נשים
תגובות (40 תגובות ב-28 דיונים)
28. הנפגע של יואב אבן
עדיין סובל מאוד. לא די בזה שנפגע באופן פיזי ונשפי מאבן. כשיצא הספר צבא אבן דאג להכפישו ללא רחמים בכל מקום המצאות של מאות סיפורים כדי לשנות את דעת הקהל. והיו שעברו על החוק ויש גם את הקטע של הטרנספוביה. פרסמו שהוא טרנסקסואל אז המון שנאה ולעג הופנתה כלפיו. הספר הזה זה סיוט של כל נפגעי התקיפה המינית טעות שבית המשפט מאפשר דבר כזה מבלי לחשוב על התוצאות ההרסניות. אם יש אנשי תקשורת בקהל לכו ותבדקו את המסמכים אחד על אחד כדי להבין מה זה המצאות. אני ראיתי בעיניים דגש על הסצנות שתיאר בהגזמה מכוונת שלהם קיימים פרוטוקולים מקוריים וחתומים שאף אחד לא טרח לבדוק. הנפגע נכון להיום כמו זומבי קם לעבודה והולך לישון לא יוצא לבילויים לרוב סגור בבית ללא שום כוחות נפשיים וזה רק הולך ונהיה יותר גרוע. הספר הזה וכל מה שניגרם ממנו זה גזר דין מוות לנפגע, מוות בייסורים. גם כשהוא מנסה להתעלם, גם מאחורי חיוך כואב ואנחנו עדיין עם היד על הדופק. אנחנו לא יודעים מה לעשות אבל אם יקרה לו משהו ונאבד אותו, התקשורת תהיה אחראית.
* ניר וחברים   13/06/16 | 15:44
27. ממתי כתבה זה שיימינג?
כשהתפרסמה כתבה על מעלליו של אורן חזן אף אחד לא קרא לאף אחד להגיש תלונה במשטרה ואף אחד לא קרא לתחקיר "שיימינג". אותו הדבר תקף לתחקיר על אבגי - יש, לכל הפחות, עדויות רבות על מעשה בלתי מוסרי, כנראה גם פלילי. מדוע זה שיימינג רק ברגע שמדובר בתקיפה מינית?!
* ענבל   10/02/16 | 22:22
26. איבגי תאכל....................
* יוסקו   10/02/16 | 18:23
25. לא זכור לי שאייל גולן נחשד באונס שקרנית
ואם אייל גולן ממשיך להצליח זה בזכות הקהל שאוהב אותו ובזכות זה שהוא זמר ענק . תעזבו את אייל גולן בשקט .
* אמיר   10/02/16 | 16:46
24. לא הכל הולך בעולם ע"י עו"ד ציון אמיר ומרשיו העולם הישתנה וטוב שכך
לפני 30 שנה ויותר הגברים הירגישו חופשיים לדבר על סקס ולנסות לגעת בעובדת ובאם זה היה קרוב קצת הגברים הלכו רחוק יותר עד לאונס ממש ראה מישפטו של הנשיא קצב ומר חיים ח"הכ המלוכלך שיטות המלחמה הישתנו לא רק בית מישפט !!!! יש טלוויזיה ברוך השםוהצדקר נעשה על ידם עפו קצינים בכירים מהמישטרה ומהנשיאות של המדינה ומנעו את בחירתם של מועמודים מלוכלכים וגנבים לתפוס משרות שלא מגיע להם על זה נאמר עיניים לו ולא יראו אוזניים ולא ישמעו רק הפה מדבר !!!!!!!
* אשר משה רמת--גן   10/02/16 | 16:45
23. חגגתם על אייל גולן מנוולים
ואני כל כך שמחה שאייל מצליח כי אין עליו
* אלונה   10/02/16 | 16:38
22. הטרדות
כתבה.מאלפת..היום.הכבף.קובע.האנסים.והפושעים.לוקחים.את.עורכי.הגין. כי.יקרים..בשביל.להוציא.אותם.מהברוך.אין.להם.לב.ולא.אלוהים..ישר.כמו.זאב.עט.לטרף..ומסכנה..הנאנסת.שנופלת.ברשתם..לא.מספיק.שהיא.הקורבן.אלה.שאונסים.אותה.פעם.שניה.ומאשי ים.אותה.כאילו.היא. האשמה.ומפחידים.אותה.עד.שהיא.מאבדת.רכוז.והיא.רוצה.לגמור.מהעיניין.ולא.יוסעת.איפה.בכלל.היא.נמצאת..העורכי.דין.הזאבים.האלה.שמשתקריםמאות.אלפי.שקלים.אין.להם.לב..הם.יעשו.הכל. כגי.להוציא.את.מרדיהם.זכאים.אפילו.יעברו.על.החוק.בשקריהם
* עמי   10/02/16 | 16:15
21. כשיש סירטון של אדם מתעלל בחתול, זה ברור שמי שבסרטון אשם
הבעייה היא שאי אפשר לקבוע תמיד במדויק את זהות המשתתפים בסרטון, במיוחד לא בעין לא מקצועית. כך שיתכן מצב שתרוץ שמועה שמישהו שדומה לזה מהסרטון הוא שהתעלל. וזהו. חייו נהרסו. בדיוק מהסיבה הזאת יש בית משפט ומערכת גדולה ומקצועית שמענישה.
* ₧   10/02/16 | 15:39
20. הייתי שואלת את ציון אמיר מה עם שמייניג כנגד המתלוננות
החברים של קצב שיוצג ע"י ציון אמיר שהפיצו שמועות על המתלוננת נגדו . החברים של חג'בי שפתחו במסע השמצה כנגד המתלוננת נגדו שהעזה ללבוש בגד ים בים. גודי מוזס מאיימת על המתלוננת כנגד בעלה בהפצת שמועות נגדה. הבעיה של כל הגברים האלו שנשים כבר לא מוכנות לשתוק, וכשמערכת המשפט לא מטפלת כמו שצריך בתלונות על הטרדות ואונס לנשים לא נשאר אלא את מחוזות השיימניג. כשניצבים במשטרה מודחים בגלל הטרדות מיניות, כשהפרקליטות סוגרת תיקים מחוסר עני לציבור, כששופטים מבקשים ממתלוננות להדגים את האונס, וכשאנס מקבל חצי שנת שירות,. מה שנשאר זה לפנות למערכות מחוץ למערכת המשפט. מערכת המשפט צריכה לפתוח התנהלות שונה כנגד עבירות מין, שנשים ירגישו מוגנות שלא ירגישו שהן עוברות אונס שני, העדויות צריכות להיות בפני שוטרות, צריך להיות חתירה להעמדה לדין ע"י הפרקליטות ולא נסיון לסגור תיקים, המשפט עצמו צריך להיות מהיר כמה שיותר ולא שימשך שנה שנתיים, וגם העונשים צריכים להיות חמורים הרבה יותר.
* דנה   10/02/16 | 14:28
19. שכחת עובדה אחת או שתיים מאוד חשובות
אני מסכים איתך שלחלשים סיכויי נמוך להוכיח את טענותיהם כנגד החזקים אבל הבעיה פה הי אחרת. 1) איבגי הוא לא איש ציבור ואין שום קוד אתי שהוא צריך להתנהג לפיו כל עוד הוא לא עבר עברה פלילית זכותו להתנהג כראות עייניו. 2) הבעיה פה היא לא עם השיימיג שהנפגע מבצע כלפי הפוגע, אלה התגובות החריפות של הציבור שאמור להיות נייטרלי אבל בכל זאת מבצעים שיימינג ולוקחים צעד פעיל ואקטיבי בלשפוט ולהעצים את השיימינג, להם אין זכות כזאת כמו שיש לנפגע, ואם בסוף הכל יסגר ללא השלכות פליליות גם אפשר לתבוע אותם על הוצאת דיבה.
* יאיר   10/02/16 | 14:15
אבגי יכול לתבוע את העיתון שפרסם על מעשיו - אבל הוא לא יעשה
(כמו ינון מגל וסילבן שלום גם הם יכולים לתבוע תביעת דיבה ולשון הרע) אבל הם לא יעשו זאת, אתה יודע למה כי הם יודעים מה הם עשו הרי המתלוננות עברו בדיקת פוליגרף ויצאו דוברות אמת. גם איבגי בדבריו לא אמר לא הטרדתי.
* דנה   10/02/16 | 14:55
אני יחדש לך
הוא יכול לתבוע הוצאת דיבה גם מאנשים רגילים בפייסבוק ולא רק מהעיתון ובייחוד מכאלה שהם לא צד בעיניין ובכל זאת מוציאים את דיבתו. ובעניין הפוליגרף, פוליגרף לא יכול לשמש כראיה בבית משפט. המקסימום שפוליגרף יכול לעשות זה להשפיע על דעת הקהל וזה הכי גרוע שיישפטו אדם לפי דעת קהל.
* יאיר   10/02/16 | 15:19
18. לא אתה
יאחה . לעבודה.אם זו דעתך .,נשמח שתכתוב אי כילו עברות עברת בחייך.ב ח י י ך ...
* מימי   10/02/16 | 13:50
17. איך רחל רוטנר "הרכש" החדש של מאקו צריכה לשלם על השיימינג למגל.
עשתה מעשה נבלה. ביודעים. הרסה קרירה מוצלחת וחיים. היא כמובן לא רואה אף אחד ממטר. רק על עצמה היא חושבת? מגל יצא נקי! הפרקליטות סגרת את התלונות בהמלצת המשטרה. אבל זה לא מספיק!!!! איך רוטנר צריכה לשלם את המחיר על העוולה שעשתה בכונה.
* ליפז   10/02/16 | 13:50
16. לאמיר ציון...
צודק במאה אחוז על תופעת השיימינג שנעשית בקלות רבה..אך אל תשכח שהלקוח שלך איבגי עושה זאת יום יום בארץ ובעולם נגד השלטון..חיילי צהל ולתושביה המסורים של המדינה.. אזזז לא נורא שירגיש מה זה לינץ ..!!!
* טלי   10/02/16 | 13:43
15. כתבה נכונה וחשובה. בית משפט לא מגן מפני חוסר מוסר ואלימות
* הלל   10/02/16 | 13:32
14. שיימינג זה דבר סביר.
אפשר להירגע, שיימינג הוא התנהגות סוציולוגית סבירה. אדם "מאוורר" את המציק לו ומוסר פרטי מי שהציק לו. הייתי שמח לדעת שמות של טכנאים שרימו אתכם, מנהלי בנק שהרימו עליכם את הקול, וכמובן - דמויות ציבוריות שאני משלם להם כסף או שמקבלים כספי מיסים שהתנהגו בצורה לא הוגנת, בוטה או לא חוקית. בית המשפט שמור לעבירות פליליות. חברה בריאה לא סולדת רק מפושעים מורשעים, אלא גם מתופעות פוגעניות אחרות.
* אמיר   10/02/16 | 13:26
13. דברי טעם.
* גדי   10/02/16 | 13:21
12. ואיפה הן היו לפני ההתיישנות?? תחיית המתים
* ןגל   10/02/16 | 13:18
בכלל לא צריכה להיות התיישנות
הקורבן לא הפסיק לסבול. למה התוקף צריך לחגוג? אם מישהו פרץ לי לדירה, זכותי לספר על זה גם בעוד 50 שנה לנכדים. אף אחד לא צריך להתנצל על כך שפגעו בו. לא משנה באיזו דרך. התוקף הוא זה שצריך להתבייש. לא הקורבן.
* אות קין   10/02/16 | 15:56
11. ירון ברלד עבר האשמת שוא!!!! אבל מה אכפת לך מגבר שחייו כמעט נהרסו סתם..,
* ר   10/02/16 | 13:17
לא נכון
המתלוננת פחדה ללכת לבית משפט אחרי שכל הברנז'ה הגנה עליו. אתה מוכן לאפשר לבת שלך להיות איתו לבד? אני לא
* נו באמת   10/02/16 | 15:58
10. כתבה מעולה.
מסכימה עם כל מילה. גברים יקרים,אם חברה שלכם בפייסבוק הייתה כותבת פוסט על הטרדה מינית-גם לה הייתם קוראים שקרנית? גם אותה הייתם מקללים?
* דנה   10/02/16 | 13:12
9. שיימינג יכול להציל קורבנות עתידיים מאותה פגיעה
זה לא במקום בית משפט, זה בנוסף וזה כלי חשוב להגנת הציבור. אנס מורשע כמו יניב נחמן, לא אמור להסתובב ברחובות ולחפש קורבנות נוספים. אבל זה בדיוק מה שהוא עושה כרגע, כי בית המשפט בחר ל"העניש" אותו ע"י עבודות שירות בלבד. עד שהפרקליטות תערער ועד שהדיון בערעור יסתיים, הוא חופשי ומסוכן. לפחות התמונה שלו רצה ברשת (וגם בטינדר, כי הוא ממשיך לחפש בחורות), והתקווה היא שמי שראתה תדע להיזהר. כך גם עם חיים רמון, אייל גולן, משה קצב ואיבגי. אף בחורה שפוייה לא תישאר איתם לבד בחדר סגור מרצונה החופשי
* כתבה נכונה וצודקת   10/02/16 | 13:10
8. לא מסכימה לחלוטין עם הכותבת
כותבת יקרה, לפי שיטתך בה אין דין ואין דיין ניתן להחריב חיים שלך אחרים ללא משפט גם אם הכוונות לא בהכרח טהורות. אם הקצין, הרי שכאן את נותנת כלי מסוכן מאוד לגורמים פוליטיים/אינטרסנטים לפגוע באופן אנוש ביריביהם ללא יכולת התגוננות של הצד הנפגע. אם יריב של בעלך או בנך היה רוצה ל נקום בו על ידי הכפשת שמו בעבירות מין זה גם היה מקובל עלייך? ואני לחלוטין בעד מיצוי הדין באופן החמור ביותר עם עבריינים. אבל לא ללא משפט הוגן
* שושי-לא להוצאת דיבה   10/02/16 | 13:07
מסכימה לחלוטין.
* מישי   10/02/16 | 17:45
7. לפי דברייך זכותי החוקית להפיץ פוסט בפייסבוק עם שמות מי שהטריד אותי לאורך חיי ומה עשה?
בבקשה תשובה!!!!! לא חכמה לכתוב ולהיעלם תעני לטוקבקים
* להבין   10/02/16 | 12:53
6. חוסר היגיון טוטאלי
את מדברת על איבגי כאילו הוא "הפוגעים" אבל מאיפה לך שהוא פוגע? אנחנו חיים במדינת חוק דמוקרטית, ומי שצריך להחליט אם פגע או לא זה בית-המשפט! כך שמבחינתי, "הפוגעים" היחידים הם מנהלי השיימינג כנגדו
* אני   10/02/16 | 12:37
סליחה??? ביהמ"ש הוא שיחליט אם פגע חה!!
אישה שנפגעה ממש לא צריכה את אישור בית המשפט לפגיעה. מה הקשר לדמוקרטיה לעזאזל? אף אחד לא עשה לו "משפט שדה" פורסמו עדויות של נשים שהחליטו לחשוף את המקרים שלהן וזכותן מנהלי שיימינג- שיתמודד האפס
* טל   10/02/16 | 13:52
5. לפי הרציונל שלך, קרן גרינבלט הנסיכה
הטרדה, תקיפה ואפילו אונס (יש!!!) יתקנו את העוול של שיימינג לא מוצדק. תודה על האישור למפרע, נחכה לך בסיבוב, תזהרי לא לטעות.
* הציבור   10/02/16 | 12:24
וכי מה יקרה לי אחרי הסיבוב?
* קרן    10/02/16 | 15:01
4. נימקת יפה, אבל לא שכנעת אותי.
אני חושבת שקצת מפריזים בהערכת הטראומה שנגרמת מנשיקה, לדוגמה. אני לא חושבת שאישה שקיבלה נשיקה צרפתית בניגוד לרצונה אכן חווה שבר עמוק בחייה. אז אני לא אומרת שאסור לך לספר על זה בפייסבוק, אבל מכיוון שזה נהפך לקרנבל תקשורתי, אני חושבת שזה יוצא מכל פרופורציה בסופו של דבר. ורק תחשבי מה יקרה אם כל אחד מאיתנו יחליט לסגור חשבונות בפייסבוק על כל עוול שנעשה לו (לא רק בתחום המיני). לאן נגיע? הרי מחר את עלולה לגלות שחברה טוענת שגנבת לה תיק. איך תוכיחי שלא גנבת? ועוד חברה תצטרף עליה ותטען שגם לה גנבת פעם צעיף. ואז תוכתרי כגנבת? נראה לך הגיוני? בקיצור - או משטרה, או להסתפק בריכולים בין החבר'ה. אבל לינץ' ציבורי - לא, לא נראה לי מוצדק ללא הליך משפטי.
* מישי   10/02/16 | 12:23
3. טור שמתאים למדינת אנרכיה
מאז קום המדינה, עד ימינו אנו וככל הנראה גם נינינו אנחנו מנסים לכתוב חוקה. כרגע אנו נשענים על חוקי יסוד. אחד הבסיסים שבהן עוסק בכבוד האדם. אם ניתן לגיטימציה לשיימינג וזה יכול להיות כלפי כל דבר (לאו דווקא הטרדה מינית) אפשר לסגור את המדינה ואת המפתח להשליך במצולות הים. מלחמת המינים הדבילית הזו, גוררת אותנו למקום נמוך מים המלח. ובכלל, כדי לכותבי מאמרים לעשות קצת עבודת שטח ותחקיר. טור רדוד, על סף האינפנטילי. מנותק לחלוטין. אם פייסבוק הפך לערכה שיפוטית, וכל בעל מקלדת לשופט, אז אוי לנו ואבוי לנו.
* ההגיוני   10/02/16 | 12:07
מסכים. הייתי מתרחק מנשים כמו הכותבת.
* גל   10/02/16 | 13:39
2. תפקידו של ציון אמיר להוכיח שהאשם אינו אשם
אותו לא מעניין צדק, עובדות וכו'. הוא עורך דין צמרת שדואג לצמרת ולשכר שלו, כמובן. ככל שיוכיח שהאשם אינו אשם, הוא ירוויח יותר.
* קובי   10/02/16 | 09:44
וזה בסדר גמור. הוא איש מקצוע.
* מישי   10/02/16 | 12:23
1. ממש כמו דאעש אבל הפוך .....סתומות !
* ניר    10/02/16 | 08:21
לא, אתה!
* א   10/02/16 | 12:37
לא, אתה!
* א   10/02/16 | 12:37
לא, אתה!
* א   10/02/16 | 12:37