הורים
תגובות (146 תגובות ב-89 דיונים)
89. ומדוכאים ונופלים לסמים ולפריצות
* חובזה   19/10/19 | 18:14
וואלה?
מפתיע אבל בתור אחת שגדלה במשפחה דתית, ישוב דתי ואולפנה הייתי מטופלת בכדורים אנטי דיכאוניים וחרדתיים,החברה הכי טובה שלי "נפלה לפריצות" ונכנסה להריון בגיל 16, ואחרת היתה במוסד גמילה מסמים בגיל 17. אז ספר לי עוד על התיאוריות המעניינות שלך. הדת מובילה למצבי קיצון נוראים הרבה יותר מכל חברה חילונית שקיימת.
* דור   07/11/19 | 01:45
88. ממש לא מפתיע - כל הרוצחים הפוליטיים הגיעו מחינוך דתי
* משתמשים בדת לרעה   01/10/16 | 13:28
87. לא מפתיע!!!
* מישהו   01/10/16 | 00:30
86. יא מגוכחים
ערמת שטויות, אין על החינוך הדתי וזו עובדה
* פחחחחח   06/12/15 | 00:29
כן לא מפתיע שאת/ה לא מאמין למחקרים מדעיים
* מ.ש.ל.   03/10/16 | 08:46
85. איןן קשר
אין קשר בין חילונים לדתיים בנושא של שנאת אדם האדם יכול להיות ממש שונא בלי שום ידע על האדם השונה ממנו מה הקשר בזה שאנשים דתיים שונאים זה בדיוק יכול להיות ההפך שחילונים יכולים לשנוא כתבה סתמית וממש לא קשורה
* אחת שאכפת לה   01/10/15 | 19:15
מהסיבה הפשוטה שלחילונים אין ספר שלם שמפורטים בו כל סוגי האנשים או ההתנהגויות שמצדיקים סקילה למוות באבנים. שלא נדבר אפילו על כל סיפורי האימה בהם האל אלים ורצחני על רקע גזעי.
* תלמדי קצת   13/07/21 | 08:35
84. את צודקת היהדות לא כך היהדות מבוססת על ואהבת לרעך כמוך אבל
החרדים כן כך שונאי אדם ובן אדם לחברו אפס חרדים לא מייצגים שום יהדות.
* שרה   30/09/15 | 19:26
83. הכיפה באה אחרי הפשע
קצת התבלבלתם אנשים יקרים! בנאדם שהוא אלים או סוטה מטבעו פועל מתוך זה.ולא מתוך הדת שלו. מעבר לזה, ישנה תופעה ידועה של הרבה עבריינים מהציבור החילוני ובבית המשפט פתאום הם שמים כיפה על הראש כאילו חזרו בתשובה.. זה לא אומר שהם דתיים ואי אפשר להסיק שעבריין=דתי. זו בורות לשמה
* לינוי   30/09/15 | 15:26
82. מה שכן דתות אחרות הן כמו כת פנאטיות
אם אנשים באמת ילכו בדת שלנו ובאמת יקיימו ואהבת לרעך כמוך ומה ששנוא עליך אל תעשה לחברך באמת שהעולם יהיה טוב יותר הבעיה היא לא עם הדת אלא עם אנשים שמעוותים אותה
* זה לא קשור לדת מי שנולד רע ישאר רע-כנסו   30/09/15 | 08:57
הנצרות הרבה יותר מוסרית
רק חבל שאף דתי לא באמת טורח ללמוד על דתות אחרות מעבר ממה שהוא שומע מהרב שלו או מהאתרים הדתיים שלו.
* איש שחקר את כל הדתות   04/10/15 | 14:06
כן? אינקוויזיציה ועינויים בעיניך זה דבר מוסרי?שטויות במיץ עגבניות, האם חקרת על היהדות? נשמע לי שלא כי אם כן ויש לך שכל לא היית מדבר ככה
* שיר   07/07/23 | 01:09
81. שטויות כתבה מגמתית
אין על החינוך הדתי עם הערכים
* החינוך החילוני נכשל מזמן   30/09/15 | 08:33
80. הייתי פרא
בתור חילוני הייתי פרא אדם בתור דתי נהייתי אדם
* רני לוי   30/09/15 | 02:43
79. ואהבת לרעך כמוך... במילים אחרות :)
למה כשתופסים אדם אם כיפה גונב, צועקים לו ”אתה? חרדי גונב? לא מתבייש?” --- אף פעם לא ראיתי ידיעה שמתחילה ב ”חילוני רצח..” כי זה לא חידוש שחילוני רוצח. הוא ראה זאת במדיה אין ספור פעמים! תחשבו על זה. ידוע שהחינוך החרדי מחנך למשמעת ולכבוד כלפי מבוגרים (לא תשמעו ילד חרדי צועק להוריו ”קרצייה” ”רד ממני” וכו) ילד חרדי גם לא נחשף לתוכניות TV שהינן הולמות את גילו והורסות לו את התמימות בגיל 7. המתבגר בן 15 החרדי בחיים לא יעמוד בסיטואציה של ”נקרא לי הקונדום מה אני עושה”. החינוך החרדי מחנך לערכים כמו השבת אבידה וגמילות חסדים. ארגוני החסד הרבים מאויישים 99 אחוז ע”י חרדים ולא, אני לא מדבר על עמותה שעוזרת למצוא בית חם לכלבים וחתולות אלה לארגונים מצילי חיים ארגונים שמשאילים ציוד ארגוני צדקה, כל ההתנדבות הזו היא פרי החינוך החרדי. לא נכנסתי בכוונה לתוכן הנלמד כי זה נושא בפני עצמו. דיברו על חינוך - בישראל החינוך החילוני שווה לאדמה. סוף פסוק.
* ש   29/09/15 | 23:48
78. בתור אחד שלמד בבית ספר דתי
עברתי גזענות שנאה מהמורות ההורים שלי עלו מברית המועצות משפחה יהודית לצערי הרב אחד המורים אמר לי פעם "אתם בכלל לא יהודים" אמרתי את זה להורים שלי אבל הם יתעצבנו ובכו כי לא יכלו לעשות שום דבר הבית ספר היה דתי ממלכתי רובם התלמידים והמורים היו יוצאיי עדות המזרח ולפי כך שאומרים שאשכנזים מתנשאים וגזענים זה שקר מזרחים מאפריקה מלאים בשנאה וגזענות רבה יותר בכל מקרה חטיבת בניים הייתי בבית ספר חילוני הכל היה שונה וטוב יותר
* פפ   29/09/15 | 23:12
77. שני דברים
א.אצל החילונים יש יותר רצח אונס אלימות ופשיעה מה שלא קיים בציבור החרדי והדתי וכמו"כ מרבית ארגוני החסד הינם מהציבור הדתי והחרדי ב.לכל מחקר יש מחקר אחר שסותר אותו...
* גדי   29/09/15 | 22:27
76. הדת היא ממש לא גזענית
הסיבה שיש רד אשכנזי ורב ספרדי זה בכלל לגיבוי. הסיבה שבנות ספרדיות לא לומדות עם אשכנזיות נובעת מפערי מנטליות. הסיבה שחרדים זורקים אבנים על חרדים שמתגייסים זה כי נגמרו להם השטרות והסוכריות. הסיבה שקיצוני דתי דקר מישהי במצעד הגאווה נובעת מזה שהוא מאמין שלדמה סגולות פלא.
* נו באמת   29/09/15 | 16:47
גאון
איזה גאון אתה
* אני   01/11/15 | 16:10
75. חבל שלא טורחים לומר שלא מדובר ביהדות
אצלנו זה בדיוק ההפך. כי היהדות היא ערכית
* כתבה מסיתה   29/09/15 | 16:46
קראי תגובה אחת מעליך.
* פינוקיו   29/09/15 | 19:00
את צודקת היהדות לא כך היהדות מבוססת על ואהבת לרעך כמוך אבל
החרדים כן כך שונאי אדם ובן אדם לחברו אפס חרדים לא מייצגים שום יהדות.
* שרה   30/09/15 | 19:26
74. בינתיים רוב האסירים האנסים והרוצחים הם חילונים
* דביר   29/09/15 | 16:35
73. רק אני
אתאיסטית וגזענית....:-)
* הפולניה   29/09/15 | 16:31
72. מדובר בדתיים של הנוצרים והאיסלאם כך שאין פלא בהתחשב בהיסטוריה שלהם
בואו נעשה את המחקר כאן ונראה שאחוז חובשי הכיפה (לפני הפשע לא לפני השופט) הוא מזערי ואם יש לכם פה ושם דוגמאות קטנות זה רק מראה שרוב רובם הם לא דתיים.. החינוך החילוני היהודי פשט את הרגל ולא מצא אלטרנטיבה לדת בין היתר כי הוא לא קיים מספיק זמן והוא עסוק בלהיות האנטיתזה במקום להיות קיים בזכות עצמו ועל זה יעיד המילה חילוני (מלשון חול) אני לא אומרת שאין ערכים יפים אבל גם אותם מעוותים למען אינטרסים במיוחד בפוליטיקה, ואז אנשים מוצאים את עצמם מפחדים כל כך מגזענות עד כדי כך שתומכים במהלכים שיהרסו את המדינה כמו להביא לכאן מליוני מסתנני עבודה שיגבירו את הפשיעה יהרסו את הכלכלה ואת הזהות היהודית ואת הסיבה שמלכתחילה באנו לכאן וזה לא רק לחפש הגנה מהאנטישמיות (שקיימת בין היתר אצל המסתננים עצמם) אלא גם כדי שתיהיה לפחות מדינה אחת, גם אם קטנטונת שנוכל בה לייסד את הדת שלנו ואת התרבות וההיסטוריה שלנו ולהנחיל אותה לדורי דורות (מדינה שבמקרה גם גורשנו ממנה לפני אלפיים שנה) יש הרבה גורמי פנים וחוץ שמעוניינים לחסל את האפשרות הזו ולשלם על זה הרבה כסף מקווה שאנשים שמוכנים למכור את כל מה שיש לנו בשביל לא להיחשב גזענים או לא פלורליסטיים או לא סובלניים מספיק יתעוררו כבר!!!
* ליזרד   29/09/15 | 16:30
71. ישראלים חחחחח
כמו שכמה כבר כתבו (קראתי את המקור)מדובר במחקר על 90 אחוז עבודת אלילים 10 איסלם ונצרות שהם סתם המצאות, אתם חושבים שהיהדות גזענית בגלל שאתם מתבלבלים בין היהדות לציונות(שהיא גזענית ומורדת בהשם יתברך) יהודי בלי התורה וההלכה יותר גרוע מהנאצים!! אני יהודי וממש לא ישראלי ברברי ונבער(העיקר אתם לומדים לימודי ליבה חחחח) שאין לכם כלום חוץ מבר רפאלי
* יהוגה   29/09/15 | 16:25
החילונים עוסקים בבר רפאלי בתור הטפל, כבילוי. הדתיים חושבים שחיטוט באף בשבת הוא הנושא החשוב בעולם
* גידי   01/10/16 | 11:53
70. ממש לא מפתיע, הרי יש שרוצחים כביכול בשם הדת
* הדת הוא תירוץ למעשים נלוזים   29/09/15 | 16:16
69. זאת המציאות
* יהודה   29/09/15 | 16:14
68. ואך על פי כן אנחנו עדיין מעדיפים את השגשוג של הדתיים !!!
* אני   29/09/15 | 15:27
67. לא צריך מחקר
עובדה צפויה, לא היה צריך מחקר בשביל זה. בכל העולם רוב הגזענות נובעת מאנשים דתיים. ךאו דווקא יהודים
* צפוי   29/09/15 | 15:02
66. אולי, אבל זה סקר מחו"ל. יש לי תחושה שבקרב דתיים לאומיים בישראל זה יהיה אחרת.
כדתייה לאומית גדלתי גם על אמונה באל, גם על ערכי בין אדם לחברו וערכי בין אדם למקום ובין אדם לסביבה (אג'נדה ירוקה), הלכתי לחוגים כמו בלט ופסנתר, למדתי שפות ו5 יחידות בכמה מקצועות מדעיים, התחנכתי על ציונות ולא על פוסט מודרניזם ועל כך שאין דבר כזה אמת. יצאתי אדם ערכי, בעל כישורים ואופקים רחבים, יש לי אידיאולוגיות ואמונה שנותנים הרבה טעם לחיים, התחתנתי בגיל צעיר מאהבה והבאתי ילדים, ויש לי גם קריירה שאני מצפה להתפתח בה: אני מאמינה שזו הדרך אל האושר והשגשוג. אני לא משוויצה או משהו, ואני גם רואה סביבי לא מעט חילונים ערכיים ומשכילים שהם מופת לאזרחות טובה- אבל אני חושבת שהדרך בה גדלתי היא המושלמת. החיבור העמוק לזהות היהודית והציונית נותן הרבה משמעות, אחריות וגאוות יחידה לכל בן אנוש.
* דוסית   29/09/15 | 14:22
65. החילוניים מחפשים עוד עמוד לחזק את תפיסת עולמם!
* אני   29/09/15 | 14:18
64. המחקר מדבר רק על גויים, לא קשור ליהודים !!! ןנא לא לנסות להשוות בכלל דת יהודית לדתות מומצאות !
* המחקר   29/09/15 | 14:17
בטח אחי , יא בור
* אבי   29/09/15 | 23:50
63. המחקר לא כלל את היהודים
* אני   29/09/15 | 14:07
62. אני מבינה שהמחקר האובייקטיבי נערך ע"י...חילוני.מפתיע.
* חרדית   29/09/15 | 14:04
61. לא מדויק
* *   29/09/15 | 14:01
60. איך אני אוהב שמספרים בדיחות לחג
* Sas   29/09/15 | 13:28
59. בולשיט
תראו לי מוסד חילוני אחד שמלמד לאהבת ישראל באשר הוא יהודי גם אם יש לו זקן פיאות ציצית, ולעומת זאת כנסו לחב"ד לדוגמא ותראו שמלמדים שם להעריך ולעזור לכל יהודי באשר הוא ובכל מצב, אז די עם כל הבולשיט שכנראה מצא חן בעיני המפרסם אך אין בו טיפה מן האמת
* אברהם   29/09/15 | 13:00
טיפש
אצל הדתיים מלמדים לאהבת ישראל אצל החילוניים מלמדים לאהבת האדם עכשיו לך תבדוק בויקיפדיה מה זה גזענות
* חרדי אנוס   29/09/15 | 14:22
בואו נסקור ערך ערך מהכתבה בקצרה עבור דתיים וחילונים
גזענות - אם דתיים לא רוצים פה גויים זה לא כי הם גזענים אלא כי הם לא מעוניינים לעבור גיור כהלכה ולכן הם לא יהודים אבל כל אחד יכול להיות יהודי לעומת החילונים ש... טוב אין להם תירוץ הרי כולם אותו דבר אז למה הם לא רוצים סודנים בצפון תל אביב ובשכונות שלהם ומשאירים אותם לחלשים ... ולמה הם רוצים שתי מדינות לשני עמים ולהפריד עצמם מהערבים? כוחניות - כמובן שהמחקר גילה לנו שהדתיים הם אלה שכל הזמן דוקרים במועדונים ואונסים חדשות לבקרים ומיליטנטיות - איך לא שמתי לב שהחרדים ממהרים להתגייס ומלאים בנכונות לתקוף ולהילחם במקום לשבת וללמוד תורה ושהדתיים סתם רוצים להרוג ולא להגן על העם מתוך אידאולוגיה הם פחות מלאי זעם – מעניין מי לומד עבודת מידות ועבור מי זה ממש עבירה חמורה לכעוס.. ומי אלים יותר כלפי החברה... יותר סובלניים ונעימים לבריות - כנראה שפספסתי שהדתיים שותים יותר מסוממים יותר ומתחצפים יותר רוצחים יותר גונבים יותר ומשמיצים בהרבה יותר בתוכניות טלוויזיה כמו ארץ נהדרת ומצב האומה את כל השונה מהם כל עוד זה לא נחשב לגזענות.. איך יכולתי? פחות נענים ללחץ חברתי - כנראה לא שמתי לב שהדתיים הרבה יותר נענים ללחץ חברתי...ע"ע איבוד בתולין, קניית מותגים
* לילו   29/09/15 | 16:51
58. ...
תשובה שמתחלקת לשני חלקים: אם אתה יהודי ואמרת לו "עמך" - כלומר שהוצאת את עצמך מהכלל ואתה לא שווה התייחסות. אתה אתה ערבי מוסלמי - אתה לא בעמדת מפתח לדבר עם אף אחד על מוסר (בטח לא דתי)
* ...   29/09/15 | 12:48
57. כותרות מטעות
הכותרת לא מציינת שזה קרה בחו"ל ולא קל להבין איזה דתות נחקרו שם האם דתות מונותאיסטיות או מרובות אלים/כוחות טבע דבר שמשפיע מאוד
* שקרים   29/09/15 | 12:13
56. אמת!
כבחורה דתיה שגדלה במסגרות דתיות וסבלה מגזענות, הכתבה אמת לאמיתה ועצוב מאוד שזה קיים עדיין רק במגזר הדתי!
* שירה   29/09/15 | 12:13
את לא בחורה ולא דתייה, והחילונים אף פעם לא קיבלו את הדתיים את הגזענות הם המציאו !
* שירה   29/09/15 | 14:19
רק במגזר הדתי?? מה עם סלקציות במועדונים?
ובמקומות עבודה? גזענות יש אבל ממש לא רק אצל דתיים.
* שיר   30/09/15 | 00:59
55. זה כאילו היה אמור להפתיע אותי? דההההה
* ל.ז.ר   29/09/15 | 12:00
54. חרטה אחת גדולה!
ילד חרדי יודע שערבי שזורק עליו אבנים ועושה פיגועים אז צריך לא לאהוב אותו ואהבת ישראל והזולת זה מה שמחנכים את הילדים ולא להפך כמו שנתקשורת השמולאנית מראה. ונכון יש קבוצה קטנה שהתקשורת עושה מזה סיפור ענננננק שהם הם אלה שעושים את הבעיות וזה לא הדרך של היהדות. אז מספיק עם הבולשית ותראו את האמת
* מבין עיניין   29/09/15 | 11:31
53. כל היהודים מאמינים אין יהודי לא מאמין
חילוני או דתי חגים מסורת ארץ ישראל זה אנחנו מאמינים באל אחד אוהבים את עצמנו ואת העולם...דתי לא יהודי זה כבר סיפור אחר...יש חסידי אומות העולם והם לא צריכים להיות דתיים...
* שרון   29/09/15 | 11:29
לשרון...
איך החיים בכפר הדרדסים? הכל בסדר?
* נו באמת   29/09/15 | 13:13
דת
* ירמיהו   29/09/15 | 13:33
דת
הגויים חקרו את דתם שהיא לא אמתית החרדים ביהדות יותר מחונכים מהחילונים הגויים חקרו את הדת שלהם אז ברור שהם יותר מחונכים מאלה שקיבלו חינוך מדת הנצרות והאיסלם שהם שקר
* יהודי גהה בתורתו   29/09/15 | 13:36
52. אין ספק שלדתיים יש יותר דרך ארץ יותר כבוד לזולת
פחות אלימים ... בקיצור חינוך יותר טוב!! וכל מה שתגידו הפוך פשוט מתנגש עם המציאות
* בר   29/09/15 | 11:18
51. החינוך החילוני הוא חולני
הדת מקנה ערכים החינוך החילוני פושה , פרץ גבולות כי הכול מותר במיוחד בדוריינו שאויה לנו רכי זה הדור הבא....
* בולשיט!!!   29/09/15 | 11:10
50. המחקר נעשה בארה״ב
למחקר אין שום קשר לבתי הספר הממלכתיים דתיים בארץ, אני גדלתי בבית ספר חילוני ובבוא היום אשלח את ילדיי לבית ספר דתי. החינוך שם טוב מהחינוך החילוני בהרבה.
* אלעד    29/09/15 | 11:03
49. כתבה מטומטמת
כל מה שכתוב כאן זה הבל הבלים. אני נחשב שמאלני ורוב השמאלנים הם חילוניים. הרבה שמאלנים שאני מכיר גזעניים יותר מהיטלר.פשוט הם יודעים להסתיר את זה
* מיכאלי   29/09/15 | 11:02
48. תפסיקו עם הטמטום ועם המחשבה שאתם יותר טובים
ועם המחשבה שההומופובים, הגזענים וכו' הם קומץ מהיהדות שעובר על "ואהבת לרעך כמוך" כי היהדות, כמו רוב הדתות מחנכת לבורות (אי הבנה של חוקי הטבע, מחשבה שאל אחד עשה הכל, משיח שיגאל אותנו, אמונות פרימטיביות בחבר דמיוני), שנאה (4 המיתות, שוביניזם, העם הנבחר ועוד...), פנאטיות ומשיחיות ומשווקת את עצמה בתור דת "ואהבת לרעך כמוך" ושכל אלה שמפנימים את מה שהסברתי קודם הם קומץ.
* אתאיסט   29/09/15 | 10:49
בטבע זה בן עם בת ולא בן עם בן גם אצל החיות ....
* וואוו   29/09/15 | 14:22
היה צריך להסביר להורים שלך שגם אח עם אחות זה לא מקובל
* נו באמת   29/09/15 | 16:38
מתי עשית על זה מחקר רציני?
ממש לא נכון , אם היית בודק באמת ולא סתפ מפריח ססמאות באויר היתה רואה שבטבע יש הרבה מאד הומוסקסואליות. למשל הכלב שלי היה עולה קבוע על זכרים אחרים.
* מיכל    01/10/16 | 11:35
47. שנים אני אומר את זה
* נו מה חדש   29/09/15 | 10:46
46. בתור עופר שלמד בדתי
אז נכון הדתיים גזעניים אבל אצלי בכיתה לא עישנו, לא העו סכינים, בקושי היצה אלימות, היה כבוד למורים וכו'.
* כוכב   29/09/15 | 10:39
החילוניים לא גזעניים כלפי הערבים ודומיהם אבל כלפי הציבור היהודי הדתי/חרדי הם אמא של הגזעניים,
* אני   29/09/15 | 14:24
45. אני מתבייש, תרשמו בכותרת על פי מחקר שנעשה באונ' דיוק ובוסטון
ואל תטעו את ציבור בקוראים. כמו כן,מדובר על שאר הדתות ולא עשו מחקר על שומרי תורת ישראל. ולמה רשמת דברים מדעיים כמו.. ווהומוסקסואלים מה מדעי בזה? וכן רובם המוחלט של הדתיים בני דת ישראל רואים בכך משיכה לחטא(הנאה מהדבר וכיוצ') כמו שיש אנשים שנהנים לגנוב, לנאוף עם אשה נשואה או לקיים יחסים עם בעלי חיים(ראה ערך כבשים). אם היה להם בן כזה או שיש עובד כזה בחברה שהם עובדים, הם לא יפסלו אותו על כך מחד ומאידך הם יראו אותו כמישהו שעושה חטא חריג(עדיין,למרות כל המאמצים של התקשורת והקהילה לשנות את מבט האדם שסולד מזה בטבעו) כל זה כדברים הבאים וממבט הבא מתוך הדת,כמובן שיש להם את הסלידה הטבעית הקיימת גם אצל חילונים. לגבי העונש המופיע בתורה, מוות,הוא קיים גם בשוכב עם בהמה, אשת איש חטיפת אדם ומכירתו ועוד, כאשר המטרה שלו היא להרתיע ולהאיר(אור) את האדם על חומרת החטא. להזכירכם, בית דין שהייתה מוציאה להורג אחת לשבעים שנה נחשבת בית דין קטלנית(המרבה להוציא להורג). כמו כן, בימנו(למעלה מאלף חמש מאות שנה) כבר אין בית דין סמוך שיכול לדון להריגה, דבר זה לפי האמונה נגרם למרות ובזכות ההשגחה בה אנו מאמינים, מה שאומר שהאין סוף רצה(בצורה מטאפורית) שהסמיכה תתבטל ובכך שלא יוכלו להוציא להורג. תראו את זה כך: כאשר העולם/העיר מתוקן לדוגמא בחטא ניאוף אזי אם תאים בעונש חמור ותוציא להורג אחד ל.. אזי הם ירתאו ויחזרו למוטב ואילו אם כל תושבי העולם/העיר הכל יכול/השריף לא יאיים בהוצאה להורג. חג שמח לכתבים ולגולשי האתר!
* אזרח מודאג   29/09/15 | 10:25
44. פחחחחח
או יותר נכון .. זה היה יכול להיות מצחיק אם זה לא היה עצוב! פשוט שקר גס! אינני דתייה וכל 4 ילדיי לומדים במסגרת חילונית.. ולכתוב את כל הבולשיט שכתוב פה.. פשוט בזוי .. לחינוך החילוני אין כ ל ו ם להציע ! גם לא "חינוך" .. (כשמו לא הוא!) ואין לי מידע לגבי חינוך דתי אך ברור לי שיותר גרוע מהחילוני לא יכול להיות! מה שנשאר לנו ההורים -לחנך את ילדינו ובטח שלא לסמוך על מערכת החינוך הכושלת . ואחרי הכל - הכל מתחיל (ומסתיים) בחינוך של הבית! חג שמח ושנה מבורכת לכל עם ישראל!
* מצחיק!   29/09/15 | 10:21
43. בסיס התפיסה היהודית הדתית הוא גזעני להחריד, מה הפלא ??!!
המחשבה הילדותית והדי טיפשית שמלווה את סיפורי התנ"ך שאנחנו ה"עם הנבחר" ולכן יש לנו זכויות יתר כאלה ואחרות, ומקום חשוב ומרכזי בקרב האנושות - היא, בין השאר, הבסיס התפיסתי הדרוש לתפיסת עולם גזענית וניאדרטאלית, אז אין פלא שמי גדל על ברכי הבורות הגזענות וחוסר הידע שהיהדות מטפחת הופך לגזען. . . יהדות 2015 היא ללא ספק "דת" עם מעט מאוד ערכים מוסריים ראויים, ומעט מאוד מה להציע מהבחינה הרוחנית האיכותית. חבל שיש כל-כך הרבה אנשים שדבקים בדבר כה מזיק . . .
* yoavinyo   29/09/15 | 10:15
כל מילה אמת!
* אכן כך   29/09/15 | 11:28
הדיוט שימושי, היהודים הם העם שנבחר לקיים את התורה. כל אחד רשאי להצארךךך
להצטרף ולשאת בנטל וכך יהפוך העולם לסובלני וצודק יותר שזו מטרתה של תורת ישראל אין כאן גזענות בדיוק כפי שטייס שווה למערכת יותר מפקיד . ניאנדרטלי זה אתה שחי כמו אלה שחיו לפני קבלת התורה .
* דוד   29/09/15 | 11:41
שבטים באפריקה
גם משוכנעים שהם העם הנבחר, כל דת משוכנעת שהיא היא הנבחרת, כך גם השבט הנידח שנקרא יהדות.
* מיכל   01/10/16 | 10:50
42. כתבה חרטה
* דוד   29/09/15 | 10:11
41. יש קורלציה בין דתיים וימנים,וימנים הם אלימים יותר.נקודה.
עצוב לחשוב שפעם חובשי כיפה נתפסו כסמל לדרך ארץ .
* דרומי    29/09/15 | 10:03
בן כמה אתה? עכשיו ברור מה האכילו אותך...
* בן   29/09/15 | 14:28
40. צודק
אני בטוח שבחלק מהמקרים יש גם יהודיים סובלניים וקשובים ומקבלים את האחר אבל לפי מה שאני רואה רוב הדתיים מגיעים מהבית עם דעות קדומות על הומואים או לסביות.
* גיא   29/09/15 | 10:01