הורים
תגובות (67 תגובות ב-39 דיונים)
39. מסכימה ומבינה מאוד - אמא לתאומות
גם אני אמא לתאומות, אני גרה בפריפריה ולכן ההוצאות החודשיות מעט נמוכות יותר אבל בל נשכח שגם ההכנסות... אצלי שכ"ד + גן (התאומות בנות שנתיים) זה סה"כ 8000 ש"ח בחודש, ובתור זוג שמרוויח 12000 ש"ח חודשי אין סיכוי גם לשלם חשבונות, סופר, חיתולים ובגדים ונעליים ל 2 תאומות + 2 הורים וגם להגיע למצב של איזון ולא מינוס.... חבל שזהו המצב, ואני מקווה שהעזרה של המדינה תהיה מיידית ומורגשת ולא רק דיבורים.
* שירי   02/08/11 | 10:41
38. יוקר המחייה והחיים בכלל...
הרבה שנים חייתי בארהב עם משפחתי,חזרנו לארץ כדי לתת חינוך טוב לילדינו ולחזור להיות ישראליים..היום ילדי בעלי משפחות משלהם,הורים לילדים בעצמם,אנחנו עוזרים להם כל הזמן בכל תחום אפשרי.כולם משכילים ועובדים קשה,משכורות ממוצעות,וילדים מקסימים שעולים הון. הם שוקלים ברצינות לעזוב לארץ הולדתם ולחיות הרבה יותר טוב,העניין חורה בנפשי אבל לא אעצור אותם כי אני יודעת מנסיון שאפשר לחיות אחרת,יוקר המחייה הורג כאן את כולם ואני שמחה שאתם ,הדור הצעיר קם ומתקומם.בהצלחה גדולה,אני מברכת אתכם.
* סבתא מתוסכלת..   01/08/11 | 14:03
תחזרו לארה"ב
בכיינים. אתם לא ישראלים אם מראש ברחתם מהארץ... ואם תמיד מנקרת בכם המחשבה לגור בחו"ל. אז תעשו טובה ותצאו כבר עכשיו, כי הרי ברור שאיך שמתחילה מלחמה אתם כבר תברחו. אז אל תעשו טובה לאף אחד ותעזבו עכשיו.
* תחזרו לארה"ב   01/08/11 | 15:20
ההורים הלא צעירים
גם לדור ההורים קשה כיון שהלב נקרע לראות כיצד הילדים הורגים את עצמם וכמה יכול זוג שכירים לשעבר כבר לעזור
* סבתא   02/08/11 | 09:15
37. רצינו ארבעה ילדים - כיום יש לי רק 2 ואנחנו עדיין מתקשים מאד מאד
* רבים   01/08/11 | 13:26
36. אהבתי
* ענבל   01/08/11 | 12:29
35. תשלום לגן עירייה
אני לא מבינה למה העיריות במרכז הארץ גובות תשלום חודשי (750 ש"ח) עבור גן עירייה עד גיל חמש, לעומת זאת מי שגר בפריפרייה לא משלם גן עירייה מגיל שלוששש!!! איפה השיוויון? כל חודש אני משלמת את רוב המשכורת על הגנים של הבנות, איך אפשר לקנות דירה?
* גלית   01/08/11 | 00:03
גם בפריפריה (חדרה לדוגמא) משלמים 750 ש"ח לחודש
* עינת   01/08/11 | 12:08
34. תשלום למעון באוגוסט
אני לא מבינה למה בחודש אוגוסט אני צריכה לשלם מחיר מלא, כאשר המעונות עובדים רק 8 ימים באותו חודש. אני מבינה שזו החופשה השנתית של המטפלות אבל למה ההורים צריכים לשלם?
* אמא לשתיים   31/07/11 | 23:59
נכון!!!!! לא לשכוח שיש בנוסף לחודש מלא אנחנו גם משלמים על קייטנות!
* שירי   02/08/11 | 10:49
33. פרופגנדה סכרינית ללא בושה
זה הפך להיות אופרת סבון
* בא להקיא    31/07/11 | 23:42
32. כל הכבוד על המחאה וההפגנה-גם אני איתכם
מספיק שגן עולה 2500 ש"ח לילד ושכ"ד של 5000 והופס נעלמו 10000 ש"ח כל חודש ומה עם אוכל,חיתולים,בגדים רגילים וכו... נמאס כבר למעמד הבינוני להישחק ולסבסד את החרדים והמיתנחלים.הממשלה חייבת לדאוג למעמד הביניים ויפה שעה אחת קודם!!!!!!
* אמא ל-3 ילדים   31/07/11 | 22:26
תפסיקי להתבכיין
אוי לילדים שזה החינוך שאת נותנת להם אולי תסבירי להם שהמדינה חייבת לתת לך עץ ממנו תוכלי לקטוף כסף כל היום??? נמאס כבר מההתבכיינות הזאת!!!!
* חנה   01/08/11 | 14:57
31. הרבה מזה זה עניין של גישה. דקה למחשבה-
צריך לשנות פאזה בחיים ולהגיד שלא כל מה שאני רוצה אני יכול לקבל, וגם לחנך את הילדים ככה. אני גם רוצה להלביש את ילדיי בהכי הכי ולהסתובב עם עגלה מנקרת עיניים אבל כשאני רואה את המחירים אני מקבלת חלחלה וקונה בדרך כלל יד שניה או עגלה זולה יותר. למעונות יש הנחה של התמ"ת שזה בדרך כלל הנחה די יפה. לא צריך להיות עשירים כדי לגדל ילדים, צריך לחשוב בשכל איך עושים את זה ולא להתבלבל. בסך הכל לילד לא משנה באיזה עגלה הוא יטייל או איזה בגדים הוא ילבש. זה הכל גימיק להורים. אז אם אתם, הורים יקרים, תפסיקו כולם לקנות במחירים הלא שפויים האלה, בלי לקבל את המסר שאתם הורים מזניחים אם אתם לא קונים לא את הצעצוע X, חייכם וגם חיי ילדכם, שלא קיבל את כל השפע שהורס אותו, יהיו טובים יותר.
* מיכל   31/07/11 | 20:47
הכל עניין של גישה !!?
הילדים שלי בויצו, את העגלה קיבלתי, את הריהוט לחדר קיבלתי, את הבגדים אני לא קונה במקומות יקרים, אני מקבלת בגדים מאחותי, ועדיין מיכל היקרה קשה לנו, רמת המחייה פה גבוהה מאוד. איפה החיתולים והמטרנה?? מה עם מצרכי יסוד, חשמל, מים....אם את יודעת איך לעשות את זה מבלי להיות במינוס ספרי לנו על כך נשמח לשמוע...
* אמא   01/08/11 | 13:01
30. אני נגד המחאה בגלל מעורבותה של הקרן החדשה לישראל וכל ארגוני ה....
* אביה   31/07/11 | 20:28
את לא מבינה שום דבר
אני כאם לילד בן שנה וחצי לא קיבלו אותי לגן נעמת ולא ויצו מכיון שצריך לעבור ועדה שרק נשים חד הוריות או שיש לשני בני הזוג משכורת נמוכה מאוד וגם אז בקושי מתקבלים , כי ישנם רק 15 מקומות פנויים בכח כיתה ובכל שנה , ואין לי עכשיו גן בכלל !!! ואני לא יכולה לשלם לגן פרטי 3800 שח כי כל מה שאני ירוויח ילך עבור הגן !! אז איפה המדינה כאן בכדי לעזור לנו ההורים ??!!
* יעל   01/08/11 | 09:27
יעל את חתיכת חוצפנית
אף אחד לא מכריח אותך לגור במקום בו משלמים 4000 ש"ח למעון, אני עברתי מתל אביב לדרום והפלא ופלא אני מסתדרת מצויין.
* !!!   01/08/11 | 12:32
יעל - הגיע הזמן שאת תפסיקי להתבכיין
אולי תעברי לכפר שמריהו?? אז תוכלי להתבכיין יותר בקול את באמת חוצפנית כפי שנכתב פה כבר תחיי במקום שאת יכולה להרשות לעצמך, ותפסיקי לדרוש שכולם ישלמו לך
* יעקב   01/08/11 | 15:00
יעל אין לך בושה?
צודק יעקב שאמר לעבור לכפר שמריהו כדי שתוכלי להתבכיין יותר. פשוט ילדה קטנה ומפונקת - לא להאמין שיש לך ילד. מה קרה? קשה לך? חוצפנית.
* אייל   01/08/11 | 15:17
29. מה הקשר ביבי??
נראה לכם שאם יהיה ראש ממשלה אחר (שמאלני יותר) הוא יעשה קסם והמחיר ירד? המחיר הוא תוצאה של ממשלות ישראל לדורותיהם ואין פתרון קסם
* חן   31/07/11 | 15:59
צודק לגמרי
גם אם יחליפו את ביבי לא יבוא מישהו שיוכל לשנות משהו. הבעיה היא לא ביבי...
* דורון   31/07/11 | 23:14
לייק
* די לjoint החד"ש   31/07/11 | 23:43
28. לא הגיוני בכלל
גן לתאומים של ויצו עולה משהו כמו אלפיים ש"ח גג. אז את משלמת 8000 ש"ח על השכרת דירה?! אם כן זו בעיה שלך. מי אמר לך לגור בתל אביב? ואני בטוחה שיש לכם רכב, לפחות אחד- אני לעומת זאת, לוקחת כל יום אוטובוס עד לעבודה וחוזרת הביתה באוטובוס. אאהה וגם בעלי. לא הוצאנו אגורה על רכב, או על דלק, או על ביטוח לרכב, או על דוחות אף פעם. וכך אנחנו חוסכים את הכסף לדברים קצת יותר חשובים. אנחנו משכירים דירה יפיפיה, 3.5 חדרים ב3000 ש"ח בחולון, ולא קונים לילדים מותגים. אנחנו מעדיפים להקנות להם ערכים. ולא רק שאנחנו שורדים אנחנו גם חוסכים...
* רחלי   31/07/11 | 15:21
27. זו הסיבה שילדי המתבגרים מסרבים להתחתן שחיקת המשכורות
חוסר דיור הצעירים של שנות 2011 הם תפרנים ונתלים עלינו ההורים. בושה לעומדים בראשה עד מתי ?.????????????????
* ילדי האוהלים מול ילדי המעברות של שנות ה-50   31/07/11 | 15:14
עד שיואילו בטובם לעבור לפריפריכה
הם לא רק תפרנים הם גם נצלנים, וכל עוד אתם מאפשרים להם - אז האשמים היחידים הם אתם!! אתם אלה שצריכים להתבייש שיפסיקו להתפנק ויואילו בטובם לעבור ממרכז הארץ. מפונקים חסרי תרבות - זה מה שגידלת
* חנוך   01/08/11 | 15:10
26. אני בעד המחאה אך העומדות בראשה יוצאות נגד שירות בצהל
גברת ברדה וגברת ברזילאי תומכות במפלגת חד"ש ומעודדות סירוב שירות בצהל, הן נגד עופרת יצוקה ועוד ועוד.מה שגורם לי לחשודב מניעים שלהן ומה הן בדיוק רוצות האם רק את הראש של ממשלת הימין או שבאמת מעוניינות ברווחת ההורים הקורסים תחת הנטל הכבד של ההוצאות?????????????
* מתוסכלת   31/07/11 | 15:10
אכן
* טוב לראות שעדיין יש מי שעיניו בראשו   31/07/11 | 23:44
25. כמה כח ועוצמה יש במילים שלך
יש לי הרגשה שהיינו יכולות חברות ממש טובות...
* עמית ועומר   31/07/11 | 14:29
24. כמה כח,וכמה עוצמה יש במילים שלך
* עמית ועומר   31/07/11 | 14:27
23. אמן!!!
* לימור   31/07/11 | 14:23
22. היום יום א', ב-17:00 צעדת העגלות בירושלים
יוצאים מבית ראש הממשלה וכינוס בגן הסוס. מאיר שלו, דיוויד ברוזה, איה כורם, ועוד הרבה אמני רחוב שיעשו אחלה הפנינג לילדים.
* יונה   31/07/11 | 14:06
תשתדלו לבוא עם עגלות פשוטות
ולא עם עגלות יוקרה שיהרסו הכל...
* אני   31/07/11 | 15:14
חה חה חה
* די לjoint החד"ש   31/07/11 | 23:45
הפגנת השמאל הרדיקלי את מתכוונת
כי זה בדיוק מה שזה! מארגנות ההפגנה הם פעילות בחד"ש ובבל"ד כל מה שהם רוצים זה לעורר מהומות, והן צוחקות עליכן הנשים שמתצטרפות כי אתן טיפשות מדי בשביל להבין את זה
* חגית   01/08/11 | 15:02
21. בעד המחאה עד סוף הדרך...... מחזיקה אצבעות לכל ההורים
* מזל   31/07/11 | 13:59
20. אני עוד לא הורה, אבל כתבה מדהימה ומרגשת!!
* שירן   31/07/11 | 13:41
19. הגזימוי
סליחה אני ממש אבל ממש לא מבין איך בן אדם רושם שהוא מבזבז 10 אלף בחודש על זוג ילדים אם הוא קונה לו בגדים ברנואר ומוצצים מזהב אז בעייה שלו !!!!! רוב הדברים שהיו בשבועות האחרונים ברחובות מוצדקים ואפילו הקטע של האמהות אבל לא הגיוני שמישהי תבוא ותגיד שהיא משלמת 10 אלף בחודש על ילדים סליחה זו בעייה שלך אני נורא מצטער יש גבול לכול תעלול ... שתי שליש מאוכלוסייה בארץ מרוויחים ביחד אולי קצת יותר מעשר אלף אז אם הם היו מבזבזים עשר על הילדים כל חודש כניראה שאנשים לא היו מביאים ילדים בכלל וזה לא המצב היום .... אולי אני טועה אבל ניראה לי שהבחורה קצת חייה בסרט עמוק אם היא מוציאה כל כך הרבה כל שני ילדים אני לא מבין איך ... ויש לי ילדים וני יודע מה זה נכון שהסכומים לא נמוכים אבל בואו לא נגזים
* דניאל   31/07/11 | 13:23
אני לא יודעת מה איתך אבל
אני לא יודעת איפה אתה קונה את הדברים לילדים שלך, אבל לא כולם יכולים למצוא גנים זולים ודירות זולות מספיק למשפחה, ולשתי תינוקות ההוצאות כפולות, דירה, גן, אוכל, בגדים, עגלות, סל-קלים, מיטות, מוצצים, בקבוקים וכו'... וכל חודש גם- גן, אוכל, דירה, חשמל, ממתקים פה ושם, צעצועים גם לפעמים, זה לא זול, ובמיוחד המחירים כיום...
* מישהי   31/07/11 | 15:45
מסכימה איתך!
* צפונית   02/08/11 | 10:54
טיפש
כנראה שבכלל לא הבנת כלום מהכתבה .. איזהה בור אתה ..היא לא מבזבזת 10 אלף על "זוג ילדים" היא "מבזבזת" על גן ושכר דירה .
* גג   31/07/11 | 15:48
תקראי שוב 10000 על ילדים ושכר דירה זה רשום פעמיים
* ריקי   31/07/11 | 16:06
זה עדיין המון
גם לי יש תאומים. אנחנו מוציאים על שכר דירה 3000 ש"ח ל4 חדרים ועל מעון 2800 ש"ח לתאומים.
* שירי   01/08/11 | 15:22
זה לא המון
אני מוציאה כל חודש 3700 ש"ח על מעון לתאומות עד שעה 17:00 כי אחרת אני לא אוכל לעבוד + 3000 ש"ח שכירות ל 4 חדרים + 200 ועד בית כי יש מעלית כבר הגעת ל 7000 ש"ח בלי חשבונות, ואני גרה בצפון ( ולא צפון מדינת ת"א) איפה חיתולים + בגדים+מוצצים+מטרה+משחות+תרופות וזה רק בסיסי מה עם צעצוע מידי פעם, הצגה/סרט, או חס וחלילה גימבורי ו/או לונה גל/גן חיות ..... וההההכל כפול 2! וכל זה עוד בלי חשמל, מיים, ארנוה, דלק, ביטוח.... וואו אני בדיכאון רק מלרשום את הכל!
* צפונית   02/08/11 | 11:00
18. מרגש
* א   31/07/11 | 13:15
17. יש מעסיקים שמתייחסים לאמהות כאל נחותות
והכל ברוח ההרעה המתמדת ביחס לעובדים במדינה
* קשה לעבוד ולהיות הורה במדינה   31/07/11 | 13:11
16. נטעלי - כתיבה יפה אין ניסוח טוב יותר!
* וואו   31/07/11 | 13:10
15. כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* רינת   31/07/11 | 13:09
14. בוכות בוכות
בוכות בוכות אבל את 590
* גלעד   31/07/11 | 13:00
13. הורים יקרים; מורידה בפניכם את הכובע. הלואי וקולכם
* ישמע חזק חזק ! מחבקת אתכם.   31/07/11 | 12:51
12. מרגש כל כך
* רות   31/07/11 | 12:46
11. יישר כח כתבה מעולה רק להמשיך
את המאבק לא להסתפק בצעדה אחת
* כרמית   31/07/11 | 12:42
10. כמה פלצנות תל אביבית צריך לקרוא ל2 צבריות סופי ואמה?
* לא קשור וילדות מתוקות   31/07/11 | 12:35
9. כמה תמימות בפוסט אחד
הלואי שהמאבק הזה יוביל לשינוי...
* אני   31/07/11 | 12:33
8. מסכים עם המחאה.. אבל- ויש אבל..
רק מהתמונה (ואני מניח שהיא לא אילוסטרציה) נראה ציידת את בנותייך במיטב המותגים, וכמו רוב עמישראל ששכח שאפשר גם בלי כל המחרה הזאת- נכנסת לעלות גבוהה של הוצאות. סלחי לי, אני הלכתי לגן עם תיק בד פשוט ללא הדפס ראוותני (אי שם בשנות ה80) והילדות שלי לא היתה פחות מאושרת! זה הדחף הלא נשלט לשדרג כל דבר שהרגילו אותנו אליו שגורם גם להורים הצנועים לשפוך המון כסף על שטויות ולא לגמור את החודש!
* יוני   31/07/11 | 12:23
7. כתיבה יפה. ישר כח לכל ההורים!!
* צ   31/07/11 | 12:16
6. רק לי הפריע עגלות הפאר שהיו בהפגנה?
למה צריך לקנות עגלות ב4000- 5000 ש"ח כמו מוצי/ בוגאבו ואנארף מה??? אם קשה לכם עם השכר דירה, אל תקנו עגלה ששווה כמו חודש של שכר דירה!! בואו לשכונה שלי. השכירות אכן בשמיים. אנשים בוחרים לגור פה משיקולים שונים של חינוך/ קרבה לעבודה וכו'. אבל אף אחד לא מגזים בניקור עיניים של אנשים אחרים כמו בעגלות הייטק האלו! ואף אחד לא מתלונן שהוא בחר לגור במקום יקר. זה בעיה של כל אחד בנפרד! ובקשר למעונות- אף אחד אצלנו לא משלם 3000 ש"ח על מעון לתינוק- כפי ששמעתי אנשים שמספרים ברדיו. אם זה המחיר שגובים במרכז בגנים ומשפחתונים- אז הגננות גונבות אותכם, ולא הממשלה. אצלנו משלמים 2000 ש"ח מקסימום, ובמעונות של התמ"ת אפשר לקבל הנחות ואז משלמים הרבה פחות. ואם שאלתם, אני גרה בשכונה בירושלים.
* אני גם אמא   31/07/11 | 12:16
למה בכדי בביבי והחבר'ה שלו יוכלו ליקנות עגלה כזו??
* טליה   31/07/11 | 14:40
תגובתי אליך
מה שאת אומרת זה , שאנחנו צריכים ללכת לשכונות אחרות לגור? אז ממש שלא , כי זה לא בסדר כלל שלוקחים באזור תל אביב סכומים כאלה ונכון שהם גונבים אך אין לנשים ברירה כאשר אין להן מקום בנעמת שהביקוש כאן עד אפס מקום ורק 15 מקומות בכל כיתה ובכל שנה ובכל סניף קשה מאוד להיתקבל ואני במצב זה כרגע ומאוד כועסת על המדינה הזו !! אין לך מוסג על מה את מדברת כאן ישנה פיצוץ של אוכלוסין שאין חה מענה בנושא המעונות , גם בויצו ובנוסף עושים לנו את המוות כדי להתקבל אם זה לעבור וועדה של תנאים קשים ולמי שהיא חד הורית או לסבית מתקבלת בלי שום בעיה ! אז מה את אומרת עכשיו אה???
* יעל   01/08/11 | 09:33
אף אחד לא מכריח אותך לגור בתל אביב היקרה
בכל מדינה יש כמה ערים מאוד יקרות ובישראל זו תל אביב אף אחד לא מכריח אותך לגור שם. אני גר באזור והמחירים והמחיה פה לא יקרים בכלל. אני חצי שעה מתל אביב, קניתי דירה יפה ב700 אלף שקל וגם השכירות פה לא יקרה והפעוטונים בערך 1500 ש"ח לילד לחודש שזה מחיר סביר ביותר. הירקות והפירות פה נמכרים במחירים ממש זולים, חוץ מזה לא חובה על אזור אבל הכוונה היא שיש המון מקומות פחות יקרים מתל אביב... אם את מתעקשת לגור שם זו בעיה שלך בלבד.
* נו   01/08/11 | 12:37
5. ההפגנות
כל המפגינים תפסיקו לקפוץ על העגלה . העגלה עמוסה. לכו חפסו מה לתקן אצלכם בהתנהלות הכלכלית.הממשלה הבינה מה צריך לתקן.תחי מדינת ישראל וממשלתה.תנו למשטרה לטפל בדברים בטחונים שחשובים יותר. די...
* אתי    31/07/11 | 12:10
4. כל אחת שם עם עגלה בשווי 3000 ש"ח ומעלה
* ג'ון   31/07/11 | 12:07
בעזרת השם שגם אתה תוכל לקנות כזו עגלה ... או בוא תיקח את שלי עוד 5 שנים
* טליה   31/07/11 | 14:41
3. ריגשת אותי כל כך!
* +++   31/07/11 | 12:02
2. כל הכבוד..מרגש וכל כך נכון
* אני   31/07/11 | 12:01
1. כל מילה זהב!
כל כך צודקת. מזדהה עם כל מילה. כתבה מעולה!
* שירה ורומי   31/07/11 | 11:29
על כל מילה שמחנתרשים כנראה מקבלים זהב...
* קוקו   31/07/11 | 15:28