החדשות
תגובות (111 תגובות ב-58 דיונים)
58. חייבים לשנות משהו בחשיבה שלהם.
החלטה מטומטמת לבטל בגרויות בכיתה י'. כיתה י"א מספיק עמוסה, אז בשביל מה סתם להעמיס יותר? טמטום של משרד חינוך.
* תלמידה בי"א   28/11/13 | 23:45
57. שאלה
גם למקיפים יורד החופש??????
* זוהר   28/11/13 | 23:09
56. בלבולי מוח סטודנטים ישמרו על הילדים
הרי שהמורים נמצאים בחופש. סטודנטים אומללים יאלצו להישאר לשמור על הילדים שלכם. הורים שיש להם כסף יקחו את הילדים שלהם לקייטנה שווה עם פעילוית חוץ. העניים יותר ישארו בכותלי בית הספר ללא שום פעילות חוץ, כי אף שר חינוך לא יקח סיכון לשלוח 600 ילדים עם סטודנטים לא מנוסים. בקיצור, הילדים המסכנים של החד הוריות וההורים מהמעמד הסוציו אקונמי הנמוך ישארו שם, האיכותיים יותר יטוסו לחו״ל , ילכו למקומות שווים יותר. כל הכבוד לשי פירון, מנציח את מעמד העניים. מעבר לזה הכתות כיום מורכבות מתלמידים משולבים שזקוקים למסגרות חינוך מיוחד אבל לפי חוק זכאים להישאר בחינוך הרגיל. לחלקם יש הפרעות קשב רציניות וחלקם עם בעיות התנהגות קשות, הם יהיו בקייטנות האלה כי באחרות לא יודעים להתמודד עם בעיות אלימות ומשמעת. מה נותר להגיד?? ושיהיה בהצלחה לסטודנטים עם ההתמודדות בבעיות האלימות שיתעוררו בקייטנת בייביסיטר (אני כבר צופה את הטלפונים מההורים הזועמים)
* מורה נופשת   28/11/13 | 22:37
55. חופש להורים
הורים מתלוננים שמערכת חינוך לא טובה ומצד שני נלחמים לחופש של להם מהילדים שלהם איך זה בדיוק מסתדר בכל אופן אפשר לאמר יחי החופש של ההורים מהילדים
* לי   28/11/13 | 17:32
54. נגד
אני מזה נגד שיקצור תחופש גם כך החופש קצר עוד להקצר אותו וזאת שנה מי שלומד בכיתה יא או יב אז אני מתנגדת לקיצור החופש ! לפי דעתי זאת הגמזה שרוצים לקצר בחודש את החופש הגדול
* מאיה תלמידה בכיתה יא   28/11/13 | 14:20
מקצרים רק לתלמידי יסודי
* תלמידה בי"א   28/11/13 | 23:46
מה יש לך
זה רק ליסודי ולגנים תקראי
* תמיר   29/11/13 | 00:21
53. הוא שר חנוך אבל הוא לא בכיתה עם 30 תלמידים!
סתם זבללללללללללל...ימח שמו וזיכרו
* סודני   28/11/13 | 14:03
52. גרוע מאוד ההורים פשוט שונאים את הילדים המוזנחים שלהם!!!
* סודני בע"מ   28/11/13 | 14:00
51. השר שנחנק מ"החדרות בכלא"...
ממשיך לשגע את המדינה.זה לא רציני !
* אלי   28/11/13 | 13:45
50. חבורת "אין עתיד" ממשיכה להתל בציבור !
במקום לדווח לציבור שלא הצליחו לשכנע את המורים להאריך את שנת הלימודים על חשבון החופש הגדול שלושת שרי המפלגה הקיקיונית יוצאים בהכרזה בומבסטית שקרית... מה שיקרה הוא שמי שלא יכול לממן קייטנה לעשירים עבור ילדיו יקבל מעין שמרטף בתשלום ע"י סטודנטים. בנוסף לכך הורגלנו שכאשר יש "רפורמה " כזאות היא מולידה מיסים נוספים בטענה שאין ארוחות חינם! פשוט נמאסתםםםםםםםםםםםם.....
* משה   28/11/13 | 13:42
49. נגד
אסור זה הזמן שילדים נהנים וגם את זה אתם לוקחים
* רוני    28/11/13 | 10:45
48. קיצור חופש
חיכיתי כל כך הרבה זמן שיגיעה יום הזה
* יבס   28/11/13 | 09:56
47. מצויין!! יש כ"כ הרבה חופשים במהלך השנה : סוכות שבוע,חנוכה שבוע, פסח 3 שבועות ועוד... זה ממש מוגזם!!
* מורן   28/11/13 | 09:09
46. זה לא מספיק!! צריך שיהיו לימודים לכל התלמידים
עד חודש אוגוסט! ולהוריד את חופש חנוכה!
* אביטל   28/11/13 | 08:00
45. לא כפת לי אני בתיכון
* י   28/11/13 | 07:47
44. לא אתן שקל
למה שאני אצטרף לתת למורים עוד כסף למה מה הם עושים אמני לא צריכה שבת שלי תלמד גיוגרפיה מורשת ! זה שטויות תלמדו מה שחשוב באמת הבית ספר רוצים פשוט לגנוב מאיתנו יותר כסףף י!!
* יופי תהרסו לילדים תהנאעה !!   28/11/13 | 07:43
43. מדהים!!!!!! במהרה בימינו אמן!
* רות   28/11/13 | 07:35
42. מורה שחוק - מורה גרוע
וזה יוביל לנורים עייפים ושחוקים כי מה שלא מורה אין לו מושג כמה עבודה זו!!!
* דן   28/11/13 | 07:17
41. לאאאא התעללות בילדים
* גל   28/11/13 | 03:36
40. מעולה!! הגיע הזמן!!!!
אין לילד בגיל בגלאי יסודי מה לעשות חודשיים בבית בעוד שההורים עובדים כרגיל!!! הגיע הזמן שמישהו יעשה משהו!
* מלי   28/11/13 | 00:06
מסכימה איתך בהחלט,,,,,,,
* שוש   28/11/13 | 03:42
חופשת הקיץ
את טועה מאוד בחודשים האלה מאוד קשה ללמד רגיל אלה אם יהיו פעילויןת שמתאימות לחופשת הקיץ העבודה עם ילדים לא פשוטה בכלל הדור מאוד קשה וההורים יותר ויותר מקשים
* סייעת   28/11/13 | 06:50
לא
למה שהילדים יצטרכו לסבול את כל כך שונאת את הילדים שלך!?
* לא   28/11/13 | 07:44
39. הפירו(מ)ן ההיפראקטיבי מכה שנית...
* המיואש   28/11/13 | 00:01
מעולה
* חסוי    28/11/13 | 00:56
38. עוד כסף למורים מה פתאום
ממילא הם מקבלים שתי משכורות בחופש מבלי לעבוד ואני חושב שיש להם מספיק תנאי העסקה טובים ושיש להעמיד אותם לעבודה בחופש וזהו מקבלים משכורות של רופאים לשנה שלמה למרות שהם עובדים רק 9 חושים בשנה
* מוחמד    27/11/13 | 23:50
כמה בורות בתגובה אחת!
הסיבה שהמורים לכאורה מקבלים משכורת בלי לעבוד היא, שבמקום שיקבלו משכורות גבוהות יותר במשך 10 חודשים בלבד, הם מקבלים משכורות נמוכות יותר במשך 12 חודשים. אין יום אחד שבו הם סתם מקבלים עליו כסף בלי להזיז שריר...
* כנס מוחמד   28/11/13 | 00:56
חצוף!
היית פעם מורה? פעם בחיים שלך עמדת מול כיתה של 30 תלמידים? אם יצאת כזה חצוף כנראה שגם תלמיד לא היית. אני גאה בשר החינוך שלנו! ומתביישת באנשים כמוך. אין לך ערך לא למורים ולא לבעלי סמכות באשר הם. מי חינך אותך? זו השאלה!
* מורה   28/11/13 | 07:28
37. עוד כסף למורים מה פתאום
ממילא הם מקבלים שתי משכורות בחופש מבלי לעבוד ואני חושב שיש להם מספיק תנאי העסקה טובים ושיש להעמיד אותם לעבודה בחופש וזהו מקבלים משכורות של רופאים לשנה שלמה למרות שהם עובדים רק 9 חושים בשנה
* מוחמד    27/11/13 | 23:50
לך להיות מורה עם אתה חושב שזה כל כך טוב!
רואים שאתה תת רמה ולא מבין כלום מהחיים שלך!!!!!!!!!!!!
* סודני   28/11/13 | 14:01
36. פירון חולה נפש לכאורה
האיש חולה צומי מפחד מביקורת ולכן עושה את הכל בלי מחשבה וכו'
* אריר   27/11/13 | 23:47
35. לקצר לקצר הלוואיייייייייייייייי............
* המון כסף עולה החופש הגדול   27/11/13 | 23:35
34. בכל העולם יש חופש גדול
* מ   27/11/13 | 23:32
33. וואלה לא אכפת לי כ"כ חח
* תלמיד יב'   27/11/13 | 22:55
32. למה לקצר
חייבים. חופש, חודש לא מספיק להטענה נוספת, חייבים להתרענן ולהתנתק לפחות חודשיים... מסכנים התלמידים והמורים
* אוהבת חופש   27/11/13 | 22:54
31. למה לקצר
חייבים. חופש, חודש לא מספיק להטענה נוספת, חייבים להתרענן ולהתנתק לפחות חודשיים... מסכנים התלמידים והמורים
* אוהבת חופש   27/11/13 | 22:54
30. סוף סוף בא לציון גואל - היגיע הזמן
* מלי   27/11/13 | 22:54
29. חי בלללה לנד
שי פירון חי בללה לנד הכל קורה בגדול ...(ולא שווה כלום)
* X MAN   27/11/13 | 22:35
28. תלמידה
את הנשמההההה הוצאתם לנו כבר
* תלמידה    27/11/13 | 22:20
27. מהפכה חברתית לטובת כולם-הורים יכולים לעבוד בראש שקט
מי שיכול לממן לילדיו קייטנות מיוחדות כמו סאמרסקול באנגליה או קייטנת צלילה עם דולפינים, לבריאות. אבל יש המון משפחות שמתקשות לממן קייטנות ל3 ילדים אז בשבילם חודש חינם זו. מהפכה חברתית!!!
* להורים קשה לממן קייטנות יקרות לילדים   27/11/13 | 22:15
המורים לא פראיירים
נראה לך שהמורים רוצים להיות על תקן מצילים בחודש יולי? למה אתה חושב שהם יסכימו לעבוד באותם תנאים כמו בימי העבודה הרגילים? מה גם שאם לא לימודים הממשיכים את תוכנית הלימודים זה בתכלס קייטנה לא המשך סדיר של לימודים כי לא בטוח שכל ההורים יוכלו להרשות זאת לעצמם ואז זה בדיוק כמו מסגרות קיימות. אם המורים לא ישבתו בכל הנוגע לזה מאיפה אתה חושב שיבוא הכסף לממן את "התוכנית הגאונית" מהכיס של ההורים שיצטרך לממן את המורים שבעצם יוותרו על תנאי העסקה הבסיסיים שלהם. המורים צריכים להתנגד לזה. מה שכן פירון יכול להציע זה קייטנות מוזלות בסבסוד משרד החינוך, אבל לא תוכנית לימודים בעיקר לא לקטנים כי עם כל הכבוד רוב הבלאגן בחופש הגדול נגרם מהגדולים ששותים אלכוהול ועולים לרכבים הקטנים הולכים לישון גג בתשע
* נראה לך   27/11/13 | 23:16
26. אין שום סיכוי
חופש הגדול הוא האור בקצה המנהרה אחרי שנה של עבודה שנמשכת 24 שעות ביממה. רמת השחיקה והקושי כל כך גדולה ודווקא ממקום של מורה שאוהבת מסורה ומשקיעה בלי סוף. מאידך אני מחכה לזמן איכות עם ילדיי אחרי שכל השנה אני יומיים בשבוע משתלמת עד שבע בערב ורואה אותם מעט. ממש חוצפה ואני מזמינה כל אחד לבוא להחליף אותי לשבוע אחד.
* מורה ואם   27/11/13 | 22:14
תהיי מזכירה במקום זה
* כל מקצוע שוחק וקשה   27/11/13 | 22:58
כל מקצוע שוחק וקשה!
בדיוק, כל מקצוע שוחק וקשה, לא משנה במה את עובדת בסופו של דבר. הוראה זה המקצוע היחיד שמקבל חופשה מעבודתו (וגם זה בגלל החופש של התלמידים). צריך להגיד תודה על מה שיש ולא להתלונן שיש "רק" חודש חופש?! מקתועות אחרים לא מקבלים אפילו את זה....
* דור   28/11/13 | 03:14
תנשמי, את לא חייבת, שבי בבית עם הילדים שלך
הרי כתוב שהמורים שישתתפו... לא יחייבו... (הבנת הנקרא) אז שבי לך בבית עם ילדייך ותהני מהחופש. ואגב, את לא עובדת 24 שעות ביממה... (קצת לחשוב לפני שכותבים תגובה)
* רחל   28/11/13 | 07:38
חופשת הקיץ נמשכת חודשיים אבל מה עם שאר החופשות במהלך השנה???
עם כל הכבוד כולנו עובדים קשה כל השנה ולנו אין את הפריבילגיה להיות בבית עם ילדינו בחופש. חוץ מחופשת הקיץ הנמשכת חודשיים, יש מלא חופשים במהלך השנה כמו: חגי תשרי שבועיים , חנוכה שבוע, פסח 3 שבועות . ומה עם החופשים הקצרים ? פורים ל"ג בעומר ושבועות!! כ"כ הרבה חופש!!!! אז על מה התלונות???? אתן המורות בבית עם ילדיכן ואנחנו אלה ששוברים את הראש לגבי סידור לילדים.
* מורן   28/11/13 | 09:28
25. מעניין למה המורים מתנגדים.למי בארץ יש תשעים ימי חופשה בשנה
בכיינים.זהו שהעבודה שלכם לא הכי קשה.והשכר שלכם ממש לא הכי נמוך. יום בשבוע יום חופשי. תשעים ימי חופש מצטברים שנתי. שנה שבעית שבתון קשים החיים להגדיל תחופש ומיד
* שי   27/11/13 | 22:13
גיבור גדול!!!
הילדים הופכים לקשים מיום ליום ועבודת ההוראה שוחקת וקשה ,עובדה שהורים מתחרפנים מיום חופש עם ילדיהם, מה יש זה הילדים שלהם?! נראה אותך מורה ל40 ילדים שמחציתם נדרשים לרטלין ולא לוקחים.
* מורה   27/11/13 | 23:01
חופשה
כל הכבוד את צודקת
* סייעת בגנים   28/11/13 | 06:53
נסה להשתלט על כיתה של ילדים ואז נראה אותך
תשרוד יום אחד בכיתה של 35-40 ילד עם אינספור בעיות גם בעיות קשב ולעיתים גם אלימות לסוגיה ואז תגיד אם זו עבודה קלה. לא החשבת את העבודה שנעשית מהבית בתקופות מבחנים וכו'. קצת כבוד
* לא מורה   27/11/13 | 23:19
כל כבוד חיימשלייי
* סודני   28/11/13 | 14:02
תפסיק להתבכיין
אם אתה כזה חכם והחיים של המורות דבש, אז תפסיק כבר להתבכיין בכל טוקבק ולך תהיה מורה. או שההשכלה ל מאפשרת לך ללמוד במוסד ללימודים אקדמיים? תספיק להתבכיין קנאי
* מורה   28/11/13 | 00:32
את בטוחה שאת מורה???
כי מורה שמגיבה כך לא ראוי שתהייה מורה, ואם אין לו השכלה אקדמית הוא טוב פחות? לא לכולם יש השכלה שמאפשרת ללמוד במוסד אקדמי ולא לכולם יש יכולת כלכלית ללמוד במוסד אקדמי ואם לך יש תואר אקדמי למה בחרת להיות מורה ולא עורכת דין או מקצוע רם מעלה אחר? אין לך את הכישורים לכך? קצת חשבון נפש, תעשי רענון למערכת הפנימית שלך ותנוחי.
* ...   28/11/13 | 07:55
מזמינה אותך ליום אחד...לא בעצם שעה אחת
להיות בנעליים שלי כגננת מול 35 קטנטנים, פיפי קקי, כינים, דלקות עיניים, הוא עשה לי הוא לקח לי.... אם ההוא ההיפראקטיבי וההוא שיש לא בעיה רגשית וההוא שתקעו לו נר בטוסיק ושלחו לגן למרות שקם עם 40 חום וההיא המפונקת וההוא שלא יכול להפסיק להכניס את הידיים לתוך המכנסיים ולגרד ואז לבוא ולחבק אותך.... אם כל ההשקעה היומיומית, כולל בימים חופשיים וכולל בהחלט ברוב השבועות בחופש הגדול. כי אוגוסט כולו מוקדש להכנה לשנה הבאה. והשתלמויות בלי סוף ותואר שני.... והשיא המשכורת המעליבה והמגוחכת שלהתחיל את החודש אי אפשר אתה פשוט לעג לרש!!! הייתי הרבה דברים בחיים אבל להיות גננת זה הדבר הכי קשה והכי כפוי טובה שיש! זה חייב להיות בדם שלך כמו אמונה או אידאולוגיה אחרת אתה לא נשאר אפילו לא חמש דקות!!
* גננת   28/11/13 | 07:07
ובכל זאת בחרת להיות גננת...
בחרתן במקצועות האלו... מדוע? כדי להתלונן כמה קשה להיות מורה/גננת/סייעת/מזכירה בבית הספר... לכל מקצוע יש את היתרונות והחסרונות שלו. כשאנו בוחרים מקצוע ונשארים לו לאורך השנים זה סימן שיש לצד הקושי גם גמול ושכר נאה, גננות ותיקות מרוויחות יפה מאוד, מגיעות בשמונה בבוקר ומסיימות בשתיים בצהריים, את כל החגיגות אתן חוגגות כבר מזמן בשעות הבוקר ולא אחה"צ'/ערב כבעבר (אני ובעלי מפסידים שעות עבודה - לא אתן...) שנמשיך?? ההורים לא מקטרים וזועקים כי הם לא אוהבים את הילדים שלהם וכי לא טוב להם להיות איתם, הם זועקים מכיון שהחודשיים האלו עולים הון תועפות!!! כל יולי אוגוסט לארבעה ילדים כשלי נסגר ב- 10,000 ש"ח לפחות - אין ימי חופשה כראוי במדינה בהתאם לימי החופש של הילדים מבית הספר ולכל חופשה צריך לדאוג לביביסיטר/קייטנה/צהרון ולמי שיש ואפשרי - אמא ואבא, דודים, חברות, ואתן בבית עם הילדים שלכן אז די להתלונן כל הזמן. יש דבר כזה שנקרא הסבת מקצוע - תתכבדו.
* ....   28/11/13 | 09:58
בחרתי כי כמו שאמרתי זו אידאולוגיה ואני אלופה בזה!!
כל הקשיים שפירטתי הם קשיים אובייקטיביים שהחברה צריכה לדאוג לטפל בהם. הם תעודת עניות לחברה! אני מאמינה שהתפקיד שלי בעולם הוא לחנך ובכך תרומתי לחברה. לא הגעתי לכאן על מנת לצבור הון ונכסים אלא על מנת לגדל ילדים, לחנך ילדים וזו אני! יכלתי להיות הרבה דברים ואני עדיין יכולה אבל יש לי אידאולוגיה ואמונה חינוכית. בניגוד לדעה הרווחת לא כל מי שמורה הולך לזה כי לא יכל להיות משהו אחר. לפעמים זה ההפך. דווקא בגלל שיכלתי להיות כל דבר בעולם בזכות הגננת המדהימה שהייתה לי ובזכות המחנכות הצדיקות שהיו לי הרגשתי חובה להעביר את זה הלאה!!! אז בגלל שאני אידאליסטית הילדים שלי צריכים להסתובב עם חורים בנעליים? זה סיבה לנצל אותי עד העצם???
* גננת   28/11/13 | 10:20
24. לקצר תחופש בחודש וחצי בלי מכבסת מילים
הנוער במשך תשעים יום בשנה נהפך לנוער עברייני באשמתנו. בגלל שהם משתעממים בלי מסגרות חנוכיות. הגיעה הזמן לבטל את כל החופשים קיץ חגים ושוב חגים וחוזר חלילה.....
* שי   27/11/13 | 22:08
23. זו קייטנה לילדים ההבדל הוא רק המחיר....
* עבודה בעניים של שר החינוך   27/11/13 | 22:05
22. שר הרייטינג
בטח שמתם לב לתזמון של ההודעה - היום הראשון לחופשת חנוכה. מטרת ההודעה היא להרגיע את ההורים וקצת רייטינג. עד פורים השר יחליף דעה. כבר התרגלנו אליו...
* שטויות   27/11/13 | 21:55
21. מה זה פעילות חינוכית שהיא לא חובה לתלמידים?
אותי מעניין מה זה פעילות חינוכית שהיא לא חובה לתלמידים בחודש יולי. ההורים ישלמו סכום סימלי והמורות יקבלו תוספת שכר סימלית. במילים הרבה יותר פשוטות - המורות יעשו בייביסיטר לילדים עבור תוספת שכר סימלית. ביזיון!!!!!!! מעניין כמה מורות יסכימו לעבוד בתכנית הזאת?
* מורה ביסודי   27/11/13 | 21:51
כמו קייטנה, למה בייביסיטר?
בגני החינוך המיוחד זה כבר ככה שנים וממש לא מדובר בבייביסיטר, אלא בפעילות חינוכית חווייתית ומהנה במיוחד עבור הילדים!
* גננת   27/11/13 | 22:11
אני לא זה בטוח!!!!!
* מורה   27/11/13 | 22:11
מורה שלא מוכנה להיות בייביסיטר
אני בטוח לא מוכנה
* מירי   27/11/13 | 22:25
אתם המורים חצופים ופרזיטים! יש לכם חופשים מוגזמים!
בטח שתעדיפו חופש למה לא?! אתם הרי אין לכם בעיה של מי ישמור על הילדים... כל עם ישראל מקבל בקושי שבועיים חופש ולפעמים גם זה לא ובמשך חודש וחצי משתגעים מה לעשות עם הילדים... ובכל פעם שעולה רעיון לקצר את החופש אתם זועקים חמס... התרגלתם לפרזיטיות.. הגיע הזמן שתשנו הרגלים...
* שי   27/11/13 | 22:57
אני מורה ואני בעד- לא כל המורים חייבים לעבוד
רק מי שרוצה יעבוד כרגע לפחות. וכדי מאוד שיציעו מההתחלה סכום נאה לי שיעבוד. לפחות כמו בקייטנות
* מיכל   27/11/13 | 23:35
שיחיו הקנאים ויסבלו
הפאזיטים האלה עושים את העבודה שלך ומחנכים לכם את הילדים. עובדה שההורים נהיו פרזיטים הכי גדולים ורוצים שמורים יעשו במקומם הכל. למה להתאמץ בכלל? כל אחד בחר לעצמו את המקצוע. עם כל כך חשוב לך לא לחפש בייביסיטר בחופש אז לך תהיה מורה, תקבל את אותם התנאים. לא רוצה? מעניין למה? יש לי את החופשים אבל בהיי-טק המשכורת גדולה פי 3-4 משלי, אז אני לא מתלוננת על זה ולא דורשת מהממשלה שיקצצו להם את השכר. כל אחד בחר לעצמו במה לעסוק ולכל אחד יתרונות משלו בעבודה. כל מי שמתלונן על החופשים של מורות פשוט קנאי ממורמר מלא רוע. אז שיחיו הקנאים ויסבלו (אגב, אין הרבה מה לקנא במורות, ובחופש אנחנו גם עובדות)
* מורה   28/11/13 | 00:28
בהיי טק מרוויחים פי 3 ממני
אז לכי ללמוד מדעי המחשב
* מיכל   28/11/13 | 07:16
אני חושבת שאת ממש חצופה , גם ההורים עובדים קשה
בדיוק כמו המורים , חלק במשרדים , חלק בעבודות לא פחות קשות ושוחקות ועדיין אין לאף אחד חופשות בסדר גודל שלכם ואתם מתוגמלים יפה מאוד אז דייי לבכות !!!! ילדים לא צריכים להסתובב ברחובות רק בגלל שלהורים שלהם אין כסף למסגרות ...
* רותי    28/11/13 | 07:44
פרזיט אתה!
טוב, אני כבר רגיל לביקורת המשתלחת הזו- אבל. את נ מ ו ש ה או נמוש שלא מבין/ה מהחיים שלו/ה. אני מזמין אותך להתלוות לעבודה שלי שבוע- לא יותר מזה. שבוע שבו אני מתפקד כמורה, עובד סוציאלי. חוקר נוער, ובסוף גם צריך לשמוע אותך..... תבדוק מה קורה בעולם לפני הניפוח- שם החופש הרבה יותר ארוך..... אבל אני מבין.... אין לך מה לעשות עם הילדים שלך! ואז את התסכול אתה מעביר לכתובת אחרת, כמה זמן אתה באמת מדבר עם הילדים שלך?
* מורה לא פריט   28/11/13 | 08:17
20. מה עושים תלמידי יא יב??בזבזו שנה מהחיים בספרים ובלחץ סתם?
* תלמידת יא    27/11/13 | 21:42
אני רוצה שכיתה י' תיחשב לי
אני ביזבזתי כמו תלמידת י' הרבה שעות על הבגרויות אז ששר החינוך והרווחה והאוצר יחזיר לי את השעות האלה בחזרה .
* תלמיד יא    27/11/13 | 22:47
19. חג אורים שמח לכולם!
לדעתי קיצור החופש הגדול הוא רעיון טוב כי יש דיווחים על ילדים ונערים שעושים שטויות משעמום, אם הם יחדיו נפגשים ושמחים להיפגש ויש על מה לדבר אז מה ההיגיון בשעמום, הרי הם יחדיו ולא לבד? כשאני הייתי בכיתה ב' ספטמבר 90-קיץ 91 גם שר החינוך דיבר על ביטול החופש הגדול, זה לא קרה ולפי מה שהיה באותם זמנים אכן לא היה שום היגיון, אני מניח שבתור ילד לא הצלחתי לראות הרבה שטויות של ילדים ונערים אך בכל מקרה זה לא היה כמו היום, גם אני עם חברים היינו לפעמים מציקים לאחרים או מרעישים ומפריעים לסביבה, אבל לא כמו שזה היום וגם אני אישית הייתי נפגע הרבה מבני גילי וגם כמה מבוגרים ממני. אם הילדים והנערים מוכנים באמת להתחייב שיכבדו את הזולת לא ישחיטו רכוש וייהנו עם חבריהם אין שום צורך אבל האם באמת יסכימו להתחייב לכך?
* שי   27/11/13 | 21:39
18. להעיף אותו מיד
מה הקטע שלו?! החופש הזה נותן לנו אויר לנשימה!!
* הוא פשוט שר חינוך גרוע!!   27/11/13 | 21:38
17. חס וחסה
כל מה שחסר לי זה לחזור לבית הספר על המדים המסריחים שלנו בשיא הקיץ.... מזל שזה רק ליסודי ולא לתיכון
* הולצניק   27/11/13 | 21:36
16. תרגעו
חברה תקראו טוב את הכתבה: התוכנית תהיה בבתי הספר היסודיים והגנים בלבד. התוכנית לא תהיה חובה. כתוב "המורים שישתתפו" לפי דעתי זה אומר שהמורים לא יהיו חייבים להשאר, רק מי שירצה.
* משהו   27/11/13 | 21:29
15. סוף סוף הקץ לחגיגות
בזבוז זמן וכסף להורים המסכנים גם ככה יש המון חגים לעם ישראל ואין פרופורציה בין החופש של ההורים לשל הילדים. ומה לעשות לא כל האנשים במדינת ישראל הם מורים יש אנשים שעובדים גם בחול המועד..... החופש פשוט אורך מידיי......
* יעל   27/11/13 | 21:28
14. חופש
אני יקצר את אמא שלהם בחודש
* מה זה משנה    27/11/13 | 21:26
13. תקראו את הטקסט לעומק
כגון : הכותרת - " החופש הגדול לתלמידי **היסודי והגנים** יקוצר בחודש" אמצע הכתבה - "התכנית, שלא תוגדר פעילות חובה לתלמידים, צפויה להיות מיושמת בהדרגה על תלמידי הגנים והכיתות הנמוכות בבתי הספר היסודיים." "על פי התכנית, שנת הלימודים תיפתח ב-1 בספטמבר, ולא כפי שמוגדר כעת - בסוף אוגוסט."
* אתם מטומטמים   27/11/13 | 21:17
12. קיצור החופש- הצחקתם אותי
מניסיון של 20 שנה בהוראה, ברור לי שהמציעים מעולם לא לימדו בכיתה. כבר ביוני המורים מרגישים כמו מצילים בים. הילדים סחוטים, החום מכה בכתות. כל יום שעובר ללא פגע הוא נס. כנראה מי שמציע הצעות כאלה , יושב לו בחדר עם מזגן מכונת אקספרסו ועוד פינוקים. כנראה שמעולם לא ראו את תנאי המורים בבתי הספר היסודיים.
* כרמל   27/11/13 | 21:12
כל-כך נכון
זה לא יעבוד בחיים
* צודקת   27/11/13 | 21:31
אמיתי
שתעבדי בתור סבלת אחר כך תתלונני אל תנאי החום
* יהופיץ   27/11/13 | 21:40
נכון!!!
* יערה   27/11/13 | 21:48
כל כך נכון!!!!
* אני   27/11/13 | 22:12
כל מילה בסלע!!!!!
* נטלי   27/11/13 | 22:15
11. הלואי שבאמת החופש הגדול יקוצר אבל למה בתשלום
למה בתשלום סמלי? מעניין מה זה סמלי עבורם... בשבילי גם 400 ו 300 זה יקר. בשביל הילדים זה מעולה.
* הלוואי שבאמת החופש הגדול יקוצר   27/11/13 | 21:11
10. כל שר
עושה ספין על חשבון התלמידים. דייייי גם לנו היה חופש ושום דבר לא קרה., תנו להם לגדול בשקט ולהנות מהחופשה, לא הכל לימודים הרי גם מחופשה חופשה הם מתבגרים
* זיו   27/11/13 | 21:07
9. קיצור החופש הגדול
אדון שי פירון לגננות תעלה את השכר ומה עם הסייעות שעושות את עבודת הקודש סליחה אבל תצפו לרעש גדול תודה סייעת שאכפת לה
* יהודית מרציאנו לוד   27/11/13 | 21:05