_פרויקטים
תגובות (42 תגובות ב-22 דיונים)
22. חוצפה שממליצים לה באיזה גיל לא להתחתן...
* עדי   27/10/12 | 01:23
21. טכניון טיפשים!
גם אנחנו ניסינו לקבל מעונות ,לא קיבלנו כי אמרו לנו שההורים שלנו מרויחים יותר מדי. ההורים שלי צריכים להיות עניים ומסכנים רק בשביל שאני אקבל מעונות? זו חוצפה! באריאל (-שהם התנגדו כל כך שתהפוך לאוניברסטה) נותנים שם מעונות לכל אחד. אנחנו זוג צעיר שאין לו הרבה כסף (אנחנו לומדים בטכניון בשביל שיהיה לנו מקצוע טוב ועבודה טובה) אני צריכה כל חודש לבקש מההורים שלי 1000 ש"ח בכדי לממן דירה? זה פשוט אבסורד! ידעתם שהטכניון נותן יותר דירות לסטודנטים מחול זרים והשכר שלהם הוא שכר לא מסובסד, אז זה אומר שהטכניון מרויחים פה, האם הטכניון הוא גוף ממשלתי או גוף פרטי שיכול להרשות לעצמו לעשות רוחים על חשבון תושבי ישראל??? ולסטודנטית בטכניון- את פשוט נשמעת עצובה וממורמרת ברור שזה קשה ומאתגר להיות זוג צעיר אבל זה לא אומר שלא מתחתנים, גם קשה להביא ילדים אז לא תעשי ילדים? הם לא היחדים וזה לא אומר שההתנהגות של הטכניון בנושא נכונה וצודקת
* זוג נשוי בטכניון   17/10/12 | 15:09
20. למה בכלל הצבא צריך לממן אותה?!?!?!?!??!
* חצופים!!!!   17/10/12 | 13:51
19. למה מגיע להם?
גם אני סטודנטית בטכניון, גרה במקור בחיפה עם חבר (4 שנים) מתל אביב. 4 שנים של פגישות בסופי שבוע. ולמה? כי אני מרוויחה 600 שקל בחודש. בחיים לא הייתי רצה להתחתן בלי בסיס. אם הייתי מקבלת חצי ממה שהם מקבלים כבר מזמן הייתי נשואה. בושה פשוט בושה לראות התבכיינות כזאת. חושבים שהם היחידים בארץ שקשה להם לקבל מעונות לזוגות. תחשבי לפני שאת מתחתנת חצופה!
* סטודנטית בטכניון   17/10/12 | 08:29
את גרה בחיפה מטר מהטכניון אל תתבכייני
וואלה יופי גרה בחיפה וגם רוצה שהטכניון יעזור לה במעונות. אם הייתי גרה בחיפה לא הייתי מעזה לחשוב על זה אפילו. תישארי אצל ההורים ואל תצפי שיעזור לך. יש פה סטודנטים שמגיעים מאשדוד, נתניה, באר שבע, כפר סבא. למה שיחשבו עליך בכלל ?
* טכניונית   17/10/12 | 10:29
18. מה שיותר נורא מזה
וסליחה מראש מכל ערביי ישראל, הטכניון ובכלל אוניבריסטאות נותנות עדיפות למעונות לסטודנטים ערבים בני 18 שלא שירתו בצבא! אפליה מתקנת? יותר כמו גזירה מטומטמת. השתחררתי מהצבא ואני משרת פעיל במילואים וסירבו לתת לי מעונות בגלל המצב הכלכלי של ההורים שלי, שבינינו? עם הליכוד בממשלה אין משפחה אחת ממעמד הביניים שיכולה לאפשר עוד שכ"ד לבן שלה.
* טכניוני   17/10/12 | 00:49
17. בטכניון השנה הכפילו את מספר המעונות לסטודנטים זרים
ובעצם הורידו בהרבה את מספר המקומות לסטודנטים המקומיים
* מעיין   16/10/12 | 22:22
צודקת אבל זה לא במעונות של הנשואים
אז מי שיצא מופסד מזה זה הרווקים (לא שזה פחות חשוב!!)
* טכנונית   17/10/12 | 10:26
16. אני לא מבין מה עניינם של הטכניון מה גובה השכר של ההורים
יש היצע וביקוש, ועל פי זה צריך להקבע המחירים למה זה צריך לעניין אותם כמב ההורים או כמה הסטודנטים מרוויחים? מישהו עושה הנחה בשכר לימוד או באוכל לפי המשכורת?
* אבי   16/10/12 | 22:12
15. בדיוק מה שקרה לנו השנה!!!
בדיוק מה שקרה לנו השנה! מרגיז ביותר! זוג נשוי או ידועי בציבור לא אמורים להתחשב בהורים! ואם כל הכבוד ה3000 שקל שמרוויחים ביחד לא מאפשר לסגור את החודש! אז אולי כדאי לשקול להרחיב את המעונות... זה לא הגיוני שסטודנט שעושה מילואים חודש במהלך השנה ומפסיד זמן רב מהלימודים לא מקבל שום סיוע! שום התחשבות! וכן- מקום מגורים זוהי התחשבות! כי כאשר אין מקום מגורים הסטודנט צריך להפחית לימודים וללכת לעבוד משרה כמעט מלאה כדי לממן היום דירה לימודים והוצאות נוספות. טכניון מוסד שרחוק מלהיות צדיק או מתחשב! הם חושבים שמגיע להם הכל! בושה פשוט!
* אנה סוגרובוב   16/10/12 | 21:57
14. מעניין אם הם היו דרוזים היו אותם הערות
אז נכון הם מקבלים כסף מצה"ל ומגיע להם!!!! זה החוק. ויכול להיות שהיא גם מקבלת לימודים על חשבון צה"ל. אבל מגיע להם להיות במעונות קצת פירגון.
* הודיה   16/10/12 | 21:19
13. אז היא מקבלת 3600 שקל ...אז
-שכר לימוד שנתי-12800 שקל -מים -נגיד לבד 100 שקל -ארנונה -חשמל -גז -נסיעות -אוכל לא לכולם יש הורים שמסוגלים לממן, אני בר-מזל והוריי עוזרים לי ,אני עובד ,עושה יותר מ 30 יום בשנה מילואים . לא מבקש דבר .אז אם היא קיבלה 3600 שקל שזה טיפה בים לעומת כספיים שהמדינה מבזבזת . היא מנסה לרכוש השכלה ,ותשלם הרבה יותר ממה שהיא תקבל פה . אז קצת פירגון לא הרג אף אחד
* סטודנט להנדסה   16/10/12 | 21:11
12. סוף סוף מישהו מעלה את זה !!
נושא המעונות לזוגות בטכניון הוא נושא מזעזע מאין כמוהו !!! מה אכפת לכם אם אבא שלי זה יצחק תשובה ?? מה לא מובן שזוג חדש זה תא משפחתי חדש ?? אם גם בצבא היו מתנהלים ככה זוגות לא היו שורדים
* טל   16/10/12 | 21:08
11. השערוריה האמיתית - היא מקבלת 3000 שקל מהצבא?!
בגלל שהיא רעיה צעירה - נשואה לחייל?!?!?!?! אם זה לא חוק לטובת דוסים, שאלה מהם שמתגייסים כמעט כולם נשואים, אז אני לא יודע מה כן. פשוט חוצפה!
* שי   16/10/12 | 20:26
החוק הזה ישן
ולא קשור לדוסים. חייל שנשוי צריך לפרנס משפחה. דתיים היו מתחתנים מוקדם בכל מקרה, די לקנאה ולרוע. יש לי כמה חברות לא דוסיות שנהנות מזה. חוק מצויין.
* שיר   16/10/12 | 20:44
צודק!!
* תום   16/10/12 | 20:56
תתחתן בצבא תקבל גם מה הסיפור שלך ?
* טכניונית   17/10/12 | 10:25
במשך שנים
במשך שנים בני המגזר הבדואי והדרוזי היו מקבלים תשלומי משפחה מהצבא, ליהודים לא! רק אחרי שהוגש בג"ץ גם היהודים החלו לקבל. אז אל תתיפיפו כי גם הם (בני המגזרים)ובעיקר הם מקבלים תשלומי משפחה. מי שנושא בנטל ומתגייס לצבא - והוא נשוי - מקבל , כוווולם מקבלים. תורידו את הדוסים מהלקסיקון .
* אשל   21/10/12 | 01:02
10. כתבה נחמדה
* משה   16/10/12 | 19:44
9. לטכניון לא באמת אכפת משיקול כלכלי
הוא מפתה אתכם להגיע, נותן לכל שנה ראשונה מעונות (גם לעשירים שבהם!!!) על חשבון אלו שצריכים באמת. אז שהטכניון לא יעבוד עליכם!
* איזה יחסי ציבור אמיתי לטכניון   16/10/12 | 19:20
8. מי מתחתן בסדיר? אשמת הטכניון שהם דוסים?
לא, לא מתחתנים בלי בסיס כלכלי ואז כועסים על העולם שלא עוזר לכם. לא מתחתנים לפני עבודה מסודרת בכלל, חצופים. עשיתם החלטה טיפשית? זבשכ"ם. מה אתם רוצים גם לעשות חמולה ולבכות למדינה שלא עוזרת לכם במימון פמפרס?
* אלדד   16/10/12 | 19:13
גועל נפש של תגובה
בטח אתה תישאר רווק עד גיל 80 ואל תתחיל לחפש משמעות לחיים ותיזכר שהיית עסוק בקנאה ושנאה ליקום. לא נורא בטח תהיה עשיר כי כבר מצאת עבודה מסודרת
* טכניונית   17/10/12 | 10:24
7. מה עם אריאל?!?!?
לא ברור...
* קלי   16/10/12 | 19:11
6. בר אילן לא נחשבת אוניברסיטה?
* ..   16/10/12 | 19:05
5. פחחח... שתסתום ולא תדבר בכלל
היא מקבלת 3000 בחודש על זה שהוא חייל והיא עוד בוכה? שתסתום את הפה.. ותשלם שכר דירה. יש פה זוגות שמקבלים 700 ש"ח בחודש ללא הורים בכלל ו לא בוכים ישראלי חצוף..
* סטודנט בטכניון   16/10/12 | 18:53
לך אתה תשמור עלינו בגבולות!
* סטודנטית בטכניון   16/10/12 | 19:16
תגובה
תשמור עלינו בגבולות?? לא כל חייל מקבל 3000 ש"ח! חצופה
* חיילת בצה"ל!   16/10/12 | 19:50
מה יש פה לא להבין ??
נשואים חבר'ה נ-ש-ו-א-י-ם-! מה לעשות ??? הם חייבים לקבל כסף מהצבא אחרת מה הם יעשו ??? ימכרו את הבגדים שלהם בשביל אוכל ?? איזה אנשים קנאים קשי הבנה יש פה !!
* טכניונית   17/10/12 | 10:22
שמרתי, לא קיבלתי 3000 שקל, וגם לא אמא שלי שחייתי אצלה
באותה תקופה. אז למה "רעייה צעירה" כן מקבלת? חוק לדוסים
* שי   16/10/12 | 20:30
שומר כל שנה! עושה מילואים כמו גדול ולא מתבכיין
בתור מפקד בגדוד חי"ר אחרי קבע... לתגובתך סטודנטית בטכניון....
* סטודנט בטכניון   16/10/12 | 21:53
4. התנאים באוניברסיטה העוברית הם הכי טובים
מכל האוניברסיטאות.
* רועי   16/10/12 | 18:52
אבל לא לומדים שם הנדסה, לא רלוונטי לדור ההיטק
* אלדד   16/10/12 | 19:14
3. 2 ממש נגעל? אתה רגיש מדי או שאתה דפוק
מה כל כך גרם.לך לגועל? הזוג הזה הוא זוג בוגר שאינו נסמך על שולחן ההורים. למה הורים צריכים לממן סטודנט? להם אין חיים? אין עוד ילדים? איזו מדינה מפגרת? למה היא דורשת מהורים ליצור תלות כלכלית עם ילדיהם הבוגרים? ומה אם הסטודנט לא בקשר טוב עם הוריו?
* אילן   16/10/12 | 18:52
אילן, מה זוג בוגר פה? שאינו נתמך על ידי ההורים?
זה לא שהם מפרנסים את עצמם ולא לוקחים כסף מההורים הייתי אומר כל הכבוד. פה - היא מקבלת קצבה מהצבא 3000 שקל לחודש, ועוד רוצים מגורים חינם לה ולבן זוגה, וכל זה לא פרי עבודה קשה או שמגיע להם - אלא צדקה על חשבון מישהו אחר. על מה ולמה הם דורשים? יכולים לבקש מקסימום אבל באיזו זכות הם באים בדרישות כשיש אחרים במצב קשה יותר ובצדק מעדיפים לתת להם?
* שי   16/10/12 | 20:29
אסביר לך
אני נגעל מזה, שהם מקבלים כסף על כלום, ועוד באים לדרוש עוד, ואז מתבכיינים לתקשורת, כאשר שאר האנשים במצבם- לא מקבלים שליש ממה שהם מקבלים, ולא בוכים. וואלה יופי, גם אני וזוגתי רוצים עצמאות מההורים, אז למה שהמדינה תשלם לי על זה? ואז אני עוד אתבכיין כי זה רק 800 שקל בחודש? אני לא מטומטם להתחתן בגיל כזה, כשאין בסיס כלכלי, ואז עוד לבוא בטענות למה לא נותנים לי כסף. בקשר לקשר טוב עם הוריו- אם זה המצב מתחשבים, אולם זה לא המצב. אני נגעל מזה שהם במצב הרבה יותר טוב מהשאר בגלל כספים שהם מקבלים בלי לעשות כלום, ואז במקום לשתוק הם דורשים עוד דברים ואז מתבכיינים לתקשורת.
* שוב אני   16/10/12 | 21:22
אתה פשוט ילד קטן שלא מבין כלום
תחזור לחווה ואל תצא ממנה בסדר ? יש דברים שאומרים לקטנים - שכשתגדל תבין. אתה לא תקבע לאף אחד מתי להתחתן, ואין לך זכות להגיד עליהם שהם מטומטמים. מה לעשות שכשאתה בצבא אתה לא יכול לעבוד ?? אז המדינה נותנת תמיכה! זה טוב וזה צריך להיות ככה ! ובכל זאת סכום זה עדיין לא מספיק כדי לשכור דירה בחוץ עם כל ההוצאות ! האבא אומר שאין לו אז אין לו ! הוא לא אבא רע שלא מוכן לתת, אבל הוא פשוט לא יכול... מה הם יעשו ? אחחחח לא סובלת את החכמולוגיות הזאת של העתודאים. נותנים לכם להסתובב עם האף יותר מדי למעלה
* אני   17/10/12 | 10:21
2. אני מתבייש ונגעל מהזוג הנל
נשמע לי כמו בכיינות ישראלית טיפוסית, לא מגיע להם לא מעונות ולא שקל מלגה. דבר ראשון, בשקלול של הטכניון מתייחסים גם לכמות האנשים במשפחה, וגם בשכירות ומשכנתה. אז המשכורת של ההורים מספיק רצינית בשביל זה. וגם חוץ מזה, היא מקבלת כמות עצומה של כסף בכל חודש (4000) במונחים של סטונדטים. רוב הסטודנטים בטכניון לומדים מקצועות הנדסיים עמוסים ואינם יכולים לעבוד בזמן לימודיהם בצורה משמעותית, ולכן תלויים כמעט לחלוטין בהורים או במלגות בתמורה לתרומה לקהילה (ומקבלים בשנה מה שהיא מקבלת בחודש), אלו אותם אנשים שזכאים למעונות. אנשים כמוה, לא זכאים לכלום.
* עתודאי בשירות חובה מהטכניון   16/10/12 | 18:27
מחזקת!!
* תום   16/10/12 | 20:57
יש הבדל בין זוג נשוי לבין עתודאי זב חוטם
מה לעשות שכשאתה בן 18 והצבא מממן לך את הלימודים - אתה יכול בהחלט להיתמך ע"י ההורים. אבל כשאתה מתבגר ומתחתן (הם כבר כמעט נשואים!!) אין סיבה להמשיך להיות עול על ההורים ! מה לעשות ! צריך להתבגר וללמוד לסהתדר לבד. ו-3600 ש"ח בחודש זה באמת כלום ! יש כ"כ הרבה הוצאות - אוכל מים חשמל שכ"ד שכר לימוד !!! אי אפשר לגור בדירה שכורה במצב הזה. חוץ מזה כל סטודנט טכניוני יודע שמאוד מאוד קשה לעבוד תוך כדי התואר אלא אם בא לך למשוך את התואר ל-10 שנים
* אני   17/10/12 | 10:16
1. ע' או ענבר?!?
* חסוי   16/10/12 | 18:01
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדוללללל
* חחחחחחחחחחחחחחח   16/10/12 | 18:40
חחחחחח אחד המצחיקים!!
* נ' נופר   16/10/12 | 19:13