תגובות (34 תגובות ב-22 דיונים)
22.
עושים את זה בחינוכים הכי דפוקים שיש!!!
04/01/24 | 17:30
21. עדכון: אז זהו שלא!
האם עונש ה"פסק זמן" פוגע בילד או ביחסים שלכם איתו? על פי מחקר אמריקאי חדש, השיטה לא פוגעת בילד בטווח הקצר או הארוך.
https://m.ynet.co.il/Articles/5590536
18/09/19 | 05:53
20. בפינה
אני מעמידה את הילדים שלי בפינה וזה שיטת חינוך שעוזרת מאד!!
21/12/14 | 11:53
19. קישקוש אחד גדול
מה יעשו הפסיכולוגים, חדשות לבקרים ממציאים תאוריות...
כל אחד יחנך את הילד שלו כפי שהוא חושב לנכון כי אף אחד לא מכיר את הילד שלו כמוהו...
שיפסיקו לבלבל את המוח, רב הפסיכולוגים הם אנשים מתוסכלים שהלכו לחפש פתרון לבעיות שלהם ע״י לימודים אקדמיים ממוקדים לבעיותיהם ועכשיו באים להגיד לעולם מה הם חושבים לנכון ואיך צריך לנהל את חיינו.
אני רוצה להכיר את הילדים שלהם בטוח שהם הכי הכי צריכים טיפול פסיכולוגי כיוון שעברו מסכת נסיונות על תאוריות שלמות.
10/11/14 | 21:33
18. אז מה באמת אפשר לעשות כשילד מתפרע וצועק או מכה?
לצעוק עליו-אסור
לתת פליק- חס ושלום
לשלוח לחדר-גם לא
אז מה כן???
10/11/14 | 18:33
17. דרך לחנך ילדים - דוגמה אישית, תפנימו ותיישמו.
28/10/14 | 09:17
16. פשוט שטויות. קשקוש מוחלט
כשילד מאבד שליטה, צורח ומתפרע, הדבר הכי טוב בשבילו הוא מקום שקט בו הוא יוכל להירגע. החדר שלו או פינה נעימה בגן. האם אנו דוחים ילד צורח - בהחלט! ברור! לקבל ילד משתולל זו פשוט שגיאה. הוא לומד להשתמש בהתנהגות כדי להשיג דברים גם בעתיד. כשירגע ויהיה מסוגל להקשיב נסביר נאמר לו כמה אנחנו אוהבים אותו - אבל לא מוכנים לקבל כל התנהגות. יש לנו אמירה ברורה - לא כל התנהגות היא מקובלת ונורמטיבית. רוצה לעשות הצגות - סבבה, אני לא אהיה הקהל. ואם אין קהל - הפלא ופלא - אין הצגה. להכיל את הלא נורמלי, את הלא נורמטיבי פירושו לקבל בעתיד מתבגר מופרע. אל תנסו את הגישה הזאת בבית....
27/10/14 | 14:39
כמה שאת/ה צודק/ת!!!!
27/10/14 | 20:11
15. כל כך הרבה שטויות במאמר אחד
שתי סטירות לחי יפתרו כל בעיה.
27/10/14 | 10:22
אתה ברברי ופרמיטיבי.מזל שאני לא הבת שלך.
סטירה זאת השפלה. אתה אבא מתעלל!
28/10/14 | 19:19
14. ב קיצור לעודד התנהגות שלילית ולחבק אחרי ילד לא מקשיב או
מתנהג בצורה לא ראויה .. ?! זו טיפשי ולא חינוכי כלל ! לא קורה כלום שילד יושב בצד כמה רגעים נירגע וחושב איך ממשיך הלאה בא ומבקש סליחה ממי שצריך ומקבל הסבר בצורה רגועה והגיונית מה מצופה ממנו וכמובן שהכל בחום ואהבה הכתבה הזו הזויה כאילו שלא רוצים שנחנך את ילדנו !
27/10/14 | 09:36
13. אני עם מספר 6
קודם כל מסכימה עם 6, אני לא אומרת שצריכ להכות ילדים אבל מה קורה לכם, בגלל כל השיטות החדשניות הללו גודל לו דור של ילדים שאינו מקשיב להוריו, למוריו וגם לחוק, תפסיקו כבר להיות יפי נפש, היגיע הזמן לחנך את הילדים כמו שצריכ, וכן לפעמיים צריכ טיים אווט ולפעמים צריכ גם צעקה ואפילו לפעמים לפעמים צריכ גם מכה קטנה בטוסיק לילדים קטנים, במקרים חמורים כמו של לברוח לכביש בכוונה !
26/10/14 | 21:47
12. עוד פעם השטויות האלו? מה יהיה הסוף..
תלכו לבתי ספר תראו איזה נוער חסר חינוך יש וזה חלק מהתוצאה של עודף זכויות היתר שיש לילדים. לא נעים להגיד, עם כל המינוסים של החינוך של הורינו, לפחות יצא דור מחונך עם ערכים. היום שמורה/ מבוגר מעיר לילד הוא מסתכן שהילד יגדף אותו או שמא כה אותו.
26/10/14 | 21:26
11. מזל שאין לי ילדים
26/10/14 | 21:19
10. דור אומלל
מעניין שההורים שלנו גילאים 60-80 חינכו אותנו הרבה יותר טוב מאשר שאנחנו מחנכים היום.
והיה טיים אווט. והיה עונשים. והיה אפילו פליקים בטוסיק. ואנשים יצאו יותר בשליטה.
היום אסור לעשות כלום לילד ואז הם הופכים לילדים ונוער שלא מודעים לתוצאות למעשים שלהם. שלא מפחדים מכלום. בלי יכולת להבדיל בין טוב לרע.
בושה
26/10/14 | 21:05
9. ומה אם ההורה כעוס?
26/10/14 | 20:14
8. אין שום דרך לחנך ילדים
הכל זה עניין של מזל וגנטיקה.
מצטער לאכזב.
26/10/14 | 19:23
מסכימה עם כל מילה!
26/10/14 | 22:15
מאוד מאכזב לדעת שכמה שהילד שלך גאון ככה הוא גם קצת משוגע ומשגע..
הילדים של היום רובם גאונים וכמו כל גאון גם קצת משוגעים וכמובן שבגלל זה גם ההורים קצת משוגעים..
27/10/14 | 20:09
7. גן החינוך של שלום ארוש
26/10/14 | 19:17
6. כמה טימטום בכתבה אחת
בגלל תיאוריות כאלו גדלים פה ילדים שמוציאים סכין בגיל 12
26/10/14 | 19:15
5. שטויות במיץ עגבניות
26/10/14 | 18:45
4. יאללה כבר כל אחד וההמצאות שלו. אז בואו נחזור למכות עם הברזל של החגורה...
26/10/14 | 18:26
3. גם עצם הבאת הילד לעולם זה סוג של התעללות
מסכימה עם התגובות מתחתיי, די לדמגוגיה בהורות, הכל נובע מ״מאמני הורים״ שצריכים להמציא את עצמם מחדש כל הזמן לצרכי עצמם בלבד. להורים יש אינטואיציה עצומה לדעת לבד מתי הילד זקוק לקירוב ומתי יש לתת לו תחושה שהתנהגות מסוימת (ולא חלילה הילד עצמו!) אינה רצויה, והוא יכול לשבת עם עצמו עד יעבור זעם. הבעיה היא שאם מאמני ההורים יתנו להורים תחושה שהם שווים, לא תיוותר להם עבודה, לכן כמו אישה מוכה, הם מנציחים בהורים תחושת חוסר ערך, כדי שיאלצו להיוועץ בגורו החינוך - הם.. הורים, תנו לעצמכם קרדיט, אתם מסוגלים וטובים ומתמודדים, די לשרלטנות!!
26/10/14 | 16:03
אמת ויציב
26/10/14 | 19:03
כמה שזה נכון
אין נוסחה מתאימה לכל הילדים , רק ההורים מכירים ויודעים הכי טוב
26/10/14 | 19:22
2. "עושים טעות או מתקשים"?
בואו נתאר את המצב באופן מדויק - לא מרחיקים את הילד כאשר הוא בטעות שבר כוס, אלא כאשר הוא "בטעות" שבר כוס על ראשו של אחיו הקטן. אז די עם הדמגוגיה.
26/10/14 | 13:14
כל מילה בסלע
26/10/14 | 14:25
בדיוק
26/10/14 | 19:15
1. אני רוצה לראות את החוקרים המלומדים לוקחים ילד שמרביץ/זורק חפצים ויושבים איתו.
26/10/14 | 10:50
כשילד שובר חפצים או מרביץ. זו תוצאה של
איבוד שליטה של ההורים כבר מלפני הרבה זמן.
קורה הרבה לפני שילד שמרביץ או שובר דברים
עם ההורים יתייחסו נכון לילדים זה לא יקרה לפחות לא באופן שיטתי
26/10/14 | 14:52
אמת
יש לשים לב להתנהגות ההורית ולדרך שהובילה את הילד לשם לפני ששמים אותו בפינה.
26/10/14 | 15:28
דיי כבר עם השטויות האלה... הילד שלי שובר דברים
ומוליך את עצמו לעונש וצוחק עליי בפנים כשהוא עושה את כל זה.. נפשם הרכה של הילדים שלנו עושה הרס רב לנפשה העדינה של ילדים אחרים ותאמת אנחנו כהורים חייבים להבין שלא כל דבר קשור אלינו ולא כל דבר אפשר לעצור
26/10/14 | 20:56
אתה צריך להבין שהתנהגות רע של הילד שלך היא כישלון חינוכי אישי שלך. כמובן לא באופן ספציפי, אלא תולדה של העובדה שלא הצלחת לבנות מערכת יחסים של כבוד לאורך השנים
27/10/14 | 09:39