החדשות
תגובות (96 תגובות ב-38 דיונים)
38. מתי הם יגיעו לקריון בקרית ביאליק ביום שנ י אני יודע אבל
* באיזו שעה   26/06/10 | 12:26
37. הצעדה משרתת את האינטרס של החמאס
לא דרושה צעדה לשכנע את מדינת ישראל לפעול למען שחרורו ! החמאס זקוק מאוד גם הוא לשחרר אסירים רבים הנמקים בכלא הישראלי, אך הוא שואף לקבל תמורת שחרורו את הרחבת שליטתו גם ליהודה ושומרון ולשקם את מערך הטרור ולשגר קסאמים גם לירושלים. מדהים לראות אנשים רבים, לכאורה רגישים לכאב המשפחה, שאינם מבינים שרק ברגע שהחמאס יעריך שהעם בישראל מתנגד לסיכון ולקרבנות ואין שום סיכוי לממש את סחטנותו, הוא יסתפק בהצעה הנדיבה מאוד המוצעת לו. הצעדה מעוררת אצלו תקוה שהישראלים יתמכו בו !! צעדה זו, דוחה את מועד שחרור גלעד !!!!!
* שי אלידע   26/06/10 | 12:18
36. אוף..
אני רוצה להצטרף למצעד למען גלעד שמתחיל בראשון , אני רוצה להצטערף מהאמצע , כשכולם מגיעים לעזריאלי כי זה הכי נוח לי , אבל בגלל שאני בגיל תיכון אני לא יסתדר עם החזרה הביתה.. מבקשת סליחה
* גילי    25/06/10 | 22:41
35. די לפופוליזם!!!לא לשחרר בכל מחיר
* שדגד   25/06/10 | 20:14
34. נא להחזיק שלטים באנגלית ביד, שהעולם יראה. אתם משכנעים את המשוכנעים
* מיה   25/06/10 | 20:05
33. זה כואב ועצוב אבל....
זה מובן הלחץ הציבורי שכולם מחבקים את גלעד וכל אמא יושבת בבית בוכה ומבחינתה זה בנה שלה, זה נכון וזה יפה וזה מה שכל כך מדהים במדינה הזאת, כל חייל שנופל כל המדינה כואבת, אבל אין מה לעשות אי אפשר לשחרר אותו תמורת כל המחבלים האלו, דבר ראשון לאלו ששואלים תמיד אם הוא היה הבן של נתניהו,אז נכון הוא היה עושה הכל כדי לשחרר אותו, אבל נתניהו האבא לא נתניהו ראש הממשלה, נתניהו זה בן אדם וראש הממשלה זה מוסד! זה לא אדם! הוא מייצג מדינה שלמה והוא אמור לשמור על הבטחון של המדינה גם במחיר הכואב של חייל בשבי, ולגבי מי שאמר שישחררו הם גם כה ישתחררו עוד כמה שנים, המחבלים שמדובר עליהם יושבים עם גזר דין של כמה וכמה מאסרי עולם הם אחראים על מאות נרצחים, ובמיודח הם אחראים על השקט שיש כאן עכשיו, כי אם מישהו חושב שהשקט עכשיו הוא לא פרי של חומת מגן אז הוא טועה, הם משם לא יצאו אלא בעסקה ואם הם יצאו, יחזרו להם הפיגועים וימותו אנשים, חיילים, חיילי מילואים,... זה יפה שכולנו רואים את זה בעין אישית ורגשית, אבל אני הפקדתי את אמוני בידי אנשים שיראו את המצב בצורה מערכתית ויחשבו על דברים בצורה יותר גדולה... אבל כמו שכבר אמרתי בהתחלה זה נכון ויפה הרעש הציבורי והתמיכה במשפחה זה מה שיש לנו פה ואין בשום מקום אחר בעולם!!!
* אבי   25/06/10 | 19:55
אין אבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין אבל! בסופו של דבר יחזירו אותו, וישחררו אסירים, אבל חס וחלילה שבשביל גלעד זה לא יהיה מאוחר!!!!!!!!!!!!!!!!!! לשחרר את גילעד עכשיו מספיק לחכות!!!!!!!!!!!! אין למה לחכות ! שחררו, כל העם מתחנן!!!!!!!!! בבקשה....
* אמא   25/06/10 | 22:53
32. להכנס לעזה ולשחרר אותו! לא משאירים שבויים בשטח!
* ביבי   25/06/10 | 19:30
31. גלעד
חייבים להחזיר אותו עכשיו! מה ? 4 שנים זה קצת מדי בשבילכם ?! מעניין מה ביבי היה אומר אם הבן שלו היה יושב שם בשבי לא ל 4 שנים , ליום .
* דפי   25/06/10 | 19:28
ומזל שעל רה"מ לא מופעל לחץ כזה
כי כשהבן שלך יושב בשבי אתה לא חושב בהגיון ולא חושב על טובת המדינה ואזרחיה (אנחנו!). פופוליזם זול במיוחד.
* ניר   25/06/10 | 20:20
30. ישראל מתעקשת להחזיק אסירי חמאס למה?אם לא לשם החלפה
* החליפו אותם...תמורת שליט   25/06/10 | 19:13
כי...
אם הם יצאו הם יעשו פיגועים או שלא היית פה לפני עשור??? מזה השאלה המפגרת הזאת
* אבי   25/06/10 | 19:43
29. אני נורא מצטערת אבל, אסור לנו להחזיר אותו
נכון זה נוראי לעשות דבר כזה, אבל גם להם, תתפלאו יש טיפת שכל. אם אנחנו נשחרר תמורתו 1000 חיילים שלהם, תוך שבוע הם יחטפו חמישה חיילים ולא אחד.
* נעם   25/06/10 | 18:27
אם כך...למה להתגייס לצבא?
* מני   25/06/10 | 19:03
אתה מתגייס לצבא בשביל עצמך או בשביל לשמור עלינו?
כשתתגיס, ילד, אתה תדע שיש סיכוי שאתה תמות(!) בצבא, ולא רק תחטף. אנשים כמוך לא יצאו למלחמה אם יקראו להם. לא רוצה חיילים כמוך בפלוגה שלי, נמושה.
* ניר   25/06/10 | 20:22
לניר אתה לא השבת כראוי למני. גם משהו שהוא עבורך
וכל מצב יש מושג ערבות הדדית. ויש לנו חובות זה כלפי זה. מצד שני תגובתך הבוגרת למעלה מראה על הבנה ובדיוק בשם אותה הבנה אני בעד לסגור את עזה עד שיביאו את הילד ואם לא יביאו מתוקף צד מחיר אז הם ישארו רעבים עד הסוף! ההלכה היא שחייך קודמין. אין דברי מכוונים בלפגוע בהם [חוץ אם זה נצרך כדי לפלס דרך לחייל עצמו] אך בהחלט מתוקף "חייך קודמין" אנחנו מחוייבים קודם לעצמינו. ושוב גם אם לא יימצאו אותו לפחות "י"ר"...כבסיפור.
* ברגו   26/06/10 | 22:08
28. מעניין כמה אחוזים מהצועדים יוגעים באמת איזה טרוריסטים הולכים להחזיר
* בר   25/06/10 | 18:10
27. לא נוציא את גילעד שליט תמורת שחרור מחבלים זה ממש מטומטם!
רק במלחמה! הממשלה יודעת איפה הוא נמצא ושילכו להביא אותו מה הם מפחדים מהביקורת של העולם? כל עוד שיפחדו ייחטפו עוד חיילים עד שלא ישארו אסירים מחבלים בישראל
* יוני   25/06/10 | 17:49
26. נתניהו ! ואם זה היה הבן שלך, מה הייתה עושה?
* רחל ב   25/06/10 | 17:19
אין לך מוח!! הוא היה נותן את כל תל-אביב! אז מה!!
זה לא אומר שצריך לשלם מחיר כל כך מגוחך.
* ישראל   25/06/10 | 18:28
25. לשחרר את גילעד בעד כל המחבלים...המנווולים
* ומיד...   25/06/10 | 17:11
24. לפתוח את המצור,לבקש סליחה...ומו"מ
* וגלעד חוזר...בגדול   25/06/10 | 17:10
כבר הוצע לחמאס עסקת פתיחת מעברים תמורת שליט
* במקום שחרור עשרות מחבלים   25/06/10 | 19:05
23. מה אתם רצינים? פטריוט ישראלי
מההההההה נראלככככככככםן? הוא צריך חלזורהביתתתתתתה בכל מקרה האסרים ישתחרררו עם לא עכשיו עוד כמה שנים ואז מה ? גלעד לא ישתחררר והם ישתחרררררוווווו זסה כה צאכיך לשחררררר בכל מחיר וכככככככה זה טיעון נכון מאוד כיעם זה היה הילד שלךךךך ההית יודע מה זה תפסיקו כבר עם השטויות שלכם הוא נלחם בישבילנו ואנחנו נליחם בשבייייילו אני קורררררא לכל האנשים לבוא לצעדדדדדדדההההה גלעד עדייייייין חי והוא יחחחחחחחחחזוווווווווווווורררררררררררררררר !!!! מספיק להיות חסריע רגישוווווות איך אתה יכול לחיות עם הידיעעעעעה שיש שם מישה שיכל להיות הבןןןןן שלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
* מיחשהו    25/06/10 | 17:09
אח שלו,
במתותא ממך, תוריד את היד מהמקלדת ודחוף אותה לאתה-יודע-איפה.
* אבגילוב   25/06/10 | 19:08
כותבים "במטותא"
* דקדוק   25/06/10 | 20:05
22. נוהל צבאי "חניבעל"
במקרה ואתה כחייל בצה"ל מבחין בחטיפת חייל צה"ל עליך להשתמש בכל האמצעים העומדים ברשותך על מנת למנוע את החטיפה עד לרמה של ירי טיל כתף על כלי הרכב שבתוכו נמצא החייל החטוף וגם אם זה יעלה בחייו. זה הנוהל בצה"ל כל חייל בקרבי יודע אותו ולומד אותו בזמן פעילות מבצעית. לא מתאים לכם שבו בכלא ותהיו פציפיסטים. זאת המציאות האמיתית במדינת ישראל. ברגע שנכנע לטרור ולאוייבים שלנו פשוט נחדל מלהתקיים.
* שוב אבי   25/06/10 | 17:08
ישראל עובדת לפי נהלים....ולכן היא לא מגיעה לשלום
* חני...מה?   25/06/10 | 19:07
21. ל-1 צודק ב 100 אחוז
גם אני הייתי לוחם בלבנון בשנות ה-90 המאוחרות ואם אני לא טועה היה מקובל אז שכל חייל בצה"ל הוא רכוש הצבא והמדינה בלבד, לא של אמא ולא של אבא ולא של אף אחד. כמו כן הנוהל לחטיפת חיילים בצה"ל אומר שאם אתה כחייל רואה את חברך נחטף עלייך לעצור בכל מחיר את חטיפת החייל גם אם זה יעלה במותו בנוסף למות החוטפים אותו. לא מאמינים לי אז תבדקו. ןלאלה שאומרים אם זה היה הבן שלך או אח שלך אז אני יגיד שאני התגייסתי לצה"ל תוך כדי שנשבעתי אמונים לצה"ל ולמדינה ומתוך ידיעה ברורה שאני יכול להיחטף להיהרג להתפוצץ ולמות למען הגנת גבולות המדינה וזה מה שכל חייל נשבע ועושה היום. הדבר הכי עצוב בכל הסיפור הזה הוא שאתם וכל מדינת ישראל זוכרים רק את גלעד שליט ואולי קצת את רון ארד אבל מה עם 23000 חללים ומשפחותיהם מאז הקמת המדינה? מישהו זוכר את השמות של החיילים שנהרגו באותו יום בטנק עם גלעד שליט? לא. מישהו זוכר את שמות החיילים שנהרגו ביום חטיפת גולדווסר? לא. וזה כי העם איבד את ערכיו ואני מוכן להתערב על כל רכושי ש-80% מהמגיבים פה לא עשו שירות קרבי ולא סיכנו את חייהם בשביל המדינה כי רובכם רק יודעים לדבר בדיוק כמו הממשלה ווהחכ"ים שאתם שמתם בשלטון. בגלל זה אני לא משרת יותר את המדינה במילואים ולא בוחר ביום הבחירות.
* אבי   25/06/10 | 16:56
נכון,לא עשיתי צבא,אבל ממש ממש חשוב לשחרר את גילעד בכל מחיר
* רון   25/06/10 | 19:10
20. איך ניתן להצתרף לצעדה?
אני רוצה לבוא לצעדה איך נרשמים? לאן מגיעים?
* שירלי   25/06/10 | 16:39
19. מדינת ישראל
מדינת ישראל והצבא החזק בתבל לא יצליחו עם עוד 1500 פושעים.אם הוא באמת חזק ואם המדינה מספיק חזקה גם 4000 אסירים אפשר לשחרר.
* שמעון   25/06/10 | 16:29
18. ל 11 - היקרה את יודעת החיילים שלנו
מקריבים כל יום את החיים שלהם למענך ולמען שנוכל לחיות חיים שפויים, וכן כולנו מקריבים בזה שאנחנו חיים במדינה הזו. והגיע הזמן שכולנו נקריב וניתן יד לזה שגלעד כבר יחזור הביתה.
* שרון   25/06/10 | 16:13
יופי....
ואחרי זה יחטפו עוד אחד ואז תהיי בקבוצה הבאש של השחרור וכן הלאה עד סוף חייך תמצאי את עצמך בצבא בתוך המדינה צבא משלך במקום לפעול עם המוח ולהתחיל לחשוב כמו שצריך להיכנס לשם עם מלחמה ולהוציא אותו שהרי הממשלה יודעת איפה הוא...!!
* יוני   25/06/10 | 17:59
אם את מוכנה להקריב את החיים שלך
ושל הקרובים שלך סבבה, אני לא. כמו שלגלעד יש זכות לחיות ככה לכל אחד שעלול להירצח בגלל העיסקה יש בדיוק את אותה הזכות. וכן, אני יודעת שהחיילים מסכנים את עצמם בשבילנו, ואני מתפללת עליהם הרבה, אבל לא יתכן שבגלל חייל אחד נשחרר אלף מפלצות.
* סימה   25/06/10 | 19:03
אז במילותיהם של אנשים רבים
לכי תמותי למען ארצנו, כי בנה של גלעד שליט צריך כבר לחזור הביתה. או תשובה יותר שפויה: אף אחד לא שם על חיים של אדם אחד, ולא מגיע לאף אחד למות בשביל אדם אחד ויחיד.
* אבגילוב   25/06/10 | 19:12
17. איזו אכזריות כמה רוע?
אם כל הכבוד לכולם 400 -1000 מחבלים הם לא הסכנה לקיומה של מדינת ישראל יש סכנות הרבה יותר גדולות, פשוט המנהיגים "הדגולים" שלנו יותר דואגים להאחז בתפקיד שלהם וזה פשוט משתק אותם מלקחת החלטות כואבות והגיע הזמן שראש הממשלה שלנו סוף סוף יפגין מנהיגות ואנושיות ויחזיר את גלעד מהשבי בעזה. והייתי מצפה הכול ישראלי ששולח את בניו לצה"ל שידע שמחזרים אותם בכול מחיר!!! כן בכול מחיר!!!!
* ששששש   25/06/10 | 16:09
16. מישו מוכן לספר לנו איזה אסירים משחררים
* מיכל   25/06/10 | 16:04
15. להחזיר אפילו 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 מחבלים
צריכים להבין נקודה עקרונית אחת שבשביל חייל חטוף עושים הכלללל. על ישראל במידת הצורך לשחרר אפילו 100000 מחבלים ואם החמאס ידרשו יותר אז לתת להם טנקים מטוסים כל מה שיבקשו הרי זה חייל חטוף. אנחנו שלחנו אותו למשימה ואנו נעשה הכל בשביל להשיב אותו לחיק משפחתו. במידה ודרישות החמאס יעלו יש לשקול אפשרות לתת להם את כל ירושליים כולל מתחם הכנסת . צריך להבין מה עובר עליו כל יום ויום שהוא נמצא ברצועה כבר 4 שנים שכחתם?? הכל נעשה בשביל חייל כי גלעד שליט עדיין חי ואנו נפרק את מדינת ישראל ונעבור לאוגנדה למענו. לא מפקירים חיילים מצבא הגנה לישראל(סליחה התבלבלתי-אוגנדה).
* דוד מרכז   25/06/10 | 15:56
לא מפקירים חייל בשטח!!!
תגיד אתה מדבר ברצינות , נפלת על השכל ? מה אתה מכניס להם רעיונות? לא מספיק מה שהם מבקשים? אתם יודעים מה הבעיה? שגם אם נסכים לתנאים שלם הם יעלו את המחיר כל הזמן לפני שישחררו אותו והלוואי ונתבדה והם כן יסכימו, אבל כאימא לחייל בקרבי אני אומרת שהמדינה צריכה לעשות הכל ושוב פעם הכל כדי להחזיר את גלעד,כי החיילים שלנו צריכים לשרת בידיעה שלא מפקירים חייל בשטח וגלעד נמצא בשטח האויב וחייבים חייבים להחזיר אותו!!!!!
* חיה   25/06/10 | 17:08
אתה רציני? יצאת מדעתך?
* דני   25/06/10 | 19:28
זאת לא הפקרה
אם שירתת בקרבי היית יודע שחבריך לפלוגה לא יפקירו אותך פצוע בשטח, וצה"ל לא יפקיר את לוחמיו בשטח פצועים ויסוג אחורה, אבל אל תשמיץ את הצבא שלנו ואת המדינה, חייל חטוף זה לא חייל פצוע שאתה נסוג ומשאיר אותו שם, אם יבצעו את העסקה אז זאת תיהיה הפקרת מדינה שלמה בשטח
* אסף   25/06/10 | 21:21
14. די לסחטנות
אנחנו צריכים להבין שהערבים רק ימשיכו בסחיטה אם נתן להם אצבע הם ירצו את כל היד את כל הגוף... מתי הצבא והממשלה יקבלו אומץ צריך להכנס בהם סיקולים ממוקדים, הרעבות מצור הפצצות רק ככה הם מבינים-רק כוח ואלימות זה הראש הערבי הידברות, עסקאות? הם צוחקים עלינו שאנחנו נקבות צריך להכניס להם באבי אביהם למה בהתנתקות היה להם את העקשנות לסלק יהודים ואילו כאן הם לא מעיפים אותם אחת ולתמיד? מפנים את כל עזה שהוא מפגע סביבתימציעים להם בי ת ליד אחמדינגד וסלאמת ושלא יפחדו מדעת כלל העולם- ממילא תמיד הגויים ישנאו אותנו -צריך להיות מאוחדים ולתקוף זאת דעתי ולהתפלל שמי ששמר עלינו כל השנים ששרדנו שואה ותלאות הוא ישמור עלינו גם היום אוהבת ומתפללת לשלןם גלעד
* לירז   25/06/10 | 15:44
13. שאלה לכל האופנוענים, המתלהמים והצועדים בסך....
לכל האופנוענים והמתלהמים והצועדים בסך.... שאלה לי אליכם תגידו....אין לכם עבודה ? משעמם לכם ? אתם מחפשים טרנד להיתלות עליו ? נמאס לכם להפגין נגד התחממות כדור הארץ ? אין כבר בעיות בקהילה הגאה ? נגמרו מצעדי הגאווה ? לא מדאיג אותכם שדובי הקטוב מתמעטים ? לא כואב לכם שאובמה מתרסק ? אתם רוצים להיות ראשי ממשלה ? נבחרתם להיות חברי כנסת ? גמרתם אם ההפגנות נגד הגדר בבילעין ? הפסקתם לרדוף אחר החרדים ? מה בוער לכם בתחת ? משעממממממממממממממממם לכממממממממממם ?? אולי תחפשו עץ אחר מלבד ממשלת ישראל (שנבחרה ברוב מוחץ ודמוקרטי) לטפס עליו ?? תשתפו אותנו !!!!
* פטריוט ישראלי   25/06/10 | 15:15
לאדון "פטריוט ישראלי "....
תגיד לך לא נימאס לטקבק כול היום וכל הלילה ??לפחות האופנועים מפגינים למען משהו ראוי ! למען שיחרור של גלעד שליט ומה אתה עושה חוץ מי להעיר הערות לאחרים ?? תן לי לנחש כלום אה ..יושב מול המחשב וזהו .
* the one &only    25/06/10 | 15:40
תשובה
אתה קורה לעצמך פטריוט ישראלי איזה מין פטיריוט אתה שלא דואג לחיילי המדינה שלך! אנחנו פטריוטים אמיתים ואתה לא
* אופנוען   25/06/10 | 16:25
גלעד שליט יותר חשוב מאיזה דוב קוטב...חוצפה!
וממשל דמוקרטי עדיין לא נותן שום זכות לשליט הרוב לרמוס את המיעוט ולהפקיר את שליט-כן שליט הוא בעל יותר זכויות מהשליט....!
* ברגו "טיל אנטי פטרסופ"...   25/06/10 | 16:28
ביבי, זה לא יעזור לך אם תכתוב כאלה טוקבקים
* ghk   25/06/10 | 16:59
12. מחכה כבר לגלעד!!!
כולם חייבים להצטרף לצעדה לפחות כדי להראות תמיכה והזדות עם משפחת שליט! בהצלחה לכל הצועדים ושגלעד יחזור כבר הביתה!!!!!!!!
* חן   25/06/10 | 15:04
11. מי מכון להקריב את החיים שלו ושל הקרובים שלו
תמורת גלעד?
* סימה   25/06/10 | 14:10
...):
למה ככה?? איך את יכולה לדמיין אותו שם, במרתפים, (עובר בטוח עינויים) ובכל זאת לדבר ככה??
* ח   25/06/10 | 15:06
מתגובתך אני מניח שאתה מוכן להקריב את משפחתך?
* בר   25/06/10 | 18:09
אפשר לשחרר את גלעד ואפשר לעצצור פיגועים !
אם תרצו אין זו אגדה !!!!
* אחת    25/06/10 | 16:22
צודקת 100 אחוז .......
* ליאור    25/06/10 | 16:40
10. מצעד של תבוסתנים חסרי אחריות
מי שחושב שככה יזרז את שחרור החייל שוכח שבמזרח התיכון זה לא עובד ככה. כל הקמפיין הזה לא יזיז שערה מזקנו של אף שייך ! שחרור חייל אחד תמורת 500 רוצחים זה טמטום כמו שהיה טמטום לשחרר אלפי מחבלים תמורת גופות !!
* ע. מיכאלי   25/06/10 | 13:59
לצערי נכון
ועם כל הכבוד הראוי למאבקם האצילי של נועם ואביבה שליט,אסור לנו להכנע.מעבר למחיר הכבד מדובר בכניעה לסחיטה ופתח לקרבן החטיפה הבא.המסר לחמאס חייב להיות נחרץ-אין עסקאות עם טרור.
* ראובן   25/06/10 | 14:35
אכזריות
מה האופציה האחרת? לתת לו , לילד הזה להירקב שם כל החיים?? בזמן שכל החברים שלו הספיקו ללמוד ולהתקדם הוא כלוא שם וסובל!!
* ל   25/06/10 | 15:10
האסירים האלו גם ככה ישוחררו מתי שהו
אני לא יודעת אם אתם עוקבים אחרי החדשות אבל כבר שוחררו אסירי חמאס לפני מס' ימים גם אבו טיר (זה עם הזקן האדום שעשו עליו חיקוי בארץ נהדרת ) וגם עוד אסיר אחד נחשו למה ? ניגמר להם התקופת מאסר ומתי לגלעד שליט תיגמר תקופת המאסר אתם יודעים ???
* מימי   25/06/10 | 15:30
למימי-זו לא הנקודה
הנקודה היא שאם נקבל את העיסקה ניכנע,חד וחלק.אין לנו את הפריבילגיה הזו.את לא מדברת על עוד 10 אסירים אלא על מאות שחלקם גרועים הרבה יותר מרוצח מש' הרן,סמיר קונטאר,שהארץ געשה כששוחרר.זה שהשמות לא מוכרים לציבור לא הופך אותם לצדיקים.
* ראובן   25/06/10 | 19:40
למימי היקרה:
מזדהה עם כל מילה. לשחרר בזמן שהם לא משחררים? זה מחדל וסקנדל.אני בעד שהמדינה תשחררם מהעולם הזה.ומי שמאוהב בהם-מאוהב בתלמידים של מנגלה.
* ברגו   26/06/10 | 22:10
רוע
הבנאדם חי!!!!!! אם הילד שלך היה שם -- לא היית הופך עולמות, צועק בכל המקומות רק כדי שלא ישכחו שהוא שם... ושהוא סובל??
* ח   25/06/10 | 15:08
רגישות
אני לא יודע בן כמה אתה.אבל אני לא מאחל לך שאחד הקרובים שלך ירקב אצל האויב.לדעתי יש ללכת ולמחות על חוסר המעש של הממשלה.צהל הגדול והחזק ידע לסגור חשבון עם המחבלים שנשחרר..לא רוצים מקרה רון ארד שני..
* ZUR   25/06/10 | 15:28
מה שאתם לא מבינים הוא פשוט
נניח שנשלם מחיר נורא וגרוע מכך,נוכיח חולשה. מה תגיד אם וכאשר ייחטף שוב חייל או אזרח? חייבים לשים לזה קץ. אף אחד לא רוצה את גלעד שם.אין מ ישלא רוצה לראות אותו בבית.אבל לשחרר אותו בעיסקה כזו היא הברירה הגרועה יותר בין שתיים קשות.
* ראובן   25/06/10 | 19:33
9. שימשיכו את משט ההליכה עם מזון לעזה לחפש את גלעד נראה מה החמס יעשה
* נפתלי   25/06/10 | 13:57
8. פידיון שבויים מעל הכל ובפרט חייל צה"ל!!!
כל הכבוד שיהיה בהצלחה! בע"ה שאלקים יהיה עימכם. אין לנו מה לעשות עם האסירים החלאות האלו שאוכלים וחיים על חשבוננו, החיים של גלעד שליט חשובים יותר, נשחרר אותם על תנאי, לא יעמדו בתנאי, דמם בראשם!!!
* אור   25/06/10 | 13:54
7. חייבים להחזיר את גלעד שליט.הביתה כבר
* מחכים לו    25/06/10 | 13:48
6. כולנו נשלם על שחרור 450 המחבלים
* נא להכין פנקסי צ'קים   25/06/10 | 13:46
לידעתך ...ולידעת כוווולם !!
אפשר למנוע פיגועים פשוט לא רוצים טוב לאנשים להישאר מקובעים ולחשוב שאי אפשר לעשות זאת אבל אפשר לעצור את הפיגועים ! פעם גם חשבו שאי אפשר לטוס לחלל וכו' וכו' אבל תודה לאל שיש אנשים קצת יצרתיים שחושבים מחוץ לקופסא והינה אפשר !! אפשר להחזיר את גלעד ואפשר למנוע פיגועים כמו שאמר הרצל אם תרצו אין זו אגדה פשוט צריך לצאת קצת קצת מחוץ לקופסא !!!!
* אורית    25/06/10 | 15:23
במה את עובדת שאת יודעת שאפשר לעצור כל פיגוע?
* בר   25/06/10 | 18:06
5. מדינה אנמית
אם לא בכל מחיר אז יוצאים מנקודת הנחה שקיים סיכוי סביר שהוא לא יחזור בשום עסקה ולכן לא יחזור! אם ככה, תתחילו לפעול. אני מדינה עקרה שיודעת לדבר אבל הרבה פחות לעשות. תתחילו בסגר הרמטי ופגיעה באזרחי עזה. מבחינתי להרעיב אותם!! שום מדינה אחרת לא היתה נשארת אנמית. אף אחד בעזה לא חף מפשע עד שיוחזר שליט. להתחיל לפעול!!! ומהר!! לא רוצים להחזיר שבויים, אז קדימה להתחיל בחיסולים ממוקדים כמו שאנחנו יודעים ולא לחדול עד שיוחזר שליט!
* מסתערב לשעבר   25/06/10 | 13:30
4. כם כל הכבוד לגולדווסר, למה יש לה משקל יותר מאלפי משפחות הנפגעים
* יוסף   25/06/10 | 13:23
3. אני בטוח שאם זה היה הבן שלו הוא לא היה אומר לא בכל מחיר
* ישראל   25/06/10 | 13:16
2. איך לא בכל מחיר ?!
* .   25/06/10 | 13:10
1. לא לעיסקת שליט במתכונתה המדוברת, לא לקמפיינרים ולא לקרנבל התקשורתי
אני קורא לממשלה לא להתרשם, לא להתייחס וכמובן, לא לתת יד לקרנבל התקשורתי המתנהל סביב סוגיית שיחרור גלעד שליט !! לא לתת לקרנבל התקשורתי ולקמפיינרים המקצועיים להפריע ולשבש חשיבה ממשלתית מערכתית כוללת, תוך ראיית כלל השיקולים והרחבים ביותר בסוגיה זו !! פשוט לא להיכנע להתלהמות התקשורתית ולא לפחד. לגופו של עניין....לפי דעתי אסור בתכלית האיסור לשחרר מאות אסירים, וגם לא עשרות אסירים, תמורת שום חטוף ישראלי.....גם אם הוא חייל, ואני מרשה לעצמי לומר.....אפילו אם הוא חייל...או יותר מזה....בגלל שהוא חייל שתפקידו הוא להגן על המולדת בכל מחיר, אזי ההתלבטות חייבית להיות קשה פחות. בשום אופן אסור לחזור על מחדלי עיסקת ג'יבריל הידועה לשמצה, עיסקת טננבויים ועוד כמה עיסקאות מפוקפקות. לא למדנו שום לקח ??? אם העיסקה במתכונתה המדוברת תצא אל הפועל, אז ניתן יהיה לומר על ממשלתנו שהיא "לא למדה דבר ולא שכחה דבר".....עקרון המיושם על ידי המטומטמים !!! ברור לי שעובדת היות שליט בשבי מעיקה ביותר על הממשלה....אז מה ? אסור לממשלה בשום אופן לבצע העיסקה רק מתוך שיקול של "לנקות את השולחן" או מתוך שיקול של "נמאס לנו" !!! לא להילחץ !!! כל חייל וכל עובד בשרות מערכת הבטחון יודע שיכול להיות מצב שבו הוא ישאר לבד. אין מה לעשות, רק ככה ניתן לנהל מדינה נורמאלית. צריך להבין שבהגנה על המולדת, כל אחד במשמרת שלו עלול לשלם כל מחיר.... ואין דבר כזה לפדות חטוף בכל מחיר. אסור לשכוח שביצוע העסקה המדוברת, כפישהתפרסם בזמנו, במחירים המדוברים, יגרום ל.... 1. רצח עתידי וודאי של ישראלים לא מעטים.....אגב, מישהו מוכן להיות הנרצח המתנדב הבא תמורת שליט? 2. חיזוק החמאס ואף הענקת ניצחון מוראלי ומבצעי לחמאס על מגש של כסף. 3. חיזוק פיזי וצבאי של חמאס בחטיבת לוחמי טרור. 4. החלשה משמעותית של אבו מאזן....אגב....יתכן שזה בכלל יתרון. 5. פגיעה בשלטון החוק על ידי מהלך בלתי חוקתי בעליל, של שיחרור 1,000 רוצחים בחתימה סיטונית ואוטומטית (בניגוד לרוח החוק והסמכויות שהוענקו לנשיא המדינה) של נשיא המדינה. 6. הורדה לטימיון של אלפי ועשרות אלפי שעות פעילות תוך סיכון עצמי שהיו כרוכים במעצר מאות הרוצחים. 7. יריקה בפרצופם של מאות משפחות שכולות שיקיריהן נפגעו מהטרור. 8. ולדעתי, סטירת לחי לעשרות אלפי חללי צה''ל וחללי כלל זרועות הביטחון בכל מערכות ישראל, שהקריבו עצמם במשך מאה ויותר שנות מאבק לעצמאותינו ולקיומנו. אין לי טענה למשפחת שליט חלילה......אבל לא יתכן שעיניינם יקבל גיבוי ציבורי מהתקשורת באופן חסר כל פרופורציה.... מה זה כאן ? תקשורת מגוייסת ? אין ממשלה בישראל ? הפקרות אחת גדולה והממשלה.....נכנעת כמו עלה נידף ברוח לקבוצה מסוימת בציבור. אני קורא לתקשורת ולקמפיינרים המקצועניים – די לקרנבל התקשורתי סביב סוגיית שליט. תנו לממשלה לפעול ברוח ההגיון. לא סגר ולא עוצר ולא כלום. כלומר לא סגר או מצור כמענה לסוגיית שליט אלא כצורך מדיני ומבצעי...ואני בעד כמובן. מילה נוספת בעניין המצור והסגר על עזה. אינני מתומכי החמאס או העזתים, בלשון המעטה כמובן. עד כמה שתלוי בי, הייתי מכניס אותם לסגר ומצור עד שיחתמו על מסמך התחייבות שלא יעסקו עוד בטרור. מבחינתי, החמאס והעזתים....חד הם !!! יחד עם זאת, לא יעלה על הדעת שבמדינת חוק ריבונית (ישראל), נבחריה יודו, או ירמזו או ידברו על כך שיש קשר בין המצור על עזה לבין חטיפת חייל. זה האבסורד בהתגלמותו. זה כמעט מזכיר לי את הסיבות לפרוץ מלחמת העולם הראשונה.....כזכור, המלחמה העולמית הזו פרצה בגלל רצח של יורש עצר. אז עניין שליט, חשוב ורגיש ככל שיהיה, אין לקשור את זה למצור. אם זה כך....אז זה מהלך מדיני ואסטרטגי חמור מאד. את המצור על עזה צריך לבצע בקפדנות יתירה....אבל ממש לא קשר לשליט. לא יעלה על הדעת כי מדינת חוק ריבונית, תבצע מהלכים אסטרטגיים כפועל יוצא של חטיפת חייל !!! אז בשורה התחתונה, בעניין גלעד שליט מה כן עלינו לעשות ? או בעצם מה לומר ? פשוט לומר בריש גלי לחמאס - נסכים לשחרר 6-10 אסירים כבחירתכם, כמובן אסירים שאין להם דם על הידיים...דם במובן המחמיר ולא המקל... כעת תחליטו אם אתם רוצים לבצע את העיסקה או לא.....take it or leave it !!! חד וחלק !!!
* פטריוט ישראלי   25/06/10 | 13:08
כואב לקרוא...אבל צודק ביותר ממאה אחוז
* משה   25/06/10 | 13:19
תגיד פטריוט, אם הבן שלך יפול בשבי, גם אז תאמר לא להחזיר את הבן שלך בכל מחיר?
זה נורא קל לומר את זה. תבין שהמוטציות, שלקרוא להם "רוצחים", "בהמות", "חיות" זה שם עדין בשבילם..הםםםםםם יצאו לחופשי מתישהו..פה זה רק עניין של זמן. גלעד יכול לחזור אלינו עכשיו..או שהוא חלילה וחס יהפוך להיות רון ארד 2. המוטציות הזו**ות האלו יושבים בכלא, לומדים לתואר, מתחכמים, חיים בבית מלון של ממש. בנוסף, קרובי המשפחה באים לבקר אותם. יודע מה הכי עצוב, הם חיים וכולם יודעים את זה. והתנאים שיש להם הם תנאים מאווווווד הומניטרים. אתה חושב שאם לא נשחרר את הרוצחים הם לא ישתחררו? הרי זה ברור שבעוד כמה שנים עוד פעם יתחלף ראש ממשלה (אם נחיה ואם עדיין תשאר מדינה בכלל...) והמחבלים האלה יצאו מהכלא על "התנהגות טובה"/ סיימו את העונש שלהם. בינתיים הזמן אוזל ואנחנו לא יודעים מה קורה אם גלעד, גלעד שליט הוא אזרח כמו כל אזרח במדינת ישראל וזכותו המלאה לחיות כאן!!!! מחובת המדינה להחזיר כל חייל הביתה! לכן, אדוני הפטריוט, יש להחזיר את גלעד. ועכשיו! ותחשוב שוב, אם אחד הילדים שלך היה נופל בשבי..אתה היית רוצה ללכת לשם להיות במקומם. ואם תענה לי בצורה אחרת..אני אבין שאין לך ילדים...
* אלה   25/06/10 | 13:31
אם חלילה.....
מתי תלמדי ששיקולים מדיניים ואסטרטגיים לא עושים על בסיס מקרה פרטי יחיד ?? מעבר לכך...אענה לך כך אם ילד של אזרח נופל בשבי....... לגיטימי שההורים ילחצו ויעשו הכל ויבקשו לשחרר בכל מחיר אבל הממשלה צריכה ומחוייבת להגיד גם לא !! מלבד זאת....מה דעתך אם החמאס יבקש שיחרור כל האיסירם (10,000) פלוס החזרת ירושלים ורמת הגולן ?? הרי לכשיראו כי הסחטנות עובדת....ינסו גם את זה..... זאת ועוד....מה תגידי אם בנך ירצח חודש אחרי העיסקה על ידי טרוריסט רוצח משוחרר ? גם אז תברכי על עיסקת שליט ?? ומה דעתך על כך שאסור לנו בשום מחיר לחזק את החמאס ?? ועוד ועוד....
* פטריוט ישראלי   25/06/10 | 14:00
בעסקה הזו צריך בעיקר שכל
ולא, הבן שלי הוא לא גלעד שליט, אבל אולי הוא ירצח בגלל אותה עיסקה. והחיים של הבן שלי לא פחות יקרים משל גלעד.
* סימה   25/06/10 | 14:05
לסימה היקרה
זה ניקרא איגואיסטית!!!! מי שלא דואג לאחרים..... את ההמשך את כבר תביני......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
* מישהי אנושיתתתתתת   25/06/10 | 23:00
אני דואגת לכך שלא יהיו נרצחים
מהעיסקה הזו. וכ, גם אני רוצה שגלעד יהיה בבית, ואני מתפללת עליו המון, אבל לא במחיר שעלול לסכן מדינה שלמה. אז ככה שאני דואגת לאחרים יותר ממך, כי את דואגת רק לגלעד ובעיניך רק גלעד חשוב ולא אכפת לך שבגללו ישחררו רוצחים שישקמו את מה שהצלחנו להרוס, וניתן רוח גבית לטרור. וכל מי שתומך בעיסקה ידיו יהיו מגואלות בדם אלה שישלמו בעיסקה בגופם.
* סימה   27/06/10 | 09:16
די נמאס מהטעון הילדותי - אם היה בן שלך
כן ,אם היה בן שלי הייתי חושב בדיוק אותו דבר !! לא רוצה שבגלל בני יסתובבו 500 רוצחים בשטח . ברור !!!
* ע. מיכאלי   25/06/10 | 14:06
אלה!!! זאת בדיוק הנקודה
אני מסיכם איתך לגבי כל שהאסירים שלהם הנמצאים פה בארץ מקבלים תנאים של בית מלון לפחות 3 כוכבים . וחמור יותר הם מקבלים הזדמנות להתייחד עם נשותיהם ולהביא ילדים. לדעתי היה מקום לסגור את כל בתי הכלא בפני הביקורים שלהם הרעה בתנאים (פחות ארוחות, פחות אור שמש...) אבל הבעיה שלנו "מה יגידו..." הבעיה שלנו שבמקום שלמשל הגברת ציפי לבני שמקבלת כספים רבים מהממשלה ומשלי ושלך ושל כולנו עסוקה איך להתנגח (כמובן שהיא רק דוגמא) אני מציע שהרעת תנאים לאסירים שלהם הינה תגובה שלנו כ"עין תחת עין". שן תחת שן" אך כך אולי נצליח ב"ה להחזירו ברכת שבת שלום לכל עם ישראל שנזכה לראותו שב במהרה להוריו ולכל משפחתו - עם ישראל
* יניב   25/06/10 | 14:10
תגובה לאלה-אם לסבתא היו גלגלים
וכנפיים היא היתה מטוס...התנאים בהם אסירי חמאס יושבים כאן אינם רלוונטיים.מתי הם משתחררים לא רלוונטי.מה שכן רלוונטי זה שלא נכנעים לטרור,לא משחררים רוצחים שיפתחו בעוד אינתיפאדה (עיסקת ג'יבריל,זכור?) ולא מסתכלים בעיני הורי הרוגי הפיגוע שעשוי לבוא אחרי העיסקה ואומרים "סליחה,טעינו".ובעיקר רלוונטי שמדינה חושבת על טובת הכלל. והטיעון "אין לך ילדים" הוא עלוב וילדותי.
* ראובן   25/06/10 | 14:47
צודקת
את צודקת במאה אחוז.כל הפטריוטים כאילו אם זה אחד הבנים שלהם היו מדברים אחרת
* צור   25/06/10 | 15:30
אין לך מוח! מה קשור "אם הבן שלך?" אם הבן שלי אז לתת את תל-אביב !
אבל אין פה הבן שלי או הבן שלך. יש פה עיסקה עם בני השטן שאסור לנו לספק את הסחורה! אם החמס היה רוצה את תל-אביב תמורת הבן של ראש הממשלה !? מה אז?! אין לך תשובה אז תסתמי את הפה!
* ישראל   25/06/10 | 18:36
תירגע ומהר!!!!
לא והתשובה שלך ממש מקורית ולא מאוסה,אם אין לך משהו מועיל להגיד אז תסתום אתה את הפה ....דפוק!!! וכןןןןןןןןןן לשחרר את גלעד שליט בכל מחיר הגיע הזמן שהילד יחזור הביתה לאמא ואבא בכל יום שעובר הוא נמק יותר ויותר והסיכויים שלו לחיים נורמליים ללא טראומה לכל החיים הולכים וקטנים.
* גלעד עדיין חיייייי   26/06/10 | 00:39
לפי התגובה שלך
נראה שמי שדפוק ופועל בלי שכל זה אתה. עסקה כזו לא מנהלים עם רגש, אלא עם שכל. תיכנס לאתר של אלמגור, תראה שם את הפרצופים המחייכים שנמצאים עמוק באדמה בגלל שיחרורי מחבלים.
* סימה   27/06/10 | 08:53
בדיוק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
* נטלי   25/06/10 | 13:59
דברים נכונים ונכוחים מא עד ת
* ע. מיכאלי   25/06/10 | 14:03
לפטריוט שלנו מילים כדורבנות טוב לדעת שיש עוד אנשים שפויים במדינה!
* כל הכבוד לממשלה שלא נכנעת ליפי נפש    25/06/10 | 14:51
הוא שאמרתי שיבר לסגור להם גם אם הם כולם שם ימותו
אין שליט אין אוכל...שיוכלו אחד את השני. ואם יספרו ששליט כבר לא שם/חי או קיי סגר עד שהם כולם ימותו...תו מחיר כואב שידעו הדם שלנו לא פטל...ובקשר לנשים וילדים שם יש הלכה: חייך קודמין! [תגובה חלקית].
* ברגו   25/06/10 | 16:33
נכון מאוד, מילים כדורבנות...!!
* יוני   25/06/10 | 17:57
צודק צריך לירצוח להם את הילדים
* ,   25/06/10 | 18:32
תגובה ל"פטריוט"
עזוב עכשיו את עניין ה"אם זה היה הבן שלך" ואת עניין תנאי האסירים פה בארץ. לא סתם נאמר נגיע לגשר נחצה אותו. המצב הנתון הוא שיש לנו חייל שיושב שם בשבי מי יודע באיזה תנאים כשאתה דן לך בשאלה אם חיים של אנשים אחרים שווים יותר משלו. המשוואה הזאת של שיחרור רוצחים יביא לעוד ישראלים הרוגים לא נכונה קודם צריך לשחרר אסירים ולסיים עם העסקה אחר כך נתמודד ביחד כעם עם התוצאות..מזה השטויות האלה של מי יתנדב להיות הנרצח הבא?! איפה אתה חיי?! אתה מדבר כאילו אין עכשיו בשטחים ארגון שלם של אלפי רוצחים שלא נמאים בבתי הכלא. זה משנה אם זה 1000 רוצחים או 1100 ? המלחמה תישאר אותה מלחמה!
* גל   25/06/10 | 19:13
זה משנה מאודדדד
אם אתה אומר דברים כאלו אתה עדיין ילד או לסירוגין לא מבין כלום, במבצע חומת מגן נעצרו למעלה מ13000 אלף מחבלים, מה שמוטט לגמריי את תשתית הטרור, אין מי שיוציא פיגועים, אין מי שירכיב פצצות, אין מי שיגייס מחבלים, אתה חושב שעכשיו אין פיגועים כי הם נחמדים ורוצים שלום? אין פיגועים כי אין להם יכולת, ומה שאתה רוצה זה להחזיר להם את היכולת, אם העסקה תצא לפועל לא יעבור הרבה זמן עד ששוב לא נעלה לאוטובוסים ולא נלך לקניונים....
* אסף   25/06/10 | 20:04
עצוב, אבל 1 צודק ביותר
* שיקי   25/06/10 | 20:09