תגובות (110 תגובות ב-53 דיונים)
53.
אוקיי אני תומך בכתבה ואולי במקום להקשיב לדת תקשיבו למדע לרופאים תקבלו אנשים תבינו אותם הדת לימדה אותנו המון אך אנחנו לא צריכים להיתמסר לדת אנחנו אינדוודואלים עצמיים בואו נרגע רגע וניכנס לנעלי האחר
06/08/23 | 22:00
יש דעות שונות בקשר למדע ולרופאים על זה. תתחיל להקשיב למדע על אנשים שהתחרטו על שינוי מין.
13/09/23 | 23:58
52. זה אסור לפי הדת
זה אזור לפי הדת וגם לפי ההגיון הם הורסים את הילדים
01/01/18 | 20:37
הדת שלך מעניינת תחת
דת = מחלת נפש קשה. לא צריך להתחשב בה !
17/02/18 | 18:03
51. תום
תום ממש חתיך!!
אישת לי זה מנע לחשוב עליו כחתיך או כבעל לעתיד
27/08/14 | 17:05
50. אני
אני היתי טום ובי עד גיל 12 פחות או יותר,ואהבתי כל מה שבנים אוהבים,והיתי לרוב עם בנים...ועדיין,לא נהפכתי ללסבית. זה רק גיל ההתבגרות...
18/08/14 | 16:02
49. שיילו המסכנה עושה את זה בגלל הניכור של אמא שלה
21/07/14 | 13:55
48. מרתק!
חוסר הידע שלנו משפיע מאוד על התפיסה שלנו את הטרנסג'נדרים. אני למדתי הרבה מהכתבה הזו. בסופו של דבר, מדובר בבני אדם ככולם, וככאלו יש להתייחס אליהם! אני לא בחרתי להיות ג'ינג'. אבל כזה אני. והסביבה צריכה להתמודד. וגם אני.
להתחבא מאחורי "לא כדרך הטבע" משמעו לפחד להחשף לאנשים ששונים מכם. וזה עושה אתכם חשוכים ואטומים. האם ככה אתם רואים את עצמכם?
13/07/14 | 15:14
47. מלך
01/07/14 | 02:35
46. הכתבה רק שוכחת שהם כבר לא יכולים ללדת...
עם כל הכבוד לפתיחות וקבלת האחר יש גם עניין לא פחות חשוב בעידוד המשכיות וילודה...
כל המתלוננים הם מפונקים שלא מוכנים להתמודד
זהות מגדרית זו התמודדות ואנורקסיות זו התמודדות אלו צריכים לא להתפנק ולקבל את איך שהם נבראו ואלו צריכים לא להתפנק ולאכול משהו כדי לחיות
כל פעם שיש איזה בעיה מנסים לעקוף בדרכים שונות ומשונות במקום להתמודד
30/06/14 | 13:58
מוקי עם שכל של צימוקי
א. התאמצת...
ב. תנוח....
ג. וכשתתעורר , תלמד גם לשים נקודות ופסיקים.
03/07/14 | 20:25
חחחחח
חופשי
24/08/14 | 10:47
עידוד ילודה
שתי מילים: פיצוץ אוכלוסין.
29/11/18 | 20:45
45. לכל דבר יש את הזמן שלו למה להיכפז?
מזל שהורי לא היו כאלה פתוחים ״ וליברלים״ כי אני זוכרת בתור ילדה תמיד רציתי להיות בן הייתי משחקת כדורגל ומתלבשת ככה אמא שלי פשוט לא הייתה מיתייחסת לזה והיום אני גאה בנשיות שלי ומרגישה הכי טוב עם עצמי!! ולתת לילד שלך לעבור כזה מהפך גורלי בגיל כזה זה טעות! אם בעתיד כאשר הילד בוגר ויכול להחליט החלטות גדולות כאלו אל גופו ועל חיו זה כבר משהוא אחר אין לי בעיה כניראה שזה באמת מי שהוא.נכון שצריך לקבל את ילדך כפי שהם אבל לא בגיל הפכפך כזה !!!
30/06/14 | 11:41
44. לכל הנאחזים בתורה
אלוהים שלכם ברא כל אדם בצלמו, משמע גם גברים וגם נשים הם צלם של האל, נכון? עכשיו, "הכל זה מלמעלה" מוכר לכם? יופי. משמע האל בורא טרנסים בצלמו גם כן. לכו תתווכחו עם האלוהים שלכם על כך שטרנסים הם לא בריאת האל. או שרגע, הייתכן ואלוהים מפשל מדי פעם? לא, נכון? "הכל זה מלמעלה"
בורות בורות ועוד קצת בורות, זה מה שאני רואה פה.
אני אישית גבר סטרייט שמעולם לא הרגיש כלוא בגוף שלא שלו, אבל אני מספיק פתוח בדעתי לקבל שלא כולם כמוני, ויש אנשים שחיים חיים שלמים בלי תחושת השלמות עם האני העצמי שלהם כמו שאני רוצה להאמין שאני חי.
במיוחד הרגה אותי פה אחת התגובות שאמרה "מילא הומואים ולסביות, אבל להחליף את המין?"
אם כבר הפתיחות המחשבתית הזו התקדמה כבר למצב ש"מילא הומואים ולסביות" אז עוד קצת וגם זה יהיה לגיטימי.
אני מעדיף לראות חבורה של ילדים טרנסים מאשר לשמוע על עוד ילד בן 13 שחתך לעצמו את הורידים כי הוא הרגיש אישה והכריחו אותו לחיות בשקר עם עצמו.
תתביישו לכם כל המלעיזים, ואני מאוד מקווה שתיתקלו באופן אישי בטראנסג'נדר רק בשביל שתבינו שהשד לא כזה נורא.
29/06/14 | 14:20
מה אתה אומר? רחמנות ממש ללדת הם יכולים? זה נקרא בריאת האל?
30/06/14 | 13:54
43. איום ונורא.מי שאשם בכך זה התקשורת המעודדת הומואים
כמו כן הרשויות שמאפשרות תהלוכות מוזרות ומגוכחות.מבלבלים את הילדים והנוער.הרס נפש .מיותר ומסוכן לפרסם דברים דומים לאלה בתקשורת.
29/06/14 | 13:47
42. ראש פתוח והכל אבל זה כבר מוגזם!
אני מגדירה את עצמי כבנאדם עם ראש די פתוח אבל זה כבר מוגזםם זה שילד מתחיל לשחק ב"לדמיין לי" ומקבל תמיכה מהסביבה זה מה שגורם לכל זה, אתם מבינים שזה ילד?! שיכול להיות והוא יגיע לגיל 20 ויתחרט אבל הוא כבר לא יכול כי כל הסביבה שלו רואה אותו אחרת. אני בעד ליברליזם אבל זו כבר מתירנות מוגזמת!
29/06/14 | 10:28
41. התורה
יהודי שלא שלם בדרך שנברא ומשנה לבסוף את מיניותו לא קם בתחיית המתים
29/06/14 | 09:38
חחחחחח
טוב אחי.. ספר לי שתקום.. איזה שטויות תחיית המתים...
29/06/14 | 11:56
המתים הם יהודים.. אתה לא מבין שהתנך זו מטאפורה למוות רוחני.
29/06/14 | 13:29
40. גועל נפש שזה מה שהעולם מעודד היום
יש אלוהים בשמיים והוא בחר באיזה מין להביא אותנו לעולם שטויות של מדענים הרסו את העולם שלנו והגיעו למצב שכבר ילדים קטנים מקבלים יחס להחלטות שלהם איפה החינוך איפה הכבוד.., חסר דרכים היום לטפל בזה יש כול כך הרבה פסיכולוגים וצרות שונות העולם שלנו נהרס מיום ליום ואנשים אינם מתעוררים למציאות, אין לי שום דבר נגד הקהילה של ההומואים והלסביות אבל כולנו בני אדם וכולנו דומים לכולם יש אוזניים,עיניים,ידיים ורגליים וכול דבר שגורם להם לחשוב ככה זה נטו חינוך לא סביר והכרה של העולם בדברים האלה.. לא סתם גבר נולד גבר ואישה נולדה אישה מקווה שעזרתי למשהו שחושב אחרת.
29/06/14 | 05:25
39. חשיבה שוביניסטית מובילה לשינוי מין מיותר
28/06/14 | 21:52
38. כתבה מהממת
28/06/14 | 18:22
37. גם אני הייתי כזאת כילדה
כעסתי והייתי מתוסכלת מאוד מכך שאני בת. התסכול והכעס חלפו, אבל עד היום אני מתלבשת כמו נער (רק ג'ינס וטריקו), לא מתאפרת, לא עושה גבות, שונאת בגדים צמודים ומחשופים, לובשת חולצות כמה שיותר רחבות וסולדת מכל דבר שיש בו סממן, ולו גם הזעיר ביותר, של נשיות. אז כנראה שהנטייה הזאת לא חלפה לגמרי.
28/06/14 | 17:33
חמוד/ה טפלי בעצמך...
28/06/14 | 21:10
לא, טפל\י את בעצמך, חשוכה!
28/06/14 | 21:39
באמת כדאי לטפל בעצמך
מה היה קורה עם כל הצמחים היו קמים בבוקר ומחליטים שהם לא פולטים יותר חמצן הא? מזלנו שאין להם חבורת מדענים שבשם חופש הבחירה מאפשרים להם זאת
לילך אם כל הכבוד ויש כבוד! כדאי לאדם להגשים את יעודו הוי אומר אם הוא נולד כאשה אז לא להחביא ולקבל את זה לגמרי כן לטפח עצמך וכן לפחות קצת להיות נשית כן להכיר מישהו ו...ללדת לו ילד ו..להיות אשה
כך העולם טוב יותר כשכל אחד עושה את תפקידו
30/06/14 | 14:03
באמת כדאי לטפל בעצמך
מה היה קורה עם כל הצמחים היו קמים בבוקר ומחליטים שהם לא פולטים יותר חמצן הא? מזלנו שאין להם חבורת מדענים שבשם חופש הבחירה מאפשרים להם זאת
לילך אם כל הכבוד ויש כבוד! כדאי לאדם להגשים את יעודו הוי אומר אם הוא נולד כאשה אז לא להחביא ולקבל את זה לגמרי כן לטפח עצמך וכן לפחות קצת להיות נשית כן להכיר מישהו ו...ללדת לו ילד ו..להיות אשה
כך העולם טוב יותר כשכל אחד עושה את תפקידו
30/06/14 | 14:03
36. כל הכבוד! מחזק את ידיכם! וכל המצקצקים- תרגיעו את עצמכם
28/06/14 | 16:20
35. גועל נפש
מה יהיה עוד 20 שנה?
28/06/14 | 13:03
בורות
למה להתנהג בבורות?,אני מבינה שאולי יש אנשים שתפיסתית מתקשים עם הנושא הזה,אבל צריך לנסות להכניס את עצמנו לנעליים של הילדים האלה.
סך הכל אנחנו חיים פעם אחת,וכולם רוצים להיות מאושרים,זו הסיבה שהם עושים את התהליך הזה.
ברור שזה נראה לנו קצת מוזר אבל סך הכל כל אדם רוצה להיות מאושר וזה מה שעושה אותם מאושרים. צריך לנסות להפנים את זה.
28/06/14 | 14:11
34. לדעתי זה מוקדם מדי
כשהייתי קטנה בערך עד כיתה ו לבשתי רק בגדים של בנים שנאתי בגדים של בנות.. חשבתי שלא מתאים לי בכלל להיות ילדה.. רציתי להיות בן.. שיחקתי כדורגל בהפסקות.. ובערך בין ז ל-ט משהו השתנה.. התחלתי לקבל את עצמי.. והיום אני עדיין מאוד ספורטיבית ולא הכי נשית שיש אבל שמחה שאני בת ולא בן.. זה מה שקיבלתי ואני לומדת להנות מזה כמה שיותר
28/06/14 | 12:28
33. לא נכון ! ההיפך יש חזרה גדולה לסטרייט !
28/06/14 | 12:08
32. החרבת העולם עם כותרת- קבל תשונה
28/06/14 | 10:52
ירושלים נפלה על שנאת חינם בגלל שכמותך
28/06/14 | 16:21
31. סדום ועמורה דור משוגע
28/06/14 | 10:20
30. לאט ובשקט תרבות המערב משתלטת לנו הארץ!
צריך לעצור את כל הטכנולוגיה הזאת שהורסת כל דבר קטן בדור הזה שגדל להיות סדום ועמורה...כל דבר אסור הופך להיות מותר ולגיטימי! עם השנים אנחנו מתדרדרים לתהום! אנשים חושבים שהם מתקדמים ושהעולם מתפתח ונהיה טוב יותר וידידותי יותר אך ההיפך הוא הנכון...עולם דפוק...
28/06/14 | 09:13
וואו כמה שאתה סתום..
28/06/14 | 09:47
כנראה שהעולם מתקדם אבל אתה נשאר מטומטם!
28/06/14 | 10:56
אתה בטח גם מאמין באלוהים נכון?
יחשוך. הדת זו הרגרסיה הכי גדולה של האנושות
28/06/14 | 11:09
גם מי שלא מאמין באלוהים
יכול לחשוב שזה מחלות נפש, צר לאכזב, זה שלא כל אחד זורם לא אומר שהוא טועה.
28/06/14 | 13:18
להמגיב
התגובה הכי קצרה והכי נכונה שקראתי...
28/06/14 | 13:28
איזה כיף שיש נאורות והבבונים מתחילים להילחץ :)
28/06/14 | 21:41
תלמד קצת לפני שאתה מדבר שטויות
זה שדפוק הוא אתה לא העולם
12/06/16 | 11:17
העולם דפוק... אה רגע טרנסופוביה זה דפוק והומופוביה ותקרא קצת את ה מוריד לי מהאיי קיו
06/08/23 | 22:15
29. עד גיל 18 אסור לעשות ניתוח אף,קיצור אוזניים , והסרת משקפיים
בישראל אין אפשרות לעשות ניתוחים קוסמטיים לפני גיל 18 . גם הסרת משקפיים בלייזר רק אחרי גיל 18 . הסיבה הרשמית היא שהגוף עדיין בצמיחה ורק אחר כך מתייצב . חומר למחשבה
28/06/14 | 09:06
אני עברתי ניתוח קוסמטי בגיל 13 ! זה חוקי , אך הזהירו אותנו מן הבעיה הזו
כותרת ^^
28/06/14 | 10:12
אבל זה בדיוק העניין...
הסיבה שהם לא רוצים לחכות היא בגלל ש הם לא רוצים את הממנים הנשיים/גבריים שאח"כ יותר קשה להסתיר.
ודרך אגב, מותר לעשות ניתוח אף לפני גיל 18. הייתה לי ילדה בשכבה שעשתה בכיתה י"א
28/06/14 | 10:23
בגלל זה יש מעכבים
אם מתחילים את התהליך בגיל צעיר אז קודם מביאים מעכבי בגרות שזה אומר שאם אתה גבר אתה לא תתפתח בתהליך ההתבגרות המינית וכ"ו עד שאחרי כמה שנים תעבור את הניתוח (זה בדרך כלל מגיע לגיל 16.
29/06/14 | 12:18
28. סובלנות כלפי השונה, גם אצלך בבית!! זה הכל.
אם הילד במצוקה כי היה איזה בילבול במין אליו נולד, אין לנו אלא לשמוח שהרפואה מאפשרת לו היום לסדר את הדברים. נעזוב בצד את הקבעונות של פעם, אין לה מקום יותר בעולם החדש.
28/06/14 | 07:23
אין כזה דבר עולם חדש העולם היה נאור גם פעם ואת לא הרבה יותר חכמה מהרבה חכמים שהיו בעבר
30/06/14 | 14:06
27. חצי מהילדות שלי רציתי להיות בן והתנהגתי כמו בן
שיחקתי כדורגל וגוגואים וגולות ולא התקרבתי לבנות או למשחקים שלהם . זה אומר שאני הייתי בן מודחק בגוף של בת ??? ממש לא !!! בתור ילדה אהבתי להיות עם הבנים ובעיני עד עכשיו המשחקים שלהם יותר מעניינים מאשר של הבנות אבל אוי ואבוי לי אם ההורים שלי היו חושבים ככה ועושים לי שינוי בזהות . אני אהבתי להיות בחורה וכיום אישה . לא הייתי רוצה להיות בן גם ל 5 דקות
28/06/14 | 07:22
לא קראת עד הסוף.. וחבל.
28/06/14 | 10:15
בעיות בהבנת הנקרא
אם לא שמת לב הכתבה לא מתעסקת במה שמוגדר כיום ״טום בוי״ שזה בנות שמזדהות יותר עם העולם הזכרי.
אלא עם בנות/בנים שאינים חשים שהם נמצאים בגוף הנכון!!! אף הורה לא ניתח את הילד שלו נגד רצונו אלא עם רצונו ועם יעוץ מקצועי!
קצת הבנת הנקרא גיברת...
28/06/14 | 10:43
מה את/ה אומר/ת?
הילדים הללו בגילאי ה טיפשעשרה "חשים" שהם בגוף לא מתאים!!!?
אולי הם גם חשים שצריך לשכב עם החברה ולזרוק.. או חשים תסכול מזה שאין להם אייפון כמו לחברים.. או מאיימים להתאבד עם לא יקבלו גינס חדש
האם זה גיל שניתן להתחשב במה שהם חשים לעניין כל כך גורלי?
גם גיל 18 לא בטוח שזה מומלץ למרות שזה החוק..
30/06/14 | 14:12
ובגלל זה אתה לא טרנסג'נדר וההורים לא היו עושים כלום אם לא היית דורש את זה. אל תדבר בשם קהילה שלמה. או אל תדברי בשם קהילה שלמה.
28/06/14 | 10:58
את לא ביטאת רצון מתמשך להיות בן. היית טום בוי, זה הכל
28/06/14 | 21:42
26. אין הדור הזה גמורר
28/06/14 | 06:01
צודק,לצערי. אבל יש לזה השלכות על כל היהודים.
כולם יסבלו מזה
28/06/14 | 10:19
25. וזו ההוכחה שצריך רישיון כדי להיות הורים
לא רחוק היום בו הורים "יתמכו" בילד שממש ממש אבל ממש (!!!) רוצה לעשן סמים כי מגיל 4 הוא התעקש לשתול עציצי מריחואנה, או הורים ש"יתמכו" בילד שממש ממש אבל ממש (!!!) רוצה לקיים יחסי מין בגיל 10. כי עובדה שהוא לא הפסיק לשחק במה-שמו שלו מגיל 3.
או הורים ש"יתמכו" בילד שממששששש רוצה להתאבד בגיל 7. כי הוא לא הפסיק לבכות איזו הורים דפוקים יש לו ושבא לו למות.
ובכל בשם "האושר של הילד שלי יותר חשוב ממוסכמות חברתיות מיושנות" או כל הבולשיט הזה שמאכילים פה אנשים.
הורים דפוקים. ילד מתחת לגיל 18 לא יכול לקבל על עצמו החלטות כאלה. לא שבגיל 18 חסרים דפקטים, אבל הם כבר בוגרים מספיק בשביל לדפוק לעצמם את החיים.
28/06/14 | 03:38
24. לאן אתם ממהרים
אנשים אתם ממהרים מדי,אני מכירה הרבה ילדות שהיו ממש טום בוי ואנהו לשחק עם בנים להתלבש ולהנהג כמו גברים וזה חלף..והן היום סופר נשיות חלקן נשואות פשוט חלק מההתבגרות,לא תמיד זה נשאר.אם כן אז אני בעד בגיל מוחר כשזה וודאי.
28/06/14 | 01:52
23. נפלא!
אני שמח שיש יותר מודעות לדברים כאלה!
ככה מתקדמים מחושך לאור, משמרנות לקבלת האחר!
28/06/14 | 00:23
22. טוב שמציפים את הנושא וטוב שמתחילים מוקדם ככל האפשר את השינוי
27/06/14 | 23:48
21. זה סוף העולם
27/06/14 | 19:10
20. מה רבו מעשיך ה' הכל בתבונה בראת
27/06/14 | 18:53
19. בסוף האמת תמיד יוצאת לאור
כתבה מעולה....
לדעתי צריך כמה שיותר כתבות כאלה על מנת שנדע לא רק לקבל את השונה אלא גם נדע על קיומו
27/06/14 | 18:28
18. בסוף האמת תמיד יוצאת לאור
כתבה מעולה....
לדעתי צריך כמה שיותר כתבות כאלה על מנת שנדע לא רק לקבל את השונה אלא גם נדע על קיומו
27/06/14 | 18:28
17. בסוף האמת תמיד יוצאת לאור
כתבה מעולה....
לדעתי צריך כמה שיותר כתבות כאלה על מנת שנדע לא רק לקבל את השונה אלא גם נדע על קיומו
27/06/14 | 18:27
16. מי אנחנו שנגיד למישהו מה המגדר שלו?
ונחליט עליו? זו החלטה אישית בלבד, ואין סיבה לסבל רק בגלל שהחברה עוד לא קיבלה את הרעיון. אם מישהו רוצה לעבור ניתוח לשינוי מין, אין שום סיבה למנוע את זה ממנו. מניעה פירושה דיכאון ואומללות, ולעיתים גם התאבדות. לכל אחד מגיע להרגיש בנוח בגופו.
27/06/14 | 18:12
15. שינוי מין
השאלה החשובה היא האם הם יכולים ללדת ? אם לא הם פשוט מסרסים את עצמם
27/06/14 | 17:41
ילדים זה לא הכל בחיים
27/06/14 | 18:29
לאבי שמגיב לאבי, מאבי.
מה כתבת??? ילדים זה לא הכל בחיים? תגיד את זה להורים שלך נראה איך יגיבו... מאחל לך לקבל שכל בקרוב.
28/06/14 | 09:08
ילדים
אבי שמגיב לאבי,.מי אתה שתשפוט אותו?!?!זה שהוא אמר מה שהוא אמר לא אומר שהוא בלי שכל,נראה לי שאתה הפרימיטיבי לך תשריץ בקיצור.
28/06/14 | 10:13
האמת?
מבחינה אבולוציונית "טהורה" ו"קרה" המטרה של כל פרט בגזע הוא להתרבות על מנת לאפשר לגזע להמשיך להתקיים, להתפתח (תוך כדי מוטציות כאלו ואחרות)
מה שאומר שכן... ילדים הם המטרה הקיומית של כל פרט
לא שאני מתערב בזה, ממש לא משנה לי אם הם יביאו ילדים או לא, זו פשוט פיסת אינפורמציה.
28/06/14 | 11:26
14. איזה עולם נהיה פה?! ממש סכנה לאנושות.
27/06/14 | 16:31
13. כי ללמוד לקבל את עצמינו יותר קשה
27/06/14 | 15:36
12. זה פשוט נהיה טרנד למה פעם זה לא היה למה כי עכשיו זה משהו טרנדי כמו טבעונות ועכשיו גם זה די לתת במה לדברים האילו
27/06/14 | 14:18
11. מאוד
פשוט גועל נפש כשזה מתחיל מגיל כזה צעיר והתופעה מתרחבת עם השנים... אני לא רוצה לחיות בעולם הזה הדפוק הזה יותר
27/06/14 | 13:56
אתה יותר ממוזמן להעלם מהעולם, אנחנו נשמח
27/06/14 | 18:34
מתגובתך משתמע
שלא רק שאתה לא מקבל את דעותיו של האחר, גם תגובות סובלניות אין לך למי שלא מסכים עם דיעותיך, גם אם הוא לא מתבטא בצורה נעימה. לפני שאתה מטיף וחי בתחושה שאתה מבין לליבו של האחר, תנסה לנהל דו שיח גם עם זה שאתה לא מסכים עימו בדרך מכובדת
28/06/14 | 11:10
10. כתבה מצויינת, כל הכבוד.
רק הייתי מסירה את הכיתוב בדף הבית "הילדה הזו היא בעצם ילד". תתייחסו בכבוד למגדר שנבחר על ידי הילדה.
27/06/14 | 13:41
9. שרק מראים שהכל בסדר.
27/06/14 | 13:29
8. כל הכבוד למאקו על הכתבה
זה חשוב להיכנס להורים מודעות על הנושא. יש הרבה הורים שלא מודעים בכלל.
27/06/14 | 13:15
7. אין סוף לטיפשות שהיא בהסוואה של נאורות!
היום בנאדם לא צריך להתמודד, קצת קשה לו במבחן הוא לוקח כדור. קצת חוסר מצב רוח גם לזה הוא לוקח כדור, ועכשיו פתאום לא בא לו להיות בן אז הוא הופך לבחורה. אנשים תפסיקו להיות עצלנים ותתמודדו. התמודדות עם מצבים קשים בונה את הבנאדם ואם כל פעם שלא יהיה בא לכם על משהו אתם תברחו לא תגיעו לשום מקום בחיים שלכם. ובטח שלא תתפתחו. די לטיפשות, קחו איזה כדור.
27/06/14 | 12:04
וואו איזה השוואה
צחי איך אתה יכול להשוות קושי בללמוד למבחן לקושי לחיות עם זהות מגדרית?? לך קצת לספרייה ותקרא! קושי בללמוד למבחן לא גורם לתחושות אובדניות וחוסר שייכות לעולם הזה. אתה לא יכול לשפוט ילד או ילדה שמרגישים שלא נולדו בגוף שלהם. וכן מה לעשות?? במאה ה21 הטכנולוגיה מאפשרת לכל אדם שחווה מצוקה כזאת לשנות את גופו. וזאת הרי זכותו הבסיסית של אדם להיות שלם עם עצמו. הם מפריעים לך??? אל תסתכל עלהם, הם פוגעים בך באיזשהי דרך?? לא נראה לי. אז תצא מהקופסא הפרמטיבית שלך ואל תדבר על נאורות כשאתה עמוק עמוק בתוך ימי הבניים.
27/06/14 | 14:36
הכי קל זה לברוח
בריחה ממצב קשה לא פותרת שום בעיה. ובטח שלא מקדמת את אותו בנאדם. אולי אתה חושב שאתה "נאור" או משהו כזה אבל אתה ממש לא. אתה מתבלבל בין נאורות לבין סתם להיות שונה בלי סיבה אמיתית.
וכן הבאתי את הדוגמה עם הכדורים אבל זה יכול להיות עוד מיליון ואחד דברים. אנשים עצלנים היום, נקודה! תלמדו להתמודד עם החיים שלכם. ילד שהוא לא בנאדם בוגר לא צריך לשנות את המין שלו הוא לא מבין כלום מהחיים שלו עדיין. אתה שומע איזה חולני זה בכלל ? תקשיב לעצמך לפני שאתה מטיף לאנשים אחרים. גם אם היה לי ילד וזה מה שהוא הכי היה חושב שהוא רוצה בחיים לא הייתי נותן לו לעשות את זה. כי הוא ילד הוא לא מבין את החיים כמו שהם באמת. וכן יש לי בעיה אם כתבות כאלה שהופכות דבר כזה חולני לדבר "כאילו" לגיטימי. אלה ילדים וכדאי להורים להתחיל ולפתח עמוד שדרה ולא לתת להם לעשות שטויות כאלה. בשביל זה יש הורים. ואם כשהם יגדלו בכל זאת הם ירצו לעשות את זה אז זאת תיהיה בחירה מודעת במאה אחוז ואז שיהיה להם בהצלחה. כדאי מאוד שתבדיל בין נאורות לטיפשות. והכתבה הזאת והדעה שלך היא טיפשות טהורה או פשוט חוסר מודעות.
27/06/14 | 16:30
אה באמת?? אז אתה כנראה בן לפי השם,אם היו שמים אותך עכשיו בגוף של אישה נראה איך היית מרגיש.
כל עוד אתה לא עושה עם עצמך כבת..
27/06/14 | 19:04
גבר תקרא עד הסוף ואז תגיב
א. אין פה שום קשר לסוג של התמודדות מה שהם חווים זה לא קושי אלא משהו מולד שאגב קיים משחר ההסטוריה ויש המון תרבויות שאימצו את הדבר הזה שמוגדר כמין שלישי.
ב. בכתבה מסבירים לך שעוצרים להם את ההתפתחות עד שהם מגיעים לגיל מספיק בוגר כדי להחליט סופית
28/06/14 | 00:58
אתה הטיפש פה.
התהליך של שינוי מגדר הוא ארוך וקשה, ויעבור אותו רק מי שבטוח לגמרי שהגוף לא מייצג את הזהות האמיתית שלו.
ותאמין לי שמי שעובר את התהליך עובר התמודדות עצומה בכל היבט בחיים, ובין השאר נאלץ להתמודד עם חשוכים כמוך שלא מבינים מה זה להיות כלוא בגוף לא נכון.
28/06/14 | 21:46
6. עצוב
27/06/14 | 06:03
5. אני בסיוטים מהבחור/ה הדוגמן/ית האלו, איזה פחד, מזה ?????
27/06/14 | 00:49
אויש מסכני קטני...
הנה רחמים וצומי... מרוצה עכשיו?
29/06/14 | 08:26
4. פוטושופ
פוטושופ
27/06/14 | 00:19
נכון הכל פוטושופ שקרנים !!
27/06/14 | 15:51
דיי מיצית.
28/06/14 | 10:18