תגובות (85 תגובות ב-34 דיונים)
34. אם 80 יום זה כזה טוב למה חסרים מורים?
05/06/16 | 09:31
33. אשתי עובדת בחינוך מיוחד..ואני פשוט רואה את עמוס העבודה שלה אני לא מקנא בה לרגע.
הם עובדים סביב השעון. וגם בימי החופשי שלה יש לה טלפונים מהמנהלת,מפקחת,הורים,מהמדריכה שלה,וכו..לא נגמר
21/04/16 | 00:05
32. שהמורים ירוויחו שעתי בדיוק כמוני 45 שח לשעה.
מורים בכיינים לא טוב לכם , לכו להייטק ( נראה מי יעסיק בכיינים כמוכם) , אחרת תעבדו שעתי כמו כל שאר המשק ואז נראה איך שהחופש הגדול יקוצר ל 10 ימים כמו כולם.
20/04/16 | 21:48
תיחנק עובד חינם!
21/04/16 | 12:11
31. אין שום בעיה בחופשים. הבעיה היא ההורים. ההורים מחפשים דרך לא להיות עם ילדהם.
20/04/16 | 21:00
30. תעשי הסבה להוראה .
לכל המתלוננים על חופשת המורים.תעשו הסבה מקצועית להוראה ותהנו מהרבה ימי חופש. מענין למה אין ביקוש להוראה למרות החופשים.
20/04/16 | 20:34
29. כדאי להזכיר גם את הטיולים השנתיים ויתר הפעילויות
הכרוכות בשעות נוספות. כמה מהאנשים שמתלוננים היו מוכנים להיות כל כך הרבה שעות רצופות עם הילדים שלהם ועוד כ 30 כמוהם??
לא הרבה אז תפסיקו לקנא. המקצוע מגיע עם הפלוסים והמינוסים והם שווים בעצמתם
20/04/16 | 19:36
28. מגלמת עוד למעלה מ-50 ימי חופש בשנה
היפקרות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
20/04/16 | 19:32
27. ומה עם התוספת הכספית שאף אחד לא מדבר עליה בחסכון מהוצאות על קייטנה וצהרונים???
אני מוציאה הון עתק על קייטנות וצהרון/מטפלת ל-3 ילדים (מה לפעשות... משרה מלאה... עובדת עד 16:00...). חברותי המורות לא מוציאות את הסכום הזה (שעבור כל אמא אחרת הוא הכרח מציאות על מנת להשאר בשוק העבודה), כך שלמעשה המורות מקבלות כאן תוספת שכר ללא מיסוי! אז שיפסיקו להתבכיין לי על ״שעות נוספות בבדיקת מבחנים בערב״ (גם אני עונה למיילים מהבוס והלקוחות בערב... ) ועל כך שההורים נמנעים מלהגיע לימי פעילות בגן (אתן מקבלות יום אחד חופשי בשבוע, גם לי מגיע) אוהבת את ילדי ומקפידה להיות איתם בכל זמן נתון בפעילויות ומשחקים (כן, אני מהאמהות שעושות פזלים ומשחקות בכדור וקוביות אחר הצהרים) - הגיע הזמן שמורות יעשו את עבודתן, ישקיעו בילדים שלי כמו שצריך ויפסיקו להתבכיין!!!
20/04/16 | 19:29
תעשי הסבה להוראה
אז תעבדי בהוראה ויהיו לך הרבה ימי חופש.
20/04/16 | 20:29
אמא מתבכיינת ממש תודה שאת משחקת איתם
תעשי הסבה מבטיחה לך לא תשרדי רגע
20/04/16 | 20:48
👍👍👍👍
20/04/16 | 22:34
26. ממש מסכנים עובדים חצי שנה בגלל זה הדור נראה ככה
20/04/16 | 19:27
הדור נראה ככה כי אמהות
מהסוג שלך מזלזלות ומראות לילדים שלהם את הזלזול ואז הילדים המזלזלים שלכן באים לבית הספר אלימים מקללים חצופים אז חמודה חנכי את עצמך ואת ילדייך ואז תבכי על מר גורלו של דור!
20/04/16 | 22:21
תעשי הסבה להוראה נראה כמה זמן תשארי שפויה
05/06/16 | 09:36
25. מעניין שנתקעו בהסכמים קיבוציים ולא טענו שהחופש נדרש
הסכמים אלו באו מימים יפים של חינוך נאות ואנשי אשכולות ולא מהרמה הנוכחית.. אם באמת הייתם מתכוננים לא ככה היה נראה החינוך שלנו.. רמה - זה חסר בהחלט ורובכם הורים שיודעים שכבר לא ניתן לסמוך אפילו על החינוך שלכם עצמכם. לא בכדי תלמידים ען הישגים מצויין במקומות בהם מצטיה הפרוטה וזו לא עבודה שלכם..
ולא רק ימי החופשה השערוריתיים.. גם אחוזי משרה שערורייתיים, הגדלת שכר דרך כל מני מינויים. ביזיון חינוכי..
או כמו שבא שר חדש וטרחו לעדכן אותו.. 'היינו כאן לפניך ונהיה כאן אחריך.. פה לא תייעל על חשבונינו'
20/04/16 | 19:21
בליל של הבלים ושטויות. לתשומת ליבם של הורים באשר הם, חינוך נעשה בבית על ידי ההורים ולא על ידי מורים. כשילדים מגיעים לבית הספר עם חינוך ודוגמה אישית טובה מהבית הם מבינים את ערך הסקרנות וההשכלה, את ערך החברתיות והיצירתיות והם יודעים להעריך את אלא שמשקיעים בהם ורואים בהם את דור המדענים והמהנדסים את דור המנהיגים ואנשי הרוח והחוכמה ובמיוחד את רוח האדם שבהם. זו עבודה רצינית שדורשת השקעה ומחשבה והערכה רבה ובטח לא זילזול מופגן חסר עומק ושטחי.
24/07/20 | 02:15
24. במקום לקצץ בימי החופשה של המורים, תוסיפו ימי חופשה להורים
20/04/16 | 19:07
23. הורים לא רוצים להיות עם ילדיהם
הורים מעדיפים להלחם על לקצץ ימי חופשה של אנשי חינוך
ולא להלחם על לקבל יותר ימי חופשה עבורם
כי הם ממש לחוצים מלהיות הרבה עם הילדים שלהם
ולגמרי מעדיפים להיות בעבודה ושמישהו אחר יהיה עם הילדים שלהם... לדוגמה מורים .... ואז מתלוננים למה המורים צריכים חופש מהילדים שהם בעצמם לא רוצים להיות איתם...
מעגל שכזה...
20/04/16 | 19:03
מסכימה מאוד
מביאים ילדים ולא רוצים קשר עימם!
20/04/16 | 19:32
בדיווווק! מורה - זה לא הורה! הורה - זה הורה. אז הורים תהיו הורים טובים
20/04/16 | 21:02
22. מהיכרותי עם מורים..
יום העבודה שלהם לא מסתיים בבית הספר הוא יוצא גם על חשבון הבית-הכנת שיעורים,בדיקת מבחנים,תלמידים והורים שיוצרים איתם קשר(לעיתים יומיומי)חבל שלא רואים את הסך הכל.
לא עובדת בהוראה ולא מתכננת לעבוד בהחלט עבודה קשה
20/04/16 | 19:02
21. שירותי שמרטפות
תתחילו כבר לקלוט אחת ולתמיד תפקיד המורה הינו להיות דמות חינוכית ללמד אסטרטגיות למידה לתווך בין התלמידים לבין הנלמד להוות דוגמא אך לא שמרטף.
בית ספר אינו אחראי לשמור על הילדים כשההורים עובדים.ודי כבר להעלות כל חופשה כתבות מהסוג הזה.באמת שמיצינו!!!!!!!
20/04/16 | 19:00
20. גם בחו''ל יש חופשת אביב וחופשת חורף
כל תלמיד זקוק לרענון וכל מורה זקוק להפוגה. גם בחו''ל יש חופשה כל מספר חודשים בלי קשר לחגים. בחורף יש חופשת חורף סביב כריסמס אך באביב יש חופשת אביב . ההפוגה חשובה לכולם
20/04/16 | 18:58
19. שיקצצו לחברי הכנסת בחופשות
גם ככה חוץ מלשבת ולחמם את הכיסא ולדאוג לפנסיה השמנה שלהם הם לא יושים דבר
20/04/16 | 18:52
18. למה לקצץ
מורה הולך הביתה בשעה 15:00 אבל לא מפסיק לעבוד. השיעורים ליום למוחרת לא כתובים את עצמם. המבחנים לא נבדקים בעצמם. ימי הורים וישיבות פדגוגיות וכל יום שעה שיחה עם הורים. לכן מורה עובד יותר ממה שמשלמים לו לכן הוא,נהנה מחופשה יותר ארוכה. נעזוב את זה שמדובר במקצוע קשה שהוא אדם אחד עומד מול 40 ילדים שלא ממש רוצים ללמוד.
20/04/16 | 18:50
17. למה לקצץ להם ...תוסיפו לאחרים יא צרי עין
יש להיטיב עם כולם ולא לפגוע בדברים טובים
20/04/16 | 18:45
16. למה לקצץ להם ...תוסיפו לאחרים יא צרי עין
20/04/16 | 18:43
15. הבעיה האמיתית זה החופש הגדול ואת זה צריך לקצץ בחודש.
20/04/16 | 18:35
שמרטף תקרא לאחותך חצוף!
למדתי והשכלתי אז שמרטף תקרא לעצמך!
20/04/16 | 19:19
14. למורים יום העבודה אף פעם לא נגמר, והשכר נמוך מאוד.
המורים אחרי יום למודים צריכים לדבר עם ההורים, לבדוק מבחנים, להכין מבחנים, להכין את השיעורים למחר, לדאוג לכול המנהלות מסביב ועוד ועוד. לרוב מורה מסיים את העבודה שלו מאוחר בלילה, וביום מתמודד עם כיתה של 40 תלמידים שההורים שלהם לא תמיד מתמודדים איתם לבד. השכר ממש מביש ועדיין לא דברנו על המורים לחינוך מיוחד שהעבודה שלהם קשה שבעתיים. נקודת האור היחידה בעבודה הזו זה החופשים שגם הם לפעמים מנוצלים לטובת הכנות ומנהלות. כדי שהילד שלכם יפגוש מורה שלא על סף התמותטות עצבים ימי החופש האלו חשובים. הם חשובים לכם ולילדכם.
20/04/16 | 18:34
13. יום העבודה לא מסתיים להם בשעה 15:00
יום העבודה של המורים והגננות לא מסתיין שהם יוצאים משער הגן ושער בית הספר.
הם מכינים את הגהים לפני תחילת השנהץעובדים מאוד קשה.
כל הכבוד למורים ולגננות
20/04/16 | 18:29
12. אל תקנו במורים רובכם בורחים מהילדים
אז תנו להם תחופש מה קרה?! דרך אגב בחופש הם בונים מערכת לילדים שלכם זה שהחינוך דפוק...תאשימו את הממשלות שלקחו לטובת ביטחון(תירוץ) מהחינוך וכל השאר
20/04/16 | 18:21
11. בואו להיות מורים אם ככ קורץ לכם
מבטיחה שתראו שהחופש הוא בכאילו מוחלט! פרט לכך אנו לא יכולות להחסיר כמוכם ולא יכולות לנסוע במבצעים לנו יש רק את יולי אוגוסט שככ יקר!!! אז תעשו טובה מי שככ בא לו על החופשים שחושב שזה העיקר בתפקיד מוזמן להסבה ואז יראה איך הוא לא מחזיק מעמד גם לא שעה! הוראה היא מהלב והנשמה לא מהתנאים והעלובים או מה שאתם חושבים חופש ארוך ובטלה!
20/04/16 | 18:21
גם יולי-אוגוסט לא כולו חופש.
באוגוסט כבר מתחילים לקבל את השמות של התלמידים החדשים, להתארגן להיכרות איתם, לפעמים גם להיפגש איתם אישית, להכין את הכיתה מבחינה פיזית - לקשט וכדומה. הרבה עבודה.
20/04/16 | 19:31
10. אוכלי חינם
80 ימי חופש ,בהחלט אוכלי חינם
"מורים" לא עובדים יותר קשה מאחרים
20/04/16 | 18:15
תקראי אולי תלמדי משהו
קנאית, נראה אותך מחליפה משכורות.
המורה מחזיקה 40 תל' בשעה ומלמדת חומר במגוון רמות- משימה בלתי אפשרית. ותתפלאי היא מקבלת בממוצע חצי שק לילד.
תחשבי פעמיים לפני שאת פותחת את הפה....
20/04/16 | 20:04
את אוכל חינם חצופה
את ממש חצופה! בואי תנסי ללמד ילדים עם בעיות רגשיות והורים שלא משתפים פעולה במשכורת רעב ועבודה שלא נגמרת במשך היום! על מה את מדברת??? אין לך מושג על כלום.
מי שאוכל חינם זה אנשים כמוך שהכי קל להם להגיד שהמורים לא עושים כלום.... אין שכל אין דאגות
20/04/16 | 21:38
9. מורים- האוכלי חינם הגדולים במשק
20/04/16 | 18:09
אז בואי תצטרפי- לא כל הנוצץ זהב הוא!
עבודה לא מתגמלת, עבודה בלתי פוסקת מסביב לשעון.
20/04/16 | 18:30
בכיינות
תתחילו ללמד בלי שקרים אף אחד לא צריך כמות כזו של חופש ממש מקדישים להכנה של הבולשיט הכי גדול,שנת שבתון , מחלות אני לא מרחם על המורים/ות כל אחד והדייסה שלו , בחרתם ללמד תלמדו בלי בכי מגיע משכורת גבוהה נכון אבל תכלס ילדים יוצאים מבתי הספר בלי כלום, ומשלמים הון תועפות על חוסר למידה בבתי הספר במכללות ואוניברסיטאות.
20/04/16 | 18:50
בואי תהיי מורה. תברחי אחרי חודשיים.
20/04/16 | 18:35
קרן יקרה, מעניין איפה את עובדת שאת מסוגלת בפה מלא
להגדיר את המורים כאוכלי חינם.
איזו משכורת מקבלת אינטלקטואלית שכמותך, ואלו הטבות?
מוכנה שתבואי לעבוד שבוע בבית-ספר כמורה, כמובן בהנחה שתוכלי לעמוד מול כיתה ולהחזיק שיעור ואז בסוף החודש לקבל את השכר על אותו שבוע.
מה שנותר לומר הוא
LOL
20/04/16 | 18:51
קרן תלמדי יום בכיתה של 30 תלמידים לפני שאת משמיצה
20/04/16 | 18:54
קרן תלמדי יום בכיתה של 30 תלמידים לפני שאת משמיצה
20/04/16 | 18:54
חוצפנית...
אוכלי חינם???חצופה!!!עובדי ההוראה ניקרעים בתוך כיתות מאוכלסות לעייפה עם תלמידים המגיעים מכל שכבות האוכלוסיה והמשכורות הינן מגוחכות לעומת עמיתיהם בחו"ל.ואם את חושבת שבתום יום הלימודים המורה מסיים את עבודתו אז את טועה...אז לפני שאת פותחת את הפה על המורים תחשבי קצת...ואם את כל כך מקנא במורים את מוזמנת ללמוד ולהיות מורה.עד אז שבי בפינה הצילצול הוא בשביל המורים ולא בשבילך
20/04/16 | 18:56
בלה בלה בלה
20/04/16 | 22:37
ממש מורים לדוגמא..
20/04/16 | 22:37
לא רואה טור לפני משרד החינוך להתקבל לעבודה
05/06/16 | 09:37
8. בנט בדיחה.קיצץ בבית ספר של החופש הגדול
20/04/16 | 18:04
7. שטויות במיץ
אלו ימי הכנה נעשים בחנוכה,ל"ג בעומר, ימים לפני פסח והחופש הגדול? מילא תלמידי התיכונים, אבל בי"ס היסודיים או הגן? בגלל הסכמים מלפני קום המדינה, אנו ההורים צריכים להוציא אלפי שקלים לשנה. צריכים להבין שהזמנים השתנו, והיום המשרות יותר גדולות. צריך להגדיל את ימי החופש כך שיותאם כמה שיותר לחופשות השנה
20/04/16 | 18:02
את השטויות במיץ קודם תתנסי ואז תדברי
20/04/16 | 19:17
6. מורים עובדים יותר מעובדי משק
ראשית, שההורים יפסיקו ליפול על המורים .
שנית, מורה עובד גם לאחר שעות העבודה שלו כולל שבתות וחגים . ונודה אם לא היו חופשות לא היו מורים.
מורה בזמן הזה מכניס את כל הסידורים שלו מה שאתם מספיקים.
שלישית, השכר לא כזה כמו שחושבים.
רביעית, אנחנו לא בייביסיטר תתארגנו בימי חופשות.
חמישית, בואו נודה ההורים לא מסוגלים להיות עם הילדים שלהם כי המדינה הפכה לחומרית וכסף ואז למדו להעסיק את הילדים רק בהוצאות לקניונים וכו..
תתאפסו אלה הילדים שלכם והכי חשוב שאתם שוכחים שהילדים מחכים ומצפים לחופשים האלה יותר ממה שנדמה לכם כי זה גם הזמן שאתם מצליחים להקדיש להם יותר מדוייק מחויבים...
אז לא יזיק לכם להתאמץ ותפסיקו ליפול על המורים סתם..
20/04/16 | 17:58
אבל אין לנו ימי חופשה שמאפשרים את זה!! הבנת?????
20/04/16 | 18:10
רעננה
ראשית יש סיבה למה נטפלים וזה די ברור, לא?
שנית - לא רק מורים עובדים לאחר שעות העבודה וד"א זה במסגרת השעות שהם מקבלים שכר עליהם. חייתי עם מורה במשך כמה שנים והיא לא ממש עבדה מעבר לשעות העבודה שלה
שלישית - השכר אולי נמוך אבל הוא משקף את שעות העבודה (כולל את השעות שהמורים משקיעים מעבר לשעות שהם בבית הספר)
רביעית - המדינה היא זאת שצריכה לדאוג למסגרות
חמישית - אין לי בעיה להיות עם הילדים אני אפילו נהנה אבל החברה שאני עובד בה לא יכולה להרשות לעצמה שכל העובדים ייקחו 80 ימי חופש בשנה
ועכשיו לעוד עניין, רוצים יותר שכר אני בעד!
תעבדו יותר שעות (באירופה הלימודים לא מסתיימים ב 12:45)
תשפרו את הרמה של המורים, יש מורים שאפילו לא יודעים את המקצוע שהם מלמדים (לא כולם אבל זה מביך שהמורה לחשבון של הבן שלי לא יודעת ללמד חילוק ארוך)
תצאו מהקופסא ותתאימו את עצמכם לתקופה בה אתם עובדים (זה קיים בחלק מבתי הספר אבל לא כולם)
תפסיקו לנפנף בהסכמים של לפני 60 שנה, השכר שלכם תואם את ההסכמים האלו. רוצים יותר תפתחו את ההסכמים תתנו יותר מעצמכם תקבלו יותר
20/04/16 | 19:21
5. מזכירה את חמותי שתחיה!
20/04/16 | 17:56
4. פותחים עיניים
די לפתוח את העיניים שלכם על חופשות המורים. אני לומדת חינוך והוראה, המקצוע הזה הוא לא פשוט!מורים עובדים קשה מאוד, אנחנו לא הבייביסיטר של הילדים שלכם, נמאס כבר, מתי תקחו אחריות על הילדים שלכם?
אנחנו רק בחופש מדומה, יש לנו להכין מערכי שיעור, לבדוק עבודות, מבחנים ואין סוף לעבודה.
20/04/16 | 17:52
חחחחחח הצחקת אותי. 80 ימים להכין מערכי שיעור
אל תדאגו מורים יקרים, גם לכם יהיה סוף לשחיתות !!
20/04/16 | 18:08
חופש....
אל תדאג...לא תהיה כי בחופשים לא יגעו ואם ידיו תהיה שביתה שאתה תצטרך יותר מ80 יום בשביל להוציא כסף על ילדייך
20/04/16 | 19:03
על שיעור אחד לוקח לי 3 שעות!!!
תעשה תחישוב אדיוט!
20/04/16 | 19:16
חחחחח
תצחק את מחר...
20/04/16 | 19:27
3. מי שמקנא בחופש של המורים שיילך הוא להיות מורה ואז נראה אותו
צרות עין וקנאה מגעילה ברמות.
אנשים יודעים להתלונן יופי על חופש של מורים, אבל כשאומרים להם לכו תהיו מורים? לאאאאאאא. למה לא?? "כי אין לי סובלנות לילדים" "כי השכר נמוך יחסית למשק במיוחד בשנים הראשונות".
אז מה הקנאים רוצים?? שבנוסף לכל החסרונות בתחום, גם את היתרון של החופשים יקחו להם???.
פשוט גועל נפש!!!
20/04/16 | 17:50
מורים
אתם המורים חוצפנים כולנו עובדים קשה אין עבודה קלה היום. בעלי עובד תשע שעות ביום ללא חוםשים כלל!!ואתם תמיד תתלוננו . מתי תקלטו שאין לנו בעיה ליהות אם הילדים שלנו כל הבעיה שהמעסיקים לא נותנים לנו חופש יותר מימה שמגיע אז תפסיקו להגיד שאנחנו ההורים לא רוצים ליהות אם הילדים. חוצפנים!!
20/04/16 | 18:20
את החצופה!!! בואי תהיי מורה אם ככ קוסם לך
חצופה את תביישי!
20/04/16 | 19:16
את חוצפנית!
בעלך גם מרוויח 20,000 שקל, והמורים- פעם ראית תלוש משכורת של מורה?? גם אחרי 29 שנה הוא לא משתנה. בעלך גם שותה קפה ויוצא להפסקה נורמלית בזמן ועל חשבון שעות העבודה ואוכל ארוחת צהריים כמו בן אדם, והמורה? במקרה הטוב מספיק פעם ביום לשירותים.. בעלך עושה טלפונים על חשבון העבודה (אולי אפילו קיבל נייד בחינם), עושה סידורים לבנק, לדואר, לקניות. והמורה? במקרה הטוב ביום החופשי אם אין להכין/לבדוק מבחנים ביום זה. בעלך יכול לצאת לחופשה מוזלת אחרי החגים, והמורה? מקסימום יצא בחום של יולי אוגוסט וישלם את הסכום שבעלך מרוויח ביום אחד והוא במקרה הטוב בחודש פלוס.
אגב, איך זה מרגיש לך שמשווים את התנאים של בעלך למורים? מקומם הא?
במקום להיות צרי עין על ״חופשות״ המורים, רחלי, ולבזבז זמן בכתיבת טוקבקים (על חשבון זמן עבודה) צאי ותהני עם ילדייך, שאת כל כך רוצה למסור למורים, שאת כל כך מזלזלת בהם.
20/04/16 | 19:26
"אומללה"
תגידי לו שיהיה מורה ואז תקבלי אותו עוד 80 יום, אך ספק אם יוכל לסבול אותך או את ילדייך, זהו המקצוע הקשה ביותר בשוק, במיוחד שפוגשים כל יום ייצורים כמוך- הורים מסכנים ללא חופשים וקנאים גדולים
20/04/16 | 20:06
רחלי
דבר ראשון כנראה שאתן מורות ואבוי לנו שאלו המורות שמחנכות את הילדים שלנו. דבר שני בעלי לא מרוויח 20.000שקל בחודש ולא יוצא להפסקות ולא גם לא עושה טלפונים ומטייל על חשבון העבודה שלו. הלוואי וזה היה המצב. ותפסיקו לחשוב שאתם עובדים קשה יותר מכולם יש אנשים שנקרעים מעבודות מצאת החמה עד צאת הנשמה ואין להם חופשים בכלל אולי תנסו להתחלף אם אחד כזה נראה איך תשרדו בלי חופשים. דרך אגב אני מתה על הילדים שלי ונהנת כל רגע ליהות איתם פשוט נח לכם המורים לחשוב שהסיבה שאנחנו נגד החופשים שלכם היא בגלל שאנחנו לא מסוגלים ליהות אם ילדינו ולא בגלל שבאמת הבוסים לא נותנים לנו את האפשרות הזאת אולי אתם תנסו לשם שינוי לעבור לצאת השני ולראות איך זה.. בעצם אתם לא תוותרו על כל כך ימי חופש מיותרים לחלוטין
20/04/16 | 21:29
מוזמנת להיות מורה
בעצם נוח לך שבעלך עובד קשה ואת יושבת בבית ואין לך כוח לבלות עם הילדים שלך בחופש... אבוי שאלה האמהות שיש שלא מסוגלות לחנך..
21/04/16 | 00:37
ואת מוזמנת לעזוב את ההוראה. בכיינית
21/04/16 | 11:13
מורות
ואבוי לנו שאלה המורות הסתומות שמלמדות את הילדים שלנו שלא מבינות את מה שכתוב ומסיקות מסקנות מפגרות
21/04/16 | 13:32
את תת רמה עם פה מלוכלך
21/04/16 | 18:34
כל שנותר לך הוא ללמד אותם בעצמך.
ואני לא מורה. אישתי מורה. יצאת אהבלה
21/04/16 | 18:37
לרחלי היקרה
כל מילה בסלע. מהיכרותי אם מורות הן היחידות שתמיד מתלננות כמה שקשה להן. אני עובדת המון שעות למה אני לא יכולה לצאת לחופשה מה לי לא מגיע? רק למורות הבכייניות. ואני עובדת בעבודה הרבה יותר קשה. די נמאס לשמוע אותם.
20/04/16 | 20:20
אורית או איך שלא קוראים לך
21/04/16 | 00:34
כנראה שהמורות הבוכות שהכרת
נדבקו מהבכיינות שלך...
21/04/16 | 00:39
נו אז?? לכי להיות מורה ותקבלי מלא חופשות. ואז תביני שטעית!!
ולא, לא מגיע לך. פעם הבאה שאת רושמת שאת עובדת יותר קשה, תרשמי במה את עובדת, ואז נוכל להשוות, מעטים מאודדד המקצועות שיותר קשים בהגדרה ממורה.
21/04/16 | 09:19
2. מהיכרות אישית עם מורים -
הם באמת עובדים גם מחוץ לשעות העבודה, כולל שבתות. אם זה בדיקת מבחנים, שיחות עם הורים ותלמידים (כולל כיום בווטסאפ) וכדומה.
אני גם מסכימה איתם שבכיתות העליונות זאת לא בעיה בכלל. גם הילדים רוצים חופש. הבעיה היא רק בגנים ובכיתות הנמוכות, שהילדים צריכים השגחה. ולכן אולי צריך באמת למצוא חלופות.
כמו"כ אני מסכימה עם מה שנאמר כאן - שהעובדים האחרים הם שצריכים לקבל יותר ימי חופש, וגם פחות שעות עבודה. אנחנו בחברת השפע. מספיק להיות עבדים.
20/04/16 | 17:46
אם את לא רוצה להיות עבד
גם המורים והגננות לא רוצים.
20/04/16 | 19:28
1. אני מורה וגם אמא ל 4 ילדים - בהחלט בעד קיצוץ החופשה
כשתלמידים בחופש, יש יותר אלימות, קשה להחזיר אותם ללימודים אחרי כל חופשה, התמכרות למדיה , ועוד ועוד
יש לחוקק חוק ואולי תתפלאו שלא כל המורים נגד....
20/04/16 | 17:46
קול ההיגיון 👍🏻
20/04/16 | 18:12
עוד אחת
שהביאה 4 ילדים כדי להראות לעולם שהיא אמא מדהימה שבפועל רוצה שיעופו לה מהעיניים כדי שיהיה לה שקט בעיניים. תמצאי לך שמרטף
20/04/16 | 18:53
הכל מתחיל ונגמר בחינוך!
כאמא ל 5 וגם מורה, אצלינו החופשות הן גיבוש משפחתי והנאה מרובה!!
את רוצה ותרי על ימי החופשה שלך. אצלינו נהנים אחד מהשני ולא רבים אחד עם השני.
20/04/16 | 19:34
כנראה שגם את מחפשת בייביסיטר לילדים שלך
או שאת מורה שלא מכינה מבחנים, בודקת עבודות, מדברת בטלפון כל ערב עם הורים, מכינה מערכי שיעור ויוצאת להשתלמויות בחופשים. התמכרות למדיה זו נטו החינוך שלך! והחופשות מבית הספר זה זמן מעולה לחנך את הילדים שלך בבית שלך לתרבות אחרת. תפסיקי להתנער מאחריות, לא מתאים לך כמורה...
20/04/16 | 19:35
סתמי כבר. מורה בכיינית
21/04/16 | 11:15
סתמי? את בטוחה שאת אמא?
את כותבת כמו ילדה קטנה.. הקנאה מוציאה אותך משפיות! שתי מים קרים............
21/04/16 | 21:40