החדשות
תגובות (274 תגובות ב-205 דיונים)
205. אין לשוטר כובע
מה עם כובע? השוטר לא מחויב ללבוש כובע כשהוא נותן דו"ח? זה כבר עילה לביטול הדוח לדעתי
* כובע   06/11/13 | 18:16
204. יש ויש. גם שוטרים וגם אזרחים.
יש כאלה ששומרים על החוק, ויש כאלה שלא. שוטרים ואזרחים. וכל אלה שעוברים על החוק-עובדים בשיטת מצליח. ועל זה משלמים גם השוטרים הטובים. וגם האזרחים שומרי החוק...
* א   05/11/13 | 21:20
203. גם אני חטפתי כזה דוח שקרי והשוטרת המנובלת עוד אומרת לי לך תוכיח בבית משפט ...משטרת ישראל ארגון הפשע הגדול במדינה
* הנפגע   05/11/13 | 14:42
202. פשוט בושה-לפטר את השוטר לאלתר!
ולכל המגיבים שמצדיקים את השוטר תפסיקו להמציא חוקים הנהג היה בסדר גמור. עצר לפני קו עצירה. אין חובה לעצירה נוספת שהדרך פנויה (אחרת היו עושים 2 קווי עצירה,חשבתם על זה?)
* אייל   05/11/13 | 09:12
201. דניס צודק!!!!
חכמולוג,...יפה שאתה ממציא פירושים משלך לחוק, הוא אינו חייב לעצור פעמיים מספיק פעם אחת עצירה מלאה וכשראה שהכביש פנוי זה מספיק!!! בפרט שמדובר בכביש חד סטרי ממול , ושדה הראיה שלו כבר בנקודת הצירה הספיק, בנוסף מהירות הנסיעה שלו היתה בקושי 10 קמ"ש כך שלא התפרץ לצומת. השוטר הוא זה שמעל בתפקידו, מהיכן שעמד לא ראה את קו העצירה אלא הסתמך על עצירה בתוך הצומת של הנהג. בקיצור, פעם הבאה שהשוטר יתחפש לעץ ויעמוד על הצומת ויפסיק לקשקש.
* אהרון ברק   04/11/13 | 22:02
200. מדינת משטרה
* עע   03/11/13 | 16:39
199. כולכם טועים, הנה הפיתרון:
כשיש קו עצירה ואח"כ חובה להתקדם כי אין מספיק שדה ראייה נרחב, יש לעצור פעמיים!! פעמיים!! פעם ראשונה בקו העצירה הרשמי ופעם שנייה בצומת בה יש שדה ראייה. כמה פעמים נחזור על זה? השוטר בסדר גמור. לא לעצור פעם שנייה הוא אפשרות לתאונה כי זו תחילת נסיעה ללא שדה ראייה אופטימאלי!!!
* נו כבר   30/10/13 | 17:42
198. שראש הפירמידה רקוב ככה זה נראה
צריך לשלוח לכלא משנתן לאחד כזה תג לידיים ועוד נשבע להגן על מדינת ישראל ואזרחיה
* אלי   30/10/13 | 10:54
197. קבלו את החוק.... כנסו ותקראו היטב
אי ציות לתמרור ב-37 "עצור" – נהגת ברכב הנ"ל ולא צייתת לתמרות ב-37 המוצב בדרך בכיוון נסיעתך, בכך שלא עצרת את רכבך לפני ו העצירה /במקום בו ניתן לראות את התנועה בדרך החוצה, בניגוד לתקנה 22(א) ו- 64(ד) לתקנות התעבורה.
* גם אני שוטר תנועה   25/10/13 | 17:36
נו בדיוק אז אןם אתה שוטר מה אתה רוצה להוכיח?
הוא עצר ובמקוםש הוא עצר אין שום דבר שמפריע לו לראותצ את הצומת תסתכל כשהוא מתקרב ישלו שדה ראייה דיי רחב הוא לא צריך לעצור פעמיים הוא עצר בסימון על הכביש השוטר החאפר שעומד ועובר על כמה חוקים בו זמנית מחליט שהוא לא עצר
* נהג   29/10/13 | 11:00
לתגוגת "נהג" אתה טועה.
* לא שוטר   30/10/13 | 17:43
196. מקום התמרור
המשטרה והעיריה בשיתוף פעולה מלא הציבו את התמרור רחוק מהצומת פנימה ברחוב, על מנת שמסחטת הכסף תפעל במלוא המרץ.
* דוד אזולי   25/10/13 | 09:55
195. מיקום התמרור
יש פה הטעייה מכוונת המשטרה והעיריה ביחד בהקשר למיקום ה תמרור, שצריך להיות מוצב יותר קרוב לצומת, הם בשיתוף פעולה דאגו להעמיד את התמרור עצירה הזה רחוק מהצומת פנימה ברחוב, בתור מלכודת. המטרה של המשטרה היא לסחוט כספים מציבור הנהגים. אם המשטרה היתה דואגת לבטחון הולכי הרגל והנהגים, היא היתה דורשת ומחייבת את העיריה להתקין את התמרור יותר קרוב לצומת, אבל אז לא היתה מסחטת הכסף קיימת.
* יוסף נמרוד   25/10/13 | 09:52
194. מפלגת העבודה מתנגדת לביצוע עבירות תנועה !
* חבר מרכז   24/10/13 | 10:06
193. לא עוצר לפני מעבר החציה.
אני אף פעם לא עוצר לפני מעבר החציה.אני מתקדם לאט וכאשר מגיע לשדי ראיה טוב אני עוצר. דניס עצר לפני מעבר החציה והשוטר פשוט לא ראה אוטו עוצר.
* דוד   23/10/13 | 14:25
192. מר לוי מהפייסבוק. אתה טועה ומטעה.
החוק קובע שחובה לעצור לפני קו עצירה, אחכ להמשיך בזחילה עד קו שדה ראיה ורק אם הדרך לא פנויה - לעצור. אין חובה לעצור פעמיים! כאן הנהג עצר- ואחכ המשיך, ראה שפנוי ונכנס. לא היה צורך לעצור שוב. השוטר לא ראה שהוא עצר כי לא היה לו קו שדה ראיה. אם אתה עדיין טוען אחרת אשמח אם תפנה אותי ללשון החוק בעניין.
* גד   20/10/13 | 20:56
191. כעסתי מאוד - האם משטרת ישראל הפכה להיות אטומה ואויבת הציבור?
* מיקי   19/10/13 | 12:28
190. פעם היה שוטרים וגנבים היום שוטרים הם גנבים
* איתי צ'י   15/10/13 | 16:46
189. לכול החכמים!!!!! כנסו
לכול אלו שאומרים שהוא היה צריך לעצור גם אחרי שהוא עצר בקו העצירה בגלל שהוא היה צריך לתת זכות קדימה אתם צריכים לצפות בסרטון עוד פעם ועוד פעם עד שתראו שלא לא היה מכוניות. וכך תראו כשהוא נכנס לצומת ואחרי תראו שאין אף מכונית שעוקפת או עוברת אחרי שהוא נעצר על ידי השוטר. אז לפני שאתם מבלבלים על זה שאתם יודעים הכול ומצדיקים שוטרים תרכיבו משקפיים ותצפו טוב טוב בסירטון שמוצג!!!! נ.ב שהייה אחלה שבת ולכול עם ישראל.
* איתי   11/10/13 | 13:30
נטסח של החוק לתרור עצור
אי ציות לתמרור ב-37 "עצור" – נהגת ברכב הנ"ל ולא צייתת לתמרות ב-37 המוצב בדרך בכיוון נסיעתך, בכך שלא עצרת את רכבך לפני ו העצירה /במקום בו ניתן לראות את התנועה בדרך החוצה, בניגוד לתקנה 22(א) ו- 64(ד) לתקנות התעבורה.
* גם אני שוטר   25/10/13 | 17:37
188. שוטרי התנועה
פעם הייתי עם חברה שוטרת תנועה בתפקיד. היא עמדה בצומת התחבאה ולדאבונה כל הנהגים נסעו לפי החוק. והיא התחילה כבר להיות חסרת סבלנות והתחילה למלמל בשקט נו שכבר מישהו יעשה עבירת תנועה אני לא יכולה לחזור בלי דוחות למשטרה. אז כנראה ששוטר תנועה חייב לחזור עם דוחות. עם כחל הנהגים יסעו כחוק אז תהיה בעיה רצינית לשוטרי התנועה.
* א   07/10/13 | 20:55
מפלגת העבודה מתנגדת לביצוע עבירות !
* יוסף   24/10/13 | 09:38
187. זה משטרה???? זה מאפיה מאורגנת!!!
כזה שוטר צריך להיות מפוטר לאתלתר!!!!!!!!!
* גד   07/10/13 | 11:41
פושעים עלובי נפש.
ממש פושעים, להעיף את כל המשטרה הבייתה. זבלים.
* מאיר לנסקי.   24/10/13 | 16:34
186. איזה מלך
* lee   03/10/13 | 15:41
185. שוטר זה עבריין במדים!!!!
* שוטר לשעבר   03/10/13 | 10:12
זה לא יפה אתה מידברת ככה ככה ...
* יוסף   24/10/13 | 09:39
184. סרטון ישן!!! כתוב גם תאריך על הצילום 9.9!!!!!!
* דנה   03/10/13 | 10:07
מה ישן? זה 9/92013 והכתבה מה-10/9/2013
* אבי   12/10/13 | 20:43
183. אל תתלהבו. הוא עצר לפני מעבר החצייה אבל לא עצר בצומת עצמה
כפי שהחוק מחייב. אני ובני משפחתי עוברים בצומת הזאת יום יום ומיכוון שזו צומת מסוכנת עם שדה ראיה גרוע, תמיד עומד שם שוטר. איך זה שאנחנו אף פעם לא קיבלנו דו"ח על אי עצירה והוא כבר קיבל 3 פעמים? צריך לנהוג בשכל. לעצור איפה שרואים את התנועה במקום להתחכם.
* מירי   01/10/13 | 13:19
לא נכון!
חובה לעצור רק בקו העצירה, ולאחר מכן יש להתקדם באיטיות ולהמשיך בנסיעה רק אם הצומת פנוי. במידה ואין כלל קו עצירה, אך יש תמרור עצור, חובה לעצור לפני הכניסה לצומת, בקו הראיה.
* מישו   23/10/13 | 18:09
אז זהו שלא ....
החוק מחייב לעצור על פס העצירה/תמרור עצור ולאו דוקא במקום המתאים כשדה ראייה. השוטרים נוהגים פעם כך ופעם כך, כלומר, לפעמים עוצרים את הנהג על כך שלא עצר על פס העצירה ולפעמים, על כך שלא עצר בהתאם לשדה הראייה. פס העצירה ממוקם כנראה, כך שהעצירה עליו לא תפריע לתנועת רכב נגדי אבל, החוק כנראה, מבלבל. צריך לקבוע שיש לעצור תחילה, על פס העצירה ואח"כ גם עם ההגעה לקו של שדה הראייה. אבל חוק תחילה ואח"כ גם לימוד נהיגה תיאורטי ומעשי.
* עפר, מרכז   29/10/13 | 12:22
182. אני רק שאלה..
"תמרור עצור או שלט עצור הוא תמרור הממוקם לרוב בצומת או במפגש רחובות, המורה לנהגים לעצור את רכבם עצירה מלאה, ולהתקדם לאחר העצירה אך ורק אם הדרך פנוייה" זה החוק עבור תמרור עצור.. מאיפה הגיע הקשקוש של שתי עצירות..
* א.נונימי   30/09/13 | 07:04
181. ככה גם עשו לאבא שלי הונאלץ אפילו לעשות קורס נהיגה מונעת
* jhho   29/09/13 | 22:39
180. השוטר אכן לא צדיק זו גניבה
על פי חוקי התנועה תמרור עצור מחייב עצירה מוחלטת לפני התמרור בעצמו בלי שום קשר אם יש קו או אין קו עצירה תמרור עצור הוא בעצם שני הוראות בתמרור אחד עצור ותן זכות קדימה לתנועה שמולך כך למשל אם רכב שעצר לפני התמרור אחרי זה הוא היה חייב לתת זכות קדימה וכבר התקדם 2 מטר ורכב מאחורה כבר היה נמצא בעמדת עצירה מוחלטת והרכב הראשון כבר נסע והשני נסע מיד כי לא היה צריך לתת זכות קדימה כי הצומת נקיה אז שני הרכבים נהגו על פי חוק ואין שום עבירה לגבי דניס הוא עצר עצירה מלאה לפני התמרור ואחרי זה הוא לא היה חייב לתת זכות קדימה כי הצומת נקיה . בקיצור כל הכבוד דניס ולמי שלא יודע עוד פעם אני אומר עוצרים עצירה מוחלטת לפני התמרור ולא להתייחס אם יש קו או לא ואחרי זה לתת זכות קדימה .
* בוחן תנועה   21/09/13 | 13:49
עצירה
התמרור עצור מוצב במקומות בהם חייבים לתת זכות קדימה ואין שדה ראייה. (לעיתים קרובות במקומות בהם הרכב המגיע איננו נראה)לכן החוק אומר שיש חובה לעצור לפני קו עצירה ואח"כ להתקדם באטיות למקום בו ניתן לראות את התנועה החוצה.אם אין תנועה ניתן להמשיך לנסוע אם יש תנועה חייבים לתת זכות קדימה לרכב הנע להמתין עד שתוכל לנסוע בלי לגרום לרכב החוצה לסטות מהנתיב או לשנות את מהירותו.
* אבי   04/10/13 | 20:04
תמורור
צודקקקקק
* איש 24   06/10/13 | 15:52
179. קניית מצלמה
מישהו יכול להמליץ על מצלמה טובה לרכב?
* אפי   21/09/13 | 00:07
178. הדניס הזה פרובוקטור גדול !
השוטר הזה צודק האזרח הזה עצר הרבה לפני קו העצירה והמשיך בנסיעה ולא עצר בקו כדי לראות את הצומת לכן הדוח חוקי ושלא יבלבל את השכל
* כפיר   20/09/13 | 20:10
זה בטח השוטר רשם את התגובה הזאת !!
אל תבלבל את המוח הוא עצר עצירה מוחלטת איפה שצריך והמשיך לאט אל תוך הצומת הריקה , לא עשה שום עבירה !
* דניס   23/09/13 | 09:54
דניס חשפת אותו פעם שניה המשטרה חייבת לזרוק
אותו מהשירות. ואני שואל אם לא הייתה לדניס המסרטה למי השופט היה מאמין ..........
* משטרה זב.......   26/09/13 | 16:25
מסכן דניס איזה רמאות הוא עצר מוחלטת
למה לשקר
* מסכן   02/10/13 | 08:10
177. שוטרי תנועה
השוטרים כנראה מחוייבים לרשום[ויהי מה] דוחות תנועה ע"מ להצדיק את שכרם וגם להנות מגרימת צער לנהגים [לא כל שוטר מסוגל להתעלל באזרח-יש צורך באופי המתאים-כפי שלא כל אדם מסוגל להיות פושע] מניח שבוחרים אותם בהתאם "לגנים" המתאימים
* רן   19/09/13 | 17:26
סובלימציה
המשטרה מסייעת לאנשים אלימים לעבור תהליך סובלימציה (עידון ריסון רגשות ומאוויים בלתי רצויים ) ולהשתמש בנטיות האלימות שלהם לצרכים "חיובים" מבחינה זו היא מסייעת רבות לצימצום היקף האלימות
* אבי   04/10/13 | 20:11
176. מצטערת השוטר צודק ואסביר למה:
החוק מחייב לעצור בקו העצירה ואח"כ בקו הצומת אלא אם כן הם זהים. במקרים רבים בקו עצירה לא רואים את הצומת ולנסוע ללא עצירה בקו הצומת פשוט גורם לאסון. דניס, הייתי בעדך אבל השוטר צודק.
* גל   19/09/13 | 12:55
קו עצירות
מה הבדיחה הזאת ?
* מושון    20/09/13 | 17:36
גל כמה מבחני תאוריה היית צריכה
כדי לעבור קודם תלמדי חוקי התנועה ותמרורים אחר כך תגיבי זה נמצא מולך בשפע באינטרנט אני גם וניתן לך טיפ שלא יעבדו עלייך עוצרים עצירה מוחלטת לפני התמרור מבלי להתייחס לקויים ושטויות פשוט עצירה אחת ולא יותר ואחר כך לתת זכות קדימה לתנועה התמרור הזה יש לו שם והוא עצור ותן זכות קדימה ......לא עצור בלבד ולא עצור פעמיים לפני קו ואחרי ,דניס צודק 100%.
* אלי    21/09/13 | 14:05
גל צודקת לגמרי, והמגיבים לא יודעים מהחיים שלהם
* ארנון   22/09/13 | 06:11
קו עצירה
השוטר לא צודק מה לעשות צריך להכיר את חוקי התנועה חיבים עצירה רק ליד קו העצירה ורק אם הכביש לא פנוי עוצרים שוב בקו הצומת
* משה   22/09/13 | 14:41
תגידי את רצינית?! בת כמה את?!
עוצרים עצירה מוחלטת בעצור ולאחר מכן גולשים לצומת ולא עוצרים שוב אלא אם הצומת לא פנויה.... ואז יש לתת זכות קדימה לרכב שמגיע- בחיאת את עברת תאוריה?
* ירון   07/10/13 | 11:43
175. אלימות שוטים
דנינו התנהגות השוטר הוא ביטוי להתנהגותך - אתה נותן תמיכה וגב לשוטרים שסרחו ושהתנהגותם לא הולמת - אתה לא עושה דבר כדי לתקן עיוות זה- האזרחים מאבדים אימון במשטרה. בקרב הציבור קיים דעה שלילית כלפי השוטרים לגבי ואופן פעולתם ואופן התנהגותם. דנינו, תעשה מעשה ותעניש שוטרים שפגעו אזרחים ופעלו בניגוד לחוק - לא די בנזיפה- עובד שעושה טעות חמורה בעבודה נענש בפיטורים, למה השוטר לא. לציבור זה נמאס.
* שוטרים במדינת ישראל   19/09/13 | 08:27
174. צריך להעביר את אכיפת החוק למשפחות הפשע
הם יעשו עבודה יותר יעילה בפחות כסף, ועם הרבה יותר יחס טוב לאזרח
* בוזגלו   18/09/13 | 19:10
173. לא חדש!! המשטרה במקום להתעסק בעיקר מתעסקת בגביית כסף
שלא כדין....עד שמישהו לא יגיש נגד שוטר תביעת דיבה גבוהה זה לא יפסק!!
* שכ   17/09/13 | 19:56
172. דניס!!! אתה חייב לדרוש את פיטורי השוטר מיידית!!!
רק כך השוטרים האחרים יפחדו ולא יחלקו דוחות!!!!!! כך המשטרה עושה קופה על חשבוננו. מליוני שקלים בשעה!!!!
* יאיר   16/09/13 | 15:16
171. גם לי זה קרה. לפטר את השוטר!
* ברק   15/09/13 | 18:13
170. שוטרים
משטרע כבר אמרנו
* yr   15/09/13 | 11:42
169. בושה וחרפה. ועוד השוטר עומד על מדרכה !!!
* דוד   15/09/13 | 09:14
168. כל הכבוד דניס מהצילום רואים שאתה אדם מתורבת! החוק מחייב עצירה כפולה,אני מקווה שהשופט יהיה לצידך!
שוטרים עבריינים בעצמם! אפסים אחד אחד וגם אחת! 80% מהשוטרים ערסים ו20% חנונים שמטפחים האישיות שלהם על חשבוננו.. אני אזרח שומר חוק לשעבר התנדבתי לבילוש כמובן ללא ר.פ ואני מצביע אי אמון במשטרה החלשה וחסרת הצדק שלנו! נ.ב אני גם מתגורר בבת ים ומכיר את הצומת שמתחברת לרח' הרצל מול מגדלי הים התיכון,השוטר/דפ"ר עומד רחוק מידי מהצומת ועושה עבודה רשלנית! נ.ב 2 השופטים נלוזים כפליים מהמשטרה לכן אני מצביע אי אמון מכופל לבית המשפט,הם ירשיעו את דניס אבל יתנו עבודות שירות לסוחר סמין מחמולת קארג'ה או ארגון מסוכן אחר כי הם פחדנים עד כדי גועל! בהצלחה דניס! בדיל ויעבור
* דניס הוא לא דג!   15/09/13 | 01:52
167. השוטר בעצמו עבר עבירה
צריך לרשום לשוטר דוח על העמדת רכב על המדרכה. השוטר ביצע עבירה.
* עו"ד לתעבורה   13/09/13 | 17:25
166. ליפני שנים קרה לי מיקרה דומה .שני שוטרים ,אחד אמר עזוב אותו השני היתעקש
* הייתי ילד ואכלתי תדוח בשקט.   13/09/13 | 12:45
165. תמרור עצור
גם לי קרה השבוע ביום שני באילת אותו מקרה והסברתי לשוטרת שהמצלמה תיעדה הכל מכיוון שעצרתי (אני מתעד כל נסיעה ולא בשביל השוטרים)היא התעקשה ואמרה לי תדחוף את המצלמה ותגיע איתה לבית המשפט ואם תמשיך אני עוצרת אותך על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו. בשביל 250 שקל להפסיד ימי עבודה?
* gingy   13/09/13 | 08:45
רק בסוף הבנתי כמה אתה
אדיוט.
* נעמה   18/09/13 | 09:33
164. ככה בדיוק קרה לי, רק שלי לא היתה מצלמה
* koko   12/09/13 | 17:48
163. Such humiliation for the Police officer
Way to go Dennis - You're the man!
* Nice one :-)   12/09/13 | 11:40
162. הם מפחדעם מאפריקאים
הם לא מעיזים להתעמת עם אפריקאים לכו ותביטו בדרום תל אביב המקום הפך שיקגו שוטרים אין בנמצא.
* הם פוחדים מסודנים   11/09/13 | 22:25
161. מנת המשכל של שוטרי משטרת ישראל
לצערנו הרב שוב אנו עדים לעובדה שרמת האינטילגנציה של אחוז גבוה מידיי של שוטרי משטרת ישראל הינה מתחת לכלל הממוצע במדינת ישראל, פשוט מבזה, אדוני רב ניצב יוחנן דנינו עליך.להבטיח ששוטרים מסוג זה לא ייצגו את משטרת ישראל, מקומם מחוץ לכתלי המשטרה, על השוטר לשמש דוגמא ומופת ולא בושה וכלימה!
* ליאור   11/09/13 | 22:17
160. רבותי השוטרים חסר השכלה מינימלת למה זה מפתיע
* לתעד שוטרים כל הזמן הם לא מבנים אחרת   11/09/13 | 21:14
השוטר השני גולש באינטרנט
רואים השוטר השני זה בכלל שד מחשבים
* לא    12/09/13 | 22:34
159. נכון להיום מותקנות ברכב שלי 3 מצלמות, אין ברירה.
כמובן שלעולם לא אציג בפני השוטרים את החומר המצולם, רק אציין בפניהם שמותקנת מצלמה. ניפגש בבית המשפט, ובכל אמצעי תקשורת אפשרי.
* טורבו דיזל בצפון   11/09/13 | 20:21
מאיזה סוג?גם אני רוצה להתקין
* אפי   21/09/13 | 00:12
158. קודם כל יש לציין לטובה את השוטר......
הוא הלך ללמוד לכתוב אם תתמקדו תבינו שהכתיבה עוד קצת קשה עבור השוטר המעניין שהשוטר שאמור לקרוא את מה שהשוטר כתב נישאר ברכב הרי ידוע שוטר הוא או כותב או קורה רק הקצינים יודעים לכתוב וליקרוא חחח רבותי עצוב לראות שוטרים כאלה דפוקים
* אזרח    11/09/13 | 19:39
157. ממשל ישראל נמאסו עלינו הבריונים האלימים שנקראים משטרת ישראל , תתעוררו בבקשה לפני שיקרה אסון !!
* משטרת ישראל בזויה ומבזה.   11/09/13 | 17:15
156. עצור
שוטרים מושחתים כנראה השוטר היה צלף בצבא אים הוא רואה עים משקפי שמש מרחק של 200 מטר לכו תלחמו בפשע האמיתי ואל תתעשקו בלתת דוחות דימיוניים אוכלי חינם
* שמעון   11/09/13 | 13:43