החדשות
תגובות (110 תגובות ב-59 דיונים)
59. לסייעות והגננות
לסייעות והגננות הניבבדות. הילד היה במצוקה. בבקשה שילמדו אותכן איך מחזיקים ילד שמתפרע יש תפיסה מיות דת ונכונה.
* גילה   04/10/19 | 17:02
58. פחחחחח
"ילד בגן תקף גננת"
* פולפול   04/10/19 | 11:53
57. נו באמת
* עינבר   04/10/19 | 08:34
56. משהו חסר לי בסיפור הזה...
מהע מימנה עם הברך שלו להחזיק בכסא.. זו פעולה של נער כרימינל לא ילד בן 3, אחא אם כן מדובר בילד עם הפרעות התנהגות חריגות.
* מישהי   04/10/19 | 08:03
55. הילד...
צריך לעצור לרגע ולבדוק מה עובר על הילד , וכיצד מסייעים לו . אלימות מעין זו היא זעקה לעזרה.
* ענת   04/10/19 | 07:53
54. ומה יקרה בבית ספר.....
אותו ילד, אם לא יטופל,יפוצץ את השיעורים בעתיד בבית הספר. שם הוא יידרש לשבת בשקט וללמוד. ספק רב אם יצליח. אבל כמובן, הוא רק ילד מסכן, קורבן שרע לו......
* יונינה   04/10/19 | 03:43
53. אם היו בגן שלוש סייעות, כמו שצריך
אז אחת היתה איתו, והאחרות עם שאר הילדים. מספר הילדים בגנים בישראל זה כמו במדינת עולם שלישי.
* נפתלי   03/10/19 | 23:09
52. הילד
אם הילד אלים ככה כנראה רעה לו בגן
* מורן   03/10/19 | 21:46
שטויות
זה ממש שטויות מה שכתבת. יכול להיות שזה גם מדהים עם צוות טוב פשוט הילד עם קשיים מסוימים. שנה שעברה היה לי ילד כזה באחד הגנים שעבדתי בהם. ולא משנה כמה התרענו בפניי הוריו שיש לו קשיים ושהילד זקוק לטיפול ריגשי או משהו מעבר לשעות הגן ההורים התעלמו. חודשיים אחרונים של השנה מצבו התדרדר והשהות בגן הייתה פשוט בלתי נסבלת בגללו. ובסופו של דבר פצע סייעת והזיז לה חולייה בגב!!!!! הילד בסוף החל לקבל טיפול פסיכיאטרי, אז דיי כל הזמן להאשים את הגן ואת הצוות החינוכי הורים קחו אחריות על הילדים שלכם.
* שני   04/10/19 | 07:11
51. סייעת הותקפה בגו על ידי ילד
השאלה היא היכן הגננת בכל הסיפור הקשה הזה?
* שיר שיר שיר   03/10/19 | 18:51
אותה השאלה
זאת הגננת הייתה צריכה לעזור לילד המתפרץ ולא הסייעת. יש לה הכשרה מעבר לאהבת הילדים וקורס קצר הנדרש מסייעות
* א.ב   03/10/19 | 19:44
50. עובר כל גבול
לא ייתכן שאישה בוגרת תשכב בפחד מילד בן 5. איפה הגבול? איפה הגבולות של ההורים?
* יעל   03/10/19 | 13:49
49. ריטלין או כדורים אחרים מותאמים אישית
* זה הדור החדש   03/10/19 | 12:41
48. מדובר בילד קטן!!!!
ילד בן 5 או 6??? להשבית את הלימודים??? מה עם לטפל בילד?! הרי ברור שהוא צריך טיפול ועזרה! אולי חיבוק וליטוף? מה הוא מבין מהחיים שלו. זה סימן למצוקה גדולה
* לא חשוב   03/10/19 | 11:59
כשהתקשרו להורים הם היו חייבים לבוא ישר ולקחת את הילד
בהחלט צריך להשהות את הילד לכמה ימים עד לברור הבעיה של הילד. ברור שהאחריות של ההורים אבל אלימות כזאת בגן מסכנת את הצוות ואת שאר הילדים ואי אפשר לאפשר לילד עם בעיה לפגוע בילדים אחרים
* האחריות של ההורים   03/10/19 | 14:56
47. ילד מנוול עם חינוך קלוקל של ההורים
זאת שמארגנת את המחאות וההפגנות נגד הגננת מעודה שתיקח אחריות זה נובע מהתנהגותה
* אריק   03/10/19 | 11:00
ה ישמור
* הפיגור נובע מתגובתך   04/10/19 | 06:05
46. אין ילד רע יש ילד שרע לו
לבדוק מה קורה בבית.
* אמא   03/10/19 | 09:01
45. אין ילדים רעים יש ילדים שרע להם
לילד קשיים רגשיים צריך לבדוק מה קרה ולעזור לו ..הרבה ילדים לא מאובחנים נופלים בין כסאות מערכת החינוך
* אאא   03/10/19 | 08:34
ואיפה אחריות ההורים לטיפול בבעיה?!
במערכת החינוך הרגילה נמצאים הרבה ילדים עם בעיות התנהגות קשות! אין ספק שהמערכת צריכה לתת את התמיכה הנדרשת ככל יכולתה, אבל איפה ההורים?! במקרים רבים ההורים בוחרים להתעלם מהבעיה או להתכחש אליה ולא לטפל בילדם, אך כמובן לבוא בדרישות לצוות החינוכי להכיל וכו'... הורים, תתעוררו!!! זה הילד שלכם! האחריות על הטיפול היא בראש ובראשונה עליכם!
* עובדת במערכת החינוך   03/10/19 | 21:38
44. ההורים הרסו את הגנים התערבו יותר מידי
האלימות מטורפת בגלל הורים פסיכים שמתערבים בהכל
* עדי   03/10/19 | 08:34
43. חחחח מגוחך פשוט
בגני חינוך מיוחד קורה כל שבועיים בערך..התפרצויות זעם אצל ילדים הן לא "אלימות" שבגללה צריך להשבית גן, זה ילד שזקוק לטיפול. אפשר לסכם עם ההורים על שימוש בהחזקה טיפולית, במקום להשעות את הילד בלי לעשות עם ההשעיה הזו שום תהליך חינוכי.
* חן   03/10/19 | 08:31
42. יש לעצור את תופעת האלימות בגני ילדים ובבתי הספר
לאחרונה אנו עדים למקרים רבים של אלימות של ילדים כלפי חבריהם וכלפי צוותי החינוך והשאלה היא עד מתי. הצוות החינוכי מוגבל וחוץ מלשוחח עם הילד אין לו מה לעשות כי לתפוס אותו ייחשב שישתמשו באלימות וכך נוצר מצב שהילד מרגיש חופשי לעשות ככל העולה על רוחו כי אף אחד לא יתפוס אותו ויעצור אותו באותו רגע . אני חושבת שלהשעות ילד זה "פרס" עבורו ומערכת החינוך חייבת לשבת ולחשוב איך פותרים עם הכלים העומדים לרשותה למגר את התופעה הזאת ולהקדיש במערכות החינוך עם הילדים יותר זמן על חינוך אבל אמיתי במקום להתמקד בללמד מקצועות ונושאים.
* טלי   03/10/19 | 08:19
41. שתתבע את ההורים של הח...א הקטן
* ????   03/10/19 | 07:58
40. מה אתם עושים עניין מילד בגן שהתפרע??!!
*  הוא רק ילד!!   03/10/19 | 07:55
אלימות בגנים
כשהילד שלך יחטוף כסא בראש אז אולי גם אתה תעשה עניין!!!!!!
* אני   03/10/19 | 11:09
39. מה אתם עושים עניין גדול מילד בגן שהתפרע
* הוא ילד   03/10/19 | 07:54
אלימות בגן
זה לא סתם התפרע זה אלימות ממש ואים חלילה היה פוגע בילדים אז התגובה שלך ושל כולם היתה שונה וכבר היו מתייחסים לזה אחרת אבל מאחר שזה סייעת אז לא עושים כלום עצוב שילד קטן מתנהג ככה אבל זה נכון יש גיבוי מהורים מגדלים דור חצוף
* גלי   04/10/19 | 11:36
38. לבדוק את ההורים שלו. אולי הוא ילד מוכה.
פרץ אלימות לא סביר הוא נורת אזהרה
* Tur   03/10/19 | 07:49
37. מעניין איפה הוא למד לזרוק כסאות.
* א   03/10/19 | 07:23
36. חחחחחחחחחחחחחחחח
* בואנה   03/10/19 | 07:16
35. סייעת מסכנה
אם ילד אלים כנראה שיש סיבה, כמו שזה מגיע מהבית או ראה משהו שהפחיד אותו! עכשיו התחלנו בכתבות כאלה שצריך לאסור ילדים בכלא, והסייעות מלאכיות?
* שרון   03/10/19 | 07:09
34. אצל כרמלה זה לא היה קורה
* מזרחי מעבול   03/10/19 | 07:08
33. שקר ה"שילוב"! אין סייעות, אין הסברה למחנכות ולהנות כיצד להתמודד
פשוט זורקים את הילד המסכן בתוך קבוצה של מעל ל 30 ילדים שיתמודד.
* כל האמת בפרצוף   03/10/19 | 07:01
+1
* 33 צודק   03/10/19 | 19:46
זורקים סייעת לקבוצה של 30 ילדים. כולם סובלים
מה חשבתם, אפשר לשים גננת וסייעת על 30 ילדים וייצא מזה משהו טוב? שום תשומת לב אישית אפס יכולת להתמודד עם מצבי משבר
* ל   03/10/19 | 23:10
32. עם כאלה תנאים כל מי שיעסוק בחינוך בגני ילדים בעתיד יהיה
בררה.
* עצוב   03/10/19 | 06:59
31. ההורים לא ענו לטלפון. יודעים עם מי יש להם עסק!
לא רוצים לקחת אחראיות ולהשיג עניינים לטפל בו.
* כל האמת בפרצוף   03/10/19 | 06:58
30. מזעזע מה שנהיה פה!!! ילד כזה צריך טיפול ומהר!!!
ומגיב17; אל תכליל!!
* דגנית   03/10/19 | 06:38
29. ההרגשה שלי שאת מקצינה
קשה לי לתאר דרמה כזאת כמו שאת מצארת. ילד בן 5 כמה חזק הוא יכול להיות?זאת הכנה לתביעת םיצוי.
* יהודה   03/10/19 | 06:37
אלימות בגנים
תעבדי יום אחד בגן חובה..כשאסור לך להרים את הקול.אסור לך לגעת מחשש שיאשימו אותך..עם סייעת אחת. 35 ילדים.ילד משולב..מפקחת שמרצה את ההורים ופוחדת מהם..גשם בחוץ..כולם בחדר אחד כל היום..את לא יכולה ללכת לשירותים. כי צריך להרגיע ולהעסיק לעניין ולהשגיח..אין לך הפסקת אוכל כמו בכל מקום עבודה נורמאלי ואז תוכלי להגיד אם זאת הגזמה!!!
* גננת לשעבר   03/10/19 | 11:01
לא, כי להרביץ להם ולצעוק עליהם יעזור!!!!
35 ילדים זה לא סביר
* עדית   03/10/19 | 22:19
28. לא מפתיע
בטח הנכד של המופרעת מטיסת השוקולד
* אילני   03/10/19 | 06:26
27. חינוך מהבית
זה מה שקורה שנותנים לערסים להביא ילדים לעולם ללא הסבר על חינוך נכון ותקין. ילד בגיל הזה שמרשה לעצמו להתנהג ככה זה רק כי מקבל גיבוי מהבית ומההורים הערסים שלו
* מישהי   03/10/19 | 06:01
26. וואו, ילדים כאלה מופרעים ואלימים צריך
צריך לקשור לכיסה עם חבל. מה זה ההתנהגות הזאת?! מסכנות הגננות
* סיגל   03/10/19 | 05:42
25. מכיר מקרוב.
מכיר את הבעיה מקרוב כמאבטח בגני ילדים לשעבר .באותו הרגע ילד שהיה מתפרע ומאיים ומקלל הטלפון הראשון היה למפקחת מוסדות חינוך על גני הילדים להמשך טיפול.
* מאבטח בדימוס   03/10/19 | 05:35
24. להשאיר אותו בבית
שההורים שלו ישתגעו איתו לא הגננת.חוצפה..תטפלו בילד.יש הרבה דרכים.לא כולם צריכים לסבול ממנו.
* מימי   03/10/19 | 05:29
23. חינוך חופשי
צריך לעצור את ההורים יחד עם הילד ... זו תוצאה של חינוך ללא יראת שמיים .. חכו חכו .. עוד יהיה מצב שחייל יכה מפקד בעתיד .. כי החינוך מאפשר זאת ... ככה זה הממשלה מאפשרת חינוך ללא יראת שמיים וכבוד .. הולכים אחרי העדר.. העיור...
* רחל   03/10/19 | 04:43
22. הכתבה מכינה את הקרקע לעוד התעללויות של גננות.
* דני   03/10/19 | 03:08
21. רוב הילדים לא אלימים בכלל והשיח המדובר לא תמיד רלוונטי
לגביהם, כי מדובר באלימות קיצונית, קשה ומסוכנת ולא בילד בארגז חול שדחף חלש ילד אחר כי הוא העיף עליו בטעות קצת חול. מדובר במקרים מאד קיצוניים, ויש אפילו הורים רבים שלא ראו אלימות קיצונית וקשה כזו, אז במקום לטפל טיפול מעמיק באותו ילד, להצמיד לו סייעת וצוות טיפולי לגן או כח אדם נוסף, מוצאים כביכול פתרון בשיח עם הצוות החינוכי. שיח של מי עם מי בדיוק? עם כל ילדי הגן שרובם לא אלימים? אני מניחה שהסייעת לא היתה בהלם אם זו היתה פעם ראשונה של אותו ילד. כי זה לא שפתאום הוא נהיה אלים עד כדי כך שהעיף את הכסא לעבר הגן השני ודרך לסייעת על היד? אני רוצה לראות שאותו נציג מועצה היה עובד במקום שבו אזרחים היו שוברים לו את היד. זה שזה ילד לא אומר שזה בסדר. כי זה לא בסדר. אם לילד או להוריו יש מצוקה אז שהמועצה תטפל נקודתית בילד כזה אלים. ראשית כהגנה על ילדים אחרים ולא פחות חשוב, סייעת לא יוצאת לעבודתה כאילו יוצאת למלחמה, זו חובת הרשות להגן עליה כמו חובתה להגן על הילדים מפני סכנה מפני ילדים אלימים. שיביאו סייעת נוספת, שיביאו אנשי צוות מקצועיים, פסיכולוגים ושומרי סף מצידי. אלימות לא צריכה להיות חלק מסביבת הגן ללא מענה ומוגנות כלפי הילדים ההורים ואנשי הצוות הנורמטיביים. יהיה מסכן התוקפן ככל שיהיה, ראשית המחוייבות היא הגנה על הקורבנות.
* המעות לא רלוונטיות של העיריה ואסביר   03/10/19 | 01:10
אס זהו שזה לא נכון. לצערי האלימות חוגגת גם בקרב
ילדים בגילאי הגן. מה גם שילד כזה בהחלט יכול להשפיע על ילדים אחרים שלא יודעים מה זה אלימות. ילדים מחקים אחד את השני בגן ולומדים דפוסי התנהגות שלא הכירו בבית. בתור אמא לילדה בגן לא הייתי רוצה שהילדה שלי תראה אלימות כזו. לא הייתי רוצה שילד כזה יהיה באותה מסגרת איתה.
* אמא   03/10/19 | 06:15
ילד אלים הוא קודם כל באחריות ההורים ולא שום סייעת
הסייעת צריכה לתבוע את ההורים
* הסייעת לא הורה   03/10/19 | 06:22
תגובה מדוייקת!!!! מפקירים את כולם
* נטע   03/10/19 | 08:35
20. מוכר מאוד , היום יש המון אלימות בגנים
אנשי צוות מבוגרות מפחדות מילדים בני 3/4/5 רק חסר שנגיע בהם וכבר יש לנו תיק פלילי אבל שהילדים יגמרו אותנו במכות זה בסדר , ושלא נדבר על ההורים בכלל היום בעל גן שני כסאות באוויר צעצועים באוויר , קללות , פחד כבר לעבוד במערכת החינוך , והכול בשביל שכר מינימום
* אני   03/10/19 | 01:03
אויש יאללה
אין לך זכות לגעת בילד! להרים יד או לחנך! את גננת! יושבת איתו משחקת ומקבלת כסף! חינוך זה מהבית! ילד אלים מתקשרים להורים!
* שרון   03/10/19 | 07:11
19. יואו אין גבול לשקר של הישראלים, איך חסר ישע ירים כיסא ויעיף..
* אני    03/10/19 | 00:50
ברור לך שמדובר על כסאות קטנים של ילדי גן כן?
למקרה ששכחת יש בגן כיסאות קטנים שמותאמים לגודל של ילדים בגיל הזה. אין שום סיבה שילד לא יוכל להרים ולזרוק כיסא כזה. עם החוסר חינוך שיש היום לצערי לא מפתיע שיש מקרים כאלה
* לטם   03/10/19 | 02:50
ילדים אלימים
ילדים היום ה לא חסרי ישע ילד בגיל 4_5_6 מרים כיסאות בגן וזורק מקלל את הסייעת מרביץ לילדים את לא עובדת בגנים אז אל תדברי.את מוזמנת ליום אחד לגן עדן ילד כזה לא חסר היום בכל גן.
* חביתוש   03/10/19 | 03:47
לגמרי מאמין לגננת יש ילדים אלימים ביותר
ושאר הילדים או הגננת לא אמורים לסבול! יש גבול! שישלחו את אותו ילד עם ההורים שלו לטיפול דחוף
* שי   03/10/19 | 06:01
ילד בן 4 בהחלט יכול להרים כסא. אני בטוחה גם שמדובר
גם בכסאות קטנות של ילדים.
* אמא   03/10/19 | 06:10
חסר ישע בהתרף זעם
ילד יכול להרים כסא ולהשליך על ילדים אחרים ללא בעחה בעת זעם יש לו עוד יותר כח ויכול גם להיות פוגעני
* אורנה    03/10/19 | 06:51
יש להם כיסאות קטנים
* ליסה   03/10/19 | 07:11
תגובה לא חכמה
מזמינה אותך לעבוד בגן שעה אחת ונראה מה תגיד/י. ילד בן חמש זה לא ילד בן שנה...
* רוני   03/10/19 | 07:34
איך חסר ישע ירים כסא? לך לגני ילדים ותראה שיש ילדים שהם הכל חוץ מחסרי ישע
ילדים עם רוע בעיניים שההורים נושמים לרווחה כשהם משאירים אותם בגן ולא צריכים להשגיח עליהם.
* חסר ידע   03/10/19 | 07:44
תתפלאי מה הם מסוגלים לעשות
* נטע   03/10/19 | 08:35
לא כל כך חסר ישע מסתבר
* יפה שעה   03/10/19 | 09:56
18. אשכרה כתבה ראשית על ילד שמתפרע בגן
אפילו באנדורה עם ה10 וחצי תושבים שלהם לא היו עושים על זה כתבה...
* שועל   03/10/19 | 00:42
17. אולי הוא אוטיסט
* האיש   03/10/19 | 00:18
מה קשור אוטיסט?? יש גם ילדים בלי אןטיזם שמתפרעים
ילד עם בעיות התנהגותיות קשות!!!
* איה   03/10/19 | 06:36
16. ילד שתוקף באלימות גם מותקף באלימות בבית
כדאי מאוד לבדוק
* אלי   02/10/19 | 23:56
מסכימה!
* אמא   03/10/19 | 06:16
15. בהחלט יש משמעות להשבתה, גם אם זאת אלימות של ילד.
לא ייתכן שהורים לא עונים לטלפון מהגן, לדוגמה. אחד מהם חייב להיות זמין. ומה היה קורה אם חס וחלילה קרה לילד משהו חמור? וגם מבחינה חברתית, החברה צריכה לדרוש גם יתר הגנה לצוות. לדוגמה, במקרה כזה, הילד חייב לעבור אבחון וטיפול, והמשפחה חייבת להיבדק. יש סיבה שילד נכנס להתקף זעם כזה. זה לא דבר רגיל.
* מישי   02/10/19 | 23:54
14. מדינה של זורקי כיסאות- הפכנו לליצנים של WWE
* האיש   02/10/19 | 22:42
13. מנפלאות הפוליטיקלי קורקט ומדיניות ההכלה והשילוב
תפנימו, לא כל אחד יכול וצריך להשתלב. ילדים נורמטיבים שלא סובלים מלקות כלשהי הם לא שק חבטות. גם להם מגיע להנות מהילדות. גם הם זכאים לסביבה בטוחה ומגינה.
* די לכת ה PC   02/10/19 | 22:17
מסכימה!
* אמא   03/10/19 | 06:17
תוכנית השילוב הורסת לכולם, זוועה
הילדים הנורמטיבים סובלים
* דנה   03/10/19 | 08:36
גם אני מסכימה
שילוב שגוי גובה מחיר כבד. לא בכל מציר השילוב מריך להתקיים.
* ליאת   03/10/19 | 14:59
12. אלימות
מחנכים ילד מגיל אפס לא לא לאלימות ואם הילד אלים ההורים חייבים לטובת הילד לעבוד בשיתוף פעולה עם צוות הגן אז מה אם הוא בן 5/4 הוא לא צריך לגדול להיות אלים ואם ההורים לא מבינים שהילד שלהם בבעיה אז הם לא הורים הילד זקוק. לעזרה וחבל שבלל הורים שלא מבינים את הבעיה הוא יגדל להיות איש אלים לא עוברים לסדר יום אחרי מקרה כזה וכאמא לא הייתי רוצה שהילדים שלי יחשפו לאלימות בגן מצד ילד לטובת כולם מקווה שהילד יטופל
* אמא   02/10/19 | 22:15
11. הורים מתי מתי אתם תבינו ש35 ילדים בגן זה לא חינוך!!!!!
* לילך   02/10/19 | 22:15
10. אלימות בגן ילדים
לילד אלים זה יש עתיד פושע הוא יהיה
* שרי   02/10/19 | 21:47