פלילים+
תגובות (74 תגובות ב-46 דיונים)
46. לא מבין למה אישה כותבת במדור של גברים? מה הקטע?
לכי תכתבי במדור של נשים ותפני את מקומך לגבר שמבין מה זה גברים מנוולת
* ירון   29/07/18 | 07:38
45. למה לקחת חלק בכיבוש? שהדתיים ישרתו
וכל הימנים שמובילים את הארץ לתהום
* מסכים   29/07/18 | 01:08
44. זו לא פוליטיקה.
מתי כבר יבינו כל החושבות וחושבים כך ששום הסדר מדיני לא יעזור עם הערבים. הם לא רוצים אותנו כאן בשום קומבינציה של גבולות. הם ינסו להשמיד את המדינה על כל תושביה בכל מצב. אם לא היה צהל אז גם כותבת הדברים האלו לא היתה כותבת אותם. רק צהל חזק מונע מהם לעשות זאת. תפסיקו לחיות בסרט.
* רועי   28/07/18 | 22:53
43. אם לא יתגייס מי ישמור על החרדים והמתנחלים ?
* הרב קדושים   28/07/18 | 22:10
בדיוק
* בדיוק   29/07/18 | 00:35
42. תדאגי שילמד מחשבים ויעסוק בכך בצבא.
* מישי   28/07/18 | 21:17
41. מי יעשה את העבודה?
איך מעלים את חיזבאללה, חמאס וטירן ללא צבא חזק?
* בן לצנחן שלא ישן בלילות   28/07/18 | 21:10
ארצות הברית
* משיח   29/07/18 | 00:22
40. הוא צודק את מדברת שטויות....
* דניאל   28/07/18 | 21:02
39. הצבא בונה ומעשיר!את הילדים.צריך לתת יותר למי שמתגייס לצהל
* אין כמו הצבא   28/07/18 | 20:23
המדינה שלנו זו ארצות הברית
אין דבר כזה צהל וישראל
* USA   29/07/18 | 00:23
38. את מדברת שטויות
בלי הצבא ובני הנוער שמתגייסים לקרבי לא היינו יושבים כאן ובטח שלא היית יכולה לכתוב את המאמר הזה כי כבר לא היינו פה
* איציק   28/07/18 | 20:12
37. ברוך השם בזכות האמונה אין דאגות כאלה
* בני ברק   28/07/18 | 19:53
36. צודקת. עד שאין שוויון בנטל אסור להתגייס.
* דרור   28/07/18 | 19:52
35. טוב מאד שלא יתגייס! רמטכל עלוב
פיקוד עלוב עוד יותר. בלי מדיניות. בלי הגנה וטיפול בחיילים. רק מתנצלים ומסבירים למה אנחנו נרצחים!
* משה   28/07/18 | 19:47
34. מזל שאתן לא מנהלות את המדינה
יאללה- להתנפל...
* אזרח   28/07/18 | 19:10
33. חייל קרבי שסיכן את חייו למען המדינה לא יקנה בה בית
למה חייל קרבי שמסכן את עצמו למען המדינה לא זכאי לקנות בית מבלי הון עצמי? מי שנלחם למען אדמה מגיע לו אדמה משלו! אחרת הוא נלחם בשביל עוד אדמה לעשירי המדינה, והוא לא חייל אלא עבד. למשתמט שיש הורים עשירים יהיה בית משלו.
* חייל קרבי   28/07/18 | 18:52
נכון ומצער. נלחם בשביל אחרים: דתיים, מתנחלים, עשירים, בעלי בתים. עצוב.
* חייל ללא בית   09/09/18 | 12:35
32. צודקת ב 100 אחוז
* בן   28/07/18 | 18:33
31. מדחת יוסף
מאז שהפקירו את מדחת יוסף אני תומך בפוסטים כאלה. פעם הייתי מוכן להקריב את חיי למען המדינה כי כוחנו היה באחדותינו. היום הפילוג והשסע גורמים לי לחשוב יותר מפעם אחת , בשביל מי להלחם? וזה לא קשור אם דעותיי ימין או שמאל. כרגע, זה טוב למות בעד עצמנו. עצוב.
* קרבי לשעבר   28/07/18 | 18:01
30. חבל שאת מזלזלת במערכת כל כך
צהל הוא אבן דרך בחייו של כל אזרח צעיר במדינה. השאלה הראשונה לאחר מה שמך, בעיקר כשמדובר בעלם חמודות איה שירת/ משרת/ ישרת. השתמטתי כי אימי בחלה בשירותי, אכן תשובה שתקדם אותו בחיים. זהו החינוך הנכון, שיבנה בית על אותה אדמה שמצמיחה עצים שהושקו מדם אחיי. את מתריסה לחינם. ישנם קצינים עוד שיוצאים מתוך ערכים ורצון לתרום למדינה וליצור חווית שירות אחרת, משום מה נדמה שאתם המבוגרים הפכתם את טוב הלב, העשייה ותרומה לנחלתם של בעלי הקמט בפנים. חבל. עבור חיילותי אתן כל שיבקשו. אין אהבה ותחושת שייכות כשם תחושותיי והחיבור שנוצר בנינו, אני אכן חולה בסגמת. מאז שיש לי דרגת כתף אני לא יכולה להפסיק להתלהב שאני יכולה להעניק ימי חופש, לצאת לאכול במהלך שעות הפעילות וליצור ימי גיבוש כאוות נפשי. אך המשיכי לקרוא כתבות בואיינט ולהאמין שכך נראה צהל, עם העכברים במטבח ועם אבנים במקום לבבות. זר לא יבין זאת...........
* אני סגמ   28/07/18 | 17:58
בהייטק, לא מענין אף אחד מה עשית בצבא. אתה חי בסרט
הצבא זו מערכת בה אנשים צעירים מקודמים מהר וחושבים שהידע שלהם שווה משהו בחיים האמיתיים. מי אתה שתרצה לנו? עוד כובש
* תסתגמ   29/07/18 | 01:09
29. כמובן שהשיח אינו על חוק הגיוס כי הוא עדיין קיים
אולם, גם אני לא מעוניין ברמה העקרונית שילדיי ילכו לצבא גם כן! בפועל גם אני הייתי בצבא וגם חלק מילדי ,למה כי אין אפשרות אחרת, אחרת לא נהיה!! אז אימא יקרה אל תזבלי לנו במוח גם ככה הטמפרטורה בחוץ גבוהה
* מאמן הכושר    28/07/18 | 17:48
28. פראייר מי שעושה צבא !! לצערי ככה
משחקים אותה להגן על המדינה, 90 אחוז לא עושים כלום, בוכים אם יש שעה ביציאה.. והנורא מכל, חלק נפגעים טראומטית, תעלו משכורות, שפרו תנאים, המדינה תמשיך "להתקיים" עד כמה שאפשר ככה או ככה. ואנשים שם הולכים על פארש
* טל   28/07/18 | 17:47
27. כן 3 שנים פלוס 25 שנות מילואים זה מה שעשיתי.
נקודת ההנחה שלי כחייל הייתה שאף אחד לא צריך לשמור על עצמי המשפחה שלי הקרובה והרחוקה חוץ ממני. אני לא עושה טובה לאף אחד מלבד לעצמי .ואם אני לא רוצה לשרת אז יש הרבה מקום בקנדה או באוסטרליה. אז כן אמא יקרה אני מבין אותך אך את טועה. אף אחד לא צריך לשמור על המשפחה שלך או המדינה שלך חוץ מהילדים שלך ולא משנה עם זה בן או בת. אילו הבחירות שלנו והמדינה היא חופשית . מי שרוצה נשאר ומי שלא עוזב.
* אבשי   28/07/18 | 17:23
26. צהל והמדינה לא שווים את הילדים שלנו
* אהוד   28/07/18 | 17:07
25. ואללה בדוק
עדיף שילמד לקרוא ולכתוב
* דיטוקס   28/07/18 | 17:00
24. מסכימה עם כל מילה
הלכתי בצעד קיצוני והחלטתי לא להביא ילדים לעולם. אחד השיקולים הם לא רוצה להביא ילד לעולם של מלחמות. הממשלה עושה מטעמים מאזרחי המדינה. לא משנה שנולדו אחיינים במשפחה ןהדאגה היא אותה דאגה. ונכון צריך לחשוב על זה לפני שמביאים ילדים. ולא להיות תמימים שזאת תהיה המלחמה האחרונה...אבל אם כבר יש ילדים אין ברירה משהו צריך לשמור על המדינה שכל הזמן במלחמה. תפסיקו להביא ילדים הממשלה תפסיק ליצור מלחמות. כי המלחמה היא רק בשבילם מאז ומעולם. ולכל יפה הנפש תחסכו את דעתם על התגובה שלי, ותמשיכו להביא כלים לממשלה שלא רואה את האזרחים ממטר.
* שרה   28/07/18 | 15:24
תסגרי את הרגלים
* ציקו   28/07/18 | 20:55
הצד החיובי שמחקת את כל המורשת שלך ולא יהיה לך יותר מורשת
אבל כמובן התחושה "שהחטפת" לממשלה היא משהו מיוחד מידי
* הצד    28/07/18 | 21:37
ראיליסטי
אז תעשי טובה לך ולכולנו ותעלי על המטוס הראשון שיוצא מישראל למקום כלשהו ותישארי שם. כך לנו יהיה הרבה יותר טוב ואת לא תידאגי חס וחלילה
* ישראלי   28/07/18 | 21:46
23. אם הוא הבן היחיד שלך אז התשובה היא חד משמעית אל תחתמי
לגבי בעלך אם יש מצב שיש לו עוד ילדים מנשואים שניים אין לו זכות להגיד לך מה להחליט, שאת התסכול האישי שלו ישמור לעצמו. התגובה שלי מתייחסת לנושא בן יחיד אם לא לא הובן עדיין על ידי מי שקורא.
* מיכלי   28/07/18 | 14:07
לא מדברת על קרבי. בכלל להתגייס...
* פילורי   28/07/18 | 21:09
22. את מזלזלת בבן שלך.
מה, את חושבת שהוא לא יודע למה הוא נכנס? תאמיני לי שהוא לא חושב שהצבא דומה לצופים. הבן שלך יודע שאם הגיוס יפסיק לא השלטון שאת כועסת עליו (ובצדק) יפגע. מי שיפגעו יהיו אזרחים כמוך.
* ...   28/07/18 | 13:46
אתה מדבר שטויות
ילד בן 15 וגם כשיגיע לגיל 18 עדיין הוא לא יודע למה הוא נכנס וככה גם 80 אחוז מהחיילים אףאחד לא יודע מהזה באמת קרבי עד שנכנסים למלחמה והרבה שחשבו שהם יודעים לאן הם נכנסים לא עמדו בזה את לא מבין דבר אז אל תגיב האמא צודקת במאה אחוז
* מילואימניק בקרבי   28/07/18 | 17:24
אתה טוען לחלוטין
רוב רובם של הנערים בטח ובטח בגילאים האלו, מדמיינים את הצבא כאילו זה סרט אמריקאי, מפנטזים ומתלהבים מהסיכות המגניבות והכומתה, אבל ברגע האמת שהם מתגייסים ומקבלים כאפה לפנים שהצבא זה לא כמו שהם חשבו- קריעת תחת, שמירות, מארבים, לא לראות את הבית, להתמודד עם מפקדים אטומים, חוסר פרטיות וחוסר זמן חופשי- אז הם נשברים, בוכים, ורוצים לרדת לג'וב. מה אתה חושב שנער בן 15 מדמיין שהוא חושב על הצבא? הוא מדמיין בראש שלו שהוא טום הנקס בלהציל את טוראי ראיין, הוא לא מדמיין לעצמו תורנות מטבח או עוד שמירה של 4 שעות באמצע הלילה בקור אימים.
* בן   28/07/18 | 18:08
21. לשרת בצה'ל זה גאווה לכל החיים !!!
* תל אביבי   28/07/18 | 12:49
פעם היה גאווה
* שפוי    28/07/18 | 19:14
לשרת בצהל זה לדתיים
* דן   29/07/18 | 00:25
20. לא מסכים עם כלום ושום דבר ממה כתבת .
אם לא נתגייס ולא נעשה מילויים , אז גם לא תוכלי לכתוב את השטויות שלך . ברור ? לפני גיוס שלי הייתי ילד עולה חדש מחבר העמים , כ"כ רציתי ללבוש את המדים הירוקים . עשיתי הכל כדי לתת. שנה הבאה בת שלי מתגייסת ( הגדולה שלי ) ואנחנו מדברים על ' מה יהיה יותר מעניין ' . אסור לא להתגייס , אין לנו ברירה אחרת . מה שכן , להוציא את כל החרדים מהישיבות ולזרוק את הרבנים שלהם לפח . כולל לזרוק את כל הזבל מהכנסת ישראל .
* רון   28/07/18 | 12:04
19. תגובה לאמא
אני יכול להבין את כל מה שכתבת אבל שהבן שלך ישב בבית ובן של משהו אחר ילך ויפגע זה בסדר .
* בן   28/07/18 | 11:41
18. צודקת אסור להתגייס
עד שהחרדים לא יתגייסו אסור לנו לתרום הדם שלנו לא פחות סמיך משלהם יש רק נצול בצבא היום וכל כספי המיסים הולכים לישיבות ולא לערי פיתוח שצריכים את הכסף כי אצלהם באמת אין עבודה ולא פרזיטים כמו בני ברק שעובדים בשחור וגונבים מהמדינה אבל יודעים לבוא לקחת קצבאות ועד שלא תיהיה מדינה ששויונית שכל האזרחים שוויום אני יחנך את הילדים שלי רק לדאוג לעצמם כי המדינה דואגת רק לחרדים לא לזוגות הצעירים ולא לחיילים האמיצים שמחרפים נפשם שהדם של המחבלים חשוב יותר ואם מי שמנהל את המדינה הם חרדים וביבי השפוט שלהם אני ידאג רק לילדים שלי עד שמצביעי ליכוד יתעוררו והם יבינו שהם מצביעי יהדות התורה ושס!!!
* מוטי   28/07/18 | 10:17
צודק ב100%
הצבא לא תקבל ילדים שלי, עד שכל הדוסים לא התגייסו!
* אלכס   28/07/18 | 12:21
17. בהתחלה כעסתי אך לקראת סוף הכתבה עיניי דמעו...
ליבי אתך אך אין לנו ברירה יקירתי אם כל אם עבריה תחליט שבנה לא ישרת בצבא אז מי ישרת? מי יגן עלינו? את מעוניינת בעוד שואה לעם היהודי?
* חרות   28/07/18 | 10:01
16. משפחה של פרזיטים. אחלה חינוך את נותנת לו, לחיות על חשבון אחרים.
יש מלא פרזיטים במדינה ואת יכולה להתבונן במראה ולראות אחד מהם.
* גל    28/07/18 | 09:56
15. בשר טרי
המויילך אוהב אותם טריים, - מה לעשות וכדי שנוכל לקיים כאן תרבות מפותחת צריך לתרום לביצורה. צריך חלק מאיתנו להקריב, גם את היקר מכל. כמובן שאפשר לברוח או להברייח אבל יש מחיר לכל דבר.
* יוסף המספר   28/07/18 | 09:38
14. הבן שלי התגייס לקרבי
ואני חוויתי את כל מה שתיארת מילה במילה
* אני אמא   28/07/18 | 02:30
13. כאילו אני כתבתי את זה.
הבן שלי התגייס לקרבי ואני חוויתי את כל מה שתיארת מחלה במילה
* אני אמא   28/07/18 | 02:29
12. את רוצה לשמור אותו בבועה שלך שם בתל אביב ועל הדרך להרוג את כל היהודים מסביב, פשוט מאוד.
* דנה   28/07/18 | 00:26
תקראי את הכתבה עד הסוף
אם לא הבנת זה פוסט של אמא דואגת. לא של ילדה. אז תקראי שוב
* ילדים   28/07/18 | 18:04
11. גיוס
כמה שזה קשה.... אני בדיוק עוברת את כל מה שאת מתארת שיקרה וזה מאד מאד קשה לי. אני כל יום כל כך מתגעגעת... מחכה לרגע שיכנס הביתה ויהיה לידי מידי פעם כשיוצאים סופ"ש. סופרת את הימים שיגמר ושוב נהיה ביחד.
* ורד   27/07/18 | 20:26
10. חוק האי גיוס
חוק ההשתמטות מגיוס יועלה בכנס הקרוב בכנסת , העיקר שכולם ..... שווים בפני החוק , תחי מדינת .....
* אבי המטיף   27/07/18 | 20:07
9. צפירת הרגעה
שיילך לקרבי - ליחידה כמה שיותר קטנה שם התנאים הרבה יותר טובים , והשירות ייתן לו הרבה תובנות לחיים
* שלומציון   27/07/18 | 19:57
8. אתם יהודים?מה נסגר איתכם?
כשאני שירתי בצבא ובמילואים לא שאלתי מה המדינה נותנת לי אלא מה אני נותן למדינה. אם הבן שלך והבן שלו והבת של אהו לא ישרתו אז מי יעשה את העבודה לשמור על המדינה?המיסים שלך?איפה את חיה? כל אחד מגיע התור שלו לשמור על המדינה כי זה גורלנו ואם אנחנו רוצים להמשיך להתקיים פה. ואם את/ם לא רוצה/ים לחיות כאן תארזו את עצמכם ותעופו לי מהמדינה. ניראה אותכם אחרי כן בגולה בוכים על אנטישמיות .ראו מה קורה בצרפת ובכל אירופה וגם בארהב.
* מאיר   27/07/18 | 19:26
דינוזאור זמנך עבר
בן אדם חכם נמנע מלעשות טעויות שהוא ראה מטומטם זקן עושה לפניו...
* מאירה   27/07/18 | 23:12
הלוואי והיו יותר ״דינוזאורים״ ופחות מהזן שלך גב׳ מאירה
חכם כמוך ראוי שלא יתן עצות ״חכמות״ למי שמגן עליו. מאד נוח להאשים את כל העולם ואשתו לא לקחת אחריות. צריך לתת גם מעצמך ולא תמיד מה שאתה בוחר... אני עם מאיר, מזל שהרוב השפוי עדיין כמוהו
* מושיק   28/07/18 | 19:00
כל מילה בסלע.
מרגיזים אותי הבבונים שנוהמים על הזמן "... עם כל הבעיות עדיין אין כמו בארץ".
* אנדי   28/07/18 | 19:13
צודק!!
צודק במאה אחוז. מה אני נותן לא מה המדינה נותנת לי..
* הציוני האחרון   27/07/18 | 23:14
שרות צבאי
מסכים עם כל מה שמאיר אומר. אני בגיל 20 עברתי את מלחמת יום כיפור ברמת הגולן בשרות קרבי.במילואים שרתתי במלחמת לבנון השניה כשהיו לי כבר שני ילדים.תמיד הלכתי למילואים ולא השמטטתי .ילי גם שרתו שרות קרבי ובמילואים לפי הדוגמה והחינוך שקיבלו. נכון לא קל להיות הורה של חייל ובמיוחד של חייל קרבי אבל זה מה שנגזר עלינו. מתד שני חייל קרבי מרוויח לא כספית אלא בגרות ועצמאות מנטלית ושום דבר לא יעמוד בדרכו בעתיד. עצוב לי שאני רואה ושומע שאנשים מחפשים שיגות קל ואפילו משתמטים.בזמני הם התביישו. אותם אנשים בשעת לחץ ומצוקה אומרים צריך להיכנס ולהכניס לערבים. אבל רק שהם או הילדים שלהם לא יהיו שם.
* פנסיונר   28/07/18 | 10:29
נעוף לך מהמדינה?? מי אתה בכלל יבחוש בן שלולית
* דרור   28/07/18 | 19:53
אנחנו נוצרים
* ישו   29/07/18 | 00:26
7. מי שהולך לצבא או מילואים פראייר מהלך
* י   27/07/18 | 16:53
6. כמעט כל בני הנוער הולכים לצבא
אל תהרסי לו את זה כי את אמא דאגנית, ובטח שכדאי למאקו למחוק את הכתבה שמעודדת השתמטות
* אלמוג   27/07/18 | 16:23
5. הצלקות שסופגים איתנו במהלך השירות הצבאי לא שוות
זו המדינה שלי ואני מוכנה למות למענה אבל אני לא מוכנה להישאר עם טראומה נפשית ולחיות כמו מתה בשביל פולטקאים שאנחנו נלחמים את המלחמות שלהם ,זה די נהיה מעצבן שהם יודעים לקחת מאיתנו את השנים הכי יפות שלנו אבל שנייה אחרי שאנחנו משתחררים אנחנו לא מעניינים אותם ,לא מעניין אותם החייל שראה את החבר שלו מדמם ומאז הוא לא ישן ,לא מעניין אותם החיילת שנאנסה בשירות הצבאי ע''י הקצין שלה ,בסופו של דבר אנחנו טלו שנשארים עם החרא ואת אף אחד זה לא מעניין. וגברים תפסיקו לשחק את עצמכם כאילו אתם לא מסכימים אין אחד שלא מסכים עם מה שהיא אמרה אבל אתם תשחקו את עצמכם כאילו אתם לא מסכימים איתה למרות שכולכם מסכימים איתה
* צודקת לחלוטין   27/07/18 | 15:50
מה את מבלבלת את המוח
מה שהצבא נותן היום לחיילים משרתים ומשתחררים אפילו לא חלמתי לקבל .
* מאיר    27/07/18 | 19:29
לפי מה שכתבת לא נראה לי שעשית צבא ובטוח לא שרות משמעותי.
אם היית עושה צבא או שרות משמעותי היית מבינה שזו לא מלחמה של פלטיקאים ישראלים, זו מלחמה נגד ארגוני טרור ברברים שמחזיקים אותנו ואת הערבים כבני ערובה ועד שלא נחסל אותם אנחנו צריכים להתגונן בפניהם.
* גל    28/07/18 | 09:58
צודקת . בהבאת ילדים
אנחנו נותנים כלים לממשלה להמשיך לצור מלחמות. כי אנחנו רוצים לחיות והם רוצים להאדיר את שמם על חשבון ילדנו
* שרה   28/07/18 | 15:27
4. ליבי ליבי איתך
כאב לחמישה ילדים בוגרים אני מבין אותך. צבא הגנה לישראל הפך לזרוע צבאית של כת משיחית שיושבת ביהודה ושומרון. החיילים מרביצים, מקללים, עוצרים ללא סיבה פלסטינים, אצבע קלה על ההדק והכל בשם השם. כשתלווי את בנך לבקו"ם תחשבי על כך שהסיכוי שלו למות בשם השם קיים ומוחשי. מאחל לך ולו המון בריאות ושנים רבות.
* דורון   27/07/18 | 15:01
לא בשם השם- אתה שטוף שנאה, אלא למען שאתה וילדיך תוכלו להמשיך ולחיות בארץ הזאת
מספיק כבר עם שטיפת המוח הזאת והשנאה שאתם מפיצים. זה לא ביבי/חרדים/מתנחלים/אשכנזים/ספרדים זה היה גם לפני כן וזה ימשיך,כי מה לעשות אנחנו יהודים במזה״ת והשנאה העצמית הזאת רק מתדלקת את האויבים שלנו, תפנים אדון דורון, אחרי שהם יחסלו את המתנחלים הם יעברו ישר אליך ולא יעניין אותם ששנאת מתנחלים וחרדים, אתה אותו דבר בשבילם, זה למה צריך צבא חזק.
* מושיק   28/07/18 | 19:08
3. קלעת בול לעמדתי
יש לי שלושה ילדים. הבכורה שרתה כפקידת מבצעים בחיל האויר, ובזמן מלחמת עזה הראשונה (או השניה) שירתה בטייסת אפצ'י שהשתתפה בלחימה. השני בן, היה לוחם בסטי"ל, והשתתף במלחמת עזה השלישית. וזהו - עד כאן! לא אתן יותר את בני השלישי לצבא ולמדינה. יש מספיק "פטריוטים" שיעשו זאת טוב ממני.
* איל   27/07/18 | 14:25
ילדיך שירתו במטה. קצת צניעות
ילדיך היו בטוחים במיזוג בזמן שחיילים אמיתיים נלחמו המחבלים. שבי בשקט אז גם הבן השלישי שלך יהיה פקידה. אוי ואבוי
* חיה בסרט   28/07/18 | 19:58
אויי תנוח
בת אחת שלך פקידה בחיל האוויר וסיכון הגדול ביותר שלה זה השדכן על השולחן. הבן שלך היה בחיל אמבטיה בסטילים. אם כל הכבוד מאז מלחמת יום כיפור (כולל) נהרגו שני לוחמי סטילים (במלחמת לבנון השנייה). כלומר סטיסטית הסיכוי של לוחם סטיל להרג בתאונת דרכים גבוה מסיכוי להרג בשרות לפי סטיסטיקה של 45 שנה האחרונות. אתה הרווחת עם בן בסטילים,תספור כמה אלפים נהרגו בחי"ר ובשריון באותם שנים ואז תבין כמה אתה ישנת טוב בלילות.
* טל   28/07/18 | 20:30
2. טראומה
שלום מרינה קיגל, בתור חובש קרבי בסדיר ובמילואים, אני מבין לליבך. צוק איתן היווה חוויה קשה עבורי, ועדיין. אשמח אם תפני אליי.
* זאב שחור   27/07/18 | 09:55
1. אוףףףףף..
כמה את מברברת?? חפרת !
* Q   27/07/18 | 09:31