תגובות (278 תגובות ב-155 דיונים)
105. זאת אשמת הצבא! והמדינה!
יש כאלה שרוצים להיתגיס ונותנים את הנשמה שלהם כדי להיתגיס והצבא לא נותן להם !
24/07/11 | 15:32
104. במדינה מתוקנת גם שירות אזרחי הוא אופציה
להעלות את המודעות לשירות בתפקידים לאומיים\אזרחיים, גם לחילונים, בהם לעיתים ניתנת האופציה לתרום יותר!
די למיליטריזם!!!!
24/07/11 | 15:31
103. חרדים יקרים אתם לא חושבים שאתם משניאים את עצמכם עלינו.
1. זילות הדת - מנצלים את הדת לקידום אינטרסים אישיים
2. לא מתגייסים, לא עובדים , מקבלים קצבאות , יופי לכ, נצלנים שכמותכם.
מעניין מה חושב עליכם אלוהים שם למעלה, יש לי הרגשה שהאלוהים שלי כועס עליכם, קיום מצוות בין אדם לחברו.
תתבישו לכם.
24/07/11 | 15:28
כמה שטויות בתגובה אחת... אתה צריך לבדוק בעצמך ולא לשפוט לפי מה שאומרים בטלוויזיה ...
תבדוק אצל החרדים אם כולם לא עובדים ואם הם מקבלים רק קצבאות מהממשלה !!
24/07/11 | 17:33
102. בושה גדולה.להתגייס לצבא זו זכות.
וזכות בסיסית!
לאחר שירות מלא כמש"קית ת"ש בבסיס לא פשוט, אני יכולה לומר בביטחון שהשירות תרם לי מאד.חובה להתגייס
24/07/11 | 15:27
101. שאלה- לכל מי שיודע לענות
אם אני יודעת עם בנות שמתחזות לשומרות דת, ולכן לא מתגיסות. אל מי אני פונה בשביל להסגיר אותן?
זאת חוצפה.
24/07/11 | 15:20
אני גם מכיר כמה כאלה
הלוואי שהיה חוק להסגיר אותן.. זה חוצפה ממדרגה ראשונה.
24/07/11 | 17:23
100. גם הבן שלי התגייס היום לגולני כמו אח שלו ,אבל...
הוא עדיין בבקו"ם , לא מגיע למדינה הזאת שיתגייסו לקרבי כשיש חייל 5 שנים בשבי.
24/07/11 | 15:12
כל הכבוד לך ולבנייך!ושאלוקים ישמור עליהם.
24/07/11 | 15:25
חחח למה הגבת לעצמך "גיל"?...
24/07/11 | 16:07
99. ישראל מתחרדת
ראו הוזהרתם.
24/07/11 | 15:09
98. למה יתגייסו אם שמאלנים סרבנים מקבלים חודש כלא ואח"כ עובדים?!
לכל דבר יש מחיר. אם סרבני השמאל מקבלים 30 יום מאסר ואח"כ יוצאים לעבוד בזמן שחיילים נותנים 36 משכורות למדינה למה שצעירים יתגייסו?! אם כל סרבני הגיוס מהמיגזר היהודי ושאר המיגזרים לא נדרשים לשלם למדינה היטל ביטחון במשך כל חייהם למה שאחרים יתגייסו?! אם מתייחסים לנכי צה"ל כאל נטל והורסים להם את החיים בוועדות ומקצצים להם בתרופות ובזכויות למה שאחרים יתגייסו?! אם שמאלנים חילוניים מפגינים בכדי למלא את המדינה בעובדים זרים וילדיהם למה שמישהו ירצה להתגייס לשמור עליהם?! כשהציונות מתה ואנשי שמאל מחרימים התנחלויות ומוצריהם, קוראים לכל מיני חרמות מגונים, וכשהמדינה מחוקקת חוק נגד מי שמחרים את ישראל כולם מתנפלים בפופוליזים זול אין שום סיבה להתנדב לתת למדינה 36 משכורות. אינדיקציה בולטת לכירסום בציונות ובאתוס הציוני היא אחוז המתגייסים בקרב הקיבוצים והיחידות אליהם הם מתגייסים. הקיבוצים היו חוד החנית של צה"ל. לא לשרת ולא להיות לוחם בקרב הקיבוצניקים היה בבחינת יציאה לתרבות רעה. שירתתי כטנקיסט בחטיבת ברק בתחילת שנות השמונים ואחוז גבוהה מבין הקצינים בגדוד היו קיבוצניקים. כשמכרסמים במשכורות ובזכויות של אנשי הקבע, אף אחד לא ירצה להישאר בצבא. אם לא יתחילו לפעול לשיוויון כלכלי בין אלה המשרתים 3 שנים לבין המשתמטים שיוצאים לעבוד המצב רק יחריף ויילך. לוחם עובד יום ולילה בתנאי מזג אויר קיצוניים ובמקום שיקבל משכורת טובה הוא, מקבל גרושים. אפילו כשהוא קונה דירה לא מפצים אותו על תקופת השירות במענק כספי השווה לפחות למשכורת המינימום.
24/07/11 | 15:07
תאמין לי החרדים לא חושבים על הנקודות שהצגת.
אטומים מידי ושטופי מח מידי...
24/07/11 | 15:29
וואלה אחי כל מילה בסלעע !!
24/07/11 | 17:35
97. מעניין מה יקרה במצב חירום מי יגן עלינו אם אנשים לא מתגייסים???
בגלל שאנשים לא מתגייסים הם בעצם מחלישים את המדינה שלנו ואת ההגנה של כולנו כולל שלהם עצמם!!! בכלל לא צריך להיות דיון כן או לא להתגייס זאת חובה של כולנו!!!
24/07/11 | 15:05
נראה אותם-טפילים!!
24/07/11 | 20:38
96. כתבו במספרים ולא באחוזים את הנתונים!!!
24/07/11 | 15:04
95. עצוב מאוד .ומזעזע!!! חייבים לעשות משהו ומיד!!!!!!
24/07/11 | 15:04
94. שניתן לארגוני השמאל להפיץ שקרים נוספים ולפגוע בהווי העם שלנו
נראה שלאף אחד לא איכפת קמפיינים של שקרים או חצי מידע מועברים ע"י ארגוני השמאל דבר שמוריד את המוטיבציה להיות חלק מן העם.
24/07/11 | 15:03
93. הצעה חדשה
יש פה אדישות מכפירה. התרגלנו להיות מוגנים. צריך לצאת חוק חדש- לא מקבלים לעבודה משתמטים.
24/07/11 | 15:03
גם ככה קשה להתקבל בלי ששירתת
אבל צריך לעשות שזה יהיה חוק רשמי, בכל מקום!
24/07/11 | 17:18
92. מה אנחנו משדרים- חשוב ביותר
תופעת ההשתמטות הייתה למרבה ההפתעה גם בימי הקמת המדינה אבל ההבדל הוא אחד ויחיד- אז לא הייתה לגיטימציה לזה. משתמטים היו מוחרמים, היום הם הולכים בגאון וגאווה. אנחנו חייבים כחברה לשדר שזהו דבר פסול מיסודו ולהוקיע את התופעה הזו.
שתי נקודות לציון- מדובר פה על הציבור הדתי לאומי שמעלה את האחוזים, כמובן שלא ייצינו שמרבית הבנות המשתייכות אליו מתנדבות בשירות הלאומי/אזרחי. לא ידברו על אחוזי הגיוס לקרבי בקרב דתיים. היום בכל יחידה קרבית יש חובשי כיפות, כנ"ל בקורס קצינים, ובכל הדרגים הגבוהים של צה"ל- מג"דים, מ"פים וכו'.
24/07/11 | 15:01
91. צודקים במאה אחוז! במחשבה שניה לא הייתי מתגייס!
כחייל קרבי משוחרר שיצתא לאזרחות והתקבל בבוז וביריקות אני באמת מבין למה כבר אף אחד לא רוצה להתגייס.. חשבתי שאינ יצא אינ יקבל עבודה כדי שאני יוכל להתשכר בכבוד אולי להשכיר דירה במחיר סביר.. אבל במצב של היום אני שמח שאני יכול לשלם מס בריאות.. בעבודה לקחו משתמטים שיעבדו במקומי והכלל ממש חרטאא.. באמת אם הייתי יכול לחזור שלוש שנים אחורה ובמקום להתגייס הייתי עובד וחוסך כסף ללימודים הייתי עושה את זה.. באמת תודה מדינת ישראל! אין עליכם!
24/07/11 | 15:01
90. גיוס
אני מעריך את אלה שלא מתגיסים המדינה הזו לא שווה את שלושת השנים של הגיוס ראו דוגמא גלעד שליט
24/07/11 | 15:00
89. מלחמה
כל המשתמטים האלה צריכים להרגיש מלחמה אמיתית כדאי להבין את הטעות המגעילה שלהם והלא איכפתית והאגואיסטית שלהם.וזה יקרה בקרוב
24/07/11 | 14:59
מסכים איתך מאוד!!!!!
צריך לפעול יותר, לא לקבל אותם לשום מקום עבודה, לתת להם להרגיש איזה טעות הם עשו. גם ככה אני לא רואה הרבה שמתים על המשתמטים הללו אבל צריך לדאוג שהתופעה תיפסק, ואנשים לא יחשבו בכלל על השתמטות.
24/07/11 | 18:08
88. מה לעשות שאף אחד לא רוצה להיות גלעד שליט הבא!
24/07/11 | 14:56
ל-88 נכון מאוד.
24/07/11 | 16:06
צודקת
24/07/11 | 17:22
87. צריך לזכור
הרבה דתים דוחים בשנה את הגיוס
24/07/11 | 14:55
86. ממתי זה בחירה להתגייס
הכותרת צריכה להיות: ״צהל לא אוכף את חובת הגיוס״
24/07/11 | 14:54
85. הכול בגלל החרדים לפחות שירות תרומה לקהילה אם לא צבא כנ"ל לערבים שגרים בישראל
24/07/11 | 14:49
84. זה לא נכון!
בסטטיסטיקה הזאת לא מצויין מי משטמת או רק דוחה גיוס! המון חברה פשוט הולכים למכינות ולישיבות ורק לאחר שנה שנה וחצי מתגייסים!
24/07/11 | 14:45
83. אני לא מבין את הדתיים...
או שאולי פספסתי בתנ"ך את האיזכור שרק כל הכופרים שלא מאמינים באלוהים יצאו למלחמות והמאמינים ההדוקים נשארו בבית
24/07/11 | 14:44
82. אוהב ישראל יחייה! כל הכבוד לצה"ל וטוב למות בעד ארצינו!!
24/07/11 | 14:41
טוב..
אני מקווה שאתה מדבר על עצמך, כי לי אין שום רצון למות בשביל מדינה שהרופאים שלה כבר שובתים 100 ומשהו ימים ואנשים גרים ברחוב כי הם מוחים על מחירי הדירות
24/07/11 | 16:57
81. מזעזע!
אנשים חיים פה וחייבים להתגייס! למה שאחרים יסכנו את החיים שלהם בצבא ואחרים יעשו חיים??!!צריך לגרש אותם מישראל! שלא יחיו פה בכלל!
24/07/11 | 14:37
את חיה בסרט לכי לישון על האף !
24/07/11 | 15:32
80. פרייארים לא מתים - הם מתחלפים כל שלוש שנים
לאן הגענו
24/07/11 | 14:31
79. אני רוצה להבין...
איך זה יכול להיות שחברות שלי הולכות לעשות שירות לאומי, יישבו כל היום במשרד ויכינו קפה ירוויחו יותר מ800 ש"ח בחודש כשאני מתגייסת למרות שאני דתייה ויכולה לקבל פטור ואני יקבל 300 ש"ח וחייל קרבי שאוכל כל היום חול ומגן עלינו בכל רגע ורגע מקבל 500 ש"ח וגם זה רק לבודדים-חוצפההה
24/07/11 | 14:31
78. צרפתים
הצרפתים יבואו לקנות דירה ומושיקו הפראייר יפטרל כדי לשמור על הנכס הצחקתם אותי אנחנו בדרך לאובדון .מציע לביבי לגייס סודנים וסינים כמו שאני רואה בעוד 5 שנים אחוזי גיוס נמוכים עד כדי סכנה
24/07/11 | 14:31
77. לא לשכוח שהרבה מהנוער גם חילוני וגם דתי עושים מכינה!
האחוז של הנוער שעושה מכינה גדל בשנים האחרונות וזה לא אומר שהם לא מתגייסים, הם מתגייסים שנה עד שנה וחצי אחרי.. והמכיניסטים הרבה יותר עם מוטיבציה
24/07/11 | 14:28
76. למה אין חיזוק לדתיים שרובם מתגייסים לקרבי ?!
24/07/11 | 14:27
75. כל הדתיים שלא מתגייסים
זה לא חדש פשוט הם גדלים במספר, וזה נורא . בקרב האוכלוסיה שאין להם את ה"אישור" לא לשרת , לא יוצא לי לשמוע כמעט על משתמטים , יש דווקא עלייה מאוד גדולה במוטיבציה והרבה מעוניינים להיות לוחמים גם ולתרום...המיעוט שמשתמט זה אנשים שלא באמת צריך אותם בצבא רק יעשו בעיות ויפריעו לניהול התקין של המערכת.
24/07/11 | 14:24
חצוף !! איך אתה לא מתבייש להפנות את זה
לדתיים !?????! יש לי חדשות בשבילך- אצל הדתיים יש יותר מתגייסים (בממוצע כמובן) !
אל תדבר אם אתה לא יודע !!! אלא שלא מתגייסים הם החרדים לא הדתיים !!
ואל תגיד מה ההבדל- כי זה כמו להגיד שדתיים וחילונים זה אותו דבר ! לחרדים ולדתיים יש תפיסת עולם שונה לחלוטין, נכון שאנחנו שנינו מאמינים באלוקים והולכים לפי התורה- אבל עדיין זה שונה !! להבדיל - גם הנוצרים מאמינים בת"ך אבל רק עם השינו של "הברית החדשה".
רוב הדתיים מתגייסים, ורובם הולכים לקרבי !
נכון שהבנות לא הולכות לשירות לצבא, וכן, גם אני לא אלך לצבא, אבל אנחנו עושות שירות לאומי- וזה לא פחות תורם מכל בת אחרת שהולכת לצבא ! תפסיקו לשליך את הכל על דתיים !! נמאס כבר מהדיבור באוויר הזה.
יש הרבה קצינים דתיים ואפילו אנשים יותר גבוהים- וגם יש הרבה דתיים שנתנו את חייהם במלחמה כדי להציל את חבריהם.. לדוג': אלירז פרץ, רועי קליין ועוד הרבה.
24/07/11 | 16:11
74. המדינה מעודדת השתמטות מצה"ל המשתמטים לא ניפגעים בזכויות בשום צורה
24/07/11 | 14:22
אתה צודק ! וזה עצוב שאין מחיר להשתמטות
להתגיס זה לתת למדינה שלך את עצמך ל 3 שניים לפחות, ולעיתים זה את החיים שלך
אני שומע צעקות של צדק חברתי ודיור בר השגה, אשמח לשמוע גם צעקות של גיוס חובה ועל הטלת עונש משמעותי למשתמטים
24/07/11 | 22:32
73. אני כבר שנה בצבא ומצטערת על כל שניה שהתגייסתי !!!!!!!
צ.ה.ל = צרות הלכתי לחפש!!
ממש צרותתת
24/07/11 | 14:19
72. מצטער
אני קורא כאן דברים נכונים,אני שרתתי בצבא ,לאחר 28
שנים בגיל 50 פוטרתי מעבודתי ,בגלל ביבי המפריט הדגול,
איזה עתיד יש לילדי כאן?
לצערי קשה למצוא עבודה בגילי,איך אני ממן לימודים של הילדים?
שלא לדבר על דירה.
מה שעצוב רוצים להעלות את גיל הפרישה של גברים ל -70.
הממשלה לא מבינה שהמחאה היא כלכלית חברתית,היא תמיד מתעוררת מאוחר.
24/07/11 | 14:14
71. אין בכלל טעם להתגיס אתה נותן למדינה מה המדינה נותת לך ? כלום אז למה חבל על הזמן אפשר לעשות כסף בזמן הזה
24/07/11 | 14:08
תגיד תודה יחותפן!
אתה לא מתבייש המדינה מגנה עליך יש כאלה שנתנו את חייהם בשבילך מתו נלחמו נפצעו וזה מה שהם מקבלים?
המדינה עוזרת לך בזכות המדינה אתה חיי יש לך לחם מים איפה לגור חוצפן!
24/07/11 | 14:27
שרות בצה"ל לא נותן כלום
לא תנאים משופרים ללקיחת משכנתא, לא תנאים נוחים בלימודים או בקניית רכב. כלום! אז מה זה נותן? גם לשלם ביטוח לאומי לא שווה כי מי שנהנה מזה זה הפושעים בבתי הכלא ולא אנחנו האזרחים שומרי חוק. עצוב שמדינה שלנו כבר לא מגנה על התושבים. היא מגנה על טרוריסטים ופושעים אז למה לנו לתת יד לממשלה???
24/07/11 | 14:46
יש דברים בחיים שעושים לא בשביל לקבל !
צריך לדעת גם לתת בלי אינטרסים !!!
אני בשוק עד כמה אנשים במדינה הזאת כל כך אנוכיים ואגואיסטים. תלמדו לתת ! כל אחד ואחת פה במדינה צריכים וחייבים גם מבחינה מוסרית לעשות צבא או שירות לאומי אחר.
לא כל דבר שאתם עושים אמור לבוא מהאינטרס שתקבלו בעד זה משהו !!!
חוץ מזה שהצבא נותן דברים יקרים מאוד-
כמו להבין עד כמה הבית והמשפחה חשובים לנו.
להעריך את הפינוקים הרגילים שיש לנו בבית ונראים מובנים מאלייהם.
וכמו חברים טובים שהופכים להיות ממש אחים!
ובנוסף להכל- זה נותן לחייל יכולת להתמודד עם מצבים לא פשוטים, וזה מעלה ומרומם את האישיות.
זה הרבה יותר חשוב מעוד 400 שקל בחודש !
24/07/11 | 16:08
בוא אני יגיד לך מה זה נותן לך...
זה נותן לך לחיות בשלווה בארץ ישראל ארץ היהודים בלי שיתנכלו לך בגלל שאתה יהודי.. אז אם אתה רוצה להמשיך לחיות כאן אז תתחיל להיתגייס לצבא ולתרום למען המדינה
24/07/11 | 16:59
70. נו ביבי מה תגיד עכשיו
24/07/11 | 14:08
69. גיוס לצה״ל
אולי צריכים לתת את הדין ראש הממשלה או שר הביטחון! היום אם אני ההיתי בן18 לא יודע אם ההיתי מתגייס לצבא אחרי שאני רואה איך שתי המנהיגים האלה מוכרים את החיילים מהשייטת??????
24/07/11 | 14:06
68. אולי פשוט עלה מספר חיילי העתודה.
זה לאו דווקא אומר שאם הם לא יתגייסו ב18 הם לא יתגייסו בכלל.וגם אם כן,להתחיל לפעול להכניס לכלא הצבאי להפעיל ענישה אמיתית שתרתיע את כל אוכלי החינם המפונקים..
24/07/11 | 14:05
67. מוטיבציה...
אם תשחררו את גלעד יהיה לאנשים אמון שאם חס ושלום גם הם יפלו בשבי, המדינה תעשה הכל בשביל להחזיר אותם ולא תתן להם לשבת חמש שנים בצינוק.
תנו לאנשים הרגשת ביטחון שם הם יתגייסו הם יחזרו הביתה בשלום.
24/07/11 | 14:04
66. ביזיון! דיי למשתמטים!
פשוט בושה - צריך לקחת את תעודות הזהות לכל המשתמטים האלו!!!
24/07/11 | 14:04
חחחחחחחחחחחחחחחח
בושה המדינה והזאת ואיך שהם מתייחסים לחיילים כאל בנאדם נחות הצבא גרם לי לשנוא את המדינה הזאת אל תתגייסו......
24/07/11 | 14:21
מסכים
מסכים איתך! בדיוק מה שאני אומר!
24/07/11 | 14:22
65. איפה הציוניות? הפטריוטיות?
תיתביישו לכם!!! מחר יקומו עלינו כל מדינות ערב מסביב. מי ישמור עליכם בעת מלחמה? משתמטים שכמוכם? אתם המיץ של הזבל של המדינה שלנו. כל הכבוד לצה"ל!!!!! כל הכבוד לכל חיל קרבי!!!!! תודה לכם שאתם שומרים עלינו. מוסרים את נפשיכם למענינו.קרבי זה הכי אחי!!!!!
24/07/11 | 13:59
כ"כ
אני כ"כ תומכת בדעה שלך פשוט גועל נפש כול מי שמישתמט לא מגיע לו ליחיות בארץ הזאת למה אני ומישפחתי (ועוד מי שמשרת בצבא) צריך להגן ולהקיב את החיים שלו בישביל מישתמתים שלא איכפת להם אפילו מהמדינה ושבמילא יטוסו להודו ויברחו!! פשוט גועל נפש מישתמתים
24/07/11 | 14:23
צודקת.
24/07/11 | 16:08
64. רק החרדים קשורים.....
הרי במדינת ישראל ערבים חרדים ומשתמטים כוללים כ 3 מיליון איש אז ברור שרק חצי מהמדינה מתגייסת לצבא המדינה איננה מדינה מתוקנת אין אנשים שמתגייסים אין אנשים שעובדים המדינה הולכת לקרוס חברה!!!!
24/07/11 | 13:59
63. צריך לתת לחיילים משוחררים זכויות יתר בכל מה שקשור לזכויות אזרח במדינה
לחיילים משוחררים שסיימו שרות סדיר מלא ושובצו למערך המילואים,יש לתת מענקים לרכישת דירה וללימודים עדיפות במקומות עבודה ציבוריים.ועוד פריוולגיות נוספות
לאלו שלא שלא התגייסו מסיבה שאינה בריאותית יש לשלול מהם את האפשרות להצביע לכנסת להיבחר לכנסת ולא למלא שום תפקיד ציבורי.
יש להתנותך קבלת רישון נהיגה לרכב ציבורי,כבד בשירות בצה"ל.
רק כך נושא הגיוס לצה"ל יקבל תפנית לטובה
24/07/11 | 13:56
62. זה כולל את השירות הלאומי?
יש כאלה שלא מתגייסים אבל הולכים לשירות לאומי..
24/07/11 | 13:55
שלא מתגייסות.. חח, נכון צודקת !
24/07/11 | 16:08
61. תמיד אומרים שהחרדים לא מתגייסים
עכשיו רואים שזה הפוך, סה''כ יש 500 אלף חרידים, בעוד שיש בערך 2-3 מיליון חילוניים, אז בקיצור יש רוב גדול של חילונים שרובם לא מתגייס, אבל זה לא מפריע לכם להפיל על חרידים. דרך אגב, סתם שתדעו, שאתם מדברים על הדת וכמה שהיא רעה וכו' רק תזכירו את המתחלים והדתיים (ולא מעט חרידים שמתחילים גם להתגייס) כי פשוט כמעט לא אפשרי לראות יחידה ללא כמה דתיים, אלו מלאכי הארץ שהולכים לתפקידים המסכונים ביותר.
24/07/11 | 13:54
דרוזים
ויש כ100-110 אלף דרוזים כולל רמת הגולן
בלירמת הגולן יש איזה 80-100 אלף
אז למה שיעור הגיוס אצלנו גדול מזה של החרדים?
24/07/11 | 21:32
60. צעירים מפונקים
אמן תעבדו בזבל כל החיים שלכם
אתם עוד תתחננו לעשות צבא
24/07/11 | 13:53
59. אני ביקשתי מבני לא להתגייס אך כן התגייס,ממליץ לבתי לא להתגייס
המדינה מפקירה את המשוחררים ולא דואגת לכלום חוץ מהמלצה ללכת ולעבוד בפקינג עבודות מועדפות.
שידחפו עמוק לת...
24/07/11 | 13:52
58. בעית מתגייסים
אלה שלא מתגייסים צריכים להתנדב במשך שלוש שנים בביה"ח במעונות לקשישים,במכונים לגמילה,בבית לוינשטיין לפחות שיתרמו הפרזיטים האלה קצת חלוקה בנטל לא לאפשר להם ללמוד באף מוסד גבוהה הכניסה ללמודים מותנת בנתנדבות לאחד הפרויקטים הנ"ל בזמן שהחברים שלהם שומרים עלינו ואליהם במיוחד.
24/07/11 | 13:52
57. גיוס לצה"ל זה לא חובה או משהו ?
משהו נורא מה שקורה פה .. למה הנוער היוםם לא מתגייס ותורם למדינה שלנו ! זה חובה .. כמה שזה קשה צבא זאת חוויה שלא שוכחים וזאת תרומה למדינה , שצריכה את התרומה הזאת
24/07/11 | 13:52
56. תפסיקו לסלף את האמת
אני הייתי מחר אמור להתגייס אבל אני דחיתי את הגיוס בשנתיים כי אני ממשיך ללמוד ואני לא היחידי יש עוד אלפים כמוני... ויש עוד אלפים שמבינים שהם מעדיפים לעשות חצי שנה שנה מכינה כדי לקבל ערכים לפני הכניסה לצבא וככה מעקבים את הגיוס ופה נעלמים עוד כמה אלפים לכמה זמן אבל בסופו של דבר כולם חוזרים בבום. זה שמורידים אותי מהאחוז של הגייוס שהיה אמור להיות מחר לא אומר שאני לא יתגייס אני מתגייס עוד שנתיים.! ואני יסיים את הצבא רק בגיל 24 ולא ב-21 כמו כולם. אז תגידו את כל האמת תקשורת. והדת היא אחד המרכיבים שהצבא זז.
לא מדבר על הרדים. מדבר על חובשי הכיפה. אם תקחו אותם בחשבון תראו שרוב רובם מתגייסים. וכמעט כל המתנחלים מתגייסים. אז ואללה אתם פשוט גורמים לי בחילה כשאתם מאשימים את הדת ולא מאשימים את החרדים. כמה שנאה מחלחלת בכם שאתם מתים להאשים את הדת.
24/07/11 | 13:51