דיבור ישיר
תגובות (45 תגובות ב-41 דיונים)
41. גב' סיני - היית חייבת לעורר את כל הכאב הזה???
* תתביישי לך   30/04/12 | 00:32
40. שב"ס
שב"ס הוא אינו ארגון המתעלל באסירים כפי שנאמר ע"י מי שאמר זאת פה. שב"ס הוא ארגון שמטרתו לשמור את הציבור מעברייני החוק המסוכנים ולשמור את אותם עבריינים בריאים ושלמים. ולגבי הנושא המדובר, אסור לשכוח כי מדובר ברשות ממשלתית וההתנהגות הפוליטית נשמרת גם פה, ארגון יד לבנים לחץ וקיבל מה שרצה. מכיוון שמדובר ב 3 סוהרים בלבד, ההנחה היא שהנושא ידעך (אלא א"כ הם מקושרים מספיק בפוליטיקה)
* יוסי   29/04/12 | 15:05
39. תגובה למספר 28
מעניין איך לא קפצת כשחילקו לשוטרים צלשים שהם בעצם עשו את הפאשלה ושבגללם אחי וחבריו נשרפו,לידיעתך הם היו בדרך להצלת חיים של המרצחים הכלואים בדמון ובסןפו של דבר הם נשרפו,ועוד דבר עדיף שלפעם הבאה תסתום את הפה כי אין לך מושג מה זה שכול ואם אי פעם תדע אז לא תסכים שמישהו יצייץ שלא במקום ואתה פתחת כזה פה!
* אחות שכולה לאסון הכרמל   26/04/12 | 00:17
38. אסון הכרמל
אין לכם מצפון,תתביישו!!!
* אם השכולה   25/04/12 | 21:36
37. ישראל מדינת החיים
זאת זילות ופרובקציה במיוחד בטיימינג כזה לאמר שישראל מקדשת את ההפך מהחיים. האוייבים שלנו מחנכים את ילדיהם למוות ולרצח, שולחים אותם לחזית ההתעמתויות ומפרסמים ורוקדים ומפארים את הרוצחים ו"הישגיהם", כמה שהרגו "השיגו יותר", ואנחנו שרים ומחנכים את ילדינו וחיילנו לשלום ו"לשנה הבאה", מנגבים את הדמעות על הנספים ומישירים מבט לעתיד - ובתקווה. כך תמיד היינו, מיום התהוותנו כעם, וכך המשכנו - את החיים!
* החיים   25/04/12 | 21:28
36. שלושת הכבאים שהקריבו חייהם להצלת אחרים
היו צריכים לקבל. לצערי לא הנספים האומללים ובוודאי שלא המפקדת שלהם ששרדה (שלא עמדה בחוץ אלא פרצה מהאוטובוס עם כולם ורצה אל רכבו של רוני סופר תוך שהיא צועקת לו לסוע)
* ^   25/04/12 | 21:19
35. לא מגיע להם אות המופת
כי הם לא עשו שום דבר שראוי להערכה. הם מילאו את העבודה שלהם והשריפה לצערנו תפסה אותם, אבל לא יותר מזה. וכן, את צודקת בכך שאנו מקדשים יותר את המתים. רק מה שאני יכול להגיד זה ראשית שאות המופת ניתנת גם לאנשים בין החיים, כמו גם צל"שים ודומיהם, ושנית, ככה רוב האנושות - מקדשת יותר את המתים, כי קל יותר לראות אותם כגיבורים (לא שאני מצדיק את זה).
* אני   25/04/12 | 19:25
34. להיכן נעלמו סימני הפיסוק?
* לרון מהתגובות בפייסבוק   25/04/12 | 19:18
good..:)
* ad   25/04/12 | 21:16
33. הם לא היו צריכים לקבל אות מופת בכללי, לא משנה אם הם מתו או נשארו בחיים במקרה הזה.
* סיון   25/04/12 | 18:43
32. למה אתם מצנזרים תגובות, אפסים.
* דוד   25/04/12 | 17:22
31. כמה שזה נכון!!!
כל ההתנהלות במדינה שווה לזבל
* שני   25/04/12 | 16:37
30. זילות של האות
* הבחנה ברורה   25/04/12 | 15:55
29. צודקת במאה אחוז,מסכימה עם כל מילה
* ראניה   25/04/12 | 15:54
28. אות מופת רק לחיילים נהרגו בשביל המדינה!!!!
עם כול הכבוד המדינה שלנו פשוט עושה צחוק מאות המופת. כמו שנאמר בכתבה אם נתנו ל 37 אז למה שאלה בחיים לא נתנו, וחוץ מזה מי אמר שמגיע להם גם להרוגים לא מגיעה עם כול הצער שבדבר הם לא עשו כלום לא הצילו אף אחד בגלל טעות מפגרת הם נהרגו אז על זה מגיע??? אני לא חושב
* איזה מדינה !!!!   25/04/12 | 14:53
27. וואו פשוט חוצפה שהם לא קיבלו גם
לא מספיק הם צריכים להתמודד עם השריפה, הטראומה והכאב יום וליל וגם להרגיש אשמה על שנותרו בחיים??!!! חיים לעשות משהו! זה לא בסדר, איזה מדינה נהיינו, לא מספיק יש במדינה הרבה חיילים עם טראומות ובעיות אז להוסיף להם??
* הילה   25/04/12 | 14:36
26. גם במותם אין להם מנוחה..
על מה המהומה ..קיבינימט 37 צוערים מתו ..אין לא יחזרו ..ואם המדינה החליטה להעניק להם אןת מופת ..אני שמחה על כך..שאלוהים ישמור על כל דבר במדינה הזאת חייבים לעשות רעש ומהומה..מגיע להם ..אנחנו כניראה שאיבדנו כבר צלם אנוש ..אין לנו הערכה לחיים..תקלטו זה אנשים שמתו ולא ישובו עוד ..אז מה זה כבר משנה מה הם קיבלו ..ואם זה מגיע להם או לא ? השלושה ששרדו קיבלו מתנה פי אלף יותר טובה מאיזה עיטור כבוד מופת או מה שזה לא יהיה ..אני בטוחה שהם לא היו רוצים להיות במקומם ..ולהיות ולחגוג עם המשפחות ..אז די !!! נמאס כבר מהאנשים הפלצנים שלא מבינים את המשמעות של החיים ..ובוחרים תמיד להשמיץ ולהקניט את המדינה .. טוב עם כל הצער שבדבר מאחלת לכולם ..חג שמח..ןשהמדינה הזאת תאבד כמה שפחות בנים...אמן...
* נעמי   25/04/12 | 13:58
25. כתבה מצויינת בדיוק לעניין
* צפון   25/04/12 | 13:51
24. לא מגיע גם לסוהרים שנספו בשריפה להיחשב כחללים, ממש בושה, ועוד לתת להם אות מופת, על מה???
ואם לא היתה שריפה והאוטובוס היה מתדרדר לתהום , גם אז הם חללים, הם סוהרים, זה רחוק שנות אור מחיילים שנלחמו ומתו בקרב, איזה מדינה בזיון, בתור אח שכול אני מתבייש בכל הח"כים והשרים שנתנו יד לזה, אם היתי יודע על האותות הללו היתי מגיש בג"ץ, אחי נהרג בעת פשיטה על יעד מחבלים בדרום לבנון, כאשר הוא יודע שיש סיכוי גבוהה שלא יחזור, איזה אות הוא קיבל, והסוהרים הלכו להעביר אסירים ובגלל מחדל של ממשלות, הכירו אותם כחללים, בשביל להרגיע את המשפחות, אם הם חללים למה צריך ועדת חקירה לנסיבות מותם??? אין לי בעייה עם כל התגמולים הכספיים שהמדינה נותנת למשפחות שלהם, מגיע להם, אבל מפה להפוך אןתם לחללים ועד לתת להם אות מופת, באמת אתם מביישים את החללים. אם יש למישהו יושרה הוא יודע שאני צודק, זה שהמשפחות רוצות הכרה זה לגיטימי, הם כואבות הם איבדו את היקר להן, אבל אל תבזו את המתים.
* דוד   25/04/12 | 13:34
23. רותי סיני
גברת נכבדה לפני שאת מבקרת את עבודת הכבאים באירוע אחר כך תשפטי , זה שהמערך לא ערוך לשריפה כזאת זה נכון אבל לגבי עבודתם המקצועית והמסורה של לוחמי האש אין מחלוקת הכבאים שהיו שם חרפו נפשם מספר ימים ונלחמו באש למען הצלת חיים ומניעת נזקים ברכוש. אני לא שופט מי אשם באירוע צריך לתת להרוגים לנוח בשלום ולהפיק רק לקחים לשריפה הבאה מבלי לשפוט אותם. רק חבל שהם לא מונצחים ביום שכזה . יהי זכרם ברוך דני חייט ז"ל אורי סמנדייב ז"ל אלעד ריבן ז"ל
* כבאי   25/04/12 | 13:34
22. כל כך נכון..
שאפו..אחלה טור
* רן   25/04/12 | 13:02
21. שוב כמו בכל יום החלטות טיפשיות של דרגים גבוהים
* ס   25/04/12 | 12:32
20. למה לתת להם אות מופת גם למתים, מה הם היו שמגיע להם, אולי יתנו גם על תאונת עבודה. אות מופת
* דוד   25/04/12 | 11:43
19. שב"ס הוא לא ארגון לוחם , הוא ארגון שמתעלל באסירים ועצורים.
אין שום סיבה שבעלום להעניק להם אותת ושבחים , המקרה שקרה להם מצער אך אינו קשור להגנת המדינה , חבל שאתם סתם מנסים לדחוף את עצמכם .
* דפנה כרמון   25/04/12 | 11:35
18. כן....אבל-...
גב' סיני, אני די מסכים עם מה שאמרת/כתבת, אבל מכאן ועד תאונת עבודה רשלנית-תתבישי!!! את חייבת לסבן טוב-טוב את אצבעותייך אחרי כתיבת משפט כזה, המוזיל את עצם תפוגתם של אנשים שמתו תוך נסיון להציל חיים אליו נשלחו בפקודה. והכבאים שלחמו בלהבות-...תתביישי פעמיים!
* אזרח מצומרר   25/04/12 | 11:25
17. הוצאת לי את המילים מהפה
אנחנו באמת מדינה שמקדשת את המוות ולא את החיים. בין אם זה היחס לניצולי השואה המסכנים שרובם חיים בעוני מחפיר בנוסף רק ב 2009 אושר חוק בכנסת שאלמנות צהל יכולות להתחתן מבלי שתשלל להן הזכויות. הסוהרים המסכנים האלה שנשארו בחיים רק ניסו להציל את עצמם. ואני לא בטוחה שהם חיים עם עצמם כל כך טוב האחריות שלנו כחברה ישראלית לדאוג לסוהרים הניצולים וללוחמים ששרדו את שדה הקרב ולמשפחות השכולות ולניצולי שואה לחבקם , לחזקם , לתמוך בהם והגיד להם שצריך לזכור אך יש לבחור בחיים !!! כי הבחירה הכי קלה זה המוות.
* סתם אחת   25/04/12 | 10:51
16. חלוקה שרירותית
חלוקה שרירותית של אותות ועיטורים מוזילה אותם ופוגעת במשפחות. נוצר מצב כי מי שהופך שולחנות וזועק בתקשורת. יקבל את העיטור עבור יקיריו. מספר מקבלי העיטורים מצומצם מאוד מקום המדינה ולא בכדי. חייל שקופץ בחירוף נפש על רימון כדי להציל את חבריו ראוי לעיטור. האם רופא שנהרג בתאונה בדרך להציל חולה יקבל עיטור?
* ליאור    25/04/12 | 10:48
15. מזעזע!!! בושה למדינת ישראל!
* יעל   25/04/12 | 10:48
14. מילים נוגעות ללב
* בת שבע ישראל   25/04/12 | 10:47
13. חוסר רגישות של הכותבת והמפרסמים
נכון - היו ניצולים והם צריכים להודות על כך שהם נותרו בחיים. אין נחמה על אדם שמצא את מותו בנסיבות כה טראגיות והמדינה צריכה לייחד את אותם אנשים שנפלו. זאת הדרך של המדינה להודות למי ש"נתן" את חייו ולתת איזושהי נחמה למשפחות.. זה פשוט קטנוניות לדרוש אות מופת גם לניצולים - הם קיבלו פרס הרבה יותר גדול מכל אות - הם בחיים! תכף משפחות הניצולים יבקשו גם קיצבת שארים??
* אני   25/04/12 | 10:42
12. כמה נכון - כל מלה בסלע.
* רועי   25/04/12 | 10:28
11. תהליך מתמשך של זילות אותות המופת
מדוע שיקבלו נספי השרפה בכרמל ונספי אסון המסקים לא? אות מופת מוענק על מעשי גבורה ולא על תאונות עבודה
* רפי הכועס   25/04/12 | 10:23
10. הם זכו בחיים, לא צריך שום אות ומופת על כך!
גם כתבות מסוג זה מקדשות את המרירות, אי השקט, מחפשות לערער ולפגוע בזכות המתים וגם באיכות החיים בכלל. אות המופת למתים הוא סוג של סתימת פיות, השתקה, אי נעימות של המוסרים ומה זה משרת בעצם? את ההערכה למה? למי באמת? הקצינה ושני הצוערים שתפסו טרמפ עם הצלם והצילו את עצמם זכו בחיים. חבריהם נשרפו כי לא היה מי שיתן להם טרמפ לחיים.
ali333   25/04/12 | 10:21
9. כתבה נהדרת
עקב אכילס של מדינת ישראל טמון ביכולת שלה לראות את חצי הכוס הריקה.
* נתי   25/04/12 | 10:09
8. לצערי את צודקת
אפשר לראות את מה שאת אומרת גם בדוגמאות נוספות: ביום קשה זה של יום הזיכרון, אנחנו מקדשים את זכרם של "יפי הבלורית והתואר" שמסרו נפשם ונכון שאתרע מזלם והם מסרו את היקר מכל את החיים. אך מה עם כל אותם חיילים וחיילות ש"רק" נשארו קטועי גפיים, הלומי קרב, וכו' שחיים רק מבחינה פיזית?
* מייקי   25/04/12 | 10:03
7. לא היו צריכים לקבל את אות המופת
אין שום מופת או גבורה בתאונה שקרתה שם. יהי זכרם ברוך.
* ענת   25/04/12 | 09:45
6. על מה מגיע להם אות מופת, בזיון שהם נקראים חללים..יש הסבר פחות מתלהם.
אחי נהרג בפשיטה על יעד מחבלים בלבנון , יצא למבצע שהוא עצמו ידע שיש סיכוי שלא יחזור ,להשוות אותו לסוהר שהולך לשמור על אסירים כל ימיי חייו, שיצא להעביר אסירים ממקום למקום, נראה לכם שמישהו מאותם סוהרים חשב ולו לרגע אחד כי יש סיכוי שלא ישוב הביתה לאחר הפינוי, נראה לכם שמי שהוא מבין אותם אסירים היה הולך לפינוי אם היו אומרים לו שיש סיכוי שימות בשריפה, אני בז לכל אותם פוליטיקאים שאין להם את האומץ להגיד כי אלו לא חללים ,ובטוח שלא מגיע להם אות מופת, כל הדבר נעשה רק בגלל המחדל של ממשלות ישראל בכל הנוגע לכיבוי אש במדינה. היתי עכשיו בטקס ובו סיפרו את סיפורם האישי של לוחמים שנהרגו במהלך מבצעים בעורף האויב, ואני מתבייש בשמם שבאותו שורה שלהם שמו את כל אותם הסוהרים. שתבינו אין לי בעייה עם התגמול הכספי שיקבלו משפחות האסירים או כל התמיכה שהמדינה תיתן להם, כי מגיע להם, ואני מבין את כאבם, אבל אם יש בכם טיפה הגינות ויושר אישי , אל תקראו להם חללים.
* דוד    25/04/12 | 09:28
5. למה לא מדברים בתקשורת על אלה שהתאבדו
המספר שלהם גבוה בהרבה ממספר אלה שמהרגו בקרב. השנה התאבדו 74חיילים
* דן   25/04/12 | 09:10
4. אות מופת היא לא דבר של מה בכך
יפה שהמתים קיבלו מסכימה עם ההחלטה
* להלה   25/04/12 | 09:01
הבנת הנקרא ....
גברת נכבדה !!! הכותבת לא אמרה שלא צריך לתת להם אות המופת ,היא פשוט ציינה שגם אלו שנשארו בחיים צריכים לקבל , הבנת הנקרא גולם
* חבוב   25/04/12 | 12:09
היא לא אומרת שהם לא היו צריכים לקבל
אבל גם השלושה שיצאו משם בחיים היו צריכים לקבל, נשלחו לאותה משימה.. ופשוט יצאו ממנה בדרך נס בחיים.
* אלינור   25/04/12 | 14:03
3. תודה
מודה לך על הטור . מודה על המראה ששמת מולי . לא אהיה עוד תוצר של מדיניות וחברה . אעשה את מה שנכון . מיד לאחר כתיבת שורות אלו , אתחיל בחיפוש עמותות לעזרת ניצולי שואה . תודה .
* רונן   25/04/12 | 08:47
כתבה יפה אמיתית וכנה
* אור   25/04/12 | 09:34
2. זאת מדינה שמעריכה את המוות ולא את החיים.
זאת אומרת שהאות שניתנה להם הוא על שנתנו את נפשם למוות ולא על המעשה שהתנדבו להציל חיים! כמו שהורה ישלח את שני ילדיו לחנות לקניות אחד נדרס והשני חזר בשלום ואז החליט האב לתת מתנה למי ששבר גפיים.... אויש זאת מדינה שמעריכה את המוות ולא את החיים. הרבה יותר התלהבתי לקרוא את הכתבה של החייל שקיבל הצטיינות על ששרד בקרב...
* המומה   25/04/12 | 08:28
1. נכון ב100%
* אני   24/04/12 | 19:04