גאווה
תגובות (85 תגובות ב-43 דיונים)
43. עצוב לי
מה שכולם מפספסים פה זה שהאישיו זה לא אסי עזר ונטייתו. האישיו הוא רחב יותר - אנחנו מדינה בורה פרימיטיבית והכי פתטי ---> מתיימרת להיות מפותחת הן מבחינה מדינית והן מבחינה תרבותית - איזה מפותחת ואיזה נעליים, מה שקורה כאן זה הומופוביה, גזענות ושחיתויות של עולם שלישי, נמאס מהמדינה הזאת. שמעו לי בעוד 30 שנה מעכשיו יהיו פה רק דוסים, ערסים ואנשים בורים מהכפרים- אין אדם שפוי של הדורות הבאים שיוכל להכיל את זה בשנת 2040. מדינת ישראל לא נמאסה אלא יושביה הבורים הטיפשים וצרי האופק להחריד. אני כולה בת 25 ואני נקרעת בין הרצון להיות פה עם משפחתי לבין לעוף מהאזור המקולל הזה עם האנשים הלא פחות מקוללים.
* שירן   24/12/13 | 07:23
ישראל תשמח שתעזבי
* ישראל   24/12/13 | 08:31
הבהרת את הנקודה
תודה מר בור
* שירן   24/12/13 | 08:39
42. אסי היקר כנסו...
כלל ברזל התחת הוא רק לחרבן
* ציפי   23/12/13 | 20:38
41. הומואים
אסי נראה לך הגיוני שתביא ילד לעולם?? אתה עושה לו עוול הוא יגדל וישאל מי זו אמא שלוו? ומה תענה? אני הומוווו!! זה יצור בעיה חמורה במדינה כי ביהדות הולכים על פי האמא וזה מה שאתם רוצים אמ פונדקאית לזוג הומואים!!
* רותם   23/12/13 | 19:13
מה הקשר יהדות?
אז הילד יצא גוי, או שיביאו פונדקאית יהודיה, כל אחד והדת שלו. מי אתה שתחליט שהומו שווה פחות? וכן הוא יענה לילד שיש כמה סוגי משפחות ובמקרה שלו אבא הומו! אין שום דבר רע בזה!
* שירן   23/12/13 | 23:45
מדינת ישראל
מוותרת עליך שירן שוב ניכשלת... את תעברי למדינה שתסכים לקבל אותך ואת הבעיה שלך תודה
* רמון   24/12/13 | 07:38
אם זה יאושר אז זה יהיה רגיל כי יהו עוד ילדים לזוג הומים וזה לא יצור תסביח
וילד שאין לו אבא אז אין לו תסביחים החיים מסובחים אבל כולם צריכם להיות שווים
* אני   24/12/13 | 00:26
40. הומואים
אסי נראה לך הגיוני שתביא ילד לעולם?? אתה עושה לו עוול הוא יגדל וישאל מי זו אמא שלוו? ומה תענה? אני הומוווו!! זה יצור בעיה חמורה במדינה כי ביהדות הולכים על פי האמא וזה מה שאתם רוצים אמ פונדקאית לזוג הומואים!!
* רותם   23/12/13 | 19:13
39. אסי מתוק...?
תמיד הית כישלון זה נבו מהכיתה שלך
* טום   23/12/13 | 18:57
38. אני מתביישת שבשנת 2013..
ישראל הומופובית עוד לא הפנמתם שזה מולד? עצוב
* ההיא   23/12/13 | 18:55
37. לכל שונאי החינם
קודם כל, עצוב לי מאוד לקרוא את התגובות ההומופוביות והארסיות של רובכם. אני הומו בן 22 ומדבר כרגע ממקום של כעס על חוסר השוויון במדינת ישראל בשנת 2013! איך זה מתקבל על הדעת שאני שירתתי שירות של 3 שנים בצבא הגנה לישראל בשירות סדיר ועוד חודשיים בשירות קבע, אבל מדינת ישראל לא נותנת לי את האפשרות לעשות את הדבר הכי בסיסי ובעצם את הדבר שכולנו נולדנו בשבילו: להביא משפחה ולהקים בית במדינת ישראל?!?! מדינת ישראל מחשיבה את עצמה למדינה נאורה, אבל עם כל התגובות שיצא לי לקרוא מרגיש לי שלא למדנו מדפי ההיסטוריה, כי גם היטלר לא האמין שלהומואים מגיע הזכות להמשכיות, שלא לדבר על לחיות. אני חושב שכל אחד ואחת מכם צריכים לקרוא את מה שהוא כתב ולחשוב אם באמת היה לו את האומץ לומר זאת בפנים של הומו / לסבית, כי מאחורי מחשב כל אחד מאיתנו יכול להיות גיבור ויש קהילה גדולה שהמילים המלוכלכות והמחשבות המכוערות שלכם פוגעות בה. אחרי 4 שנים מחוץ לארון אני מרגיש מספיק מחוזק ואסרטיבי לעמוד על שלי ולהלחם על הזכויות הבסיסיות שלנו והגיע הזמן שחלק גדול ממדינת ישראל יעשה עם עצמו חשבון נפש ויבין שלא אנחנו בחרנו להוולד ככה, ואני ממש לא מתמסכן כי זו המציאות הכואבת שכולנו חיים אותה יום יום, אז במקום להקשות תגלו קצת אנושיות כי הקל זה לשבור את הכלים.
* שנאת חינם   23/12/13 | 15:36
אני איתך שיהיה לכם בהצלחה עם הכל זה :)
* אני   24/12/13 | 00:27
36. רוצה שיוויון? ברגע שאתה וזוגך תיכנסו להריון ללא אישה ותלדו
תקבלו שיוויון....עד אז שב בשקט נמאסת! אל תנצל את הבמה של הערוץ המסחרי להביע את דעתך אתה כל כולה מנחה תוכניות ריאלטי עלובות תוכן!! רדודים כמוך
* אתם פגומים   23/12/13 | 13:19
35. איפה אפשר לראות פרקים של מה אתם אומרים?
* איפה   23/12/13 | 11:14
34. אסי אין עלייך אוהבים אותך :)
* סטרייטית   23/12/13 | 11:10
33. מתביישת לחיות בחברה שבה
הומו זה קללה ואנשים מסוימים פחותים מאנשים אחרים. זו הייתה אמורה להיות מדינה עם שוויון זכויות לכל אזרחיה. מה קרה לדרך ארץ קדמה לתורה? מי שמכם להחליט שסטרייטים זכאים ליותר מההומוסקסואלים? לצערי הרב אני לא רואה איך אסי עזר ושאר בני דורו ייהנו מהאפשרות להינשא בארץ ולהביא ילדים בפונדקאות אבל עצם העובדה שהנושא עלה לשיח בצורה כל כך חזקה נוסך בי תקווה לגבי הדורות הבאים.
* שוש   23/12/13 | 10:09
אף אחד
לא הכריח אותך לגור כאן לכי מכאן
* אבי   23/12/13 | 12:10
אף אחד
לא נולד ההומופוב שיעיף אותי מהארץ שלי. עוד כמה שנים יעברו כל החוקים ואני אחיה בשיוויון בזמן שאתה תישאר בור ומלא שנאה
* אוריה   23/12/13 | 16:34
תשארי
ואולי תמציאי משהו שירצה אותך... נקווה
* עידית   23/12/13 | 17:55
מוזמנת
לעזוב באהבה
* דין   24/12/13 | 07:38
32. גיבורי תרבות כנסו...
ובכן תראו מי נחשב לגבור תרבות אסי. זה דוגמה לדור הצעיר תתביש לך
* צביקה   23/12/13 | 08:51
31. אסי אתה כותב יפה , רק יש בעיה קטנה ........
אסי אתה כותב ילדותי , מאד רדוד , בהחלט סימפטי . אנני סובלת את נפתלי האקזיסטיונר . תהנה בחייך בביתך , לא ברחובות . מדובר על אלפיי שנים של המשכיות , ולא על עשר שנות המדינה התינוקת . אתה טועה בענק , ומטעה בשוגג לצערי . תלתד תדע , לא תלמד , תמישך לדבר שטויות .
* בר    23/12/13 | 05:49
מי את שתחליט לנו איפה להנות??
יממורמרת סעי לאירן תהני שם.......
* מתן   23/12/13 | 11:58
30. מאוס
מצדיק נשואים חד מיניים אבל ראבבק נמאסת נהיית פלצן שרואים בכל חור תחזור למה שהיית נמאס ממך יאאלה תנוח קצת תזהר בדרכך אתה עלול להיות שנוא עליי זה עבד אתה שנוא!!
* גיא    23/12/13 | 02:11
29. אין לי שום דבר נגד הקהילה הגאה
לא נגד הומואים ולא נגד לסביות וכל השאר. אבל אתם חייבים להפסיק עם הקרקס הזה. למה אתם רוצים להרוס לילדים הפוטנציאליים שלכם את החיים? למה לא מגיע להם שיהיה להם אמא (או אבא) בחייהם? הרי אתה אדון עזר, בעצמך אמרת שהאישה הכי חשובה בחייך זו אמא. לילד שלך לא מגיע שתיהיה לו אמא בחייו? איך תרגיש כשהילד יגיע לגיל שבו הוא די מבין מה קורה וישאל אותך ״איפה אמא שלי?״ מה אתה ובן זוגך תגידו לו? שהיא מכרה אותו? שאין לו אמא? זכותכם להתחתן, זכותכם להביא ילדים כמו כולם, אבל לא ככה ופה היא הבעיה העיקרית שלכם, זאת הסיבה למה אין לכם שיוויון זכויות. אתם לא חושבים על הזכות של הילדים שלכם קודם ואתם שוללים מהם זכות בסיסית וצורך בסיסי בחייהם, זה לא בגלל שאתם הומואים או לסביות. תבינו כבר.
* להלילהלו   23/12/13 | 01:53
28. שני גברים וכלב. מה המטרה שלכם בחיים?
יש לכם בכלל מטרה או שאתם חיים בשביל כייף?
* ???   23/12/13 | 00:55
כנראה שפספסת את הרעיון של הכתבה...
הם רוצים שוויון זכויות כדי להקים משפחה כמו כולם! דבר שאנשים בורים כמוך מונעים מהם... וחוץ מזה אל תחליט בשביל אף אחד מה צריכה להיות המורה שלו בחיים! יש אנשים שמשפחה זאת לא המטרה שלהם בחיים! תלמדו לקבל גם אנשים אחרים!
* מישהו   23/12/13 | 01:49
אני אגדיר לך בדיוק מה המטרה שלי בחיים
אני קצין בצה"ל, מהנדס בוגר הטכניון, משרת כרגע בצבא ועתיד לשרת סך הכל שש שנים, וכן, גם הומו. מה שאני עושה בחיים תורם באופן ישיר ועקיף לביטחון המדינה שכולנו חיים בה. אני נהנה מהחיים שלי, מהחברים שלי, מהעבודה שלי. אני מניח שהמטרה שאתה מקדש בתגובה שלך היא ילדים. אז יש לי כמה דברים להגיד לך בנושא: ילדים זה דבר נפלא שצריך שתהיה אפשרות שלכל אחד יהיה. ילדים אפשר גם לאמץ או להביא בכל מיני דרכים מה שעושים זוגות סטרייטים ללא שום בעיה, וכן אין ספק שגם לזוגות חד מיניים זה מגיע. אם יהיו לי ילדים בעתיד, תהיה בטוח שלא יחסר להם כלום, לא מבחינה רגשית ולא מבחינה כלכלית, מה שלא ניתן להגיד על הרבה ילדים לזוגות סטרייטים שנולדו בדרך ה"רגילה". אם כן, מה שאני אומר זה שהמטרה שלי בחיים היא לא להתרבות כמו חתול רחוב כאילו אין מחר ואז לבכות למדינה שאין לי כסף. כמובן שיש שיטענו שכל ילד מביא עימו ברכה, אבל אני בספק רב שהדוחות הכלכליים של ביטוח לאומי יתמכו בטענה הזו.המטרה שלי בחיים היא לחיות, להנות, לעזור לאנשים ולמדינה שלי ובאופן כללי להשאיר מאחורי מקום טוב יותר מזה שהגעתי אליו.כמובן שגם כלב לא יזיק. עכשיו אשאל אותך מה מטרתך בחיים? להתרבות? אם כן אז אני חושב שהנקודה שלי הועברה...אם לא אתה מוזמן להאיר את עיניי לגבי מה לא הבנתי נכון.
* ? ? ?   23/12/13 | 07:22
לקצין
אני מאוד מעריך אותך. בישראל אין מקום לנישואין מהסוג הזה יש בכל העולם ישראל שומרת בקנאות על האיחוד שלה משאר העמים אנחנו יהודים. אתה מוזמן להגשים חלומות כאלה בחו״ל ותדע שמה שאתה מציע לא ילך כי אם אתרום זרע יכול להיות שבני יתחתן עם בתך והם יהיו אחים בלי לדעת ונשואים אז תהיה רציני תחשוב על ההשלכות ועל העם שלך
* תמיר   23/12/13 | 09:57
מה קשור
תרימות זרע קורות עם או בלי זוגות חד מיניים, מה הפואנטה שלך?
* לא   23/12/13 | 16:20
27. אסי אתה טועה. אתם כן שונים.
אתה אוהב גברים.בעוד שהנורמל זה שילוב בין זכר ונקבה. אתה בעצם סוג של עיוות מציאות. לעומת זאת אני חושב שאין בעיה שתקבלו זכויות גם לכם מגיע להקים בית וזוגיות למרות העיוות שאתם חיים בו. זו דעתי
* עודד   23/12/13 | 00:46
26. צר לי לבשר לך אך הבעייה היא אצלך ולא אצלו....כנס
הוא לא חושב שיש לך זנב, הוא אוהב אותך כמו אח. אך אתה חושב שיש לו משהו אישי נגדך. אתה חייב להבין את הסיבות האמיתיות שאי אפשר להכניס דבר כזה לחוקה, כיוון ש-1.עם בנוי ממשפחות ואתה לא יכול לתת לגיטימציה דמוגרפית להומאים להקים משפחה כי אין מצב כזה שהם יגדלו יותר מ2 ילדים (וגם זה בספק), מה שיגרום לאורך זמן להקטנת העם. 2. אתה לא יכול לתת לגיטימציה חוקתית לדבר שהוא נגד היהדות באופן פומבי. משכב זכר אסור לפי היהדות לא בגלל שזה דבר לא הגיוני או לא מקובל, התורה לא היתה אוסרת את זה אם לא היה סיכוי שמישהו ירצה לעשות את זה. התורה יודעת שזה דבר הגיוני ובכל אופן היא אוסרת זאת. כמו שהיא אוסרת לאכול חזיר למרות שהגיוני שיהיה לך מצב לעשות זאת, ולא. אין חשש שהחזיר זה דבר שלא אפשרי לאכול אותו.. זה לא שהוא לא מקבל אותך כמו שאתה. הוא מקבל. אך אסור לא להשוות אותך חוקתית. אם אני עכשיו יגיד שאני רוצה להתחתן עם המחשב שלי כי אני אוהב אותו, אתה תסכים לעשות חוק שישווה אותי ללזוג נשואים? מקווה שהבנת את העניין.
* אסי - תשובות לאסי   22/12/13 | 23:46
איף
להשוות בנאדם למחשב ? ריח של פשיסטיות...
* ניר i7   23/12/13 | 00:56
כמה אתה טועה.
לא ייאמן. א. אז מכבשים עברנו למחשבים? (סוג של התקדמות) ב. איך אתה יכול להגיד שהוא מקבל אותו?!? וחוץ מזה מה זה מקבל?? הוא דה פאק איז נפטלי בנט שהוא יקבל הומואים. ומה זה בכלל ״לקבל״ למה אתה חושב שאתה נורמאלי ואתה תריך לקבל מישהו?? פשוט בורות (נורא התאמצתי לא לקלל)
* די   23/12/13 | 00:59
וואו כמה בורות! כמה..
קודם כל אתה צריך לזכור שדרך ארץ קדמה לתורה. ועם כל הכבוד לתורה זה לא נכון ולא הוגן שאזרח יקבל פחות זכויות מאזרח אחר על רקע הנטייה המינית שלו. אתה לא יכול לכפות עליו ללכת אחרי כל מילה בתורה כמו שהוא לא יכול להכריח אותך לא להאמין בתורה. ובקשר לטענות שלך, מה עדיף? שני גברים חיים ביחד עם ילד או שתיים או חיים ביחד בלי ילדים בכלל?! ומה הקשר בכלל?! טענה הזויה בכל מקרה... ודבר שני, אתה כם יכול לתת לזה לגטימציה חוקתית כי זה לא דבר שהולך נגד הדת היהודית... החוק לא מכריח אף אחד לחיות עם גבר ולכן לא פוגע בדת ובמי ששומר אותה בשום דרך! זה רק נותן שוויון זכויות לאזרחים! זה הכל! אם הם רוצים לעשות משכב זכר, הם יעשו את זה בלי קשר לחוק ולכן זה לא משנה כלום.
* מישהו   23/12/13 | 01:46
אדון תשובות לאסי - אתה מוזמן להיכנס.
תגיד? אתה באמת קורא את מה שאתה כותב לפני שאתה מפרסם? באיזו זכות אתה אומר שמשפחה חד-מינית היא אינה משפחה? אני לסבית מוצהרת מחוץ לארון כארבע שנים ואני לעולם לא אצליח להבין את ההומופוביה הנוטפת מדבריך. לגבי הדמוגרפיה בה אתה מנפנף, מדבריך מבינים שאתה טיפש, במידה ויאשרו את ההצעה וסוף סוף אוכל להתחתן עם זוגתי שתחיה (אנחנו חיות באושר כבר שנתיים יחדיו), הדמוגרפיה תגדל!!!! אז מה עדיף? שהדמוגרפיה תישאר במצבה הנוכחי? או שהמאזן יגדל על ידי אישור החוק? אתה אדם חשוך שמנסה לסלף את דבריו תחת מעטה ה״בנט מקבל אותך״.
* ענת   23/12/13 | 07:48
מסכים איתך
* חיים   23/12/13 | 08:01
כל כך הרבה טמטום ובורות
בתגובה אחת. במילה אחת- הומופוביה
* לולו   23/12/13 | 10:01
25. אולי הפעם לא יצנזרו.
שניכם בחורים מקסימים, יפים ומוכשרים. לשניכם יש בני זוג איכותיים, ואני שמחה שמצאתם זוגיות נהדרת. אין לי דבר נגד הומואים, בין אם זו בחירה ובין אם נטיה. יש לי בעיה אחת שאיתה קשה לי - העובדה שבאמצעות פונדקאות אתם הופכים להורים (מדהימים ואוהבים, אין לי ספק), אך אתם מונעים מהצאצאים שלכם את הזכות לאמא. לשניכם יש אמהות, שניכם יודעים שאין כמו אמא. עם כל האהבה שאבא מעניק לילדיו, אין מקום להשוואה. יכול להיות שהרגישות שיש לאמא כלפי ילדיה מקורה בעובדה שנשאה אותם בבטנה, ודאגה להם במהלך ההריון והלידה. יש דברים שאין להם תחליף! נכון שיש יוצאות מן הכלל, שאינן ראויות להיות אמהות (כאלו שפוגעות בילדיהן), אך הן מיעוט שבמיעוט. ישנו מונח פסיכולוגי ״אמא טובה דיה״, ומשמעותו, שגם אם האמא לא מושלמת בלשון המעטה, עדיין תרומתה להתפתחות הילד היא גדולה. הבחירה של נדב אבוקסיס להביא ילדה עם אשה, מבלי להנשא לה, מקובל עליי הרבה יותר. כך זוכים הילדים לאמא ולאבא אוהבים, דואגים, הנותנים לילדיהם את התמיכה הרגשית המקסימלית הנדרשת להתפתחותם. חשבו מהי אמא בשבילכם. הרבה יגידו שאמא בשבילם היא כל עולמם. אתם מונעים מילדיכם לחוות זאת. זוהי זכותם הבסיסית. על רקע זה קשה לי לקבל פונדקאות להומואים.
* לאסי ולאמיר פיי גוטמן   22/12/13 | 22:44
נכון מאוד, מסכים אתך
* גדעון   23/12/13 | 09:08
מעניין לדעת מה הם חושבים על מה שנכתב כאן.
לדעתי זוהי הבעיה המרכזית, ועל הרקע הזה קשה לרבים לקבל פונדקאות מהסוג הזה. רק בעוד כמה שנים נדע מהן ההשלכות של החלטה שכזו, כשהילדים שנולדו לזוג הומואים יתחילו לקבל טיפול פסיכולוגי בשל החסך האמהי, והאשמת האבות בכך. מבינה את הצורך שלכם להיות הורים, אבל אי אפשר להיות אנוכיים.
* נטע.   23/12/13 | 13:24
24. כל הכבוד לאסי עזר
התגובות פה רק מראות עד כמה הדרך עוד ארוכה
* מיכל   22/12/13 | 22:44
23. האימא של עזר בוכרית
רק חבל שהוא לא ציין בסדרה שלו כי יש במה להתגאות גם באוכל וגם בחינוך ולא רק בצד התימני שלו
* נדב   22/12/13 | 21:56
לא חשבת על הילדים ?
אגואיזם טוטאלי - לא לחשוב כלל על טובת הילד שזקוק לאמא באופן טבעי . זה שאתה שונה לא אומר שזכותך לכפות זאת על ילד תמים
* דני   23/12/13 | 09:22
בדיוק מה שאני חושבת. עוול לילדים.
* אלונה   23/12/13 | 13:30
22. אסי פעם אהבתי אותך אך ללא לספק התחלת לתפוס תחת ונתחלת לחוש את עצמך יותר מדיי
* לסבית   22/12/13 | 21:49
21. מרכז
לא יאמן איזה סקופ גם חיים אתגר בעד להעביר אני מצטט: "בטיל!" את החוק שיסדיר הומו כנורמה האמת לא מפתיע ואדון אסי: לפני הכל אנחנו מדינה יהודית! אולי במדינות מסויימות הנטייה שלך היא נורמה אבל למזלנו במדינת ישראל היא נורמה רק באזורי "הצפונבונים"
* אבי   22/12/13 | 20:22
20. כל הכבוד. יישר כוח לאסי
בהצלחה!
* א   22/12/13 | 20:22
על מה כבוד? שהוא ----- גבר??
זה בושה לא כבוד
* ל גברת א   23/12/13 | 00:57
19. אנונימית
אסי. תחייה את חייך ועשה מה שעושה לך טוב. ואנשים אל תגיבו דעות כאלו קיצוניות. יש אוכלוסיה שלמה שקוראת כת זה וזה לא מתאים. איש באמונתו יחייה
* ללא דעה בנושא   22/12/13 | 20:14
18. אני מזועזע
שלום לך אסי ולכולם. אני כבר בן 78 ואני מזועזע מאיך שאתה מתנהג ומתבטא אני מתבייש בך אני מכיר בחורים שהם מלח הארץ. ואתה והקהילה רוצים להרוס את המדינה ולעשות אותה כשאר העולם. בחור מתחתן עם בחור זו בושה אני אדם לא דתי ואין קשר בבית תעשה כרצונך אבל תכבד את המדינה שלך בכבוד רב יחזקל בוטקין
* יחזקל   22/12/13 | 19:50
הוא לא בא לעשות פה שטיפת מוח הוא בא להלחם על הזכות שלו להתחתן וזנ לגיטימי
* אני   22/12/13 | 21:16
זה לא
* אני   22/12/13 | 23:04
17. יאללה , נמאסת !
* גלי   22/12/13 | 19:46
16. שאתה שתגיע לקרסוליים של נפתלי בנט
שאתה תגיע לקרסוליים של נפתלי בנט תדבר סתם לחרחר שנאה סתם עוד ספין חברתי שלך לקבל קצת כותרת על זה שליכלכת על שר הכלכלה של ישראל
* בשביל אסי עזר    22/12/13 | 19:46
מה קשורררר?!? מה קשה להבין שמדובר פה בחיים שלא שים בדיוק כמוך?!
* דיייי   23/12/13 | 01:01
15. להתעקש על הפיכת התנהגות בלתי טבעית לנורמה ....
אסי, אתה בחור נחמד וכריזמטי, וזה שאתה הומו מוצהר - ניחא , זאת בעיה שלך אישית - אכן זו בעיה מכיוון שאין זו דרך הטבע, וכמה שתנסה להתעקש ולהצדיק את דרך התנהלותך השונה כנורמה אחרת, לא יעזור, כי נגד הטבע אין לך סיכו. אז אתה שונה, או שתשלים עם זה וחיה עם ההשלכות או שחזור למוטב ותבין שאישה עבור גבר זה הרבה יותר מכל הבחינות !!!
* גדעון   22/12/13 | 19:16
זה בדיוק הטבע
בטבע רוב האוכלוסייה סטרייטית ו10% הומוסקסואלית. אנשים נולדים ככה, אין להם בחירה. ואנו צריכים לדאוג שיקבלו זכויות שוות למרות שהם מיעוט
* עדי   22/12/13 | 22:31
14. כמה שפחות להתחבא אסי, זה יותר מגעיל.
* שיק   22/12/13 | 19:09
13. אסי, חבל להרוס את הדמות שלך.
יש לך דמות מדהימה, אתה פופולרי, למה אתה צריך להכניס את הדעות שלך שברור שהן חלוקות? אהבה היא אהבה ותאהב! בלי גימיקים.
* אורי   22/12/13 | 18:54
אתה טוען שהוא צריך לא להביע דעותיו
על מנת לא להרוס את הפופולריות שלו?! ערכים מעל כסף יקירי.
* לורן   22/12/13 | 23:30
12. רוצה להיות אוהב ונאהב?? רוצה ילדים? תתחתן אם אישה כמו כול אדם נורמאלי...
* אח של בנט   22/12/13 | 18:53
ואם היו דורשים ממך להנשא לגבר?
כך הוא ירגיש אם יכריחו אותו להנשא לאישה. ככה הוא נולד. הוא לא בחר בזה ואין בזה כל רע
* אורן   22/12/13 | 22:27
11. אתה מלבה שנאה בתוכניות ריאליטי בזויות
חבל שאדם אינטיליגנטי כמו אסי עזר, חושב רק על הכסף ומופיע בתוכניות מלבות שנאה וקרעים כמו האח הגדול. הרבה ״בזכות״ תוכניות כאלה אין סובלנות בחברה שלנו לשונה ולאחר. ושום מילה על כך שמותר לאנוס נערות (שהן בנות 18 ויום), אבל לא לתת להומואים להתחתן?! חס וחלילה! ולמען הגילוי הנאות, אני תומך מלא בזכויות ההומואים והלסביות, אך גם בהפסקת השנאה וההסתה. כל עוד אתה מלבה אותה,אין לך שום זכות לבוא בטענות כנגד אותה ההסתה בדיוק
* רונן   22/12/13 | 18:43
...
חבל שאדם אינטיליגנט!!! כמוך לא יודע שהמילה אינטיליגנטי לא קיימת .... אני לא סתם נופל עלייך אני כל הזמן רואה אנשים כותבים את זה .... תפנימו ,אתם טועים ...
* רונן   24/12/13 | 08:52
מותר לומר ולכתוב אינטליגנטי
* אתה זה שטועה   25/12/13 | 13:01
10. גברת עזר
הפוליטיקה שלנו היא דרך החיים שלנו ולאסי יש המון מה להעיר על כל מיני ..אסי בנך מוביל דעה (לא דעתי בכל אופן) יש לו אחריות למה שהוא אומר גם ברמה הפוליטית קטנה או גדולה ככל שתהיה או עיניינית או לא עניינית..
* mama   22/12/13 | 18:41
9. אסי היקר
אתה איש מקסים וממש לא אזרח סוג ב'. פשוט הדרך להביא דור המשך היא מעוותת בתכלית. לו היית נישא לאישה ומביא ממנה ילדים זאת לא רק זכותך אלא חובתך. ארץ ישראל היא לא עוד מדינה מערבית. מעל הכל ישראל היא מדינת יהודית. לא כופים במדינתנו על אף אחד אורח חיים דתי. לתת אישור לדבר שהוא נוגד את התורה בפרהסיה אסור שיהיה כאן!!! בדיוק כמו שאסור להתיר מכירת בשר חזיר!!! מקווה שהייתי לך לעזר להבין דברים כאלה
* אתה אכן שווה זכויות   22/12/13 | 18:40
תשובה עיניינית !
* צודק !!!   22/12/13 | 20:13
אבל הוא היה אומלל אם היה נישא לאישה
כמו שיכריחו סטרייט להיות עם גבר. נכון, אנחנו מדינה יהודית אבל לא מקיימים כל מילה שכתובה בתורה, יש דברים שמתעדכנים מדור לדור וזה בסדר
* דן   22/12/13 | 22:25
דן, ואם הייתי רוצה להתחתן עם כלב ולהביא ילד בפונדקאות? מה היית אומר?
היית נותן לי להיות שווה זכויות? אבל הייתי אומלל אם הייתי מתחתן עם אדם...
* אבי   23/12/13 | 00:03
מה שמעוות ופשיסטי בחשיבה שלך
היא שהומו זה בנאדם זה החבר שלך מהגן או מהביה"ס או מהצבא גם לו מגיע להתחתן !!!
* ניר    23/12/13 | 00:50
אחלה תשובה
אוהבת אותך צודק
* יעל   23/12/13 | 10:04
8. אסי אתה מדהים!!!מאחלת
* כפרה על אסי    22/12/13 | 18:36
7. אותי הפוסט הגעיל!
* פוסט מרגש?!-תלוי מי קורא את זה אותי זה מגעיל!   22/12/13 | 18:32
צודק
גם אני נגעלת
* ריקי   22/12/13 | 22:04
6. אסי אתה כזה חמוד אבל אתה לא מלך העולם
* שירן   22/12/13 | 18:26
5. אסי. רד ממנו כבר. הלוואי ותגיע לקרסוליים שלו
* מספיק עם הספינים האלו..   22/12/13 | 18:19
4. אסי אתה כזה מתוק אוהבת אותך מאוד
* מימי בן חמו   22/12/13 | 18:17
את
מטומטמת
* דודי   22/12/13 | 20:27
3. הבעיה עם הומוסקסואליות
גם אם הם יקיימו יחסי מין 1000 פעמים אחד עם השני לא יצליחו להיכנס להריון. ועדיין הם ממשיכים לנסות ובגאווה הם לא מבינים שזה פשוט לא הדבר הנכון.....
* אסי ד.   22/12/13 | 18:14
אז מדוע
יש מיליוני הומואים ולסביות ברחבי העולם ? כולם עושים את הדבר הלא נכון ? אולי תפנים שדרך הטבע היא קצת יותר מתוחכמת ממה שאתה חושב שהיא הטבע בחר שהיו הומואים ולסביות אל תנסה להיות יותר חכם מהטבע ואל תקבע מה טבעי ומה לא טבעי... נכון הומואים לא יכולים להכנס להריון, אבל יש נשים שמוכנות להכנס להריון בשבילם..
* שמעון   22/12/13 | 20:28
2. אסי ההורס
את כל הדור אתם ניראים מגוחחחחח
* דנה   22/12/13 | 17:53
1. תתביש לך
ככה מדברים לשר בישראל
* אלי   22/12/13 | 17:51