דיבור ישיר
תגובות (88 תגובות ב-57 דיונים)
57. אתה טועה
טבעונות לא אומרת "הפכו בעלי החיים לחשובים יותר מבני אדם" אך אומרת שלא פחות חשובים מחיי אדם (טוב, במקרה של כמה אנשים, גם יותר חשובים. חד משמעית) החשיבה שבבסיסה האדם יותר חשוב מהחיה היא אותה חשיבה שאומרת כי דרך חיים אחת יותר חשובה מדרך חיים אחרת (למשל - הומו יותר חשוב מסטרייט? או להפך?) ולעניין הפלסטיני... להשוות בין המאבקים רדוד ודמגוגי בדיוק כמו שיש שטוענים שאם אפשר להרשות ולהתיר הומוסקסואליות, אז למה לא פדופיליות, נקרופיליות, ושאר ירקות? למי שדואג לחיות יכול להיות אכפת מהפלסטיני או מהעני, או שלא במקרה שסמאו את עיניו. למעשה גם כל ה"חוזרים בתשובה" הטבעונים - חשבו פעם שבסדר , טוב ומוסרי לאכול בשר, והיום משנים את דעתם. מי יתן וכך יקרה גם לכל אחד שדורך על זכויותיו של האחר ודן אותו לחיי עוני ומצוקה. בכל אופן - טבעונות זו התחלה יפה. אולי גם אני אבחר בה בקרוב.
* אלון   08/06/14 | 14:05
56. חמלה לאחד לא באה על חשבון חמלה לאחר
וקל יותר לפתח חמלה כלפי יצור חביב וחף מפשע, מאשר כלפי עם שרק מתפלל למותך. כן, מה לעשות. כאוהבת חיות הסרטון גרם לי לבכות ולרחם מאוד על הפרה האומללה. ואם היה סרטון דומה על פטימה ועל הבן שהיא איבדה, ולא לטובת פיגוע, גם הוא היה מכאיב לי, כי אני לא עשויה מאבן. אבל *כל* הפרות חפות מפשע. ורוב הפטימות מייחלות למותי המהיר. אז ארוץ להגן על הפרה לפני שאגן על פטימה, פשוט כי זה חכם יותר הישרדותית.
* שני הדברים לא קשורים   24/04/14 | 10:09
55. ר-ד-ו-ד----
* קובי מלבורן   09/04/14 | 08:56
54. הפתעת אותי
אתה לא מסוגל להפריד בין חשיבה הגיונית ורציונלית לרגש. אז כואב לך שאין שלום וזה מאוד חשוב לך, וכואב לך שאין זכויות ללהטבים וזה מאוד חשוב לך. כל השאר, מיליוני בעלי חיים עם רגשות והתאכזרות חסרת גבולות כלפיהם זה כאין וכאפס בשבילך, כי אתה רעב וזה טעים. עצוב שנתנון לדעה כל כך מטופשת במה. רותם סלע וכל הטבעונים הם אנשים מוסריים מהמעלה הראשונה, שבוחרים להפגין חמלה כלפי החלש על חשבון עצמם - גם כשהמשך ההתאכזרות לא חוזר אליהם בצורה של פיגועים מלחמות וחרמות וגם כשהמשך הסטטוס קוו לא משפיע על הזכויות האישיות שלהם. זהו מצפון ומוסר במיטבו.
* דוד   08/04/14 | 11:09
53. התעסקות בנושא אחד לא סותרת התעסקות בנושא אחר
האם פעולה למען התעללות בבעלי חיים סותרת פעולה למען תהליך השלום והשגת הסכם עם הפלסטינים? ממש לא. טבעונים ופעילים למען זכויות בעלי חיים עושים זאת כי מצב בעלי החיים במשקים התעשייתיים נוגע לליבם וכואב להם, ובצדק. וזה כלל לא קשור לתהליך השלום. תהליך השלום הוא עניין חשוב, אך חשוב להבין שאין שום סתירה בין להיות טבעוני לבין לפעול למען תהליך השלום. התפיסה לפיה מעבר לטבעונות "גוזל משאבים" מפעולות אחרות היא מוטעית לחלוטין. אפשר להיות טבעוני ולפעול בזירות רבות נוספות.
* אוהד   08/04/14 | 02:01
52. אני לא מבין בדיוק את ההיפך
איך שמאלנים שנלחמים על זכויותיהם של פלשתנאים מטעמי מוסר (שזה חשוב מאוד בלי ציניות) מתעלמים מהפיל הענק שבחדר; השותפות שלהם ביחס האיום לבעלי חיים (למה אתם לא מפרסמים את התגובה שלי לעזאזל??)
* אריק   07/04/14 | 21:45
51. למה להגיד שאתה עסוק במאבק הלהט"בי הנישתי זה לא אותו הדבר?
* לא ברור.   07/04/14 | 19:00
50. אם אתה טבעוני אז לא אכפת לך מדברים אחרים? זה ועוד כל כך הרבה שטויות בכתבה הירודה הזאת
* יונתן   06/04/14 | 23:33
49. לידיעתך גל אוחובסקי
אותו עורך דין שדיבר למען רווחת החיות בחי כיף, גם פעיל למען הפלסטינים, ועובד למען זכויות ערביי מזרח ירושלים ומיעוטים אחרים. אז בבקשה לבדוק. זה התירוץ שלך לאכול בשר? שטבעוני לא פועל למען פלסטינים/ סורים/ רעבים באפריקה. תירוץ ידוע ומוכר...הרבה טבעונים הם אקטיביסטים בקשת רחבה של תחומים, אבל כל אחד בוחר על מה לשים את הפוקוס. נראה לי הוגן לתמוך בחיות, שאין שאינן יכולות לדבר ולהגן על עצמן, והן נשחטות, נטבחות ועוברות סבל ועינויים במיליארדים... אבל זה לא סותר את ההזדהות של טבעונים רבים גם עם קבוצות אחרות.
* שטויות   06/04/14 | 20:54
48. למיטב ידיעתי, לא נשחטים בארץ
מאות מיליוני פלסטינים כל שנה כפי שקורה בתעשיות המזון מן החי. יחי ההבדל הקטן.
* אוהבת חיות, רמת גן   06/04/14 | 17:30
47. חדשות מסעירות
זכותו של גלגוש לצעוד על דשא עם שלטים למען המטרות איתן הוא מזדהה, אינה עומדת בסתירה למה שהוא יאכל בארוחת בוקר, צהרים וערב שלו. אני יודעת שהאינפורמציה הזו מסעירה, אבל אפשר למחות ולהפגין גם עם קיבה מלאה באוכל שבא מהצומח.
* ורד   06/04/14 | 16:06
46. צריך לטפל בדברים מהשורש... או כמו שאמר איש חכם:
"אני נשאל לפעמים 'מדוע אתה מקדיש כל כך הרבה מזמנך ומכספך בשיחות על חמלה כלפי בעלי החיים, כשקיימת אכזריות רבה כל כך כלפי בני אדם?' אני עונה: אני עובד על שורש הבעיה." ג'ורג' אינג'יל (1909-1823)
* נטע   06/04/14 | 15:39
45. האם לגל אוחובסקי יותר חשובים ערבים מאשר יהודים? כנראה שכן
עניי עירך קודמים!!! לפני שאתה דואג לפטימה הערבייה, תדאג גם ליוסף מהשומרון!!!
* מעיין    06/04/14 | 00:08
44. משום מה הסרטון הזה ממש מצחיק אותי..
נו באמת רותם! נו באמת...
* נגה   05/04/14 | 23:51
43. כשהפרה תאיים על חיי ועל משפחתי
* גם היא לא תורשה לנסוע בכביש 443   05/04/14 | 23:12
42. עוד אחת שמנסה לשנות סידרי עולם....ל מ ט ב ח !
* גלי   05/04/14 | 18:53
41. וערבים סבלניים כלפי הומואים?
גל היקר, בוא לכפר ערבי ותכריז שאתה הומו, תראה מה יקרה.
* דניאל   05/04/14 | 18:05
40. למה בכלל ההתעללות בבע"ח קשור לפלסטינים?
* איתי    04/04/14 | 20:40
כי הם מתנהגים כמו חיות
* אופק   05/04/14 | 11:52
חחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
* חחחחח   05/04/14 | 17:42
תתבייש להעליב ככה את החיות
* U   10/04/14 | 08:10
39. די לתמימות! נחנקנו!
נמאס כבר מכל התמימים ויפי הנפש במדינה הזאת.. גל אוחובסקי היקר! אין תמים ממך (או שאתה סתם מנסה להראות משהו שאתה לא באמת מאמין בו בשביל הערכה של יפי הנפש), אם רייגן ניסה וקלינטון ניסה ואפילו בוש אובמה וקרי, מה אתה מעיז לצאת על רותם סלע, זכותה המלאה לאהוב או לא לאהוב פלסטינים, פרט לכך אחרי 65 שנים אתה צריך להבין שמי שתוקע את תהליך השלום זה אנחנו ולא הם, צהל צבא חזק והומני אך לא כובש כמו כל הבולשיט שכולם מדברים, כבר המון שנים שמספקים לפלסטינים חשמל, מים וכל היוצ״ב (ללא תשלום כמובן), כבר פעם עראפת לא הסכים להיקרא מדינה בשביל זה וכך גם אבו מאזן, הוא לא רוצה מדינה, הוא לא יודע מה הוא רוצה, אדם שלא יודע מה הוא רוצה ואטום כמו בלוק של איטונג, איך נדע אנו מה הוא רוצה.. ולסיכום אדון אוחובסקי היקר נמאס כבר מהאמירות הללו, תתהה בקנקנך ולא בקנקן של מישהו/י אחרת כי מי אתה בכלל?! שנית במצב הקיים שנוצר היום ואני איני טבעוני, אך ריאלי, רוחמה הפרה לא מזיקה לי ואילו פטימה באה לכלותי אז מי יותר חשוב לי? תבין לבד
* רוני   04/04/14 | 17:48
38. באמת שאני מרחמת עלייך... אוי אוי אויייי איזה אפרטהיידדדדד
* רחמנות!!!   04/04/14 | 17:05
37. אנשים טבעונים חיים יותר שנים והם יותר בריאים, תבינו את זה
* אנדריי   04/04/14 | 16:32
36. תבינו כבר- בשר זה רצח
* אנדריי   04/04/14 | 16:26
35. טבעונים הרבה יותר הומנים ומוסרים
* אנדריי   04/04/14 | 16:26
לחיות כן, לאנשים לא
מרוב עלק אמפטיה לחיות הם שוכחים אנושיות לאנשים.
* טבעונים תל אביבים אנשים בהמות   05/04/14 | 17:16
למה? כי הם אומרים לך את האמת בפרצוף
וזה לא נעים לגלות שבאכילת בשר א-ת-ה בעצם מתעלל באחרים למרות שאתה מאד אוהב כלבים וחתולים? וכל זה כדי שיהיה לך טעים, בלי שום סיבה מוצדקת אחרת? ההתנהגות של טבעונים לא מגיעה לקרסולי ההתאכזרות של אלה שעוצמים עיניים וממשיכים לצרוך מוצרים מו החי. אה, עכשיו כבר חפרתי יותר מדי. או שאנחנו מתלהמים או חופרים. אבל אתם 100%.
* טיפש   06/04/14 | 21:00
34. התזונה הטבעונית הרבה יותר בריאה
* אנדריי   04/04/14 | 16:26
33. המהפכה הטבעונית תנצח ובגדול, לאט לאט כולם יבינו
* אנדריי   04/04/14 | 16:25
32. טבעונות מצילה חיים
* אנדריי   04/04/14 | 16:25
31. תפסיק להתייפיף
אין לי בעיה עם כל מה שאמרת חוץ מהקטע בו התחלת ללכלך על המתנחלים. אתה ממש בוטה בהתבטאויות שלך! מי אתה בכלל שתתחיל לבקר את מפעל ההתנחלויות. יושב לך במגדל השן במרכז ולא מפסיק ללכלך. הרי מה שאתה עשית זה דמגוגיה בגרוש. לקחת את סבלם האמיתי של הפלסטינים והפכת את המתנחלים כאשמים בדבר. תגיד, חווית פעם סלע עף לך לכיוון הראש או הרכב? נסעת פעם אל מחוץ לקו הירוק? אתה מכיר בכלל מישהו שנפצע או נפגע באירועים כאלו שבכלל לא מדווחים? נכון, יש בעיה עם צורת החיים של הפלסטינים. כאשר יש מפגעים שיוצאים מהכפרים והערים בהם הם חיים. אני בטוח שאם הם היו השכנים שלך אפילו לא היית מוציא את האף מהבית מרוב פחד.. לשבת אי שם במשרד מרווח ולהשתמש בטרנד הטבעונות כהקבלה לסבל הפלסטינים זו פשוט בושה. אני אדם פשוט ומבין את המשוואה הכל כך פשוטה של חומה בטחונית שישובי השומרון יוצרים כהגנה על המרכז. כיצד אתה לא מבין זאת? ראית מה קרה בגוש קטיף... מה קורה באשקלון ובאשדוד... אפילו עד ראשל"צ.. מספיק עם כל ההאשמות חסרות הבסיס הללו. מדוע אדם נאור וחכם כמוך לא יכול לכתוב על חיים בשלום בדו קיום. הרבה מתנחלים מוכנים לחיות כך. ביררת פעם? אתה מכיר אנשים כאלו בכלל? או רק קורא בחדשות על קומץ משוגעים (שלא מייצגים את הדת והתורה ואת כלל המתנחלים)... די!!! זו פשוט צביעות לנצל את הבמה שניתנת לך ולהמשיך להסית כנגד ציבור שלם שתורם למדינה והרשה לי לומר זאת... יותר ממך...
* יאיר   04/04/14 | 15:11
ממש כל מילה!
* וואו   04/04/14 | 16:06
תיקון טעות:אוחובסקי אינו אדם נאור וחכם. הוא מתיימר להיות
* גלעד   05/04/14 | 08:20
תודה יאיר
מהפכת האינטרנט תציל את הדמוקרטיה ותכחיד דמגוגים. אמן.
* יש טוקבקיסטים חכמים מכותבי המאמר עצמו   05/04/14 | 11:31
לייק
* שיר   06/04/14 | 02:02
30. מה הקשר בדיוק
* ננ   04/04/14 | 13:47
29. אויי סתום את הפה
* אני    04/04/14 | 13:43
28. קרעה לי את הלב ..
* חן   04/04/14 | 13:41
27. החיות יותר חשובות מהערבים כי הן לא מנסות לסחוט אותנו
על מי יותר חשוב לשמור? על בעלי חיים חסיר ישע וחסרי קול בלי שום מניפולציה עם אינסטינקטים שטובים לאיכות הסביבה, לבני האדם, ולעולם יפה ומוסרי יותר.? או על המחבלים הערבים הסחטניים, השקרנים, הרוצחים וכ״ו שתקועים שנים אחורה ורק מחפשים איפה להזיק בשם האל? אני אבחר בחיות
* ענת 25   04/04/14 | 13:40
26. גל יקירי למה אתה כל פעם מדבר שטיות
* מעריך ושומע   04/04/14 | 13:40
25. לא להאמין
זה פשוט הזוי שטור כזה עולה בדיוק עכשיו עם מה שקורה עם המשא ומתן. אני שם רגע בצד את העניין עם הטבעונות . הרי מה שקורה עכשיו מוכיח חד וחלק שהערבים לא רוצים שלום. מישהו באמת מאמין שהם פוצצו הכל בגלל השיחרור, שטויות! הם רק ניסו להוציא ממנו כמה שאפשר ואז פוצצו. סה טו. מישהו באמת מאמין בפיקציה של שלום עם רוצחים או תומכים ברוצחים?? ובבקשה אל תכליל גם אותי ב״כולנו נסענו חשבנו״ כי זה הדבר האחרון שעובר לי בראש כשאני נוהג בכביש הזה
* שי   04/04/14 | 13:40
...
יפה הגבת אך גם חשוב לציין שהפלסטינים הם לא רק שקרנים אלא גם פטתים, לא החלטיים ואכזריים, הם לא רוצים מדינה, הם לא יודעים מה הם רוצים אז איך אנחנו נדע??
* רוני   04/04/14 | 17:53
24. לא זכור לי שרוחמה הפרה התפוצצה על אזרחים חפים מפשע בישראל. פטמה דווקא כן
* .   04/04/14 | 13:36
23. צודק שיעשו ליהודים
היהןדים הם פרוט ולא הערבים
* פטמה   04/04/14 | 13:22
תלמדי לכתוב
טיפשה
* בן   04/04/14 | 17:55
22. הפרות לא רצחו ילדים וחפשים מפשע הפלסטנים מחכנים לכך
נקודה
* הדר   04/04/14 | 13:11
נכון מאוד
בואו לא נשכח שהפלסטינים עובדים הרבה עם המתנחלים כמו לבנות להם בתים, גננות, וכו והמתנחלים משלמים יפה מאוד. בלי זה רבים מהפלסטינים יאבדו את מקור הפרנסה העיקרי שלהם. כל השמאלנים האלה חושבים שבכל מקום בשטחים הערבים סובלים ויש תג מחיר. דיי להכליל! מה קשור נוער ימני שונא ערבים? למה כתוב שכל המתנחלים עושים תג מחיר?? זאת קביעה לא במקום ואני בטוח שמי שכתב את זה מעולם לא היה בשטחים. בושה
* חכם   04/04/14 | 13:39
21. גברת אוחובסקי הממורמרת, לכי תעשי קפה
מה קרה? בזמן האחרון אין צומי? ל א כותבים עלייך?
* מאי   04/04/14 | 13:04
20. המטרה של הכתבה הזאת היא אחת ויחידה - לעצבן
* בן   04/04/14 | 12:37
תאכלס.....
* רועי   04/04/14 | 13:23
19. השוואה מטומטמת ולא במקום.
* כתבה המעוררת שאט נפש.   04/04/14 | 12:33
18. כל הכבוד רותם
רותם כל הכבוד חזקת אולי בזכותך אשתדל את גאווה
* יו   04/04/14 | 12:32
17. הקם להורגך....
בע"ח מעולם לא עשו לנו משהו רע ובטח לא ניסו להרוג אותנו... עוד שמאלני...
* אני   04/04/14 | 12:09
עוד לא הבנת שהוא מתכון על הפלסטינים
יפי נפש
* ישראל   04/04/14 | 12:35
16. למה? למה כל דבר להשוות לסיכסוך הפלסטיני.
וכן פטמה סובלת כי היא שולחת את הבן שלה להיות שאיד..תתמודד עם זה!!
* יחיאל   04/04/14 | 12:01
15. אוליי תלך ללמוד עובדות לפני שאתה כותב
עצוב לקרוא את הכתבה הזו ואם החיות היו יכולות לדבר היה להן הרבה להגיד גם עליך מתי בפעם האחרונה פרה עשתה פיגוע?חטפה חייל?? צהלה כשטרוריסט הרג יהודים כן! צריך להיות טבעוני! זה חשוב!! אני ניסיתי כמה פעמים לתקופות וזה קשה ואולי אני אצליח אבל שמולני אני לא יכול להיות, נאום ה"כולנו יודעים" באמצע הכתבה שלך הוא בדיוק מה אחזר ורע בשמאל הישראלי, שקרים ועוד שקרים על אפרטהייד שלא קיים ודרישה לא ברורה לבנות בצפון תל אביב ליד הבית שלך ולא בסביבות ירושליים למראת ששניהם נמצאים בארץ ישראל אז מאקו , הינה , הוצאתם תגובה וזמן ממני אבל זה כלום לעומת הנזק שאתם עושים למדינה ע"י ניצול חופש הדיבור במדינה שלנו, הרי כתבה=כסף וזה מה שחשוב וכתב יקר, לך לספרים ותלמד קצת הסטוריה כדי שלפחות תבין על מה אתה משקר ובגלל שאני יהודי וחשוב לי חיי אדם אז אני ממליץ לך שכאשר אתה הולך לחברים הערבים שלך בעזה תשאיר את הדגל עם הצבעים של הקהילה שלך בבית שלא תגלה כמה לא סובלים הם כלפיך ולא משנה יהודי או ערבי נ.ב- לא לשלול את התגובה שלי בגלל שגיעת כתיב כזו או אחרת, דיסלקציה עוד לא הרגה אף אחד , הסטה כמו הכתבה הדמגוגית שלך כן !!!
* ימני לא קיצוני   04/04/14 | 11:59
מסכימה עם כל מילה של תגובה 15!!!
* טבעונית   04/04/14 | 12:31
15 אוהבים אותך!
* רועי   04/04/14 | 13:25
15 אתה דיסלקט, אבל מבריק
* תודה   05/04/14 | 11:38
14. בני אדם הם היצורים הכי בזויים ונתעבים עלי אדמות.
* עיזה    04/04/14 | 11:58
לא בדיוק
בני אדם הם בסך הכל חיות שיותר חכמות ומצליחות משאר החיות. למה יש לך בכלל ספק שאם אריה או כל חיה טורפת אחרת היתה יכולה לשבת רגל על רגל בזמן שמגישים לה בני אדם על צלחת היא היתה הופכת לטבעונית?
* גיא   05/04/14 | 21:14
13. לא אכפת לי מטבעונים
אכפת לי מהכפייה המטורפת הזאת שלהם, הדרך הזאת של לזעזע אותנו עם סרטים של התעללות בחיות וההכרחה הזאת לעבור לטבעונות כי אם לא אז אנחנו חסרי לב. באותה מידה אני יכול לפרסם סרטים מזעזעים על איך קוטפים ירקות באכזריות וחייבים לאכול בשר כדי להגן על הירקות. זה לא עובד ככה. יופי שהצלחתם להימנע מאכילת חיות ומוצרי חלב אבל רבאק, תשמרו את זה לעצמכם, למה אתם חייבים לכפות את זה גם עליי? אני לא מתעסק לכם בצלחת, אל תתעסקו לי בצלחת. לי אישית יש חברים צמחונים/טבעונים שאף פעם לא מעירים לי כשאני אוכל בשר ואני מאוד מעריך אותם על זה, אז חלאס עם הכפייה המטורפת הזאת. ובכלל, הפוסט הזה על אסי עזר מגוחך לחלוטין, מי ישמע כאילו הוא גיבור שיוצא למלחמה או משהו. באשר לפלסטינים, אף אדם שפוי בדעתו לא יקדם קמפיין להגנה על אנשים שרוצים רק להרוג אותנו ולמחוק את קיומנו באופן מוחלט, ובגלל זה אין הייפ סביב עניין השלום. בתור איש ימין, גם אני בתוך תוכי רוצה שלום, וגם כל ימני או ימני קיצוני אחר, שלא ישקרו לכם, אבל קשה מאוד לעשות שלום עם רוצחים.
* אחד   04/04/14 | 11:58
אתה גם מוחה נגד שטיפת המוח של תעשיות הבשר?
שמרחיקים ממך את התהליך עצמו ומציירים לך תרנגולת או פרה מחייכת על האריזה או שזה בסדר? אני חושבת שלכפות על תינוק לאכול חלב או בשר זה הרבה יותר מזעזע ונורא מאשר להראות למבוגר (אף אחד לא כופה עליך טבעונות, מצפים שתתחיל לחשוב לבד כשתראה את המציאות, וכן המסקנה המתבקשת היא טבעונות! ועוד דבר- זה לא באמת מעניין את הטבעונים מה אתה אוכל- אתה יכול לאכול גם רעל אם בא לך, אבל מה שמפריע לנו זה שאתה פוגע בחיות שלא יכולות להגן על עצמן!!!!!!!
* תמר   04/04/14 | 12:21
לתמר
אני מודע למה שקורה בתעשיית הבשר, אני לא טיפש, אבל מה לעשות שאני פשוט לא מסוגל לוותר על אכילת בשר, אין מה לעשות עם זה. חוץ מזה, אני לא ראיתי שום שטיפת מוח מצד תעשיית הבשר. עכשיו תני לי להציב בפנייך שאלה-אם הייתי צד את הבשר שלי בעצמי, אם הייתי מגדל פרה וחולב אותה בעצמי, מה הייתם אומרים אז? האם זה נחשב ליותר מוסרי בעיניכם? חוץ מזה, לא כופים על תינוק לאכול בשר וחלב, פשוט מלמדים אותו שבבשר ובחלב יש סידן וחלבונים שחשובים בשביל הגדילה, כמו שמלמדים אותו שבירקות יש ויטמנים שחשובים בשביל הגדילה, זה הוכח מדעית ובדרך כלל קשה מאוד להתווכח עם המדע. ובאשר לטבעונים שלטענתך לא מעניין אותם מה אני אוכל-אם זה לא היה מעניין אותם, למה הם בכלל מתחילים את כל הקמפיינים האלה? זה מאוד מעניין אותם כי הם כל הזמן מנסים לגרום לנו להוציא את הבשר מהצלחת בגלל ההתעללות בחיות, חבל שאת מנסה להצטדק ולנסות לשווא להוכיח שזה לא נכון כי שנינו יודעים שזאת האמת
* אחד   04/04/14 | 13:00
12. מה הקשר לערבים עכשיו?? המוסלמים אינם תמימים!
* אורי   04/04/14 | 11:54
11. גדולה אין עלייך
* ה   04/04/14 | 11:35
10. מה עם הערבים ?
שיקפצו לי .
* אני   04/04/14 | 11:30
9. אז מה,
אולי במקום להתעסק במה שאחרים לא עושים תתעסקו במה שאם כן עושים? גם כאן וגם כאן יש בעיה. זה שהיא בוחרת להתעסק בבעיה אחת ולא באחרת זה לא עניינכם. שכל אחד יתרום איפה שהוא יכול ולא ישב בבית ויעביר ביקורת על אחרים שפועלים. קמפיין מבורך וסחטיין לרותם.
* נו באמת   04/04/14 | 11:16
8. כתבה של איש שלא מבין את העם
אתה במיעוט זה שאתם שולטים בתקשורת לא אומר שהעם שמאלני כמוך ממעלה אדומים
* ימני    04/04/14 | 11:14