דיבור ישיר
תגובות (54 תגובות ב-36 דיונים)
36. רוצה להזהיר מאקסטות ירוקות עם הטבעה של עלה (כמו דגל קנדה)
דפקה לי את המווח!!!!!!,לא ניכנס לפרטים,ראיתם דבר כזה תברחו כמו מאש.
* אני נפגעתי   21/04/14 | 23:43
35. MDMA הורס קולטני סרוטונין במוח
...
* KOKO   17/06/11 | 03:59
הם אתה ד"ר או סתם קוקוריקו?????
* מורפיוס   20/02/12 | 14:41
34. אקסטה נקיה זה סבבה.. הבעיה זה הספידים שמכניסים..
אבל עזבו אקסטה אין על החוויה של האל.אס.די דר.הופמן פשוט מלך..
* קוקו   14/06/11 | 12:35
33. מדווחת על כתבה לא הולמת!
* אנונימי   22/02/11 | 09:47
32. השטן חזר בתשובה-הזמין מחקר שהפך אותו למלאך..אך....אך
מחקרים,מחקרים, מה הם באמת יודעים אלו החוקרים.אז זהו...קדוחס !ישלמו להם ,ישבחו את המשלם.כמה פעמים קראנו על מחקר שטוען שקפה לא בריא ?שילמנו לחוקרים והמחקר הבא היה פרו פרו קפה ללא עוררין.אז זהו...שהחוקרים האלו ,לא לא לא אשמיץ אותם יותר.
* סאלח שבאתי מרמלה   22/02/11 | 09:24
31. אקסטזי מאד מזיק! אני על כדורים בגלל לקיחת אקסטזי!
היזהרו. נשרטתי קשות מהסם הזה. :(
* מיכל   22/02/11 | 08:38
30. אל תאמינו,ואלכוהול באמת הכי מסוכן
כן כן, הבונים חופשיים הא?.?
* מדענים מהרוורד?   22/02/11 | 05:22
29. אני לא חושב שאת צודקת !!!כנסו
יקרתי לא יודע מה הוא נסיונך. אבל באלכוהל לא כולם אלכוהליסטים, ויש רבים שנהנים ממנו באמת ובהגיון, מה שלא נכון לגבי סמים ששם ההיגיון די משתנה ופועל לרעת המשתמש ולרעת הסובבים בכלל. וכאשר נותנים לגיטימציה לאקסטזי וקוקאין ול.ס.ד יהיה מתן לגיטמציה להרואין וכל מיני חומרים זולים יותר או פחות ואז החברה הצעירים שיקראו את מה שפירסמת יגידו שאפשר וזה בסדר אבל אני לא שום מחקר בשום מקום לקחתי כמעט כול דבר אפשרי שאת מכירה ומוכר לפרקי זמן ארוכים אך עם ביקורת עצמית גבוהה אז לידיעתך הקשה שבכולם היה האקסטזי הדיכאון שבא בעקבות התפוגגותו למשך כמה וכמה ימים מסוכן לכל אדם בין אם הוא שמח או עצוב בחיים וחוץ מזה אם צורכים בפרק זמן של שבוע אחרי שבוע בסופו של דבר המוח יגיע לרמת בילבול שלא תהיה שום יכולת לתפקד בצורה נורמלית תאמיני לי אני האוניברסיטה עם ההוככות לקח לי בערך 10 שנים לתקן חלק מהבעיות שנוצרו בתקופת האקסטזי דוגמא הפרעות דיבור שלא היו מעולם בעיות של מחשבה מהירה כמו שמות ומספרים תאריכים לא ניתן לתקן חלק מהדברים האלה ולפעמים גם אם לא צרכתה הרבה שנים בעיות מסוימות שחשבתה שפתרתה באות והולכות בהפתעה. סמים זה בור בלי תחתית אין גיבורים בסמים כל חכם וכל אחר אם יטעם אין מצב שלא יתמכר והיציאה היא לא קלה היא תשב על כתפו של המתמכר עד יום מותו אין חזקים חלשים כשנופלים החיים משתנים לרעה ברמות גרועות נכון שלאלכוהול יש סטלה אגרסיבית אך רק במקרים מועטים מאוד יגיע אלכוהליסט כבד למצב שאליו יגיע משתמש כבד בשנה הראשונה של השימוש בסמים קשים טוב בסופו של דבר עדיף משהו טבעי אם כבר אז כבר זה ולא לנסות שום דבר חוץ מזה הוא הבסדר בחבורה הרעה שכוללת גם אלכוהול וכל הסמים האחרים בוודאות וגם לו יש בעיות לאחר פרקי זמן ארוכים שמעשנים אותו אז אין מה לעשות מי שטוב לו שיהנה אך אסור בשום צורה לפרסם את זה בצורה חיובית.!!!
* עמיר ב   22/02/11 | 03:06
היא בסך הכל מראה מחקר
ואתה יודע מה? הוא נראה לי די נכון. לא כל מי שמנסה מתמכר. תפתח ספר, MDMA לא ממכר. (טוב, הוא ממכר בערך כמו ספר טוב) אנשים בוגרים שיודעים מתי להעביר את הגבול ומבינים שאת החוויה הם עוברים גורם חומר כימי, יכולים לשים לעצמם גבול. אם הם חושבים שלא יכולים אז שלא ינסו מההתחלה. אי אפשר להגיד קוקאין וLSD בנשימה אחת, זה מצביע על בורות! אם תשאל אותי, רוב הסרטים הרעים והדפקות קורות בגלל שקונים חומר לא ידוע ברחוב, שלפעמים מעורבב עם רעלים. התמכרות זה נושא של הסברה וחינוך - אז לכל אחד יהיה מספיק מידע -אמיתי- בשביל לדעת אם הוא רוצה להכניס לשם את הראש.
* אלכס   14/06/11 | 17:14
28. תבינו כבר
יש אנשים שאוהבים להשתמש בסמים. והם לאו דווקא אנשים רעים. להיפך, רוב אלו שאני מכיר הם אנשים נחמדים מאוד, רובם בעלי תואר אקדמי ובכלל לא קרובים לסטיגמת הנרקומן ההומלס שרצה לכם בראש. תנו להם לחיות בשקט
* אדי   22/02/11 | 02:46
27. רק בגלל שכל אחד יגדל לעצמו לא יהיה מיסים הכל כסף כסף כסף
כי תכלס כל כך הרבה סטלנים ברור שהעם מעדיף שירדו מהם למי אכפת כל אחד יגדל לעצמו ונגמר כל "הפשע" אבל עדיין יהיה קופי שופ שים אנשים יקנו בו אז איפשו יהיה רווח למדינה בעיקר המדינה תרוויח 300 אלף אנשים טובים שכל הפשע שלהם בחיים זה לעשן קצת ג'וינט פעם בכמה זמן והם בכלל לא פושעים זה אנשים הכי סבבה רק החוק טיפשי
* אלי   22/02/11 | 02:34
26. ברור שרק בגלל שגראס כל אחד יגדל לעצמו לא יהיה מיסים זה הסיבה היחידה!!!
אבל עדיין יהיה קופי שופ שים אנשים יקנו בו אז איפשו יהיה רווח בעיקר המדינה תרוויח 300 אלף אנשים טובים שכל הפשע שלהם בחיים זה לעשן קצת ג'וינט פעם בכמה זמן והם בכלל לא פושעים זה אנשים הכי סבבה רק החוק טיפשי
* אליהו   22/02/11 | 02:33
25. על מה שרציתם לדעת על אקסטות כנסו..
אני צרכתי אקסטזי כמה פעמים בחיי ומכיר עשרות אנשים שצורכים אקסטות או בשפת הסטלנים אוכלים/דוחפים גלגלים/עיגולים. . האם גברת או מר אליוט (קשה להבדיל) יודעים מה היא אקסטה מקולקלת ? יש הרבה צעירים בבתים לחולי נפש בגלל זה. נפלתה על אקסטה מקולקלת יש סיכוי שתמות או שתצא מהדלקה(דלקה ככה קוראים לסטלה של אקסטות וטריפים) שרוט. חבר טוב שלי בטירה בגלל אקסטה מקולקלת נהרסו לו החיים. יש גם נעילות לסת שגורמות לפצעים בפה ויתפוררות השיניים עיוותים בפנים ממש מכוערים. במקרה הטוב תקבל דלקת אהבה ותעשה לעצמך פדיחות (במיוחד אם תפגוש אנשים שלא דלוקים על עיגולים).
* סטלן    22/02/11 | 02:15
24. הכל פרופוגנדה של חברות התרופות ושל הממשל האמריקאי בשנות ה30
* אלי   22/02/11 | 01:59
23. נכון אבל אם הסמים יהיו חוקיים זה בדיוק מה שיקרה גם איתם...
הממשלה תנפק לך את הסמים במחירים גבוהים בדיוק כמו במדינות שהגראס לדוגמא חוקי ותרוויח מזה מליונים ואנחנו נמשיך למות ככה או ככה.
* הברנש   22/02/11 | 01:43
22. אזהרה-כול האמת רק האמת ושום דבר מלבדה,כנסו!
טוב אז ראשית עלי לומר שכול מי שנכנס לקרוא את הטוקבק הזה עם דעות קדומות,מצטער אני לא בא לשכנע אותך,אתה הרי יודע הכול אז תמשיך הלאה חבוב,בהצלחה בחיים הבורגנים והאפורים שלך,רק בשמחות איש. מטרת הטוקבק הזה הוא לנסות ולהסביר במעט מה לא בסדר עם העולם,אני אפתח ואומר שלא צריך ללכת רחוק עד אלכוהול בשביל לנסות להדגיש את האבסורד,סוחרי הסמים הכי גדולים נמצאים בכל שכונה,בכל עיר,בכל ארץ,קוראים להם "בתי מרקחת" והסמים שנמצאים שם היו גורמים לסוחר הסמים הכי גדול להסמיק מבושה,העניין הוא שמאחורהם יושב גב חזק ולמען האמת הרבה מן התרופות שנמכרים שם בעיקר אלה שנועדו להקל על דיכאון הם בכלל כול מני וריאציות שונות ומשונות של כדור האקסטזי,כולם עובדים על אותו עיקרון של שחרור כימיקל הנקרא דופומין אל תוך המוח שלנו,כימיקל שקיים אצלנו באופן טיבעי,אצל אחדים קיים יותר ואצל אחרים פחות,אם אתם רוצים להבין יותר האינטרנט מלא במחקרים,חלקם אפילו מוכיחים איך בשנות ה50 ממשלת ארה"ב רשמה ספידים לעקרות הבית שלה וכול זה על מנת לשמר את מוסד הנישואים המתפורר. האמת היא שכולנו מכורים לחומרים מזיקים,בין אם זה קפה,סגריות,אופטלגין,עבודה או כול דבר אחר המשרת את אינטרס הממסד בכך שהוא גורם לנו האזרחים להישאר צייתנים,יצרנים וצורכים וכול זאת על מנת לגרום למכונה המשומנת שנקראית "החברה המערבית" להמשיך לתפקד,תזכרו דבר אחד ושיהיה לכם לתמרור אל מול עינכם "הממסד לא רוצה שתתמכרו לסמים שלכם הוא רוצה שתתמכרו לסמים שלו" אני יכול בקלות לכתוב פה 2000 מילה רק על הנושא הזה בגיבוי עובדות והוכחות חותכות אבל אני לא מאמין בלדחוף בכוח את האמת לפרצוף,מי שמספיק חשוב לו להבין איפה הוא חי יגלה אותה,ומי שלא אז לא יעזור כבר כלום,יאללה חתכתי.
מורפיוס   22/02/11 | 01:20
אתה אלוף - תותח - הגיע הזמן להתעורר לאמת אחרת
* ניאו   20/02/12 | 14:58
21. MDMA
הפך ללא חוקי בארה"ב במאי 1985 ב 1986 בבלגיה התחיל שיווק של תרופה חדשנית בשם פרוזאק. המבין יבין.
* דניאל   22/02/11 | 01:14
20. יש המון סוגים של אקסטזי וגם סוגים של אלכוהול
* Cpu   22/02/11 | 01:10
19. בואו נסביר כמה דברים לפני שיוצאים לרכוש את הסם
בסם מצוי חומר שנקרא MDR5 החומר הזה הוא בעצם מה שמזיק למוח . אבל כול גוף של אדם נורמלי ובריא יכול להתמודד עם החומר הזה ולבטל אותו . אדם עם בעיות נפשיות רדומות (שזה בעצם רובנו הגדול ) יקח את הכדור זה עניין של זמן עד שמחלה נפשית תיתפרץ . מסכנה ? תעשנו ירוק יותר בריא יותר זול יותר מהנה .
* מדען   22/02/11 | 01:07
18. נו ו...?
מה הייתה הפואנטה? כי את מבינה שיש בני נוער או אנשים שיקראו את השטויות שלך ויסיקו מזה שאקסטה זה יותר ״בריא״ מאלכוהול וההמשך ידוע... מה היה הרעיון בכתיבת השורות המטומטמות האלה? זה שאת חובבת אקסטות זה לא אומר כלום... גם סמים וגם אלכוהול זה נזק לבריאות אז למה לא לכתוב את זה ככה?!
* בת אל   22/02/11 | 01:07
17. לגבי האלכוהול זה נכון אבל עם האקסטזי הגזמת... כל מה שבא מן הטבע צריך להיות חוקי
* דעתן   22/02/11 | 00:07
16. אנשים זה לא סוף העולם
למספר 13, את צודקת במה שאת אומרת אבל אין צורך להעליב... אליוט מביעה דעה ומותר לה, היא לא ראש הממשלה, היא לא מקבלת החלטות בישבילנו. האינטרנט הוא מקום בעייתי כזה שבו הכל מותר. לטוב ולרע, מה לעשות שהדור הזה (וזה שלפניו ובטח גם הבאים) הוא דפוק... אם אתם הורים לילדים ואתם חושבים שמקו מעודדים צריכה של סמים אז תישמרו יותר טוב על הילדים שלכם. סמים זו לא הבעיה, זה רק סימפטום, אתם האנשים זו הבעיה, ממהרים להגיב בלי לחשוב, מגיבים בצורה בוטה ומפיצים שנאה, חלאס! תתעוררו! אנחנו חיים בעולם של נרקומנים! של תרבות צריכה שעוברת כל גבול! יש דברים הרבה יותר גרועים מגראס אלכוהול ואקסטזי, תפסיקו להאשים אותם בכל התחלואות של החברה שלנו! אם אנשים טובים יצרכו סמים הם לא יהפכו לרוצחים ואנסים..! הכי חשוב שתשמרו על עצמכם...
* פלסטלינה   21/02/11 | 19:39
אהבתי
* זהר   23/02/11 | 15:39
15. תנשמו עמוק, תרגעו, ואז תקראו...
* פלסטלינה   21/02/11 | 19:39
14. שלא יהיה לך ספק עם כל הסמים היו חוקיים גם עליהם היה מס
לכן הטענה שלך מגוחכת זה לא רק בגלל הכסף יש כנראה מניעים שאנחנו לא יודעים עליהם אחרת אין שום סיבה שכל המדינות יוותרו על לקחת מס מכל שוק הסמים שמעורך בעולם ביותר מ500 מיליארד דולר בשנה שמיותר לציין שהכסף הזה הולך לעולם הפשע גם עם הסמים גורמים לנזק או לא זאת צריכה להיות בחירה של האדם הפרטי אם לקחת אותם או לא כמו כל בחירה שלאדם חופשי צריך להיות !!! אבל כנראה שאנחנו לא חופשיים ...
* אבל ללא ספק הבחירה צריכה להיות בידנו    21/02/11 | 17:24
13. איזה שטויות! המדינה לא מעודדת אלכוהול
לא בעקיפין ולא במישרין- נכון שמהדינה מרוויחה על אלכוהול, היא גם מרוויחה על תרופות מרשם, את רואה את המדינה מעודדת אנשים ללכת לרופא ולרשום לעצמם תרופות נגד דיכאון? או שזה בכלל חברות התרופות שעושות את זה? אותו דבר עם אלכוהול, מי שמעודד לדפוק את הראש עם אלכוהול הם חברות המשקאות ולא המדינה. המאבק של מדינות נגד אלכוהול הוא בן מאות שנים- עשו את זה מלכים, דיקטטורים וממשלות דמוקרטיות לאורך שנים רבות. אבל כולן נחלו כישלון מהדהד יותר(ארה"ב, רוסיה) או פחות(מדינות איסלאמיות), אלכוהול הוא חלק מההוויה האנושית- לטוב ולרע. לכן המדינות ממסות אותו, לא כדי לעודד צריכה אלא כי הן ממסות כל דבר כמעט. הטיעון שלך מופרך! נכון שמדיניות אכפית הסמים של מדינות העולם היא מיושנת, אבל מפה ועד להגיד שמהדינה הייתה רוצה שנתחיל לשתות ולדפוק את הראש כדי להעשיר את קופתה זה אבסורד, חסר תימוכין ובעיקר מראה על ראיית עולם צרה. נ.ב- מה זה השם הדפוק הזה "אליוט"? ועוד מילא אליוט, אבל רק שם אחד?! מה את מותג או משהו? שם אחד מספיק- כמו מדונה, סטינג או בונו??
* אפי   21/02/11 | 16:11
את גם טועה, בגלל זה לתרופות יש מרשם ולאלכוהול לא
ובהחלט מעודדת בעקיפין שתייה של אלכוהול
danieli77   22/02/11 | 01:48
בלה בלה בלה.. אם היינו יכולים לגדל אלכוהול בלי מיסים בבית זה גם היה לא חוקי
הכל רק כסף וירוק אפשר לגדל העציץ רק צריך קצת מים אמנם צריך לחסוך .... אבל אני מעדיף לגדל מאשר לקנות ממקור לא ידוע כניראה אויבי ישראל למה שהם יקבלו כסף שלי שכל מה שביקשתי זה משהו נורמלי (לטוב ולרע כמו אלכוהול) בדיוק כמו שזה חוקי בקליפורניה הולנד שוויץ גרמניה אנגליה למה שלא יהיה פה!!!
* אלי   22/02/11 | 02:40
אחי אם אתה חושב ככה אז אתה חי בסרט..
* קוקו   14/06/11 | 12:32
12. הסמים כן מזיקים וגם האלכוהול!!!!!!!!
* אורה   21/02/11 | 15:49
11. אלכוהל וסמים מכלסוג מזיקים לבריאות וכמו שאפשר לקחת מיסים על אלכוהול אז כמובן שעל סמים
אליוט אני היתי קורה לך אדיוט זה הרבה יותר מתאים לך ..הכתבה המעובתת שלך מעודדת להשתמש בסמים אם את רוצה להתמסטל זה עיניינך אבל להגיד בפרהסיה שזה טוב יותר מאלכוהל זה שקר ..זה נבלה וזה טרפה מאקו אתם הכי פושעים בסיפור הזה שאתם נותנים במה לאנשים כמו אליוט ומעודדים אנשים תמימים לצרוך סמים תתבישו לכם בהמות סרוחות אתם הורסים את הציבור הישראלי וכשחד ממכם או יקריכם יאנס או ידקר או יפגע מנרקומן או אלכוהליסט תזכרו ואל תשכחו שאתם אשמים בגלל השטיות שאם מכניסים לציבור לראש ושלא תגידו לעצמכם שלא ידעתם כמה השפעה יש לכם התקשורת על הציבור
* בני   21/02/11 | 15:05
היית מת להיות חצי אליוט- לנכסי תרבות מותר להביע דעה
הבחורה תורמת לתרבות שלנו מעל 30 שנה ! לפני 20 שנה האזנתי לתקליטיה באוזן זקורה !!! תעשה רבע ממה שהיא עשתה תן למיליונים הנאה וכיף כמו שהיא העבירה ומובטח לך כניסה לגן עדן. דע בפני מי אתה עומד. לנכסי תרבות מותר להביע דעה ולכוון את העדר! חולה עלייך אליוט.
* זיוה   21/02/11 | 15:30
עלק מיליונים
את כל מה שהיא הקליטה בכל החיים שלה - את הכל ביחד קנו אולי אולי עשרת אלפים איש. כולל בחו"ל.
* שרון בן עזר   21/02/11 | 23:08
Idiot
calling Eliott an idiot is a bit hypocrite when you can't even spell properly
* Ori   22/02/11 | 04:43
10. כל סם ומשקה אשר משנים את מצב הרוח הוא הרסני
השאירו לך את האלכוהול שתוכלי לדפוק תראש תרתי משמע אז תזהרי שלא יקחו לך גם את האלכוהול
* פיטוסי הסטלן לשעבר   21/02/11 | 12:19
9. בתור אחד שניסה גם אלכוהול וגם אקסטות
וגם עוד דברים, אני יכול להגיד לכם שנטילת סמים כמו כל דבר אחר בחיים, היא עניין של גישה, ומידה. מי שצורך אקסטות באופן מוגזם, יינזק ויפגע... כך גם מי שצורך אלכוהול בלי בקרה. מי שיטול סמים אלה במידה(מומלץ במקום שהחוק מאפשר זאת), ויתכונן באופן ראוי ושפוי לשינוי המנטלי הזמני שיעבור עליו, יזכה להנאה רבה, ולחוויה מרתקת.
* מנוסה   21/02/11 | 11:47
מסכים עם כל מילה!
* זהר   23/02/11 | 15:34
8. אין קשר לכסף בכלל
הרי אם אקסטה הייתה חוקית המס היה עובר שם באותה מידה של הצלחה - כך שזה ממש טיעון גרוע
* ענבר   21/02/11 | 11:34
נכון
טיעון מטומטם
* אינה   21/02/11 | 23:11
7. מאקו -כתבה לא לעניין שמהללת את האקסטזי....
יש פה גישה חופשית לילדים מה נסגר...עכשיו ילד תמים יכול להגיד הנה יש כתבה במאקו שכותבים שזה בסדר אז למה לא?? לפי מחקרים .הבנתי את עניין הכתבה אבל ילדים לא מבינים הם יסיקו את המסקנות שלהם מהדברים,וחבל. קצת זהירות במה שכותבים עם מעט סלקציה!!!
* ענת   21/02/11 | 11:33
הבעיה היא לא הילדים
הבעיה היא במי שמחנך את הילדים... וחוץ מזה אקסטות אלכוהול וחשיש הם נהדרים ביופים ובהשפעתם אבל הכל תלוי במינון!! ובסיבת הצריכה. מומלץ לצרוך את הדברים האלה לא כשאתה בבעסה אלא ההיפך... לדוגמא: לא לשתות כל כמה שעות אלא חצי כוס יין ביום או איזה שליש בירה פעם אחת ביום... לעשן חשיש בסוף היום וגם רק פעם אחת ביום אחרת זה יהפוך לצורך ואפקט ההנאה ילך ויעלם... אקסטות? זורם אבל לא יותר מ4 בחודש... אז ענתוש תנסי לא להיכנס להיסטריה וסתם לידע כללי מה שחוקי יותר פחות מענין... במיוחד את הילדים... המרדנים...
* דורי   22/02/11 | 03:06
6. מאקו -כתבה לא לעניין שמהללת את האקסטזי....
יש פה גישה חופשית לילדים מה נסגר...עכשיו ילד תמים יכול להגיד הנה יש כתבה במאקו שכותבים שזה בסדר אז למה לא?? לפי מחקרים .הבנתי את עניין הכתבה אבל ילדים לא מבינים הם יסיקו את המסקנות שלהם מהדברים,וחבל. קצת זהירות במה שכותבים עם מעט סלקציה!!!
* ענת   21/02/11 | 11:33
5. אלכוהול הוא גם סם מדכא
מה שמסתדר יותר טוב עם רצונות השלטון להשאיר אותנו במצב שבו קל יותר לשלוט בנו. יופי של אייטם!
* מיכאל   21/02/11 | 11:30
4. לחשוב על כל השנים שלא עשיתי אקסטות בגלל האזהרות
* חכם בדיעבד   21/02/11 | 10:44
3. אבל זה ידוע
* נו...   21/02/11 | 10:13
2. עורכי מאקו! קצת אחריות!!!
לכל מחקר יש עשרות מחקרים שסותרים אותו. אי אפשר לדעת מה מרכיבים כדורי האקסטזי שנרקחים אלוהים יודע איפה. ובהשפעת אקסטזי אפשר למות בהמון דרכים, וללקות הסכרינית. מה נסגר איתכם???
* בלי בלה   21/02/11 | 09:57
סחי
* מיכאל   21/02/11 | 11:33
דווקא ממש לא
* בלי בלה   22/02/11 | 07:49
קצת היסטוריה לעיונך בלה
כדור האקסטזי יוצר במקור כתרופה לסובלים מדיכאון מתמשך וגם למניה דיפרסיה, שנים רבות הוא היה בשימוש עולם הרפואה עד אשר זלג "לרחוב" ואנשים התחילו לצרוך אותו לשם הנאה בלבד... ואז גברת יקרה, כפי שמתארת הכתבת הנ"ל , הכל עניין של כסףףףףףףףףףףףףף ולצערנו הבריאות שלך ושל כולנו ממש לא מעניינת את תאגידי הענק הפיננסיים.
* מורפיוס   20/02/12 | 14:49
1. אקסטזי סם האהבה
שתייה בהרבה יותר מסוכנת מאקסטזי עדיף שאנשים יקחו אקסטזי ויפיצו אהבה באויר מאשר לשתות אלכוהול ולהפיץ שנאה אלימות ועצבים באויר : ))))
* לירז   21/02/11 | 09:15
אכן כן...
אילו האקסטזי היה חוקי ומיוצר בצורה טובה בלי כל מיני תוספות ש"רוקחים" למינהם מוסיפים המצב במועדונים , בכבישים ובכלל היה הרבה יותר טוב...אקסטזי סם האהבה...מתגעגעת...
* יויו   22/02/11 | 01:30
3 שנים של שנאה,
אקסטות בארץ מטייבה
* אחרי 3 שעות אהבה   22/02/11 | 05:24