תגובות (33 תגובות ב-22 דיונים)
22. מוות לבגרויות!!!
חובה לבטל את כל הבגריות. הן אוייב העם והורסות לאנשים את החיים. מתי יבינו במשרד החינוך איזה נזק הם עושים. מקווה מאד שמאות אלפים יצאו בהפגנות סוערות נגד מבחני הבגרות.
04/10/17 | 03:10
מסכימה לחלוטין
הבגרויות הן אות קלון למדינת ישראל. יש לבטלן במהרה בכל המקצועות ולכל הכיתות ללא יוצא מן הכלל. גם אני מקווה שכל תלמידי ישראל ומיליונים שתומכים בהם יצאו לרחובות ולכיכרות הערים ויפגינו נגד משרד החינוך וישבתו עד שרוע הגזירה תוסר לאלתר. תנו לתלמידים לנשום. הם בסך הכל ילדים ולא מכונות של ציונים ותוכים מדברים. מי שלא יוציא ממוצע של 60 ומעלה פשוט לא יקבל תואר אקדמי, באם החליט להמשיך את לימודיו להשכלה גבוהה. מי שממוצע ציוניו באוניברסיטה או במכללה מעל 80 אז כבר יהיה לו או לה הרבה יותר קל להתקבל לעבודה. מי שיסיים תואר עם ממוצע מעל 90 אז יחטפו אותו לעבודה. התיכון לא צריך להכתיב את עתידו של הילד. אין מצב והגיון שזה יקרה, ועל כן יש להסיר את חרפת הבגרויות.
04/10/17 | 11:29
21. טמטום אחר גדול
א גם ככה הרמה בבתי הספר נמוכה מאוד כפי שנאמר ב- אני לומד בתכנית לנוער מוכשר במתמטיקה שבה עושים בגרות חמש יח בכיתה י וזה ממש יהיה מעצבן כך כי בגרות מוקדמת יכולה לפתוח לי דלתות למסלולים אקדמאים מואצים וכך לא אוכל לממש את הפוטנציאל שלי
25/05/14 | 20:57
מחונן, הא? תאכל את הדייסה הזאת
חצוף. בוכה לי על ביטול בגרות. לא יממש את הפוטנציאל. מי ישמע.
04/10/17 | 03:20
20. הכתבה הזו שכתבה בדבר הטיפשי ביותר ששמעתי היום
לבטל בגרויות? לאחד את לשון וספרות? את היסטוריה ואזרחות? ביטול מועדי ב' (חורף)?
כן צורת הלימוד לא טובה, אבל עם כל הרצון הטוב מה שקורה כאן פשוט רע, אין סיבה לבטל בגרויות בכיתה י',
אחד הדברים שהכי עוזרים לי להיות מוכנה לשנה עמוסת בגרויות ז העובדה שכבר חוויתי את חווית הבגרות בכיתה י' ואני יודעת שאני מסוגלת לעמוד בה.
בנוסף לכך העובדה שאי אפשר יהיה לגשת למועדי חורף פשוט תהרוס לכל כך הרבה אנשים את הציונים וגם למורים שמגישים את היכתות לבגרויות חורף(ויש הרבה כאלו, במקום להעביר להם עוד עומס בקיץ)
ואיחוד הבגרויות? אוקי זה כבר ממש מפגר.
אני שמחה שאני ביא והחוקים הטיפשיים האלו לא יחלו עלי.
21/11/13 | 22:59
19. אני כיתה י
21/11/13 | 22:17
18. אני כיתה י
21/11/13 | 22:17
17. זה בהחלט נכון
21/11/13 | 22:14
16. מה הטמטום לדחוס בגרויות של 3 שנים בשנתיים?!
זה עושה פחות לחץ בי׳ אבל ביא׳-יב׳ זה מכפיל את הלחץ כשיש יותר בחינות וזה ניהיה יותר קשה
21/11/13 | 21:58
זה בהחלט נכון
21/11/13 | 22:14
הרעיון הוא שמספר בחינות הבגרות יצומצם...
27/11/13 | 20:47
15. מאוחרת ככל האפשר?
הרגתם אותנו לעשות בגרות שלוש שעות במתמטיקה בשעות שאתה כבר לא קולט כמו 6 בערב
21/11/13 | 21:51
14. זה המצב הקיים.
כיום היבחנות במועד ב' גם ככה אפשריות רק באנגלית ומתמטיקה. בכיתה י' ניגשים לבחינות הראשונות בהיסטוריה ולשון ובחלק מבתי הספר לעוד עד 2 בחינות - כולם קלילות וזניחות ביחס לבכיתות יא' ויב'. ברפורמה יש לפחות לבטל לגמרי מקצועות כמו ספרות ואזרחות בהם נדרש מהתלמידים שינון עיוור והציונים באופן צפוי נמוכים.
21/11/13 | 21:47
מסכים
בתור תלמיד כיתה יב שיבחן השנה בספרות ותנך אני מסכים שאלה בחינות של שינון חומר. במבחנים של היסטוריה לפחות היו לפעמים שאלות שצריך לחשוב עליהם ובלשון היה חלק של כתיבה. לעומת זאת הספרות ותנך משננים את מה שכתוב במחברת ומי שמשנן הכי טוב מצליח. אני יכול להגיד שבשבילי זה ההבדל בין ה93-92 שיש לי בהיסטוריה ולשון לבין ה70-75 שיש לי בתנך וספרות
23/11/13 | 12:51
טעות, אפשר לעשות מועד ב' בכל המקצועות.
נכון זה לא נחשב למועד ב' אבל אם עשית בחינה במועד קיץ אפשר לעשות במועד חורף והפוך.
28/11/13 | 12:19
13. יופי. ולבטל כמה מהמבחנים המטופשים שיש.
21/11/13 | 21:45
12. כיתה ט
אני בכיתה ט ואני שמחה שיבטלו את הבגרויות שנה הבא :)
21/11/13 | 21:45
זה בסדר
בכיתה ט עדיין לא מבינים מה הולך בתיכון, תחכי ותראי שזה ממש לא טוב
21/11/13 | 22:14
11. דווקא עדיף לעשות כמה שיותר בי׳!
21/11/13 | 21:41
10. הרמה של הבתי ספר בארץ נמוכה במיילא למה להוריד עוד ?
לדעתי צריך להעלות את הכמות של הבגרויות מה שלומדים היום לבגרויות זה 80 אחוז בולשיט ו 20 אחוז דברים נורמלים
שישאירו את הבגרויות במקצועות בחירה כמו מדע ופיזיקה שהם באמת יעזרו לתלמידים בעתידיהם וישאירו כמובן אנגלית לשון ומתמטיקה אבל היסטוריה תנ"ך ספרות זה מקצועות שצריכים להיות בחירה ולא חובה להשקיע יותר במקצועות ריאלים לא יפגע אלא יעזור להעלות את הרמה של התלמידים בארץ
21/11/13 | 21:37
אתה זקוק לאישפוז
לא כל תלמיד מעוניין להיות פרופסור לפיזיקה או הנדסה אז מהר לרדת מהעץ. במקום לריב איזה מקצוע חשוב ואיזה לא, שזה עניין סובייקטיבי, עדיף לבטל את כל מבחני הבגרות לכולם. אין להם מקום במדינה מתוקנת. הם עול על התלמידים ומקשים את החיים. מדינות מתקדמות רבות לא מעמיסות מבחנים שכרלה על התלמידים, כך שאפשר גם בלעדיהם. הגיע הזמן לעשות את ההיפך הגמור ממה שברוב רשעותך אתה ממליץ.
04/10/17 | 03:16
9. זה לטוב ולרע...
במידה ואכן בחינות הבגרות לכיתות י' יתבטלו הם מזליסטים! הלוואי עלי. איפה הייתם לפני שנתיים!?.
אבל מצד שני יש כל כך הרבה עומס מכל הבחינות והמתכונות שאני לא מקנאה בילדים המסכנים. תקופת הלימודים בתיכון היא עמוסה וקשה, ולפי דעתי צריך להקל כמה שאפשר! ואני אומרת את זה בתור תלמידת י"ב. בנוסף לזאת אף אחד לא יוצא משכיל מהבגרויות כולם כמו תוכים לומדים ומקיאים את החומר רק כדי לסמן עוד וי בחיים ועוברים ישר למשימה הבאה.
21/11/13 | 21:21
בדיוק...
לא לומדים מהבגרויות בכלל.. לומדים את החומר הספציפי למבחן הבגרות, זוכרים את החומר טוב, מקיאים אותו במבחן ושוכחים את החומר אחרי שבוע, כל זה במשך 3 שנים רק בשביל טופס עלוב שבלעדיו לא משתינים עליך היום.
למידה רצינית ומשמעותית באה מתוך רצון אישי ללמוד, ולא מתוך כפייה ללמוד.
21/11/13 | 21:58
8. זה יגאום ליותר לחץ
אם ישאירן את אותו מספר מבחנים שגם ככה לחוצים ומלחיצים זה יגרום לירידה בציונים!
21/11/13 | 21:18
7. מטומטם
לבטל את הבגרויות בי זה מטומטם.
21/11/13 | 21:17
6. הרפורמה
בתור תלמיד כיתה יב אני יודע שבי״ב לחץ הבגרויות אינו מורגש רק בי״א הרגשתי לחץ. אני חושב שצריך לבטל את הדבר הזה שיש שני מבחנים בבגרות בהיסטוריה ובלשון. חוץ מזה אני לא מבין איזה מועדי ב רוצים לבטל , גם ככה יש מועדי ב רק באנגלית ובמתמטיקה.
21/11/13 | 21:13
5. בטח אני מסיים יב והם עושים לי רפורמות.
נו באמת..
21/11/13 | 20:53
4. טמטום אחד גדול
אחד הרפרמות הכי מטומטמות ששמעתי עליהם יב ויא במיוחד הם שנים עמוסות וקשות ואין צורך להוסיף עליהן גם את הבחינות של כיתה שמדובר גג עד ארבעה בחינות שמקלות על עומס בשנים הבאות גם ביטול מועדי הב' לא מובן מטומטם ופוגע בתלמידים
21/11/13 | 20:38
3. טמטום אחד גדול
אחד הרפרמות הכי מטומטמות ששמעתי עליהם יב ויא במיוחד הם שנים עמוסות וקשות ואין צורך להוסיף עליהן גם את הבחינות של כיתה שמדובר גג עד ארבעה בחינות שמקלות על עומס בשנים הבאות גם ביטול מועדי הב' לא מובן מטומטם ופוגע בתלמידים
21/11/13 | 20:38
2. לעאזאזל למה נזכרתם עכשיו?!
21/11/13 | 20:26
1. שיבטלו חלק מהבחינות
אני עוד שנה בערך אתחיל לעשות בגרויות, אני בכיתה ריאלית ולומדת הרבה שעות מתמטיקה, פיזיקה, מדעים,אנגלית ומחשבים ואם כבר ידוע שאני אעשה במקצועות האלה בגרות ב 5 יחידות מה יעזור לי בגרות חובה בתנ"ך, היסטוריה או ספרות.
21/11/13 | 20:18
למה לא יכלו לעשות אז זה שנתיים לפני???????????
בתור תלמיד כיתה יא אני מבואס בשבילי ושמח בשביל אלה שלא צריכים לעבור את הסיוט הזה שוב.....:(
21/11/13 | 20:46
תשובה ל 1
מסכים איתך אבל תנך והיסטוריה זה חשוב... לידע כללי ולא רק לבגרויות
21/11/13 | 20:55