החדשות
תגובות (302 תגובות ב-199 דיונים)
99. מה ההבדל
מה ההבדל בינם לבין החילונים שיושבים באותו יום במסעדה בתל אביב ונהנים ????? תקשורת סכסכנית !!!!!!!
* אנונימית    09/04/13 | 17:01
98. חייבים לבטל את יום השואה
יום השואה פונה לחלק מאוד קטן מתושבי הארץ ( רק לאשכנזים) ואז נוצר מצב של כפייה אשכנזית כלפי מזרחים ערבים דרוזים בדואים והרשימה רק ממשיכה.
* מזרחים נגד ישראל   09/04/13 | 17:01
אנושיות
השואה הייתה לעם היהודי לא לאשכנזים אם אתה לא רואה את אותו אשכנזי כאחיך כיהודי שווה לך אמור לכאוב לך לא פחות ולא יותר וגם אם אתה לא יהודי רצח עם לא רק רצח יהודים ראוי לגינוי ולזכר. מעליב אותי שאתה בכלל רושם את זה
* עומר בר   09/04/13 | 17:27
שואה לאומית זה עכשיו
השואה התרחשה גם בטריפולי וגם עדות אחרות חוו אותה. ממש לא רק אשכנזים
* תבדקו    09/04/13 | 17:28
אידיוט
כי אם לא הייתה שואה לא הייתה מדינה סליחה על הביטוי אבל אתה גזען ואידיוט גמור
* מתן   09/04/13 | 17:31
97. בלי חוקים
פשוט מאוד צריך לשלול להם את הקיצבאות. איפה היתה המשטרה. יש גבול לכל נבזות וחוסר האנושיות של חיות כאלה. יושבים לומדים תורה, איפה בתורה כתוב שצריכים להיות חסרי לב ונשמה. הם מבזים את הסביבה ואנחנו עובדים כדי לפרנס .......
* אורה   09/04/13 | 17:01
96. צריך לשוב לק"בה
מי שמבין קצת בדת ואדם מאמין ויודע מה הסיבות לכך שקרתה השואה הנוראה,הכל כתוב בתנ"ך ההתבוללות של רוב יהודי אירופה עם הגויים וכל אותם יהודים שנהרגו ונטבחו בשואה על קידוש שם השם וכרגע הם בגן עדן עם חיי נצח יש תמונות של יהודים עם תפילין וטליתות רגע לפני שיורים בהם,כתוב בתנך שלמרות הכל הקב"ה זוכר את בריתו עם אבותינו והעלה אותנו לא"י מכל קצות תבל ופה בארץ שהכל בטוח וחופשי במקום לשמור שבת ומצוות ולהיות יהודיים אמיתיים פה בארצנו הקדושה לה חיכינו 2000 שנות גלות,רובנו חלוניים מחללים שבת בפרהסיה ואיך הקב"ה לא יכעס??..ובהקשר לכתבה אני לא מצדיקה את הנעשה ובטוחה שהכותב הגזים אבל אני במקום לעמוד בצפירה לקחתי ספר תהילים וקראתי לעילוי נשמתם זה הרבה יותר מועיל מלעמוד בצפירה שהיא מנהג גוי....תפנימו,הכי קל זה להיות חילוני בלי שום הגבלות והכל מותר אבל החילוניות הזו היא זו שתביא עלינו שואה שנייה ולצערי זה יקרה בקרוב מאוד,שובו לקב"ה הוא מצפה לכם ))
* הקבה אוהב אותנו   09/04/13 | 16:58
הקבה מחפש אותך
תחזרי למערה הקבה הכין לך מנגל
* הקבה מחפש אותך   09/04/13 | 17:42
95. כתבה שלא במקום..
עצם זה שעשרה אנשים עשו דבר שלא מכבד את היום לא אומר שצריך להכליל את כל העם ולהביע דעות גיזעניות זו שנאת חינם...
* שושנה    09/04/13 | 16:58
94. קנס
ובהתאם כמובן גם קנס למי שאוכל ביום כיפור, תשעה באב, נוסע בשבת. בלי אפליות!
* וסי   09/04/13 | 16:55
בעד
* ...   09/04/13 | 17:02
אם כבר אז כבר.
* ...   09/04/13 | 17:03
93. זכותם המליאה לעשות על האש
למה אתם החילונים מכבדים את השבת היהודית ואת החגים ואת תשעה באב
* כפיה חילונית   09/04/13 | 16:55
בדיוק!!!
* ...   09/04/13 | 17:03
האם אתה יותר חכם מתלמיד כיתה יא? כנראה שלא.
לא כולנו היינו מכבדים את זה כי ככה חונכנו. חלק מאיתנו היו מעדיפים לא לכבד את יום כיפור ואת פסח ואת השבת ולעשות מנגל כשאתה צם. אבל לא עושים לך את זה כי יודעים שתיפגע מזה. אז למה אתה עושה את זה לנו? חוץ מזה אין פה שום כפיה חילונית. אין קשר בין השואה והזכרון שלה, לבית זה שאתה יהודי חילוני או יהודי דתי או נוצרי שחי בישראל. את השואה צריך לכבד פה. ואם אתה לא מוכן לכבד אותה בצורה מינימלית ולא לזלזל בה מול הפרצוף של כל המדינה, אתה לא צריך להיות פה. אתה חלק מעם, עם שניסו להשמיד אותו. אני יכול להבטיח לך שאם היית עומד בתור לתאי הגזים, זה לא היה משנה אם היית דתי או היית אטאיסט. משנה שהיית יהודי. אם אתה לא יכול לכבד את זכרם של אלו שהשמידו אותם בשביל שלך תהיה מדינה, אל תחיה כאן. אני אפילו לא נכנס לכל מה שקשור לצבא ולמיסים ולקום ולעבוד. אני מתייחס לעובדה שאפילו לכבוד הכי בסיסי למדינה אין למי שעושה על האש ביום השואה. וכמו שכבר אמרתי, אין פה כפיה לא דתית ולא חילונית. יש פה דרישה צודקת לגמרי לכבד את זכרם של מיליוני יהודים, שהם במקרה העם שלך, והעם הזה הוא במקרה העם שחי פה ורוצה לכבד את זכרם. והוא במקרה מכבד את הדרישות שלך כחרדי לחיות כאן ולקיים את הדת שלך, אפילו שזה על חשבונו. אז אם את הכבוד הבסיסי, שלא דורשים ממך לתת כל שבוע כמו שאתה דורש שיכבדו את השבת שלך, אתה לא מוכן לתת פעם פעמיים בשנה- תתבייש לך ואל תשאר כאן.
* -   09/04/13 | 17:17
מתוק אתה כן פוגע שאתה מחלל
* רעות   09/04/13 | 18:30
תגובה אמיתית ולעניין!
* נבו   09/04/13 | 17:47
זוהי לא מלחמת חילונים חרדים
יום השואה לא סובב סביב דת! הוא סובב סביב יהודים שנהרגו כי הם היו יהודים!!!! לא שינה לצורר הנאצי אם היהודי דתי או חילוני, אם הוא נשוי ליהודיה או לגויה, כל מה שעניין אותו זה שהוא עונה על הקריטריונים של חוקי נירנברג.. וכשחרדי/חילוני/ערבי עושה על האש ביום כזה, הוא לא פוגע בדתיים או בחילוניים, הוא פוגע באנושות כולה! ומראה ששואה יכולה לחזור על עצמה שוב! ושלא למדנו שום דבר ב68 שנים האחרונות, נשארנו אותו עם שגם בעתיד יהיה נתון למלחמות, שיעבוד והשפלות.. כי עם שאינו יודע את עברו, לעולם לא יתחזק בעתידו!
* יעל   09/04/13 | 18:42
92. פשוט לא להתייחס.
זו ארץ דמוקרטית וזכותו של אדם לעשות כרצונו ולפי מצפונו.
* מאיר   09/04/13 | 16:47
איפה בדיוק הדמוקרטיה?
* ק   09/04/13 | 17:44
91. בתור ניאו נאצי גם אותך הייתי שורף
* יודן   09/04/13 | 16:47
90. מקרה נורא אבל התקשורת שמאלנית קיצונית. . די להסטה
גועל נפש התקשורת בארץ.
* גועל נפש   09/04/13 | 16:45
89. חתיכת טמבל אם הוריך היו שם גם הם היו במשרפות
* יום השואה ליהודים!!!   09/04/13 | 16:45
88. הדבר הכי נכון שקראתי במאקו אי פעם
* אני   09/04/13 | 16:45
87. לחרדית
אין דבר כזה השואה ״שלנו״! השואה היא של כולנו. אם טרחת לציין בשמך שאת חרדייה את אמורה להשכיל לדעת שכל עם ישראל אחים. בושה המעשה שעשו הנערים.. אבל כל אדם מכבד בדרכו שלו, וכל אדם בוחר אם ברצונו לכבד בכלל או לא. השואה היא לא רק של ה״אשכנזים״, ומהתגובות פה עולה של״ספרדים״ מצטייר בעיני ה״אשכנזים״ שם רע כמתבכיינים ובעלי רגשי נחיתות. אשכנזי וספרדי אלו רק מנהגים שאלוהים יעזור לכולכם מתישהו להבין את זה!! הדבר היחיד שיגמור את המדינה המעורערת הזאת זו מלחמת אחים!אנחנו הבאנו עלינו את הקצת המדינה ואנחנו גם נסיים אותה. זוהי דעתי
* חילונה   09/04/13 | 16:45
צודקת לגמרי. כתבת דברי טעם!!!
תודה לך!
* צחי   10/04/13 | 18:10
86. קיצוץ הכנפיים והכסף לחרדים!!!!!!!!!
* פל   09/04/13 | 16:43
85. אתה טיפש!
סבא שלי שהוא מרוקאי הצליח לברוח מרכבת המוות ב..מרוקו..
* אחת   09/04/13 | 16:42
84. שויון ימעיט שנאת אחים!!!!!
* פל   09/04/13 | 16:41
83. כל כך צודק!
הלוואי והדברים יעברו הלאה וייושמו בחוק!!
* שירה   09/04/13 | 16:41
82. זה מה יש, תבלעו את זה .....
כשאתם תפסיקו לשתות לאטה בתשעה באב נדבר , חבורה של צבועים שמבזבזים את הזמן בלקרוא את מה שיש לצבוע וכתב בשקל וחצי לכתוב , אני לא אומר שהחבר׳ה האלו צודקים כי זה אכן נראה כמו צעד של התרסה , במקום לבקר ציבור שלם בגלל שאיננו נוהג בדיוק כמו שהמורה בבית הספר הקלוקל שלכם האכילה אתכם , לכו תדאגו לדור האלכוהול , ממתי מסתכלים על 800₪ בחודש שאברך מקבל בזמן שיש 100,000 חילונים בבית הסוהר שעולים 2800₪ / אסיר , לכו תטפלו בחרא שלכם ותבואו בטענות ,  
* חרדי   09/04/13 | 16:40
תקשיב
כמו שאני מכבדת אותך ואת אמונותיך ולא נוסעת בשבת בתוך השכונה שלך, או אוכלת לידך ביום כיפור, אין שום סיבה שבעולם שתכפה עלי את הדת שלך או שתעשה פעילות מנקרת עיניים ביום שבוא נסכים על זה - מציין את מותם של מעל שישה מיליון יהודים. כמו שאנחנו נותנים לך אץ החופש להאמין תן לנו את החופש מלהאמין.
* תירגע   09/04/13 | 17:15
תקשיבי
או שאת לא מבינה או שאת באמת לא ממש חכמה , זה שהם עשו על האש ממש אבל ממש לא מזלזל באמונה שלך כחילונית מהסיבה הפשוטה ביותר והיא שאין דת חילונית רק כמה ערכים שלימדו אותך בבית הספר , שנית , אף אחד לא כופה עלייך שום דת ואם את מבקשת שאני אכבד את הערכים שלך אז כדאי מאוד שתתחילי בזה שאת מכבדת את שלי , כמו לא לשמוע / לראות תכנים שאינם מכבדים את ימי כספירת העומר , שבת , וכל ערך מקודש אחר שעם ישראל נבנה עליו במשך השנים .....
* חרדי    09/04/13 | 18:43
81. צריך לעשות חוק נגד חילולי שבת
* חרדי   09/04/13 | 16:39
צריך לעשות חוק נגדך
* ש   09/04/13 | 17:50
80. בכתבה זו אתה בעצמך ביישת את זיכרם!!!
שנאת חינם נוטפת מכל מילה
* גל   09/04/13 | 16:39
בכתבה זו הוא רק עשה רייטינג
* אמבר   09/04/13 | 18:05
79. אמן ואמן כל מילה ומילה!!!!!!!
* פל   09/04/13 | 16:39
78. אז שיהיה גם חוק נגד חילול שבת וחג
דבר ראשון הם היו פחות מעשרים איש. דבר נוסף הם לא מייצגים את החברה החרדית בכלל ומדובר בקומץ זאטוטים שביניהם היו גם חילונים . ובכלל רואים את השנאה שלך נוטפת מהכתבה המגעילה הזו. אני חרדי ואתמול למדנו לעילוי נשמת הנרצחים שביניהם משפחתי הקרובה והמורחבת. יש חילוקי דעות. אני חושב שכדאי ללמוד ולהתפלל לעילוי נשמתם ולקבוע את התאריך הרשמי בעשרה בטבת אבל עד כדי כך לומר שהחרדים מחללים וכו' . תתביש לך!!!
* טל   09/04/13 | 16:37
77. כולנו יהודים,לא מסוגלת לקבל את התגובות האלה...
ממה שאני יותר בשוק זה מהתגובות..כפייה אשכנזית?גאה בגרמנים?אנחנו עם אחד,אין דבר כזה אשכנזי ספרדי,עם יהודי וזהו! הגיבורים האלו נרצחו על היותם יהודים,אם זה היה בארצות ספרד גם הם היו נרצחים,אז להגיד מגיע להם?זה חוסר אנושיות מוחלט,אין לי מילים לתאר את הבושה.
* אשכנזיה ספרדייה   09/04/13 | 16:37
76. מצטרפת:ענישה ראויה להזויים משלנו תועיל.
* רק דבורים,גנויים לא מעניינים אותם.ענישה ראויה!   09/04/13 | 16:36
75. כפיה חלונית
בגלל 100-200 אנשים אתם משמיצים את כל המגזר הדתי-חרדי
* ברק   09/04/13 | 16:35
74. חייבים לבטל את עום השואה
יום השואה פונה לחלק מאוד קטן מתושבי הארץ ( רק לאשכנזים) ואז נוצר מצב של כפייה אשכנזית כלפי מזרחים ערבים דרוזים בדואים והרשימה רק ממשיכה.
* מזרחים נגד ישראל   09/04/13 | 16:33
למה לא?
גם לבטל את מימונה
* אשכנזי   09/04/13 | 16:53
אשכנזים הם ממש לא חלק קטן מתושבי הארץ, וגם אם כן מגיע את הכבוד אל כל אותם הנרצחים בשואה!! תתבייש חתיכת גזען חסר כבוד
* ...   09/04/13 | 17:01
יום השואה מתייחס ליהודים
שנספו, במקרה מדובר באשכנזים כיוון ש"נפל בחלקם המזל" והיטלר השתלט על המדינות בהן הם גרו ורצח אותם. אל תדבר שטויות.
* מזרחית   09/04/13 | 17:17
73. רק הסברה תגרום להם להבין את הטעות
אין מה לכעוס עליהם,הכל מתחיל בישיבות הרבנים הם אלו שלא בסדר(כמובן שרק הרבנים שמלמדים שדבר כזה מותר),הם לא מבינים מה לא בסדר ורק הסברה תגרום להם להבין את הטעות.
* נועה   09/04/13 | 16:32
72. בפסח הבא אני הולך לפזר פרורי לחם במאה שערים ובאיזורי מגורי החרדים.
* חילוני חרד   09/04/13 | 16:26
תקרא לי
אני אביא מהסטוקים שיש לי בבית
* ע   09/04/13 | 17:51
לייק לייק ועוד לייק
* לייק   09/04/13 | 20:12
יופי, כמו תום וג'רי
לפחות אצלהם, יש הפוגות
* חרדתי   10/04/13 | 16:04
71. חקיקה כנגד כל פוגע ביום זיכרון.
ולכל בני עדות המזרח, שהעיזו לפתוח את הפה מוכה רגשי הנחיתות שלהם, באומרם שהם ״מסכימים עם הגרמנים״ וש״האשכנזים גונבים מגרמניה״, בתור נכדה לגיבורי שואה, אני מאחלת לכם להמשיך להתקע עם עצמכם. עם הבורות, התבוסתנות, ההתבכיינות, רגשות הנחיתות וכל שאר הדברים שמאפיינים אתכם. בהצלחה
* דחוף   09/04/13 | 16:23
חחחחח ״ גיבורי שואה״
פחדנים שניסו להרוס את גרמניה בכך שגנבו, שדדו בגדו ואז הגלגל הסתובב
* דור   09/04/13 | 16:37
מה יש לך?!
איזה מן יהודי אתה שחושב שיהודים עשו רע לגרמניה ואירופה בכלל! השנאה ליהודים היא רבת שנים! הכל בגלל ששנאה למיעוט זה הכי קל. כמו שאנחנו עושים לפעמים לערבים או לבדואים. אנחנו לפעמים שוכחים את מה שקרה באירופה כשמישהו צועק "ערבי מסריח".
* מעין   09/04/13 | 17:26
מי אמר שהוא יהודי??? אתה יודע כמה גויים גרים בתוכנו
* לא מתיימרת לדעת הכל.   09/04/13 | 21:34
״תבוסתנות״ לא לנו רצחו שישה מיליון
* גד   09/04/13 | 16:40
אולי את נכדה לניצולת שואה אבל את גזענית
רק שתדעי רבים מהחרדים הינם צאצאים של ניצולי שואה. בנוסף היו המון פרוגרומים גם בארצות ערב והמזרח. כנראה שיש כמה מזרחים בקרבך שמצליחים יותר ממך ולכן את כזו ממורמרת. תתחילי בלימוד ההסטוריה של עם ישראל ואח"כ נמשיך. לגבי ההתבטאויות שציינת אכן הם ראויים לגנות, אבל הדברים שלך לא טובים יותר משלהם.
* לא מתיימר לדעת הכל   09/04/13 | 21:32
מה קרה לכם..?
כולנו יהודים. כמו בכל משפחה כל אחד הולך בדרך שלו, ומי שטועה או קצת מגזים, מסבירים לו. אפשר בטוב, למה לרמוס? גם לפני 2000 שנה נרצחו באכזריות מליוני יהודים וגם לפני 70 שנה. ונכבד ונזכור כל יהודי שנרצח באכזריות, ולא משנה מתי.
* חילונית   10/04/13 | 16:02
70. ואז מה? שיחוקק חוק נגד מי שאוכל בכיפור ומדליק אור בשבת?!?
* עמית   09/04/13 | 16:22
69. קנס כספי ????
הרי אנו מסבסדים אותם .... קנס כספי יצא בעקיפין שוב מכיסנו .... שלילת קצבאות זה עונש יותר הולם .
* חילוני משלם מיסים   09/04/13 | 16:16
68. האשכנזים שודדים את גרמניה
* שלמה   09/04/13 | 16:14
67. בתור מזרחי אני בעד הגרמנים
* דוד   09/04/13 | 16:14
אתה/את אדם רע, גזען,לא חכם,לא אנושי.
* אתה ושכמותך,אינם ראויים להתיחסות.   09/04/13 | 16:40
לא מגיע לאדם כמוך לנשום. חיה חסרת כבוד!
* ..   09/04/13 | 17:04
66. כפייה אשכנזית
* רון   09/04/13 | 16:13
65. צעירים וצעירות???
בנים ובנות במגזר החרדי לא מבלים יחדיו, רק מלקרוא את הפיסקה הזו ניתן להבין שהכותב חש שינאה עזה לכל מה שנודף או מריח דת. אני מזועזעת מהצביעות, מהסילוף, מהתגובות הברבריות וההסתה לחינם שנעשית כל יום זכרון או כל יום ממלכתי אחר, אני מתביישת בשביל הקופצים לטרף שמרביצים למקלדת שלהם בכל פעם שמישהו אומר את המילה "חרדי". אתם צבועים, אנשים רקובים ורעים מהיסוד! אין לכם עמוד שידרה אז כל פרחח יכול לשלהב אתכם ולגרום לכם לרוץ אחריו כמו מטורפים. השואה, לצורך העיניין לא שייכת לכם אלא לעם ישראל כולו, חרדים רבים שייכים למשפחות שכמעט ונמחקו בשנים הארורות האלו. לטעמי, ההגיון שבצפירה מטופש כי אנחנו עושים אותו בשביל עצמנו, ההגיון שבקריאת תהילים לעילויי נשמת הנרצחים הרבה יותר נשגב כי הוא נעשה לטובת המת. אבל, מרוב צביעות אנשים רואים רק "דם" ו"יאללה מכות", אין שום יכולת מחשבה של מעבר, רק שינאה, שינאה ואם אפשר גם עוד קצת "שינאה" אז למה לא, גם ככה אין לנו חיים. תתבגרו!
* אוף   09/04/13 | 16:11
כשאת כותבת "ההגיון שבצפירה מטופש" את מצדיקה את השינאה
* טיפשה   09/04/13 | 16:49
64. קנס לחילונים ש
ולעצור כל חילוני ששומע מוזיקה ואוכל בשר מראש חודש אב ועד 9 באב
* לי   09/04/13 | 16:08
63. האמת! שטויות!
לידיעת כל המגיבים, הרבנות הראשית קבעה את יום השואה עוד לפני שהמדינה קבעה לה תאריך משלה (שאינו אלא תאריך על פריצת מרד גטו ורשה) והתאריך הוא עשרה בטבת הנקרא יום הקדיש הכללי!!!!! ואם נצא לפארקים נמצא לא אחד ולא שנים חילונייים שעושים מנגל!!!!!! בקיצור שקרנים ואינטרסנטים
* ספי   09/04/13 | 16:06
או הרבנות במדינה?
* המדינה שולטת ברבנות   09/04/13 | 16:32
כ"ז בניסן הוא יום הזיכרון לשואה ולגבורה הלאומי
הלאומי! ולמרות שאנו,החילונים הברברים מכבדים את מוצא פיה של הרבנות,אנחנו לא חיים ולא מחויבים לחיות על פיו
* אליהו הנביא   09/04/13 | 17:35
62. מה עם שבת שמתחללת??
זו מדינה יהודית!!!!! לא ישראלית. (סתכלו טוב במדינת העצמאות.) ולפי ההלכה היהודית אסור לעבוד ביום השביעי!! תסתובבו בשדרות רוטשילד ביום שישי בערב ושבת עצמה. אז אל תבואו אל החרדים ש״מחללים״ את יום השואה שנבחר לסמל את זכרון השואה!!
* b.w   09/04/13 | 16:02
עזבי, "זכינו" במדינה בזכות התנ"ך אך פה עוברים על ציווי התורה ומנסים להיות נאורים ומתקדמים ולאמץ את חוקות הגויים
* לא מתיימר לדעת הכל   09/04/13 | 21:36
61. שטויות במיץ
ואם חילוני יעשה על האש בתשעה באב מישו יצייץ??? נו באמת!!! איזה הסתה מגעילה ודוחה
* שיר   09/04/13 | 15:57
60. ומה עם כל החילונים שהיו בים אתמול?
ואלו שיצאו לפאבים ומועדונים???? אתם רוצים להגיד שהכל שבת אתמול?? רק שנאה יש לכם כלפי החרדים וזה די ברור למה כי החינוך שלנו מצליח, יש לנו נחת מהילדים, כבוד מהם, הכל. זה כואב לכם לכן מחפשים איך להעלות איבה. אני לא אומרת שזה היה נכון לעשות את המעשה כי זה לא מכבד רגשות האחר אבל הגיע הזמן שתפקחו עיניים ותתחילו לראות כמה שקריים אתם וכמה שנאה יש בכם.. (החילונים המסיטים)
* חרדית גאה!   09/04/13 | 15:54
59. בעד, אבל אם כבר- אז לכל הכיוונים
זה גועל נפש להחריד מה שהם מעזים לעשות- אין ספק וזה חילול השם נוראי והם רחוקים מדרך השם האמיתית. אבל עם זאת, זהו מחיר "חופש ביטוי" מופרז שנוהג במדינתנו. זה הולך ל- 2 הכיוונים... גם על חברי כנסת שבזים לציונות ושונאים את המדינה... אם ענישה וכיבוד ערכי המדינה- אז עד הסוף ועם כולם. לא איפה ואיפה!!!
* ענת   09/04/13 | 15:53
58. להעניש החילונים שמחללים שבת בפרהסיה
* רונן   09/04/13 | 15:46
או להעניש אותך על זה שאתה כופה עלי את הדת
* חילונית   09/04/13 | 17:19
57. סליחה אבל תסתכלו במראה
לא מצדיק שום מעשה התגרות או משהו שעלול לפגוע ברגשות של מישהו אחר או ביום זכרון לאומי (מבחינתי זה יום מקודש) אבל: כמה אנשים אוכלים לחם בפומבי בפסח? כמה אנשים חוגגים במסיבות בימי העומר או בתקופת בין המיצרים? כמה אנשים אוכלים בפומבי בימי הצומות? כמה אנשים נוסעים בשבת? אז אולי כדאי להתחשב גם בחוקים של העם שלנו ולא רק בחוקי המדינה(גם זה חשוב) ואולי גם לא לפגוע ברגשות הדתיים? ודרך אגב גם חרדים רבים ובני משפחותיהם נספו בשואה.
* אופיר   09/04/13 | 15:45
יש פה מדינה ציונית ולא חילונית
* מי אתה שתקבע את החוקים?   09/04/13 | 16:33
ציונות לא סותרת את המילה חילונות
אתה יכול להיות ציוני חילוני כמו שיש חרדים אנטי ציונים (ויש)
* מעין   09/04/13 | 17:21
56. על האש
* כולם שקרנים יאאאאלללההה   09/04/13 | 15:44
55. השואה
כל היפי נפש , שבאים ומטיפים, אומנם הם עשו על האש, ואם חילוני היה עושה על האש בבית, היו מבליגים כאילו כלום לא קרה, או קבוצת ערבים, מותר ביום כיפור , או בשבת הקדושה , מנפנפים עלינו ולא מתייחסים כאילו כלום לא קרה, אומנם כואב וכואב, כי אותם יהודים מתו על קידוש השם, אבל תפסיקו לעשות יותר מידי רעש מכל הדתיים, כי אתם לא שווים אליהם!!!
* אני   09/04/13 | 15:40
תקראו את מה שיותם ברזני כתב
לא היה 200 איש!!! היו 13!!!! והמגרש ממול היה מפוץ בחילונים... אז-די!!!!! השינאה הזאת לא תוביל לשום מקום!!! זה לא הגיוני כבר!!!
* חלי   09/04/13 | 16:07
אתה טועה
דיי כבר עם המשפט "יפי הנפש" זה כבר נהייה משפט של מטומטמים שאין להם מה להגיד! ואם כבר, רוצים לעשות על האש ביום השואה?! בכיף! תעשו בבית! גם החילונים שביום כיפור עושים על האש הם לא עושים בפומבי! הם עושים בבית! ואם כבר היהודים שנרצחו בשואה לא מתו על קידוש השם, הם נרצחו תוך כדי נסיון לשמור על קידוש החיים!!!
* מישהי   09/04/13 | 17:19
54. וביום כיפור ?
גם ביום כיפור הם חוגגים ????
* נועם    09/04/13 | 15:40
בכיפור החילונים חוגגים בים וזאת התשובה החרדית
* תשובה   09/04/13 | 15:57
אני לא חוגגת ביום כיפור בניקור עיניים
חוצפה ובורות
* -   09/04/13 | 17:20
53. יום השואה זה כפיה!
אני חילוני לגמרי, ויש לי הרבה דברים להגיד על החרדים. אבל למה להם אסור לעשות על האש ביום השואה ולנו מותר לעשות מה שאנחנו רוצים בחגים היהודים? לדעתי יום השואה מיותר ממזמן... אנחנו עם שתקוע בעבר שלו וזה משאיר אותנו מאחורה.. תתחילו לההסתכל קדימה ולא על הצלחת של האחר.
* עידו   09/04/13 | 15:38
עידו אתה צודק לא מספיק שעינו אותנו אנחנו מענים את עצמנו
* תשובה   09/04/13 | 15:59
העתיד לא יהיה שונה
אנחנו עם נרדף, כל ההיסטוריה שלנו מלאה בפרוגרומים ורדיפות ורצח על רקע הדת שלנו. זה לא שונה היום ולא ישתנה מחר. יום השואה הוא לא יום מיותר! מה קשה להקדיש 24 שעות בשנה ל 6 מיליון שנרצחו (ועדיין לא מפסיקים להרצח אנשים בגלל שהם יהודים גם בארץ וגם בחו"ל). אנחנו צריכים לזכור ולעולם לא לשכוח! שחס וחלילה זה יקרה שוב! וגם היום הזה אמור להיות חשוב לחרדים כי גם הם חלק מן העם הזה! נרצחו יהודים חרדים ולא חרדים וכאלה שבסך הכל יש להם איזה סבא יהודי וגודלו בכלל כנוצרים, הרבה מתו! רק כי יש להם קשר יהודי כל שהוא! זה חשוב לזכור כזה דבר ולכבד אותו, זה לא דורש הרבה רק 24 שעות..
* מעין   09/04/13 | 17:16
52. צודקת בכל מילה! וחבל שכך...
* אדם   09/04/13 | 15:38
51. תעמולה שקרית
לא היו מאתיים, אולי עשרה. ודבר שני היו שם גם חילוניים! אבל זה לא מעניין נכון? העיקר שחרדים עשו על האש... אסף אתה וחבריך שונאי ישראל שמשתמשים בשיטות תעמולה שהביאו עלינו כלייה לפני 70 שנה.
* מיכאל   09/04/13 | 15:38
אתה צודק!!!-אחד השקרים הכי גסים
* אני    09/04/13 | 16:09
50. ומה הקשר יצחק רבין?
אם אתה רוצה לבכות על מר גורלו אני בטח לא ימנע ממך ללבוש שק ולהיתפלש בעפר... אבל לבוא להגיד לי לא לחגוג בפומבי? פה הגזמת גבר...
* השכן שלך   09/04/13 | 15:37
על יום האבל הלאומי לזכר רבין שמעת??
* המדינה, ישראל   09/04/13 | 16:35