הורים
תגובות (68 תגובות ב-38 דיונים)
38.
מה חיפשתם פה יחס ? תתעוררו !!
* מה חיפשתם פה יחס? תתעוררו   18/10/20 | 00:22
37.
תתעוררו !!!! זה חילול ה׳
* תתעוררו !! זה חילול השם   18/10/20 | 00:21
36. תעברוו עיר תעשוו מה שטוב לכםם
תעשוו מה שטוב לכםם
* ל   09/04/18 | 22:23
35. היתי חרדי עד שגילתי את אלוהים...
חרדי זה מקצוע לכל דבר אתה לומד בחיידר עובר לישיבה אתה בתהליך של למידת מקצוע שנקרא חרדי זה לא אמת אני חרדי בעצמי שיהיה ברור, אבל לחזור בשאלה זה קשה כי זה פשוט לזרוק את המקצוע שלך לטובת מקצוע אחר שאולי יותר מתאים לך... אז שיהיה בהצלחה ותמשיכי לעבוד את אלוהים כי זה לא סותר גם אם את חילוניה החרדים לא המציאו את אלוהים הוא המציא את העולם
* השבבניק   01/04/18 | 16:24
34. איזה מן עצה זו? איך הם יתפרנסו מחוץ לבני ברק ?
ולהיפרד? איך יוכלו להחזיק 2 משקי בית? בלי שום עזרה? בעולם חדש? יוכלו אותם חיים העצה שלך שטחית מדי, יש לפעול לאט ובזהירות, לתכנן להכין את הקרקע לעשות את זה ביחד. להפתח אחד לשני
* איציק   29/03/18 | 11:59
33. אם המוכר דרק לא מפסיקים לקנות לחם אלא הולכים לקנות במקום אחר
אלוקים אמת ותורתו אמת תחפשי מקום בריא ומאוזן תרפי קני לך בגדים ציבעוניים תעשי טיולים ג'יפים סוסים נופים שני בכינרת תעשי מנגלים . אלוקים ישמח שתהייני מעולמו היפה מה זה קשור לחפש מישהו שיבעל אותך או כמה אנשים בצורה כזו או אחרת קחי את בעלך ליועץ מיני ותחגגי איתו עד סיפוק מלא. ולכי לישוב או עיר אחרת (במצבך ממליץ על הצפון היפה ) תחשבי גם על הילד פשוט המקום שאת נמצאת בו לא מתאים לך. זה שאתם לא שומרים טהרה ושבת זה רק תסמינים לפצע לא מטופל שמזדהים. אני חזרתי כילד בתשובה ועד היום לא נתתי לשום קבוצה או אדם למלוך עלי.... וגם אני לא מולך על ילדי אלא הולך איתם יחד!! ההסתובבות ברחובות תשאיר אותך שם וגם שם הריק חוגג עובדה שלא מצליחים לשמור אמון בזוגיות יותר מכמה חודשים במקרה הטוב! קוראים ל״זונה אישית״ חברה לכמה חודשים ועוברים לזונה הבאה וכו וכו כך ניצלו את כל מי שמחפשת אהבה אמיתית לשפחת מין כשסיפרו לה שאוהבים אותה והשמיעו לה שיר אהבת נצחים שפל של איזה זמר שבעצמו מחליף נשים כמו גרביים!!!!!!! יש לך בסיס טוב בעל צעיר וילד מתוק!!! קני מזדה אדומה נרגילה ברחי מהמגזר הזה שחונק אותך ועברי לאחר אני אישית מכיר כמה ישובים מצויינים בגולן בהצלחה אל תעשי דברים שלא תצליחי לחזור מהם כמו זנות וסמים
* כת   29/03/18 | 05:59
כתבת יפה כל כך
החברה הסגורה שבה היא נמצאת היא זאת שגורמת לה להרגיש ככה. שמרי על הבסיס שיש לך וסללי לך דרך טובה, רגועה ובטוחה יותר. יש בדת דברים מדהימים... תצטרפי לזרם הנכון וה' יצליח דרכך אמן!!!
* מקסים   29/03/18 | 12:53
אהבתי
כל מילה בסלע
* אהבתי   29/03/18 | 23:50
32. חרדות מאושרת
אבל מה הקטע לא להאמין .גם צילומים מאמינים
* אודל   28/03/18 | 10:56
31. צריכים למצוא את האיזון הפנימי.
אפשר לצאת מהעולם החרדי, אל מקום מתון יותר, עיר מעורבת שבה הזהות שלכם יכולה להבנות מחדש. אולי לא מתאים לעשות מעבר חד מידי, למשל עם הילדה, יש הרבה מוסדות חינוך שבהם יש גם חילוניים וגם דתיים, יש כל מיני סוגים של דתיים, ולא לכל אחד מתאימה החברה החרדית. לעיתים חרדים עושים צעדים קיצוניים מדי ביציאה וזה גם לא טוב. אל תבהלו, תחפשו את עצמכם, תתעניינו, תהיו בקשר עם עוד זוגות שעשו את המהלך הזה. ובסוף תתאזנו ותמצאו את האני האמיתי שלכם.
* א   26/03/18 | 15:27
30. אל תפחדי תצאי מהדת!! דת זו כת!!
* מירי   26/03/18 | 15:15
29. כל אחד צריך לחיות עם האמת שלו ולא של אף אחד אחר
ומי שרוצה להאמין שיאמין ומי שלא רוצה שיאמין במשהוא אחר המשותף לכולנו זה שנהיה אנשים טובים אחד עם השני מתחשבים ומכבדים את בני האנוש באשר הם!גם אני למדתי בבית ספר דתי וזה לא התאים לי, אני יכול להעיד על עצמי וכל מי שמכיר אותי שאני אדם טוב עוזר ומתחשב .לא אונס אף אחת ולא גונב מאף אחד.חי בכבוד עם שמחה בלב ומנסה לפזר אהבה בין אנשים.ולא משנה אם אני שומר שבת או לא מוסר זה או שיש לך את זה או שלא וללא שום תחפושת!
* Ko   25/03/18 | 14:50
28. ההורים שלי חילונים ואני דתי בסתר
אני שומר שבת לא אוכל בבית ומספר להורים שאני טיבעוני. גם אני מפחד ממה יגידו אבל לא עוד אחרי פסח עובר לישיבה ומספר להורים
* דודי   25/03/18 | 14:50
כל הכבוד
* ת   28/03/18 | 17:13
27. חחח אני ובעלי בדיוק הפוך....
גדלנו במשפחות חילוניות...ההורים שלי נתנו לי חופש לעשות הכל פשוט הכל. הייתי חוזרת ממסיבות ב6 בבוקר חיה את תל אביב...ואז הכרתי אותו בצבא...הוא היה כבר מעט בתהליך...ואז הוא הכיר לי עולם קסום...ממש לא מפחד חזרנו אלא מאהבה ולא היה חסר לי כלום ממש ...כמו שתמיד אומרים על אלה שחוזרים...בדקתי את הכל כיצד התורה והמדע תואמים...כמה זמן קיים היקום ומה זה בכלל בריאה...למה נוצרנו . ככל שחקרנו יותר התאהבנו יותר. צר לי לשמוע ממך שאת חושבת שהעולם ה"נאור"הוא האמיתי. את מעידה שאת סובלת מדיכאון אז אני בכלל לא רוצה לחשוב מה תחווי ותגלי שתעברי צד. אני הייתי בצד השני 20 שנה. וכעת אני בצד הדתי כבר 18 שנה. ואין אבל אין יום שאני לא מודה להשם ומדיי יום אומרת לו בתפילה. תודה אבא שנתת לי את הזכות לחזור בתשובה. תודה אבא שגרמת לי לפתוח עינייים ולא לחיות בשקר. מתפללת בשבילך אבל לגמרי מצטערת בשבילך. הדיכאון שלך הוא הבעיה ולא הדת. בו את צריכה לטפל לפני הכל!!!וליעל ומקווה שגם תגובה כזאת תפורסם.
* חרדית   25/03/18 | 00:28
חילונית(בתהליכים)
ממש ריגשת אותי. אני דומעת..ככ נכון. ואני מקווה שכל יהודי יגלה את הדרך הנכונה..
* תמר    28/03/18 | 17:16
26. חזרה בשאלה
בני אדם לא יבינו את ליבם של האחרים ולכן אין לדון את חבריך כל עוד אתה לא במקומם.
* בתיה   22/03/18 | 20:49
25. תצחקו אבל בעולם היום רק החרדים / דתיים ישרדו
עם כל מה שקורה זה לא סוד מי שבאמונה שיישאר בה אין מה למצוא בחוץ
* הלוואי עליי   22/03/18 | 13:31
אכן
* אכן כן   24/03/18 | 23:28
24. חחחחחחחח
מה יש לכם השתגעתם ?? לברוח עם הנייד לשירותים??? תיזהרו שהשם לא יכעס עליכם והנייד ייפול לאסלה.
* אפרת   20/03/18 | 23:59
23. למרות הכל, אני מבין אותם. אי אפשר היה לצפות לתוצאה אחרת מחינוך שכזה
כאחד שמתעסק רבות בתחום הנושא הזה הוא חם למרות שהוא קיים כבר מאות ואפילו אלפי שנים.מאז הערב רב. זה נורמטיבי לחלוטין. להורים שרוצים למנוע את הדבר הזה אצל ילדיהם. כפייה היא השיטה האחרונה (אם בכלל שיטה) בכדי להשיג תוצאות רצויות. עדיין. האמירה להיות חילונית זה המקום שלי זאת הגדרה לא נכונה. כיוון שלא להיות מחוייב לכלום זה לא מקום כמו שלבן זה לא צבע ושחור זה ערבוב של כל הצבעים יחד. בחינוך שהם קיבלו, כל דבר שיהיה כמו ההורים שלהם הם יבעטו בו ולא משנה מה הוא. הכל צפוי לצערינו.
* חרדי מבטן   20/03/18 | 13:22
22. בלבלבלבלה
לחרדים יש הכל ואף יותר מכל חילוני ושלא יבלבלו את השכל...
* דוד   20/03/18 | 09:44
21. תראו תראו את ההתנפלות של הדוסים על הכתבה
ואז תבינו למה ברחנו משם.
* חוזר בשאלה   20/03/18 | 02:33
תגובה
ולמה אתה מגיב כי יש לך צורך פנימי להתנצל
* דוסית   27/03/18 | 09:51
20. משפחות קרות יש בכל מגזר. די להסתה
* שי   19/03/18 | 17:57
19. היי
רק קרבת השם תביא לכם אושר אמיתי
* חרדית גאה   19/03/18 | 17:12
18. דוס
דווקא בבני ברק באים לטייל הרבה חילונים והם ממש נהנים מהחוויה ומהאוכל העתיק קוגל ושלונט הם נהנים ליראות משפחה עורכת קניות בשיי בפס יש חווית קניה צטורפת האבה חילונים באים להרגיש מה זה חג הפסח גם בירושלים באים מכל העולם וכולם נהנים פשוט כייף
* בני ברקי   19/03/18 | 13:59
17. נכון וכואב
גם אני חי במצב דומה. רק שאצלי זה הפוך. אני זה ששועט קדימה. ואני עם 6 ילדים ואשה שאני מאוד אוהב. הזמן לא ממש מקרב בינינו למרות שבהתחלה זה כן היה ניראה ככה. הרעיון לעבור דירה לעיר מעורבת זה באמת פיתרון נהדר (למרות שאצלי פחות ישים) תודה על הצפת הדברים ( יש לי מידע על מאות זוגות כאלו)
* בני ברקי   19/03/18 | 09:31
16. מסכנים !!!
* שי   19/03/18 | 05:02
15. כל אחד צריך לקחת לפי יכולתו
דמיינו כוס ריקה ושאתם שופכים לתוכה מים בלי סוף, המים יזלגו מתוך הכוס. אותו דבר הנשמה. התורה אומרת "חנוך לנער על םי דרכו, גם כי אזקין לא יסור ממנה". כלומר החינוך היהודי דתי צריך לבא לפי הדרך של הילד, לא בהגזמה, לא בקיציונית ולא לנסות להכיל מעבר לקיבולת. לכן הדתיים עם הכיפה הסרוגה, בני עקיבא..שגם משתלבים בחברה החילונית וגם בחברה הדתית. ומאזנים בין עולם הרוח לגשמי..זאת הצורה הכי נכונה והכי שפויה לקבל את הדת. גם להיות עם הכוס הריקה (חילוני) ללא מים בכלל (ללא דת ורוחנית. אפשר ליבול, לא טוב בנשמה ומרגיש ריק. לכן הקב"ה נתן לנו בחירה, ובחרת בטוב או ברע. צריך לבחור בשביל הזהב שהוא האמצע ולאהוב כל אדם
* שי לי   19/03/18 | 04:48
14. ממ
חחחח לא נמאס לכם אם הכתבות האלה מי מאמין לכם בכלל ועוד יש פה תגובות של אנשים שמשחקים אותה חרדים חחח כל כך אומללים זהו כל השמלנים בפשיטת רגל חחחח
* ייי   18/03/18 | 23:05
13. כל הכבוד.הלוואי כולם יחזרו בשאלה
* מישהי   15/03/18 | 07:40
בתשובה
* א   28/03/18 | 17:18
12. אם כואב לכם הראש או הבטן או שסתם קמתם בבוקר על צד שמאל
הפתרון לכל הבעיות שלכם זה להיות חילוני. פתאום הכל עובר והחיים נפלאים
* ח   04/03/18 | 13:41
חחח אם זה לא היה כואב זה היה מצחיק אבל כל כך נכון כל מילה בסלע
* ק   25/03/18 | 18:44
11. דתיים חיים בזיוף ו***** שכל
שותלים להם למוח שטויות ואמונות והם נהים אובססים כלפי זה
* ש   04/03/18 | 04:51
לא נכון בעליל
אני אהבת את החיים שלי למרות שיש לי משפחה חילונית וחברות אהובות לעבודה חילוניות אני מכירה ויודעת ובחיים לא העבור אליכם אתם חיים בזבל
* דוסית   27/03/18 | 09:54
10. כתבה שתולה
רוצים לעלות רייטינג חרדים לא יחשפו נתונים אלו לא עייפתם מלהתחכך בכח עם החרדים עיינו ערכים שטיסל כיפת ברזל שאבבניקים ועוד
* כתבה שתולה    03/03/18 | 22:37
חחח קשה להגיב אפילו
באיזה סרט אתה חי להעלות רייטינג....אני מסכים שלרוב חרדים מעדיפים לא לספר את הסודות שלהם, אחת הבעיות עם החרדים, אבל לא קשה למצוא חרדים שלא באמת מאמינים ומרגישים כבולים לדת. בצדק, הם באמת כבולים על ידי החברה שלהם. אבל אני מסכים אין לנו החילונים שום סיבה לנסות להתחכך עם הדת, חלאס עם הסדרות האלו לאף אחד לא אכפת מהן
* ....   04/03/18 | 02:59
לפי ההתנסחות שלה רואים שזו כתבה שתולה
מי שמכיר חרדים מבית, יודע שככה הם לא מתנסחים. נסיון של חילוני/ת לדבר כמו חרדית. עלובים שכמותכם.
* בעלת תשובה מאושרת כבר 20 שנה   26/03/18 | 21:25
9. איך הסיפורים הכי קיצוניים מגיעים דווקא לגב' ברון?
או שמא הגב' ברון ניחנה ביכולת להמציא סיפורים?
* דן   03/03/18 | 21:18
היא מטפלת מעולה.
* דן היקר   04/03/18 | 07:07
צודק!
* לגמרי   20/03/18 | 20:29
חחח כנראה
* ..   28/03/18 | 17:19
8. "חרדים אנוסים" רע לכולם לחרדים, לחילוניים ולעצמם
להיות חרדים אנוסים ויש הרבה כאלה זה רע לכולם. זה יוצר שקר עצום בחברה החרדית, מוביל לבעיות רווחה קשות למדינה החילונית ולבסוף הסבל של האנוסים גדול במיוחד. הפתרון במצבים האלה הוא לצאת לטובת החברה ולמען האנוסים עצמם ואכמ"ל.
* בלוי לשעבר    03/03/18 | 17:05
7. תחשבי על המחיר שאת משלמת בשביל הנראות בעיני החברה החרדית.
אני חילוני מבית דתי. כשאת משנה את הדרך תמיד יש לזה מחיר כי את תמיד שוחה נגד הזרם. גדלת בחברה החרדית ואת זה לא תוכלי לשנות. בני המשפחה לא ישנו דרכיהם כי הדיעה שלך על הדת השתנתה. את צריכה לחשוב היטב איזה מחיר את משלמת היום כשאת חיה כחילונית בתחפושת חרדית ואיזה מחיר תשלמי כחילונית. ייתכן שכחילונית תהיי מאושרת עם מחיר מסוים שתוכלי לעמוד בו. את לא יכולה לחיות לנצח כחרדית. תשכחי מזה. תחליטי אם את מוותרת על החיים שלך וממשיכה להתחפש או מוותרת על האגואיסטים שסביבך שלא איכפת להם אם את מאושרת כל עוד נמצאת בתוך התלם. הוא הדין לענין בעלך. את חייבת להתנקות מכל העולם הישן ולהתגרש. אי אפשר לקחת אותו כספחת "כי את תקועה איתו". כרגע הוא חלק מהתחפושת שלך ולא בעלך. הוא חייב להחליט לעצמו לבד בלי קשר אלייך מה הוא רוצה מעצמו. אם תגרמי לו להיות חילוני הוא עשוי להאשים אותך בחילוניותו ולשנוא אותך כל החיים. את חייבת להבין שאת יוצאת למסע ארוך של חיפוש וטיהור עצמי. כשיהיה לך החוזק להתמודד עם השינוי מול עצמך יהיה לך החוזק להתמודד עם המתנגדים לך. זה סוג של יציאה מהארון שבחברה החרדית הוא לא פחות קשה מהארון המיני שאנו מכירים. פשוט תגידי לעצמך בכל בוקר וערב "אני רוצה לחייות" והפתרונות והתשובות יגיעו מאליהם.
* במצב הזה את לא מאושרת, כחילונית אולי לפחות תהיי מא   03/03/18 | 15:59
6. תודה על הכתבה
תודה על הכתבה.גם אני יוצאת בשאלה בארון.כלפי חוץ חרדית אבל בפנים כבר ממש לא שם.אני גרה בעיר שרוב תושביה חילונים.יש כאן ריכוז חרדי קטן .כשבעלי בשבת בבית הכנסת אני עם הפלפון מתחבאת בשירותים.סובלת כבר כמה שנים מהמצב הזה .יש ככ הרבה חרדים שנמצאים בסיטואציה דומה.ואני לא בדיכאון זה ממש לא קשור.לקום ולצאת בשאלה זה אומר שהמשפחה תתפרק .זה לצאת לעולם החילוני שאני לא באמת מכירה .לצאת לעולם שאף אחד לא מחכה לי עם שטיח פרוס.בלי הדרה ותמיכה.אז כבר כמה שנים שאני ככה לא פה ולא שם...סובלת .משפחתי בלי לדעת מה עובר עלי גם סובלת...ושוב אני לא יחידה .אני מכירה רק מסביבתי הקרובה מספר לא מבוטל של כאלה שקמו ועזבו הכל וחזרו בשאלה ..המון לא בודדים.ומנגד של כאלה כמוני כלפי חוץ חרדים אך עמוק בפנים כבר מזמן נמצאים בעולם החילוני
* "דוסית"   03/03/18 | 11:17
גם אני כמוך בדיוק!!
אנחנו חרדים לחלוטין גרים בעיר חרדית אשתי לא יודעת מכלום וכשמתאפשר אני בורח עם הנייד לשירותים בפנים אני מרגיש חילוני לחלוטיןןןן
* מישהו    03/03/18 | 19:06
ומה יצא לך מזה??? מה זה יתן לך??? מה זה יועיל לך? אתה טועה !
* מה זה יועיל? אתה טועה!   18/10/20 | 00:24
כנ״ל אני
* יוסי   19/03/18 | 09:03
5. זה הכל בדוי,לא היה ולא נברא,פרי דמיונה של הכותבת.
עשיתם מהדת טיפשות,ללא התורה עד היום יעל ומשפחתה היו סוחבות דליים של מים לרחצה וטוחנות קמח ללחם במזרח אירופה.
* AAA   02/03/18 | 16:13
מצחיק
הדת עשתה מעצמה טיפשות, לא עשינו כלום. מה אתה אומר...בלי דת היינו גרים כבר בכוכבים רחוקים ולומדים הרבה יותר על הקיום שלנו, יש מחקרים שמראים חד משמעית שהחיים והחברה משתפרים משמעותית בכל אספקט כאשר החברה היא ללא דת
* אני מניח שאתה טרול   03/03/18 | 13:54
באמת ? לא ידענו שבישיבה ממציאים מטוסים
חלליות מחשבים תרופות אוניות וכו' וכו' הכל הומצא בישיבות? ואנחנו לא ידענו על כך? ואנחנו בתמימות חשבנו שכל ההמצאות מפותחות באוניברסיטאות במכוני מחקר בתעשיות ההייטק ? ככה עבדו עלינו המדענים והמהנדסים? הכל בא מהישיבות ? פששששששששששש
* מנשה   19/03/18 | 11:58
4. מדוע את פונה לכותבת חילונית הרי ברור שדעותיה אנטי יהודיות
הכותבת מצחיקה...חחח קוראת לחרדים כור היתוך...חחח בדיוק הפוך מה שהרצל חרצל ובני רצו זה להעביר אותנו על דתנו וליצור מדינה נגד התורה ולהפוך אותנו לגויים....ולהצביע נגד השבת בכן נראה שהם הצליחו יותר מהיוונים או הרומאים....גרעיני בדרך...בהצלחה לכולנו
* סוד ה' ליראיו   02/03/18 | 15:18
חשוך
* אויש   02/03/18 | 15:57
אתם גרוע מגויים אם האושר של אדם אחר לא מעניין אתכם כל עוד הוא חרדי.
* יש בכם אפס סובלנות לאחר וטונות גיזענות   03/03/18 | 16:03
3. חרדי או לא חרדי מה שחשוב זה מהות האדם,
כלומר האופי שלו
* חן   02/03/18 | 12:43
2. שועטת
* ולא שואטת   02/03/18 | 11:32
גם לי זה ממש הפריע!
* מיקי   03/03/18 | 13:06
1. יעל אם היית מטפלת חרדית
אז היית רואה אחרת . לא היא זאת שבשלה הוא זה שלוקח עדין אחריו. שכחת את הילדים שברקע ? את הבלבול שהםחוןין. האשה העידה על עצמה שהיא דכאוני. במקום לטפל בדיכאון שלה את שמחה לשמוע שהיא בשלה לצאת מעולם שאת רואה בו דכאוני. ברור למי שדתי . שהדרך של האישה היא לחשוב שהתפרקות מכל אזיקי הדת יוציאו אותה מהדכאון. חופש של שיער מתבדר ברוח, וסרטים בבית קפה אחר המהרים אינם מסמלים את החילוניות. כשהיא תכנס לשם באמת היא תגלה שהיא החליפה דרך אחת בדרך אחרת והדיכאון נשאר. תהיי אחראית ותבדקי מדוע החשיבה שלה שלילית מדוע היא לא רואה יופי בדת . תפלי בשורש ולא בדרך .
* עדנה   02/03/18 | 10:30
מה קשור עדנה,?
* אוי   02/03/18 | 14:44
תגובה מאוד
תגובתך חכמה בוגרת ואחראית,חבל שהצעירה המבולבלת לא פנתה אלייך,נגעת בשורש ולא בסימפטום.
* א   02/03/18 | 15:43
שום סימפטום. היא לא רוצה להיות בדת. מה לא ברור??
* חלי   02/03/18 | 15:58
תגובתך
תגובתך בוגרת חכמה ומעל לכל אחראית,חבל שהצעירה המבולבלת לא שומעת קול אחראי רציני וחכם כתוכן דברייך.
* א   02/03/18 | 15:45
תגובתך
תגובתך בוגרת חכמה ומעל לכל אחראית,חבל שהצעירה המבולבלת לא שומעת קול אחראי רציני וחכם כתוכן דברייך.
* א   02/03/18 | 15:45
כמה שטויות כתבת
דכאון אחרי לידה זה דבר טבעי לא קשור לדת לחיות כחרדי שאתה לא מתחבר לכלום זה קשה מאוד. מניסיון.
* מיקי   03/03/18 | 13:08
וואוו כל כך הרבה חכמה
באמת אחוז המתאבדים אצל חוזרים בשאלה מהציבור החרדי מאוד גבוה. ונראה לי שזה התשובה. לאחר המעבר בשנים הראשונות יש הי מאוד גבוה ואז כשנכנסים למציאות של עבודה והתמודדות הם רואים שהם לא פתרו אף בעיה מהבריחה שלהם. עצוב
* זה מאוד נכון   03/03/18 | 19:01
היא הפסיקה להאמין באלוהים. היא לא רוצה לחיות יותר בצביעות
אז לעזור לה לראות את היופי שבדת לא יעזור. להיפך, זה רק יגרום יותר לנזק. גם ההשארות בזוגיות שלא טובה לה. זו לא ממש זוגיות בעצם. מה שכן היא צריכה ללכת לטיפול פסיכולוגי בלי כל קשר אם היא סובלת מדכאון.
* אפרת   13/03/18 | 12:27