הורים
תגובות (47 תגובות ב-30 דיונים)
30.
משהמעתוקטלפון
*  0544255451   06/10/20 | 09:43
29.
אם הוא נמשך לבנים ורוצה בנים בשביל מה עשה את כל זה ? לא רק שהוא מכאיב לעצמו אלה גם לזו שאיתו . מאוד אגואיסטי לדעתי וכדאי לקטוע אתר ה היום ועכשיו והרגע .
* האיש שהוא לא איש   06/10/20 | 03:42
28.
הבנאדם רק עכשיו מממש את הנטייה שלו, הוא היה בהדחקה, מה אתם לא מבינים? אל תשפטו לפני שתיכנסו לנעליו של אדם, משהוא ראה הר ברוקבק דא"ג, אותו מצב בדיוק
* לכל אלה שמדברים על אמינות   13/07/20 | 07:05
27. לא הייתי מפרקת בהכרח את המשפחה
שווה לחשוף את הנושא עם בת הזוג שלך. מגיע לה לדעת ולא לחיות בחשדות וחוסר אמון. גם לך זה יתן הקלה כלשהי. אפשר תמיד לקבל החלטה להמשיך עם התא המשפחתי כאשר כל אחד מבני הזוג רשאי למצוא לו מאהב מחוץ לזוגיות. זה מאד תלוי כמה אשתך עדיין מאוהבת בך (או נוח לה אתך) , עד כמה היא עם ראש פתוח לקבל אותך עם הנטיות שלך, עד כמה היא רוצה לשמור על התא המשפחתי ולא לפרק אותו, ועד כמה היא יכולה היא מסוגלת מבחינה מנטלית להיות עם בן זוג אחר שאינו בעלה החוקי.
* אמא של בנות   29/03/19 | 13:44
26. היום זה מאוד לא פוליטיקלי קורקט לומר אבל לא בגלל זה לא אגיד,
אני מאמינה(וגם קצת יודעת)שיש אנשים שנולדים עם הנטייה הזו,ואם אתה מהאנשים האלו אין לי מה להציע לך,אך יש שרוכשין אותה מסיבות פסיכולוגיות כאלו האחרות ולכן לטובתך(וגם לטונת אשתך וילדייך,) הייתי ממליצה באמת באמת בחם לבדוק אם זה יושב על דברים נפשיים. זו לא בושה.אם אתה יכול לפתור את זה בטיפול הרווחת המשך חיים הרבה יותר קלים לך ולמשפחתך.באמת תקשיב לעצה שלי אין לך מה להפסיד מקסימום לא יילך אבל תנסה
* אני   25/03/19 | 02:46
אחת התגובות היום טיפשיות ששמעתי
ממליצה על טיפול? האיש הומו. שום טיפול לא יעזור כאן. כמו שהומלץ בכתבה, עדיף לפתוח את זה ולשחרר את האישה שגם ככה נמצאת באשליה.. שלא לדבר שהוא יתחיל לחיות את חייו כמו שצריך. כל אחד מהם יהיה יותר מאושר בדרכו שלו. המשפחה לא חייבת להתפרק ויש מלא פתרונות. אל תקשיב לעצה הזאת.
* הומו גאה   31/03/19 | 13:37
25. הרבה עפרונות לא מחודדים יש פה
הבנאדם סובל, ואישתו גם. הוא יכול לדבר עם אישתו ולהיפרד בחברות ובכבוד ותהייה לה הזדמנות לחיות עם גבר שנמשך אליה באמת... למלא אנשים יש פרק ב' מאושר. השמרנות במדינה שלנו פשוט הורסת אותה
* חבקוקה   23/03/19 | 19:48
24. אל תעשה את מה שהיא מייעצת
אתה תהרוס לאישה הזאת את החיים. על תאווה סתמית ורגעית. אתה בן אדם מבוגר, יש לך אחריות, כלפיי האישה וכלפיי הילדים. לכל אחד בגילאי ה40 יש משבר. זה לא סיבה לשבור הכל וללכת. העניין זה להתמודד ולצלוח את המשבר בהתמודדות.
* דוד   23/03/19 | 18:25
23. אין ארונות, לרב כולם יודעים הכל. אבל מעמידים פנים
אנשים מבינים ויודעים בדרך כלל הכל, רק שלרב מעדיפים לשחק בנשוי לא נשוי ילדים וכו'. מעשיו של האדם די ידועים לסביבתו. כיום כל עוד יש ילדים אז למשפחה לא ממש מעניין מה הוא או היא עושה. הסוד של אדם זה לא להיות מוגדר ליצור סקרנות, ולא לתת הגדרה לטיפשים מסביבך, יציאה מהארון היא אשליה, רב האנשים דו מיניים, שזה הכי מתעתע, והטוב ביותר זה יצירת אי ודאות, יציאה מהארון זו שגיאה אסטרוגית בחיי האדם. אין ארונות ואין מגירות. שהאחרים יחשבו מה דירצו, למי שיש חיבור טוב לעצמו, מעיף כל טמבל שמחפש להגדיר אותו. חחח
* הנסתר עדיף   22/03/19 | 05:28
22. אמינות
להתגאות אין לו במה!!!
* מריה   21/03/19 | 20:35
21. אמינות
אדם לא ישר דוחה רימה את אישתו צריך ץ שילם לה פיצוי על הרמאות ן איכס
* מריה   21/03/19 | 20:34
20. מסכנה אישתו
הקורבן בסיפור!!
* גלית   07/03/19 | 03:40
19. עיצת-זהב.
בגיל 40 לא הורסים מסגרת. להיות הומו מזדקן ובודד בחברה מאד מנוקרת ורעה , הרבה יותר גרוע "מניקיון " נפשי כביכול . תתאפס על עצמך גבר , אתה לא נער צעיר. רוב העיצות שיעצו לך גרועות ולא מתחשבות בך . תתחיל להעריך מאד את חייך עד הלום . ותזהר ממחלות כוון שכולם שוכבים עם כולם .
* טל   03/03/19 | 11:07
אתה חייזר. מה זה? אימאלה
* טל   03/03/19 | 14:21
ממש ממש לא!
החיים לא נגמרים בגיל 40. כמה שטחי אפשר להיות? מי אמר שהוא יהיה בודד, ולמה שהוא יהיה בודד? תמיד אפשר ללכת עם האמת שלך ולבחור באושר, בגיל 40 ובכל גיל אחר. רק חבל על האישה, היא הנפגעת העיקרית כאן.
* לומי   03/03/19 | 17:26
אתה כנראה לא מבין כמה בדידות מובנית יש בחיים בשקר
לכל האנשים הקרובים והתומכים כביכול שהוא מוקף בהם כרגע אין מושג מי הוא באמת. הם חושבים שהוא מישהו אחר. חלקם, לפי מה שהוא מתאר, לא היו מקבלים אותו ותומכים בו אילו ידעו את האמת (אני לא אומר שאין סיבה לכעוס עליו בגלל השקר והבגידה באשתו, אבל אני מדבר על חוסר קבלה ותמיכה בנטיות המיניות שלו, לא על הכעס הלגיטימי לחלוטין על השקר והבגידה). דמיין לעצמך מה זה לחיות ככה במשך שנים. באמת שכבר עדיף להזדקן לבד מאשר להזדקן עם אנשים שלא באמת מכירים אותך ולא היו רוצים להכיר אותך אם היו יודעים מי אתה באמת.
* עדיף לבד עם האמת   06/03/19 | 14:36
צודק בהחלט. אם הגעת עד הלום. כל הכבוד!
חבל, תהרוס לגמרי את אשתך אל תעשה לה את זה ,זה מאוד אגואיסטי. אתה חייב לחשוב על המשפחה שלך. משפחה היא קודמת לכל ואם הגעת עד עכשיו אז כל הכבוד לך. אל תהרוס הכל במחי יד, אתה יכול לספק את עצמך בדרך אישית וגם תלמד יותר את בת זוגך. אולי אתה דו מיני? תן צ'אנס, תלמד יותר דברים לנפש,לך תלמד קבלה ואיך להאמין בעצמך. בכל זאת אל תהרוס אותה. כל החיים יהרסו לה. ואתה התחלת בכל זה ואם התחלת והבאת ילדים כל הכבוד. החיים של הומו מזדקן יכולים להיות מאוד קשים ויש הרבה אנשים רעים בתוך הדבר הזה ותיזהר מניצול מיני. באמת גם מחלות איידס שמגיע במיוחד מגברים שהם יחד. תיזהר באמת!
* אורית   11/03/19 | 15:03
אני במצב שלך ובחרתי לא להתגרש..זה עולם א כ ז ר.. כולם בוגדים בכולם...אתה נשמע מונוגומי..תזהר המזונות יביאו אותך לפיסת לחם...תתאפס..תתן מהצד בקטנה ותחזור הבית
* אלון   14/02/20 | 20:43
18. הכי גרוע שהוא מהבדיחות על קמצנים...
* חחחח   03/03/19 | 08:00
17. גיבובי קלישאות
* קראתי בפיהוק   02/03/19 | 18:40
אתה הומופוב. כנראה
* 17   02/03/19 | 19:57
16. כתבה למדור גאווה לא למדור הורים
* מה הקשר?    02/03/19 | 16:04
15. "הוא גדל בבית תימני אדוק"
* גזענות   02/03/19 | 15:36
14. גבר דוחה!!!!
* חופית   02/03/19 | 14:24
13. בתור אישה זה קשה
ישנם המון גיי בארון ושמתחתנים עם נשים. העולם הזה השתגע הכל מבולבל ומשונה רק המחשבה של להתחתן עם גבר להוליד איתו ילדים לחיות שנים ביחד יבמשך כל הזמן הזה הוא הומו בכלל. זה ניצול.
* יעל   02/03/19 | 13:18
12. מעבר להתנהגותו הנבזית, התנהגות אשתו לא ברורה.
היא לא שמה לב שמשהו בסיסי לא בסדר? שהעסק לא דופק (תרתי)? או שהיא כבר מנחשת ומבכרת לשתוק כדי לשמור על המשפחה? ואולי יש לה מישהו שממלא את החסר? רק כאשר הוא יתעמת איתה, הוא יידע.
* אחת   02/03/19 | 13:07
האשה- רוצה שהנישואין יעבדו
אין לה מושג שבעלה בוגד בה. היא חושבת שיש עייפות החומר עם הילדים, שיש שגרה, כמו אצל כל זוג. למה שהיא תחשוב שמשהו כזה גדול קורה מתחת האף שלה?
* היא משתדלת   04/03/19 | 09:06
11. לעולם לא מאוחר לבחור באושר. בהצלחה!
חיים פעם אחת.
* דנה   02/03/19 | 12:56
10. נינה
מה שחשוב שתהיה כנה עם אשתך ואם אתה ביחסים עם גבר אחר תמיד תשתמש בקונדום כי זה יהיה נורא אם היא תיבדק במחלת מין בגללך. תשב ותסביר לה את המצב בהתחלה היא תתעצבן תבעט תרצה לנקום אולי אבל יעבור לה . תעמיד את הילדים במקום ראשון .עצוב שבימינו אנשים לא מסוגלים לחיות איך שהם רוצים . באהבה בחירות ובכבוד הדדי . אל תפחד צעד אחרי צעד ...המשפחה הקרובה אמא אחים חברים אח''כ .
* זכותך לחיות איך שאתה רוצה חיים פעם אחת    02/03/19 | 11:53
9. אף אישה לא יכולה לספק גבר כמו שגבר יודע
* נסו ותיהנו   02/03/19 | 11:44
8. ברמת גן לבדה מאות גברים נשואים שוכבים עם גברים
* נהנים מאוד   02/03/19 | 11:43
7. פגעת באשתך.רימית אותה.בשביל פונדקאות חינם
* רשעות ואנוכיות.מקווה שתשלם על זה   02/03/19 | 11:42
נכון מאד! מסכים איתך
אתה מודע לנטיות שלך, ומשקר לה שנים. נותן לה להרגיש שיש לה זוגיות כשבעצם אין לה ואתה בוגד בה במקביל. מה זה משנה אם אתה בוגד עם גברים או נשים...- אתה פשוט בוגד ושפל.
* הקרבת אותה עבור עצמך   04/03/19 | 09:02
מסכימה
* בוגד הוא בוגד   07/03/19 | 00:22
רק עכשיו הוא ממשש את יצריו ונפתח, קראת את הכתבה?
* הוא היה בהדחקה   13/07/20 | 07:03
6. אני לא אדם דתי אבל ערכי, ומאמין שאם יש גהינום לשם אתה תגיע
אין מחילה וגאולה על מה שעוללתה לאישה האומללה הזו שבחרת כבת זוגתך הפיקטיבית, שום דבר לא ישכנע אותי שיש הגיון, או טוב במעשה שעשית. הרסת חיים של אישה שלא עשתה לך שום דבר רע. יש משפט שאומר המציל נפש אחת אחת כאילו הציל עולם ומלואו, מה אומרים על אדם שהונה והרס חיים של נפש אחת ?!
* ירון   02/03/19 | 11:27
אין שטויות מטופשות כמו "גן עדן" ו"גיהינום"
* האדם המציא את ה'   03/03/19 | 07:46
5. עצוב
הבעיה זה לא שאתה הומו ולא טוב לך בחיים. הבעיה זה שהולכת שולל אישה כבר שנים התחתנת הבאת איתה ילדים למרות שאתה יודע שזה לא מה שאתה רוצה והכי גרוע מסכנה אוכלת סרטים שאתה בוגד בה שבכלל אתה הומו ואין לה סיכוי. אז הדבר הראשון שאתה צריך לעשות זה לספר לאשתך את האמת ולשחרר אותה היא סתם מבזבזת זמן אתך, בזמן שהיא יכולה לבנות אותם עם מישהו שימשך ויאהב אותה. בהצלחה ובעתיד תמנע מלשקר ולרמות אנשים.
* אפרת   02/03/19 | 09:01
4. אתה נושק ל40 בזבזת את רוב זמנך בשקר
ואתה משקר גם לאישתך שזה מאוד רגוע. רוב הגייז מחפשים חתיכים צעירים או SUGGAR DADDY ויש לי הרגשה שאתה לא אף אחד מהדברים האלה נראה לי שאף אחד לא ייקח אותך ברצינות מקסימום לסטוץ או שניים
* TAMIR   02/03/19 | 08:59
3. אתה משקר את אשתך רמאות ונוכלות שתחזור אליך
הגיוני שאתה פשוט הולכת אישה שולל שנים על גבי שונים ועוד חושב אם משתלם לך להגיד לה את האמת?כמה אגואיסט נאלח אתה מסוגל להיות
* איכסה    01/03/19 | 21:06
חוסר הבנה מוחלט בבני אדם
לכי לטיפול דחוף
* את איכסה   02/03/19 | 09:18
שנים מרמה את אשתו ביודעין
מקריב אותה בידיעה מלאה. היא התחתנה עם גבר שהסתיר.
* כי נוח לו   02/03/19 | 10:09
תגובה של בור ועם הארץ
* אופיר   02/03/19 | 10:40
2. כשיועצת אומרת דיעות "מיושנות" ולא אומרת ישנות תברח ממנה כמו מאש.
אם את רוצה לייעץ את לא יכולה לומר שהדיעות של הוריו מיושנות. הן עתיקות אך לא את תקבעי שהן "מיושנות". כשאת אומרת שהן מיושנות את קובעת עמדה עם אג'נדה ברורה.
* הטרמינולוגיה מראה שהיא מקדמת אג'נדה על חשבונך.   01/03/19 | 18:49
אויש תנוח. איזה פלצפן. מוח תקוע ומילים רעות בפה.
מרמרה קשה
* 2   01/03/19 | 20:37
ובוא תאמר לי מה בדיוק ההבדל?
לדעתי היא אפילו הייתה עדינה מידי לגבי העניין הזה, והייתי אפילו משתמש במילה "פרימיטיביות" במקומה.
* ירין   02/03/19 | 00:09
1. כל העצות יפות וטובות אבל מי שחווה את זה קשה לו כל כך
לדעתי הכי טוב זה לארגן את המחשבות, לקבל את עצמך, לספר קודם כל לאישה!! עדיין לא לספר לילדים, להחליט איתה איך ומה עושים ואיך הופכים את הגירושין האלה לדבר הכי טוב שקרה לשניכם בלי לפגוע בילדים, בצורה בוגרת, ואז לאט לאט לספר לשאר האנשים, לדעתי הכי חשוב זה לספר רק לאישה, ולפתור בניכם את זה, העולם לא צריך לדעת שאתה הומו, רק האישה שלך, ותתגרשו יפה תסכמו עם עורך דין כמה יקבל כל ילד, מה מההסדרי ראייה שלך אם בכלל, ואחרי שתתגרשו, תספרו לילדים מה קרה, ושתהגרשתם, ואת הסיבה...בלי קשר, מי שנמצא במצב כזה ומגדל ילדים עם אישה ראוי שהוא יחנך את ילדיו לקבל את השונה ואת האחר, כך זה יבוא לטובתו גם...ויתן ביטחון עצמי גם לילד שלו, ואחרי שהאימא והילדים יודעים ואתה אחרי הגירושין עברת בעצם את השלב הכי קשה!! עכשיו מה שנותר להחליט עם האישה אם לספר לבני משפה או לא, וזאת הפרטיות שלך וזכותך, תוכלו להחליט שזה סוד שנשמר בניכם ואתה הולך לחיות את חייך איך שבא לך, ויבוא יום וזה יתוודא לבד אולי למשפחה המורחבת שלכם, ואז כן תחשפו את זה, ועכשיו תאמרו שפשוט לא הסתדרתם ושהיא לא קיבלה מספיק יחס ואינטימיות (לשון נקייה), לא חייב לספר הכל, לשפוך הכל, אפשר לצאת בקלאסה אם עושים הכל מתוכנן מראש, ועם כמה שפחות פגיעה לכל הצדדים..מי שקיצוני ויורה לכל עבר ושיזדיינו כולם, העיקר אני אהיה מאושר ולמה שאני אסתיר עוד דיי נמאס...זה להיות אולי צודק אבל לא חכם! בנאדם בחיים צריך להיות לרוב חכם ולא צודק..צדק מוסרי, אין בית משפט שיגבה אותו. לאחר הגירושין ולאחר שתכיר מישהו ותבנה איתו זוגיות תוכל לספר גם לחברים שלך, ואז באמת תראה מי חבר ומי "חבר"...לפי התגובה והיחס בהמשך..שיהיה לך בהצלחה וכל טוב.
* *******   01/03/19 | 17:22