תגובות (90 תגובות ב-48 דיונים)
48. אין באמת סיבה הגיוניות
למה לא לאשר גרביונים שחורים? זה מדוגם אין בזה שום דבר צעקני ובאמת שאין גרביונים מספיק טובות בצבע גוף אנחנו סובלות בחורף ברמה נוראית
17/12/15 | 11:32
47. קטנוניות של צה"ל
למה צריך לשבור את הראש אם ללכת ע"פ הצבא או גדרי ההלכה? אני לא חושב שהסכמה על גרביונים כאלה ואחרים ישנו את פני צה"ל. לכן צריך לתת להם את מיטב ההקלות בעניין זה.
10/02/12 | 14:12
46. חיילות דתיות - מחאת חורף
אפשר לנסות לבקש שיתפרו לכן חצאיות מכנסים. לכל הבנות הדתיות. החצאית היא מעל המכנס.
בהצלחה
09/02/12 | 12:40
45. לא צריך לשרת תמדינה הזאת נקודה..
אני אב לילדים אני לא עשיתי צבא התשחררתי על 21 נפשי,וכיום הילדים שלי גם לא עושים צבא לא צריך לשרת תמדינה הזאת מדינה של אוכלי חינם רק לשלם מס הכנסה ולעבוד כמו חמורים והחברי כנסת האלה אוכלים על חשבונינו..
מדינה של נוכלים לא לשרת מדינה של נוכלים...
06/02/12 | 23:36
44. גרביון
די כבר להיות קטנוניים , דיייי באמת שזה בלתי נסבל יותר !!!! "קר לי" "וקשה ומר לי " "אוף" דייי עם הבולשיט הזה אפשר לפתור בעיות , ולא לרצות דווקא גרביון שחור או גרביון בצבע בולט ללכת ולקנות גרביון בצבע גוף עבה , מחמם , ובלתי נראה ונגמר כל הסיפור! במקום זה עושים עניין מזבוב .. מה יגידו החיילות שמשרתות במג"ב או קרקל או כל יחידה קרבית אחרת שעומדות במארבים וזה שגרה עבורם...., שקר להם ?!?!?! זה צריך להיות מובן מאליו שאנשים מתגייסים לצבא הזה , גם דתיים כן כן רבותיי וכמובן שגם בנות דתיות!!!!!!!!!!!!!!!! , גם עם קשה וקר ..... אם חיילת לא דתייה הייתה אומרת שקר לה ובגלל זה היא לא מתגייסת אוי ואבוי אבל שדתיחות אומרות את זה , "זה בושה לצה"ל "וכל מיני חרטות כאלה... צבא זה צבא נ-ק-ו-ד-ה! תדאגו לזה שלא יהיה קר
בכל מקרה כל הכבוד שאתן מגלות מוטיבציה . לפחות זה.. גם זה לא מובן מאליו
06/02/12 | 17:12
43. גרביונים
א יכולה לקבל פטור מטעמי דת ולעשות שרות אזרחי ולא להתלונן כי הצבא לא מותאם לדתיות ולא יתאים את עצמו בעשור הקרוב
כנ"ל גם לדתיים וק"ו לחרדים
06/02/12 | 10:24
את ממש דוחה
אל תהיה גאה כ"כ בעצמך!!!! אני במקומך הייתי מתביישת
את כפויית טובה ... חיה על חשבון אנשים אחרים
איכסססס
06/02/12 | 17:20
שירות לאומי גם הוא תרומה
ואינו מחיה על חשבון אחרים.
08/02/12 | 00:59
42. אני חיילת דתיה, שמבינה את הטענה, אבל...
אני בהחלט מבינה את הטענות שהבנות מעלות פה.
גם לא מזמן קיבלתי סמס לשלוח ללשכת הרבצ"ר כל מיני פרטים כי מתארגנת שם העצומה הזאת...
אבל, באותה רגע שקיבלתי את ההודעה הייתי בהלם, והחלטתי ל-א להשתתף בעצומה.
אתם בטח שואלות למה? אז בגלל שתחשבו על זה שניה באמת - עם כמה שיהיה כיף וננוח עם גרביונים חמים, ועם התירוץ הטיפשי הזה ש"אף צבא בעולם לא מרשה דבר כזה" - זה באמת נראה לכם מכובד וייצוגי?!
לא מזמן ראיתי חיילת שלבשה גרביון צמר שחור (למרות שאסור) מתחת לחצאים - ואני חייבת לציין שזה היה נראה נורא. לא מכובד. ולא ייצוגי.
אז בסדר, החלטנו לעבוד קשה וללכת לצבא למרות כל השטויות שאנשים אומרים מסביב שבת דתייה לא צריכה ללכת לצבא (הכותבת היא בת שהתגייסה לאחר שנת מדרשה - והיא ב-א-מ-ת דתייה.), אז עוד קושי אחד? מה ייקרה? אז יהיה לנו קר - המטרה מקדשת את האמצעים! את באה לתרום למדינה! את מייצגת! את מקדשת שם שמיים! אז כמו שאמרתם פה, שבכך שלובשים חצאית זה מגן עלייך - תתמודדו עם זה שחצאית זה קצת סבל, וקצת קשה.
אם אתן באמת מאמינות בדרך שבחרתן בה - תתמודדו.
הכל למען המדינה! כי בשביל זה התגייסנו, לא בשביל שיהיה לנו קל, ונחמד (כמובן שזה נחמד אם כן), התגייסנו מתך אידיאל.
06/02/12 | 00:25
מי את שתאמרי ש........
הרב עובדיה יוסף טועה, שהרב מלובביץ' טעה, שהרמב"ם טעה, שדאורייתא טועה, שכל הרבנים הגדולים טועים, מי את? את לא מקדשת שם שמים את עושה הפוך.
06/02/12 | 10:41
חוצפנית
לא חייבים לסבול בשביל האידיאל אפשר לדבר ולנסות לפתור בעיות ולא להגיד וואלה כמה זמן וזה נגמר יש בנות מאוד רגישות לקור, חצאית לא חייבת להיות סבל וזה לגיטימי למחות ולדבר אז אם בא לך לסבול בשקט תעשי את זה אבל אל תדברי שטויות בכמויות! גם הצבא יכול לבוא לקראת וזה נראה אוב מאוד גרביון צמר שחור מתחת לחצאית אם זה לא נראה לך אל תלבשי
06/02/12 | 14:10
41. אתם מקשקשים דברים על הדתיים
אי אפשר להגיד משתמטות לדתיות לאומיות שעושות שירותלאומי האנשים שהכי תורמים לחברה זה הדתיים הלאומים קו לחיים שמחה לילד תמיד תראו אותם שם הבנות מהאולפנא הםמלחה ארץ ואני לא דתי ואני אומר את זה עד לפני 4 חדשים אל ידעתי מזה אולפנה בכלל הסכנה בגיוס שלהם שהם יהפכו לחילוניות שזה חבל בשבילם כי הם נולדו בחברה מדהימה שחבל שאני לא חלק ממנה הבנות בשירותלאומי תורמות מאוד ואני ראיתי גם מלא שאחרי השירות באים להמשיך להתנדב בכל בתי החולים תמיד רואים כמעט רק דתיים והבנים של הצינות הדתית ביחידות הכי קרביות ומתגיסים לצבא לפעמים שאין להם אבא ואמא שנהרגו בפיגועים מלח הארץ הלואי שאני היתיי תורם כמוהם
05/02/12 | 23:17
אתה מוזמן להצטרף
לקהילה הדתית לאומית, ואתה גם מוזמן לתרום. זה רק תלוי בך אם אתה באמת רוצה את זה- אתה יכול !
10/02/12 | 10:55
40. מספיק לחפש בעיות מתחת ל...
גם לפני 20 שנה היה קר בחורף והסתדרנו!!!!
גרביון 70 דנייר עד הברכיים בהחלט עשו את העבודה.בתקופה הזו מחפשים לחרחר ריב ולהפריד בכל דרך!!!תמיד אפשר להסתדר אם רוצים.זה לא משהו חדש ובאזרחות אנחנו הולכות עם חצאית,גרביון דק ועקב סטילטו...אני הלכתי עם טרנינג מעל לגרביון
05/02/12 | 22:34
39. הלוואי שלמצולמת היה קשר איתי
05/02/12 | 21:17
38. מחאת החורף
ב רוסיה החורף אכזרי לא פחות מהצבא עצמו הנשים ממשיכות ללבוש גרבין עבה וזה פקודה אצלם. זהו חומר למחשבה או פשוט תחפשו טייץ בצבע גוף אין מצב שלו תימצאו טייץ בצבע גוף אתם נשי ואין דבר כזה שלא תמצאו בגד שאתם צריחים מקסימום תבקשו מי תופרת ליתפור לכם טייץ!!!
05/02/12 | 20:27
37. מה יש לצהל נגד מכנסיים מתחת לחצאית ???!
05/02/12 | 20:13
36. הכי פשוט
שהצבא יספק הבריונים עבים בצבע גוף!!!
בתכלס הן אומרות שמצאתי ארוכה זה מכוער, אבל חצאית עד הכרך וגרביונים שחורים או צבע זית זה שיא האופנה.. חחחחחחחחחחחחחחחחח
05/02/12 | 20:09
35. 21 צודקת ב100 אחוז
קודם כול בנות לא צריכות לשרת בצבא בת ישראל כבודה פנימה
ולכל החיילות שחושבות שאם עם לבושת חצאיות זה אומר שעם דתיות מי אמר להם בכלל לשרת בצבא אתם לא מבינות שאתם עשות חילול ה' גמור ברגע שאת חילת כל החילות אות דבר למי מי אתם שינו את החוק אתם כבר לא הבנות של ה'
05/02/12 | 20:06
מכירה את המשפט- ישראל אע"פ שחטא- ישראל הוא?
באיזו זכות את כותבת 'אתן כבר לא הבנות של ה' '? למה אבא שהילד שלו בחר ללכת בדרך שונה מהדרך של האבא- הוא כבר לא הבן שלו?
אני מקווה שכשתתחתני ויהיו לך ילדים תשני את הגישה הכ"כ פנאטית ולא בוגרת שלך.
שתדעי לך שיצא לי בצבא לא אחת לדבר עם בנות חילוניות על נושאים דתיים והן אמרו שזו הפעם הראשונה שהן היו מסוגלות להקשיב ולנהל שיחה בנושא בלי להתעצבן, וזו הפעם הראושנה שנתנו להן תשובות הגיוניות לכל מני שאלות שהיו לה- אם זה לא קידוש ה' אז מה כן?
06/02/12 | 19:30
34. יש גרביון עבה בצבע גוף
יש גרביונים עבים מאוד בצבע גוף- למה צריך שחור???? גם במשביר וגם בסופר פארם. ממש עבים בצבע גוף !!!!!!
05/02/12 | 19:02
33. הודות לבני גנץ אפשר להכתיר את השנה הקרובה
כשנת 'חוסר כבוד לאחר' אם זה בזילזול באמונת החיילים הדתיים שלא לשמוע קול אישה ועכשיו חוסר רגישות בעניין הבנות הדתיות אז כל מי שלא איכפת לו מהדתיים יכול עכשיו לצחוק אבל בקו הזה בעתיד זה ירמוס בחוסר רגישות כל דבר שונה אחר החל מדרוזים/בדואים בצבא ואני מאמין שימשיך גם לצמחונים שלא מסוגלים לאכול בשר....
05/02/12 | 18:46
בני גנץ
מה הקשר לבני גנץ הפקודה קיימת הרבה לפניו
06/02/12 | 10:27
32. מה יותר חשוב להן לרצות את ה' או הקור
05/02/12 | 18:41
את המצפון המזוייף!
לא יעזור כלום אסור לנשים להתגייס על פי דעת כל קדושי עליון!
05/02/12 | 19:25
לרצות את השם
ולכן דתיה אמיתית לא מתגייסת!!!
05/02/12 | 19:51
לאני, שה' ישמור אותך.....
אף פעם אל תקשיבי לקליפות, תדעי לך שבצניעות שלך ובשמירת המצוות הקדושות שלך תזכי להיות במקום גבוה מאוד. "אישה יראת ה', היא תתהלל".
05/02/12 | 23:46
31. הדתיים הלאומיים הם מלח הארץ
איזה שיתוף פעולה אתם מדברים על איזה טובה חלק כותבים ויוצאים נגד החיילות ומדברים על משמטים דתיים,הדתיים הלאומיים הם מלח הארץ בתרומה שלהם לצבא נהרגים להם בפיגועים אחים הורים ועוד הולכים לקרבי אנשים הכי טובים שיש המוסריות שלהם כל כך גבוה הם יגידו שכולם טובים גם חילוניים כמוני הם לא מסוגלים להעיד על עצמם הצניעות שלהם לגבי הבנות שמה הכי טובות בכל בתי החולים קו לחיים שמחה לילד תראו כמעט רק בנות דתיות שמתנדבות כיפות סרוגות ובנות מהאולפנא,הם תורמים בשירות לאומי לא פחות אפילו יותר מחיילות אחרות הבעיה שחלק מהבנות הצבא קצת שינה אותם וחלק חוזרים בשאלה וחבל הלואי ואני הייתי גדל בחברה של הציונות הדתית זו חברה מדהימה במיוחד מההתיישבות וחייבים להתחשב בבנות הטובות האלה
05/02/12 | 18:37
30. דתייה אמיתית מחוייבת בחצאית ארוכה מי שקצת דתייה כדאי שתלך במכנס
אני בעד חצאית קצרה בקיץ לכל הבנות כי זה נשי ויפה, אבל בחורף למה לסבול מקור?
05/02/12 | 18:12
דתיות בצבא
דתייה אמיתית לא הולכת לצבא
06/02/12 | 10:28
29. דווקא אהבתי את חצאית המקסי!
05/02/12 | 18:01
28. לא משנה מה הדתיים יעשו תמיד יהיה מה להעיר. גועל נפש!!!!
05/02/12 | 17:59
27. "חצאיות ארוכות לא יפות?!"
אני יכולה להבין שהן רוצות שיתחשבו בהן ויתנו להן ללבוש גרביונים בצבע שחור\ לבן\ זית. אבל הטענה של "אנחנו לא רוצות ללבוש חצאיות ארוכות כי זה מכוער ומסורבל" היא פשוט מטומטמת ילדותית ולא רצינית... לא כי המכנסים הרגילות של שאר החיילות פשוט כל כך יפות ונוחות... לפי דעתי בינתיים הן יכולות פשוט להפסיק להתפנק וללבוש חצאיות ארוכות.
05/02/12 | 17:31
26. חצאיות זה לא צנוע
אף פעם לא הבנתי את הקטע, בחורות דתיות חושפות רגליים בחצאיות ברך
וגם בישיבה רואים להן יותר ובכלל יש דתיות שחוטאות וקל להן יותר להרים חצאית מאשר להוריד מכנסיים.
מסקנה- מכנסיים יותר צנוע מחצאית.
05/02/12 | 16:40
קל יותר להרים חצאית מלהוריד מכנסיים
תודה על הרעיון! עכשיו אני אלך רק עם חצאיות כי זה יחסוך לי זמן יקר כשאני מנסה לעשות מעשים אסורים עם גברים שרק היום פגשתי ^_^
05/02/12 | 18:34
הכל בעיניי המתבונן
חצאית נועדה כדי לא להבליט אזורים כמו ישבן וכל המבנה של האגן, אני אישית בעד מכנסיים רחבות.. בעייני זה מאד צנוע ולא מבליט כלום :)
05/02/12 | 18:40
צודקת ולא צודקת..
חצאית אכן נועדה כדי לא להבליט איזורים מושכים, יחד עם זאת חצאית קצרה לא מכסה.. לכן לפי ההלכה צריך חצאית שעוברת ב10 ס"מ את הברך גם בישיבה! ובקשר לחלק השני.. מכנסיים רחבות אסורות כי לאט לאט הם יהפכו להיות צמודות-ככה יצר הרע מתחיל... רק רחב... קצת פחות רחב אל תהיי פנאטית... נו מה זה משנה גם ככה את לובשת מכנסיים אז שימי גם צמוד ואל תעשי מעצמך צחוק..
05/02/12 | 19:56
מכנסיים רחבים ולא רחבות..
ויעל למרות שאמרת זאת בציניות ,תהני לך..
08/02/12 | 20:23
ממש לא.
טוב, אולי לא ממש לא, תלוי מי זאת. יש לי חברות שבאמת הולכות עם חצאיות סקיני ממש קצרות, ולא רק זה, גם השסע מאחורה מגיע להן עד למעלה. וכן, יש כאלה שיושבות בחוסר צניעות, אבל זה כי הן לא מודעות לכך שמזוויות מסוימות רואים להן הכל. ויש כאלה גם שלא אכפת להן..
אני אישית לא סובלת חצאיות ארוכות, אני חושבת שזה מכוער וממש לא מחמיא, ואנחנו לא מתלבשות צנוע כדי להיות מכוערות, אין מצווה כזאת, וכמו שאנאל מהמירוץ למליון אמרה- אישה צריכה להיות צנועה ויפה. מסכימה איתה.. אני לא הולכת עם חצאיות שעוברות ב10 ס"מ את הברך, אני הולכת עם חצאיות עד הברך שגם בישיבה הן עד הברך, וזה צנוע ! יש משהו במה שאתה אומר כי באמת יש היוםן בעיה אצל הבנות הדתיות בחצאיות הסקיני הקצרות, ואני רואה את זה על חברות שלי מהאולפנא שכל הזמן מושכות ת'חצאית למטה עוד ועוד והיא אפילו לא מגיעה לברך. ................................
10/02/12 | 11:03
25. צודקות!הן משרתות ומגיע להן התחשבות
05/02/12 | 16:36
24. בנות דתיות לא תורמות?!?
או שאולי אתם מתכוונים לבנות בכלליות? אני לא דתיה, ההפך אפילו. אני התגייסתי לצבא כמו כל אחת אחרת, משרתת בתור טכנאית מחשבים בבסיס סגור וסוגרת שבת ל2.
בנות בצבא לא מתחלקות ל"לוחמות" ו"מזכירות", מקצוע אחד לא תורם פחות או יותר ממקצוע אחר, מש"קית ת"ש תורמת בדיוק כמו מדריכת חי"ר.
אז קודם כל - כל הכבוד לבנות שמתגייסות, בשבילכם, בשביל המשפחות שלהן ובשביל המדינה, כל הכבוד לכל מי שתורמת אפילו את הקצת שהיא יכולה. באמת. אני מקווה שכן יימצא פתרון גם אם הצבא לא הכי הולך עם היגיון.
05/02/12 | 16:32
23. צודקות
אני עם מיליון שכבות וקופאת... שהצבא הפרמיטי יעזוב את החוקים שלו ויתיר להן ללוש פריט לבוש תחתון
05/02/12 | 16:28
22. ההלכה
לכל אלה שמבינים ומדברים על ההלכה אז לפני שאתם מדברים על החילות הרבנים אמרו לא להחזיק טלפון עם אינטרנט תזרקו את המכשיר ואז תגידו לאחרים מה לעשות! חולים!!!!
05/02/12 | 16:22
21. לא תורמות ולא בטיח........
ההלכה אומרת בפירוש שאסור לנשים להתגייס, אז אם כבר התגייסתם תהיו עם מכנס ככולם וזהו, ואל תעשו כאילו אכפת לכן מההלכה.
05/02/12 | 16:02
צודק!
עם כבר התגייסתם תעשו ככולם. ואם היה אכפת לכן מההלכה אז לא הייתן מתגייסות.
05/02/12 | 16:26
תמיד יהיה לכם מה להגיד!!
כשדתיים לא מתגייסים אז כולם דואגים להשמיץ אותם שהם משתמטים וכשהם מתגייסים ומבקשים בקשה מינימלית אתם לא מכבדים. תתביישו לכם!!!! טיפת כבוד.
05/02/12 | 18:17
למה שאחרי זה יגידו שה"דתיים לא מתגייסים"?!
הינה התגייסו....ואיך מנסים בכל זאת לעזור להן? כ-ל-ו-ם!!! לא מנסים בכלל!!!
אז אל תבלבלו בשכל!
05/02/12 | 18:21
דרך ארץ קדמה לתורה...
אני בשוק מהתת רמה הזאת! אם אתה צדיק כ"כ גדול אתה בטח מכיר את המשפט "האחיכם יצאו למלחמה ואתם תשבו כאן"... כולם ללא יוצא מן הכלל צריכים להתגייס ולשמור על הארץ שהקב"ה נתן לנו!
05/02/12 | 18:50
לדתיה לאומית.......
יש לך הרבה מה ללמוד בהלכה, גם במלחמת מצווה אסור לגייס נשים.
וזה פסק הלכה של המלובביץ' ואם את מתווכחת עם קדוש עליון ברמתו של המלובביץ' שמקור ההלכה בדאורייתא וברמב"ם, אז אין לך מושג בהלכה. בכל מקום שאישה תצא למלחמה השכינה תרד משם.
דתיה לאומית=חילונית בתחפושת.
05/02/12 | 19:23
כתוב........
"אחיכם" לא "אחיותיכם"!
05/02/12 | 19:23
פשוט חוצפה.
כל אחת מוצאת את הדרך שלה לשרת ולתרום למדינה, איך אתה מעז בכלל לזלזל בבחירה שלהן??
אתה פשוט חצוף..
05/02/12 | 19:29
אתה באמת מפגר!
אם לא היה להן אכפת מההלכה הן היו מזמן הולכות עם מכנס ולא שומרות שבת, קיום המצוות זה נטל ואפילו נטל קשה מאוד, הן לא היו סתם מעמיסות על עצמם משהו כ"כ גדול וקשה סתם אם הן לא היו שמות עליו ולא היה אכפת להן מההלכה !
אל תהיו דפוקים, במקרה גם לבנות אכפת מהצבא ויש לחלקינו גם התלטויות ממש קשות אם לפנות לשירות לאומי או לצבא.
וסתיו- זה לא עניין של איך יראו אותנו, זה עניין של ערכים ועקרונות כשבת דתיה מחליטה להתגייס לצבא למרות כל הקושי. הדתיים הלאומיים הכי תומרים בקטעים האלה, בהתנדבות, ואת זה כולם יודעים, כשמישהי הולכת לשירות לאומי זה לא אומר שהיא לא תורמת !
10/02/12 | 11:09
20. רציתם צבא?
תאכלו אותה!!!!!!!!
בשירות לאומי הייתן משרתות את המדינה הרבה יותר מסתם לרוץ בבוץ ולהכין קפה למפקד
מגיע לכם! תקפאו יופי בקור!!
05/02/12 | 15:22
זה ממש שטויות
סליחה דבר ראשון יש היום מאות תפקידים חוץ מפקידות שעושות קפה אז תצאו מהסרט הזה ורק בנות מועטות רובןלא דתיות הולכות למסלולים יותר קרבים אך רובן עוסקות בסיוע לאזרחים או לחיילים עבודת קודש כן הרבה פעמים פי 10 יותר משירות לאומי
05/02/12 | 17:46
חוצפה
תשתוק ותגיד תודה!! אל תזלזל!! חוצפן כזה עוד לא ראיתי!!
05/02/12 | 18:16
גועל נפש אני במקומך הייתי מעדיפה לשתוק
05/02/12 | 18:42
19. חיילות
תתחילו להפסיק לקצר את החצאיות למיני ולא יהיה לכם קר
עאלק דתיות.
תתחילו ללכת עם החצאית האורגינלית הארוכה
ולא ללכת יום אחרי קבלת המדים לתופרת לקצר אותם בחצי!!!
05/02/12 | 15:19
כל הכבוד !!
החצאית דמראים בתמונה זה לא האורך של החצאית שהן תכלס מסתובבות איתה.
הן מקצרות,ואז ברור שיהיה קר,למה חצאית עד קצת מתחת לברכיים זה מחמם ?
אז תשאירו את זה ארוך,אז לא יראו גרביונים וכו' - ויהיה בסדר.
העיקר לבכות
09/02/12 | 13:52
18. מה קורה איתכן
אני לא מבינה, גם עם מכנסיים קר באותה המידה. מה ההבדל אם שמים חצאית ארוכה או מכנסיים.
בחורף קר עם ה- א',
שימו טייץ ויהיה בסדר
05/02/12 | 14:58
זה בדיוק הקטע!
שלא מרשים להן לשים טייץ!
מרשים להן רק גרביוני ניילון כאלה והם לא מחממים בכלל
05/02/12 | 18:09
17. פיתרון- לעשות שירות לאומי.
05/02/12 | 14:54
16. צודקת
לא דתיה ולא באה משם, אבל אם רוצים שיתוף של כל העם בחובות, צריך לתת להן גם אפשרות לשרת יחד עם ההגבלות שלהן, שלא פוגעות באף אחד, צריך למצוא בגיוד שיהלום את החוקים שלהן וגם יאפשר להן להתחמם בחורף. גם לחיילים שמשרתים במקומות קרים מאפשרים לבוש לפי המיקום שהם נמצאים בו, צריך להתחשב גם בהן.
05/02/12 | 14:52
15. זה רק מראה שהם לא באמת דתיות
05/02/12 | 14:45
14. תתנו להן לשים גרביון מהבית
אני לא רואה למה לא.
05/02/12 | 14:44
13. גרביונים בצבע גוף בעלות צפיפות של 120 דניר ניתן לקנות ברשת ליה לונדון
05/02/12 | 14:39
12. נו?אתם רוצים שהדתיים יתגייסו כשאין להן מענה בסיסי!
כולכם פה מתלאמים שהדתיים לא מתגייסים..!
ואלה שכן מתגייסים לא באים לקראתם...בושה וחרפה!
05/02/12 | 14:30
11. אין לבנות דתיות מה לחפש בצבא
זה מנוגד לפסיקה של גדולי הרבנים וההנחייה. מי שתעשה שירות לאומי תגלה שאין שום בעיה ללכת עם חצאיות...
05/02/12 | 14:16
10. אתן בקשתם לשרצ עם חאצית ויש לכם תלונות אל תעשו טובה!!!!!!!!!!!!!!!
05/02/12 | 14:13
ל10
אתה חצוף ביותר אנחנו גם רוצות לשרת את המדינה ואנחנו דתיות אז אני חושבת שאפשר להתחשב בנו קצת ולבוא לקראתנו .בתור חיילת דתיה משוחררת ששירתה כל השירות בחצאית וכן סבלתי מקור בחורף אבל נהנתי ושמחתי לתרום וקצת קור בחורף לא היה מה שימנע ממני להתגייס. אני חושבת שאפשר להתגמש ולבוא קצת לקראת כשצה"ל רוצה הוא יודע לשנות סידרי עולם אז לא יקרה כלום אם יאשרו לבנות האלה ללבוש משהו מחמם מתחת שיחשב תיקני ומותר ותאמין לי שהרבה פעמים אותם בנות שמשרתות עם חצאית נותנות את השירות הכי טוב למדינה אז אל תתחכם
05/02/12 | 14:31
אתה ממש חצוף!
נכון הן ביקשו לשרת וטוב שכך! אם הן לא היו משרתות מה היה לך לומר...שהן כמו כל הדתיים והחרדים שלא משרתים! אז תפסיק לבלב תמוח ולדבר שטויות!
מה בסה"כ הן ביקשו..לשים גרביון או טייץ מתחת!
הצבא לא יודע להתאים את עצמו למגוון אוכלסיות ואח"כ בא באענות שהן משתמטים!
05/02/12 | 14:33
מה את\ה מבלבל\ת ת'מוח
אני אדבר בלשון זכר, הם באו בקטע טוב של לשרת את המדינה ולא להשתמט אז מה אתה מבלבל את המוח אף אחד לא עושה טובה זה חלק מהחיים וחלק משירות סדיר תקין וכל הכבוד לכל דתייה שמתגייסת גאווה לעם היהודי!
05/02/12 | 14:34
לא כולם רוצים להשתמט!!
05/02/12 | 14:51
סליחה??!
אנחנו לא עושות טובה בשבילך, אנחנו מתגייסות לצה"ל כי זאת המדינה שלנו וככה אני חושבת שאני יכולה לתרום בצורה המקסימאלית ביותר. בתור בחורה דתיה, אני יכולה גם להצהיר וללכת לשירות לאומי, אבל בחרתי בצבא (אבל גם בשירות לאומי אפשר לתרום בצורה אדירה!!). אז אם אנחנו התנדבנו להתגייס לצה"ל, אני חושבת שאפשר להתחשב בנו קצת, באנו עם האמונה שלנו ואנחנו רוצות לשמור עליה.
בכל מקרה, כל הכבוד לצה"ל! (-:
05/02/12 | 14:55
אז תתמודדי עם הבחירות שלך
05/02/12 | 20:00
9. באו לתרום למה לא לתת מענה?
05/02/12 | 14:05
8. תכלס צודקות.
05/02/12 | 13:55
7. לדעתי
מכנס זה יותר צנוע ופחות מושך תשומת לב מחצאית ותחשבו על זה . רק "אתמול" קראנו ושמענו מה היה במשרד ראש הממשלה עם גב' ר' אז די מה חשוב חצאית או מכנסיים העיקר להיות מכוסים בנוחות.
05/02/12 | 13:54
6. בלי תחתונים זה מאוורר
05/02/12 | 13:53
5. לכו עם מכנסיים צבאיים ומעליהם חצאית
אף אחד לא יגיד לכן כלום, זה לא נוגד שום דבר
05/02/12 | 13:51
4. הצעה שיכולה אוליי לעזור
קנו גרביונים שחורים מצמר מחממים!!....תכניסו לאקונומיקה עד שהגרביונים ילבינו... או שעם אפשר להשיג גרביונים מצמר בצבע לבן יותר טוב פחות עבודה קשה...בנוסף לכך אתם צריכים לקנות צבא לבגדים (צבע גוף במקרה הזה) אפשר לרכוש את הצבע הזה בכל חנות בדים או מטפרות וכו...לאחר שתקנו את הצבע קחו סיר מלא במיים תרתיחו אותו ושימו את הצבע של הבגדים, תכניסו את הגרביונים...תחזרו על הפעולה עד שיגיע לצבע המיוחל!!....קצת מסורבל אבל זה יכך לכם גג יום יומיים וישרת אתכם לכל תקופת החורף!!!....
05/02/12 | 13:45
3. תדאגו לאוכל נורמאלי ללוחמים ואז לשטויות האלה
05/02/12 | 13:42
אוכל לחוד ולבוש לחוד
פתרון קל שלא עולה תקציב נוסף, כמו שכתוב לבתגובה 1: ללבש חצאית מעל מכנסים, כמו שרבות עושות באזרחי.
05/02/12 | 14:04
דרור יקירי,
איןןן לך מושג כנראה כמה אוכל זורקים בבסיסים מסויימים (לדוגמא- בסיס גלילות)
מלא!! מלאאאאאא אוכל זורקים שם!!
אז - א. זה לא שטויות!
ב. שידעו להתהל טוב עם הכסף שיש ברשותם, ולפזר את האוכל כפי שצריך.
ג. הבנות הללו שוות שיתייחסו אל הבקשה שלהם ב-סייי הכובד ראש !
05/02/12 | 14:05
זה ממש לא סותר!
05/02/12 | 14:12
2. צבא של חמורים
הבנות האלה באו לתרום למדינה,
אז תנו להן מענה הגיוני לבעיה הזאת.
למה הן צריכות להיתקל בכזו אטימות ולפנות לתקשורת???
למה???
05/02/12 | 13:21
צודק!
05/02/12 | 14:01
מסכימה
05/02/12 | 14:51
1. מה עם מכנס מתחת לחצאית??!
מ עם גרביונים עבים?
נו באמת...
מעט יצירתיות ופרקטיות דתיות יקרות...
05/02/12 | 13:17
הצבא לא מרשה גרביונים עבים
לכן הם סובלות את הקור.
05/02/12 | 14:36
לא ואת מה זה חכמה כנסי
הצבא לא מסכים להן לשים כי זה לא חלק מהדיגום, הצבא עקום את מבינה יהודיה יקרה?
05/02/12 | 14:52