גאווה
תגובות (68 תגובות ב-37 דיונים)
37. אחי שמע רגע
איך אפשר לא לאהוב בנות?וואלה בנות כוסיות זה ה-דבר
* איציק   07/08/13 | 15:21
36. היזהרו מהמתנחלים שלא ישקו אתכם מים של בדווים וייזדקרו!
* ילדים לאפיית מצות   22/07/13 | 15:31
35. מועצת פשע אולי
* מוני   21/07/13 | 22:03
34. פשוט מקסים וחכם, כל הכבוד!!
* עדי   14/06/13 | 14:12
33. כל הכבוד
כל הכבוד דור! אתה מקסים ומבריק וענית כל כך מדוייק! הבאת המון גאווה ותמיכה לכולנו. תודה
* שלי   13/06/13 | 21:22
32. יש משהו בשני הצדדים..
מצד אחד, הילד עם השיער המוזר צודק כשהוא אומר שאי אפשר לא לתת ביטוי לקהילה שלמה ולנסות להשתיק אותה ולא להאבק על זכויות כמו חתונה. מצד שני, החקלאי עם הכיפה צודק בנוגע לבלבול כי מה לעשות, ילד בן 11 לא סיים עדין את ההתפתחות שלו מאף בחינה ולא עבר את גיל ההתבגרות בספק אם בכלל התחיל אותו בשביל לצאת בהצהרות ולהגיד שהוא הומו על סמך רבע שעה של התלבטות.. צריך לתת מקום גם לבשלות פנימית ותובנות אישיות
* x   13/06/13 | 19:55
31. דוד אלבוקרק
תמשיך כך, כל הכבוד!
* אני    13/06/13 | 17:40
30. מסכן הוא לא אשם.
די. איזה מסכן
* מסכן   13/06/13 | 11:09
29. יחולה תירס
הפכתם להיות נטל עם הקוקסינליות שלכם..די עם המסכנות ודי לרברבנות..אתם עושים דברים שהם בניגוד לטבע לפחות תכבדו אחרים ותנמיכו את הלהבה כמו שאחרים מכבדים אותכם ומקבלים אותכם.למה לא תדאג לי פעם בשנה ליום של סטרייטים..סעאמק האפליה הזאת
* שי   13/06/13 | 09:31
אתה זורק דברים באוויר שאין בהם ולא כלום,
1.במה הקהילה מהווה נטל ממש לא ברור. 2.גם בטבע מתקיימים יחסים הומוסקסואלים. 3.למה קהילה כלשהי צריכה לדאוג לך ליום כלשהו, אם רצונך בכך תארגן בעצמך.
* סטרייטית   02/08/13 | 17:26
28. זו האמת
משיכה מינית לאותו מין זו סטיה בניגוד לטבע , נ ק ו ד ה....
* ליאת   13/06/13 | 08:25
גברת
את ס ת ו מ ה
* בת אדם   13/06/13 | 14:40
27. כל מה שהדוס הזה ניסה לומר...
זה שהרבה אנשים מהקהילה באים לילדים מבולבלים עם אפס ביטחון, בשלב שהמיניות שלהם רק מתבררת להם ודוחפים אותם "לצאת מהארון" כשהם בכלל לא כאלה. אני אוסיף שלצערי גם הרבה "מהנשמות הטובות" האלה שוכבים עם אותם ילדים רק בשביל "לעזור" להם ובתור אחד שקצת מכיר גם בבר-נוער היו בעיות מעין אלה וזה לא המקום לפרט... לצערי הדברים האלה פוגעים אנושות בקהילה ובנערים תמימים, ויש צורך למגר אותם.
* ישראלי   13/06/13 | 07:46
26. איזה חתיך
* ניסים לוזון   13/06/13 | 03:22
25. וואו איך הוא דומה ליאנה יוסף
לגמרי נראה כמו חלק מהמשפחה המהממת שלה
* קשורה מאוד   13/06/13 | 01:26
24. נו,באמת!
תסתכל במראה ותגיד לעצמך ״מה באמת אני״?! יש לי בן כמעט בגיל שלך,אם הוא יחליט באיזשהוא שלב בחיים להיות הומו,אני אקבל זאת בהבנה מלאה.אבל אם אני יראה אותו מתלבש או מחצין את עצמו,כמו רוב הקהילה ״הגאה״! (איפה בדיוק יש לכם על מה להתגאות?),אני באמת יראה לו מאיפה משתינים.תהיה הומו,אבל ראבק, מה זה הלבוש והשיער והתנועות והדיבור הזה!
* שלום   13/06/13 | 00:07
"התבטאות עצמית"
שכל אחד בוחר איך להתנהג, ואיך להתבטא לפי ה"אני מאמין" שלו, ללא קיום והליכה כצאן אחרי "נורמות התנהגותיות מוכרזות". לבנים מותר לרקוד, לשיר, לשחק, להתלבש בצורה אחרת שלך, כי גם הצורה שלך בשבילם אחרת, לדבר או לזוז, ושתדעי גברת שרוב הסטרייטים במדינה, לא מנסים דברים רק בגלל סטיגמות חברתיות, ורק ע"י כך מתחזקות כל הסטיגמות האלה, בגלל אנשים כמוך.
* אור   13/06/13 | 18:34
23. מה לילד ולמיניות בגיל 11?!
עם כל הכבוד (ולא נשאר הרבה), ילד בן 11, הוא ילד. ילד צריך לשחק בגינה, לנגן בגיטרה, לאסוף קלפים. ילד בן 11 אינו בשל לקבל החלטות בדבר נטייה מינית בגיל כה מוקדם. אני לא בעל דעות קדומות, אך זו ההוכחה לאנומליה ולאבסורד שנוצרים דווקא בשל "העלאת המודעות להכרה בחד-מיניות". הילדים של היום נחשפים כבר בגיל כה רך לעניין הזה, דבר שמבלבל לחלוטין את דעתם וסוטה מדרך הטבע. אין לי בעיה עם חד-מיניות. כלל לא. כל אימת שמדובר בהחלטות שנלקחות ע"י אנשים בוגרים ובשלים שעברו דבר אחד או שניים בחיים. שניסו קשר עם אישה\גבר. לא צריך לשדר כל היום "הומו זה בסדר". זה לא. הומו, בן 18, לפחות, שעבר וחווה, וסגור על מיניותו, זה בסדר. נמאס שהופכים את ההומוסקסואלים לפרות קדושות. איש באמונתו ייחייה אמרתם?, אז דיי להטפה ולהתמסכנות. תנו לילדים לגדול בטבעיות.
* ד"ר סוס   13/06/13 | 00:00
איך אתה בטוח שאתה לא הומו? ניסית לשכב עם גבר?
הם לא צריכים לשכב עם אישה בשביל לדעת שהם לא סטרייטים בדיוק כמו שאתה לא צריך לשכב עם גבר בשביל לדעת שאתה לא הומו..... אוי כמה שאתה אדיוט ובור....
* מישהו   13/06/13 | 13:35
אני לא.
הבהרה: אין אני שולל מהיסוד את ההכרה בזוגיות חד-מינית. לחלוטין לא. מחקרים כבר הראו כי להומוסקסואליות יש ביסוס מדעי-פיזיולוגי-הורמונלי. כאשר זו באמת על הפרק - מברוק. אך, במקרים רבים, בגלל כל הרעש סביב "ההומוסקסואליות זה בסדר" ילדים צעירים, מבולבלים, חסרי ביטחון עצמי, בעלי יצר הרפתקנות וסקרנות יתרה - מוצאים עצמם "יוצאים מהארון". לעיתים לחינם. אתן אנלוגיה קצרה: דמיין עולם בו אדם נולד כאשר בקוד הגנטי שלו כתוב - "אני אוהב צבע ירוק, (למעט במקרים בודדים)". אדם פלוני נולד, מתוכנת לאהוב צבע ירוק. צבע שהטבע, מראשית העולם, תיכנן שבני האדם יואהבו. צבע שתלות האדם כלפיו, היא תלות בקנה מידה אבולוציוני-הישרדותי. מי שלא אוהב צבע ירוק, לפי חוקי הטבע, לא יכול להעמיד צאצאים. והרי שההמשכיות תלויה בהעמדת צאצאים, ע"י אהבת צבע ירוק. כעת, דמיינו שפלוני, נולד למציאות שבה החלו אנשים לטעון שהם אוהבים צבע אדום. טוב לאהוב צבע אדום, זה בסדר לחבב צבע אדום, אדום זה טוב, אדום זה נחמד, אדום רוצה שוויון עם הירוק, אדום רוצה מסיבות כמו של הירוק, אדום, אדום, אדום. ושוב, אדום. פלוני, מבולבל, החליט שהוא אוהב אדום. אוי לפלוני, שתוכנן בכלל לאהוב ירוק. מסקנה - קל לעשות שטיפת מוח, בייחוד לילדים. בקשתי היחידה היא די לנורמליזציה וללגיטימציה. אדם שנולד עם משיכה כלפי אותו המין, יגלה זאת, אני בטוח בכך. הוא לא צריך קבוצות "תמיכה" לבני נוער "גאה". קשה לי עם "נוער גאה", בהגדרה. לא בגיל 11. לא שאתה ילד.
* ד"ר סוס   13/06/13 | 23:08
מסכימה עם כל מילה!!!
אנשים יצאו מדעתם. אשכרה
* ננה   14/07/13 | 11:00
חבוב! אתה בגיל 11-12, בערך בכיתה ו' לא הסתכלת על בנות?!
עכשיו תחליף מילה "בנות" ב"בנים". וגם לא צריך לשדר כל הזמן "סטרייט זה בסדר", כמובן, אם אתה לא עושה הפלייה. וכשיהיה שיוויון- נפסיק.
* אור   13/06/13 | 18:36
בטח שצריך לשדר סטרייט זה בסדר.
במדע ובפילוסופיה, נכונותן של תיאוריות חדשות תמיד נמדדות במבחן "הבראשית" או מבחן ה"מקרה הקיצוני". אני אסביר. במדעים, כאשר רוצים להוכיח איזה שהיא אקסיומה, הנחה מדעית חדשה, יש לבחון את המקרה הקיצוני ביותר, הגבולי ביותר, של אותה אקסיומה. באם הוא מתקיים - אזי האקסיומה נכונה. כך גם בפילוסופיה. בואו נבחן את היחסים החד-מיניים במבחן זה. בואו נניח, לצורך העניין, כי לפני 100 שנה, יום בהיר אחד, כל אוכלוסיית העולם החליטה שהיא הומו-לסבית. גברים אוהבים גברים, ונשים אוהבות נשים. מה יקרה לעקרון ההמשכיות? כיצד ימשיך המין האנושי להתקיים? קל לבוא ולזעוק - "מודרניות" "קדמה מדעית", "הפריה חוץ גופית" "אם פונדקאית", אך, זכרו, מדובר במאה הקודמת. בנוסף, כל אלו הן חלופות מלאכותיות שרק מחליפות את הדבר הטבעי ביותר והנכון ביותר. נמצא, כי הומו-לסביות אינה עומדת במבחן "המקרה הקיצוני". כלומר, קשה לומר כי "זה המצב הנכון", "זה לא בסדר" ולא צריך לעודד את זה אקטיבית. אם זה קורה, זה קורה, לא צריך לדחוף לזה. להצדיק את זה. להפוך את זה לכת של מאמינים עם מועדנים משלה, אגודות משלה, מצעדים משלה. דבר דומה קרה עם האיידס. לראות אנשים מסתובבים עם חולצות שהכיתוב עליהן אומר כי "איידס זה לא סוף העולם", פשוט מרתיח ומקומם. איידס זו מחלה נוראית, ואין שום הצדקה הגיונית בעולם לטעון זה בסדר להיות חולה בה. זה לא. להיות בריא זה בסדר. לחטוף צינון זה בסדר. לא איידס. אמנם זה לא סוף העולם, אבל זה אדם שמתבשר על כך, זה אכן סוף העולם עבורו. עבור משפחתו.
* ד"ר סוס   14/06/13 | 08:50
שכנעת אותי דר סוס! ואת מה תפסיקו? גב' אור?
לא תשנו דעות של סטרייטים שרואים בזה סטייה, האם אתה מוכן להתחייב שלא קורים מקרים של ניצול נוער/ילדים מבולבלים?
* צצקס   15/06/13 | 01:06
ומתי הבנת שאת/ה סטרייט/ית?
כמו שאת/ה התאהבת בגן וידעת שאת/ה סטרייט/ית כך גם להטב"ים יודעים. אני לא חושבת שמישהו אי פעם ניסה לשכנע אותי שאני סטרייטית, ידעתי זאת עוד מגיל גן
* הייתי מתקנת את שמך ל"דר' מוח סוס"   17/06/13 | 14:22
אני ידעתי מגיל 8
אני ידעתי מגיל 8 שאני גיי. לא הייתי צריך בשביל זה שום חוויה מינית. לא ידעתי גם איך זה נקרא אבל תמיד נמשכתי לבנים וזהו.
* מישהו    07/08/13 | 12:24
22. כבר בגיל כזה
כבר בגיל כזה הוא יודע "אני אוהב בנים" ?! יש לו עדין חלב על השפתיים ! אתה לא יודע איך זה להיות אם אישה אבל אם גבר מספק אותך שיהיה לך בכיף, חבל שבגיל כזה אתה כבר קובע מה אתה רוצה..
* אחד שמבין   12/06/13 | 21:39
מוקדש ל"אחד שמבין"
האם לפני שהחלטת שאתה סטרייט (אני מניח שאתה סטרייט לפי התגובה) האם אתה נאלצת להיות גם עם גבר וגם עם אישה?! כדאי לקבוע?! אני מאמין שלא ושתמיד ידעת מה נטייתך.
* אדם   13/06/13 | 00:11
21. אתם לא כמונו אתם מתנהגים בוולגריות בפרהסיה.
נשאר עוד כמה שלבים עד בצוע אקט מיני פומבי דוחה המצעד הזה. מי ששלם עם עצמו ומי שרוצה להכיר את עצמו צריך לעבור תהליך פנימי .הכפייה שלכם בוטה ודוחה ולא תוסיף לכם כלום באינטגרציה עם שאר האוכלוסיה.
* דנה    12/06/13 | 21:09
כל מילה נכונה
* מירי   12/06/13 | 23:14
20. גם אני ידעתי מגיל 11
הבעיה היא שהחברה גורמת לנו להתבייש ולהסתיר את עצמינו, היו לא מספיק לילות שחשבתי שאתחתן עם גבר כשאהיה גדולה רק בשביל לרצות אנשים אחרים, אני היום בת 26 בזוגיות מעולה עם אישה. ותודה לאל שיצאתי מהארון אחרת הייתי סובלת סבל רב ומבזבזת את החיים שלי על כלום. מי שלא יודע לקבל את השונה יש לו בעיה חמורה עם עצמו כי העולם הזה שונה ומיוחד וזה מה שמעניין בו. אני הייתי מציעה לאדם כזה ללכת להסתכל על עצמו ולהתמודד עם הבעיות שמציקות לו.
* טל   12/06/13 | 20:58
טל את מלכה, מאוהב בך!
* אור   13/06/13 | 18:37
19. תחשבו על מה שכתוב פה כי זה חשוב
בגלל אנשים כמוך ההורים שלי לא בקבלים את נתיתי כי אתם מכניסים להוריים דברים לרואש אני הומו גאה אולי בארון אבל גאה ואני רוצה לחדש לכם אנשים בורים ומתוסקלים זה שאנחנו הומואים לא אומר שאנחנו מנצלים מבולבים מינית אני אישית עזרתי למלא ילדים שגלו זות על עצבם לקבל את עצמם לא הכול נגמר בסקס במיטה יש עוד הרבה רבדיים שהסטריט לא מכיר בקהילה
* שלומי   12/06/13 | 19:13
אולי תלמד לכתוב ללא שגיאות לפני שאתה מגיב
* מ   12/06/13 | 23:16
18. אתה נער חמוד ואל תיתן לדתי חסר השכלה מדעית ללמד אותך כלום!
הם מדברים עם חבר דמיוני. בעתיד אנשים דתיים יחשבו לחולים בסכיזופרניה מנטאלית. בהצלחה ילד!
* אתאיסט   12/06/13 | 19:02
לא הכי חכם. תגובה אידיוטית ואטומה
* מירי   12/06/13 | 23:19
17. ילד תפנים אין כמו ליהיות עם אישה
ילד בן 15 שעוד לא בקע מהביצה,וכבר ידעת בגיל 11 שאתה הומו,הרי בגיל הזה לא יודעים להבחין בין טוב לרע,אז ילד תפסיק לבלבל את השכל,ותחזור לדרך הנורמטיבית,ותאמין לי שאין כמו יופי של אישה,ותאמין לי שאישה תספק אותך יותר בחיים,מאשר שגבר יספק אותך,ואתה לא יודע מה אתה מפסיד בחיים אחי,אין כמו גוף יפה של אישה,אני בכל אופן נהנה מכל רגע מליהיות עם אישה!!!!!
* רועי   12/06/13 | 18:49
אתה גם אגוצנטרי
* זיו   12/06/13 | 19:23
כי אתה סטרייט אולי?! ברור שתהנה
אחח הבורות הבורות..
* הומו גאה   12/06/13 | 19:34
צודק אין כמו גוף של אישה בגלל זה אני לסבית
שכול אחד יאהב את מי שהוא רוצה מבלי שאף אחד ינסה להגיד לו שזה לא בסדר
* לסבית גאה   12/06/13 | 19:46
תחשוב פעמיים לפני שאתה רושם שטויות.
מתגובתך ניתן להסיק שאם אין דבר טוב יותר מלהיות עם אישה זה אומר שנשים לא נהנות מלהיות עם גברים. אז בעצם, נשים אמורות להיות עם נשים וגברים גם עם נשים. לצערי הרב, אתה בור כמו התגובה שלך. בן אדם לא צריך להתנסות עם בן אדם אחר כדי לדעת לאיזה מין הוא נמשך. תיקח אותך לדוגמה, היית צריך לשכב עם אישה כדי לדעת שאתה נמשך אליהן? אני בטוחה שלא. אני בטוחה שנגעת בעצמך מספיק בזמן צפייה בפורנו עד שמישהי בכלל הסכימה לשכב איתך. ותיקח אותי לדוגמה, אישה ששכבה עם גבר, לא שכבה עם אישה אך נמשכת לשני המינים. אם אתה חושב שנטיות שונות משלך הן לא נורמטיביות, אני ממליצה לך בחום לשקול את החיים שלך מחדש ולבדוק מה עשית לא נכון איתם.
* אין שם   12/06/13 | 20:06
אתה ממש מפגר מגיב ״אין שם״
לא גאמת הרבה זמן לא קראתי תגובה כמו שלך. הוא התכוון שלגבר אין מו להיות עם אישה יא כיתה טיפולית. לך לאבחון זה יעזור לך בחיים
* יש שם   12/06/13 | 20:34
מה הקשר?!אותו דבר גם הומו יכול להגיד(כאילו ההפך)
* ...   12/06/13 | 20:43
16. סחתיין!
פשששש דור! איזו התבטאות אדירה! בהחלט אתה יכול ללמד כמה דברים לא מעט אנשים :) בהצלחה בהובלת הרפורמה!
* דבש   12/06/13 | 18:49
15. הנער מצליח לבטא את עצמו בצורה מוצלחת הרבה יותר מאשר מינץ
וזה אומר את הכל.
* נטלי   12/06/13 | 18:48
14. לא אכפת לי הנטייה המינית שלו
או זה שהוא נראה כמו תרנגול באבל, אבל נמאס מהמיסיונריות של הקהילה הזאת, מקהילה של אנשים עם נטייה אחרת הם הפכו למוסד דתי, ואם אני טועה, בואו תגידו לי מה ההבדל בין הוצאה מהארון בכוח, להחזרה בתשובה בכוח.
* אתאיסט-סטרייט מודאג   12/06/13 | 18:43
אתה טמבל
מה הקשר לדת יא חתיכת מפגר ?!
* דתי-סטרייט   12/06/13 | 19:09
מי מוציא מהארון בכח???
איזה שטויות אתה מדבר, כאחד שהיה הולך לאיגי כשהייתי צעיר יותר (לפני כ5 שנים) כי שם הרגשתי בנוח, דבר שלא הרגשתי בבית ספר שבו הציקו לי או בבית שהסתתרתי כל הזמן - אף אחד לא לחץ עליי, לא דיבר איתי בכלל על הנושא. למען האמת, כל מה שעשינו במטבחון של איגי זה צחקנו, נהננו, דיברנו על דברי יום יום שילדים רגילים עושים בהפסקה בבית ספר, שאני ועוד להט"בים לא נהנו מהם בגלל שבבית ספר הציקו לנו. זה רק מקלט חם שבו נוכל להיות בכיף בלי שישפטו אותנו.
* ליאור   12/06/13 | 20:36
13. מודעות זה בסדר
אבל למה חייב להפוך את המצעד למופע פרובוקטיבי??? מה עם לכבד את השונה?? שיכול להיות גם נאור, חילוני אבל שמרן.. לצערי, מי שחושב כמוני נתפס כפרימיטיבי. פתיחות ועירום הפכו למיינסטרים כבר מגיל 0.. גורמים לאנשים להבין שזאת הנורמה!!! נדבר עוד כמה שנים.. נקווה שלא יהיה מאוחר!!
* ליאת    12/06/13 | 18:39
12. כן ממש
אתה פאקינג בן 15 ימושפע מטומטם, אתה באמת מבולבל מינית זה גיל ההתבגרות. תתפקח וצא מהחרא הזה.
* אנזו   12/06/13 | 18:31
11. אלונה
הייתי יכולה להגיד שאתה אמיץ אבל אתה לא צריך אותי שאתן לך ציונים, אני לא ידעתי בגיל 11 שאני אוהבת גברים או נשים או בכלל, אז שאפו לך. באופן אישי אני לא אוהבת שמנופפים לי ביד מול הפרצוף וצועקים "אוויר ציבורי, אוויר ציבורי" וזה לא משנה לי כהוא זה עם מי אתה הולך לישון בלילה, כל עוד יש מישהו שאוהב אותך. אל תוותרו על הפרהסיה אבל קחו בחשבון שיש לזה מחיר.
* מרחב ציבורי   12/06/13 | 18:29
10. איזה בטחון יש לך דור כל הכבוד!!!
* הלוואי עלי   12/06/13 | 18:08
9. כתבה מסולפת ששוב באה לצעוק שנאה/בורות
בלי לבתייחס לטענות. ילד קטן וחמוד, איש לא ביקש ממך להסתגר בביתך כי נטייתך המינית לא אמורה לשנות לאיש. זה מה שאתם זועקים - ובצדק רב (למרות שדיבור לחוד ומעשים לחוד, כי מצעד הגאווה זו צביעות למשל מקיים את ההפך מזעקה זו.) אלא האיש שואל שאלה שצריכה להשאל ולא נותנים לה במה בדיקטטורת התקשורת הישראלית.... האם יש מי שמנסה להפוך ילדים מבובלבלים להומוסקסואלים בלי שהם באמת כאלה?
* סתם אחד   12/06/13 | 18:04
8. אני ממש לא שונא הומואים
אבל, מעצבן אותי שכל נער או נערה, מרגישים מספיק טוב להגיד למבוגרים מהם מי הם. כמו שאתה לא אהבת מה שהוא אמר לך אל תענה לו באותה הצורה. חוץ מזה שזכותו להגיד שאולי ישנם מבולבלים. הוא לא אמר מי מבולבל ומי לא, הוא ציין עובדה. וזה נכון מה לעשות, בגיל ההתבגרות ישנו בלבול בנושא הנטייה המינית. לא צריך לעשות הר מעכבר.
* מישו   12/06/13 | 17:47
לא קיים שום בלבול בנושא נטיה מינית, כמו שאתה
מעולם לא היית מבולבל ולא היית צריך להיות עם שני המינים בכדי לדעת למי אתה נמשך. הבלבול אצל נוער חד מיני הוא ההתמודדות עם עצמו ועם הסביבה בכך שהוא שונה והתייחסות הסביבה היא שגורמת לכך.
* סטרייטית   02/08/13 | 18:04
7. כל הכבוד דור, כתבת יפה!
מאחלת לך שתגדל ותמשיך בפעילות ציבורית, ותשמור על החיוך והאמונה בעצמך. וריספקט להוריך על העבודה הטובה...:)
* טל   12/06/13 | 17:06
6. מרחב הציבורי
אנחנו לא נוותר על המרחב הציבורי, אנחנו חלק ממנו כמו כל אדם אחר. המרחב הציבורי הוא שייך לכולם ללא קשר לדעת, גזע , מין, נטייה מינית, צבע עור, מוצאה, עדה, ועוד. וכל מי שאומר אחרת הוא מדכא, זה שיש פושעים מכל צבעי הקשת : אשכנזים, מזרחים, הומואים, הטרוסקסואלים, יהודים, ערבים, ועוד.. לא אומר שכולם כאלה, אלה החיים החברתיים והאופי אישי הביא אותם לעולם הפשע.
* דניאל    12/06/13 | 14:22
ועדין אני מסכימה עם עדי מינץ!!!
* דנה   12/06/13 | 17:49
מרחב ציבורי, אז הכל מותר??
מה אם לכבד אותי ורבים אחרים שלא רוצים לראות התערטלויות והתגופפויות במצעדים? קצת הותר הרסן, אז הכל מותר??? אז ברור שלא כולם כאלה, אך עדיין מצעד הגאווה הופך מדי שנה למצעד ראוות הגוף והאינטימיות.. אז אולי אם קצת תורידו פרופיל ותתנהגו כחלק מהחברה במקום ליצור הפרדה, אז אולי המצב יהיה טוב יותר.. אין צורך בהפגנתיות ופרובוקציה! לא הכל בשם הפתיחות והליברליזציה. צניעות ושמרנות הם ערך עליון ולא רק נחלתם של דתיים וכדאי שתשמרנה בכל המגזרים ויפה שעה אחת קודם.. כי הסקסואליזציה שורצת בכל פינה.
* איריס   13/06/13 | 13:22
לאיריס, עם דברייך אני מסכימה.
אין שום בעיה עם נטייה מינית כזו או אחרת, ההתערטלות והפרובוקציה מיותרות בכל מגזר.
* סנדרה   02/08/13 | 18:11
5. הוא נראה אשה
* דני   12/06/13 | 14:12
ונראה מהמם!!!!
* !   13/06/13 | 16:36
4. כל הכבוד דור:)
* נאור   12/06/13 | 13:29
3. חח הוא נראה כמו ילדה
* רון   12/06/13 | 13:12
הבעיה היא עם תגובות ילדותיות כמו שלך...
* אלי   12/06/13 | 13:22
עדיין יותר סקסי ממך
* בחורה   12/06/13 | 18:37
2. כל הכבוד לו! מרגש ומעצים!
* אלון   12/06/13 | 12:47
1. דור , חזק ואמץ !
אני מקנא בך. כמי שמבוגר ממך כמעט בשלושה עשורים אני מהרהר בנוגע למה שיכול היה להיות אילו אני הייתי יכול לצאת מהארון כשהייתי בן 15 . זה קרה רק 13 שנים מאוחר יותר.
* ג. יפה   12/06/13 | 10:11