים מדובר בחולי נפש פסיכותים שכמובן גם צריכים לקבל עונש מוות,עדיין המקרה הזה הוא לאומני נטו!
18/06/19 | 07:52
15. כן. משנה מאוד. הוא שטן כמו כל המוסלמים יימח שמם.
עונש מוות לאנס הארור הזה.
18/06/19 | 07:52
14. ברור שאפקט הזעזוע מתגבר!
רוב הפעמים ששומעים על אונס תוך כדי קריאות "יהודיה" בתוספת קללות, זה עדויות מהשואה! אותי זה מחזיר לסיפורי התופת האלו.
ופדופילים אנסי ילדים- לא משנה הרקע שלהם צריכים למות בייסורי תופת.
18/06/19 | 07:51
13. ברור שזה יותר חמור כי זה נעשה גם על רקע לאומני
בושה שיש לך ספק בנושא הזה.... בגלל כתבות כאלה אנחנו במצב הזה מול הערבים.
הם רוצחים או אונסים את הנשים שלנו ואת הילדים שלנו ואז אנחנו עוד מרחמים עליהם.
המרחם על אכזרים (ערבים) סופו לרחם על רחמנים (חרדים שהם אחינו ומדמנו).
בושה של כתבה !
18/06/19 | 07:42
כל בנאדם שפוי
לא היה יכול לאנוס ילדה בת 7. ורק חולה בראש יכול לעשות את זה ולא משנה לו ערביה או יהודיה.
כך או כך שימות ביסורייים קשיייים.
18/06/19 | 13:14
.
תרחמי על הילדה בת ה 4 וחצי שנאנסה מחוץ לבית כנסת ע"י יהודי , אונס זה אונס לא משנה מה .
בגלל אנשים שמתעסקים כל היום בלשנוא אנחנו שונאים גם אחד את השני בתוך הבית שלנו . .
18/06/19 | 15:12
12. צודקת אונס זה אונס אבל..
אם זה לאומני צריך גם על זה לשלם עונש !!! זה לא מצדיק לתת לזה לברוח מאיתנו שיראו כולםם שאם זה לאומני עד כמה השנאה שלהם גדולה ואולי העונש שלו יגדל !! כי אם הוא אנס אותה רק מפני שהיא ילדה יהודיה זה נשמע ממש כמו שואה זה נוראא וזה משהו שצריך דחוף לעקור אותו . אבל כמובן שכל אונס זה נורא ולא צריך סיבה זה נורא איך שזה לא יהיה. אבל שוב חייב לבדוק אם זה. לאומני ןלא לזלזל בזה
18/06/19 | 07:38
11. כשהאונס הוא כלי טרור צריך לציין את זהות התוקף
18/06/19 | 07:27
10. משנה ועוד איך!!! כי אם הילדה היתה ערבייה לא היה
מעז לעשות מעשה מבחיל שכזה.
אז אל תתחכם!!!
18/06/19 | 07:24
9. את צודקת ברור שאונס זה אונס אבל פה זה על רקע לאומני! זה ההבדל. לאנוס ילדה כי היא יהודייה! מקומם, מזעזע מזכיר לי את הנאצים שנרצחו רק בגלל גזע ולא מסיבה אחרת.
18/06/19 | 07:22
8. אונס בת 7
אני לא חושבת שאונס מערבי הוא חמור יותר אונס זה אונס אבל בגלל שהוא ערבי זה לעשות דווקא ליהודים למה לא לקח ערביה ילדהיש להם מלא ברחובותאם היה קורה שיהודי יעשה זאת להם הם ירצחו אותו
18/06/19 | 07:20
7. צודקת בכל מילה. לא משנה הלאום, המעשה מזעזע
18/06/19 | 07:17
6. מרגש ונוגע ללב. באווירה היום יתייגו אותך ״שמאלנית סהרורית״
אי אפשר לנתק את הפוליטיקה מהמקרה הזה
18/06/19 | 07:13
5. זה כן משנה לילדה בת שבע שגרה באיזור כזה השפה שהוא מדבר רק מעצימה את הפחד
18/06/19 | 07:09
4. להיות בסיטואציה כזאת כזאת יודעת שהם ערבים זה יותר גרוע
זה כמו ליפול בשבי דאעש
בשביל ילדה בת 7 ליפול לידיים של ערבי זה יותר גרוע מליפול לידיים של יהודי
כשהיא יודעת שהם זה האוייב הכי גדול של היהודים
וואי מרתיח אותי
לא שאני פחות הייתי כועסת אם זה היה יהודי
אני לא הפסקתי לבכות זה מזעזע
מה שעשו לה
ילדה בת 7 כמה כבר כוח יש לה
שהנבלה היה צריך סייעים??!!!!
18/06/19 | 07:07
באמת נראה לך שמה שהיה חשבה עליו
באותם רגעים זה שהם אוייב או ידיד?
כי היו הרבה נאנסות בעבר שאמרו אוי איזה מזל שהוא יהודי.
18/06/19 | 13:16
3. גם המניעים לרצח רבין לא משנים? חבר שואל
18/06/19 | 07:03
אמיר
מה הקשר
ממש לא חכם בושה ענקית לשייך מקרה זה לא רוצה לכתוב מילים קשות שכן צריכות להאמר לתגובה זו רחמנות וכאב עמוק על הילדה ליבי עימה ומאחלת מעומק ליבי כי תחלים ותבנה את עתידה
18/06/19 | 19:46
2. ברור שזה משנה אם האנס דובר ערבית.
אם זה לא היה אירוע לאומני האונס לא היה מתרחש מלכתחילה. זה טוב ומעולה לדבר על התתמודדות עם אונס אבל בואי....
18/06/19 | 07:02
1. מרגשת
18/06/19 | 07:02