גאווה
תגובות (114 תגובות ב-99 דיונים)
49. אני לא הומו ולא ליכודניק אבל ריגשת אותי, כל הכבוד!!
* מוטי   19/03/15 | 18:07
48. אביעד צודק
אני לא אוהב את אביעד קיסוס, כלומר לא מקשיב לו ברדיו. אבל הוא צודק. כל ההומואים שהצביעו ליכוד מטומטמים. לא משנה אם הם דוקטור או איפה הם למדו. הם פשוט מטומטמים!
* טל   19/03/15 | 18:05
47. גם בשמאל יש כיעור
כהומו שמאלן מוצהר אני מתקומם על אמירה מתנשאית ומכוערת של אביעד קיסוס. מעבר לכך שהתא האה בליכוד עושה עבודת קודש למען הקהילה בסביבה לא הכי קלה ומפרגנת, ושמוטלת עליו ועל פעילליו אחריות גדולה מאוד לעמוד כצוק איתן נגד ההומופובים החשוכים אצל השותפות הטבעיות, אני ממש מתקומם על האמירה של קיסוס. מה זה נחותים? מי שמך לתת ציונים ולקבוע. מדוע דעתם שווה פחות מדעתך? אולי אלה הדיבורים המונעים מהשמאל בישראל להתחבר לקהלים חדשים, אולי אלה הדיבורים אשר גורמים לאנשים בימין ל התכנס סביב עצמם ולהרגיש מותקפים ומנודים ולכן לדבוק כל כך בדיעותיהם ולןא להפתח לדיעות ולחשיבה אחרת
* מייק המל   19/03/15 | 18:03
לצערינו אין הרבה כמוך מהמחנה שלך
בדרך כלל השמאל מנופף בדמוקרטיה עד שזה לא מסתדר להם והם מתחילים לכעוס על כל העולם
* כל הכבוד לך   19/03/15 | 19:37
46. להיות בליכוד ולעמוד למען זכויות לקהילה הגאה - בדיחה גרועה.
לא משנה איך תציג או איך תסובב את זה, תגיד מהיום עד מחר שהשמאל מתנשא. אבל אני חושבת שהתנשאות אמיתית היא לבקש לעצמך שיוויון זכויות אבל להתנגד להעניק אותם לאחרים. וביום שתצאו מהבועה הבטחונית, אולי תכירו את החיים האמיתיים.
* יעל   19/03/15 | 17:58
45. יופי של כתבה.
סאחה עליך בנאדם, תמשיך ככה, אני מבין שזו הפעם הראשונה שאתה מתמודד, ככה שאם אתה לא במקום ריאלי, לא קרה כלום. כבר ראינו מה קרה לאינסטנט פוליטיקאים ככה שהסבלנות וה"שפשוף סוליות" הם הערובה לפוליטיקאי משפיע לאורך זמן. עלה והצלח
* בועז   19/03/15 | 17:56
44. מאד פוקח עיניים. אתה צריך לכתוב יותר.
* כל הכבוד לך   19/03/15 | 17:10
43. כל הכבוד לך כתיבה יפה
* מתן קדוש   19/03/15 | 16:43
42. ממש שמחתי לצפות במשדר ושדגל הגאווה הופיע!
מסתבר שיש עוד משהו שהתקשורת הסתירה מהציבור...
* צופה   19/03/15 | 16:23
41. חבל שלא כתבת את המאמר לפני הבחירות וחבל שאתה לא בעשרייה הראשונה
* דויד   19/03/15 | 16:21
40. כל הכבוד! אפשר להיות גאה וימני!
* יפים   19/03/15 | 16:12
39. עו"ד אוחנה - אני מצדיעה לך
בתור חברה גאה של הקהילה הגאה, שהיא גם ימנית - אני פשוט גאה ושמחה שיש איתנו אנשים כמוך וכמו חברי "גאווה בליכוד". הלב מתפוצץ מגאווה!
* סוף סוף!   19/03/15 | 16:07
38. בשנה חחח
* הכי חשוב כסא בחצי מיליון   19/03/15 | 16:03
37. אביעד בפעם הגזמת
אביעד הפרצוף האמיתי שלך נחשף!!
* איציק   19/03/15 | 15:59
36. אז זהו שאתה לא תהיה בכנסת
וגם שום חוקים שמשווים בין הזכויות של הלהטבי"ם לבין זכויות נשואים לא יחוקקו. ואם אתה גם לוקח את הדברים שקיסוס וברמן אומרים ברצינות אתה ממש אבל ממש דפוק.
* סטרייט   19/03/15 | 15:55
35. קבלו אותו.
מצער שיש אנשים שרוצים שרוצים שיכירו בשוני שלהם אך לא מסוגלים לקבל דעות שונות של אחרים. האיש מנהיג והולך נגד הזרם ובזכותו רבים כמוני מסתכלים על אנשים שונים בצורה שווה והוכחה לכך היא שהוא נבחר בצורה דמוקרטית וגבר בפריימריז בליכוד על כמה סטרייטים. אז תנו לו קרדיט.
* קובי   19/03/15 | 15:53
34. כל הכבוד
על העשיה ועל הכתבה ממצביעת בוז'י
* אפרת   19/03/15 | 15:46
33. פינקווש
מרץ מוכנה להקריב את תמיכת רוב העם לטובת עמדותיה. ואני לא מתומכי מרץ. הליכוד לעולם זאת תמיד יבחר בחרדים/מתנחלים לפני עמידה על זכויות הגאים או עקרונות של שוויון. כי בתכלס זה מגניב שיש תא גאה בליכוד אבל הוא לגמרי חסר השפעה. דיבורים והצהרות כמו חול והצעות חוק שוליות למיניהן שאת הדברים החשובים אפילו לא מנסות לשנות.. לכן השימוש בתא הגאה הוא בעיקר לצרכי פינקווש. אבל יודע מה? יש לכם ממשלה ורוב מוחץ. חובת ההוכחה עליכם. כולנו ״בשמאל״ נשמח לטעות.
* גולן   19/03/15 | 15:34
32. כל הכבוד! לא הצבעתי לליכוד אבל כל מילה בסלע
* ליברלית, ת"א   19/03/15 | 15:31
31. R.E.S.P.E.C.T
* Thank you   19/03/15 | 15:07
30. מלים כדורבנות
כל הכבוד. ליברליזם הוא שם המשחק. אף אחד לא רשאי לכפות את אמונתו על האחר גם לא מרץ.
* אסף   19/03/15 | 15:05
29. כתיבה יפה כל כך! גאים בך שאת שייך לליכוד
* שירה   19/03/15 | 14:57
28. אתם לעולם לא תהיו נורמה. והאנשים שמהנהנים בהסכמה
על המאמר הזה לא מבינים את גודל הזוועה
* ד"ר א"י כהן   19/03/15 | 14:55
27. סוף סוף נשבר ה מונופול של מרצ על ייצוג הקהילה הגאה
פעילי מרצ יקרים - אתם לא מייצגים אותי ואת דעותי!!! מה שקורה היום הוא שכאשר אני מכריז על עצמי כהומו, לאנשים חדשים שאני מכיר, הם מיד מעוותים את פניהם - לא בגלל הנטיה המינית שלי, אלא בגלל שהם בטוחים שאני שמאלני-רדיקלי, ששונא את עם ישראל. אני צריך לצאת מהארון בשנית כדי להסביר להם שאני ימני וציוני וזה לא סותר את נטיותי המיניות בשום צורה. עדיין הם מתקשים לעכל את זה. אני גם צריך "לצאת מהארון" בדעותי הימניות, לאנשי הקהילה הגאה ואני אחסוך ממכם את התגובות שאני מקבל, כי זו של קיסוס נחשבת מתונה לידן... די! נמאסתם!!!
* דדי   19/03/15 | 14:53
26. מה שקורה עכשיו מוכיח עד כמה השמאל צבוע!
* עזבו את הארץ   19/03/15 | 14:45
25. פרצופו האמיתי של השמאל התגלה לי בימים אלה
* בושה   19/03/15 | 14:44
24. יש עוד סיכוי שתיכנס לכנסת? אולי מישהו יפרוש
* סטרייטית   19/03/15 | 14:43
23. אמיר אני מאוהב <3
אנשים כמוך רק עוזרים לאנשי הימין הלהטבים להאמין בעצמם וגם בביטחון של המדינה ושל עתיד עם ישראל!! חופשי גרמת לי להתאהב עכשיו, בדעות שלך בנימוקים שלך!! ואת התמיכה שלי קיבלת"!! תצליח!!
* נתי   19/03/15 | 14:38
22. יאללה אמיר, בקדנציה הבאה, אתה בפנים!!!
* רותם   19/03/15 | 14:30
21. כאלו נבחרים אני רוצה בכנסת שלי
* נדב   19/03/15 | 14:23
20. איזה תותח!!! כל הכבוד!!! כתבה מעולה!!!
והינה שום הוכחנו לכם שם בשמאל שאתם - הזויים!!! חהחהחה תתעוררו כבר!
* המהמהמ   19/03/15 | 14:13
19. כל הכבוד אמיר אוחנה!!!
אמיר היקר, יפה כתבת! ישר כוח! אביעד הוא מהאנשים שלעולם לא יהיו מאושרים ולא יודעים אושר מהו!! אני גאה בך על פועלך ומצדיעה לך!
* אולגה וקנין   19/03/15 | 14:12
18. כתוב יפה וענייני, נהנתי לקרוא.
* סטרייט   19/03/15 | 14:08
17. אני מעריץ של אביעד שנים, אבל אמיר אוחנה צודק.
* טל   19/03/15 | 13:49
16. זכיתם
קדימה תראו לכולם שטעינו... תעבירו חוקים. אני מבטיח לאכול את הכובע עם יעבור חוק לנישואים חד מיניים בעזרתכם בממשלה החדשה
* רוצים תוצאות   19/03/15 | 13:49
ממשלה קודמת הייתה ללא חרדים..
ממשלת אולמרט הייתה מרכז מתון (קדימה היא אוסף של פורשי ליכוד ופורשי עבודה), גם שם לא נעשה דבר בעניין. אפשר להבין למה השיח בדבר חיים בזוגיות הוא משפטי אם הרצון הוא לא זכויות אלא הכרת המדינה בשם נישואין? כלומר, האם הסדר זוגיות על כלל הזכויות הניתנות לזוג הטרוסקסואלי יהיה הצלחה בעיניך? אם כן, סביר שתדרוש תוצאות. אם אתה מצפה להכרת הדתיים אז הדרישה שלך מגוחכת. אם השמאל היה זוכה זה היה בתמיכת הערבים או בממשלה עם חרדים. איזה תוצאות הוא היה מביא? מספיק לזרות חול בעיני הבוחחרים.
* .   19/03/15 | 17:57
15. לא מנפיקים אישורי נחיתה בממשלה?
6 שנים של חוסר מעש עלו לך לראש, אני גם ימיני, אבל קיסוס צודק... 6 שנים שבהם העברת אלפי חוקים למען הקהלה שלמענה אתה בכלל שם 6 שנים של להכיר את כל האושיות הפוליטיות ולהחכך בהן, וכסף, כנראה הרבה כסף אז שיבושם לך, עד שאתה לא יכול לשלם במעשים, אתה נמצא בדיוק בקטגוריה שעליה קיסוס דיבר
* חן   19/03/15 | 13:46
14. אביעד אתה צודק
* אחד שחושב   19/03/15 | 13:44
13. כתבה מדויקת וכתובה נפלא
* פיני   19/03/15 | 13:43
12. ותגיד אתם בכנסת?
או שאתה רק ׳הומו מחמד׳ סגנון משה גלמין?
* איש עם מרצ   19/03/15 | 13:34
11. כתבה לעיניין! כל הכבוד
אביעד בסדר אבל הוא יוצא פה עוד הומו טיפוסי שחושב רק על זכויות הקהילה ותו לא..
* גיי   19/03/15 | 13:33
10. כתוב יפה ונכון כל כך!!
* קיסוס חצוף   19/03/15 | 13:29
9. כל הכבוד אמיר! גאווה בליכוד מייצגת את הקהילה נאמנה
* בובספוג   19/03/15 | 13:27
8. אביעד קיסוס - אל תתרבה!
* נשמה   19/03/15 | 13:15
7. לא הצבעתי לליכוד, אבל...
משטרת המחשבות בהנהגתם של אוחובסקי קיסוס ושות' הינו דבר מגונה ומתנשא. אין אמירה יותר צבועה מזו של קיסוס שמציג את עצמו כאיש שמאל נאור, אבל הדמוקרטיה וחופש הדיבור ממנו והלאה כשמדובר בדעות שהוא לא מסכים איתן. לא כל ההומואים צריכים להיות בעלי דעות שמאליות. לא כולם צריכים להתלבש או להתנהג בצורה מסוימת שהנ"ל אוהבים, להראות בצורה שהם מעדיפים, או לחשוב כמותם. יש גם הומואים כמוני, שלא הולכים למועדונים, שלא רואים אותם בתקשורת, לא מתלבשים כמו קוקיצות, ורחמנא לצלן - לא מצביעים למרץ.
* סגולה   19/03/15 | 13:15
6. אתה טועה ומטעה
כן, אביעד קיסוס הוא אולי has been, ואולי אתה יכול להיות הומו וימני. אבל אתה לא יכול לדרוש זכויות להט"ב בזמן שאתה שולל זכויות של מיליוני אחרים. אחרת אתה סתם גזען דמגוג.
* gri   19/03/15 | 13:11
צודק לגמרי
* אב   19/03/15 | 14:53
...
תפרט אילו זכויות הוא שולל... אולי את הזכות של הפלסטינים לבחירת מנהיגיהם? - אה שכחתי, הם בוחרים אותם (חמאס בין היתר). את הזכויות הטבעיות והאזרחיות שלהם? - לך תתלונן אצל הראיס ברמאללה. הזכות למדינה? - צודק, קודם שיכירו בזכותי למדינה.
* ...   11/01/16 | 23:23
5. במקום לבכות, מר איש ימין, תתחיל לעשות.
אתם בתאים הגאים של הימין מומחים בלקשקש ולברבר שאתם טובים יותר. הנה אתם בשלטון כבר לפחות 6 שנים, לא ראינו שקידמתם בכלום את זכויות הקהילה. אבל לבכות אוי ואי אוי כשאיזה קיסוס מקשקש קשקוש שלא מעניין אף אחד - את זה אתם הופכים לעיקר. תפסיקו להתבכיין והיה נחמד אם גם תעשו משהו **אמיתי** לטובת הקהילה, עד היום אי אפשר למנות אפילו הישג אחד שלכם.
* עברתי בסביבה   19/03/15 | 12:51
אני מניח...
שלא קראת את המאמר, הוא בדיוק כתב שהם קידמו ומה הם עשו.
* בן   19/03/15 | 13:38
בתור הומו אני בוחר רק ליכוד!
תגיד אתה הדיוט??? תלמד הבנת הנקרא. בכתבה הוא מסביר לך טוב טוב מה הליכוד עשה למען ההומואים. כמה הם קידמו ועשו ושינו לטובה, לעומת יש עתיד ומרץ וכל שאר החראות האלו שלא עשו כלום, הם דיברו הרבה שום דבר מעבר...
* הומו   19/03/15 | 14:16
ההדיוטות זה אתם ואוחנה
הוא מסביר במאמר איך הוא מנע לעשות יותר גרוע. האם עושים יותר טוב? לא ולא. האם הומואים יכולים להתחתן? לאמץ ילדים? זכויות מלאות כמו ברוב אירופה וארה"ב?
* ערן   19/03/15 | 14:47
הדיוט. הבנת הנקרא. מושגים שכדאי להבין לפני שמשתמשים בהם
הדיוט=בור בתחום מסויים. התכוונת אולי אידיוט, דיסלקט או כל תאור אחר. אבל בטח לא הדיוט. הבנת הנקרא אגב, זה לא משהו שניתן ללמוד
* הומו אחר   19/03/15 | 16:16
אם הייתם עושים אותו ח"כ....
אם הייתם עושים אותו ח"כ הוא היה יכול לעשות למען הקהילה אבל בינתיים נמנע ממנו. ולא באשמתו.
* קובי   19/03/15 | 15:35
למה אתה אידיוט אבל???? קראת לפני שהגבת?!
* נמאס מצרי מוח   19/03/15 | 19:41
4. כל הכבוד.. שיהיה לכם בהצלחה גם בהמשך..
* המבקר   19/03/15 | 12:47
3. מאמר מושקע חכם ומנומק ,
אמיר תמשיך ותצליח אתה בהחלט אמיץ גם בזה שאתה מחוץ לארון וגם בזה שאתה בעל עצמאות חשיבתית שלא פוחד לחשוב מחוץ לקופסא , לקיסוס יש הרבה להגיע למקומך .
* נורית    19/03/15 | 12:46
2. בלה-בלה-בלה
עלה תאנה וורוד לא הופך את התא הגאה של הליכוד לדבר החכם/נכון/צודק/מקדם ממשלת ביבי-בנט-חרדים תשווה את הזכויות שלנו לזכויות של ההומואים ברוסיה ואתה אישית חתום על זה ואתה צריך להתבייש
* רון   19/03/15 | 12:36
למה להתבייש?
רוב האוכלוסייה ימנית מסורתית אין מה לעשות צריך לחיות עם זה אף אחד מהימין לא שולל את זכויות ההומואים להפך המאמר הזה רק מראה כמה הם עושים לא צריך להתנגד ישר בגלל דעות קדומות, לא חבל?
* ורד   19/03/15 | 13:46
1. צודק
אחלה אלטרנטיבה. ממשלה ימנית חרדית בטוח תדאג לזכויות שלנו ותפעל לקדם אותן. הכסף לא ילך להתנחלויות אלא לחינוך, לרווחה ולקשישים. הכסף לא יממן ישיבות אלא בתי חולים והליכים רפואיים. החרדים ישתתפו בנטל וסוף סוף נוכל גם אנחנו להביא ילדים במדינה שלנו, שתרמו לה בצבא ובתעסוקה. הכל יסתדר עם האמריקאים ודעת העולם עלינו תשתנה. ככה זה אחרי עבודה רבה של 6 שנים בשלטון. הכל נפלא פה.
* אני   19/03/15 | 12:36
כל מילה בסלע
* אחד   19/03/15 | 18:10
לא יכולתי לנסח את זה טוב יותר
התא הגאה בליכוד זה בערך כמו תל אביב במדינת ישראל. מנפנפים בזה כשנוח, עלה תאנה לגזענות והומופוביה כל השנה. אם כבר הצלחתם להעביר משהו בממשלות הקודמות זה היה בזכות הקואליציה הרחבה עם מפלגות מרכז שמאל. בממשלת ימין צרה עם בנט והחרדים... שיהיה בהצלחה...
* חי בסרט שיצליח לקדם משהו בממשלת ימין צרה   19/03/15 | 19:53
...
עזוב את זה שבממשלת שמאל-חרדים או שמאל-ערבים בטוח יאשרו ללהט"בים נישואין. אולי די כבר עם הת"א הזאת? - מתחת לבית של השכנים שלך בדרום ת"א פתחו את סניף סודן-ישראל ולאנשים כמוך זה לא מזיז. ד"א, התנועה שחתמה על דגלה את הפסקת הדרת אדם ממוצא מסויים באשר הוא הייתה תנועת הליכוד ולא התנועה של איתן כבל וחיליק בר ש"הקימו את המדינה".
* ...   11/01/16 | 23:30