תגובות (41 תגובות ב-27 דיונים)
27. אגואיסטיות לשמה
גועל נפש הסיפור הזה תסלחו לי!!
בית המשפט ברגע שאישר את זה פתח דלת לתועבות.
הורים שחושבים רק על עצמם!! אגואיסטים!!
מבין שהבן נפטר וזה מאוד קשה...במקום להנציח אותו בדרך מסורתית אתם שואבים זרע מהגופה שלו?? מי אתם בכלל שתעשו דבר כזה?? הילד הזה כשהוא יגדל הןא יבין ששאבו אותו מבנאדם מת!! זה נראה לכם הגיוני?? הורים חסרי אחריות גועל נפש אגואיסטיות לשמה ומצב נפשי שדורש פסיכיאטר...מי אמר שהבן שנפטר רצה ילד מי???
29/09/16 | 19:55
26. אבל בכל התקדימים האחרים הז"ל הקפיא את זרעו.. פה הם שאבו את זה מהגופה שלו!!זה לא רומז לשופט על המצב הנפשי שלהם? ושאין שום אינדיקציה לזה שהוא רצה ילד אי פעם???
אבל בכל
28/09/16 | 09:12
25. סוף העולם הגיע
מותו של חייל בעולם יהדות היא סיום תיקון ובנוסף קידוש שם השם בדיוק כמו בשואה.
תהליך זה פשוט מביא ילד לעולם יתום ,עם אמא שבטח אביו לא היה רותה בייחוד שהייתה לו בת זוג 3 שנים.
למעשה זה תינוק שאביו לא פעל להבאתו,אמו למעשה משמשת כתא שגם לא רוצה אותו,ויש כאן שני מבוגרים שיכולים היום או מחר למות בתאונת דרכים קשה ,ואז העולל יהיה מסכן.
הקתולים קוראים לזה פשע ניתן לבדוק, המוסלמים מתנגדים לחלוטין.
ורק כאן יש סמי הזיות שמשנים את השכל הישר של האדם.
פשע של משפחה שכולה.
התורה מתירה יבום לאח שהיה נשוי ולא הביא ילדים ,אך לא לרווק שאפילו בת זוגו לא רצתה את הזרע שלו.
זה מעשה פלילי להערכתי מאסר עולם לשופטים.
מה משנה .בסוכות גם ככה נסראללה מתחיל ....
רכשתם מט"ח,או שעברתם לברטניה כבר?
27/09/16 | 23:23
24. תיק מוזר
תיק קצת מוזר,משום מה גורם לי הרבה אי נוחות,
מסכן הילד
27/09/16 | 23:09
23. התרגשתי עד דמעות.
27/09/16 | 22:34
22. מכירה את ההורים,הם מדהימים!
רק מי שמכיר את ההורים האלה מקרוב יוכל לומר שאין הרבה אנשים בעולם שלנו שיהיו הורים מושלמים יותר מהם. לפעמים רואים אמהות שצריכות רישיון להיות אמהות,אבל אירית ואשר הם אידאל ההורות בעצמו,וזה עוד מעבר למידות האצילות שלהם,המוסריות והלב הענק שלהם,צריך זכות להכיר אותם,והיתה לי כזאת,בענק.אוהבת אתכם תמיד רויטל.
27/09/16 | 22:11
אז למה להביא יתום ולא ילד משלהם?
17/10/16 | 14:51
21. מכירה את ההורים,הם מדהימים!
רק מי שמכיר את ההורים האלה מקרוב יוכל לומר שאין הרבה אנשים בעולם שלנו שיהיו הורים מושלמים יותר מהם. לפעמים רואים אמהות שצריכות רישיון להיות אמהות,אבל אירית ואשר הם אידאל ההורות בעצמו,וזה עוד מעבר למידות האצילות שלהם,המוסריות והלב הענק שלהם,צריך זכות להכיר אותם,והיתה לי כזאת,בענק.אוהבת אתכם תמיד רויטל.
27/09/16 | 22:11
20. ממש הזוי
27/09/16 | 21:22
19. נראה לי דבר לא נכון לעשות.
27/09/16 | 20:33
אני תומך בהליך
אני חושב שבית המשפט לא היה פוסק ללא בדיקה מדוקדקת של הנסיבות. משאישר בית המשפט את ההליך הוא הסיק שילד שכזה יגדל בצורה תקינה בתוך משפחה נורמטיבית.
27/09/16 | 23:05
18. שמחה בשמחת המשפחה! גדלו את האוצר העתידי האהבה :)
כיף! סוף סוף.
ולכל אלו ששואלים על טובת היחד.הילד יחיה חיים מאושרים יותר מכוחנו לדעתי. המשפחה הזו נלחמה עליו!!!
27/09/16 | 20:04
17. מה זה גם הורים וגם סבא וסבתא.זה גילוי אריות
ההורים הגוסטים ברמה גבוה איפה שלום הילד...
27/09/16 | 19:58
???
אף פעם לא היית העיפרון הכי חד בקלמר אה?
27/09/16 | 21:35
לא הבנת נכון מנשה יקר.אין כאן גילויי אריות.
לא האם תהיה בהריון מבנה...אלא הם ייקחו תרומת ביצית מתורמת ישתילו בגופה של פונדקאית ובעצם יאמצו את הנכד שלהם .
27/09/16 | 22:39
לל
הוא הבין כתוב בפרוש שפעם ראשונה שלא ישתמשו באשה אחרת אלה בגוף של האמא יפרו את הביצית והזרע וישתילו ברחם של האמא ממי שעובדת בתחום
28/09/16 | 00:40
16. כמה קשה פיזית בגיל כזה לטפל בתינוק 24/7, קשה מאד
27/09/16 | 19:58
15. הזוי
... מעוות לחלוטין ,יתום מאב טרם יצא לאוויר העולם, ללא אם, כשוזוג קשישים ישמשו לו אב אם סבא וסבתא, וגם מהם יאלץ "להפרד" בגיל צעיר יחסית, ומה אז ???
ההורים השכולים בראייה צרה מנסים "להחיות" את בנם ותו לא, מוזר שבית המשפט מגבה מהלך אנוכי וצר עין שכזה
27/09/16 | 19:51
בית המשפט כנראה לא יכול להימנע.
בית המשפט פועל עפ"י החוקים ועפ"י תקדימים, ולכן כנראה לא היה יכול לאסור זאת.
אבל מסכימה איתך שזה ממש לא לעניין מבחינתם של הסבא והסבתא. מקווה שיחזרו בהם מהתוכנית הזאת.
27/09/16 | 22:59
14. אל תשפוט אדם שלא עמדת במקומו! בהצלחה לכם משפחה יקרה!
27/09/16 | 19:50
13. מישהו יכול להסביר לי
מי תהיה האשה שתקבל את הזרע? אמו של המנוח?? מבחינה רפואית זה נראה לי לא מומלץ [שכיחות גבוהה של מומים בלידות בתוך המשפחה]? או שלא הבנתי נכון, והם יקחו פונדקאית? למה לא לתת לאשה אחרת להרות ולהיות אמא שלו, זה מצב טבעי יותר, הלא כן?
27/09/16 | 19:47
הכוונה לפונדקאות באמצעות תרומת ביצית.
ברור (לדעתי) שעדיף לתת את הזרע לאישה שרוצה להיות אם יחידנית, ולהיות סבא וסבתא שלו.
27/09/16 | 23:00
12. ומשלמי המיסים יממנו את הילד או ילדה או כמה ילדים
עד גיל 30
27/09/16 | 19:17
11. פשוט יפה
המון בהצלחה מחשבה נבונה ושיצליח לכם אמן
27/09/16 | 19:15
10. למה להביא ילד לעולם שמראש ידוע שיהיה יתום? איפה טובת הילד?
למה מגיעים לו מראש חיים כאלה? של אובדן ושכול?רק כדי להבטיח את ההמשכיות של הבן???????זו מחשבה מוטעית כדי להפוך את התינוק לזיכרון חי?לא בטוח שחשבתם על הכל.
27/09/16 | 19:02
לילד יחכה עתיד לא קל...
27/09/16 | 19:26
לצערי רוב האנשים שמביאים ילדים
לא חושבים מלכתחילה לטובת הילד. מביאים כי "צריך", לא חושבים אם יהיה לילד מה שצריך.
27/09/16 | 19:37
הוא לא יתום. יהיו לו אבא ואמא ואחים מדהימים
27/09/16 | 20:21
לא מסכימה
לא מצויין בכתבה את גיל ההורים.. ייתכן והם בשנות ה 40 המאוחרות שלהם וזה לא נדיר היום . מעבר לכך לא ניתן לשפוט אדם עד שלא עומדים במצבו והלוואי שלעולם לא נעמוד במצבם חלילה! ישנם יתומים גם בקרב הורים צעירים לצערי , ישנם ילדים שסובלים התעללות קשה .. אני לא רואה בהחלטת ההורים שום דבר רע .. העולם היום כ"כ פתוח כך שישנן המון סוגי משפחות וכל עוד הילד גדל בסביבה תומכת ובטוחה אין בכך שום פסול. שנה טובה לכולנו ! אמן!
27/09/16 | 20:29
9. למה?
בתור אחות שכולה אני ממש לא מבינה את ההחלטה הזאת,
בוא נשים לרגע בצד ששאבו ממנו זרע לאחר מותו שזה דבר שלא ייעשה זה גופו הפרטי
למה להביא ילד לעולם רק כדי שיהיה להם זכר מהבן?
מי כמוני מכירה את האובדן
אך שוב דבר לא יחליף את הבן שלכם
זו טעות מרה לדעתי וחבל מאוד
27/09/16 | 18:49
8. שמחה איתכם בהחלטתכם הנכונה,
27/09/16 | 18:47
7. אל תשפטו אדם עד שלא תעמדו במצבו! והלוואי שאף אחד
בהצלחה לכם ! נכון זה שונה , זה אחר אולי אפילו מוזר אבל אם זה מה שיתן לכם נחת .. בטוחה שתגדלו אותה באהבה אינסופית שהרבה ילדים להורים צעירים לא זוכים בה ! רק תזכרו .. ששום דבר לעולם לא יהיה לתחליף או לנחמה על הילד שאבד (מניסיון אישי וכואב). שהשם ישלח לכם כוחות ! אל תקשיבו לאנשים .. תמיד יהיה להם מה להגיד ! הקשיבו רק ללבכם ולראש כמובן ושרק יהיה לכם טוב !
27/09/16 | 18:24
6. לא מבינה מה הטעם. שיביאו ילד מזרעו של האב,
וכך לפחות יהיה לילד אב ביולוגי ישיר (גם אם האם כבר לא יכולה להיות אם ביולוגית). הסידור החדש הזה נראה לי משונה עד מעוות.
27/09/16 | 18:06
למישי
תקראישי
27/09/16 | 19:41
5. אגואיזם בהתגלמותו
חשבו על עצמם, לא חשבו על הילד.
27/09/16 | 17:56
4. עומר שחר ז"ל -יהיה אבא!
אני מבין את כאבם של ההורים. אי אפשר לשפוט אותם.
אבל -אני חושב שהם קצת אגואיסטים!
שיהיה להם נכד שתהיה לו סבתא!
הסבתא לא יכולה לתפקד כאמא!
מקווה שהם לא טועים!
שתהיה להם שנה טובה ומתוקה.
27/09/16 | 17:55
3. להורים:
לא שופטת אתכם חלילה, אבל לפני שאתם מתחילים, תחשבו על זה שטובת הילד לגדול עם אמא. אתם תמיד תהיו הסבים שלו ותוכלו לאהוב אותו ולתת לו את הכל אבל תחשבו שהילד בצער רב כבר לא יכיר את אביו למעט סיפורים ותמונות, תנו לו לפחות להכיר את אמא שלו, לטובתו. אם אתם אוהבים את הנכד העתידי שלכם, תחשבו עליו קודם ולא עליכם.
27/09/16 | 17:50
גם אני חושבת שזה פתרון טוב יותר.
27/09/16 | 18:07
כמה קשה פיזית בגיל כזה לטפל בתינוק 24/7, קשה מאד
27/09/16 | 19:58
2. מגניב להם שיהיה בהצלחה
תוהה כמה ממי שתומכים בהליך הזה תומכים גם בזכויות שלנו כלהטבים להביא ילדים. הטיעון של ״נגד הטבע״ עשה קפיצת ראש מהמרפסת
27/09/16 | 17:48
1. מרגש מאוד רק חבל שהמדינה דחתה את הפלא הזה שלוש וחצי שנים לחינם
27/09/16 | 17:47