HIX
תגובות (154 תגובות ב-56 דיונים)
56. למי שמחפש את האמת ורוצה באמת לדעת איך בנוי היקום והעולמות..
יש קבוצה בפייסבוק שנקראת "חוצנים יצרו אותנו"
* המטריקס   09/10/16 | 20:39
55. מזכיר את עשר הספירות המוכרות ביהדות.
עשר הספירות שהן "מעשה המרכבה". תאור מבנה היקום העולם והאדם. כולל תיאור קרן האור היורדת מעולם האלוהות עוברת בעד פרגוד בין ספרה לספרה ומצטמצמת עד הגיעה אלינו. כל אדם ואדם. כל יצור צמח וחפץ וכל אשר עלפ פני עולמנו. בשמים ובארץ.
* אבי .ב. הלוי   07/02/16 | 00:59
54. איך מאמרים שפורסמו ב2013 נחשבים לאחרונה?
* חוקר   02/02/16 | 09:59
53. הגיע הזמן שתלמדו על תפיסת המציאות..כל האמת נמצאת בחכמת הקבלה
תחפשו "קבלה לעם" בגוגל, זה המקום היחיד שיש בו אמת, תגלו את האמת על קיומנו ועל עם ישראל בפרט.
* שירלי   13/02/15 | 23:50
לא רק חכמי הקבלה.
רבים גילו את הסודות האמיתיים של הקיום ותרבויות רבות עוסקות בכך, כל אחת בדרכה. אפילו הדתות המרכזיות יהדות, נצרות ואיסלאם מבוססות על כך רק שהאמיתות שבדתות אלו התעוותו והתערבבו עם השנים. אני מאוד ממליץ להכנס לתחום לא מנקודת מבט צרה של "רק הקבלה היא האמת", על אף שאין לי ספק באמיתותה. אני מאוד ממליץ להמשיך לחקור ולגלות עוד עולמות ותפיסות כמו הבודהיזם, הטאו והזן. כולם מדברים על אותם עקרונות וכל אחד מתחבר אליהם מנקודה שונה. בוקר טוב לכל המתעוררים :)
* בודהה   31/01/16 | 21:09
נכון, גם דתות אחרות
רק שחשוב לציין שכל התורות השונות ינקו מהתורה של עם ישראל. גם לפני מתן תורה היתה התורה בעולם שעברה מאדם הראשון ליחידים נכון, יש אמת בכל דת, אבל כדאי לגשת למקור..
* עדי   02/02/16 | 12:03
52. תאורית העולם
אני יכול בבטחון להגיד שאני חוויתי במו עיניי שהעולם באמת הלוגרמי.
* רום פרי   13/02/15 | 10:49
51. לפי היהדות - העולם עומד על עמודים
לפי הקבלה האישה היא כל מה שרע והגבר הוא כל מה שטוב. בגלל זה 99.999999% מהפושעים והרשעים האכזריים ביותר הם גברים.
* זוהר מטומטם   09/03/14 | 06:23
תסמסי בנהיגה
* תסמסי בנהיגה   10/06/14 | 12:07
אם אין לך מושג עדיף שתשמרי את השטויות שלך לעצמך
תלמדי קצת משנה וגמרה, מה שנקרא בלשון העם תורה שבעל פה, כתוב בפירוש שכדור הארץ עגול ושהוא תלוי בחלל, מסתובב סביב עצמו וסביב השמש...ואיפה בדיוק ראית בתורה שאישה היא כל מה שרע, את המקור ביהדות אישה בבית אור בבית כנראה לא שמעת... קובעת עובדות בשם הבורות...
* אס   12/12/14 | 16:30
50. מה רבו מעשייך אשרה
הלוואי שכל העולם הזה הוא חלומי ואין באמת אנשים שסוגדים ליהוה הרוצח...ואין באמת בתי כנסת ומסגדים שתומכים ומקבעים את רעיונות הדתות הגבריות. הלוואי.
* הלוואי   09/03/14 | 06:03
49. מה הם מעשנים שם?
זה מה שבאמת מעניין אותי!
* יניב   11/02/14 | 23:04
48. למה ללכת רחוק
תפתחו את ספרי הקבלה והזוהר הכול כבר רשום שם מיזמן לפני כול התאוריות האלה הרבה לפני
* יודע הכול פלוס    08/02/14 | 07:45
47. חלום בתוך חלום בתוך חלום בתוך חוטי מחשבה צליל וצבע
* ע   30/01/14 | 18:58
46. ואו. ממש מדהים
יכול להיות שהכל חלום. אם כך, החיים... צריך לקחת הכל בקלות באמת בחיים. ואולי הכל אפשרי אם הכל דימיוני וחלומי :)
* אלון ארד   18/01/14 | 03:18
45. יש
ויפל תרדמה מדובר על אדם הראשון ולא כתוב שהיתעורר רואים שעוד ישן וכולנו בתוך החלום שלו אז הינו כחולמים זה מתי שהיתעורר עולם של חלום וצריך להבין דק דק
* צי   08/01/14 | 00:13
44. טוב
לפי רוב הדעות אדם הראשון הלך לישון ועוד ישן וכולנו בתוך החלום שלו עיין הרב החשוב גוגל ערך אדם הראשון
* א    07/01/14 | 21:24
43. כל המיסטיקות של העולם כולל הקבלה היהודית אומרים שכל היקום הוא השתקפות של עצמנו
* אמיר   07/01/14 | 18:10
42. אני אגיד לך מה זה אומר עלינו
השורש שלנו הוא רוחני הנמצא בעולמות העליונים וכל מעשה שלך פה בעצם פועל בעולמות העליונים. לעוד מידע תשמעו את הרב זמיר כהן http://www.youtube.com/watch?v=hdb_QjcanGU
* ,יהודי   07/01/14 | 14:59
זה אותו רב שאמר שהמיים שומעים?
ומסתמך על בדיחה כמו אמוטו מסרו?
* גג   09/01/14 | 17:14
כל דבר אתה קושר אליך
גם אם מישהו היה מגיע עם תאוריה שלפיה יש עורלות מעופפות בחלל, היית מוצא לכך צידוק יהודי.
* גם אם   09/03/14 | 06:25
41. כל אחד נהיה לי מומחה בקבלה
* הרבי ג'ו כפרה   05/01/14 | 11:59
40. זה ברור כי אין לקטן ואין סוף לגודל אין חומר
הכל זה השם יתברך
* גולן ארבי   05/01/14 | 10:42
39. על פי תורת הקבלה וזה לא חדש אנחנו חיים בעולם זמני דמיוני
בר חלוף, פיקציה, כמו משחק מחשב , שקיים רק על פי חושנו ועל פי תפיסת הזמן שנקבעה לנו ועל פי השכל שניתן לנו. אנחנו מוגבלים ולכן לא מצליחים לחשוב מחוץ לקופסא. אנחנו נולדים ומתים ונוצרים מאותו חומר של הסביבה שלנו ,ואנחנו נולדנו מתוך נקודה קטנה בזמן שאותו אנחנו תופסים רק על פי השכל שלנו והכל קיים על פי מה שאנחנו משיגים בשכל ובחושים שלנו , ואנחנו נרדמים ומתעוררים כל בוקר מחדש ואז מתים ושם מגלים את האמת. זה הכל... תחזרו בתשובה. כל השאר בזבוז זמן יקר.
* חיים   05/01/14 | 09:17
טעות אחי תחזור לספרים
עולם דימיוני כי הכח המדמה מנצח את השיכלי וכולן חיים במדמה ארוך ולא תבינו אז תחזור לספר מר תחזרו בתשובה תקרא עוד אתה בכיוון
* עובדיה   05/01/14 | 10:29
לעובדיה. גם משחק מחשב בנוי מפיקסלים , אך יש לו מטרה.
ישנה תכלית לנצח את המשחק.
* חיים   05/01/14 | 16:23
38. כנראה שבעולם המקביל נמרים לובשים טייץ של גרושות
* aaaaaaaaaaa   05/01/14 | 07:54
מצחיק ביותר!!!
* קרן   05/01/14 | 10:46
37. זה פשוט פתטי להחריד
"יש אלוהים אין אלוהים"... אין בעיה להתווכח אבל אני רואה טענות כמו "הכל כתוב בתורה" ו"הנה הוכחה לקיום האל..." אז אנשים יקרים,תפסיקו להיאחז בפסאודו הגיון,מעוות ביותר,כדי לחיות בשלום עם עצמכם. אתם יכולים לצחוק על המדע שכל שני וחמישי משנה תיאוריה,אבל עדיף לחפש לבדוק ולחקור(בדרך מן הסתם של ניסוי וטעייה,ולאחר מכן הגעה למסקנה נכונה קצת יותר וכן הלאה...) מאשר להאמין במשהו שנכתב לפני אלפי שנים בתק' שהמדע היה בחיתוליו,משהו ש"לא ישתנה לנצח!!!"... מה אתם לעזאזל גאים בזה שהדת שלכם לא תשתנה לנצח,זה רק אומר כמה הטמטום אוחז בדת,כמה היא סגורה בפני חידושים ולכן תמיד תהיה תקועה ותישאר בגדר כת ע"ז,כאשר המציאות טופחת על פניה ואתם ממשיכים בשקר... המדע צריך להיות גאה בכך שהוא משנה דעה תמיד,כי רק ככה,ע"י ניסוי וטעייה,אפשר להגיע לאיזשהו שביב של מה שאתם אוהבים לקרוא בקול ע"מ לכסות על הבורות "אמת". אותה אמת נקנית בזיעה רבה,במחקר ממושך,וכן,בניסוי וטעייה תמידיים,כי רק כך אפשר להגיע לאמת כלשהי,רק ככה ולא אחרת! אז תמשיכו להיות תקועים עם מגילות ע"ז ותהיו גאים שהדת שלכם לא משתנה,כי היא פשוט נשארת באותו מקום גרוע שבו הייתה בזמן התחלה. אתם כ"כ צוחקים על הניסוי והטעייה והעובדה שהמדע משנה דיעותיו,אבל אם עולם המדע היה סוגד לאיזה מישהו לפני 3000 שנה שהיה אומר לא צריך לשנות כלום מהמדע אז היינו תקועים וכנראה לא היה לי מחשב לשלוח לכם הודעה,וד"א הייתי חושב שהארץ שטוחה... אז חברים,עצם זה שהתורה היהודית לא משתנה זו תעודת עניות לתורה ולמי שמאמין בה,שלא מוכן להציץ החוצה כמו גבר ולבחון את מה שהוא מאמין בו,לשנות ולשפר אם צריך,לעומת המדע,שלאט לאט משתדרג,משתנה ומשפר את עצמו וכך אנו מתקדמים,המציאות "מכריחה" אותי לבחור במדע-שמהותו ניסוי טעייה ושיפור,לעומת הדת שמהותה להיות תקוע בע"ז מוחלטת עם פחד עז להציץ החוצה ולראות אולי אני טועה,אולי אני צריך לשנות. אשריי שזכיתי להימנות עם הדעתנים שמבינים את המהות של ניסוי וטעייה,זה מצרך נדיר בימינו. ואם כבר אתם מציצים לדברי מדענים,אל תהיו צבועים,ותבחנו את כלל דבריהם ולא מה שבא לכם(וגם את זה אתם מעוותים כרגיל בדמגוגיה שלמדתם מהרב אמנון יצחק "מזכה" הרבים),אולי תתחילו להבין שהאל היקר שלכם שמרשה לכם לגנוב מ"גוי"(שאתם בני עם אחר לו בדיוק כמו שהוא בן עם אחר לכם) הוא פיקציה שמטרתה לשלוט עליכם כעדר כבשים. אפילו הרבנים שלכם הם בסך הכל חלק מאותו העדר... תהיו בריאים,אבל אל תוסיפו חטא על פשע,אל תשתמשו בדבר הנפלא הזה שנקרא מדע ע"מ לקדם ע"ז דרקונית שכל מהותה ענישה עצמית ושנאת האחר,ומהות המדע ההיפך המוחלט.עלאק אור לגויים...את עצמכם אתם יכולים לרמות,לא אותי חברים.
* מישהו   05/01/14 | 06:04
אתה מסכןשתחתוף מחלה אתה תצעק לשמיים
* גונן   05/01/14 | 10:44
ושאתהתחתוף מחלה
תנסה רק להתפלל ולא ללכת לרופאים ונראה מה יקרה. כל התרופות והרפואה באה מהמדע וככל שהמדע מתקדם יש תרופות ליותר מחלות.
* גג   05/01/14 | 17:01
חזק אתה. כל מילה בסלע.
* מישהו אחר   05/01/14 | 14:17
Ak
אתה כל כך צודק אבל אין מה לעשות אנשים קטנים וצרי אופקים תמיד יחשבו בקטן ותמיד יצטרכו איזה ספר שיגדיר להם מהם מהם עושים פה ומה יקרה כשלא יהיו פה יותר ... עצוב אבל רוב בני האדם באמת צריכים את התקווה הזאת שאולי יש להם אבא או אמא ( אלוהים ) שדואג להם וידאג להם כשימותו
* Ak   05/01/14 | 21:41
Ak
אתה כל כך צודק אבל אין מה לעשות אנשים קטנים וצרי אופקים תמיד יחשבו בקטן ותמיד יצטרכו איזה ספר שיגדיר להם מהם מהם עושים פה ומה יקרה כשלא יהיו פה יותר ... עצוב אבל רוב בני האדם באמת צריכים את התקווה הזאת שאולי יש להם אבא או אמא ( אלוהים ) שדואג להם וידאג להם כשימותו
* Ak   05/01/14 | 22:47
מישהו
אחי התורה לא אמורה להתחדש.. זה לא אופנה זה משהו שנכתב לפני אלפי שנים בשביל אלפי שנים היא נכתבה במטרה לקדם את האנושות למקום טוב יותר, כל מה שכתוב שם לא סותר את המדע.. והמדע לא יכול למצוא תשובה לקיום של אל מכיוון שהמוח האנושי לא יכול לתפוס משהו על טבעי, אנחנו לא מאמינים בזה מכיוון שאין באפשרות שלנו לתפוס את זה מוחית .. אנשים חיים אלפי שנים ומה אנחנו מצליחים להמציא רק שטויות.. מדיה פייסבוק טלוויזיה פלאפונים.. זה מה שאנחנו יודעים לעשות המדע בחיים לא ימצא ולא יתקרב לתשובה דתית ורוחנית.!
* אתה לא מבין    06/01/14 | 02:17
התגובה שלך הייתה לעיניו של ברגו, שלא נמצא כאן
אלא מסר לי בפלאפון, נקודה אחת עבורך. "בחלקים רבים מדבריך יש לנו קו קרוב [ ברגו הוא טיפוס מקורי בהכל ממה שהספקתי להכיר אותו, אבל הוא לא מקורי בדווקא...מוטי ] אבל יש דברים שצריך כן את הראייה הא-לוקית שהיא כמוה כצופה ממרומי עמוד התצפית ביחס ללוחם הימי הניצב על הסיפון... מעבר לזה לגבי העם היהודי - דע לך שבתוך הציבור היהודי דתי ואפילו חרדי , יש המון אוצרות אדם שאילולי הם לא היה לי אכפת מכל החגיגה. [ "והדבר מורכב, שאם היה לך מושג היית מוריד את הכובע וממלא פה במים בהרבה תחומים רק כדי שאותם מלאכים על 2 לא יפגעו!" -דברים שגם אני מוטי סומך את ידי הקטנות עליהם ] ועוד מעבר לזה, למרות שזה נראה כאילו בורא עולם רק רואה את בני עמו ואת רעת ה"גוי" התמונה לא מדויקת, היא הרבה יותר מורכבת. שכן אילולי אהבת הבורא לכל ברואיו כולל לכאלו הנמצאים במצב של הסתר - הוא לא היה משקיע כ"כ הרבה בלבנות יצורים כ"כ מורכבים, האהבה העולה מהרכבו המורכב של כל יצור מעלה כעדות שלמרות שהוא במקום לא מזהיר אם הוא יישא את ליבו לעשות טוב ויסור מהרע הוא יגלה שלא משנה מי הוא - לא תמיד יגלה מיד לכל יצור יש נתיב חיים שעדיף לא לנסות לברוח ממנו - אין טעם ואין לאן - הוא יגלה שהוא אהוב על הבורא שאוהב את כל ברואיו " הדברים נכתבו בשם ברגו דרך הפלאפון. [הוא אדם אכפתי והלוואי ויהיה לי את הכוח לשמוע בקולו ולהמשיך לבוא יותר ויותר לתקופות יותר ויותר ארוכות לדירות שיקום שלו, ואגב, לא תבינו לא נכון, אלו לא "הוסטלים" לחולי נפש, אלו קבוצות שבהם אנשים חסרי בית עוברים תהליך שבהמשכו רבים מהם מתחתנים ומקימים בתים שהלוואי עלי, יותר מזה, כשהוא מברך מישהו, אשרי אותו מישהו! דוגמה? לפני כ 4 או 5 שנים הוא כתב פה ברכה לאחד הכותבים שכולם תקפו אותה וכמה זמן אחרי זה הוא או היא הקים/הקימה בית[חתונה]... או שהוא כתב שכל זמן שהוא לא ייקח מסכות אב"כ לא תתחיל המלחמה, והוא [וגם אני] לא לקח ובינתיים שקט, מקווים שכך יימשך, וגם אותי - מוטי - הוא פעמים רבות בירך , או חברים - והתברכנו בד"כ ממש מול העיניים ] אחים תודה לכולם. אני הכותב לא מתעניין בפוליטיקה - שוב זה רק שירות עבורו, תודה ולילה/כבר בוקר- אז בוקר מצוין! ----נ.ב. כל המובא הם ציטוטים מפיו. מוטי-זה ציטוטים מאתי המקליד. ושוב תודה ויום מצוין!
* מוטי    06/01/14 | 05:23
הנאציזים הוא תוצאה של דארווין כי המדע הוא רק חומר!ומכאן תורת הגזע!!
* רוני   03/02/14 | 23:21
36. זה קצת פתטי
"יש אלוהים אין אלוהים"... אין בעיה להתווכח אבל אני רואה טענות כמו "הכל כתוב בתורה" ו"הנה הוכחה לקיום האל..." אז אנשים יקרים,תפסיקו להיאחז בפסאודו הגיון,מעוות ביותר,כדי לחיות בשלום עם עצמכם. אתם יכולים לצחוק על המדע שכל שני וחמישי משנה תיאוריה,אבל עדיף לחפש לבדוק ולחקור(בדרך מן הסתם של ניסוי וטעייה,ולאחר מכן הגעה למסקנה נכונה קצת יותר וכן הלאה...) מאשר להאמין במשהו שנכתב לפני אלפי שנים בתק' שהמדע היה בחיתוליו,משהו ש"לא ישתנה לנצח!!!"... מה אתם לעזאזל גאים בזה שהדת שלכם לא תשתנה לנצח,זה רק אומר כמה הטמטום אוחז בדת,כמה היא סגורה בפני חידושים ולכן תמיד תהיה תקועה ותישאר בגדר כת ע"ז,כאשר המציאות טופחת על פניה ואתם ממשיכים בשקר... המדע צריך להיות גאה בכך שהוא משנה דעה תמיד,כי רק ככה,ע"י ניסוי וטעייה,אפשר להגיע לאיזשהו שביב של מה שאתם אוהבים לקרוא בקול ע"מ לכסות על הבורות "אמת". אותה אמת נקנית בזיעה רבה,במחקר ממושך,וכן,בניסוי וטעייה תמידיים,כי רק כך אפשר להגיע לאמת כלשהי,רק ככה ולא אחרת! אז תמשיכו להיות תקועים עם מגילות ע"ז ותהיו גאים שהדת שלכם לא משתנה,כי היא פשוט נשארת באותו מקום גרוע שבו הייתה בזמן התחלה. אתם כ"כ צוחקים על הניסוי והטעייה והעובדה שהמדע משנה דיעותיו,אבל אם עולם המדע היה סוגד לאיזה מישהו לפני 3000 שנה שהיה אומר לא צריך לשנות כלום מהמדע אז היינו תקועים וכנראה לא היה לי מחשב לשלוח לכם הודעה,וד"א הייתי חושב שהארץ שטוחה... אז חברים,עצם זה שהתורה היהודית לא משתנה זו תעודת עניות לתורה ולמי שמאמין בה,שלא מוכן להציץ החוצה כמו גבר ולבחון את מה שהוא מאמין בו,לשנות ולשפר אם צריך,לעומת המדע,שלאט לאט משתדרג,משתנה ומשפר את עצמו וכך אנו מתקדמים,המציאות "מכריחה" אותי לבחור במדע-שמהותו ניסוי טעייה ושיפור,לעומת הדת שמהותה להיות תקוע בע"ז מוחלטת עם פחד עז להציץ החוצה ולראות אולי אני טועה,אולי אני צריך לשנות. אשריי שזכיתי להימנות עם הדעתנים שמבינים את המהות של ניסוי וטעייה,זה מצרך נדיר בימינו. ואם כבר אתם מציצים לדברי מדענים,אל תהיו צבועים,ותבחנו את כלל דבריהם ולא מה שבא לכם(וגם את זה אתם מעוותים כרגיל בדמגוגיה שלמדתם מהרב אמנון יצחק "מזכה" הרבים),אולי תתחילו להבין שהאל היקר שלכם שמרשה לכם לגנוב מ"גוי"(שאתם בני עם אחר לו בדיוק כמו שהוא בן עם אחר לכם) הוא פיקציה שמטרתה לשלוט עליכם כעדר כבשים. אפילו הרבנים שלכם הם בסך הכל חלק מאותו העדר... תהיו בריאים,אבל אל תוסיפו חטא על פשע,אל תשתמשו בדבר הנפלא הזה שנקרא מדע ע"מ לקדם ע"ז דרקונית שכל מהותה ענישה עצמית ושנאת האחר,ומהות המדע ההיפך המוחלט.עלאק אור לגויים...את עצמכם אתם יכולים לרמות,לא אותי חברים.
* מישהו   05/01/14 | 06:03
35. כדור הארץ נשאר ומשאר בלי הסבר
לא ניתן להסביר את כדור הארץ ואת הגלקסיה אם תחשבו על זה מכמה צדדים ואני יראה אותם: הצד הדתי:יש אלוהים ואלוהים ברא את העולם ואת השמש ואת הירח אבל מה ברא את אלוהים איך הוא נוצר לא הגיוני שהוא תמיד היה פה השאלה הגדולה פה מה גרם להכל להיות פה גם בצד המדעי מה היה פה לפני המפץ מאיפה הכל התחיל איפה היקום נגמר האם הוא נגמר זה לא נשמע הגיוני שאין ליקום סוף השאלה מה יש מאחוריו את זה אני לא יכול להסביר. אבל יש לי השארה מסוימת אומרים מפץ ואומרים אלוהים אולי תנסו לחבר את שניהם יחד אולי המפץ הגדול יצר כוח עליון בן על מוות שלא יכול למות שברא את העולם. יש כאלה שיגידו יכול להיות ויש כאלה שפשוט יתנו עובדות איך האדם ניהיה מה שהוא תחשבו אולי תצליחו מתישהו לגלות מי היה פה ראשון
* מדען צעיר   05/01/14 | 00:41
כנס
אין באפשרותו של אדם לפי התפיסה המוחית שלו להבין את האפשרות של קיום אל אנחנו נוצרנו עם מוח מוגבל.. האם יש מגבלה לחכמה האנושית?
* כנס    06/01/14 | 02:21
ככה האדם נהיה
האדם נהיה כמו שהוא בגלל תהליך אבולוציוני מתמשך. כל מ שלא מצליח להבין איך, אני ממליץ לו לקרוא יותר ספרים על אבולוציה. (כמו "הגן האנוכי" של ריצ'רד דוקינס)
* אינטלקטואל   27/11/14 | 22:06
34. טמבל
כל יום ממציאים דברים יותר מטומטמים
* של   04/01/14 | 23:58
33. מי אמר?
מי אמר שכל הבריאה נעשתה בשבוע בלבד? ושהתהליך האבלוציוני סותר את התורה?
* מאמינה   04/01/14 | 23:48
התנ"ך היקר שלך
בדפים הראשונים, את במצב קשה אם פספסת את זה
* לא מאמין   05/01/14 | 10:06
32. כדור. הארץ
מחקרים
* אילנה. גובי   04/01/14 | 23:44
31. מה רבים מעשיך...
איפה הצדיקים איפה???
* הולו   04/01/14 | 23:42
30. כן הולוגרמה לא הולוגרמה דבר אחד בטוח הוא הפסיק לקחת את הכדורים שלו
* יוסי   04/01/14 | 19:48
29. חיוור
רגע!!! אם תצבטו אותי, לא אצתבט?
* גשש   04/01/14 | 19:43
28. לא הגיוני שאנחנו צפים, זה סותר את חוק הכבידה
* ויגי   04/01/14 | 19:28
אולי חוק הכבידה צף בעצמו
* ...   04/01/14 | 21:26
חחח גדול. אהבתי.
* רחלי   04/01/14 | 23:23
27. בכל חומר יש אטומים חוקרים
גילו שאם מפסיקים את התנועה של האטומים באותו החומר הוא יעלם כגון : שולחן סלע וכל מה שנמצא כאן.. כך שהתורה אומרת שכל מה שאנו רואים ונוגעים אינו מוחשי כלל.. ככה שהכל מתחבר והתשובה אם יש בורא או אין קצת מצחיקה .. הרי ידוע שכל חפץ שהאדם יצר כגון מחשב רכב ועוד ועוד הייתה חשיבה מקדימה לפני שהוא יצר אז בשביל לברוא את האדם שהוא ה"מכונה״ לא צריך חשיבה מקדימה כל אלה רק מראים שהיה מי שקדם לנו ויצר את הכל..
* תשובה   04/01/14 | 18:55
לא זה לא
לפי התאוריה של איינשטיין (שהוכחה אם מישהו שואל) אנרגיה יכולה להפוך לחומר ולפי הפיזיקה הקוונטית יכולה משהו יכול להיווצר מעצמו בהיווצרות ספונטנית אז לא לא צריך בורא.ומי שרוצה יכול לבדוק את זה אני לא ממציאה את זה
* אתאיסטית    04/01/14 | 20:58
אם זה נכון מה שאת אומרת
למה שלא תתני לנו מקורות מדוייקים ל"הוכחה" שאת מדברת עליה? למה אנחנו צריכים לחפש אותה. הי זו טענה שלך תוכיחי אותה.
* אנטי אתאיזם   04/01/14 | 21:28
למה היא המורה שלך למדע?
היא לא צריכה לחפש שום דבר בשבילך.. זו לא הטענה שלה בכלל, זה משהו שאינשטיין הוכיח! אם אתה רוצה ללמוד על הנושא ולהחכים,אז לך תקרא ספרים של אינשטיין ועוד ספרי מדע בנושא. אם אתה רוצה ולהגיד לאנשים שיוכיחו כל הזמן,כשאתה בעצמך לא מנסה ללמוד בנושא,תשאר בבועה ולא תלמד שום דבר!
* ניקו   04/01/14 | 23:03
תחשבו
תחשבו שאינשטיין הביא הוכחה אבל גם רבנים מביאים הוכחות . בכלל אנשים מעדיפים להאמין שהיקום שלנו הולוגרמה אבל לא יאמינו שאל ברא אותו . יש אנשים שיאמינו להכול , רק לא למשהו שידרוש מהם משהו (אלוהים) . לא אכפת לי במה אנשים מאמינים רק תחשבו שכולנו ישראלים .
* עושה סדר בבלגן    04/01/14 | 23:57
תחשוב אתה...
אולי מבחינתך לקבל את אלוהים כמובן מאליו זה משהו שדורש. אבל לדעתי להשקיע מאמץ במחקר ופיתוח הרבה יותר דורש מלהגיד שאלוהים ברא הכל. ואיזה הוכחות הרבנים מביאים?! ולמה בדיוק? לכך שאסור לאכול חלב עם בשר? אפרופו אני לא לגמרי פוסל את האפשרות שקיימת יישות אל טבעית. אני רק אומר שאתם צריכים להביא יותר הערכה למדע. אחרי הכל בזכותה אתם מגיבים פה את התגובות המטומטמות האלה.
* csuh   05/01/14 | 15:31
איזה הוחכות רבנים מביאים?
יש לך מושג בכלל מה זה הוכחה בכלל? במדע לא מאמינים או שמקבליןם או שמתעלמים. ולמה אנשים שמקבלים את המדע לא יאמינו באל? פגשתי לא מעט דתיים שמקבלים את התיאוריות המדעיות.
* asz   05/01/14 | 17:05
ליתר דיוק כן....התאוריה של איינשטיין
אומרת את זה וככה פיתחו את התאוריה של המפץ הגדול.. שתיים חפשי את קראוס את הוקינג ועוד... תאוריית המיתרים
* אנטי מפגרים כמו אנטי אתאיזם   05/01/14 | 21:03
איינשטיין
פיזיקה קוונטית טוענת שאפשר להפוך אנרגיה לחומר אבל עדיין אין שום תיאוריה שטוענת שאפשר ליצור חומר מכלום. גם איינשטיין אמר את זה. ואיינשטיין גם אמר שיש משהו מעבר למדע, כמו החיים עצמם.
* zyz   05/01/14 | 00:01
"אנרגיה יכולה להפוך לחומר"...יש לך תשובה מי מקור האנרגיה?!!!
* רוני   03/02/14 | 23:31
26. מה עוד ינסו לחפש
חברה יש רק אחד שגרם לכל זה והוא נמצא למעלה
* אומן   04/01/14 | 17:43
לא הוא לא
הוא לא קיים...
* מפלצת הספגטי המעופפת   04/01/14 | 19:22
כן הוא כן
הוא כן קיים
* מפלצת הספגטי המעופפת הכוסונית יותר   04/01/14 | 20:05
בזכות החיפוש הזה אתה מסוגל לכתוב את התגובה הזאת
* אבי   04/01/14 | 20:11
תפסיק להשתמש בתירוץ הזה
כמה קל להגיד שה' עשה את כל זה. הרי הכל נוצר בתהליך אבולוציוני שלקח מליארדי שנה, ולא נברא בשבוע.
* אגנוסטיקנית   04/01/14 | 20:44
25. חולה על כל הצדיקים הצבועים פה!!
יפה לכם להגיד שהכל כתוב בזוהר ובקבלה, ושהרב הזה וההוא טענו ככה כבר לפני מאות שנים ושהכל כבר כתוב בתנ"ך. "צדיקים" יקרים, בתורה גם כתוב 'שמור את יום השבת' והרבנים שאתם כ"כ סוגדים להם קבעו כי שימוש במכשירי חשמל ביום שבת הוא גם אסור. אז למה אתם מגיבים ביום השבת? או שאתם מחכים שאיזה מדען יוכיח שצריך לשמור, שבת ואז תבואו ותגידו שזה כבר נכתב לפני אלפי שנים בתורה? אתם פשוט חתיכת צבועים!!
* ירדן   04/01/14 | 13:35
ממש אבל ממש לא קשור!
אני חילוני ואני מאמין שלא בפוקס נבראנו ועדיין לא שומר שבת אז מה אני לא יכול להגיב?
* דן   04/01/14 | 18:49
שאלה לי אליך..
אז איך אתה יכול להאמין שאלוהים ברא את העולם והיקום, או במילים אחרות אתה מאמין שהוא יצר משהו כ"כ מורכב וגרנדיוזי אבל כשהוא מצווה עליך עשות משהו פשוט כמו שמירת השבת או כל מצווה אחרת אז אתה לא מוכן לעשות את זה? ואף אחד לא אמר שאתה או כל אחד אחר לא יכול להגיב.. פשוט הוא ציין שהתגובה של המאמינים ביום שהאל שלהם ציווה כיום מנוחה והם מרשים לעצמם להפר את מצוותיו, אז הם צבועים!
* ג'אקו   05/01/14 | 00:57
24. זה לא ממש משנה. עדין יש לי מילואים בפברואר.
* שי   04/01/14 | 13:19
23. מה שאמרה היהדות כבר אלפי שנים שזה עולם של דמיונות
פתאום כשאומרים את זה המדענים כל החוכמולוגים נעמדים דום אבל כשהיהדות מבשרת על זה אותם חוכמולוגים אומרים "לא מה פתאום" חחחחח תראו למי אתם מקשיבים לאותם אנשים שאמרו שהעולם שטוח לפני כמה מאות שנים סה"כ וכל יומיים יש להם "תאורייה" חדשה לעומת היהדות שכבר לפני אלפי שנים ידעו כמה כוכבים יש ביקום והכל מוכח בכתובים...ושום דבר בה לא משתנה
* דג   04/01/14 | 09:38
איזה צדיק!!! ייתברך שמך שאתה מגן על הדת שלנו!!
נאמר גם לפני אלפי שנים לשמור את יום השבת. אז למה אתה מגיב בשבת?
* קוביקון הסרקסטי   04/01/14 | 13:38
הנה בבקשה עוד טמבל...
* יופי גבר   04/01/14 | 16:17
חכמולוג
הבעיה היא, שהאנשים האלה רק השתמשו בבולשיט הזה ש"ה' נגלה אלינו, אז אנחנו יודעים" וכל השאר האמינו להם. המדענים לא ככה, הם בודקים הכל, עושים ניסויים, ומפריכים תיאוריות. שום דבר לא מדויק. וגם בתנך לא כתוב כמה כוכבים יש בדיוק. לך תדע, אולי יש מליארדי יקומים?
* אגנוסטיקנית   04/01/14 | 20:48
נכון צודקת.
זה לא כתוב בתנ"ך זה כתוב בזוהר הקדוש אבל כמובן שלא יצא לך לקרוא אותו כי למה לבזבז זמן על משהו בארמית שיש ניסויים מדעיים שאיזה פלצן כתב. הרבה יותר אמין. ומה זה משנה שעוד 10 שנים מישהו יבוא ויפריך את מה שהוא אמר? כרגע זה אמיתי ונכון האמת סובייקטיבית אז למה להישמע למשהו שטוענים 3000 שנה? העולם התקדם.. נכון או לא?
* אנטי אתאיזם   04/01/14 | 21:31
אבל יש כל כך הרבה הוכחות מדעיות שסותרות את הבריאה מזה את מתעלמת...
* רוני   04/01/14 | 21:56
אם הכל כתוב בזוהר איך עד היום אף ממציא לא התבסס עליו?
* גג   04/01/14 | 22:38
תאכלס
* מסכים   04/01/14 | 23:59
22. זה הכל הצדיקים כל היקום סובב סביב יהודים צדיקים חח
מה שבטוח שיום יבוא והמדע יגיע לתשובות לשאלות הכי קשות בטוח שלא בזמן שלנו אבל בטח לפני שיגיע המשיח של הצדיקים בנתיים אלוהים ימשיך לפעול בדרכי הנסתר שואה מלחמות מחלות לתת ברכה לרע ולקחת מהטוב עד שיום יגיע וכולם יוכלו את הכובע כי אלוהים איננו קיים במציאות הוא רק שקר שנותן לבני אנוש נחת להמשיך בחייהם ולומר שכלום לא תלוי בהם אלה רק בו בכך לברוח לעולם טוב יותר ונוח יותר.
* השם    04/01/14 | 07:52
21. לכל הספקנים לכו תנברו ותגלו שכתוב שיש 7 עולמות ואנחנו בתחתית
* boz   04/01/14 | 07:47
לא אחי
יש 20 עולמות יש סוסים מעופפים יש גמדים עם קרניים סוס חצי בן אדם קריש שהוא חצי כלב ואם אתה מתאבד יש 72 בתולות חוץ מזה יש פיית שיניים פיטר פן קיים וקפטן הוק רודף אחריו עד עכשיו זהבה גרה בכיף עם שלוש דובים וכיפה אדומה גרה בכפר של הדרדסים עם מרקו והקוף שלו ביחד
* דודו   04/01/14 | 15:23
תתביש לך!עוכר ישראל!!!
איך שכחת את סנטה קלאוס הארנב של פסחא ואת אליאהו הנביא??תתבייש כופר חחחחחח
* לירון   04/01/14 | 19:23
התבלבלת
יש שבעה רקיעים וארבע עולמות (יש עולם נוסף שלא אזכיר אותן)
* ברוס לי   04/01/14 | 19:49
20. מה שבטוח מדינת ישראל זו הולוגרמה חיים פה בסרט בורקס מתמשך
* aadn   04/01/14 | 07:42
אהבתי
אין כמו האמת
* אייל   04/01/14 | 11:29
19. תאכלס
טוב נו..ועל זה נאמר חי בסרט
* נטע   04/01/14 | 01:21
18. מכינים לבני אנוש עתיד חדש עם שטיפת מוח מקורית יותר וזה
רק כדי שתמשיכו להישאר סתומים ותמשיכו לשרת מערכת של אוכלי חינם כמו אותם מדענים נבובים , בעולם שלנו יש סודות ניסתרים אבל לעולם עבדים שטופי מוח ישארו טומטומים מבחירה תמשיכו לאכול בכפית כל מידע שנותנים לכם תהיו בטוחים שחכמים לא יצא ממכם
* TATA   04/01/14 | 00:34
והמדענים הם ה״נבובים״, אה חבר?
* בשוק שאתה יודע פירוש המילה   04/01/14 | 01:45
השוק שלך עושה לי כנפיים , חפש בתורה מורה נבובים חלל,
צער לי שאתה בשוק ככה זה שאין אמא ללמדך דרך ארץ שהוא בסך הכל כדור נבוב שבו חיים לרוב שרצים ועלוקות
* SMOK   05/01/14 | 08:12
נראה לי שאתה מהאנשים שלא מבינים מה זה אירוניה. פחחחח
* Kil   04/01/14 | 19:46
*
חחחחח לגמרי :')
* בלה בלה   04/01/14 | 20:50
17. אני עליתי על זה כבר לפני 20 שנה ויש המון ראיות אחת מהן שכולם מטומטמים
* TATA   04/01/14 | 00:21
16. גם ההחלטות שאני לוקח זה הולוגרמה
גם ההחלטות שאני לוקח זה הולוגרמה?? חחחחחחחח כן בסדר
* כן בסדר   03/01/14 | 23:53
15. כן הולוגרמה לא הולוגרמה...
עדיין הבריאה היא מדהימה ביופיה ומגוונת. בתור בני אדם שחיים פיזית קשה לסתור הכל ולהגיד שזו אשלייה אחת גדולה. המדענים מנסים למצוא תשובות ואני לא מאשים אותם, אבל ישנם דברים שהם מעבר לעובדות מדעיות שרוב האנשים לא מתקרבים בכלל לפיתרון שלהם.
* שי   03/01/14 | 22:59
14. מספר 10 אתה גאון!!
* אני   03/01/14 | 22:50
13. משהוא לא אמיתי. המשך כנסו דחוף. ..
אני תמיד האמנתי שאנחנו חיים בחיים לא אמתיים. זה כמו במטריקס או דומו לזה. משהוא פה לא אמיתי. ההתנהגות של האדם המוגבלת וחוזרת על ביום יומי. זה משהוא מזוייף. אני בסוף אמצע דרך להוכיח זאת.
* רן אייזיקוביץ   03/01/14 | 22:38
אתה תמיד חשבת? למה מי אתה?
נקניקוס בן נקניקוס
* רומן   04/01/14 | 00:25
12. קבלה
ק ב ל ה
* שלומי   03/01/14 | 20:55
11. עצוב רמת התגובות פה במיוחד הדתיים,,, זה היה רשום בלה בלה
* קוראים על מדע במאקו :)   03/01/14 | 20:45
10. משכנתא
אז גם המשכנתא שלי היא הלוגרמה?
* ערן   03/01/14 | 17:29
חחחחחחחחחחח שנון
* לילי   03/01/14 | 21:17
חחח תכלס
* אני   03/01/14 | 22:52
האמת שכן היא הולוגרמה
אם תחשוב לרגע ותעצור את הגלגל שאתה נמצא בו תשים לב שהכסף שאתה משלם זה לא באמת כסף הכל עובר בצורה דיגיטאלית. אתה לא רואה את הכסף שאתה מעביר למשכנתא והם לא רואים אותה גם כן. הם מעבירים אותה למישהו אחר גם בצורה דיגיטאלית. בפועל כסף אמיתי לא רואים. הכל מספרים שרצים במערכת. אז כן זה הולוגרמה. כמה פעמים קרה שמצאו טעויות בחשבון? איך אפשר לעשות טעות הרי זה הכסף שלך.. ובכל זאת.. מספיק טעות קטנה בהקלדה ויש לך סכום אחר. פעם גם מצאו חור באחד מהאתרים של הבנקים בישראל. אם היית מפקיד לחשבון של מישהו אחר סכום שלילי זה בעצם משיכה שלך ממנו לחשבון שלך.. חזק אה? באג מטומטם שהיום ילד בכיתה ח' לא יעיז ליצור כזה כי זה בסיס לחשוב שמספר שלילי לא אמור להיקלט במערכת ועדיין.. זה היה. אז כן זה סוג של הולוגרמה ידידי.. זה לא כסף אמיתי .
* צחוקים   04/01/14 | 21:37
אתה קשקשן.. רוב הכסף בעולם באמת לא קיים בצורה מוחשית של שטרות זה דבר בסיסי
וידוע בכלכלה, אם למשל יבואו כל האנשים במדינה וידרשו למשוך את כל חסכונוהם הכסף הממשי יגמר תוך כמה שעות ומליוני אנשים ישארו בלי... המערכת המוניטרית עובדות השיטה הזו ואין דרך אחרת...
* כלכלן   04/01/14 | 22:00
9. התורה אומרת את זה כבר שנים!!!!
זה עוד משהו שהתורה כבר אמרה ומדענים עכשיו גילו, אבל לא! כמובן שיזקפו את לזכות המדע, נכון? אתם יודעים למה? כי אתם מפחדים! אתם. מפחדים להודות שזה אמת! שהתורה אמת! שיום אחד תתנו שם למעלה דין וחשבון!
* אני   03/01/14 | 15:16
אתה אידיוט
* ירון   03/01/14 | 16:47
להכחיש זה לא יפה, מדובר על המעשה כזה. לא יצא לך שום דבר
* הבהב   04/01/14 | 12:53
ברור, ברורררר.
* מה יהיה, ליימך?   03/01/14 | 17:47
הבדל קטן - מדעיות (פופר), חפש את זה במילון
* עם הבדל קטן   03/01/14 | 18:55
נו באמת....
התורה מעלה תיאוריה נחמדה ללא ביסוס. כדי שדברים יהיו מבוססים הם צריכים אימות וזה מה שהמדע אומר. יש כל כך הרבה שטויות בתנך ודברים לא מבוססים. בכל מקרה, אם תחשוב טוב טוב אתה תראה שהידע של התנך מגיע ממדענים קדמונים ולא מאלוהות!!!!
* ירון   03/01/14 | 23:38
איפה בדיוק התורה אומרת את זה?
* אבי   04/01/14 | 08:17
יש לך מקור לזה ?
ספר? עמוד? דף? פרק? פסוק?
* אני   04/01/14 | 20:12
8. אני כבר אמרתי לדון ביבי שהכל בעולם הזה השליות...
בגלל זה אתם לא מסוגלים להתעורר ,י ש מ ח.
* המודיע   03/01/14 | 14:49
7. הנה האמת לאמיתה:
0
* דני   03/01/14 | 14:28
חח אני לא מאמין שפתחתי את התגובה שלך
* אני    03/01/14 | 15:35
חחח צודק לגמרי!
* roy   03/01/14 | 18:31