החדשות
תגובות (521 תגובות ב-331 דיונים)
281. אישה לא ראויה
לא שופטת חלילה אבל זו דעתי הבורא נתן לך מבחן אומנם מבחן קשה מאוד אבל הוא האמין בך שאת תצליחי לעבור אותו וכשלת! אכזבת את הבורא הוא לא קיבל מימך נחת רוח! מה בדיוק יעזור לילדים שלך גבר זר ?כסף?
* נטלי   15/04/18 | 16:24
280. אני
אני רק לא מבינה איך היה לה זמן להכיר בחור חדש עם בעל שזקוק לה ו2 ילדים. כל אחד בוחר לעשות כטוב בעיניו אבל המהירות בה התחתנה שוב מוזרה בעיניי היא הרי בחורה צעירה מה בער?
* נאמנות   15/04/18 | 16:17
279. אם את רוצה לשמור את הזוגיות החדשה מחוץ ל״אור הזרקורים” למה את מתראיינת כל שני וחמישי ???
* רודפת פרסום   15/04/18 | 16:11
278. אצלנו זה הפך לביטוי "לעשות למישהו רבקי"
זה ביטוי ללעזוב מישהו בשעת צרה
* רעות   15/04/18 | 16:06
ביטוי נכון ועצוב
בחורה שאין לי מילים מרוב הלם מהכתבה
* ביטוי עצוב ונכון   15/04/18 | 21:14
277. סיפור עצוב
אמנם המדובר בנכות גופנית ושכלית קשה אבל בעל הוא לא סחורה פגומה שבאה עם אחריות ושניתן להחליפו בעת הצורך. הגם שמדובר בבחור צעיר שתאי המוח שלו עדיין מתפתחים ולכן תפקודו השכלי והמוטורי כנראה ילכו וישתפרו עם הזמן. כמוכן החלטה להטיל את כל עול הטיפול בו על הוריו המזדקנים היא לדעתי אנוכית ואכזרית.
* אני   15/04/18 | 16:04
276. ואם היה לך ילד אוטיסט , גם היית נוטשת אותו ????????????????
* עופר    15/04/18 | 15:55
אין לה כוחות נפשיים כל כך
* ברור שהייתה שמה אותו במוסד   15/04/18 | 17:42
275. יש ביטוי חדש שכדאי שנשתמש בו - נשים וגברים-״ תתחתנו עם מישהו שלא יעשה לכם רבקי״ חשוב!
* אני   15/04/18 | 15:51
274. לכל אנשי ה"אי אפשר לשפוט" מאחל לכם להינטש ע"י הקרובים ביותר ברגע שבו הכי תזדקקו לתמיכה.
בקיצור, הלוואי וזה יקרה לכם ואז נראה אם תשפטו או לא, טמבלים!
* מישה   15/04/18 | 15:26
מאד מסכים
* בן   15/04/18 | 17:19
טפו טפו טפו שלא נדע לעולם שום דבר
אם הייתי במצב כזה ובגיל כזה הייתי מעודדת את בעלי ללכת ולמצוא מישהי בריאה יותר (כל עוד אני יודעת שאני מקבלת טיפול נאות). אבל שוב - שלא נדע.
* נורית   17/04/18 | 21:02
273. היא לא מספרת את האמת כולה וחבל...
אין ספק שהבחירה שלה תמוהה, כי האם לא מבטיחים להשאר יחד בטוב וברע? האם היא נוטשת את הבעל ונותנת להוריו המבוגרים לדאוג לטיפולו ולכל הנטל? הרי תפקידה של האישה לדאוג לבעלה גם בעת צרה וההפך. לא נוטשים כשרע. היא פשוט הכירה את בעלה הנוכחי והתאהבה ובחרה להתגרש ולהמשיך הלאה - זו החלטה קשה ואפילו אנוכית כלפי בעלה הראשון וכלפי משפחתו ולא בטוח שילדיה יקבלו את ההחלטה בבגרותם. אמנם אם היא היתה טורחת להסביר שהתאהבה במהלך התקופה הקשה הזו אולי היה בבחירתה הגיון ואפשר היה יותר לקבל אותה. אין ספק שהאהבה שלה ושל בעלה הפצוע הראשון לא היתה גדולה ואמיתית כי אז הרי שלא היתה ממשיכה הלאה מהר כל כך. אין אישה שאהבה אץ בעלה אהבה עזה והיתה ממשיכה בקצב שהיא הצליחה. היא לא היתה מוכנה להקרבה כזו גדולה - יש כאלו שכן ויש כאלו שפשוט לא. ישפטו אותה הורי הפצוע וילדיהם.
* אורלי   15/04/18 | 15:21
272. נטישת בעלך
לפי דעתי עשית את הצעד הזה לטובתך בלבד ולא לטובת ילדייך כפי שאמרת בכתבה. פשוט רצית גבר במיטה.
* חגית   15/04/18 | 15:17
שטויות. הייתה עושה מהצד, ולבעלה לא היה אכפת. הוא היה מבין. אבל פשוט נטשה הכל
* אני   08/10/20 | 18:45
271. ילדה קטנה
זו דוגמה מובהקת לאהבה שתלויה בדבר. ברגע שבטל לך הדבר- מיד בטלה אהבתך. ההסתכלות שלך על זוגיות היתה שטחית ואנוכית, אולי כי התחתנת לא בוגרת מספיק. בכל מקרה אם כבר זה מה שהחלטת, זה כנראה עדיף גם בשביל בעלך לשעבר משום שמגיעה לו אישה הרבה יותר טובה וראויה ממך, שתדע ותלמד לאהוב אותו ולהיות שם בשבילו בכל מצב. ובכל מקרה כמו שכתבו רבים כאן, חבל מאוד שבחרת לפרסם את העניין. דרך אגב גם בכתבה רואים את חוסר הסבלנות וחוסר ההערכה שלך כלפי בעלך לשעבר, הגיבור, בזמן שהיית איתו בבית החולים. לא נראה שהבנת מה המשמעות של נישואים והתחייבות עמוקה כלפי מישהו. וגם כשאת מדברת בראיון על טובת "המשפחה" שלך- מי זו בדיוק המשפחה שלך בעיניך, אם לא בעלך אבי ילדייך והילדים? אם במחשבה שלך לא ראית אותו בתור הבית שלך והמשפחה שלך, בתור חלק בלתי נפרד ממך למרות מה שקרה- זה באמת עצוב ומלמד על המניעים הלא בוגרים שלך.
* ישראלית   15/04/18 | 15:13
270. אם אהבת אותו למה לנטוש אותו ? חיים ביחד בטוב וברע או?
אפילו כערביה זה עצוב לי.. זה לא אנושי ממש לא.. לא מאחלת את זה לאף אחד.. מקווה שהוא יחלים ויחזור לחיים רגילים ויתחתן וימשיך את חייו..
* זה עצוב עצוב מאוד.. לא משנה אם גבר או אישה עוזבים   15/04/18 | 15:11
269. הכל לטובה אנשים, אתם תראו שיהודה בעתיד ינשא בשנית למישהי שבאמת תרצה בו.
* אושר   15/04/18 | 14:54
268. זהו לא תפקידנו לשפוט. מקווה שגם הבעל ימצא מישהי שתבחר להיות איתו ולעזור לו להשתקם
* אושר   15/04/18 | 14:47
267. בושה!אם הוא היה נהפך לצמח אני מבין לא מתקשר לא מודע למצבו אבל בחייאת ראבק הבן אדם מתקשר ומודע למצבו מדוע לעזוב אותו?
הוא לא מספיק סבל? עכשיו גם הילדים יסבלו? לדעתי זה טעות גורלית.רוע לב.ואגואיסטיות
* מושיקו   15/04/18 | 14:45
266. אם את היית החולה/ פגועה היית רוצה שבעלך יזרוק אותך?
והכי גרוע שהלכת לטפל באנשים במחלקת השיקום בבית החולים במקום לעשות לביתך. יכולה להגיד לך שהדבר הכי נורא הוא שזורקים אותך כשאת חולה
* חולת סרטן שנפגעה   15/04/18 | 14:40
265. הבנו, אבל מה תאוות הפרסום הזאת?? כל כמה זמן היא מתראיינת...מיותר! הגרוש שלך בטח קורא את זה ,לא סבל מספיק ?? איזה אנוכית את !!!!
* רני   15/04/18 | 14:34
264. אחד העם
אף אחד לא יכול להגיד את דעתו בלי שהיה באותו מקום. בריאות ליהודה הישראלי ומזל טוב לנישואים
* אחד העם   15/04/18 | 14:21
מסכימה לגמריי
* מיכל   15/04/18 | 17:32
263. לבעל החדש קח בחשבון. שאין אצלה ערך אדם. היא יכולה לעזוב גם אותך. סוג הנשים שאוהבות רק את עצמן.
אם הייתה מחכה כמה שנים. כולם היו מעקלים את זה...לפי ההופעה החיצונחת שלה. היא ךא בנוחה לאהבה
* מ   15/04/18 | 14:16
262. לה
איש ואישה של היום שונה לגמריי ממה שגדלנו עליו,נשים מתגרשות על דברים יותר קטנים מזה,גם גברים -עצוב מאוד 😞
* ביריבי   15/04/18 | 14:15
261. אסור לשפוט. היא צעירה מאוד.
והייתה צעירה עוד יותר כשזה קרה, ועוד עם שני תינוקות לטפל בהם. לא כולן יכולות. לא לכולן הכוחות הנפשיים, גם לעבוד, גם לטפל בבעל נכה קשה, גם לגדל שני ילדים רכים, גם לתפעל בית וגם למצוא זמן לעצמה, כדי שלא תנבל בכל הכאוס ויהיו לה אנרגיות לתפקד. אני רעייתו של אדם שסובל התקפי חרדה כרוניים. הייתה תקופה, שהם החמירו. היינו אז נשואים טריים וכל עול הבית היה עליי. ילדים לא היו לנו, ועדיין זה היה קשה לעבוד, לתפעל בית ולטפל בו, כי הוא לא היה מסוגל. לכן אינני שופטת. מה שכן - די מן הראיונות הללו. היה מקום להצניע לכת עם החיים החדשים שלה כדי לתת כבוד לשותפים בחייה הקודמים - יהודה גיבור ישראל והוריו שסועדים אותו.
* סולי   15/04/18 | 14:13
260. מי אני שאני ישפוט אותך
אבל אני חושב שעשית טעות נטשת גיבור ישראל בהצלחה בדרך החדשה השם יברך אותך ואני התפלל למען יהודה הגיבור של ישראל שבזרעת חודש אייר(אני ה רופאך) יחזור לבריאות טובה ושיעמוד לחופה וקדושין בקרוב ועד הסוף החיים לא משנה מה וגם בעולם הבא אמן כן יהי רצון
* נתנאל   15/04/18 | 14:07
259. טעות 251
אין בשום נוסח יהודי כזו שבועה "בטוב וברע" , זה נוסח של הגויים, בכתובה יש נוסח פחות או יותר אחיד בכל קהילות ישראל , שהבעל מבטיח לתת לאשה את כל צרכה, ואין שום הבטחה מצד האשה , אז בבקשה לא להמציא שטויות
* מאיר   15/04/18 | 14:00
258. ריבקי שימי לב
חלק ניכר מהאכזריות של המעשה שלך הוא החשיפה לכל העולם ואחותו, מספיק נטשת פגוע ראש, מילא, החלטה שלך על סמך החיים שלך ועתידך אבל שכל העולם ישב בערב עם פיצוחים ויצפה??? פה הגזמת לגמרי
* שי   15/04/18 | 13:57
לא רצתה לעשות את זה בהחבא
שיצאו שמועות שהיא יוצאת עם אחרים ובלה בלה. הרי גם ככה היו מדווחים על זה בלי שהייתה רוצה, לפחות שיבוא ממנה
* משה   15/04/18 | 20:59
למה מי מכיר אותה בכלל
* אור   15/04/18 | 22:39
257. חולת מצלמות הבחורה הזו , תאוות פרסום תעשי מה שטוב לך אבל למה לצעוק את זה מול כל העולם
* ביזית את עצמך    15/04/18 | 13:55
256. מצפון ריבקי
הבחור עלם חמודות נישואים טריים ילדים משותפים וסיכוי לשיקום אומנם ארוך ומתמשך אבל ישנו שיקום את בחרת לראות את עצמך והאינטרסים שלך הוא נפגע במערכה להגנת המולדת לא באיזה טיול הרפתקני או משהוא דומה את השבועה הבסיסית את הפרת את הסיכוי לחיים זוגיים גזלת ממנו ולא באשמתו תחשבי על זה הרי הוא כבר לא ינשא הגלגל מסתובב וכולנו נתונים לגורל
* אלי   15/04/18 | 13:37
255. החינוך הדתי בדורנו. ....
מבלבל את האנשים בכל מיני דעות. בסוף עושים מה שרוצים
* יהודי דתי מאמין   15/04/18 | 13:21
254. עצוב
לא מאחל לאף אחד להיות במשבצת שלה רק בריאות לכולם אמן
* דניאל   15/04/18 | 13:19
253. לדעתי סך הכל בחרה נכון
הרי בחורה צעירה לא הייתה מתנזרת ובסוף היא הייתה הולכת עם אחרים והנישואים האלה היו הכלא שלה עם ביקורי התייחדות.
* בבב   15/04/18 | 13:17
252. בחירה של ריבקי
הרבה צער וכאב אך יחד אם זאת מי אנחנו שנשפוט אותה ,אף אחד לא יכול להיכנס לנעליה ולא מאחלת זאת ,אסור לנו לשפוט אף אחד,אפשר להגיב בעדינות ולא צריך לרדת לפסים נמוכים .אם כל הכאב צריך לכבד את החלטתה.ותפסיקו לפרש אילו זה היה ההפך ,אף אחד לא יודע איך הוא יגיב מהמקום בו היא נמצאת,מאחלת לכולם בריאות והצלחה
* מירה    15/04/18 | 13:04
י
חבל
* נ   15/04/18 | 16:13
251. לא מממקום של לשפוט-הרי בנדריכם מתחת לחופה "דתית"נשבעת בטוב וברעעעעע
זה לא חלילה ממקום של לשפוט.ממש לא!. אשה צעירה. בחופתכם נשבעתם לחיות בטוב וברע.לטוב ולרע. הבחור נלחם על חייו .בקושי שנתיים עברו...הוא ב ח י י ם...ב"ה. אז מה קרה ילדה מפונקת...קשה לחיות לצד גיבור ועוד מוגבל!!!. הסיפור שלך מעורר בחילה.והרבה סימני שאלה... זה לא שאנו לא בעד שתבני לך עתיד חדש ...מגיע לך....אבל היייי תני קצת זמן...מה קרה! הבהלה לנישואין מחדש...נורא עצוב. ולא מאיתנו אל תצפי לחמלה ופירגון. זה מגיע " רק לבעלך שנתן את חייו למדינה.והיום מרותק ומוגבל.
* קשה לנו לקבל ולהבין אותך"   15/04/18 | 12:56
כמה נכון כמה צודק.
* כמה נכון כמה צודק.   15/04/18 | 13:27
העיקר שכתבת לא שופטת..
* קוקולה   15/04/18 | 14:09
ראית יותר מדי סרטים. בטוב וברע זה של הנוצרים. אין אצלנו מילה כזו.
ומילא מדבר בלי לכתוב, אחרי שאתה מקשקש על "לא ממקום של לשפוט" אתה מנבל את פיך אל אשה שמעולם לא עמדת בנעליה.
* איש מגעיל   15/04/18 | 15:10
את מתבלבלת עם חתונה נוצרית
באף טקס יהודי לא נשבעים לחיות בטוב וברע. זה אולי רק בסרטים שאת רואה ואולי חיה בהם. הפוך, בטקס יהודי מדגישים כי אם אי אפשר לחיות חיים שותפות מלאים, ניתן להתגרש ללא שום בעיה.
* יהודי   15/04/18 | 15:19
שטויות, זה בחתונה נוצרית. נישואין יהודיים מקבלים מציאות כזאת ואפשרות לעזוב
* מוריה   15/04/18 | 16:12
250. עצוב. עכשיו הילדים יתרגלו לאבא החדש שמתפקד
וכנראה לא ירצו יותר את האבא . כל כך כואב. הוא בהכרה ומבין שהיא עזבה אותו. פשוט צריך לדעת לבחור בבן זוג ראוי שיהיה בטוב וברע
* א   15/04/18 | 12:54
249. תעשי מה שבא לך
אבל למה להתראיין כל שני וחמישי? המעשה שלך לא קל tני גם לא שופטת אותך כלל אבל גן לא גאווה גדולה....לפעמים כדאי לשמור על שתיקה.
* אסנת   15/04/18 | 12:51
248. לא שופט אותך , מוחה על תאוות הפרסום שלך זה מיותר .
חביבתי , החלטת החלטה לא פשוטה מי אני שישפוט אותך מטוב ועד רע ...אבל תאוות הפרסום שלך בולטת וקשה לי עם זה . החלטת החלטה קשה , יש ליהודה משפחה כואבת הניחי להם , הם מתמודדים עם הכאב העצום הזה . מה ששנוא עליך אל תעשה לרעך . אני לא חושב שאת צריכה להדליק משואה ביום העצמאות , אבל מעט צנעה , שתיקה , זה סוג של דבר נכון בנסיבות , ולא לעשות פרסום הנס כמו בחנוכה . לא מאחל לאף אחד להיות במקומך , אבל , ההחטאה הגדולה היא היצר הפרסום כמו הפסטיבל שעשית בתקשורת עם גירושייך , סברתי שאולי תעדני מעט , אבל את מגבירה פרסום , וזה טעות . מאחל לך שתשקלי את העניין מחדש , הניחי לפרסום זה לא מתאים .
* עופר   15/04/18 | 12:50
עופר אתה כזה מקסים גם אני מרגישה בדיוק כמוך..
* אכן תאוות פרסום של ילדונת   15/04/18 | 14:55
צודק• למה היא ממשיכה להתראיין? לא מכובד
* ציקי   15/04/18 | 16:28
247. קרעה לי תלב לחתיכות בשביל מה .....
למה צריך לפרסם את זה . קיבלת החלטה ?! כל הכבוד תעשי אותה בשקט בלי פוסט בפייס ובטח שלא כתבה כזו תחשבו מה זה עושה למשפחה של הפצוע מבין את ההחלטה בגלל שהוא פגוע שכלית .ואני לא בטוח שהוא מבין מה קורה סביבו הוא אפילו לא זכר שהיא הייתה אצלו לא משנה מה היא הייתה מחליטה זה עצוב וקורע אחרי הכל מאחל לה בהצלחה בחיים החדשים
* מני   15/04/18 | 12:49
246. מישהו יודע מתי הסרט משודרז
* מישהו   15/04/18 | 12:41
שידור הסרט
הסרט ישודר בערב יום הזכרון ביס דוקו
* יוסי   15/04/18 | 16:15
תודה!
יהיה מעניין מאוד לצפות
* מישהו   15/04/18 | 16:27
245. לדעתי ההחלטה נכונה. אין משמעות לומר שהיא עזבה את בעלה, כי כעת זה כבר לא מי שהיא התחתנה איתו.
זו דוגמא להצלחה של הפמיניזם, היכולת של האישה לבנות חיים חדשים כאשר בעלה שאתו התחתנה אבד לה. השבועה בנישואים היא לאותו בעל, לא למישהו אחר. אני מאמין שכך יהודה עצמי היה מדריך אותה במידה והיה יודע מה עלול לקרות לו. חזקי ואימצי. רפואה שלימה ליהודה הגיבור שבשביל להגן עלינו איבד את חייו הקודמים.
* חושב   15/04/18 | 12:36
אין כאן קשר לפמיניזם, היית יכול להפוך את היוצרות וזה עדיין
היה סיפור נוראי ומקומם. במיוחד לאור ההבטחות והממסדיות של "הציונות הדתית".
* חושב   15/04/18 | 17:20
244. תגובה
אני לא נוטה לשפוט אנשים במצבים שונים, מאחר שכל אחד מגיב אחרת על פי אישיותו ומצפונו, אך לדעתי זה עצוב לנטוש את בעלך רק בגלל שהזוגיות כפי שהייתה לעולם לא תשוב... לצערנו החיים מזמנים לנו מבחנים קשים ושום דבר לא נשאר כפי שהיה - גם את עלולה לחלות ולהיפצע, חלילה. השאלה רק האם היית רוצה שאותך ינטשו במצב קשה?
* טל   15/04/18 | 12:36
243. למה לפרסם זאת שוב ולעלות לדיון נושא כאוב כזה
ממילא את עושה מה שבא לך ולא מסכימה עם דרכך אבל למה להעלות זאת שוב להכאיב לכולם למה
* שרי   15/04/18 | 12:31
242. אל תדון
אל תדון אדם עד שתגיע למקומו בהצלחה בחיים החדשים
* שינוי יוסף    15/04/18 | 12:23
241. אי אפשר לשפוט והלוואי ואף אחד לא יעמוד בנסיון שכזה אבל למה לרוץ לתקשורת כל פעם??
אני לא מבינה בשביל מה זה טוב לפתוח את הפצעים האלו מחדש כל פעם לפצוע ולמשפחתו? האם היא עד כדי כך חולת פרסום??? על הריצה שלה לתקשורת כל פעם מחדש היא ראויה לשיפוטיות !!
* אני   15/04/18 | 12:22
240. זה הזמן לשתוק,לתמוך, לחזק, להעריך ולכבד. אוהבים אותכם מאוד.
הסיפור מטלטל עד דיכוכי הנפש. סיפור של הקרבה אינסופית מכל הצדדים החל מהילדים הנהדרים ועד לסבים ולסבתות ובפרט למי שביניהם. עם ישראל אסיר תודה על כל הגבורה ואוהבים אותכם עד בלי די על כל ההקרבה למענינו למען העם. השם אוהב אותך רבקי וישלם לך רק בטוב ובאושר וישמח אותך ואת משפחתך תמיד בכל המשך חייכם באשר תפנו ויקויים בכם הכתוב: "שמחינו כימות עיניתנו שנות ראינו רעה". ברכות רפואה שלימה והחלמה מליאה ליהודה שעם ישראל חייבים לו את חייהם. אוהבים ומעריצים את כולכם עד מעוד. היו חזקים, היו שמחים. אנו אסירי תודה לכל גיבורינו ומשפחותיהם. ולרבקי את נהדרת ותודה שגרמת לנו לחשוב ולהעריך שוב.
* אריה- אחד העם   15/04/18 | 12:21
239. אל תשפטו עד שתגיעו למקומה
אסור לשפוט בנאדם ! אתם לא יודעים מה עבר עליה! ושאף אחד לא ידע! זה ממש ממש לא פשוט
* אור   15/04/18 | 12:19
238. אי אפשר לשפוט
עד שתהיו במקום הזה שלה
* שירה   15/04/18 | 12:16
237. את צודקת בתור אישה נשואה שקשה לה עם הבעל תמיד
קשה לי להיתגרש ולחשוב שאהיה בלי יחסי מין אני זה מרגיע אותי וכיף לי עעם הבעל גם שקשה לנו
* אבישג ל128   15/04/18 | 11:55
236. ...
יהודה ומשפחתו נשארו עם העצב , הצער והמלחמה היומיומית, רק הם חשים את הנורא מכל רבקי בחרה בחיים חדשים ומשאירה את התקופה המטלטלת מאחוריה. מכיון שבחרת לפרסם בצבור את ההחלטות שלך, אז את צריכה להיות מודעת לתגובות אכן אגואיסטי מצידך...נטישה קשה. לדעתי נפצע פעמיים. פעם ראשונה גופנית ופעם שניה בנטישה שלך. אכזרי מאוד, על אחת כמה וכמה כשיהודה מודע למצבו.ואת מטפלת במשוקמים כמרפאה בעיסוק. חשבת רק על הטוב לך. בשביל הילדים אבא הוא אבא גם כשהוא פצוע.
* אורלי   15/04/18 | 11:53
235. היא חכמה ואמיצה.אי אפשר להמשיך קשר אחרי פגיעה שיכלית.
* Smadar   15/04/18 | 11:51
234. שניכם, כל אחד בעולמו צריך להמשיך בדרכו
* אחד   15/04/18 | 11:43
233. מה שמפריע לי כאן זה שהיא לא הייתה כנה לאמר
שהיא פשוט לא אהבה אותו מספיק. ממה שנשמע כאן זה נראה כאילו היא פשוט רצתה פשוט להיות עם מישהו אחר. אין פה קשר לילדים כי המשפחה שלה ושלו כן עזרו ותמכו בה.
* ויקה   15/04/18 | 11:40
232. וואו את מדהימה! וכל הכבוד גם לבעל הטרי!
כתבה חזקה!
* יפעת   15/04/18 | 11:21
מה מדהימה?!! עשתה מה שעשתה שתשתוק !!
לומר שהיא מדהימה?? אישה קטנה ואנוכית .כנראה מיהרה לחפש אהבה חדשה מתוך דאגה לעצמה בלבד.שלא תספר שזה עבור הילדים לילדים יש אבא. לא חושבת על כל העול שנשאר להורים המתבגרים של הבעל..אישה דתיה ..אולי זה מעורר מחשבה האם הנישואים בגיל צעיר כפי שנישאים הדתיים הם אכן מתוך בשלות ובגרות ולא מתוך לחץ חברתי.מכול מקום אנוכית רודפת פרסום
* לי   15/04/18 | 16:51