דיבור ישיר
תגובות (52 תגובות ב-40 דיונים)
40. יאיר גת
אתה כ"כ מסכן אני באמת מרחמת עליך כ"כ הרבה שנים ועדיין נשארת ילד מפונק שלא יכול להציץ החוצה קצת מעבר לסינר של אמא
* לל   27/04/11 | 04:19
39. מפריע לך? כנס
ראש העיר שלך צריך להפעיל לחץ על כל ראשי הערים מסביב כי הם הבעיה שלו. כמות הרכבים הפרטיים המגיעה לת"א מבחוץ היא אדירה. כמו שאתה אומר אין תח"צ נורמלית, בינתיים אופניים יכולות להיות פתרון לא רע בכלל... לפחות לתל אביבים ולערים קרובות.
* רמת גני בן 40   26/04/11 | 14:16
38. לך להזהם אתה בעצמך
איזה קשקשן. תושבי מרכז העיר, הצפון הישן, ודרום העיר מצביעים ברגליים - יותר יותר מהם משתמשים באופניים למטרות יוממות. 15% אחוזים מתושבי מרכז העיר לדוגמה מגיעים באופניים למקום העבודה שלהם. כל יום. גם לי יש רכב וגם אני משתמש בו בסופי שבוע - זה לא קשור לעובדה שזה ממש לא נוח להשתמש בו בתוך העיר והרבה יותר נוח להשתמש באופניים. לא יקדמו את התחבורה הציבורית כל עוד אנשים יהיו צמודים לרכב הפרטי שלהם ועוד יצפו לחניה ציבורית חינם על חשבון הציבור. זה לא ברית המועצות כאן. מי שרוצה חניה - שישלם עליה. אם לא מוצא חן בעינכם שאין תחבורה ציבורית - תכתבו על זה לראש הממשלה ולראש העיר. אם תמשיכו לשבת בפקק ברכב הפרטי ולקטר זה בטח לא ישתנה.
* האזרח דרור   25/04/11 | 17:34
37. לא יפתרו את הפקקים אבל בטח יפתרו את בעית ההשמנה.
* שימי   25/04/11 | 13:37
36. זה לא נכון שאין ברירה - יש car2go
כך שכל תל אביבי שצריך לנסוע לאנשהו בשבת, יש לו פיתרון זמין ונוח. אז שלא יעבדו עליכם כאילו אין ברירה כי אין תחבורה ציבורית בשבת. תחבורה ציבורית בשבת היא כמובן משהו נדרש שישפר את החיים של הרבה אנשים, אבל עד שזה יקרה (שלום עם הפלסטינאים עוד יקרה לפני כן), לא צריך לעצור ההתקדמות הירוקה לכיוון אויר נקי יותר. אם תהיה עלייה של 10 אחוזים שיכולים לוותר על הרכב שלהם בזכות המהלכים של העירייה, זה שווה את זה.
* גבע   24/04/11 | 21:06
35. חניה ואופניים בתל אביב
אל תהיו פריארים עת"א לא תוותר על המכוניות והחניה זה מרכיב מרכזי בתקציב העירוני לכן תמיד יצטרכו חניה חרכב וכלי רכב שיסעו בכבישי תל אביב. המס שהעיריה גובה מתחנות הדלק הוא עצום ונויות לחלקי חילוף ומוסכים איך העיריה תוותר על כל הכסף הזה. אני ממליץ לעיריה לעשות חניה לרכב בניצב למדרכה בכל הרחובות הראשיים דיזנגוף ארלוזורוב אלנבי בן יהודה וכו'. זה יאפשר ליותר כלי רכב להיכנס לתוך העיר. אז תיפטר הבעיה כמו עם העז אצל הרבי.
* יעקב מרקל   24/04/11 | 20:13
34. יש פתרונות תחבורתיים לשבת
ברור שצריך תח"צ בשבת אבל עד אז אתה יכול להסתדר ממש לא רע עם מנוי בקאר2גו, לשכור מדי פעם מכונית לסופ"ש, להשתמש במוניות שירות שפועלות בתדירות לא רעה בשבתות בתל אביב וכמובן שתמיד יש מוניות. תתפלא אבל בסוף זה עוד יצא לך יותר זול מלהחזיק מכונית. ואם בכל זאת אתה לא יכול להיפרד מהאוטו, גם אחרי שיוסדר השביל בבלוך עדיין ישארו ברחוב הזה 60 חניות.
* עודד גלעד   24/04/11 | 12:11
33. מה זה המשפט "בשביל לקוחות מסוג כזה"??
מה זה???? בושה!
* עידו   23/04/11 | 17:53
כי זה מה שקורה
הגדרה מדויקת למצב הנוכחי... רוב הלקוחות של התחבורה הציבורית הם מסוג "כזה" (שלא נעים לנו לרשום בצורה ישירה יותר, אבל כולנו יודעים) והם לא ממש ילכו להתלונן על המצב של האוטובוסים/מוניות שירות וכו... פשוט בזיון של התחבורה. תפסיקו להיות יפי נפש
* מלי   25/04/11 | 13:07
היית בתחנה המרכזית לאחרונה?
אז כן, לרוב זה מסוג כזה... וחבל שלא משפרים את המצב
* דוד   25/04/11 | 13:09
32. סוף סוף מדינה מתוקנת
יחדי סגולה אנו ללא אפשרות לנוע בשבת בחופשיות אלו זמנים חשוכים!!!!! מה זה!!!! בואו נאבק על חופש ובחירה חופשית !! זה לא טהרן ולא סוריה!!
* נורה   23/04/11 | 15:46
31. אתה צודק לגמרי
אני גר במרכז תל אביב ואין לי אוטו, אז כשאני מבקר את המשפחה בחגים אני נשאר אצלהם לישון כי אין אוטובוסים בחזרה. מן הסתם זה מעיק עלי ובטח גם עליהם(למרות שהם בחיים לא יודו בזה). מה יקרה כשתהיה לי משפחה וארצה להישאר לגור בתל אביב? כל המשפחה תישאר לישון אצלהם? הרי אז אהיה חייב לקחת רכב, וזה עוד בלי לציין כל מה שמשפחה עושה ובשבילו היא חייבת רכב(רכישות גדולות בסופרים, טיולים, סידורים צפופים שמחייבים אוטו עוד..). במצב היום מערכת התחבורה הציבורית לא יכולה להתמודד עם צרכים של משפחה שלמה, אפילו לי, בתור רווק תל אביבי ממוצע שחי בשכירות קשה בלי רכב(מסתדרים אבל זה ממש לא אופטימאלי), אז כשתהיה משפחה?!
* אפי   23/04/11 | 14:32
30. עיר ירוקה
אתם רוצים עיר ירוקה תכניסו אוטובוסים חשמליים ועוד לא דיברנו על גנבי האופניים . ומה על אנשים מתבגרים שיש הרבה כאלה בעיר שכבר לא בדיוק יכולים לרכוב על אופניים ?
urycohen   23/04/11 | 08:19
29. כ"כ פלצני ומתאים לאשכנזים של צפון ת"א
הרי מתי יעשו איזה שיפור לדוגמה בשכונה כמו שכונת התקווה?... אז לכל הפלצנים שיבושם להם לרכב בחום הלוהט...וכן , זה לא מעיד על רצון אמיתי לשפר גם בשכונות הקשות של הדרום. אז לכל חובבי הנסיעה באופניים "עם הלפטופ" , תהנו...
* חתוכה   23/04/11 | 07:34
28. די בהתחלה, היה ברור שאתה מקשקש. שישים מקומות חניה
גזלו מרחוב בלוך? שישים?? תספור שוב. לא יקרה לך כלום אם תיסע באופניים בכל רחבי תל אביב, דרום וצפון, גם רמת גן וגבעתיים. לא שלא צריך לשפר תחבורה ציבורית, בסדר, אבל לא כדאי להיות כזה דמגוג, לא ממש עוזר לקייס שלך.
* יאללה ביי   23/04/11 | 07:28
27. אופניים בתל אביב - דבר טוב
יתרונות - כל בנאדם שיורד מהכביש מפחית - זיהום,צפיפות,תאונות קטלניות. חישוב פשוט. במקום להזיז טונה של פח ממקום למקום ולייצר כמה קילוגרמים טובים של co2 אפשר להגיע למקומות מרכזיים בתל אביב במהירות שיא, לא לדאוג לחנייה/קנסות/איחורים. שורפים כמה קלוריות בדרך משפרים את הכושר התאונות הן ברמה של הולכי רגל אם אתה מחזיק אוטו לסופ"שים וביקורי הורים - למה שלא תחסוך קצת דלק והוצאות ותשאיר אותו בחנייה למשך השבוע ? אבל במקביל צריך להשקיע בתחבורה ציבורית סבירה. ואולי כמו בערים ארופאיות מסויימות, לסגור רחובות מסויימים למעבר כלי רכב לחלוטין.
* אישעםאופנים   22/04/11 | 21:24
גזל של העירייה
העיקר שדובר העירייה טרח להוציא הדמייה יפה של הרחוב לאחר השיפוץ ולשים לי בדואר.איפה נחנה? הוא שולח אותי לחנות בחניון גן העיר שהוא הכי יקר העיר? אין שום התחשבות מצדם וזאת התעללות בתושבים .כל מי שגר ברחוב צריך להגיע לאספה ביום שלישי הקרוב ב 4 לבניין העירייה
* גר בבלוך   23/04/11 | 00:49
26. איזה שלילים המגיבים
אני נוסע כמה שנים בתחבורה ציבורית עם כל החברות וזה לא מה שאתם מתארים ,אתם חבורה של מפונקים שמקצינים כדי שיהיה לכם סיבה לתרץ את העצלות, הייתי בספרד לפני חודשיים ושם זה פועל הרבה זמן ואני חייב לציין שהרעיון מצוין ומבורך אני בהחלט הולך להשתמש עם אופניים.שבת שלום
* אסף   22/04/11 | 20:21
25. כל מילה בסלע- ואמרו אמן!!
פשוט גועל נפש לנסוע באוטובוסים בעיר הזאת- אנשים עומדים אחד על השני ומתחת לכל בית-שחי מסריח טחוב אף מסכן שסובל מהריח! שלא נדבר על לוחות הזמנים שלעיתים חברת דן מרשה לעצמה לדלג על אוטובוס ובמקום שיגיע כל 20 (!!) דקות הוא מגיע אחרי שעה כי "יש פקקים"!!
* תל אביבית מלידה   22/04/11 | 17:23
אולי תרצי שחברת דן תחלק דאודורנטים?
* מה קשור?   23/04/11 | 07:29
24. בסין בביג'ינג..
עיר שיש בה לא פחות מ20 מליון איש, חצי מהם רוכבים על אופניים פשוט כמעט לכל מקוום.. נכון לעכשיו אני בבייג'ינג, ואשכרה יש להם כביש משלהם של פס אחד לאופניים, אופניים ממונעים וקורקינטים ממונעים., בסמוך ל4 פסים של הכביש הרגיל למכוניות בכל כיוון.. תתפלאו או לא, אנשים גם יודעים לנהוג פה ככה שאין פקקים (בבלי קשר ליחס בין מספר פסי נסיעה למספר המכוניות). בקיצור ישראל היא מדינה של עצלנים ושל "אין לי כוח" (לאן הכוח נעלם? רק התעוררת בנאדם!), כל נסיון של לנסות להפוך ישראלי ממוצע לפעיל גופנית וללא עצלנות ייכשל מיידית, אין טעם לנסות אפילו..
* מה זה משנה :O   22/04/11 | 16:53
23. צודק!
ומה עם מחירי האוטובוסים שעולים כל כמה חודשים?!? וכל אלה שכתבו שזאת מדניה יהודית וכך זה אמור להיות אז להזכירכם במדינה שלנו לא רק אנחנו חיים ואין סיבה שבני אדם לא יוכלו לנוע ממקום למקום בגלל אחוז מועט ולוחם של חרדיים,הרי גם ככה יש מכוניות בחוץ ואם זה לא טוב לכם לכו לגור בבני ברק.
* תל אביבית   22/04/11 | 16:34
22. תתחשבי בנו, החרדים של תל-אביב! כנסי!
בתל-אביב (בעיקר בדרום העיר וביפו) בשנים האחרונות חלה עלייה במספר התושבים החרדים בתל-אביב! כל אלו אינם רוצים חילול שבת המוני בלב העיר המרכזית במדינה! ולכן תתגברי על רצונך ותיסעי ברכב הפרטי או בטרמפים..
* אברהם-משה   22/04/11 | 15:47
ל22
חצוף
* חצוץ   22/04/11 | 17:23
דיי לכפייה הדתית
לא מעניין אותי מה הדת שלך אוסרת עליך, עלי אל תאסור את זה!!!
* אתאיסט   22/04/11 | 19:30
21. שלא לדבר על איך התחנה המרכזית נראת
אשכרה מזבלת חירייה...!! שישפצו כבררר
* לי   22/04/11 | 15:32
20. מה הבעיה שזה סגור בשבת זה יותר טוב.
תלאביבים מסריחים!
* דרור   22/04/11 | 15:29
19. במדינה יהודית אסור להפעיל תחבורה ציבורית בשבת
במדינת ישראל קיים נושא הציביון היהודי שמשמעותו בין השאר השבתת התחבורה הציבורית בשבת. יתרונות נוספים שהעיר שקטה יותר, ועובדי התחבורה ביום חופש. זה לא נובע מכפיה אלא מבחירה בשמירה על מסורת יהודית עתיקת יומין.
* אורן   22/04/11 | 15:28
זו המסורת? שצריך לנסוע במונית?
שכל אדם מתחת לגיל 17 ומעל 60 תקוע בסופי שבוע, לא יכול להפגש עם משפחתו וחבריו וזקוק לארגן קומבינות?
* לך תישן על האף!   23/04/11 | 07:32
18. למה רק בת"א?
אם מעלים לנו את הדלק ללא הכרה למה שלא תהיה תחבורה ציבורית גם בצפון הארץ כמו שצריך???? אני גרה בעמק הירדן ואין לי שם שום תחבורה ציבורית שיכולה להחליף את הרכב שלי. אם רוצים שאני והרכב שלי נפרד, רק רכבת מהירה מהצפון לדרום תפתור את הבעיה.
* רחל   22/04/11 | 15:08
17. אני חושב שזה טוב .....
גם בארופה רוכבים אל אופנים הרבה יותר מאשר נושעים ברכב ובצדק זה לא מזהם
* רן   22/04/11 | 14:25
נראה אותך מפדל בשיא הגשם
או עולה לאוטובוס עם עוד מליוני אנשים דולפים מים! באירופה לפחות יש תחבורה ציבורית מכובדת לא כמו פה שמי שנוסע בתחבורה ציבורית הוא האלה שלא נחשבים..
* תל אביבית מלידה   22/04/11 | 17:25
16. גאוןןןן שם פתק שלך בקלפי לראשות העירייה
* רועי   22/04/11 | 13:03
15. אךךך איפה כל אלה שלעגו לאופנוענים כשהעלו להם את הביטוח??
כשאני יצאתי להפגין ולחסום את איילון יחד עם חבריי האופנוענים- אתם ישבתם פה ולעגתם, אמרתם שצריך להוריד אותנו מהכביש, שאנחנו חסרי אחריות.. ומה אמרנו לכם? ברגע שהם יסיימו "לטפל" בנו- אתם הבאים בתור.. כי זאת מערכת משומנת של פקידים שלא אכפת לה אם זה יעבוד, העיקר הכסף והדימוי. אז הנה אנחנו עומדים מול מה שיצרנו. אנחנו יצאנו להפגין, וחסמנו את איילון מספר פעמים, וכשזה לא עבד התפקדנו לכנסת כדי לשנות מבפנים. ומה אתם תעשו? נכון! תטקבקו. אני מגיע לבית שלי במרכז ת"א על קטנוע, עובר אותכם בפקקים ורואה את התסכול שלכם, עולה על המדרכה וחונה ברגע, וממשיך ביום שלי..נכון,זה כלי מסוכן אבל היום גם לנשום זה מסוכן. ולא.. אין לי בעיה להגיד אמרתי לכם. אולי עכשיו כשזה מגיע לסף ביתכם תראו את האינטרס המשותף שלנו..
* יוני   22/04/11 | 12:51
14. גם בפנקס הם סגרו מסלול נסיעה שלם בכל כיוון !!
פשוט לא נורמליים !!!!!!!
* אורן   22/04/11 | 12:22
13. מנסים לשחק אותה ירוקים אבל אנחנו שחורים
כל כך נכון, מנסים להפוך להיות ירוקים אבל אנחנו כל כך שחורים. אני רוצה לראות אנשים נוסעים באופניים בטמפ של 30 -40 מעלות בתל אביב ועוד נהנים. הדרך הנכונה שיפור תחבורה ציבורית בכל הארץ ולא רק בתל אביב,שתיהיה מהירה וזמינה בכל זמן ומקום. האזרחים עם הזמן יבינו שזו האלטרנטיבה הכי טובה ורק כך אנשים לא יוציאו רכבים מהבתים. אבל לא יהיה שום שינוי פחות רכבים פחות כסף לעירייה
* עוז   22/04/11 | 12:22
נכון! לא כל מה שמתאים לאירופה מתאים לנו
צריך תכנון שמתאים לנו ולא לחקות ממדינות אחרות קצת קשה לשפר ולתחזק עיר שמההתחלה נבנתה באנרכיה אבל עם קצת יצירתיות אפשר ליצור קצת יותר סדר עם אופניים תחבורה ציבורית ורכבים פרטיים מעניין מה יקרה שנהיה 12 מילון תושבים במדינה??
* [][][]   24/04/11 | 07:30
12. רכבת תחתית..?
נראית כמו חלום רחוק למרות שקיימת ברוב בירות העולם. כאן זה נראה כמו חלום רחוק..
* ירון   22/04/11 | 11:30
11. גם בתוך ת"א וגם באמצ"ש אין פתרון מספק..
ניסית פעם להגיע באוטובוס מצפון דיזנגוף לעזריאלי? תצטרך להחליף שני אוטובוסים בשביל זה.. וזאת רק דוגמא אחת ויש לי עוד הרבה..
* מסכימה בהחלט..   22/04/11 | 11:28
10. כל הכבוד כתבה מעולה ! צודק ב100 %
אם היו אוטובוסים ונהגי אוטובוסים נורמליים אולי זה היה אפשרי . כל פעם שנסעתי באוטובוסים סבלתי , קודם כל צריך לחכות להם תמיד המון זמן כי ככל הנראה אין מספיק אוטובוסים שיצאו !!! לאחר מכן צריך לסבול לפעמים את היחס המעצבן של הנהגים או לעמוד כל הדרך. וכמובן העובדה שאין תחבורה ציבורית בשבת - מעצבנת !!! זה שיש דתיים בארצנו ושומרי שבת לא אומר שכולם כמוהם . אני שומרת על המסורת היהודית אבל כן נוסעת בשבת אז למה אני צריכה לסבול בגלל החוק הזה? בקיצור רכשתי רכב לא מזמן וזה פשוט כיף - לא תלויה באף אחד ! המדינה הזאת אף פעם לא תשקיע בדברים הנחוצים לנו האזרחים . כי אנחנו תמיד נימצא בסכנה קיומית וכל הכסף יושקע לביטחון המדינה ואהה כן גם למושחתים שעומדים בראשה.
* נוסעת ברכב בשנה האחרונה - ומרגישה נפלא   22/04/11 | 11:27
טוב שיש להם תמיד תירוץ של איום בטחוני
כדי לא לעשות כלום במדינה למען האזרחים והעלאת רמת החיים פה. המצב הבטחוני הוא רק תירוץ להמשיך להעלות את המיסוי. ולבזבז את כספינו. ומה עם המיסוי על קניית אוטו חדש..יותר מפי 2 ממחיר האוטו.....מה עם תשתיות התחבורה והמים והחשמל שמתאימות אולי לתקנים משנות השבעים או החמישים ולא לכמות האוכלוסיה העדכנית. למרות כל הכסף שנלקח מדוחות חניה , מע"מ על מים ומיסים ...שום דבר לא משתנה פה...הגיע הזמן לזעקת העם.. די לשחיתות!!!. יש צורך לפעול לשיפור החיים של כולנו..ולהציל את המעמד הבינוני מקריסה כלכלית
* צודקת   23/04/11 | 16:18
9. ועוד נקודה..
לא הזכרת את ההידחסות לאוטובוס כמו בעולם שלישי. אני נוסעת כל יום באוטובוסים לעבודה והנהג מפסיק להעלות נוסעים רק שכבר אי אפשר להכניס סיכה. ביזיון.
* מסכימה לגמרי   22/04/11 | 11:23
8. עצלנות ומפונקים כמוך זה יוצר את הפקקים בעיר
הבעיה היא הגישה. הרי גם אם יחליפו את התחבורה הציבורית לנוחות בעולם ויעשו הכל על מנת שאנשים יצאו מהרכב הממוזג זה לא יעזור כי זה לא בסטייל שלהם והם ימצאו אח"כ על מה לקטר. אני מגיע עכשיו לכל מקום שאני רוצה בתל אביב בדקות עם אופניים. אם אתה אומר שבגלל שיש לך רכב אתה נוסע בו גם למרחקים הקצרים בעיה שלך, תעמוד אתה שעות בכביש ותחפש חניה. ובגללך ובגלל אנשים כמוך מרכז העיר עמוסה כל כך. וכן יש לעירייה להשתפר בנושא התחבורה הציבורית אבל תתרום אתה במה שאתה יכול!
* תל אביבי   22/04/11 | 11:19
7. צודק ואני רק אוסיף
אי אפשר להסתמך על תחבורה ציבורית לא רק מפני שאתה לא יודע מתי האוטובוס יגיע ובגלל תנאי התברואה, אלא מפני שלוקח לך הרבה יותר זמן להגיע באוטובוס ליעד מאשר עם מכונית, כולל בשעות הפקקים ! כי במקום להקים עוד מסלולים לת"צ בלבד ולאכוף אותם (!!) מקימים עוד מסלולי אופניים שיכולים להיות רק כאמצעי משלים ולא עיקרי. בנוסף רוב הפקקים הם בין ערי הלווין כמו רמת-גן, חולון, בת-ים, וכו' לת"א ובחזרה, ושום אופניים לא יעזרו במקרה הזה, במיוחד לא בעונת הקיץ ובעונת החורף.
* ליאור   22/04/11 | 10:42
6. וואלה צודקים ! כבר רוצה שיהיה פה אירופה !
מה יש כל אוטובוס בלילה חצי שעה ?! מה קרה. ?! ועוד הם מאחרים לפעמיים ולפעמיים מקדימים ב5 דק' יותר מידי ונדפקים צריך גם בחולון וכל גוש דן לעשות את זה ! האזרחים משלמים למדינה ! אך המדינה לא משקיעה באזרחים !
* Logih   22/04/11 | 10:19
5. כל מילה בסלע
* תל אביבי   22/04/11 | 10:13
4. צודק בהחלט!
צודק צודק צודק! אבל חבל על כל מילה,לא יעזור שום דבר. זה רק הולך ונהיה גרוע מיום ליום.
erezfit   22/04/11 | 09:51
3. מה שעוד שחכו פוליטיקאים : חסרונות של אופניים
1) לא כל אחד יכול לרכב על אופניים. יש גם ציבור מבוגר יותר ונכים וסתם אנשים שלא יכולים לנסוע על אופניים. 2)רוכב אופניים חסוף יותר לסכנות הכביש מהנוסעה באוטו. וכל פגיעה הכי קטנה מעיפה אותו לכביש. וגם אם רק לעיטים נדירות מדובר על סכנת חיים - הריי הסיכויי לפציעה סתמית ומיותרת באופניים הוא עצום. לסיכום: אולו אופניים היו כלי תחבורה כל-כך נוח ובטיחותי - הפוליטיקאים היו מוכרים את מכוניות המהונדרות שלהם ומעבירים את ישבנם למושב האופניים.
* ענת   22/04/11 | 09:41
תירוצים תירוצים
כמה צעירים יש בתל אביב וכמה אוכלוסייה מבוגרת????? הם יודעים שהאופניים זה לא בשביל הנכים אבל זה בהחלט יצמצם את העומס ויוסיף לאווירה. מילא היית מציינת שאי אפשר לנסוע ביולי אוגוסט לעבודה עם אופניים כי אתה מגיע כמו אולסי פרי אחרי משחק לעבודה
* תל אביבי   22/04/11 | 11:25
תיכנסי..
1) לא אומרים שכולם פתאום צריכים לעבור לאופניים, כל אלה שבריאים בהחלט יכולים לעבור לאופניים או מקסימום לאופניים ממונעים לעצלנים יותר, ואלה אם בעיות בריאותיות כמו נכות ו"סתם אנשים שלא יכולים לנסוע אל אופניים" שייסעו באוטו.. הקטע פה להקטין את הזיהום. 2) סכנה או לא סכנה, אם יש כביש מיוחד לאופניים וכאלה איפה הסיכון פה בכלל :O באופניים הרבה יותר קשה להיכנס לתאונה עם אופניים אחרים, כי המהירות לא גבוה וכ"כ קשה לאלה שמפחדים על ראשם ללבוש קסדה ?
* מה זה משנה :O   22/04/11 | 17:02
2. לא רק אמינה ובטוחה אלא גם איכותית. מפגע הרעש מאוטובוסים
זו אחת המכות הקשות שאנחנו תושבי העיר סובלים מהם יום יום. הרעש שעולה מאוטובוס הוא פשוט בלתי נסבל על גבול המזיק לשמיעה. בגלל קומבינות ועסקנים שמגדילים את רווחי תאגידי האוטובוסים לשמיים אנחנו נשארים עם אוטובוסים ישנים רועשים ומזהמים שבמדינות מתוקנות כבר מזמן היו גרוטאות רכב...
* תמי   22/04/11 | 09:26
1. צודק צודק צודק!!!
* גכיע   22/04/11 | 08:44