תגובות (91 תגובות ב-39 דיונים)
39. כמה חרטוטים - מדובר בחינוך ולא קשור לכסף
אם הורה לא שם הצבת גבולות לילד שלו ולא שם בשביל לחנך אותו ונותן לאחרים לחנך אותו - אז הילד יגדל ויהיה לו "עשרת"
זהו זה כל העניין - אין קשר לכסף אלא נטו חינוך .
10/01/16 | 11:34
38. תגובות מתנשאות טיפשיות של בני-עשירים כאן!
הכסף ,הוסיף סוציומטיות +טפשת = פסיכופטיות !
אם אין יראת השם במקום .....והרגוני על דבר אשתי, אמר אברהם אבינו.
הכסף לרעתו של העשיר בדרך כלל , אלה אם ממש עישר את משכורתו ,
ובישראל רוב העשירים נותנים 1% לא יותר !!!
זיכרו את המשפט הקשה , " גזל-ציבור " !!!
10/01/16 | 06:51
בינתיים העשירים עושים מליארדים וצוחקים על כולם
איך הכסף לרעתם? הם חיים טוב, מאריכים ימים ונראים צעירים מגילם. הם גם חכמים יותר ויודעים לא להתייחס לדברים כמו מה שכתבת. אחרת הם לא היו כל כך עשירים.
10/01/16 | 13:32
37. שטויות והבלים
ההורים העשירים שיחדו/איימו על השופט, גם בארה"ב וגם אצלינו, לעשירים יש כוח וקוראים לזה כסף או אם תרצו, עשרת.
10/01/16 | 05:44
36. הצבת גבולות
הצבת גבולות ולא לפחד להגיד לא ושוב לא חוץ מזה ילדים לא צריכים לדעת שההורים שלהם עשירים זה מתחיל מזה, בלי מכוניות מנקרה עניים וכל מיני דברים מהסוג הזה, הרבה משמעת ואם צריך אז גם שני פליקים, ילדים לא ישלטו בהורים
10/01/16 | 05:40
35. ילד עד כיתה ו' מעורב בצורה כזאת או אחרת ב-6000 מעשי רצח
זה כלום, אני עד גן חובה רצחתי במו גופי מיליארדי בקטריות (שזה רציני יותר כי בכל זאת מדובר בחיים האמיתיים ולא בדמיות וירטואליות).
10/01/16 | 02:05
34. אין קשר לכסף
מספיק שהורים מגדלים ילד ללא גבולות. והיום הרבה הורים לא מציבים גבולות ולא מראים איך להתחשב באחר. מחנכים דור של נרקסיסטים, אם יקרה משהו ולהורים יהיה הרבה כסף אז יקראו לזה עשרת, ואם לא יהיה כסף יגידו שהוא סוציופת.
09/01/16 | 23:50
33. מספיק
נמאס משנאת העשירים
לדבר הזה יש שם "פינוק" וזה קיים בכל שכבות האוכלוסייה אז תפסיקו עם הפופוליזם המחורבן נגד עשירים
09/01/16 | 22:29
32. הורים חסרי עמוד שידרה...סטירה אחת במקום!
והילד לא יהיה רוצח סידרתי!
כן. כן .כן.
הילד שלכם צריך את זה !
אל תפחדו להתמודד עם הצד האפל שלו .
סטירה תעביר אותו לצד הנכון....סטירה יכולה להיות עונש חינוכי.
או עמידה על עקרונות....דבר שיקח ממכם זמן ועצבים.
מי אמר שילדים זה פיקניק?
09/01/16 | 19:01
31. לכל שונאי העשירים
לכו לצפון קוריאה או לעזה קומוניסטים בזויים. כל הכבוד לעשירים שמייצרים מקומות תעסוקה ויוצרים צמיחה במשק. אנשים שעושים משהו עם עצמם, במקום להתבטל ולקטר כל היום.
09/01/16 | 18:08
עזוב אותם
אלה סתם קנאים ובטלנים. שילכו לעבוד ללמוד להשקיע או להקים עסק במקום להתבכיין ולהאשים את העשירים. כמו שמדינית כולם הבינו את הפרצוף האמיתי של השמאל כך גם יגלו את הפרצוף האמיתי שלהם כלכלית.
10/01/16 | 01:08
בדורות הבאים יהיה תיקון
העשירים לא יוצרים מקומות ץעסוקה הם הורסים מקומות תעסוקה ..קפיטליזם חזירי חסר שיויון עמדות של מעט בעלי הון ששולטים בעם להיות עבדים נשלטים אליק בתוך מדינת רווחה..אינטרסים שחיטות וריכוזיות של קבוצות אנטרסנטים שיש להם את כוח השליטה והוא כסף..חוסר יושרה ..ועם לא מודע..שממשיך להצביע ביבי
23/02/16 | 06:16
30. תיאור שמזכיר חצי מילדי סביון הרקובים
עם הוריהם המפלצות
09/01/16 | 14:51
אתה הרקוב כאן
לך לעבוד ולעשות משהו עם עצמך במקום לקטר ולהתבכיין.
09/01/16 | 18:13
רואים שבחיים לא עברת בקרבת בסביון
אתה מדבר שטויות, אנשים איכותיים ביותר לעומת מקומות אחרים
09/01/16 | 21:37
29. כתבה מטומטמת... אי ידיעת החוק לא פוטר ממנו.
זה שיש ילדים מפונקים זה לא בעיה של אנשים אחרים. בעיה שלהם ושל ההורים שלהם.
אתם פותחים את הנושא הזה לדיון כאשר אין סיבה.מה שברור שאם עברת על החוק תשלם על זה ולא משנה איך גידלו אותך!!!!
ולמה אתם לא מפרסמים את שם הנערה הרוצחת שזוכתה בגלל כסף? מפחדים מתביעה? היא רוצחת לכל דבר ולא שונה מכל טרוריסט בארץ!!!!
09/01/16 | 12:22
28. תאריך לידה
צריך לבדוק תאריכי הלידה לרוב מזל דלי וקשת יש להם נטיה לעברינות
ואחוז גדול מהם יושבים מאחורי הסורגים.
09/01/16 | 08:06
תגיד לי שאתה רציני! מאוד רציני!
מה לגרפולוג, או ל "גרפולוג" ולאסטרולוגיה??. יש לך ביסוסים והוכחות לדברי ההבל שכרגע הוצאת מהפה ללא אחריות?? אדם הזוי שכמוך.
09/01/16 | 12:57
27. "עשרת"? לשופטים יש יותר נכון: "טמטמת"
והעשירים האלה סובלים בכלל מתסמונת אחרת: "שעממת כרונית". מלשון, שעמום.
08/01/16 | 17:32
26. די כבר עם השנאת עשירים שמאל בזוי
מה אכפת לכם שיש אנשים מוצלחים שעושים כסף? למה כל הצרות עין הזאת?
08/01/16 | 15:55
מה הקשר לשמאל, יא שטוף שנאה פרנואיד שכמוך??
08/01/16 | 17:33
עזבו אותו
בטח בבון חסר השכלה ופרנואיד. מזכיר קצת את הערבים שכל היום מאשימים את המוסד ואמריקה, רק שאצל הבבונים זה השמאל. מבחינתו צריך למכור את המדינה לטייקונים העיקר שהשמאל ידפק.
08/01/16 | 22:14
לשלום קשה הקליטה
ימין = קפיטליזם,שוק חופשי,הפרטה , התערבות מינימלית של המדינה בכלכלה, ושלטון ההון. שמאל = סוציאליזם, חלוקת קצבעות לחלשים, התערבות של המדינה בכלכלה, העלאת מיסים וצמצום פערים.
09/01/16 | 18:11
דודו מתוק נגמרו הכדורים?
08/01/16 | 19:11
הפתרון החדש- תגידו על משהו "שמאלני" וזה יעזור להפריך את כל מה שהוא אמר
08/01/16 | 21:21
השמאל רואה שמדינית לא מצליח לו
והוא לא מצליח לשכנע אנשים אז הוא עובר לשיטה הכלכלית. הוא מנסה להסית נגד העשירים ונגד ההפרטה. אבל אני מאמין שהאנשים מבינים שהסוציאליזם זה דבר רע שפוגע במדינה כלכלית. לא סתם מפלגות סוציאליסטיות לא מצליחות כאן.
08/01/16 | 22:20
כן, סוציאליזם זה רע. עדיף שהמדינה תהיה מלאה מונופולים ותדפוק את האזרח
תגידו, השתגעתם?? אני ימני, מצביע ליכוד כבר המערכת בחירות ה-3. ועדיין סוציאליזם זה טוב כשמדובר במוסדות המדינה ואזרחיה. למה שמנכל של חברה ממשלתית ירוויח 7 מיליון לשנה? מה קרה שאני אפרנס אותו? למה שתנובה תמכור פה ב-300 אחוז רווח? אני ימני וסוציאליסט גאה מהקפיטליזם יצא רק חזירות
09/01/16 | 09:04
אתה ימני כמו שאני יפני
אתה בכלל מבין את התפישה הכלכלית של הליכוד? אתה יודע מה זה אומר התנועה הליברלית? או שאתה פשוט שמאלני מתחזה. כן, הסוציאליזם זה דבר רע, תסתכל על קובה או ונצואלה. כל המפלגות הימניות בארץ הן מפלגות שדוגלות בקפיטליזם וכל מפלגות השמאל דוגלות בסוציאליזם. אני מאמין שהעם בוחר בהן גם בגלל השיטה הכלכלית ולא רק המדינית.
09/01/16 | 14:19
למה שיזם יסכן את כספו
ובסוף הוא לא ירוויח מזה כלום? למה שאני כיזם יסכן חלק גדול מההון שלי ואקים חברה שבסוף הרווח יהיה שולי. יזמים מסתכלים על סיכון לעומת רווח. אם הרווח יהיה יותר קטן היזם יחשוב פעמיים אם כדאי לו להסתכן. מצב כזה הוא גרוע מאוד לצמיחה במשק. כל המונופולים שיש כאן הם מתחלואי הסוציאליזם. מונופולים ממשלתיים שהופרטו ללא פיצול. ארה״ב היא דוגמה למדינה שכל הזמן בצמיחה הודות לקפיטליזם. מדינה שכל דבר כמעט מומצא אצלה.
למה שמנכ״ל ילמד ויתקדם אם הוא מרוויח כמו מטאטא רחובות? איזה תמריץ יהיה למישהו ללמוד או לעבוד ולהשקיע בעצמו אם בכל מקרה הוא יקבל קצבאות?
אתה יכול לקרוא לעצמך איך שתרצה, אבל ימני אתה לא.
09/01/16 | 16:42
צודק
עדיף שהמדינה תהייה יוון. לך תצביע למרץ זה יותר מתאים לך.
09/01/16 | 16:48
ממש רע כמו בשוודיה ונורבגיה וגרמניה
אדוני הבעיה היא האנשים בישראל ולא השיטה.
09/01/16 | 11:09
25. אף פעם לא היינו צריכים אישור
אתם מפונקים ומרגישים שיש לכם כח מנייר עם ציורים. אתם חושבים שאתם טובים יותר (גם אם אתם לא אומרים זאת במפורש). איזה ילדים עשירים לא כאלה? אלה שההורים שלהם אחראים מספיק כדי לחנך אותם כמו שצריך ומכריחים אותם לצאת לעבוד ולהעריך כסף. לצערי נראה שהיום אין הרבה כאלה אם בכלל נשארו. יותר קל לתת לילד מה שהוא רוצה ושיפסיק לבכות וייתן להם שקט. אצל המבוגרים העשירים שנולדו עשירים זה אותו דבר ואלה שעבדו קשה כדי להפוך לעשירים הם העשירים היחידים שהייתי מגדיר עדיין בני אדם.
08/01/16 | 15:43
24. כמו ג'ופרי ממשחקי הכס
08/01/16 | 15:19
23. זה מזכיר לי את לולי ניל מולל טימטום . .
08/01/16 | 13:50
22. מעניין מאוד
08/01/16 | 13:30
21. יש הבדל בין עשיר שהגיע מלמטה.לעשיר שקיבל הכל על המגש
08/01/16 | 11:46
20. כתבה מצויינת
בדרך כלל אין לי כוח לקרוא כתבות כל כך ארוכות אבל זאת השאירה אותי צמודה למסך. מאוד נכון בחלק מהמקרים.
08/01/16 | 10:14
19. כפסיכולוגית, היה לי קשה לקרוא את הכתבה הזו.
א. בגלל ההכללה המזיקה. בני עשירים לא תמיד חושבים שהם מעל כולם, והסברה הזו עשוייה להוביל ל"שנאת עשירים" לחינם. ישנם בני עשירים מחונכים להפליא. ו-ב. בגלל ההגדרה ההזויה של ההפרעה שהצמידו לאותו פושע, שכלל אינה מופיעה ב-DSM. האם הכל כשר למען הוכחת "אי שפיות" מסוג כלשהו? האם כל אחד היום יכול "להמציא" הפרעה ללא כל תימוכין מחקרי? פסיכולוגיה היא דבר מחקרי, לא אינטואיטיבי. איזה מין פסיכולוג מתגייס למען מטרה כה הזוייה ופסולה מוסרית? ומלבד זאת, אם כל דבר מוגדר כהפרעה כזו או אחרת, היכן המקום האישי של לקיחת אחריות? אנשים צומחים כי הם מתמודדים. לא כי ממציאים להם נסיבות מקלות הזויות.
08/01/16 | 09:56
צודקת לחלוטין
אני מתפלץ מהתגובות כאן. אנשים כל כך מתלהבים לשנוא עשירים ופתאום הם קבלו אישור לזה
08/01/16 | 10:59
ליערה הפסיכולוגית
קצת נאיבי להגיד שכל הפרעה מבוססת על מחקר ויש לה הןכחות . אני לא יןדעת מחקרים עשיך בחיי אבל אף מחקר הפסיכולוגיה איני חד משמעי מאחר שמדובר פה על הנפש של האדם , דבר מורכב ובלתי נראה.. קחי למשל ״ פיצול אישיית״ ישנם מחקרים המראים כי יש שינו מוחי במחלה, ויש מחקרים שמראים שאין שינוי. וDsm אומנם עוזר לסווג מחלות ובעקבות כך גם את הטיפול הראוי, אבל בהיותך פסיכולוגית האם ראית אדם שעונה על ההגדרות הקפדניות של הdsm, נכןן שלא?! למה זה? כי האדפ מורכב, הנפש אינה מתמטיקה..
08/01/16 | 12:31
טוב נגמר הזמן 44
08/01/16 | 12:35
מה בדיוק מבוסס מחקרית בפסיכולוגיה?
אולי רק הזרם ההתנהגותי, שגם הוא מלא פגמים. הזרם המרכזי, הפרויידני, אינו ניתן להוכחה אמפירית. הdsm הוא לא יותר משטות. בעיקר החלק של הפרעות אישיות. תסתכלי על ההסטוריה שלו. כל הזמן מוציאים מחלות מהdsm ומכניסים חדשות. ואיך אפשר לקבוע שמחלה מסויימת, נגיד הומוסקסואליות, היא פתאום לא מחלה? רופא שיקבע ששקלת פרקים לדוגמא היא לא מחלה יחשב לבדיחה מהלכת.
08/01/16 | 15:40
איך את כפסיכולוגית
כנראה קלינית, מסבירה את התוצאות העגומות של הפסיכותרפיה במחקרים?
08/01/16 | 15:52
תגובה לניוטון ולשאר
א. לפסיכותרפיה יש את אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר מבחינה אמפירית. ממליצה לך בחום להתעניין בכתבי העת המעודכנים ביותר ולראות את ההשפעה המוכחת מחקרית של פסיכותרפיה על מדדים שונים ברווחתו הנפשית של האדם.
ב. הזרם המרכזי הוא כבר מזמן אינו פרוידיאני אלא דינמי. גישות רבות בתוך הזרם הדינמי ניתנות לאישוש ולהפרכה ולכן ניתנות למחקר אמפירי.
ג. ה-DSM הינו ספר אבחנות מבוסס סטטיסטיקה ולכן כמעט תמיד אינו יקלע לכל אדם. חרף הביקורת שיש לי על שיטת האבחון הזו, אחד היתרונות שלו הוא שהוא מציב רף למה נחשב הפרעה נפשית ומה לא. מכיוון שכך, מפריע לי שאנשים מרשים לעצמם להמציא הפרעות נפשיות חדשות לבקרים. מחר אדרוס אדם ועורך דיני יגיד שזוהי לא אשמתי אלא שיש לי "הפרעת פרנויה מסוג הולכי רגל"? או שלחילופין ארצה לגנוב מהסופר ואשיג חוות דעת שטוענת כי אני לוקה ב" הפרעת אישיות מסוג חולשה ללחמניות"?
ולכן ה-DSM הינו ספר בעייתי מאוד, אבל לפחות ניצב כאן רף שאמור למנוע משרלטנים להמציא הפרעות כאלו ואחרות.
ד. בעיניי פסיכולוג שמשתף פעולה עם סיבובים מסוג זה מבזה את המקצוע, לא פחות.
08/01/16 | 21:20
ואני מאוד לא אוהב את השיטה של הdsm
אני חושב שההתייחסות להפרעה צריכה להיות: עד כמה זה מפריע לי בחיים. או האם אני רוצה לשנות את ההתנהלות שלי. הרי גם אדם שתאובחנו אותו כסובל מהפרעה כזאת או אחרת ולא רוצה להשתנות לא יגיע לטיפול. אולי למעט מקרים שהוא מהווה סכנה לעצמו או לסביבה. אם מה שאתם מגדירים אצלו כהפרעה לא מפריעה לו בחיים והוא שלם עם זה שום אבחנה לא תעזור.
09/01/16 | 00:48
מסכימה איתך, דוד.
לרוב זו אכן ההתייחסות. לא מטפלים
באנשים שאינם חשים סבל מההפרעה שלהם, אלא אם כן זה מסכן את הסביבה / את עצמו. אגב, ה-DSM זהו ספר אבחנות פסיכיאטרי, לא פסיכולוגי.
09/01/16 | 08:54
ליערה
את צודקת שיש בעייה בתחום. ואי אפשר שכל אחד ימציא הפרעה. אבל הפסיכיאטריה אמורה להיות תחום ברפואה. וברפואה הכללית יש מחלות נדירות שלא מופיעות בicd או ספרי אבחנות אחרות. תסמונת גראסיל לדוגמא. הבעייה של הסתמכות על ספר אבחנות יכול להיות בעייתי במקרה של מחלות נדירות, ואנשים שסובלים מהן יסבלו סתם. כן פסיכיאטר לא יוכל להגיד שאדם סובל מ"הפרעת פרנויה מסוג הולכי רגל", רופא לדוגמא יוכל לזהות מחלות נדירות. הוא יכול למצוא חריגה ביולוגית מסויימת ולאבחן מחלה. אני מבין שתחום בריאות הנפש הוא תחום בעייתי, אבל לקבוע שכל הפרעה צריכה לעבור דרך הdsm גורמת לבעיות.
09/01/16 | 19:13
18. שימו לב טוב לשאלת הסיום.......
08/01/16 | 07:59
17. בשני המקרים ההורים העשירים השתמשו בקשרים ובכסף שלהם על מנת להשפיע על השיפוט
או החוסר שיפוט
08/01/16 | 03:03
16. אכן כפי הנראה הטיפול הנכון הוא בבית כלא ולא במעון פסיכאטרי
08/01/16 | 02:06
15. כתבה מסיתה
גדלתי בהרצליה פיתוח. היו שם אנשים טובים ורעים, כמו בכל מקום. היתה תנועת נוער וילדים זרמו אליה בהמוניהם. בצבא התנדבו ליחידות מובחרות, כיום רבים מאלו שגדלתי איתם אנשים תורמים ופעילים, מגדלים ילדים למופת. כמו הילדים המקולקליםקטנה מאוד, אולי אחד או שניים בכיתה. סביר לחלוטין ולדעתי לא שונה מכמות המגעולים בכל מקום אחר.
08/01/16 | 00:10
מה הקשר?
הכתבה אומרת שהתנאי ל"תסמונת" היא לא רק הכסף, יש עוד מאפיינים והכי חשוב- חינוך...
אז הכתבה לא מסיתה וגם לא מדברת על ילדי הרצליה פיתוח, אתה יכול להירגע
08/01/16 | 08:38
אני רגוע, תקראו את התגובות
בכלל, אלו שאומרים לי שהאמת כואבת הם האנשים הכי מתנשאים שקיימים על פני כדור הארץ, חוץ מאלו שאומרים לך שאתה מכחיש. אנשים קוראים את התכבה ואומרים ״עשירים חושבים שמור להם הכל״ ועוד הכללות גסות שרק מזינות שנאה. אז כן, קראתי את הסוף, בהחלט, אני אדם יסודי. רוח הכתבה היא מגעילה והתגובות בהתאם.
08/01/16 | 10:58
האמת כואבת , לא כל עשיר סובל מה הבעיה הזאת אך יש לא מעט
אין פה שום הסתה, רק להביא לידע הציבור תופעה נפשית שאפשר למנוע על ידי הצבת גבולות נורמלים.
לכאורה יש לא מעט מקרים בישראל רצח דרק רוט, האונס על ידי בני נוער שתופסים נערה חלשה ומנצלים אותה דבר שקרה לא מעט בישראל.
08/01/16 | 08:56
קראת עד הסוף?
לא הייתה הכללה, הייתה ביקורת כלפי הורים מסויימים. המילה הסתה עוברת זילות בזמן האחרון. הסתה זה עידוד למעשה אלימות. איפה ראית את זה בכתבה?
08/01/16 | 09:24
רק מוכיח את מה שהכתבה אומרת
הרבה מחמאות לחברה שלך . רק מוכיח שכסף סידר לכם את החיים ושאתה רואה את זה כתקין לחלוטין ולא נרקסיסטי בכלל .
עצם העובדה שבמקום בו יש כסף יש גם ריכוז גדול של אנשים שהתגייסו ליחידות מובחרות מסביר את עניין ה"לקבל הכל בקלות בחיים " . ככה זה כשהכסף של אבא פותח דלתות ולא היכולות האישיות .
08/01/16 | 18:22
14. מזכיר את ארבל אלוני שרצח את דרק רוט
(ביחד עם משה בן איבגי). אביו של אלוני, עו"ד אמיד, הטיל טרור על הנהלת ביה"ס על העיריה ועל המשטרה וחיפה על כל מעשיו של בנו (אלימות קשה, גנבות , ונדליזם וכו'). הפשעים הלכו והקצינו, אף אחד לא עצר אותו...
הכל ישנו בסרט "באזז".
07/01/16 | 22:25
13. העשירים חושבים שהם מעל כולם וגורמים להתדרדרות החברה-
העשירים חושבים שהם מעל כולם וגורמים להתדרדרות החברה.
החברה תדרדר עד שהעשירים יסבלו ממנה הכי הרבה.
כל פעולה גוררת תגובה.
סיבה ותוצאה.
אין פעולה ללא תגובה ואין מעשה ללא תגמול.
07/01/16 | 20:33
תרגע שמאלני
מי שחושבים שהם מעל כולם אלה אנשי השמאל.
07/01/16 | 23:34
זכית הרגע בתואר התגובה המטומטמת והלא קשורה
08/01/16 | 07:42
מה לא קשור?
השמאל תוקף ומשתלח בעשירים ללא סיבה. בשבילו עדיף שנהיה כולנו עניים, העיקר שהטייקונים לא יהיו עשירים. את לא רואה שמדובר בכתבה מסיתה? שמוציאה את ילדי העשירים באור רע.
08/01/16 | 15:34
באמת שלא הבנתי מה הקשר בין שמאל וימין, אבל סבבה
08/01/16 | 09:58
בגלל שהשמאל הוא נגד העשירים
ונגד הטייקונים. הוא מתנגד למתווה הגז ודוגל בשיטה הסוציאליסטית.
08/01/16 | 15:30
אם לא הבנתם אז מי המטומטם?
ימין=קפיטליסטי ובצע כסף. מי שנגד עשירים והאפשרות להתעשר הוא שמאלני=סוציאליסטי.
08/01/16 | 15:46
יש ימנים שהם לא קפיטלסטים ויש שמאלנים שהם כן קפיטליסטים
מי שעושה קביעות שימני=קפיטליסט ושמאלני=סוציאליסט הוא אידיוט שרואה את העולם בראייה צרה ועקומה
08/01/16 | 19:50
ההבדל בין ימין ושמאל הוא קודם כל כלכלי
אחר כך מדיני ולאומי, ובסוף ענייני דת ומדינה. כך שימין תמיד יהיה קפיטליסטי ושמאל סוציאליסטי. ככה זה עובד בכל העולם. זה שבארץ הנושא המדיני קודם לגלגלי לא אומר כלום. למרות שגם בארץ יש חפיפה בין ימין מדיני וכלכלי ולהיפך.
08/01/16 | 22:11
12. דעתי
הם חושבים שבגלל שיש להם כסף הם מעל כולם מעטים האנשים מעטים מאוד מאוד מעטים שיש ביניהם אנושיים
07/01/16 | 20:26
11. מעשיר
07/01/16 | 19:29
10. כתבה מעולה
פחות נהניתי מן המסקנה שהגעתי אליה סופית. כסף משחית כל חלקה טובה.
07/01/16 | 19:26
9. כתבה מרתקת!
ארי פינס, כתבת נפלא. על נושא מרתק ומדאיג בוזמנית. יובת קריאה
07/01/16 | 19:25
8. לילדים שלי עשרת בגלל הסבתא
07/01/16 | 19:24
7. קשקוש מוחלט. הם יודעים טוב מאוד להבחין בין טוב לרע
ולראייה - כשמדובר באינטרסים האנוכיים שלהם הם יודעים בדיוק מה טוב ומה לא. צריך להגדיר אותם בפשטות, בדיוק על פי מה שהם - ילדים (שהופכים למבוגרים) מפונקים ללא גבולות שהתרגלו לקבל כמובן מאליו את כל מה שהם רוצים. מכאן ועד לרוע צרוף שעשוי להגיע גם לרצח הדרך קצרה.
07/01/16 | 18:55
מדהים הניתוח שלך!
אני מבין שהטענה שלך היא טענה מוכחת ובדוקה לאחר ניסויים רבים.
בכתבה הזאת הביאו פרופסורים ממדרגה ראשונה, ואתה החלטת שהכל קשקוש מוחלט ובולשיט. אני מציע לך במהלך החיים לא לפסול דעה של אנשים, גם כשיש לך דעה אחרת.
07/01/16 | 23:00
6. כתבה יפה מאוד . עד הקטע של מה צריך לעשות.
יש רק דרך אחת כדי לפעול בחינוך הילדים חמלה אהבה התחשבות וכו וכו שיש משהו שנותן בך חיים כל רגע מחדש . ושיננתה לבניך. החינוך של הילדים לפי התורה הקדושה היא נותנת לילד הכרה עמוקה מקטנות שיש בעל הבית לעולם ממילא הוא רואה הכל שומע הכל כך שההתנהלות שלי עם הסובבים אותי היא שאנחנו לא לבד וזה נותן את הכח להמנע מהחלטות הרסניות כנל
07/01/16 | 18:33
בטח, הדת מלאה חמלה! ורואים את התוצאות שלה בכל המזה"ת
אם בגילך המתקדם אתה עדיין צריך דמות דמיוניות כדי להתנהג באופן מוסרי, מצבך רע!!
07/01/16 | 22:58
תגובה יפה כנסו לדרך המלך
07/01/16 | 23:14
אין שום קשר לדת
אנשים בעייתיים יהיו תמיד בעייתיים. אם הם יהיו דתיים הם ימצאו צידוקים דתיים להתנהגות שלהם. יש אנשים דתיים שעושים דברים נוראיים ומוצאים לכך צידוקים.
07/01/16 | 23:36
מההה הקשרררררר?????????????
08/01/16 | 00:39
דווקא יפה רואים במזה"ת ואיך שזה קשור כן לדת .
רואים את ההבדל העצום בין חינוך לחינוך בגלל זה אי אפשר להשוות בכלל בין חינוך שהדגל שלו זה ואהבת לרעך כמוך כמו שרבי עקיבא אומר .לבין החינוך של העמים מסביב . לא יעזור מה שהילד יונק שהוא קטן על זה מושרשים כל חייו לטוב ולמוטב וכמובן בגיל בוגר יותר ברור בידיעה שהחבר חלילה לא דמיוני אלא גלוי ומלא עולם בגלל זה קוראים לנו יהודים על שם ההודאה במציאות הבורא .
08/01/16 | 15:21
כן חינוך דתי הכי טוב
לירוק על ילדות בנות 7, לחיות כטפיל על חשבון משלם המיסים, לשנוא את המדינה, להשתמט מהצבא, לתת שוחד, לפגוע מינית בילדים מסכנים. אכן החינוך הטוב ביותר
08/01/16 | 15:58
אבי כל מה שנתת דוגמאות קורה באחוזים הרבה יותר גדולים בהרבה בחינוך החילוני שנותנים וכופים עלינו מקום המדינה (החילונית )
אז אל תברר לנו במוח . אם היו מפרסמים כל יריקה של ערבי או להבדיל יהודי חילוני אז.. תחשוב לבד.
09/01/16 | 19:07
רק שהדתיים עושים את זה בשם הדת
והחילונים לא עושים את זה בשם החילוניות.
10/01/16 | 12:44
כדי לאמת את דבריך אתה צריך לבדוק את ה"דת" שלהם ואז תבין שאין שום שחר לדבריך
לתפוס 0.001 אחוז מהחרדים שיורק על ילדה ולדון את כל העדה זה קצת בעייתי . האחוז העצום בהרבה יותר בחברה החילונית שמקולקל ויש הרבה דוגמאות רק מראה לך ש החילונים עושים את זה בשם החינוך הקלוקל.
10/01/16 | 16:31
ומה אם אלה שמשתמטים?
גם הם פחות מאחוז? ואלה שחיים כמו טפילים על חשבון משלם המיסים.
10/01/16 | 17:23
הנסיון להפריד בין הצבא לחרדים זה רעיון של המדינה מהקמתה אם היו רוצים אחרת אז היו נותנים את התנאים המתאימים
להם ולא עקירה מכל הערכים שגדלו עליהם. למרות שהיום כבר אלפים משרתים .לגבי המסים נראה לי שאתה לא עוקב בתקשורת אחרי הגנבות של עשרות מליונים של הסלבס מכספי המדינה. וזה רק מה שנתפס תאר לך כמה עוד יש ?! מה שמפריע זה החרדי עם 9 ילדים שרק רוצה לחנך ולגדל על טוהר המידות והפשטות ואהבת הבורא. כמובן המילה טפילים ממש מתאימה אחרי שמגלים חולדות שנוגסות בלי הכר בכספו של משלם המסים .
11/01/16 | 08:54
5. כתבה טובה
כתבה טובה, מעניינת ומסקרנת
07/01/16 | 18:15
4. יש לזה שם פינוק. מספיק להצטדק
וכל תירוץ אחר הוא התעלמות מהמציאות. שאין הצבת גבולות אז שגדלים הכל מותר
07/01/16 | 18:14
3. אחלה כתבה!
07/01/16 | 17:43
2. הסיפור עם הילד שנהג אני מכיר
היה לנו טקסט על המחלה הזו במבחן באנגלית
07/01/16 | 16:01
חחח, גם לנו
09/01/16 | 22:15
1. מעניין
סוף סוף כתבה עם עומק
07/01/16 | 15:52