בריאות
תגובות (199 תגובות ב-140 דיונים)
90. אנשי השמאל הקיצוני בהנהגת עלה ירוק וזנדברג
החליטו לפרק את המדינה בדרך הזדונית של הלגליזציה של הסם. מסתירים את התוצאות האיומות בקולורדו:מסה עצומה של ילדים המתאשפזים בגלל קנביס והגדלה ניכרת של תאונות דרכים חמורות בגלל הקנביס
* גל   27/07/16 | 16:07
אתה משקר בעובדות . ממש לא זנדברג .
סה"כ תגובות של אנשים שמפחדים מהחדירה המעוותת של אנשים כמוך אל חייהם הפרטיים . זה נכון להגן על הנוער והילדים . אבל להתעמר ולהכתים מבוגרים , לרדוף אותם זהו פשע לא פחות חמור מלדרדר את הנוער .
* המתנגדים   27/07/16 | 16:25
לא רק שמאלנים מעשנים
הצמח שייך לכולנו
* אחת מהתנחלות   01/08/16 | 00:22
89. לכל המתנגדים לכתבה
ברור לחלוטין כי מדובר באנשים חסרי מודעות עצמית אשר מחפשים את הדרך הקלה להשיג את החומר שמחזיק אותם מחויכים. אין ספק שחצי מהכתבה לא ברורה לאותם אנשים, מאחר והם נמצאים ברגעי הקריאה תחת השפעה של סם כלשהו, קשה או קל. לכל אותם "מרחפים" אאחל בהצלחה בהמשך דרככם ולאלו מכם שעוד נותרה בהם מעט חכמה- תמשיכו לשמור על עצמכם ולהימנע מהאסונות שהסם יכול להביא עליכם. דר' שופמן, תודה על העשרת הידע ומתן פרספקטיבה נוספת לעניין הסמים בארץ. וכמו שאמרת בסוף הכתבה- "אני צופה שהיקף השימוש בקנביס בקרב הצעירים יעלה משמעותית, ואתו היקף הנזקים הפסיכיאטרים. את הקטסטרופה הזו אני מבקש למנוע". - תודה לך שאתה משקיע את מאמציך בניסיון להגן עלינו ועל ילדינו!
* ליאת   27/07/16 | 13:11
הדעה שלך לא מעניינת אף אחד
* המתנגדים   27/07/16 | 15:44
אתה חמוד אתה
* ליאת   29/07/16 | 20:34
מציע לך לשקול את ההשקפה שלך מחדש
אני מסיים תואר בהנדסת חשמל באוניברסיטה גדולה בארץ. העובדה שהשתמשתי בקנאביס לאורך כל התואר וגם לשיעורים לעיתים קרובות לא מסתדרת עם איך שאתה מתאר אותנו, משתמשי קנאביס "מרחפים". כמותי גם רוב חבריי, והאמת שאפילו אירגנו ערבי בראוניז קנאביס במהלך התואר. אני מעריך ש-50% מהסטודנטים פה מעשנים קנאביס באופן קבוע.
* עידו   01/08/16 | 14:39
בכל המדינות שבהן הונהגה לגליזציה ירד השימוש בקרב
* בני נוער. תיצמדו לאמת!   15/07/17 | 17:41
88. מענין שאנשי עלה ירוק כל פעם שיש כתבה שמצינת אמת לא נעימה
על הקנביס- מאשימים את הרופא בקבלת כסף מחברות תרופות ללא כל בסיס במציאות, אלא הבסיס במוחם הפרנואידי(יש לא מעט מקרים שסם זה גורם לפרנויה)
* יובל   27/07/16 | 10:15
רוב המוסדות הפסכיאטרים נראים כמו גוונטנאמו
עם תנאי גטו ולא מעט מקרי אונס וכפיה של מטופלים חוסים . תנאים מחפירים לאנשים חסרי ישע . הפטרונות הרפואית היא דבר ידוע עוד מימי הרייך השלישי והיא חייבת פיקוח הדוק של גורמים חיצוניים .
* עובדתי   27/07/16 | 12:01
כמה שאתה צודק יובל, יש פה דיקטטורה של עלה ירוק וזנדברג
שכל מטרתם להפיץ סמים בקרב הנוער
* גד   27/07/16 | 12:50
אתה חי בסרט
* לגליזציה   06/08/16 | 12:58
87. זהו ! נמאסתם ! זאת הפעם האחרונה שאני אני נכנס לאתר הזה !
לעורכי מאקו שלום, קראתי את כל התגובות לכתבה הזאת. 95% מהאנשים שהגיבו לא הסכימו עם הכתוב במאמר והוסיפו וקראו לכם אתר ממומן... אני גולש במאקו מיום הקמתו, בזמן האחרון רמת התוכן מדרדרת מכתבה לכתבה. זה התחיל בערך בזמן שמישהו במערכת שלכם שם החליט שהוא מעלה כתבות על גודל החבילות של כל מיני מפורסמים... אז מה אם זה במדור ה"גאווה" שלהזכירכם מופיע בדף הבית... מה מעניין אותנו גודל החבילה שלהם ואיפה היא נצפתה...? גם כל פעם אותה כותרת עם המילה "חבילה" + שם אחר של מפורסם. די ! חלאס ! מספיק ! נמאסתם אתם והחבילה של המפורסם ! מה נסגר עם הכתבה הממומנת והכפויה הזאת ? מה קורה פה ?! מי כתב את המאמר הזה ? למה פתאום לא כתוב את שם הכותב ? למה ?! אני אגיד לכם למה...! הרשות למלחמה באזרחים קיימת רק בזכות המלחמה ! נמאס לנו ממלחמות ! יש לנו פה בארץ מספיק כאלה ! רוצים שלום..! רוצים שקט..! רוצים וזכותנו להדליק ג'וינט ענק בסוף היום !
* משה   26/07/16 | 00:02
86. הבורות היא אחת הסיבות המרכזיות לסבל האנושי- את זה אמרו
גדולי החכמים בהיסטוריה האנושית. אחת הדוגמאות לבורות היא המתקפה למען הלגליזציה של הסם מצד אנשים שאין להם מושג על נזקי הקנביס ובטח לא אכפת להם מגורל הנוער והצעירים
* ד"ר שופמן   25/07/16 | 19:10
אם אדם כמוך תומך בהפללת מעשנים מבוגרים
בשליחתם לכלא ומצדיק את החוק הנפשע כנגד זכויות הפרט , אתה ד"R נותן יד לעוולות . והטיעון שלך לגבי תוקפנות של המגיבים הוא שקרי . זאת התגוננות ולא תוקפנות . מעשנים הם לא פושעים . ואם אתה משרת מערכת שמכתימה אנשים סתם , אז איבדת את לגיטמיות שלך . לגבי העניין של " הבורות " , לא שווה התיחסות בכלל
* הרי השופמאן   25/07/16 | 20:03
אז שהנוער לא יעשן
למה כולם צריכים לסבול? תראו מחקרים מובהקים שזה מזיק לנוער?
* אור   01/08/16 | 00:25
כמה שאתה צודק...
הבורות היא אכן מקור להרבה סבל, והתגובה הבורה שלך ממחישה את זה מצויין! הבורות שלך בנושא הקנאביס היא מקור סבל לעשרות אלפי חולים בארץ יכולים לשפר משמעותית את מצבם בעזרת קנאביס. שלא לדבר על קרוב למיליון אזרחים צרכנים, שנגרם להם סבל בגלל שהם נרדפים ע״י רשויות החוק, בזמן שהם חיים את חייהם בלי להזיק לאף אחד, בגלל בורות כמו שלך. תפתח אינטרנט תקרא משהו!
* איש   01/08/16 | 20:10
85. אפשר לחשוב שתרופות פסיכיאטריות יותר טובות
מאז אמצע שנות ה2000 יש יותר ויותר מחקרים וסקירות שמצביעות על הנזקים של התרופות הפסיכיאטריות. תכנסו לאתר של הFDA ותחפשו נגיד ssri, תראו איך התרופות הפסיכיאטריות יותר גרועות מהקנאביס. ה"פסיכיאטר" הנכבד לא יגיד על זה כלום כי יש לו אינטרס לכך. מקווה שהפעם תפרסמו את התגובה שלי. היא לא עוברת על שום חוק שלכם.
* אבי   25/07/16 | 18:52
84. עוצמת השנאה והאגרסיה של הקנביסטים המגיבים לכתבה לא רק
מראה שהם בשלב ההכחשה להתמכרותם, אלא כמה שהם סובלים. אין לי טינה, ההיפך אשמח לטפל בהם, כפי שטיפלתי במאות נפגעי קנביס
* ד"ר שופמן   25/07/16 | 17:37
קשה לך להתמודד עם זה שמכרת את דעותיך ד"ר
הכחשה היא שמך השני במקרה הטוב . במקרה הפחות טוב , אתה מושחת מהיסוד .
* הרי השופמאן   25/07/16 | 18:31
לא הכחשה כי אם רציונליזציה (: מקור הפרנסה תלוי בכך שהד"ר ימצא לעצמו תירוצים
* עידו   01/08/16 | 14:42
83. קנאביס
כמה שקרים בכתבה אחת ! הכל הפוך במדינה הזאת !
* שלומי   25/07/16 | 15:55
82. לא לסמים ולא לאשר רק לחולים אמיתיים הכוונה לא חולים סינטטים
* אליהו   25/07/16 | 12:28
" מי שמתמכר לסיגנון , מתמכר לסמים ..."
לשינה , לכסף , לדיכאון \\ לממתקים..
* החברים של השאכטה   25/07/16 | 13:25
81. פחחחח
שניה הלכתי לגלגל
* פנמה   25/07/16 | 12:18
80. ואוו מאקו המציאו מכונת זמן אני מרגיש בשנות ה90
אתם לא מתביישים שם במאקו הכל הולך תמורת מימון ? מי עדיין קונה את ערימת השקרים הזאת? תאכלס מימנתם עוד פרזיט או שניים בראשות למלחמה באנשים בושה לאינטליגנציה שלכם אם עדין נשאר משהו ממנה אחרי כל הכתבות על ריאלטי (סם קשה ביותר יש מחקרים אבל אני ישמור לעצמי כמו הפרופסור הקשקשן)
* משה משה   25/07/16 | 11:10
79. לדר שופמן
אני אהיה כנה , לא סיימתי לקרוא את הכתבה רק מהסיבה שרואים שאתה באמת לא מבין על מה אתה מדבר. בחייך, אתה קורא לעישון טריפ. גם אמא שלי היא פסיכיאטרית שמתמחה בטיפול בהתמכרויות ומעניין שכל אחד יכול לקרוא את המחקרים שמדברים אליו בסופו של דבר. רואים שלא התנסית, שאתה לא מבין את התחושה הקלילה . זה ההפך הגמור מאלכוהול שזה באמת סם לכל דבר וסם מסוכן. הייתי סובלת מבעיות חרדה והפסיכיאטרים היו דופקים לי ציפרלקס מעניין איך זה שהתחלתי לעשן קנאביס ופתאום הכל עבר ונעלם ויכולתי בכיף לשים את הציפרלקס בצד אחרי שנים של שימוש. קח עצה ממני , תקרא מחקרים אובייקטיבים ולא מחקרים שחברות התרופות מממנות בסתר. שים לב לכל הייתרונות שהלגליזציה הביאה איתה , ירידה בכמות הפשע והתאונות, שמחת חיים ועוד ועוד ועוד . רק תקרא , תפתח את הראש גם לדעות האחרות
* אביטל   25/07/16 | 10:07
גברת ניסיון
כנראה שאת יודעת בוודאות, ממרום גילך וניסיונך הרב, על ההשפעות שמגיעות אחרי "שמחת החיים" שהזכרת. אם להיות כנה.. סיימתי לקרוא את התגובה שלך כי קיוויתי למצוא איזושהי הברקה, לצערי זה לא קרה. אף אחד, וגם לא דר שופמן הנכבד והמכובד, מנסה לשכנע אותך לא לעשן ולדפוק לעצמך את החיים. כל העובדות שמצוינות בכתבה הנ"ל באות להתריע מפני הדברים שעלולים לקרות! מי שבוחר להשתמש לא עושה לעצמו טובה...
* רונית   27/07/16 | 12:58
מליונים מעשנים, מאות מאושפזים. אין תרופה יותר בטוחה
* הסטטיסטיקה לא משקרת   15/07/17 | 17:43
78. לא לסמיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
* אתי   25/07/16 | 08:42
77. המשרד ללחמה בסמים אתה
* פינוקיו   25/07/16 | 07:55
76. הכל נכון משתמש לאורך זמן מחשבתו אינה צלולה
המוח הפוך, ובמקום לחיות את המציאות,מרגישים שמחר יהיה הכל טוב, אבל בשביל שיהיה טוב צריך לראות את המציאות נכוחה, ומי שמעשן המציאות מתבלגנת לו, כמו שכתוב בכתבה בעיית קשב וריכוז אבל על על החיים.
* אור   25/07/16 | 07:52
75. זה כמו להפוך את האלכוהול ללא חוקי כי כולם יהפכו לאלכוהליסטים
* מי זה הרופא ההזוי הזה? הוא בן 90?   25/07/16 | 06:49
74. נו באמת...
אתם עדיין חיים בסרט הזה שאנשים אוכלים את החרטות שלכם??? מעשן כבר 30 שנה. עשיתי צבא בחייל מובחר. עבדתי ועדיין עובד במקומות נחשבים. אל תמכרו לנו שטויות כדי לקבל כסף ממקומות בעלי אינטרסים כאלה ואחרים. הרי הכול התחיל ועדיין ממשיך בגלל כסף ולא בגלל דאגה אמיתית לאזרחים. לא רחוק היום שהוא יחזור להיות צמח חופשי כמו שאר הצמחים בטבע.
* אזרח   25/07/16 | 03:37
73. ברגע שתיהיה לגליזציה בני נוער לא יעשנו נייס גאי שזה הסם הכי קשה
ולא ישתו אלכוהול עד שיקבלו הרעלה. וגם הכתבה ממומנת על ידי חברת התרופות יש מחקרים שקנאביס לא ממכר ועוד הרבה שטויות כתוב בכתבה הזאת
* מישהו   25/07/16 | 02:45
72. דר שקר
איזה כתבה מביכה, מקו אתם מביכים את עצמכם
* ירון   25/07/16 | 01:41
71. בלבול שכל
הדר מדבר שטויות שיביא לראות את ה"מחקרים" שהוא קרא אני מעשן כל הלימודים שלי ויש לי ממוצע ציונים גבוהה(90)
* אחד שמבין    25/07/16 | 01:07
שאפו
כשתפרוץ אצלך סכיזופרניה עוד כמה שנים אולי תרד לסוף דעתו של הכותב.
* טליה   27/07/16 | 12:59
כשיפרוץ אצלך סרטן עוד כמה שנים אולי תתחילי לרדת עם קונדום
* פפילומה   27/07/16 | 16:00
כפיים
חוזרת בי.. אין צורך להמתין לפרוץ המחלה במקרה שלך.
* טליה   29/07/16 | 20:28
70. בלה בלה בלה בלה
בלה בלה בלה 😅😂😀😅😆😂😃🙃🍀נחנקנו תפסיקו לבלבל את המוח
* דניאל   25/07/16 | 00:45
69. דר שופמן צודק במאה אחוז אין הרבה אנשים שמכורים כמוני לגראס שילמתי מחיר כבד בשל התמכרות זו ואני עדיין משלם
* רוני   25/07/16 | 00:19
עישנתי עשרים שנה כל יום בתפקוד מלא, מנהל חברה
יש מאות אלפים כמוני שמעשנים ג׳וינט קטן בערב. אני קצין במילואים, מעולם לא עישנתי בשירות. ההפסקה היתה קלה כל כך - זה הפסיק לעשות לי טוב, אז הפסקתי. הכתבה פשוט קשקוש.
* עם חמישים עובדים. הפסקתי ביום אחד בלי בעיה   15/07/17 | 17:46
68. כל מי שכתב נגד הכתבה מכור לעישונים וסטלות
המציאות היא שגראס כמו כל שאר הסמים הוא מסוכן ממכר וגורם למחלות נפשיות להתפרצויות של מחלות נפשיות מאט מעכב ופוגע בכל דרך שיש!!! מתי תבינו שזה סם!! ככל הסמים!!! תתבגרו כבר סטלנים!
* ברבי   24/07/16 | 23:35
ולמה את מכורה גב ברבי , לפודרה ולמראה?
לנס קפה , להמון המון סימני קריאה!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ?
* חפוז   25/07/16 | 01:08
שניה.. גראס
גראס??? מי קורה לזה גראס? בדוק את סבתא של מישהו.
* פנמה   25/07/16 | 12:20
67. שלום לך ״ דר׳׳ר שופמן״
כל הידע שלך וכל מה שכתבת פה שווה לחתיכה שחומה שעכשיו מתגלגלת במורד הזרם ששפכתי עכשיו תוך כדי שאני כותב מילים אלה אתה חתיכת שקרן שמשוחד ע״י חברות מונופול ענק שרק פוגעות בחיינו!! אתה בעצמך סותר את מה שאתה אומר בכתבה השקרית הזאת אז תגלגל לנו מהחיים!!!!
* איציק   24/07/16 | 23:22
לקרוא את התגובה הזאת!!!
איציק אתה גאון אחי, ממש צחקתי. הורדת גוש בזמן שקראת את דוקטור שופוני ועכשיו הוא מכוסה בה יאללה לגליזציהההההה
* איציק המלך!   25/07/16 | 19:08
66. חח אל סם שנות ה90
אפילו אל סם והאגודה למלחמה בסמים הפסיקו אם ההשמצות חסרות השחר האלה ... חבר אתה כבר לא יכול לעבוד על אף אחד !
* המארג'ה של הגאנג'ה   24/07/16 | 23:21
65. עוד מנזקי הקאנביס
מרזה את כיסם התפוח של חברות התרופות ועוזריהם הנא... סליחה הרופאים.
* יוסי   24/07/16 | 23:13
64. שקרנים
כמה שקרים.
* נופר   24/07/16 | 23:09
63. כל פעם משהו אחר
שיגעתם את ראבייי כבר או שזה טוב או לא טוב כמו כל דבר בחיים צריך שליטה על זה ולא כולם יכולים לשלוט בזה כי זה כייף ומשמח בקיצור מי שזה ישפיע לו על החיים בצורה לא טובה שלא יעשן כמו כל דבר בחיים מי שמתמודד עם זה טוב וזה עושה לו כייף מידי פעם לעשן ומשמח אותו (למרות שלשמוח צריך תמיד גם בלי זה) שיעשן אבל עם גבול לשום מחקר לצערי אני כבר לא מאמין לטוב ולרע ולא משנה על מה ומי ואיזה מוצר או תכונה כיהכל היום זזה אינטרס וכסף לצעריייי......תשתמשו בשכל ותבחרו נכון
* דני   24/07/16 | 22:59
62. אני לא מעוניין להיחשב כעבריין אם אני מעשן קנאביס!!
אני לא עבריין!!!
* חיים   24/07/16 | 22:34
61. לא נמאב משקרים?? תבדקו עובדות באורגואי.
גם זה נכתב ביחד עם הרשות למלחמה בקנאביס ע"י שקרים משנות ה89
* אור   24/07/16 | 22:30
60. שטויות משקר ת'עצמו .משנה לו את האופי כי סבלנות בתחתית בליהרי,ועוד הרבה דברים המוןןןןןןן
*  שרונה   24/07/16 | 21:32
לנסח תגובה כראוי , את יודעת?
זה בלתי אפשרי עם אנשים כמוך
* שרונה   24/07/16 | 22:30
נכון זה בלתי אפשרי כשלא מצדיקים אותך , חמוד הכול טוב . אני לא יודעת כלוםםםםםם חוץ מלהיות טובה מצחיקה וישרה זה מה יש
* שרונה   25/07/16 | 08:40
אפילו לא הבנתי אם את בעד או נגד
המשיכי להחמיא לעצמך במקום לתת לאחרים לעשות זאת . כי זה הכי מספק להתלקק על עצמך במקום לנסח תגובה נהירה והולמת .
* מיואשי   25/07/16 | 12:11
59. כתבה משנות ה-90 ודוקטור שממומן ע"י חברוץ התרופות.
* פוקימון go יותר מסוכן   24/07/16 | 20:54
58. נו באמת, הרשות למלחמה בסמים מפרסמת פה כתבות..
* יוסי   24/07/16 | 20:27
57. אני מעדכן כל יום מהערב כבר 20 שנה. הכל פיקס. דברי הבל
יש לי כל כך הרבה מה להגיד שאני לא יודע מאיפה להתחיל, אם זה מהשטות שהפרעות נפשיות הגיעו בעקבות הקנאביס.. הרי מי קבע שזה בגללו? אולי כל מצב לחץ רציני בחייו של המטופל היו מביאים אותו להישבר נפשית ולפתח מחלת נפש? או 1001 גורמים שונים ואחרים בחיים היו מביאים להתפתחות מחלת נפש.. הגראס זה רק טריגר אולי למשהו עמוק בפנים שהיה יוצא החוצה עם הגראס או בלעדיו.. אבל טוב שיש את מי להאשים.. לגבי התאונות דרכים זה ממש דברי הבל... מניסיוני האישי ועשרות סובביי זה רק משפר את הנהיגה לנהיגה רגועה יותר, יותר תשומת לב לפרטים, נסיעה איטית יותר... עזוב אותך מה כתוב בספרים.. הנה אני, משתמש יום יומי כבר עשרים שנה מספר ממקור ראשון.. אני נוהג טוב יותר כשאני מסטול. כל מטופל שלך היה עדיין מטופל שלך גם אם לא היה צורך את סם הקנאביס. בשלב כזה או אחר בחייו. ולמה להאשים את הקנאביס בהדרדרות לסמים קשים? איזה מן שטות זו, אולי זה הסיגריות שנמכרות חופשי? אולי האלכוהול? אולי צמחים רגילים וממסטלים קשות אחרים שיש בכל משתלה? או אולי סתם כי זה האופי של האדם... גם להתמכר וקנאביס זה סתם עוד תחנה בדרך... אבל שוב, טוב שיש את מי להאשים. חברים, אם תקשיבו למספרי סיפורים מספרים.. תקשיבו לבעלי ניסיון כבד. הם יגידו לכם את האמת. כמו שלעשן מהבוקר כל היום זה באמת לא טוב, זה לוקח את רוב האנרגיות של היום.., בשלב מסוים אין כוח לעשות דברים וכו' וחבל. לעשן בסוף היום איזה ג'ויינט או שניים אין בזה שום רע. תודה ושלום
* ירון    24/07/16 | 19:49
על כל אחד זה משפיע אחרת
* לי זה גרם להתקף חרדה חריף   24/07/16 | 20:52
56. נחנקנו כבר מאקו נחקנו
* someone   24/07/16 | 19:36
55. קנאביס זה סםםםםםםםםםםםםםםםםםם
* עדן   24/07/16 | 19:31
קנאביס זה צמח. אלכוהול\קופאין\כל התרופות שמוכרים לך הם סמין
* קנאביס זה צמחחחחחחחחחחחח   25/07/16 | 13:29
54. "בשיתוף האגודה למלחמה בסמים"
תוכן מוזמן מראש
* יוסף   24/07/16 | 19:21
53. מושתלים מושחתים של הרשות למלחמה באזרחים
הציבור כבר לא מטומטם, לא יעזור לכם כלום. קנאביס יהיה חוקי בישראל וכל סוכני החושך המושחתים יעלמו כלא היו
* יואב   24/07/16 | 19:18
52. כמה שקרים, בגלל קנביס אתה נוהג הרבה יותר רגוע ובזהירות, להבדיל מהלכוהול
כתבה מכורה
* האגודה למלחמה בסחים   24/07/16 | 19:07
51. כל שנה מתים בעולם חצי מליון איש מכדורים פסיכיאטרים
* סתם שתדעו   24/07/16 | 18:35
שקרררררררר, מי שזקוק לטיפול תרופתי שיקח ,לא כולם זקוקים לעשרים כדורים ביום
* שרונה   25/07/16 | 09:17
בדקתי ומדובר באמת
בטח שלא כולם זקוקים, אבל הפסיכיאטרים דוחפים אותם כמעט לכל אחד.
* אבי   25/07/16 | 18:45
50. וואוו פשוט וואוו
גם יחסית לכתבה הממומנת ע"י הרשות למלחמה בסמים אתם זורקים פה שקרים מטורפים ואבחנות של בעלי אינטרסים ברורים..... לבוא ולהגיד שנהיגה תחת השפעת קנאביס יותר מסוכנת מנהיגה תחת השפעת אלכוהול זה הזוי. זה לא נכון. זה מוכח מחקרית וזה ברור לכל בר דעת. אם כבר נהיגה תחת השפעת קנאביס גורמת לנהיגה איטית וזהירה יותר.וזה בדוק
* קונאן   24/07/16 | 18:05
49. כמו אלכוהול ככה סמים, תעשו חוקים וזהו
* שלום    24/07/16 | 18:01
48. פשוט לא נכון!!!! למה אתם מפרסמים את זה?
שטיפת מוח של הרשות למלחמה בסמים. שום דבר כאן לא נכון.
* נורמלי מאוד   24/07/16 | 17:50
47. לא תאמין אבל נסיעה תחת גוינט נחמד
גורמת לריכוז גבוהה מאוד בנסיעה לכאורה והצלחה במבחנים במקום רטלין שסתם עושה אותך זומבי. בדוק ומנוסה תלמדו עם גוינט
* ממומן ומשומן   24/07/16 | 17:47
46. כתוב ''בשיתוף האגודה למלחמה בסמים''
אז כן חברים זה ממומן ...
* אותיותי קטנות    24/07/16 | 17:07
45. קנאביס זה סם ,אין ויכוח ,יופי שזה ממסטל אותך ,למה כי בלי זה אתה לא מרגיש שייך ,טעות לכולם אין מצב רוח וחיים ומתמודדים בלי סמים
* גליה   24/07/16 | 17:01
גליה , אין סיבה שזה לא יהיה חוקי מגיל 21
הבעיה היא שלא כל צמח בעל אותו ריכוז THC ואנשים לא יודעים מה הם לוקחים כי אין פיקוח . דבר שני : מריחואנה מחברת את האדם לעצמו קודם כל , כמעט בלתי אפשרי להתכחש יותר למה שקורה בפנים , לכן חלק חווים חרדה מזה עד שלומדים להבין את ההשפעה ואז ניתן לתקן הרבה דברים שלא היית מודעת אליהם בכלל .
* הצד השני   24/07/16 | 17:35
אל תסביר לי מה זה סמים פסדר, הכול פסדר זכותך, וזכותי לחשוב אחרת ממך .תשמע יש לי מה להמשיך להקליד כאן ,אבל אני אומרת לעצמי בשביל מה למי ולמה
* גליה   24/07/16 | 18:49
ואתה יודע מהעצובלי לחשוב על הילדים ,לשכנע ולפרסם שזה עדיף לנוער ולבחורים צעירים , תהיה בריא ותשאר גם 24/7 מה אכפתלי
* גליה    24/07/16 | 18:52
מאיזו מכונת זמן יצאת ?
יא ווארדי..
* טוני ודאג   24/07/16 | 22:32
44. חבל שאתה לוביסט
יש כבר מחקרים שאומרים אחרת ממך אז תתחיל להתעדכן.
* מומחה   24/07/16 | 16:52
43. בעישון קנאביס נחשפים ל 70% יותר חומרים מסרטנים מסיגריה
* גד   24/07/16 | 16:25
חרטה ותעשן רק ירוק אם זה מפריע לך
איך קישקוש מי שבוחר לקחת את זה בעישון יש אופציה של אידוי שזה ממש קל ונוח ולא מזיק!!! אז אתה רמאי
* שקרן   24/07/16 | 16:50
מי אמר לעשן יא רמאי
יש לשים בתה יש לאדות אדים יש שמן ויש משחה למעשה יש הכל מקנאביס כי זה מגה שיח עם תכונות רפואיות חזקות ביותר
* יוסי   24/07/16 | 16:51
42. כתבה ממומנת..
ערמה של שטויות בכתבה בחסות חברות התרופות שחיות על הסובלים רק ליגליזציה
* yakov   24/07/16 | 16:19
41. הרשות בהיסטריה
מלא תוכן ממומן בזמן האחרון
* משה   24/07/16 | 16:17