החדשות
תגובות (28 תגובות ב-17 דיונים)
17. אהבה היא אהבה
אולי יום אחד אנשים יקלטו שנטייה מינית זה דבר מולד ולא נרכש. הומוסקסואליות היא לא פגם בגידול הילד, היא נטייה מינית שאיתה הוא נולד והוא יכול רק לחיות על פיה או להתכחש אלייה. זה לא דבר שניתן לשנות, זה מולד לגמרי. עובדה שיש גם כלבים שהם הומוסקסואלים, לא רק בני אדם.
* ניר   24/10/11 | 23:50
16. הומו גאה
אני הומו גאאה יש לי בן זוג מדהים אני כולה בןן 17 הוא 19 אני מתתתתתת אליווווו הוא הורס
* אבי   11/12/09 | 16:36
15. אתם מתייחסים ברצינות לסקר קיקיוני??האמת היא 90% מהסטרייט נגד
* נו באמת   25/05/09 | 14:54
14. את מי זה מעניין הומואים ולסביות?אל תפריעו לי אני לא אפריע לכם
* גאווה מה בדיוק גאווה בזה?   21/05/09 | 19:03
13. אוויש רדו מהם
אתם לא יושבים להם במיטות אז זה לא אמור לעניין אותכם.
* דורית   18/05/09 | 17:33
12. אפשר גם לראות את הצד הטוב...
לפי הסקר הזה רוב הציבור מקבל את הקהילה, שינוי לא מתרחש בלילה, זה לוקח זמן...
* דני   17/05/09 | 16:50
11. 48% שקרנים
* י   17/05/09 | 14:29
תסמונת האגואיזם הנפוצה
"מה שאני חושב זה המקובל והנכון וכל מי שחושב אחרת הוא שקרן". תתפלא אבל יש עוד אנשים בעולם הזה שמביאים ילד לעולם ללא רשימה של תנאים שאם הוא לא יעמוד בהם הם יאהבו אותו פחות. חוץ מזה אם כבר אני מניח שהתכוונת ל 32 שקרנים ולא 48. אם היית קורא את הכתבה ולא ישר מתלהם היית רואה שאכן 52 אמרו שיהיה להם קשה אך בסופו של דבר יקבלו ויתמכו אבל שארית ה48 מתחלקים בין כמה תשובות. אבל אם כבר דיברת על שקרנים מי שבאמת צריך לקוות שהם השקרנים של הסקר הם ה16 שאמרו שהקשר יפגע/יזרקו את הילד.
* אני   17/05/09 | 15:26
10. ל- 1 את צודקת
* מיכל   17/05/09 | 14:23
9. חבשל שלא למדנו מהשואה
חבל שאנחנו כיהודים וכבני אדם לא השכלנו ללמוד מהשואה, כיצד יש להתייחס לבני אדם. אם ככה ישראלים מתייחסים לקהילה ההומוסקסואלית, אני באופן אישי עצוב מאוד. אולי בעוד כמה שנים הקידמה תעשה את שלה והומוסקסואליות לא תהיה דבר שיש להתבייש בו (כמו בכל חברה מתוקנת)
* אחד העם   17/05/09 | 14:20
צריכים ללמוד למה היתה שואה.
* שלוש העם   17/05/09 | 14:55
8. מארי פיזם לסבית? רוני רון הומו?
ומה עם האבא ששכח בשבוע שעבר את הילדה שלו 3 שעות ברכב? הוא סטרייט, אז מותר לו להיות אבא? תעשו לי טובה!!!!!!
* בעד ההומואים והלסביות   17/05/09 | 14:01
הרחמן ירפאנו רפואת הנפש ורפואת הגוף.הכי בטוח
* לא מבין מה אתה רוצה?   17/05/09 | 15:43
7. אפשר לחשוב שהסטרייטים טובים יותר..
העיקר שניהיה בני אדם !!!!
* צבעי הקשת   17/05/09 | 13:43
6. לעזאזל, מה אכפת לכם?
שיהנו להם, שיעשו מה שבראש שלהם. אבל ברצינות, מה אכפת לאנשים אחרים? אין בזה שום דבר מגעיל.
* בלאט   17/05/09 | 13:25
5. בושה בושה כנסו
אמא כזאות לא ראיה להקרה אמא להיות יתום יותר טוב מאמא כזאות
* עם ישראל   17/05/09 | 13:16
תגובה
חבל מאד שיש אלפי ילדים מוזנחים להורים לא מתפקדים ואתה חושב שעדיף לילד להיות יתום מאשר שיגדל לאמא לסבית או אבא הומו שמגדלים אותו באהבה והשקעה, אתה אולי לא מסכים עם הנטייה המינית שלהם אבל לא צריך לרדת לכזאת רמה...
* דן   17/05/09 | 17:21
4. גבר ואישה
אני חושבת ש70 אחוז מהורים שחושבים שהם נורמלים אסור לביא ילדים זה פשע אמיתי הזיוג בן גבר לאישה זה פשע
* ריטה   17/05/09 | 13:12
לריטה ,מקוה שלא תשירי את מה שאת כותבת.
בראשית פרק ב פסוק כד:על-כן יעזב-איש את-אביו ואת-אמו ודבק באשתו והיו לבשר אחד.וכן בראשית א פסוק כח :ויברך אתם אל-קים ויאמר להם אל-קים פרו ורבו ומלאו את-הארץ וכבשה ורדו בדגת הים ובעוף השמים ובכל-חיה הרמשת על-הארץ.
* מה נהיה?   17/05/09 | 14:50
נחמד שאתה מצטט
אך אני תוהה אם משהו מהמוח שלך גם יש לך לתרום או שאתה רק רובוט שמדקלם ומצטט מספרי אמונה?
* אני   17/05/09 | 15:28
המח שלך עובד וחושב על פי אותו ספר.התורה הקדושה.
כל מה שיש בך ,גוף ונפש,וכן מה שאת רואה ,ולא רואה ,בעולם מגיע מה' "דרך התורה ".שאת לא מבינה.הקריאה של הפסוקים במקרה של ריטה יותר מועילים, היא צריכה להבין בלי הסברים מיותרים.מעניין אם את הבנת?
* לאני   17/05/09 | 15:55
דברייך היו מקובלים כנכונים אם אכן התורה והדת היו אמת ועובדה
אך הם לא. זה סך הכל אמונה. אתה לא יכול להפריך את זה בדיוק כמו שאתה לא יכול לאמת זאת. לכן אם איני מקבל את האקסיומה שהתנך הוא נכון ואת האקסיומה שיש אלוהים אני לא חייב לקבל את דברייך. אתה יוצא מנקודת הנחה שהתנך והדת וה' הם נכונים, אני בדיוק הפוך. עכשיו מי צודק? אף אחד. אין נכון ולא נכון. זאת אמונה. איש באמונתו יחיה. זכותך להאמין במה שאתה רוצה אבל תשאיר אופציה קטנה במוח שלך שמה שאתה מאמין בו לא בהכרח הנכון.
* ל"לאני"   17/05/09 | 16:30
האופציה שאתה מדבר עליה לא קיימת מבחינתי.
תבדוק למה אתה אתה כותב בעברית.חומר [או רוח]למחשבה.
* לללאני   17/05/09 | 22:15
כמובן שהיא לא קיימת. ראשך אטום ולא מוכן לקלוט דברים חדשים
אתה פשוט רוצה להמשיך לחשוב כמו שאתה רוצה וזו זכותך. למה אני כותב בעברית? כי בכיתה א' זה מה שלימדו אותי. למה אתה חושב שאנחנו כותבים בעברית? בגלל מה שמגיל 0 שטפו לך את המוח עליו וזה הדת.
* ל"לללאני"   18/05/09 | 14:05
3. "הומו" זה תוצר של "הומופוביה"
הומואים ולסביות הם אנשים כמו כל האנשים. הם נולדים במשפחות רגילות ואינם טובים יותר או פחות מאף אחד אחר. פעמים רבות נטייתם המינית ואי-הקבלה שלהם בחברה מובילים אותם לחיים שונים מהחיים של אחרים. רבים מהם סובלים תקופות ממושכות מההומופוביה, כלומר מאי הקבלה החברתית, וגם מהומופוביה מופנמת, כלומר מהחחש להיות "כאלה". קושי מיוחד קיים בגיל ההתבגרות, בזקנה, ובחייהם של אלה המנסים למנוע מעצמם להגשים את נטייתם ו/או מסתירים אותה לעיתים אפילו בחיי נישואין סטרייטים. הסקר שפרסם איתי ליביה עוזר להבין את הנקודות האלה, ומעניין להסתכל עליו באופן השוואתי - מה היה לפני עשר שנים נאמר, ומה יהיה עוד עשר שנים. והכי מעניין: כמה שנים עוד ייקח עד שההומואים והלסביות להתייחסות כחלק אינטגרלי בחברה, ושעריכת סקר מסוג זה שפורסם בכתבה זו תיראה מגוחכת?
* דקל   17/05/09 | 12:46
עריכת הסקר מגוחכת גם כיום
השאלות אולי מעניינות ברמה האנקדוטלית, אבל ממש לא רלוונטיות לחיים של אף אחד: הומואים ולסביות לא שואלים אף אחד איפה לגור, לכן זה לא משנה אם השכן מוכן או לא (זה כן יותר מקומות שבהם פחות נעים לגור). לגבי עניין ההורות- שוב, יש אפליה פושעת בעניין אבל היא לא קשורה לזה שהציבור חושב או לא חושב שהומואים ולסביות יכולים להיות הורים טובים או לא. ולגבי הקשיים שיחוו הורים שילדיהם יצאו מהארון: בשום מקום לא כתוב שהחיים צריכים להיות נטולי קשיים. גם ההורים שלי התקשו ועדיין מתקשים, למרות שהם אוהבים אותי לא פחות (לקח להם קצת זמן לשכנע אותי בזה). אז יתקשו. והורים שילדיהם חוזרים בתשובה/שאלה? הרי גם הם יתקשו. וגם הורים שילדיהם נישאים בנישואי תערובת או חס וחלילה מביאים בן/ת זוג ממוצא "לא נכון"....כן. זה קשה. זה לרגע לא מצדיק ניכור והתכחשות.לכן לשאלה הזו בסקר אין ממש תכלית.
* מלה טובה   19/05/09 | 09:21
2. לא הבנתי
מה הם רוצים לא הבנתי בכלל את הכתבה?..
* יאיר   17/05/09 | 12:43
1. מזה מעניין מה כל אחד עושה עם עצמו נו באמת!
שכל אחד יעשה מה שבא לו הומו לא הומו מזה עיניין שלנו שיהיה בכיף ואהבה לכולם .. איזה אנשים מתנגדים לא מתנגדים מה יש לכם .. זכותו של כל אדם לגופו לעזעזל..
אילתית123   17/05/09 | 12:26